Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
aron225 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:47:
rcxd.. doe je de moeite dan echt om die te halen?
soms zit hij in me package en dan laat ik hem pakken door iemand anders (dat geeft meer xp dan zelf een kill ermee maken)
ik ben geen camper a la dennis en rush voornamelijk waardoor ik niet altijd hoge streaks kan halen en wil ik ook niet, aangezien ik niet 24/7 zon ding hoef te besturen maar lekker met me wapens wil spelen.

Jij bent wel stoer man dat je je care packages gewoon weg geeft, doe je de moeite dan echt om die te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:08:
[...]

Op zich zou je hierdoor veel minder lag moeten hebben.

Maar goed gisteren kreeg ik ook het verwijt dat ik 'lag'-te. Terwijl ik gewoon 5 groene strepen had. Volgens die andere was het toch zo. Iemand anders in de game had wel 3 gele balken.
Toch vreemd want ik heb het nooit gehoord en heb gewoon een 50Mb verbinding dus.
5 groene balkjes zegt niet altijd dat je niet lagged en een 50Mbit verbinding al helemaal niet. Als je latency erg hoog is heb je niks aan die 50Mbit. ;)
Sjoerdiee schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:59:
[...]

ik ben geen camper a la dennis en rush voornamelijk waardoor ik niet altijd hoge streaks kan halen en wil ik ook niet, aangezien ik niet 24/7 zon ding hoef te besturen maar lekker met me wapens wil spelen.

Jij bent wel stoer man dat je je care packages gewoon weg geeft, doe je de moeite dan echt om die te halen?
Hoge score streaks behaal ik vaak ook niet omdat ik te veel rush en geen geduld heb om rustig m'n kills te pakken. Daarom gewoon lage streaks ingesteld en af en toe mazzel met een CP. (Wat dat betreft mis ik m'n stealth en EMP uit MW3 wel.)

[ Voor 30% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-02-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:05:
[...]

5 groene balkjes zegt niet altijd dat je niet lagged en een 50Mbit verbinding al helemaal niet. Als je latency erg hoog is heb je niks aan die 50Mbit. ;)

[...]

Hoge score streaks behaal ik vaak ook niet omdat ik te veel rush en geen geduld heb om rustig m'n kills te pakken. Daarom gewoon lage streaks ingesteld en af en toe mazzel met een CP. (Wat dat betreft mis ik m'n stealth en EMP uit MW3 wel.)
Serieus.. als je gewoon tactisch/strategisch speelt outsmart je toch al die fokking kiddo's? Als ik ervoor ga zitten vind ik hoge streaks nou niet bepaald moeilijk te behalen maar ik haal meer voldoening uit een pot SnD waarin alle ogen gericht zijn op mij (en het dan uiteraard ff klaar)... 8)

EMP in mw3 was easy te halen maar werd onderschat. In blops2 wordt ie al helemaal onderschat. Hoeveel mensen gebruiken die nou? Terwijl het een stuk aangenamer spelen is. Maar goed, als mensen tegen eagles spelen gebeurd het niet vaak dat ze een streakje krijgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:34
Veel van de PC patch notes kloppen niet of er zijn andere veranderingen. :)

Type25 heeft geen headshot multiplier buff gekregen (nog steeds x1.1), de M27 wel (nu x1.2 in plaats van x1.1, headshot machine!) en de long range damage is van 22 naar 24 gegaan. De M1216 en Executioner schijnen niet te zijn gebuffed. De SMR heeft een short range damage buff gekregen (50 -> 59 en een nieuwe (?) stap van 55 damage daarna). SCAR-H doet nu 25 damage op long range in plaats van 24.

ADS in tijd van alle LMG's is nu 0.45 sec, ADS out 0.4 sec. SMG + stock in ADS is nu 100% movement speed in plaats van 102% (non-stock ADS movement speed is 80%).

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 01-02-2013 12:36 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Gundogan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:25:
[...]

Veel van de PC patch notes kloppen niet of er zijn andere veranderingen. :)

Type25 heeft geen headshot multiplier buff gekregen (nog steeds x1.1), de M27 wel (nu x1.2 in plaats van x1.1, headshot machine!). De M1216 en Executioner schijnen niet te zijn gebuffed. De SMR heeft een short range damage buff gekregen (50 -> 59 en een nieuwe (?) stap van 55 damage daarna). SCAR-H doet nu 25 damage op long range in plaats van 24.

ADS in tijd van alle LMG's is nu 0.45 sec, ADS out 0.4 sec. SMG + stock in ADS is nu 100% movement speed in plaats van 102% (non-stock ADS movement speed is 80%).
He gundo heb je ook een bron toevallig?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
13tha1pi schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:36:
[...]

He gundo heb je ook een bron toevallig?
Mezelf. :)

+ Den Kirson boards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
@bram84 en sjoerdie.
Iets minder aanvallend mag wel...

Maar for the record: campen KAN ik niet.. Mijn gemiddeld overall k/d ligt onder de 1..

Leven als een kluizenaar? Wtf? Ik ben op wintersport in oostenrijk op dit moment.. Ik ben aan het skieen met familie en vrienden van sochtends 10 tot smiddag half5.. Daarna speel ik een spelletje en geef ik geregeld mijn laptop aan een maatje die op mij. Account dan een.spelletje doet.. Dus kluizenaar? Ik niet.

Gaat erom dat rcxd 1 van de minst gunstige streaks is die je kan instellen.. Je loopt risico om dood te gaan voor 25 punten.. Terwijl je beter uav-counter uav kan nemen..

Ik loop nu met uav en counter en guardian.. Zodra je uav haalt heb je de rest bijna gegarandeerd.

Je krijgt dan 20 punten zolang beide papieren vkiegtuigjes online zijn voor elke kill die je team maten maken...

Lijkt mij veeel verstandiger als rcxd.

Als hij in me package zit laat ik hrn door iemand anders pakken. Puur omdat dat 50 punten oplevert(shared package) en na de ronde 100 extra xp

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:18:
@bram84 en sjoerdie.

Leven als een kluizenaar? Wtf? Ik ben op wintersport in oostenrijk op dit moment.. Ik ben aan het skieen met familie en vrienden van sochtends 10 tot smiddag half5.. Daarna speel ik een spelletje en geef ik geregeld mijn laptop aan een maatje die op mij. Account dan een.spelletje doet.. Dus kluizenaar? Ik niet.
Als je een lager level dan hen hebt, ben je een noob, als je level hoger is ben je een nolifer. Zo gaat dat op de internets!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

MicScott schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:20:
[...]

Als je een lager level dan hen hebt, ben je een noob, als je level hoger is ben je een nolifer. Zo gaat dat op de internets!
Nou nou wat een generalisatie. Ik ben het met je eens dat hier op tweakers het NOOIT goed is. Ligt vaak in aard van het beestje om niet toe te kunnen geven. Sjoerdie heeft zo zijn kwaliteiten. Bram84 zeurt gewoon graag ;) Het ging meer om het feit dat het LEVEL geschikt is om met zo'n wagentje te bossen afgezien van de nuttigheid. Begrijpend lezen is soms het probleem van veel discussie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aron225 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:18:
@bram84 en sjoerdie.
Iets minder aanvallend mag wel...

