Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Hmm gisteren ook een CP op het dak. Wist niet dat je zoveel meer kon doen met dat Zwarte (alu) hoedje ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:22
k/d ratio boeit mij nou totaal niet, ik speel het liefst objectives mode en dat is niet goed voor je kd ratio, tenzij je in een goed georganiseerde clan speelt, dan kan je er wel op letten. Ik vind die score streaks wel een goede vooruitgang, het zorgt er toch voor dat steeds meer cod spelers toch voor de objectives gaan in objectives modes ipv team deathmatch te spelen terwijl ze in objective modes meedoen en dan geen enkele bijdrage aan de objectives leveren.

ik moet zeggen dat ik in geen andere cod zulke leuke objective potjes heb gedaan als in bo2. Soms kom je ook clans tegen die zo geweldig spelen, dan heb je gewoon geen enkele kans als tegenpartij, dat is echt mooi om te zien dat goed georganiseerde clans die samenwerken zo kunnen domineren in een game. Dan wordt ik wel afgemaakt, maar kan toch enorm genieten van zo'n game (moet natuurlijk niet te vaak gebeuren hahaha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:00:
[...]

Blijven oefenen..... totdat je net zo goed wordt ;) als de meeste hier.
Na de patch is het gewoon kut spelen voor mij. En iedereen zit nu op een level waardoor ze ghost hebben.
Het is niet meer te spelen.
Ik kom nu nog maar net aan 1 KD, en UAV's. Daarvoor had ik toch regelmatig een Dragonfire en zeker meerdere UAV's per game.
Sinds iedereen ghost heeft is het alweer klaar met de fun.
Weet je wat ze moeten doen? Ghost unlock je pas op level 55 Prestige 10! Zonder unlock tokens of andere bullshit waardoor je het eerder hebt. Want dit schiet natuurlijk ook niet op he. Je kan prestigen en 1 ding unlocken voor altijd.
Dan is er in ieder geval nog wat aan als de game uitkomt.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Man, je loopt echt te zeuren als een klein kind dat maar 1 autootje voor sinterklaas krijgt en er tien had gewilt

Als je je "beoogde" K/D ratio niet haalt so what.
Moet je per se iedere pot als hoogste eindigen??
grow up

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 14:41
PM_Petrol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:26:
[...]

Na de patch is het gewoon kut spelen voor mij. En iedereen zit nu op een level waardoor ze ghost hebben.
Ik kom nu nog maar net aan 1 KD, en UAV's. Daarvoor had ik toch regelmatig een Dragonfire en zeker meerdere UAV's per game.
Weet je wat ze moeten doen? Ghost unlock je pas op level 55 Prestige 10! Zonder unlock tokens of andere bullshit waardoor je het eerder hebt. Want dit schiet natuurlijk ook niet op he. Je kan prestigen en 1 ding unlocken voor altijd.
Ach je zit te zeiken man echt, Als je alleen maar kan spelen doordat je op minimap kijkt waar je enemies ijn dan is het echt slecht met je gesteld. @tweakers.net : Kunnen we trouwens een Black Ops 2 Multi zeik forum aanmaken zodat alle zeikers lekker daar hun gang kunnen gaan en de leifhebbers hier blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49

mvds

Totally awesome!

Dakdoef schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:14:
Nou, ik twijfel nog. Op PC toch redelijk veel lag (en dat ligt niet aan mijn verbinding!). Iets wat zeer hinderlijk in het spel is, zijn de verkeerd afgestelde SMG's. Speel zelf graag met een AR, maar dat is in Blops2 onmogelijk. Zelfs op grote afstand wint een SMG het 9 van de 10 keer van een AR. Dat is gewoon onmogelijk. DAt is erg jammer.
Heb je dat van horen zeggen, of maak je het zelf zo vaak mee? Dat van die lag bedoel ik, want ja, ik kom het wel eens tegen. Maar om nou te zeggen dat ik het elk potje heb, neuh, verkloot het daardoor mijn speelplezier? Neuh, ook niet. Ik denk dat het eerder minder dan 1 op de 10 potjes voorkomt, dan meer dan 1 op de 10. Dus leaven en een ander potje opzoeken is vaak makkelijker.
[...]

Ik snap niet waarom je loopt te zeuren over ghost eigenlijk... Dat zat ook al in andere versies, en dat is nooit zo'n probleem geweest. Het is juist voor NIET ghost spelers makkelijker geworden omdat je moet blijven lopen om onzichtbaar te zijn. Dus minder tijd om goed oplettend rond te lopen, en campen (Met ghost) is alzo onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

"Niet meer te spelen"... overdrijven is ook een vak apart zeg. |:(
Dan unlock je ghost straks toch permanent als je hem eenmaal hebt en gaat prestigen? Krijg je hem echt pas bij prestige 10? Lijkt mij niet, volgens mij gewoon level 55 voordat je überhaupt gaat prestigen. En anders je speelstijl aanpassen. Doe niet zo dramatisch. En btw, ik ben al blij met een kd/r van 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik wilde Ghost ook zo snel mogelijk hebben, maar nu ik het heb vind ik het niet zo boeiend want ZO geweldig vind ik het niet.... Ik heb liever Lightweight als perk 1 dan Ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik kan maar 1 ding zeggen het is een leuk spel. Wij zijn als RFFN een clubje die al sinds COD2 samen spelen en alle Cods nadien ook hebben gespeeld echter waren er met mij een paar die toch wel wat anders wilden. BF3/ MH2/ FC3........! Echter kan ik nu al zeggen dat ik dit net als MW2 veel zal gaan spelen (dik 540 uur geMP'ed).

Het is misschien wat lastiger als de bv. MW3 of BO1 maar SMGs zijn sowieso altijd al errug sterk zelfs handguns kunnen lastig zijn als je ze tegenkomt. Het komt er gewoon op neer dat net als zo veel dingen, je moet gewoon UREN maken en veel spelen......... het heeft niet alleen met aim te maken looproutes - mapkennis. etc zijn natuurlijk zeker zo belangrijk!

