Mag ook ik mijn modrechten terug?

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
Ik ben mijn rechten van de ene op de andere dag "kwijt". Worden waarschuwingen via mail verstuurd? Ik heb net gezien dat het e-mailadres dat op t.net staat al even niet meer gebruikt wordt waardoor ik mogelijke waarschuwingen dus gemist heb.
Edit: mail gevonden. Als ik een klein beetje opbouwende kritiek mag geven (hoewel ik niet in de positie ben hiervoor): zou het niet beter zijn om waarschuwingen via het PM systeem te sturen of een melding waar je anders ziet dat je een PM hebt? Dan kan ik er in elk geval niet over kijken.

[ Voor 37% gewijzigd door Precision op 27-04-2012 09:13 ]

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Natuurlijk ben je wel in de positie om kritiek/advies te geven :) Dit lijkt me een mooie uitbreiding bovenop de huidige notificaties die je zelf kunt instellen (https://secure.tweakers.net/my.tnet/notification). Ik zal het zo intern eens opgooien.

Nu dat je de mails hebt gevonden. Ben je het met de opmerkingen eens en heb je eventueel nog vragen? Ik kan uit jouw reactie nog niet halen of je snapt hoe het systeem hier op Tweakers.net werkt. Kort gezegd dat er niet op een/oneens gemod wordt, maar zo goed mogelijk op inhoud.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met Precision. Ook ik heb al tijden niet meer het mailadres in gebruik wat ik hier heb ingevuld.
Daarnaast heb ik in eerste instantie gemod (in Nieuwsberichten) op de wijze zoals deze in de mod-uitleg staat: waarderen op kwaliteit van de input. Maar als ik dan zie dat mensen +2 gaan modden alleen maar omdat hun die mening uit komt (zonder dat zij blijkbaar feitelijke achtergrondkennis hebben), dan zakt m'n broek ervan af en ga ik natuurlijk ook zo modden.
Hoe kun je nu fatsoenlijk modden als op één reactie 2x +3 en 2x -1 wordt gemod??? Het hele moderatiesysteem is dus niet foolproof. Er worden jongetjes aan het modden gezet welke alleen maar modden wat hen uitkomt. Compenserend modden heeft dan weinig nut, waardoor reacties welke juist beeldvormend of beeldverruimend kunnen zijn worden weggemod en reacties met feitelijke onjuistheden opeens +2 staan.

Beetje jammer. Btw: ik heb dus geen mail ontvangen omdat het e-mailaccount wat hier ingevuld stond al gauw een jaar geleden is verwijderd door me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is een reden dat in elk geval een deel van de 'officiële' communicatie die wij sturen per mail gaat. Hier niet van toepassing, maar als wij iemand de toegang tot de site ontzeggen, kunnen ze een eventuele DM/PM ook niet meer lezen. Daarom gaan wij ervanuit dat de mail gelezen wordt. Dat wil je zelf trouwens ook wel, want de wachtwoord-kwijt functie werkt vanzelfsprekend ook per mail. Een geldig mailadres is dus ten alle tijden van belang.

Maar ik vind het wel een goed punt, om in elk geval sommige meldingen aan gebruikers toch per PM te gaan sturen; misschien zelfs door wat Kixtart zegt, rekening te houden met de door jezelf opgegeven voorkeuren. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Ikreisrond
Dat verklaart in elk geval waarom je je niets aantrok van onze waarschuwing eerder deze week om je moderaties flink aan te passen.

Verder: dat andere gebruikers foutief modereren geeft jou geen vrijbrief dat ook te doen. Zo werkt het nergens toch? Reacties als Relief2009 in 'nieuws: Google verdiende lang meer aan iOS dan aan Android' met een +3 beoordelen is gewoon niet de bedoeling. En bij teveel herhaling gaan de moderatierechten dus uit.

Je hebt de waarschuwing niet gelezen, dus ik ben bereid je moderatierechten weer in te schakelen. Maar lees dan nog wel eens kritisch de richtlijnen door om herhaling te voorkomen. En nogmaals; wat anderen fout doen geeft jou niet het recht hetzelfde te doen. :)

Aan jullie beiden dus de vraag om het mailadres in jullie profiel op orde te brengen.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 27-04-2012 09:45 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Precision
Kan ik een profiel afsluiten op t.net? Ik ben er net achter gekomen dat ik in het verleden de toegang tot t.net op m'n huidige account en e-mailadres ooit eens verloren ben en daarom een nieuw account had aangemaakt, ondertussen heb ik dus terug toegang tot beiden en gebruik ik het andere account niet. Wel gebruikt dit account mijn huidig e-mailadres en kan ik hierdoor het adres niet juist zetten in m'n huidig profiel. Ik hoop dat je m'n uitleg een beetje snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zo te zien wil je dus het emailadres van dat ander account willen gebruiken op Precision (j***@gh***.be)? Zo ja, dan doe ik dat wel even :)

edit: Nogmaals jouw reactie gelezen en dit lees ik inderdaad dus is opgelost :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 27-04-2012 10:06 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Precision
@Kixtart, klopt inderdaad, bedankt!
Nu nog bedelen om modrechten want die had ik, ironie, wel op het andere account.
Ik heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en erken dat ik ontspoorde. Reddit en consorten hebben een slechte invloed, daar upvote je volgens punchline etc. Bij deze staat de trein weer recht op de sporen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je moderatierechten staan weer aan :) Dan kan dit topic verder wel op slot denk ik.

Indien iemand anders dit ziet: het terugvragen van moderatierechten kan in het Modstatus klachtenloket en hoeft niet in een losstaand topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dan zetten we die ook weer aan. Mochten er vragen zijn dan kan dat nog steeds bij ons of bijvoorbeeld hier (Het kleine-mismoderatietopic deel XXV). Have fun! :)

edit:
Of Cloud ook goed :+

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 27-04-2012 10:28 ]

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.