Maar for the record: campen KAN ik niet.. Mijn gemiddeld overall k/d ligt onder de 1..

Gaat erom dat rcxd 1 van de minst gunstige streaks is die je kan instellen.. Je loopt risico om dood te gaan voor 25 punten.. Terwijl je beter uav-counter uav kan nemen..

Ik loop nu met uav en counter en guardian.. Zodra je uav haalt heb je de rest bijna gegarandeerd.

Je krijgt dan 20 punten zolang beide papieren vkiegtuigjes online zijn voor elke kill die je team maten maken...

Lijkt mij veeel verstandiger als rcxd.

Als hij in me package zit laat ik hrn door iemand anders pakken. Puur omdat dat 50 punten oplevert(shared package) en na de ronde 100 extra xp
Hoho, ik heb een knipoogje bijgeplaatst hè. Was meer omdat ik jou in bijna iedere post een statusupdate over je wapenlevels zie geven. ;)

Maar even resumé: je bent op vakantie in Oostenrijk en je neemt je laptop mee om Call of Duty te spelen? Meen je dat of maak je een geintje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:25:
[...]

ADS in tijd van alle LMG's is nu 0.45 sec, ADS out 0.4 sec.
Wat was dit eerst?

Iedereen met wie ik vaak speel, niet got-ers, heeft 2.5kd+ en 400spm+. En dan gaan we niet eens camperen. Als je moet campen om een VSAT of EMP te krijgen moet je misschien een ander spelletje gaan spelen 8)7 .

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:17:
[...]

Wat was dit eerst?

Iedereen met wie ik vaak speel, niet got-ers, heeft 2.5kd+ en 400spm+. En dan gaan we niet eens camperen. Als je moet campen om een VSAT of EMP te krijgen moet je misschien een ander spelletje gaan spelen 8)7 .
Als iedereen die niet godlike was een ander spelletje ging spelen zou je k/d flink omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:28:
[...]

Als iedereen die niet godlike was een ander spelletje ging spelen zou je k/d flink omlaag gaan.
Dat zou ik niet erg vinden :). Ik speel nog steeds TF2 omdat er daar tenminste nog steeds een uitdaging te vinden valt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
delaitinho schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:24:
[...]

Nou nou wat een generalisatie. Ik ben het met je eens dat hier op tweakers het NOOIT goed is. Ligt vaak in aard van het beestje om niet toe te kunnen geven. Sjoerdie heeft zo zijn kwaliteiten. Bram84 zeurt gewoon graag ;) Het ging meer om het feit dat het LEVEL geschikt is om met zo'n wagentje te bossen afgezien van de nuttigheid. Begrijpend lezen is soms het probleem van veel discussie hier.
juuuist jij snapt em thierry! :)

Ik stel de rc-xd nooit in eigenlijk tenzij ik miss net geprestiged ben ofzo, maar het lijkt me gewoon lache om op die skatemap met een jump in iemand zen gezicht dat ding af te laten gaan, en dan vooral in de final killcam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een overall k/d van 2.5 en een overall spm van 400? Ben ik de enige die het moeilijk vindt dit te geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

bram1984 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:50:
Een overall k/d van 2.5 en een overall spm van 400? Ben ik de enige die het moeilijk vindt dit te geloven?
Per persoon vind ik het niet moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn nou eenmaal gewoon heel goed. Maar als je in een party zit, is het bijna onmogelijk dat iedereen dat haalt, omdat je tegenstander dan zo hard afgeslacht wordt dat er geen objective punten meer te behalen vallen. (En bovendien er dan veel geragequit wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en dan niet campen. Het kan gewoon niet anders dat je zo af en toe tegen betere tegenstanders komt, en dan kun je echt geen 2,5 om 400 score in stand houden, tenzij je echt maar 1 gamemode speelt, maar dan nog. Mocht het echt waar zijn, zou ik me snel met E-sports gaan bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Zelfde voor QBB, iets van 0.47-48 denk ik voor de rest. Niet zo heel veel lager dus en nog steeds veel hoger dan de andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:59:
[...]

Zelfde voor QBB, iets van 0.47-48 denk ik voor de rest. Niet zo heel veel lager dus en nog steeds veel hoger dan de andere wapens.
Okay jammer, had gehoopt dat het net wat sneller zou zijn. Maar het is beter dan niets :) .
bram1984 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:50:
Sommige zitten er wat onder met ~2.1 k/d en 450-600 SPM, andere zitten er wat boven met 4.4 k/d en 500 SPM.
bram1984 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:59:
Ja en dan niet campen. Het kan gewoon niet anders dat je zo af en toe tegen betere tegenstanders komt, en dan kun je echt geen 2,5 om 400 score in stand houden, tenzij je echt maar 1 gamemode speelt, maar dan nog. Mocht het echt waar zijn, zou ik me snel met E-sports gaan bezighouden.
We spelen voornamelijk Domination, maar ook Hardpoint, en dingen zoals TDM en Kill Confirmed als we weer eens groundwar spelen. We spelen allemaal competitief, maar niet Black Ops 2 of CoD.

Kleine selectie (mijn K/D zit bij Domination tegenwoordig al weer net boven de 3, ben gestopt met het spelen met shotguns en dat soort nutteloze wapens).
Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xikGYAmHKP1Izavongkp6ZxD/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LnALfI0b5WRhR06cgL1RYMxe/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nez53u2KiV17iBigEPYWsSh5/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XuMaVrfxCeXPuftW3WznTDKE/thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Dit kan makkelijk. En in BO2 ook over meerdere gamemodes omdat ze dat redelijk gelijk hebben getrokken.

Om hem nog maar een keer te gebruiken:

YouTube: The Manliest Combat Record in the Universe

Ja het is BO1 (~300spm in BO1 vertaalt makkelijk naar 400+ in BO2). Bijna 6 w/l ratio en 2.5kdr....met shotties.....in BO1. :) Enige wat je zou kunnen zeggen is dat het iets makkelijker is om een hoge kdr vast te houden in BO1 dan in BO2, maar dan nog. En deze Japanner speelt nog als een beest ook. :D

In BO2 zie je wel vaker 400-600 spm met 2+kdr.

Ik denk dat je eerder naar de 4-5kdr moet kijken met constant 500+spm. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 01-02-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardig woest, daar moet je wat mee gaan doen.

Ik kom op de PS3 echt nooit gasten met dat soort stats tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat je eerder naar de 4-5kdr moet kijken met constant 500+spm. :)
Ja, dat is vrij moeilijk vast te houden. De enige die dat kan in mijn standaard party is Stefan/Schocky en die heeft echt de ziekste aim. Er loopt ook nog een Snowy J rond op de servers en die heeft een K/D van 6 en een SPM van 500 ofzo. Die heeft het wat minder van zijn aim en meer van het meer verdedigend spelen.

Ik ben IncredibleOrb weleens tegenkomen in een lobby met mijn party en jammer genoeg quitte hij en konden we geen Youtube fame halen. Hij had een KD van net boven de 3 en iets van 450SPM, dus waar die aanbidding van sommige vandaan komt is mij een raadsel. Ik zal als ik zo door ga daar binnenkort ook op zitten...
bram1984 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:12:
Aardig woest, daar moet je wat mee gaan doen.