Vanavond maar weer eens wat schieten heb pas 13 uur gedraaid :P

Misschien kom ik je nog wel tegen :w . GRRRRRRR

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
rffnsqued schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:52:
Ik kan maar 1 ding zeggen het is een leuk spel. Wij zijn als RFFN een clubje die al sinds COD2 samen spelen en alle Cods nadien ook hebben gespeeld echter waren er met mij een paar die toch wel wat anders wilden. BF3/ MH2/ FC3........! Echter kan ik nu al zeggen dat ik dit net als MW2 veel zal gaan spelen (dik 540 uur geMP'ed).

Het is misschien wat lastiger als de bv. MW3 of BO1 maar SMGs zijn sowieso altijd al errug sterk zelfs handguns kunnen lastig zijn als je ze tegenkomt. Het komt er gewoon op neer dat net als zo veel dingen, je moet gewoon UREN maken en veel spelen......... het heeft niet alleen met aim te maken looproutes - mapkennis. etc zijn natuurlijk zeker zo belangrijk!

Vanavond maar weer eens wat schieten heb pas 13 uur gedraaid :P

Misschien kom ik je nog wel tegen :w . GRRRRRRR
Ik zat al te denken "waar ken ik jouw nick toch van" maar ik weet het inmiddels, X-life :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de changelog gevonden voor de xbox update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Laatst online: 27-06-2023
Verderf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:58:
[...]

Ik zat al te denken "waar ken ik jouw nick toch van" maar ik weet het inmiddels, X-life :P
Inderdaad haha! jammer dat we daar geen nieuwere Cods konden spelen!
COD4 uiteraard wel en die blijft ook leuk.op naar een nieuwe X-Life! ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurde de installatie bij jullie ook +- 1 uur en 20 minuten?

Iig dat is wat er nu staat, en het lijkt er niet minder op te worden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ThePupD schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:58:
Even voor alle duidelijkheid waarom dit een KUTSPEL is.

Ik ben vandaag na 7 dagen achter elkaar werken weer een dagje vrij, dus ik denk "oke geef het een kans ff spelen"

Mijn eerste game net:
de game start... 20 sec later dood door een gast in een hoekje, ik spawn... voor de neus van een campende tegenstander... weer dood. Ik spawn... loop, en het spel heeft kapot veel lag... ik kan niet meer lopen... en opeens ben ik dood.. ik spawn... loop 3 stappen, gast in een hoekje.. ik dood. Ik spawn... loop rond, weer lag, ik schiet op iemand maar de kogels raken niet... en opeens ben ik dood. ik spawn... lightning strike... weer dood. ik spawn... op een bouncing betty... weer dood.

Ik kijk naar mn score... 9 deaths 0 kills in nog geen 2 minuten.

Ja hoor... geweldig spel dit.
OK, de zoveelste quote maar ik kon het niet laten:

1) Misschien moet je na 7 dagen werken eerst eens een dagje ontspannen voordat je CoD gaat spelen.?
2) Ik tel maar 7 deaths in bovenstaand verhaal ipv 9, overdrijven is ook een kunst.
3) Daar ben ik het mee eens, geweldig spel.

Maar ik heb het idee dat je, zoals iemand anders al terecht opmerkte, er gewoon van baalt dat je niet bovenin mee kan draaien. Zeker als je een week niet gespeeld hebt. Maar als je op de PC speelt nodig ik je van harte uit om in de got party te komen spelen, dan gaat het een stuk makkelijker :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/577847181591862276/FA90974D8A389F21F65E6F544F82B651B8DBD4B5/

BTW, score is niet representatief, dit was een positieve uitschieter wat betreft kdr, overall is die slechts 1.4 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 21-11-2012 17:11 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:10:
[...]
OK, de zoveelste quote maar ik kon het niet laten:

1) Misschien moet je na 7 dagen werken eerst eens een dagje ontspannen voordat je CoD gaat spelen.?
2) Ik tel maar 7 deaths in bovenstaand verhaal ipv 9, overdrijven is ook een kunst.
3) Daar ben ik het mee eens, geweldig spel.

Maar ik heb het idee dat je, zoals iemand anders al terecht opmerkte, er gewoon van baalt dat je niet bovenin mee kan draaien. Zeker als je een week niet gespeeld hebt. Maar als je op de PC speelt nodig ik je van harte uit om in de got party te komen spelen, dan gaat het een stuk makkelijker :)

[afbeelding]

BTW, score is niet representatief, dit was een positieve uitschieter wat betreft kdr, overall is die slechts 1.4 :+
Ooh, speel jij ook weer? Ik ben er vanavond bij als er plek is!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:45
Word met de GoT clan met teamspeak gespeeld ?
Heb wel interesse om vanavond even een potje mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MicScott schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:12:
Ooh, speel jij ook weer? Ik ben er vanavond bij als er plek is!
Hoezo weer? Jij bent degene die het afgelopen jaar nauwelijks een FPS heeft aangeraakt :P
Fastclaimer schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:13:
Word met de GoT clan met teamspeak gespeeld ?
Heb wel interesse om vanavond even een potje mee te spelen!
Wij gebruiken geen teamspeak oid, gewoon party van 6-9 en knallen maar :) Zorgen dat je 2 vlaggen haalt in DOM en dan vastzetten.

