iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.817 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:28
Leuke gereden in de Lotus. OTM is zo slecht nog niet :)

Sorry voor de crash Nick, was een domme move van mij om de auto met een soort van 2FMSH proberen te redden waardoor ik een tankslapper kreeg jouw kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Geen probleem, kon hem toch niet meer ontwijken tenzij je rechtsaf zou gaan. 't is maar een fun race he en mijn snelheid zat er ook niet echt in in de race :p Wel leuke auto en erg lastig op suzuka, maar ben blij met een 46.0...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:45
Een ziek hoge SOF van 3713 zojuist in de Proto/GT fixed. En even de winst en 227 gepakt waardoor ik nu in het kampioenschap op dit moment 171 punten voor sta.
Er moeten dus gekke dingen gebeuren wil dat nog mis gaan 8)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Red Baron ;)

Ja was wel fun net om de Lotus op Suzuka onder controle te krijgen.
Ik was wel blij met uiteindelijk met mijn 1:48.282 en een 4de plek op het grid, strakke start en een leuke race met eerst Wim en Rudy. Ik moest helaas uiteindelijk flink afhaken van Rudy (wat was ie snel zeg) en Dabelg moest helaas een Stop en Go inlossen. In die zelfde ronde voorafgaand daaraan zaten Requiem en Nick vlak bij, maar zoals al door Requiem net gepost ging dat achter me niet goed.
Daarna nog een tijdje achter Derx gehangen, totdat ik zo nodig te vroeg op het gas ging na de hairpin en de auto total loss reed. Met nog 7 minuten te gaan en en tow ben ik maar gestopt.

Misschien volgend seizoen me toch eens wat meer in deze auto verdiepen. Ik vind het toch wel een leuke auto ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik voel me toch elke keer weer een echte noob als ik met jullie rij hoor, zo wat gaan jullie toch altijd hard. Baal er wel van, dat ik maar niet zo snel word.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:12:
Netjes Red Baron ;)

Misschien volgend seizoen me toch eens wat meer in deze auto verdiepen. Ik vind het toch wel een leuke auto ;)
Volgend seizoen wel waarschijnlijk met nieuwe banden denk ik. (misschien dat ik `m dan ook echt leuk ga vinden, vind het nu een beetje een vreemde auto, maar alle DF auto`s zijn een beetje apart in iRacing vind ik)

Ik had geen energie om mee te doen , dus lekker eerste aflevering van Breaking Bad zitten kijken.

Morgen ben ik erbij. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:18:
Ik voel me toch elke keer weer een echte noob als ik met jullie rij hoor, zo wat gaan jullie toch altijd hard. Baal er wel van, dat ik maar niet zo snel word.
We hadden het er gisteren nog over.... De meesten rijden inmiddels een jaar of langer. Ook ik, btw. En dat maakt wel verschil. Veel km's maken (en dat doe ik te weinig) helpt bij steeds meer wagen beheersing. Dus heb vertrouwen en gewoon de tijd nemen om steeds te schaven en te ontdekken. Ik heb bv veel tijd gewonnen door me echt te concentreren op mijn manier van remmen.
Nu de rest van de wagenbeheersing nog :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja het is wat het Joep zegt, veel rijden en ervaring opdoen.
Misschien is het in jouw geval ook wel een nadeel dat je ook in het echt raced?
Wellicht verschillen de twee zaken in zoverre dat je voor jouw gevoel wellicht onrealistisch moet rijden in een sim om echt snel te zijn?

De meesten van ons hebben natuurlijk 0,0 echte race ervaring en hebben dus daar geen "slechte gewoonten" van meegenomen die ons wat belemmeren in iRacing.
Wij rijden nooit met het fysieke aspect / gevaar in het achterhoofd etc.