Ik kom op de PS3 echt nooit gasten met dat soort stats tegen.
Daar word je ook tegengehouden door de limitaties van een controller. Van de filmpjes hierboven krijg ik een beetje braaknijgingen, dat iemand zo kan spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online

steel123

Cryman9

Ik vind een console ook niks, maar kan ook aan het feit liggen dat ik er nog nooit een gehad heb :P

Maar als ik ooit een shooter bij vrienden speel verbaas ik me wel altijd hoe slecht iedereen is op een xbox/playstation. Ik haal altijd wel een positieve kd rate op de console terwijl ik zelf superslecht ben daar. Als ik 4 uur in een maand op een console speel is het al veel(daarom ben ik ook zo slecht). En van die tijd is het ook meestal FIFA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Ja, dat is vrij moeilijk vast te houden. De enige die dat kan in mijn standaard party is Stefan/Schocky en die heeft echt de ziekste aim. Er loopt ook nog een Snowy J rond op de servers en die heeft een K/D van 6 en een SPM van 500 ofzo. Die heeft het wat minder van zijn aim en meer van het meer verdedigend spelen.

Ik ben IncredibleOrb weleens tegenkomen in een lobby met mijn party en jammer genoeg quitte hij en konden we geen Youtube fame halen. Hij had een KD van net boven de 3 en iets van 450SPM, dus waar die aanbidding van sommige vandaan komt is mij een raadsel. Ik zal als ik zo door ga daar binnenkort ook op zitten...
SnowyJ zijn we met het GoT groepje wel een paar keer tegengekomen. Ook (deels) het TF2 team van Epsilon. Voor de rest niet iets echt bijzonders. Orb loopt volgens mij meestal een beetje te kutten of content farming (don't complete objective guys, gotta farm me kills!).

Over manly combat records gesproken:

YouTube: The Most Interesting Combat Record in the World

Favo CoD youtuber xcal stelt me niet teleur. 2.5kdr+, bijna 3 w/l, 500+ spm, pistols en shotties (-870) in top5. En most kills: C4 lol.

Mijn top5 is iets minder indrukwekkend: S12, MSMC (boooo!), Tact45, M1216, Swat (bijna voorbijgestreefd door de Executioner). Kdr laten we maar even achterwege. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:41:
[...]

SnowyJ zijn we met het GoT groepje wel een paar keer tegengekomen. Ook (deels) het TF2 team van Epsilon. Voor de rest niet iets echt bijzonders. Orb loopt volgens mij meestal een beetje te kutten of content farming (don't complete objective guys, gotta farm me kills!).

Over manly combat records gesproken:

YouTube: The Most Interesting Combat Record in the World

Favo CoD youtuber xcal stelt me niet teleur. 2.5kdr+, bijna 3 w/l, 500+ spm, pistols en shotties (-870) in top5. En most kills: C4 lol.

Mijn top5 is iets minder indrukwekkend: S12, MSMC (boooo!), Tact45, M1216, Swat (bijna voorbijgestreefd door de Executioner). Kdr laten we maar even achterwege. ;)
IncredibleOrb's win/loss ratio was ook vrij slecht, die gozer wint gewoon niet vaak op de manier dat hij speelt. Maar hij speelt tenminste nog op de PC, in tegenstelling tot al die console heroes die compleet kapot zouden worden gestomped op de PC.

Pistols zijn ook ziek goed, mits je de tac45 en 5-7 gebruikt :P, maar nog steeds een console speler (18% accuracy op de KAP40 is nou niet echt knap).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

pff wat een gezeur hier zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
delaitinho schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:16:
[...]

Serieus.. als je gewoon tactisch/strategisch speelt outsmart je toch al die fokking kiddo's? Als ik ervoor ga zitten vind ik hoge streaks nou niet bepaald moeilijk te behalen maar ik haal meer voldoening uit een pot SnD waarin alle ogen gericht zijn op mij (en het dan uiteraard ff klaar)... 8)

EMP in mw3 was easy te halen maar werd onderschat. In blops2 wordt ie al helemaal onderschat. Hoeveel mensen gebruiken die nou? Terwijl het een stuk aangenamer spelen is. Maar goed, als mensen tegen eagles spelen gebeurd het niet vaak dat ze een streakje krijgen. :9
Is dat hetzelfde als de eagles op de pc?
Ik hen green eagle in me buddy list.

Dat team ownen we best easy.. Zeker met het team waar ik gister rond 7 een potje mee heb gespeeld.

Ik/lethalpi/maffia/blueone/nrf simo..

Ik denk dat er weinig mensen tegen ons dan willen spelen.
Het team van koeitje zou miss kunnen winnen.. Maar vraag me af hoe die het zal doen tegen ons chefkich party.. Die hebben ook 600+spm spelers

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 02:34:
[...]

IncredibleOrb's win/loss ratio was ook vrij slecht, die gozer wint gewoon niet vaak op de manier dat hij speelt. Maar hij speelt tenminste nog op de PC, in tegenstelling tot al die console heroes die compleet kapot zouden worden gestomped op de PC.

Pistols zijn ook ziek goed, mits je de tac45 en 5-7 gebruikt :P, maar nog steeds een console speler (18% accuracy op de KAP40 is nou niet echt knap).
Ahja, en het blijft uiteindelijk alleen maar pub hero skill in CoD ongeacht het platform. :)

En sommige console heroes waren nog best goede pc spelers, maar de youtube monah ligt bij X360 CoD qua shooters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 08:44:
[...]

Is dat hetzelfde als de eagles op de pc?
Ik hen green eagle in me buddy list.

Dat team ownen we best easy.. Zeker met het team waar ik gister rond 7 een potje mee heb gespeeld.

Ik/lethalpi/maffia/blueone/nrf simo..

Ik denk dat er weinig mensen tegen ons dan willen spelen.
Het team van koeitje zou miss kunnen winnen.. Maar vraag me af hoe die het zal doen tegen ons chefkich party.. Die hebben ook 600+spm spelers
Ons gemiddelde SPM ligt tegen de 500 (420-650) aan, denk dat je van goede huize moeten komen mocht je dat willen verslaan :P. Ik heb al een keer solo tegen een GoT party gespeeld, had nog steeds een KD van 2 en ruim 30% meer punten dan jullie beste speler ondanks dat ik zat opgescheept met volk dat K/D had van onder de .3 en <300spm. Je wint het niet op SPM, je moet ook de aim hebben om het bij te houden. In stacked parties boeit het niet zoveel omdat je gewoon meer man op een punt kan gooien om het af te pakken van de ene defender, maar als je tegen 6 man speelt die samenspelen zal je toch de aim moeten hebben. Maar zoals ik al eerder zei, we spelen allemaal andere games competitief op redelijk niveau en het zal niet makkelijk zijn 6 man te vinden die hetzelfde niveau zijn. We zullen geen S&D van teams winnen omdat we gewoon geen strats hebben, maar dat speelt toch geen rol met alle perks en rotzooi in pub games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:57
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:25:
[...]