[ Voor 40% gewijzigd door Frentik op 21-11-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:13:
[...]
Hoezo weer? Jij bent degene die het afgelopen jaar nauwelijks een FPS heeft aangeraakt :P
Klopt, maar jij had nog geen Windows 7 aan het begin! Ik kom trouwens weer prima mee hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MicScott schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:14:
Klopt, maar jij had nog geen Windows 7 aan het begin! Ik kom trouwens weer prima mee hoor O-)
Klopt, maar sinds afgelopen zaterdag ben ik nog iedere avond van de partij geweest hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:16:
[...]
Klopt, maar sinds afgelopen zaterdag ben ik nog iedere avond van de partij geweest hoor >:)
All right dan! Je weet me wel te vinden straks. (Als ik nog mee mag doen! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt het merendeel op de PC? Lijkt me leuker om gewoon met een groepje te knallen ipv altijd alleen op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:56
Ik ben d'r vanavond ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij leuk om ook weer met tweakers samen te spelen. Een aantal van jullie heb ik nog in mijn Steam staan maar sommigen ook niet. Zijn er vaste avonden dat jullie in een groep spelen of gewoon willekeur? Ik heb al meerdere malen diverse mensen proberen te joinen maar iedere keer was de server vol. Mijn Steam naam is Vip3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:07
Leuk, dezelfde avatar....
Dacht eerste ff, wat post hij irritant achter elkaar... :+

[ Voor 54% gewijzigd door DeBaroN op 21-11-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 09:43

superwashandje

grofheid alom

de ene is iets donkerder :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Aan alle losertjes die ghost gebruiken. Zonder ghost zou het allemaal veeeeel sneller verlopen. Een normale KC beeindig je niet op score maar op tijd omdat iedereen zich verstopt of omdat je niemand kan vinden via een UAV. Verstoppertje spelen deden we vroeger he.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik heb nog niet eens ghost maar als het er is ga ik het zeker proberen. ben ik nou ook een loser?

btw: je weet dat ghost alleen werkt als je beweegt? vroeger tijdens verstoppertje spelen bleven wij altijd op 1 plek zitten iig :)

edit: p.s.: als je zoveel last hebt van ghost moet je misschien ook iets meer op je scherm kijken en niet alleen naar je minimap?

[ Voor 22% gewijzigd door superwashandje op 21-11-2012 18:26 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja het is nogal irritant he dat niet verschijnen op de kaart. Ja ik weet dat het alleen werkt als je beweegt.
Ik haal UAV's en schiet ook UAV's af. En dat iedereen het ook gelijk unlockt met die prestige unlock vindt ik zielig JA.
Ik hoor hier ook zoveel mensen zeiken dat ze dood gaan door bouncing betties. Alleen daarbij kan je nog bukken en voor granaten heb je weer een andere perk om ze terug te gooien. En de meeste ghost bitches hebben dan ook gelijk alles om niet gezien te worden. Cold blooded, blind eye, tja want anders worden we wel gezien hé.
Maar voordat ik een UAV heb gevonden om het vervolgens af te schieten ben ik al weer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

haha maar als je dan ook eens op de "good old fashioned way" om je heen gaat kijken in het spel zie je misschien die mensen wel die je neerschieten net op het moment dat jij de counter uav uit de lucht schiet omdat je ze anders niet ziet aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja want als je omhoog kijkt zie je alles om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik speel op de ps3.

Normaal kon ik bij Find match Nuketown 2025 selecteren en vervolgens kwam ik een een potje maar nu zie ik alleen bonus staan?

Ben ik nu abuis?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nog niemand opgevallen dat toen BO2 net uit was, de potjes werden uitgespeeld omdat de limiet was bereikt? Inplaats van de tijd limiet waar je nu de potjes op uit speelt. En waar komt dat door? Zeg het maar. Ik weet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

PM_Petrol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:56:
Ja want als je omhoog kijkt zie je alles om je heen.
nee, dat bedoel ik juist. kijk eens meer om je heen ipv omhoog naar de counter uav of omlaag naar je minimap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
superwashandje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:02:
[...]

nee, dat bedoel ik juist. kijk eens meer om je heen ipv omhoog naar de counter uav of omlaag naar je minimap...
Ik loop niet voor niets met een launcher. Als je zo nodig niet gezien wil worden op de kaart schiet je de UAV maar. Zo doe ik het, dan kan ik in ieder geval iets nuttigs gebruiken als perk. En je krijgt er ook nog eens punten voor en je team heeft er ook wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehe ghost is schijnbaar ook nuttig want jij kan die mensen niet vinden. daarbij hebben zij ghost en hoeven ze dus geen launcher mee te nemen waardoor ze die kunnen inwisselen voor een ander secondary weapon of evt een extra granaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
wat zeg ik nou net allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
iemand anders na de update vandaag via steam problemen? heb topic aangemaakt in ander subforum hier erover maar zit met win8 en na deze update werkt het niet meer... multiplayer start niet op

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:29
Ghost is iets wat in het spel zit dus live with it :p Ik gebruik ook ghost , maar dat is niet meer dan eerlijk aangezien ik ook nooit op mijn radar kijk :) Kan geen games spelen en op een radar kijken op de 1 of ander manier. Bij Fifa heb ik dat ook al. Focusbereik is blijkbaar niet groot genoeg of ik zit te dicht bij mijn tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

onzin en gezeik :P dat probeer ik je net duidelijk te maken maar je wil schijnbaar niet luisteren/lezen

[ Voor 20% gewijzigd door superwashandje op 21-11-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
superwashandje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:22:
[...]
onzin en gezeik :P dat probeer ik je net duidelijk te maken maar je wil schijnbaar niet luisteren/lezen
ja dat zie ik ja. Je bent zeker zo'n kill nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
superwashandje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:22:
[...]
_/-\o_ :D

Idd, als je over een spel alleen maar nadelen en negatieve dingen op kunt noemen heb je het verkeerde spel gekocht.

Kom op zeg, pak nu gewoon een proppenschieter en schiet de piepels zonder Tag boven het hoofd aan puin. Simple as that. En als je dan meer deats dan kills hebt; dan faal je gewoon en moet je een beetje gaan oefenen.

EDIT:
PM_Petrol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:32:
[...]

ja dat zie ik ja. Je bent zeker zo'n kill nerd.
Wat ben jij voor een zool joh? Leer aub de juiste termen gebruiken en wees duidelijk in je uitspraken. Ook ik speel CoD om kills te halen, gek he? :?

