Heb recent een low profile grafische kaart MSI M210-MD1GD3H gekocht die moet passen bij een moederbord N68C-S UCC van Asrock en Athlon II 250 processor.
Leek me een goede combinatie voor een eenvoudig systeem.
Nu blijkt dat de grafische kaart problemen geeft.
Het systeem werkt prima met een windows 7 64bits, zo lang de grafische kaart niet is geïnstalleerd.
Recentste drivers voor de grafische kaart zijn geïnstalleerd.
Na installatie van de N210 blokkeert de pc regelmatig. Bij de boot en ook daarna.
Uiteraard heb ik de grafische kaart al in een ander systeem uitgeprobeerd en dan geeft ze geen probleem. Lijkt me dus niet direct om een defecte kaart te gaan.
Ik heb hier wat op forums gelezen en blijkt dat sommige MSI grafische kaarten compatibiliteitsproblemen geven.
Iemand al ervaring mee gehad?
Leek me een goede combinatie voor een eenvoudig systeem.
Nu blijkt dat de grafische kaart problemen geeft.
Het systeem werkt prima met een windows 7 64bits, zo lang de grafische kaart niet is geïnstalleerd.
Recentste drivers voor de grafische kaart zijn geïnstalleerd.
Na installatie van de N210 blokkeert de pc regelmatig. Bij de boot en ook daarna.
Uiteraard heb ik de grafische kaart al in een ander systeem uitgeprobeerd en dan geeft ze geen probleem. Lijkt me dus niet direct om een defecte kaart te gaan.
Ik heb hier wat op forums gelezen en blijkt dat sommige MSI grafische kaarten compatibiliteitsproblemen geven.
Iemand al ervaring mee gehad?
[ Voor 5% gewijzigd door joskeelst op 23-04-2012 01:17 ]