Ons gemiddelde SPM ligt tegen de 500 (420-650) aan, denk dat je van goede huize moeten komen mocht je dat willen verslaan :P. Ik heb al een keer solo tegen een GoT party gespeeld, had nog steeds een KD van 2 en ruim 30% meer punten dan jullie beste speler ondanks dat ik zat opgescheept met volk dat K/D had van onder de .3 en <300spm. Je wint het niet op SPM, je moet ook de aim hebben om het bij te houden. In stacked parties boeit het niet zoveel omdat je gewoon meer man op een punt kan gooien om het af te pakken van de ene defender, maar als je tegen 6 man speelt die samenspelen zal je toch de aim moeten hebben. Maar zoals ik al eerder zei, we spelen allemaal andere games competitief op redelijk niveau en het zal niet makkelijk zijn 6 man te vinden die hetzelfde niveau zijn. We zullen geen S&D van teams winnen omdat we gewoon geen strats hebben, maar dat speelt toch geen rol met alle perks en rotzooi in pub games.
Ja Koeitje, jij en jouw team zijn de beste spelers in de CoD wereld. Jouw skills zijn bovennatuurlijk, de manier hoe je een muiswijzer op iemand weet te houden wanneer je de linkermuisknop indrukt is ongeëvenaard. Alleen jammer dat er geen droog brood mee te verdienen valt als je op de PC speelt. At the end of the day, heb je er helemaal niks aan.

Best leuk hoor, als je goed bent in een computerspelletje. Ik vermaak me ook met de GoT'ers hier en het is als we samen spelen een zeldzaamheid als we verliezen. Alleen heb je daar irl geen ene flikker aan en lijkt het mijn persoonlijk niet een reden om jezelf een gigantische veer in je kont te steken.

Het zal een kwestie van leeftijd zijn, maar ik snap niet dat je zelf niet in ziet dat die borstklopperij irritant en irrelevant is.

Edit:
Doorgestreept, ik bedacht me ineens RivalXfactor van BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:53
De Peacekeeper is inmiddels diamond. Ik ben overgestapt van core naar hardcore, werd moedeloos van de hitmarkers. Op hardcore is dit uiteraard veel minder en heb ik meer plezier in het spelletje. Wel aardig wat boosters gezien, triest.

10e prestige and counting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem dan eindelijk ook. Helaas is het niet meer mogelijk voor mij om geen host te zijn. Ik ben meestal host, zeker 4 van de 5 keer. Bij MW kon ik nog even spotnet aanzetten wanneer het spel starte, dan werd iemand anders host. Bij BO2 werkt dat niet meer, zodra ik de download staak, krijg je een migrate host, en ben ik weer de lul.

Mijn K/D ligt een factor 3 hoger als ik geen host ben.

Verder overigens wel echt een leuk spel, een flinke verbetering imho. Het speelt lekker, en alle aanpassingen die er zijn gemaakt m.b.t. de opties op wapens, je gear, en de manier van opbouwen van class is top. Je kan nu echt een totaal eigen uitrusting maken.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 03-02-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:07:
[...]

Ja Koeitje, jij en jouw team zijn de beste spelers in de CoD wereld. Jouw skills zijn bovennatuurlijk, de manier hoe je een muiswijzer op iemand weet te houden wanneer je de linkermuisknop indrukt is ongeëvenaard. Alleen jammer dat er geen droog brood mee te verdienen valt als je op de PC speelt. At the end of the day, heb je er helemaal niks aan.

Best leuk hoor, als je goed bent in een computerspelletje. Ik vermaak me ook met de GoT'ers hier en het is als we samen spelen een zeldzaamheid als we verliezen. Alleen heb je daar irl geen ene flikker aan en lijkt het mijn persoonlijk niet een reden om jezelf een gigantische veer in je kont te steken.

Het zal een kwestie van leeftijd zijn, maar ik snap niet dat je zelf niet in ziet dat die borstklopperij irritant en irrelevant is.

Edit:
Doorgestreept, ik bedacht me ineens RivalXfactor van BF3.
Nog voordat ik de moeite nam te posten in dit topic waren alle GoT spelers goden die praktisch elk potje met gemak wonnen (en nu nog steeds blijkbaar). Dat ik hun benen weer op de grond plaats kan ik vrij weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar iedereen is toch een CoD-god en de rest noobs? Dat is toch sowieso het hele idee van CoD? Dat is het uitgangspunt. Maak het debiel makkelijk en iedereen denkt dat hij goed is....en zie aldaar :+)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]
Alleen jammer dat er geen droog brood mee te verdienen valt als je op de PC speelt. At the end of the day, heb je er helemaal niks aan.
Niets mee te verdienen?

nieuws: Call of Duty Championship met 1 miljoen dollar aan prijzengeld aangekondigd :)

Niet voor mij hoor want ik ben een ontzettende noob, ben al blij als ik een kdr van 1.02 heb :)

Edit: Ah vandaar dat je zei, als je op de PC speelt :) Want die competitie was Xbox only.

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 03-02-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:13:
[...]

Nog voordat ik de moeite nam te posten in dit topic waren alle GoT spelers goden die praktisch elk potje met gemak wonnen (en nu nog steeds blijkbaar). Dat ik hun benen weer op de grond plaats kan ik vrij weinig aan doen.
Potjandorie wat ben ik dan blij dat je hier post. Stel je voor dat iemand minder zelf-ingenomen de arrogantste gast hier was. Niet om over na te denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:51:
[...]

Niets mee te verdienen?

nieuws: Call of Duty Championship met 1 miljoen dollar aan prijzengeld aangekondigd :)

Niet voor mij hoor want ik ben een ontzettende noob, ben al blij als ik een kdr van 1.02 heb :)

Edit: Ah vandaar dat je zei, als je op de PC speelt :) Want die competitie was Xbox only.
Er hoeft neer neerbuigend gedaan te worden naar spelers met een ander systeem.

[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 03-02-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Postius schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:28:
Maar iedereen is toch een CoD-god en de rest noobs? Dat is toch sowieso het hele idee van CoD? Dat is het uitgangspunt. Maak het debiel makkelijk en iedereen denkt dat hij goed is....en zie aldaar :+)
Yup dat is het zo'n beetje ja voor CoD en vele andere shooters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nou, met de gamemodussen hardpoint, HQ pro, Demolition en Domination heb ik ook een SPM van 465 ongeveer en een KD van 2.35.

Het is niet zo heel lastig te maintainen. Alleen Search n destroy, KC en TDM kunnen je SPM aardig onderuit halen. Vooral SnD weet dit aardig te verkloten omdat je dan na 10 tot 15 minuten spelen mischien maar 1500 punten kan behalen vaak.
Postius schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:28:
Nou ja zo erg vind ik het nou ook weer niet. Easy to learn hard to master. Maar de average speler kan wel goed meekomen door streaks enzo. Er zit net genoeg in om veel mensen het gevoel te geven dat ze ergens kunnen komen in ieder geval in de game. Maar als er geen enige vorm van skill erbij zou komen kijken zou het ook niet zo populair zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Sn0wblind op 03-02-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:57
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:13:
[...]