[ Voor 22% gewijzigd door warhamstr op 21-11-2012 19:38 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Yay, FOV 90!

Vanavond even proberen :).

Zijn er hier ook fanatieke emblem makers? Ik heb onlangs een batman emblem en een dragon ball Z emblem gemaakt!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:19:
Ghost is iets wat in het spel zit dus live with it :p Ik gebruik ook ghost , maar dat is niet meer dan eerlijk aangezien ik ook nooit op mijn radar kijk :) Kan geen games spelen en op een radar kijken op de 1 of ander manier. Bij Fifa heb ik dat ook al. Focusbereik is blijkbaar niet groot genoeg of ik zit te dicht bij mijn tv :)
lol, door gemakkelijk de uav te kunnen lezen, speel je veel beter..
zeker na een paar weken / maanden, dan weet je gewoon waar mensen zitten door op de uav te kijken, waar je teammates zijn en waar geschoten wordt.

en woot, dan toch nog een dragonfire kunnen neerschieten met men smaw voor die camo unlock (gold / diamond als doel) :D
blijkbaar moet je dat bij die stinger equivalent ook nog eens doen }:O

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet de GoT steam groep?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
net een spelletje ge-quit..
niet te spelen.. op pc..
op het moment dat ik iemand zie... en vol het gas opentrek.. en het nog afleg, dan klopt het van geen kant..
ik kijk de killcam.. ineens blijkt hij al een seconden op mij te schieten??

op mijn scherm opende ik het vuur op zijn zei....
op de killcam zie ik hem een kwartslag draaien en op mij schieten..

hoe het kan kan het.. en ik kan prima tegen me verlies (alhoewel.. 11kills 10 deaths geloof ik), maar dit is gewoon ballen..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier is de link naar de GoT Black ops 2 steam groep =]

http://steamcommunity.com/groups/GoT-BO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
aron225 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:36:
net een spelletje ge-quit..
niet te spelen.. op pc..
op het moment dat ik iemand zie... en vol het gas opentrek.. en het nog afleg, dan klopt het van geen kant..
ik kijk de killcam.. ineens blijkt hij al een seconden op mij te schieten??

op mijn scherm opende ik het vuur op zijn zei....
op de killcam zie ik hem een kwartslag draaien en op mij schieten..

hoe het kan kan het.. en ik kan prima tegen me verlies (alhoewel.. 11kills 10 deaths geloof ik), maar dit is gewoon ballen..
Dit is het welbekende lag compensation probleem :). Omdat de verbinding van een of meerdere personen ver uit een ligt compenseert het spel dit. Pakt allen niet echt goed uit ;).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar is een tijdje met de m27 gespeeld geen slecht wapen en je kan je nog best redden tegen al die gasten met een smg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
warhamstr schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:34:
[...]

_/-\o_ :D

Idd, als je over een spel alleen maar nadelen en negatieve dingen op kunt noemen heb je het verkeerde spel gekocht.

Kom op zeg, pak nu gewoon een proppenschieter en schiet de piepels zonder Tag boven het hoofd aan puin. Simple as that. En als je dan meer deats dan kills hebt; dan faal je gewoon en moet je een beetje gaan oefenen.

EDIT:

[...]

Wat ben jij voor een zool joh? Leer aub de juiste termen gebruiken en wees duidelijk in je uitspraken. Ook ik speel CoD om kills te halen, gek he? :?
Ga dan lekker TDM spelen. Want door zulke mensen verlies ik onnodig. Zelfs nu je punten krijgt om je "skillstreaks" te krijgen lopen ze gewoon langs flaggen of tags. Het is gewoon niet te geloven.

PTFO OR GTFO

[ Voor 20% gewijzigd door OneTimer op 21-11-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 00:56
PM_Petrol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:55:
[...]

Ga dan lekker TDM spelen. Want door zulke mensen verlies ik onnodig. Zelfs nu je punten krijgt om je "skillstreaks" te krijgen lopen ze gewoon langs flaggen of tags. Het is gewoon niet te geloven.

PTFO OR GTFO
Je neemt het allemaal wel iets te serieus....

Anyhow, party vanavond niet echt een succes, volgende keer ga ik niet meer zeggen dat ik ga spelen :P

[ Voor 53% gewijzigd door vinom op 21-11-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Als ik het al speel wil ik wel winnen. En als je dan met die figuren in een team komt die echt NIKS doen dan wordt je al snel geirriteerd. Jammer genoeg speelt 70% zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Tiwazz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:47:
[...]

Dit is het welbekende lag compensation probleem :). Omdat de verbinding van een of meerdere personen ver uit een ligt compenseert het spel dit. Pakt allen niet echt goed uit ;).
oke oke,
ik heb er eigenlijk nooit last van gehad..

net weer 2 heerlijke rondjes,
14-2 k/d.. en 24-11 ofzo..
nu geen lag compensation ofzo..

ik merk trouwens wel dat ik me erg begin te irriteren aan die ussain bolt knivers.. damn wat zijn die gasten snel!!

edit:

field of view kan trouwens op pc tegenwoordig sinds de laatste update op 90 .
kost me een hoop fps (rond de 25 tot 30 wel)
maar laptop gpu-tje houdt nog steeds vast aan ongeveer 60fps.. goed te spelen dus

[ Voor 16% gewijzigd door aron225 op 21-11-2012 22:30 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
PM_Petrol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:22:
Als ik het al speel wil ik wel winnen. En als je dan met die figuren in een team komt die echt NIKS doen dan wordt je al snel geirriteerd. Jammer genoeg speelt 70% zo.
ach man , wees geen kind..

ik word in sommige potjes ook compleet verkracht.. en heb er nog steeds lol in..
omdat dit me eerste cod ever is, ken ik GEEN map's,, echt totaal geen idee.
ik heb de eerste 2 dagen alleen nuketown gespeeld, en ben daar echt keihard verkracht tot het zieke af..

