Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple filter

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Ik ben benieuwd naar hoeveel mensen er waarde aan hechten om bepaalde berichten uit de FP hidden te maken.

zie ook Oeroeg in 'nieuws: Gerucht: nieuwe iPhone krijgt dunner touchscreen'

Vorig jaar zijn er enorm veel geruchten geweest over apple producten voornamelijk iPhone en iPad producten. Ik zelf lees deze graag. Met als reden dat ik graag met apple producten werk :) Andere vinden apple maar egocentrisch, hoop bla bla en dome cq achterlijke devices.. en worden gek van de vele berichten rumoren en geruchten.

Doordat je niet kan filteren op welke nieuws items je wilt lezen op de type items na zoals Pro, Gaming Electronics enz. Zal iedereen toch eigenwijs als ze zijn het bericht lezen. waarna er een hoop getrol en flame wars naar apple, Microsoft en andere leveranciers cq apparaten worden gehouden. Hoop onzinnige reacties met als gevolg. hoe staat tweakers en de userbase tegen over een filter op bepaalde onderwerpen?

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kan je dat niet doen met een CSS? Volgens mij wel :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

personalisatie artikelen frontpage en [feat] Nieuwsberichten wegfilteren

@Touchdomex, met CSS alleen nog maar in de tracker (werkt ook met specifieke bloggers >:)), nog niet op de frontpage zelf

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wiethoofd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:24:
personalisatie artikelen frontpage en [feat] Nieuwsberichten wegfilteren

@Touchdomex, met CSS alleen nog maar in de tracker (werkt ook met specifieke bloggers >:)), nog niet op de frontpage zelf
Maar daar was je toch nog mee bezig of niet soms? }) }) }) })

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Degenen die nu de moeite nemen te reageren gaan volgens mij echt niet zo'n filter gebruiken, die vinden het veel te leuk om hun gal te spuwen ;) Hooguit dat degenen die in de forums zeuren over dat er "veel te veel applenieuws" is en zelfs van hun verwacht ik dat maar een klein deel het zou gebruiken.

Overigens lijkt het me sowieso niet zinvol om alleen specifiek een applefilter te gaan maken (er zijn ook mensen die geen game-nieuws willen zien bijvoorbeeld), dus dat zal sowieso vrij algemeen moeten worden...

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Daarom is volgens mij een van de topics die ik link wat algemener om puur op tags die aan nieuwsartikelen gekoppeld worden of een nieuwscategorie te kunnen filteren.

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Wiethoofd schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:10:
Daarom is volgens mij een van de topics die ik link wat algemener om puur op tags die aan nieuwsartikelen gekoppeld worden of een nieuwscategorie te kunnen filteren.
Volgens mij is dat heel eenvoudig op het moment dat een gebruiker ingelogd is. De vraag is alleen op tweakers/vnu dat wel wilt. Het dringt pageviews en dus potentiele reclameinkomsten terug; zelfs als het gaat om mensen die dan niks anders doen dan negatief reageren. Als de filter is is zullen ze het nooit meer openen, als het er wel is zal er uit frustratie wellicht nog een paar pageviews bijkomen. Ik acht de kans dan ook niet heel groot dat dit er snel komt.

NKCSS - Projects - YouTube

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dan maken ze d'r een karmastore feature van, eerst bijdragen aan de community voordat je meuk mag gaan filteren :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Mjah, dit gaan we dus niet fixen. Case closed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.