De enige die hier met dat misplaatste idee rondloopt ben jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 18:45
Ben vanavond maar eens wapens zoals de MP7 die ik wel op goud heb maar nog niet max level aan het opkrikken(vanwege dubbel weapon xp). Dus ik ren rond.. op die map met die trein.. Zo rond A of C te defenden.. Rondjes te rennen maar wel de hele tijd terug naar A/C voor te kijken voor enemies.

Begint ineens iemand te schreeuwen.. ALL REPORT FOR CAMPING! }:|

Zegt gelijk weer wat over de mensen in het spel.. Gewoon negeren en doorgaan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:53
R0y. schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:43:
Ben vanavond maar eens wapens zoals de MP7 die ik wel op goud heb maar nog niet max level aan het opkrikken(vanwege dubbel weapon xp). Dus ik ren rond.. op die map met die trein.. Zo rond A of C te defenden.. Rondjes te rennen maar wel de hele tijd terug naar A/C voor te kijken voor enemies.

Begint ineens iemand te schreeuwen.. ALL REPORT FOR CAMPING! }:|

Zegt gelijk weer wat over de mensen in het spel.. Gewoon negeren en doorgaan oOo
Wist niet dat er een report uit kan voor campen? sowieso een ruim begrip.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:34:
[...]

De enige die hier met dat misplaatste idee rondloopt ben jij.
[...]
. Ik vermaak me ook met de GoT'ers hier en het is als we samen spelen een zeldzaamheid als we verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:59

superwashandje

grofheid alom

wat dan weer komt omdat je met een party gewoon snel beter bent dan een random team. niet omdat hij denkt dat hij een goddelijk talent heeft...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op zondag 03 februari 2013 @ 22:32:
wat dan weer komt omdat je met een party gewoon snel beter bent dan een random team. niet omdat hij denkt dat hij een goddelijk talent heeft...
Oh, er wordt anders meer dan genoeg denigrerend gepraat over "pubbers" door een hoop spelers die zich voornamelijk omschrijven als "GoT" spelers. Vaak hebben deze spelers niet de stats of aantoonbare skills om zich ook maar een beetje te onderscheiden van deze "pubbers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ben ik de enige die strondziek wordt van dit gezeik? Kunnen we het gewoon over het spel hebben ipv onze digitale genitaliën te meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
MicScott schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:28:
Ben ik de enige die strondziek wordt van dit gezeik? Kunnen we het gewoon over het spel hebben ipv onze digitale genitaliën te meten?
Ja helemaal mee eens,,,,,,, wanneer komt BO-3 ik ben al helemaal zat van dit boutspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Vanaf nu mag het wel weer wat vriendelijker en met meer respect. Ook het eindeloze herhalen van hoe slecht het spel wel of niet is maar ook achterwege gelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Diamond.smgs. . Nu ook diamond shotguns..
Volgende word launchers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
aron225 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 00:14:
Volgende word launchers
En ik maar hopen op diamond ballistic knifes.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
aron225 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 00:14:
Volgende word launchers
Maak die triple kill dan eens joh! Ik moet alleen de Chicom nog (*zucht*) en dan heb ik ook me eerste class Diamond. Vanavond maar weer eens wat headshots proberen met de Chicom.

[ Voor 24% gewijzigd door EricNL op 04-02-2013 10:12 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Laatst online: 11-09 01:34
Uhm, wat wilde je hiermee laten zien?

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:59

superwashandje

grofheid alom

hehe YADS©

[ Voor 40% gewijzigd door superwashandje op 04-02-2013 10:56 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Y... Aim Down Sight? Zag grey met deze tag gisteren, maar vergeten te vragen waar het voor stond ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren voor de lol maar eens van gamemode veranderd. Ik speelde erg veel kill confirmed, maar als je in kill confirmed speelt met een AR heb je toch wel vaak het probleem dat het onmogelijk is om de tags op te pakken van je kills (long range kills). En nu ik m'n S12 op gold heb is er niet heel veel meer aan om daar mee te spelen.

Dus - terug naar het aloude team deathmatch. Om daar vervolgens te concluderen dat het niveau volkomen anders is dan bij kill confirmed. Vooral meer beginnelingen, maar ook veel spelers die op basis van level/prestige al een tijdje meedraaien, maar toch niet uit weten te komen op een positieve k/d ratio. Kan natuurlijk altijd gebeuren, heb ik zelf ook wel eens keertje last van, maar het was na een potje of 10 toch wel heel duidelijk.

Verder ook erg opvallend: de hoeveelheid snipers in team deathmatch. Ik zie ze verder namelijk haast nooit. De meeste maps lenen zich er ook niet zo voor qua grootte en sinds je wel heel duidelijk ziet waar snipervuur vandaan komt én je meestal een dikke blip op de minimap ziet kan je je als sniper ook maar moeilijk verbergen. Misschien dat mensen TDM gebruiken om wapens te levellen?

In elk geval leuk om weer eens wat anders te spelen, en zowaar in elk geval gisteren ook nog aardig voor m'n k/d ratio.

Nu nog stiekem hopen dat ze bij Treyarch nog eens keer de hipfire spread van alle SMG's vergroten, ook met laserpointer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:16:
[...]
Y... Aim Down Sight? Zag grey met deze tag gisteren, maar vergeten te vragen waar het voor stond ;)
Y Aim Down Sight? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Die luitjes met SPM hoger dan 500 zullen vast niet een keer snipertje of wat dan ook pakken.
Als iemand een SPM van 500 MET sniper kan halen, dan ben je in mijn ogen een beest van een codspeler. De rest zegt weinig vooral 1vs1.

PC ligt niveau bij de goede spelers erg hoog maar je hebt ook een grote groep retards waardoor je in mijn ogen eerder hoge SPM haalt als je goed bent. Xbox veel meer spelers en veel meer diversiteit daarin dus moeilijk te vergelijken. Zelfde met ps3.

Uiteindelijk haalt iedereen zijn lol uit het spel. De ene speelt continue zelfde speelstijl de ander gaat voor cammo's, die weer voor een wapen en er zullen ook best gamers zijn die gewoon alleen maar willen trollen.

Ik ken ook paar mensen die hogere k/d hebben, maar als we dan potje zombies doen kunnen ze totaal geen overzicht houden. dusssssssssssss

Zelf wel blij als nieuwe maps komen want afgelopen weekend alleen maar Town survival gedaan. Gisteren lekker een freeze bij level 12 (gelukkig niet veel verder) maar wel al RPD gepack-a-punched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
delaitinho schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:25:
Die luitjes met SPM hoger dan 500 zullen vast niet een keer snipertje of wat dan ook pakken.
Als iemand een SPM van 500 MET sniper kan halen, dan ben je in mijn ogen een beest van een codspeler. De rest zegt weinig vooral 1vs1.
Kan wel hoor.... als je 50% van je kills met een pistol of Ballista iron sights gebruiken nog sniperen vindt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:25:

PC ligt niveau bij de goede spelers erg hoog maar je hebt ook een grote groep retards waardoor je in mijn ogen eerder hoge SPM haalt als je goed bent. Xbox veel meer spelers en veel meer diversiteit daarin dus moeilijk te vergelijken. Zelfde met ps3.

Uiteindelijk haalt iedereen zijn lol uit het spel. De ene speelt continue zelfde speelstijl de ander gaat voor cammo's, die weer voor een wapen en er zullen ook best gamers zijn die gewoon alleen maar willen trollen.

