Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:24:
Iracing begint nu pas echt leuk te worden nu ik nieuwe content autos en banen er bij heb gekocht.
Gewoon met het basis abbo is er nog niet echt veel aan en nog wat kaal.
Maar echt alle content aanschaffen gaat me wat te ver dan ben je tegen de 700-800 euro kwijt aan alle autos en banen en dat schrikt wat af.
Als je het echt leuk vind, dan koop je dat uiteindelijk wel. Ik vind het echt elke cent waard. Het afschrikken is gewoon omdat je dan dat bedrag in een keer ziet, terwijl je het gefaseerd koopt over het algemeen.
Overigens is de content tweedelig, je hebt de road en oval kant. Als eem vam de twee je niet trekt, wordt de investering al een heel stuk kleiner. Voordeel is ook dat de investering kan worden uitgesmeerd over een lange periode, naarmate je beter wordt ga je misschien andere auto's rijden en dan koop je de bijbehorende content (meestal zijn dat sets van 6-10 stuks, auto + enkele banen, om zo een seizoen mee te kunnen doen.
De meesten geven ook 100 euro of paar honderd euro uit aan gaming gear zoals stuur, pedalen. Om de PC nog maar niet mee te tellen, want alles moet natuurlijk lekker lopen en op 3 schermen enzo. Waarom zou de game dan maar 4 tientjes moeten kosten, zeker met alle laserscanned tracks en super physics vind ik het persoonlijk in ieder geval niet te duur (maar ook niet goedkoop).
Ik heb zelf toen ik rond de 60-70% van de content had, in een keer de rest aangeschaft, om er zo maar vanaf te zijn (dan doet het 1 keer pijn, en niet elke paar weken als je weer banen nodig hebt). Overigens is het sowieso slim om per minimaal 6 items aan te schaffen, want dan krijg je de meeste korting.
[
Voor 9% gewijzigd door
Hoogie2004 op 19-07-2012 09:36
]