Gisteren voor de lol maar eens van gamemode veranderd. Ik speelde erg veel kill confirmed, maar als je in kill confirmed speelt met een AR heb je toch wel vaak het probleem dat het onmogelijk is om de tags op te pakken van je kills (long range kills). En nu ik m'n S12 op gold heb is er niet heel veel meer aan om daar mee te spelen.
Dus - terug naar het aloude team deathmatch. Om daar vervolgens te concluderen dat het niveau volkomen anders is dan bij kill confirmed. Vooral meer beginnelingen, maar ook veel spelers die op basis van level/prestige al een tijdje meedraaien, maar toch niet uit weten te komen op een positieve k/d ratio. Kan natuurlijk altijd gebeuren, heb ik zelf ook wel eens keertje last van, maar het was na een potje of 10 toch wel heel duidelijk.
Verder ook erg opvallend: de hoeveelheid snipers in team deathmatch. Ik zie ze verder namelijk haast nooit. De meeste maps lenen zich er ook niet zo voor qua grootte en sinds je wel heel duidelijk ziet waar snipervuur vandaan komt én je meestal een dikke blip op de minimap ziet kan je je als sniper ook maar moeilijk verbergen. Misschien dat mensen TDM gebruiken om wapens te levellen?
In elk geval leuk om weer eens wat anders te spelen, en zowaar in elk geval gisteren ook nog aardig voor m'n k/d ratio.
Nu nog stiekem hopen dat ze bij Treyarch nog eens keer de hipfire spread van alle SMG's vergroten, ook met laserpointer