Ik ken ook paar mensen die hogere k/d hebben, maar als we dan potje zombies doen kunnen ze totaal geen overzicht houden. dusssssssssssss

Zelf wel blij als nieuwe maps komen want afgelopen weekend alleen maar Town survival gedaan. Gisteren lekker een freeze bij level 12 (gelukkig niet veel verder) maar wel al RPD gepack-a-punched.
Inderdaad! Mijn SPM / KDR is ook wat naar beneden gegaan door het kutten met een sniper / shottie en het spelen van (onbekendere) gamemodi, maar lekker boeiend, zo zijn er wel meer binnen de eagles die nu een wat lagere SPM hebben.

Ik moet zeggen dat ik op de PC echt de meeste retards ben tegengekomen toen ik daar eens MW3 op speelde. Zo erg zelfs dat ik in mijn eerste pot ooit op de PC op de map carbon bijna een MOAB scoorde terwijl ik halverwege de match erin kwam. Ik moet zeggen dat op een uitzondering na er echt weinig niveau speelt op de PC.

Ik merk dat ik in BOII meer aan het rond rennen ben met een smg / shotty dan dat ik met AR's speel, terwijl dit in MW3 juist andersom is. Run & Gun is nou niet bepaald goed voor je KDR, wel voor je SPM vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel zijn er bezig met dat SPM enzo weet pas sinds paar dagen wat dat is.
Heb 421 SPM (op ps3) maar is dat goed?

wat zijn jullie favo perkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is uitstekend zelfs. Die mij is overall maar 287. Komt met name door Hardpoint en het feit dat ik veel TDM speel (als ik niet in een party zit). TDM k/d dan wel weer goed op 2.07.

Ik zat van de week bij een splitscreener met de naam HARDSTYLING84 en die waren zo gruwelijk irritant. Die komt standaard niet boven de 10 kills uit en zijn (hun) spm is dan ook maar 95. Van die target finder noobs, wachtend in een hoekje totdat er iemand langs komt rennen. Check die scores: https://elite.callofduty....ps2_recent_matches_anchor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:52:
Veel zijn er bezig met dat SPM enzo weet pas sinds paar dagen wat dat is.
Heb 421 SPM (op ps3) maar is dat goed?

wat zijn jullie favo perkjes?
Als je continue zelfde speelstijl + wapens+ modus doet dan is dit wel redelijk goed.

Zelf heb ik de meest uiteenlopende classes. Rush class standaard Flack+ ghost+ scavenger + tac mask, c4 en TI. Shottie pak ik lightweight ipv ghost. Search class Awareness (heerlijk). Ligt ook beetje aan je wapen en speelstijl. Noobies zou ik Flack jacket + toughness + dexterity aanraden.

Iedereen die ghost gebruikt en claimed een objective player te zijn liegt dat hij barst.
bram1984 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:59:
Dat is uitstekend zelfs. Die mij is overall maar 287. Komt met name door Hardpoint en het feit dat ik veel TDM speel (als ik niet in een party zit). TDM k/d dan wel weer goed op 2.07.
Ok, beetje raar.. Hardpoint heb ik tegen 500 aan. Juist omdat je daar makkelijk die punten scoort door points te capturen of over te nemen. TDM k/d zegt echt heeeeeeeeeeeeeuuuulemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb niet veel HP gespeeld, maar mijn spm is daarbij het laagst samen met TDM. De rest zit allemaal tussen de 300 en de 400.

TDM k/d zegt niks? Ik denk dat je niet veel toevoegt als je iedere keer negatief gaat, maar goed. Als er 1 gamemode is waarbij k/d belangrijk is, is het TDM wel. Als je hele team vaker doodgaat dan dat het kills maakt, dan schiet het niet erg op. Ik weet niet of je de lobby leaderboards wel eens checkt bij TDM, maar je ziet echt zelden spelers boven de 2.00 (mijn spm staat nagenoeg altijd in de top 3, dus nee; ik haal nooit scores van 4-2).

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 04-02-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bram1984 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:28:
Ik heb niet veel HP gespeeld, maar mijn spm is daarbij het laagst samen met TDM. De rest zit allemaal tussen de 300 en de 400.

TDM k/d zegt niks? Ik denk dat je niet veel toevoegt als je iedere keer negatief gaat, maar goed. Als er 1 gamemode is waarbij k/d belangrijk is, is het TDM wel. Als je hele team vaker doodgaat dan dat het kills maakt, dan schiet het niet erg op. Ik weet niet of je de lobby leaderboards wel eens checkt bij TDM, maar je ziet echt zelden spelers boven de 2.00 (mijn spm staat nagenoeg altijd in de top 3, dus nee; ik haal nooit scores van 4-2).
True. In de modus is het vrij belangrijk. Maar de manier waarop je hem behaald weet ik niet en kan ik dus geen oordeel over hebben. Echter ken ik je een beetje en denk dat dat ook wel goed zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:16:
[...]

Als je continue zelfde speelstijl + wapens+ modus doet dan is dit wel redelijk goed.

Zelf heb ik de meest uiteenlopende classes. Rush class standaard Flack+ ghost+ scavenger + tac mask, c4 en TI. Shottie pak ik lightweight ipv ghost. Search class Awareness (heerlijk). Ligt ook beetje aan je wapen en speelstijl. Noobies zou ik Flack jacket + toughness + dexterity aanraden.

Iedereen die ghost gebruikt en claimed een objective player te zijn liegt dat hij barst.
Ja vrijwel altijd domination of kill confirmed, heb eigenlijk alleen rush classes heb geen geduld.. vrijwel standaard lightweight, HL, toughness, extr conditioning.. Ook wel class voor vlagjes te pakken Leightweight+flagj+toughness+tac mask+extr conditioning (ook hier dus niet teveel geduld hahah rennen met die zooi)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delaitinho schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:31:
[...]

True. In de modus is het vrij belangrijk. Maar de manier waarop je hem behaald weet ik niet en kan ik dus geen oordeel over hebben. Echter ken ik je een beetje en denk dat dat ook wel goed zit ;)
Nee maar toch; ik heb liever iemand in het team die alleen maar 5-1 haalt, dan iemand die 30-50 haalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
Er hoeft niet meer olie op het vuur gegooid te worden.

[ Voor 84% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

knip

Anyway, wat vindt iedereen van de laatste patch? Ik zelf moet zeggen dat ik nog niet héél veel verschil heb gemerkt in de paar softcore potjes die ik heb gespeeld.

[ Voor 61% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

knip

Laatste patch weinig vernieuwend. S12 shottie zou iets meer one hit kill zijn. Niks van gemerkt.. ben maar gewoon hardcore gaan spelen om die te behalen. LMG snellere ADS (dacht ik zo), vond ik ook wel meevallen. Geen grote veranderingen. SMG's ownen nog steeds hard op short range. Remmington is nog steeds baas evenals DSR.

Op basis van connectie issues weinig positieve bijdrage. Behalve het "migrating hosts" dat een nieuw lettertype heeft gekregen.. :9

[ Voor 29% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-10 19:42
Ik word beschuldigt van cheaten tijdens een aantal Free-For-All (BO2 PC). Nu heb ik dat uiteraard niet gedaan, het ging gewoon lekker.