toen verdween die, en kon ik dus echt helemaal nergens de weg..

plus ik wist niet wat perks waren, hoe ik scorestreaks moest gebruiken, en gebruiktte alleen de heavy gunner uitrusting..

echt spelen op niveau en vaak bovenaan eindigen doe ik pas sinds 3 dagen, JA dat is heel leuk, maar je kan ook lol hebben als je afgemaakt word..

en campers? tsjah, als je 1x afgemaakt word weet je waar ze zitten toch, shocker erheen, en rammen maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Wat mensen bedoelen is dat je de objective moet spelen als je ervoor kiest zo'n gamemode te gaan doen. Als je bijvoorbeeld Domination speelt is het de bedoeling dat je de vlaggen (A, B, C) captured en verdedigd. Als 70% van je team dan in een hoekje zit te campen of gewoon langs de vlaggen loopt dan heeft dat niks meer te maken met slecht zijn of niet weten wat je moet doen, dan speel je gewoon de verkeerde gamemode. Vergelijk het met een voetballer die de hele wedstrijd zijn best doet om zo vaak mogelijk de bal hoog te houden - niet de bedoeling...

Als je de maps nog niet kent of niet weet wat domination, demolition, etc betekenen, dan moet je lekker free for all of team deathmatch doen tot je er wel klaar voor bent, leer daar de maps kennen, dan kun je daarna wel leuk meedoen met de objectives in andere modes.

Trouwens weet ik zeker dat vrijwel iedereen die de objectives negeert dit alleen doet omdat ze gewoon een target zijn bij de objective. Als je vlag B wil capturen ja dan kun je al gauw verwachten dat er 5 man op je duiken, dus kun je beter in een hoekje gaan zitten wachten tot iemand anders het voor je doet, toch? Nou nee dus...

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 21-11-2012 22:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
NickThissen schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:54:
Wat mensen bedoelen is dat je de objective moet spelen als je ervoor kiest zo'n gamemode te gaan doen. Als je bijvoorbeeld Domination speelt is het de bedoeling dat je de vlaggen (A, B, C) captured en verdedigd. Als 70% van je team dan in een hoekje zit te campen of gewoon langs de vlaggen loopt dan heeft dat niks meer te maken met slecht zijn of niet weten wat je moet doen, dan speel je gewoon de verkeerde gamemode. Vergelijk het met een voetballer die de hele wedstrijd zijn best doet om zo vaak mogelijk de bal hoog te houden - niet de bedoeling...

Als je de maps nog niet kent of niet weet wat domination, demolition, etc betekenen, dan moet je lekker free for all of team deathmatch doen tot je er wel klaar voor bent, leer daar de maps kennen, dan kun je daarna wel leuk meedoen met de objectives in andere modes.

Trouwens weet ik zeker dat vrijwel iedereen die de objectives negeert dit alleen doet omdat ze gewoon een target zijn bij de objective. Als je vlag B wil capturen ja dan kun je al gauw verwachten dat er 5 man op je duiken, dus kun je beter in een hoekje gaan zitten wachten tot iemand anders het voor je doet, toch? Nou nee dus...
Ja dat bedoel ik _/-\o_ . Als je iets gaat spelen waar je meer moet doen dan killen, doe dat dan ook.
En als je dit al 3 jaar achter elkaar hebt dan wordt het alleen maar vervelender. En niemand kent de maps aan het begin van de game, dus dat is het probleem niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Wat mensen bedoelen is dat je de objective moet spelen als je ervoor kiest zo'n gamemode te gaan doen. Als je bijvoorbeeld Domination speelt is het de bedoeling dat je de vlaggen (A, B, C) captured en verdedigd. Als 70% van je team dan in een hoekje zit te campen of gewoon langs de vlaggen loopt dan heeft dat niks meer te maken met slecht zijn of niet weten wat je moet doen, dan speel je gewoon de verkeerde gamemode.

Beter zou ik het niet kunnen beschrijven inderdaad _/-\o_

Mijn K/D ratio is vandaag beneden de 1 gekomen (oooh nooo the horror, the horror :o ) Ik ga er voor om zoveel mogelijk te capturen en dan even het objective defenden en weer verder, ren me helemaal rot, wordt continu afgeknald door snipers die ergens tactisch liggen en mannetjes die in hoekjes gaan zitten bij hun objectives en niets anders doen.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo'n lage K/D ratio niet aan kunnen zien, maar ik speel eigenlijk enkel hardpoint/domination/hq/etc, dan ga je vaak de pijp uit... :+

Mij persoonlijk kan die k/d ratio me aan me reet roesten , als ik zie dat ik in een game 4 a 5x zoveel captures/defends heb dan de rest van mijn team en de tegenstanders snap ik niet waarom ik een n00b genoemd word ;( dan speel ik het spelletje toch zoals het hoort?

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik speel zoiezo alleen maar tdm..
soms kill confirmed, al heb ik het idee dat het gros van de mensen inderdaad geen idee hebben wat ze doen, en ben ik ballen raper (of tag op raper.)

hardpoint vind ik ERG leuk, domination is niet mijn ding (is met die bom armen en dis-armen toch? )

vlaggen e.d. capture ik wel in battlefield..

als ik COD is het alleen snelle actie, run and shoot.. en helaas, vandaag 2 potjes waarin duidelijk lag compensation me opfokte, het is niet ander.. zolang je lol hebt..

after all, it's just a game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Trouwens weet ik zeker dat vrijwel iedereen die de objectives negeert dit alleen doet omdat ze gewoon een target zijn bij de objective.
Daarom heb ik altijd flak jacket aan in objective modes, dan kun je tenminste objective spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
We zijn met zijn 3'en een Nuketown Zombie game begonnen, en halverwege in round 15, joinde iemand anders. We hebben het tot round 30 gehaald. Het staat nu alleen niet op de leaderbords!? Dit heb ik ook al eerder gehad, met round 30 op Town. Weet iemand waaraan dit ligt? Zou het door degene komen die gejoind is halverwege de game?