Ze hebben mij nu reported (zeggen ze, ben er niet op ingegaan). Moet ik mij nu zorgen gaan maken? heb @pcdev_assist getweet met dezelfde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:51
Ruvetuve schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:13:
Ik wordt beschuldigt van cheaten tijdens een aantal Free-For-All. Nu heb ik dat uiteraard niet gedaan, het ging gewoon lekker.

Ze hebben mij nu reported (zeggen ze, ben er niet op ingegaan). Moet ik mij nu zorgen gaan maken? heb @pcdev_assist getweet met dezelfde vraag.
Ook al zou het waar zijn. Ze doen er toch niks op uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
MicScott schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:54:

Anyway, wat vindt iedereen van de laatste patch? Ik zelf moet zeggen dat ik nog niet héél veel verschil heb gemerkt in de paar softcore potjes die ik heb gespeeld.
verrek, zowaar een relevante vraag!

het kan aan mij liggen maar ik heb de indruk dat ik gemiddeld iets betere verbindingen heb sinds de laatste patch: zo heb ik minder potjes waarbij er echt niet meer te spelen is en spelers hortend en stotend door het beeld vliegen en ik kan weer betere scores neerzetten.
daarnaast merk ik gewoon dat ik niet na elk potje gefrustreerd achterblijf en gewoon meer plezier uit het spel haal.
host migrations zijn trouwens wel nog vaak voorgekomen, heb ik de indruk.

tis nog allemaal erg vroeg om conclusies te trekken dus dat doe ik ook niet, maar de laatste patch is iig een stap in de goede richting imho.

knip

[ Voor 1% gewijzigd door Sn0wblind op 04-02-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
De patch heeft bij mij nergens verbetering gebracht. Heb nogsteeds korte freezes tijdens een match, kan aan het begin van een match vaak nogsteeds niet lopen door een connection interrupted error en qua wapens voelt het nogsteeds hetzelfde.

Daarnaast hoor ik nogsteeds dat veel PS3 spelers de oldschool vastlopers hebben helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wordt beschuldigt van cheaten tijdens een aantal Free-For-All (BO2 PC). Nu heb ik dat uiteraard niet gedaan, het ging gewoon lekker.

"Ik wordt beschuldigt" NEE!

En nee, ik zou me geen zorgen maken. Als ze het al controleren, moet duidelijk te zien zijn dat je niet cheat. Ik denk dat alle goede spelers wel eens een keer een report aan hun broek krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-10 19:42
bram1984 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:42:
[...]

"Ik wordt beschuldigt" NEE!

En nee, ik zou me geen zorgen maken. Als ze het al controleren, moet duidelijk te zien zijn dat je niet cheat. Ik denk dat alle goede spelers wel eens een keer een report aan hun broek krijgen.
How excuus voor typo/niet nadenken

Alle vertrouwen in dat het goed komt, dank O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sn0wblind schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:23:
De patch heeft bij mij nergens verbetering gebracht. Heb nogsteeds korte freezes tijdens een match, kan aan het begin van een match vaak nogsteeds niet lopen door een connection interrupted error en qua wapens voelt het nogsteeds hetzelfde.

Daarnaast hoor ik nogsteeds dat veel PS3 spelers de oldschool vastlopers hebben helaas.
Ik heb aan het begin van matches tegenwoordig inderdaad wat gestotter, maar aangezien dat maar een paar seconden duurt, heb ik er nog geen last van ondervonden.
Ik had er nog niet aan gedacht dat dat door de patch kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Laatst online: 11-09 01:34

Merk je wat van de Awareness? Of moet je daarvoor een headset hebben? Want vergeleken met Sitrep Pro is 't toch wel wat minder.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Double__D schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:23:
[...]

Merk je wat van de Awareness? Of moet je daarvoor een headset hebben? Want vergeleken met Sitrep Pro is 't toch wel wat minder.
Awareness werkt zeker wel. Je hoort veel mee. Vooral als je zelf ook Dead Silence gebruikt. Je hoort andere dingenzoals reloads e.d. ook harder, geloof ik.

Alleen twijfel ik aan hoe nuttig het is in gamemodi anders dan search en destroy, omdat er in domination ofzo zó veel om je heen gebeurt dat het moeilijk is om echt wijs te worden uit alle herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Ik word beschuldigt van cheaten tijdens een aantal Free-For-All (BO2 PC). Nu heb ik dat uiteraard niet gedaan, het ging gewoon lekker.

Lijkt me niet dat ze er iets aan doen. Op basis van een potje moet je ook niet iemand reporten. Als uit meerdere potje duidelijk blijkt dat iemand cheat dan reporten. Vaak kun je het ook wel zien in de combat record. Laatst ook iemand die overduidelijk een wallhack had. Hij maar beweren van niet... In combat record gezien dat ie binnen 2 dagen prestige 10 had met een KD ratio van 6.1 ofzo..... en bijna alle wapens op goud... ja, dacht het niet.

Ik hoop overigens dat de nieuwe maps etc voor de PC versie snel uitkomen. Is daar al een exacte datum van bekend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Dakdoef schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:03:
[...]

Ik hoop overigens dat de nieuwe maps etc voor de PC versie snel uitkomen. Is daar al een exacte datum van bekend??
De meeste zeggen eind februari, ikzelf hoop het ook eerder.. Word een beetje moe van de maps op het moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dakdoef schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:03:

Xbox release + 1 maand is toch de normale gang van zaken? Of geldt dat alleen voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
PWM schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:31:
[...]

Xbox release + 1 maand is toch de normale gang van zaken? Of geldt dat alleen voor de PS3?
Een wapen in een dlc stoppen is geen normale gang van zaken!

Nah je heb gelijk ben ik bang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

Heb anders al zo vaak gehad dat ze me niet opmerken bij het planten/defusen van een bom in Demolition.

Lopen me straal voorbij, of realiseren pas dat ik er was nadat ik overeind kom.

Vaak zat minstens 3/4 plants/defuses en de rest van het team nada!

Dus ik snap niet waar je je uitspraak op baseert. Maar schijnbaar lieg ik nu dus ook.... :(

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Tripl3 D schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:53:
[...]

Heb anders al zo vaak gehad dat ze me niet opmerken bij het planten/defusen van een bom in Demolition.

Dus ik snap niet waar je je uitspraak op baseert. Maar schijnbaar lieg ik nu dus ook.... :(
Het moment dat ik ghost af gooi iriteer ik me aan het feit dat ze altijd weten dat ik om de hoek kom, dus heb hem eigelijk altijd standaard in me build!

Niet iedereen schiet UAV's neer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Ghost en UAV lees bedenk ik me: Barebones! Zie ik de optie om een perk en killstreakvrij mode te spelen helemaal over het hoofd of zit het er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Zit er niet in.. Maar of die mogelijkheid er is in custom match weet ik niet.

Ik heb ook vaak ghost mee.. En merendeel van me punten komen uut caps..