EDIT: (betreft de PC versie)

[ Voor 4% gewijzigd door Montu op 21-11-2012 23:36 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je solo speelt en perse wil winnen moet je juist weg blijven uit objective modes. Proberen de CoD community op te voeden in PTFO is een exercitie in zinloosheid.

Weet iemand wat de patch van vandaag heeft gedaan voor Xbox? Speelt het al wat soepeler?

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Emblem editor is ook een stuk verbeterd zag ik, haha! Stuk meer opties en meer layers (en eindelijk meerdere emblems tegelijk kunnen opslaan). Nog steeds niet genoeg layers om echt dingen na te tekenen maar met wat verbeelding (en op kleinere schaal :+) kun je toch wel leuke dingen maken... Even kwartiertje zitten kloten;

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpDA45.png

Mijn iRacing profiel

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:43
NickThissen schreef op donderdag 22 november 2012 @ 00:43:
Emblem editor is ook een stuk verbeterd zag ik, haha! Stuk meer opties en meer layers (en eindelijk meerdere emblems tegelijk kunnen opslaan). Nog steeds niet genoeg layers om echt dingen na te tekenen maar met wat verbeelding (en op kleinere schaal :+) kun je toch wel leuke dingen maken... Even kwartiertje zitten kloten;

[afbeelding]
LOL! Dit kan op de console ook?

Kwam dit filmpje tegen, vond ik wel grappig :D
[YouTube: http://youtu.be/wEFY1hOvOFQ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteravond samen met een maat eerste irritatiemomenten gehad haha.
In de map met zwembad en basketbalveldje tot twee keer toe een glitch, 46 - 0 lijkt me sterk in de map.
en de tegenstander was continu sneller dan wij waren (HC).

Dus weer 'ouderwets' potje gevoetbald tegen elkaar en vanavond maar weer proberen en kijken of het echt aan mij/ons lag :P

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:52
Farscape2 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:31:
[...]

Beter zou ik het niet kunnen beschrijven inderdaad _/-\o_

Mijn K/D ratio is vandaag beneden de 1 gekomen (oooh nooo the horror, the horror :o ) Ik ga er voor om zoveel mogelijk te capturen en dan even het objective defenden en weer verder, ren me helemaal rot, wordt continu afgeknald door snipers die ergens tactisch liggen en mannetjes die in hoekjes gaan zitten bij hun objectives en niets anders doen.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo'n lage K/D ratio niet aan kunnen zien, maar ik speel eigenlijk enkel hardpoint/domination/hq/etc, dan ga je vaak de pijp uit... :+

Mij persoonlijk kan die k/d ratio me aan me reet roesten , als ik zie dat ik in een game 4 a 5x zoveel captures/defends heb dan de rest van mijn team en de tegenstanders snap ik niet waarom ik een n00b genoemd word ;( dan speel ik het spelletje toch zoals het hoort?
Misschien moeten wij dan maar "vriendjes" worden. Dat is exact mijn speelstijl. Ik erger mij er ook altijd dood aan, dat ik bij een punt lig en mijn teammaatjes gewoon doorlopen ipv te helpen..
Ik speel btw op de xdoos.

Is er trouwens een lijst met xbox spelers, ik heb namelijk nog geen vriendjes;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tito129 op 22-11-2012 09:14 ]

Verwijderd

Tito129 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:11:
[...]

Misschien moeten wij dan maar "vriendjes" worden. Dat is exact mijn speelstijl. Ik erger mij er ook altijd dood aan, dat ik bij een punt lig en mijn teammaatjes gewoon doorlopen ipv te helpen..
Ik speel btw op de xdoos.

Is er trouwens een lijst met xbox spelers, ik heb namelijk nog geen vriendjes;)
Ik loop meestal ook door maar met het idee om de tegenstanders in de buurt op afstand te houden.
Als het goed is wordt het dan makkelijker voor de gene die bij de vlag gaan liggen.. Dus tis niet altijd met de intentie diej ullie schetsen.

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02:42
Vaak genoeg aan het einde van domination, dat ik rond de 10-15 captures heb en me teammaten niet meer als 3-5. Kom soms ook gasten tegen met hoge k/d en 0 captures, die lach ik dan keihard uit als ik gewoon de game win. Mijn w/l ratio is ook vele malen hoger dan me k/d ratio en daar ben ik blij om :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik ga ook altijd voor de objectives, en zoek ook nog mensen om dat samen te doen op de PC. Ik stoor me mateloos aan mensen die geen moeite doen om de objectives te halen... Dus het zou een verademing zijn om samen te spelen met mensen die dat WEL doen!

Verwijderd

Ik zit vaker in de GoT steam groep chat, maar daar komt nooit niemand :P.

Ook zie ik de GoT-ers wel in de groep maar kan ik ze nog niet joinen, blijkbaar moet je eerst vrienden worden.

• Ricloo86
Ik speel standaard in de avond met een redelijke groep vrienden op de xbox.
Zoals bovenstaand al aangeeft is objective leuk als je als team speelt, nog leuker tegen een clan/team/vriendengroep!

Lijkt het je leuk wat te regelen om paar potjes tegen elkaar te spelen stuur me even een bericht!

(spelen over het algemeen Hardcore modus, maar kunnen ons ook wel keer aanpassen)

(als het je leuk lijkt om met ons mee te spelen kun je mij ook een bericht sturen , we hebben als clantag (NLD) overigens.

OnnoS1991 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:24:
Vaak genoeg aan het einde van domination, dat ik rond de 10-15 captures heb en me teammaten niet meer als 3-5. Kom soms ook gasten tegen met hoge k/d en 0 captures, die lach ik dan keihard uit als ik gewoon de game win. Mijn w/l ratio is ook vele malen hoger dan me k/d ratio en daar ben ik blij om :)
10-15 captures, yeah right. Combat training zeker.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

bram1984 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:55:
[...]

Idd :p Ik heb meestal 2-3 caps maar 10+ defends want ik wil hem gewoon niet meer verliezen. Tactiek die werkt bij bo2 is gewoon als maar blind naar B rennen als je hem hebt. A of C wordt toch niet gecapped. Doe dit meestal met 2 maten dus winnen heel veel potten op deze manier.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Ricloo86
[...]

Met de lag van laatst ben ik redelijk vaak een potje uit gestapt, dus de w/l ratio kan ik ook niet meer serieus nemen.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:58:
[...]

Met de lag van laatst ben ik redelijk vaak een potje uit gestapt, dus de w/l ratio kan ik ook niet meer serieus nemen.
KD 0.2 WL0.4. Kan allemaal wel kloppen. :P

• DeBaroN
  • Laatst online: 17:07
[...]
Haha 10-15 captures??! dan gaat er iets niet goed volgens mij!

Het is gewoon 2 vlaggen pakken en houden? Dan capture maar een paar keer, afhankelijk van je team?
Rest verdedig je gewoon. Dus max 5 captures misschien, en veel meer defends!?

• GSlayer
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Wat ik ook een enorm groot nadeel vind, is dat bij MW3 de multiplayer splitscreen op fullHD well full-screen was en nu bij Blops 2 (was ook bij 1) doen ze dit weer niet, waardoor je met 2 zwarte balken moet spelen, want haast niet te doen is..

Enige oplossing tot nu toe is de Xbox op 480P laten draaien, speelt wel, maar ziet er natuurlijk niet uit op een 50" fullHD TV.. .. erg jammer weer.

Verder is die lag compensatie absurd, klopt geen hout van, dan speel ik nog veel liever met lag dan dat dit door een algoritme wordt "berekent"...

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Andere mensen ook last van framedrops zodra je die ene optie voor hoe ver je kan kijken (weet even niet hoe die heet, Depth of Field ofzo?) op High zet? Als ik deze op High zet, en ik ADS dan krijg ik vaak behoorlijke framedrops.

Lijkt me sterk dat het aan m'n PC ligt:
- i7 3820
- GTX 560
- 16 GB DDR3 Ram

BF3 op Ultra High -> Zonder problemen, zonder framedrops (ja ook met vliegtuigen en tanks om me heen).

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:02:
[...]

KD 0.2 WL0.4. Kan allemaal wel kloppen. :P
Van jou snap ik het niet beste man, jij bent echt een beest online! :P

Verwijderd

EricNL schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:03:
Andere mensen ook last van framedrops zodra je die ene optie voor hoe ver je kan kijken (weet even niet hoe die heet, Depth of Field ofzo?) op High zet?
Heb ik ook, ik heb hem op low gezet. Draait dan weer als een spreekwoordelijk zonnetje. Depth of Field zorgt er alleen voor dat de wereld om je heen vervaagt wanneer je zoomt, voor een soort van realistisch effect. Het zorgt er dus niet zozeer voor hoe ver je kan kijken.

Lol gisteren had ik een Warmachine uit een CP gekregen en werd ik vervolgens massaal uitgemaakt voor tuber en lowlifer etc. Nee als je zo'n streak reward krijgt laat je hem natuurlijk liggen omdat het noob is |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 10:17 ]

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:03:
[...]

Van jou snap ik het niet beste man, jij bent echt een beest online! :P
Dat zijn niet mijn stats. Maakte een grapje over de post die Bram aankaartte. :P

Als ik een beest ben in BO2 is het een schaapje met drie poten. :)

• EricNL
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:08:
[...]

Heb ik ook, ik heb hem op low gezet. Draait dan weer als een spreekwoordelijk zonnetje. Depth of Field zorgt er alleen voor dat de wereld om je heen vervaagt wanneer je zoomt, voor een soort van realistisch effect. Het zorgt er dus niet zozeer voor hoe ver je kan kijken.
Ja ik heb er verder ook niet heel veel last van want ik gebruik bijvoorbeeld nooit een sniper, maar laatst zat ik in een potje met een sniper, en toen werd alles in de verte inderdaad vaag. Dat stukje is volgens mij ook gigantisch slecht geprogrammeerd, want het "knipperde" steeds tussen vaag en scherp.

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Heb de afgelopen paar dagen een paar uur online gespeeld. Ik merk dat ik enorm last heb van lag compensation (ook na de patch van 16 november 2012). Ik heb de search preference aangepast naar 'Best', maar dit heeft weinig effect. Erg jammer, want de gameplay spreekt me erg aan. Het is een zeer complete CoD en het voelt ook lekker aan. Toch laat ik de multiplayer links liggen totdat er een patch uitkomt die de lag compensation fixt (of eruit haalt). De singleplayer is overigens erg leuk. De replay value is enorm omhoog gegaan en het kiezen van de loadout voor een missie is een mooie toevoeging. Zombies heb ik nog niet aangeraakt, omdat dit mij simpelweg niet aanspreekt.

edit: typo

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nog even over het gezeur dat we in een party hadden gisteren (en tegelijk wellicht nuttig voor iedereen): om ervoor te zorgen dat iedereen zonder moeite een party kan joinen die jij host, moet je NAT op open staan. De settings hiervoor op portforward.com werken NIET. Deze settings werkten voor mij wel:

http://www.joinaclan.com/...ge-your-nat-type-to-open/

Als je al een statisch IP hebt, even doorscrollen voorbij de filmpjes om te zien welke ports je moet forwarden met welke settings.

Werkte bij mij als een tiet.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

obsidian schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:41:
Ik ga ook altijd voor de objectives, en zoek ook nog mensen om dat samen te doen op de PC. Ik stoor me mateloos aan mensen die geen moeite doen om de objectives te halen... Dus het zou een verademing zijn om samen te spelen met mensen die dat WEL doen!
Ik wil wel samen met je Objectives doen op de PC, moet je maar even een DM sturen met je Steam ID :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Roshnak schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:28:
[...]