Schrijven dat: ghost gebruikers per definitie njet objectief spelen, lijkt mij een zeer overtrokken en uit de kucht gegrepen bewering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost is sowieso vrij nutteloos aangezien vsat toch alles ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:49:
Ghost is sowieso vrij nutteloos aangezien vsat toch alles ziet.
2 op de 10 games kom ik een vsat tegen. 10 x in 1 game uav. Maar dat zal wel aan mijn spm van 275 liggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:12:
[...]

2 op de 10 games kom ik een vsat tegen. 10 x in 1 game uav. Maar dat zal wel aan mijn spm van 275 liggen :9
Mensen zijn gewoon nog niet slim genoeg om standaard vsat te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BO2 is zeer zeker geen brood mee te verdienen. Echter is er ondanks de gigantische pricepool van de xbox $1.000.000 tournament ook op de PC een klein zakcentje bij te verdienen.

Wekelijks €125,- d.m.v. Go4bo2 cups:
Met een maandelijkse finale die een pricepool van €500,- over de eerste 3 spots bevat.
http://www.esl.eu/eu/codbo2/go4bo2/

En is er naast go4bo2 cups nu ook EMS aangekondigd met een pricepool t.w.v. €3000,-
http://www.esl.eu/eu/ems/spring2013/codbo2/news/214054/

Natuurlijk een schrijntje tegenover de console community tegenwoordig, maar nog altijd de moeite waard.
Dus zeggen dat er helemaal niks mee te verdienen valt is dan ook weer niet helemaal waar. Je zult echter wel van goede huizen moeten komen en thuis moeten zijn in S&D.

Overigens speel ik Call of Duty zelf nu ondertussen al een paar jaar op hoog competative niveau. Waarbij de focus dus ligt op S&D, en geen TDM, CTF, DOM o.i.d. gewoon zoals we op de PC gewent zijn S&D met zeer specifieke regels over attachments, etc.

Voor de mensen de geïnteresseerd zijn in deze rules:
http://www.esl.eu/eu/codb..._by_hauppauge/leagueinfo/

Dit zijn de regels waarmee je geacht wordt te spelen gedurende wedstrijden.

Zelf speel ik voor logiX e.V.
Meer info over mij & team:
http://www.esl.eu/eu/codb...y_hauppauge/team/6355854/
http://www.esl.eu/eu/codb...hauppauge/player/5485956/
http://www.logixev.de/profil/1786/viruzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaag, ik kan in de Elite app de Peacekeeper equippen, terwijl ik op de PS3 speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:14:
Vaag, ik kan in de Elite app de Peacekeeper equippen, terwijl ik op de PS3 speel..
Maar de vraag is, kan je hem dan ook gebruiken als je gaat spelen :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Tripl3 D schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:53:
[...]

Ik baseer mijn uitspraak op 'common sense'. Ok, je hebt van die retards die het niet doorhebben en lekker gaan spawnrapen terwijl er iemand sneaky omloopt en het bommetje probeert te defusen. Op zo'n moment gooi ik altijd ff een c4tje boven de bom of zoals gisteren een claymore ernaast gezet. Toen lag er idd iemand te planten. Als je dan echt slim wilt zijn pak je Ghost EN flack jacket. Of Ghost en Engineer.

Dus ik snap je commentaar en tegen wat mindere tegenstanders heb je daar ook geen last van.
Double__D schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:23:
[...]

Ja ik merk dat wel degelijk met px5 headset. Moet wel toegeven dat ik af en toe helemaal para omdraai en realiseer dat een mattie gewoon staat te reloaden. Maar het heeft me ook al wat keren gered. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:21:
[...]

Maar de vraag is, kan je hem dan ook gebruiken als je gaat spelen :)
Nog niet geprobeerd, maar vast niet. Viel me ook op dat ik er attachments op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

delaitinho schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:38:
[...]

Ik baseer mijn uitspraak op 'common sense'. Ok, je hebt van die retards die het niet doorhebben en lekker gaan spawnrapen terwijl er iemand sneaky omloopt en het bommetje probeert te defusen. Op zo'n moment gooi ik altijd ff een c4tje boven de bom of zoals gisteren een claymore ernaast gezet. Toen lag er idd iemand te planten. Als je dan echt slim wilt zijn pak je Ghost EN flack jacket. Of Ghost en Engineer.

Dus ik snap je commentaar en tegen wat mindere tegenstanders heb je daar ook geen last van.
Zat ervaren spelers die er anders ook in stinken. En ik gebruik Ghost, Flack en Tactical.
Zijn er zat die denken dat ze met een granaat, gevolgd door een flash bang alles wel hebben en dan lelijk op hun neus kijken als ze door mij afgeschoten worden. Vooral op Slums in dat huisje.

Verder gebruik ik ook Ghost bij Domination. Laat de rest maar choke points bestormen, ik loop er vaak met een ruime boog omheen, om zo achter hun rug, de C of A vlag te pakken. Daardoor is vaak mijn SPM ook zo laag. Ik kom daardoor weinig tegen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap ook niet helemaal waarom je achter hun rug om de C of A vlag wil pakken. Je kan ze beter bij de C of A vlag proberen te houden, ervan uitgaande dat je B al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
en dan spawnrape zeker?
ik vind dat zo laag.
echt ik kan mensen wel wat aan doen die bij voorbeeld op hijacked a en b cappen en vervolgens opsplitse, en alle 3 de uitgangen campen..

wees dan een man, en cap hem.. maak wat cap kills (a 200 euro ps) en ga dan hunten..

spawn trap vind ik een goede rede om iemand te bannen / een warning te geven.. dat verziekt het werkelijkwaar voor het hele enemy team..

zoiezo is dat voor mij gewoon irritatie nummer 1..

daarbij zijn er zat goeie tot erg goeie spelers die gewoon hoge streaks e.d. kunnen halen zonder goedkoop te spawnrape / campen / bunnyhoppen / dropshotten..

spawnrape vind ik kansloos.. en te makkelijk.. beter triple cap je hem dan en hunt je ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:01:
en dan spawnrape zeker?
ik vind dat zo laag.
echt ik kan mensen wel wat aan doen die bij voorbeeld op hijacked a en b cappen en vervolgens opsplitse, en alle 3 de uitgangen campen..

wees dan een man, en cap hem.. maak wat cap kills (a 200 euro ps) en ga dan hunten..

spawn trap vind ik een goede rede om iemand te bannen / een warning te geven.. dat verziekt het werkelijkwaar voor het hele enemy team..

zoiezo is dat voor mij gewoon irritatie nummer 1..

daarbij zijn er zat goeie tot erg goeie spelers die gewoon hoge streaks e.d. kunnen halen zonder goedkoop te spawnrape / campen / bunnyhoppen / dropshotten..

spawnrape vind ik kansloos.. en te makkelijk.. beter triple cap je hem dan en hunt je ze..
Ligt eraan hoe goed de tegenstander is. Als ze echt goed zijn, en je capt A of C dan verneuk je de spawns en ben je binnen de kortste keren B én A/C kwijt. Tegen mindere teams moet je inderdaad gewoon triple cappen en niet kills gaan farmen.

Aan de andere kant is het kort aanvallen van A/C als er een spannend gevecht om B is soms ook wel een goede afleidingsmanoeuvre. Alleen een beetje risky dus.

Pagina: 1 ... 55 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.