Ik wil wel samen met je Objectives doen op de PC, moet je maar even een DM sturen met je Steam ID :D
Ik ben vanavond online, dus als je kan, dan graag!

• Zen!th
  • Laatst online: 29-09 11:10
Bah, nog steeds geen fix voor die missie 2 crash, lijkt me een major probleem? of heb ik daar zoals gewoonlijk alleen weer last van.

Beta drivers enzo en de rest van die "fixes" werkt bij mij niet!

• Roshnak

Roshnak

obsidian schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:32:
[...]

Ik kan vanavond maar eventjes, m'n moeder is jarig ( visite enzo )

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:28:
Nog even over het gezeur dat we in een party hadden gisteren (en tegelijk wellicht nuttig voor iedereen): om ervoor te zorgen dat iedereen zonder moeite een party kan joinen die jij host, moet je NAT op open staan. De settings hiervoor op portforward.com werken NIET. Deze settings werkten voor mij wel:

http://www.joinaclan.com/...ge-your-nat-type-to-open/

Als je al een statisch IP hebt, even doorscrollen voorbij de filmpjes om te zien welke ports je moet forwarden met welke settings.

Werkte bij mij als een tiet.
Bij mij eerst ook, echter nadat ik het spel een keer had afgesloten en weer opgestart, staat hij weer op Moderate. :S

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/n15a8y.jpg
Dit zijn mijn instellingen.

Ik begrijp dat het hier geen helpdesk is, en ik heb zelf ook gekeken.
Maar als het niet teveel moeite is, en iemand ziet iets fouts staan dan hoor ik het graag.
TheAngel-PC is mijn pc, die krijgt altijd standaard hetzelfde IP.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 10:47 ]

• Ruvetuve
  • Laatst online: 11-10 15:36
obsidian schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:32:
[...]

* Ruvetuve steekt vinger op.

Wil ook wel meedoen! Stuur maar DM met Steam. Hebben we al drie man :)

Skype voor spraak, of Teamspeak?

Verwijderd

Ruvetuve schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:46:
[...]

* Ruvetuve steekt vinger op.

Wil ook wel meedoen! Stuur maar DM met Steam. Hebben we al drie man :)

Skype voor spraak, of Teamspeak?
Ik doe ook mee! :)

• Roshnak

Roshnak

Ik heb net een DM gekregen van Zen!th met zijn Steam ID, als iedereen mij een DM stuurt met hun ID zal ik jullie allemaal een invite sturen vanavond!

• Ruvetuve
Roshnak schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:55:
[...]

Ik heb net een DM gekregen van Zen!th met zijn Steam ID, als iedereen mij een DM stuurt met hun ID zal ik jullie allemaal een invite sturen vanavond!
Top, organiseer jij de handel dus? Makkelijker voor ons (lees: mij :+)

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Ik ben er vanavond niet maar ik doe graag een keer mee. :)
Mijn steam id is 13tha1pi

iRacing profile | Racing rig

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb ook een 32 slot Mumble server. Kunnen we ook wel gebruiken, maar Skype vind ik ook prima :)

• Roshnak

Roshnak

Ruvetuve schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:57:
[...]

Top, organiseer jij de handel dus? Makkelijker voor ons (lees: mij :+)
Ja ik heb net een boel DM's gekregen, ik zal iedereen toevoegen vanavond! En kijken of we de boel aan de gang kunnen krijgen.

• EricNL
Roshnak schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:04:
[...]

Ja ik heb net een boel DM's gekregen, ik zal iedereen toevoegen vanavond! En kijken of we de boel aan de gang kunnen krijgen.
Ik heb ook wel eens zin om een potje met de Tweakers te knallen. Vanavond gaat voor mij helaas niet lukken, maar ik heb je wel even DM gestuurd, zodat ik er hopelijk de "volgende ronde" wel bij kan zijn!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gisteren nog net voor het slapen gaan (en net nadat Superwashandje stopte) overigens nog een best aardig potje HC S&D gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/596987480026901571/4027E06792D5A9CDF348B97F6E750BF41D061423/

In de laatste ronde alleen over tegen 3 vijanden, had één van de vijanden een UAV, die ik destroyde met mijn black hat, waardoor ik genoeg punten kreeg om zélf een UAV aan te zetten, muhaha :D

• Roshnak

Roshnak

Zoals ik al eerder heb gemeld. ik kan vanavond niet al te lang ivm met verjaardag van me moeder, ik zal kijken of ik vanaf 18:00 tot een uurtje of 20:00 kan !

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
[PC]Wat vinden jullie van de patch van gisteren? Ik heb gisteravond totaal geen lag meer geconstateerd. Verder heeft het bij mij het probleem verholpen dat ik de helft van de mappen niet kon spelen. Eindelijk! :D Alleen laad hij de mappen nog steeds heel traag. Bij domination is de 1e vlag meestal al gecapted voordat ik start. :s

iRacing profile | Racing rig

• Ruvetuve
13tha1pi schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:17:
[PC]Wat vinden jullie van de patch van gisteren? Ik heb gisteravond totaal geen lag meer geconstateerd. Verder heeft het bij mij het probleem verholpen dat ik de helft van de mappen niet kon spelen. Eindelijk! :D Alleen laad hij de mappen nog steeds heel traag. Bij domination is de 1e vlag meestal al gecapted voordat ik start. :s
Maat van mee heeft datzelfde probleem op zijn laptop. Hier laadt een map binnen 10 seconden (zie ook direct een volle laadbalk, hehe wist niet eens dat dat een balk was totdat ik het bij iemand anders zag).

Zal met de volgende patch meegenomen worden denk ik. Hij heeft 4gb ram, en aardige videokaart.
Pagina: 1 ... 29 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.