Wellicht dat Joep of anderen die ook in beide disciplines ervaring hebben daar wat meer zinnigs over kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ervaring opdoen is natuurlijk de essentie. Maar ik kan bevestigen dat rl ervaring niet echt helpt, wel een beetje.
Het positieve van rl ervaring is dat je de meeste termen kent, de ideale lijn snapt en de dynamiek begrijpt van te hard de bocht in (onderstuur) en te vroeg op het gas (onder en/of overstuur).
Maar er zijn ook een hoop negatieve kanten:

Ik werd en wordt zeker zoals RB al zegt gehinderd door het fysieke aspect. De rl angsten voor een hoge rekening en/of gewond te raken zijn (steeds meer waren) ontegenzeggelijk remmend om echt los te gaan. Ik rij vaak te voorzichtig en te 'netjes'.

Het waarnemen van onder- en overstuur in rl is met name een fysieke aangelegenheid. Je zit niet voor niks in een raceauto in een zo'n hard mogelijke stoel goed opgesloten. Niet alleen om je te fixeren, maar met name om goed in je lijf te voelen wat de auto doet. In een SIM moet je het dit herkennen op je scherrm(men), de feedback in je stuur en het geluid van de banden.
  • Daarom zit ik vrij dicht op mijn schermen met een grote hoek tussen de schermen. Hierdoor zie ik al snel dat de auto iets anders doet dan 'op rails' door de bocht gaan.
  • Met de force feedback is het met name een kwestie van veel rijden en oppassen dat je deze niet te hoog zet. Want als je die te hoog hebt staan worden alle kleine nuances weggefilterd.
  • En ten derde heb ik het bandengeluid harder gezet dan de rest van de geluiden, waardoor ik vrij goed kan horen of de banden te veel piepen. Dat laatste heeft me met name enorm geholpen bij het remmen.
  • Na het bekijken van nogal wat replays van mezelf (met name vanuit de chopper) heb ik ook gezien dat ik structureel te vroeg instuur. Waarom ik dat in de sim blijf doen weet ik niet, maar ik ben het me aan het afleren. Het zal wel iets te maken hebben met hoe e.e.a. er uitziet op het scherm.
Het remmen is ook een verhaal apart.
In rl voel je ook in je rempedaal echt wat er gebeurt naast alle fysieke zaken die je via je stoel voelt.
Dus ook dat is heel erg wennen en vooral grenzen proberen te verleggen.
In eigenlijk alle auto's in de sim ontdek ik nog steeds dat initieel er harder geremd kan worden (enkele uitzonderingen daargelaten zoals de Corvette, GT en bv V8).
En er zijn een paar zaken die in rl gewoon niet kunnen of alleen in hoge nood gehanteerd worden en meestal leiden tot ongelukken:
  • Bijremmen in de bocht om extra stuur respons te creëren helpt wel eens. Enchion heeft hier een ware kunst van gemaakt, maar die manier van rijden is zo tegenstrijdig met alle rl lessen, dat ik er niet toe kom en het maar heel af en toe doe. Enkel in de MX5 doe ik dat wel af en toe.
  • In de sim helpt het bij veel achterwiel aandrijvers meer of minder gas te blijven geven tijdens het remmen om de auto te stabiliseren. Dit is mij in rl nog nooit geleerd. ;)
  • En veel extremer dan in rl moet je naar het moment toe van insturen en volledig lossen van je rem veel 'preciezer' lossen.
En dan heb je nog het feit dan in iRacing de grens tussen met name overstuur en loss of control flinterdun is. Dus maximaal accelereren na een bocht is voor mij nog steeds een zoektocht van ver- en herkenning. Het gebeurt mij nog heel vaak dat ik verrast wordt door overstuur, terwijl ik zeker weet dat ik rl dat had 'voelen' aankomen.

En dan komen (voor dit moment) op het 'laatste' wereldvreemde reddingsmiddel. Vol remmen en gas geven bij een overstuur situatie met een achterwiel aandrijver. Theoretisch kan het in rl, maar meestal werkt het echt niet. In een sim is dit een bijna 100% gegarandeerde redding. In veel gevallen doe ik de logische zaken zoals deze in rl geleerd worden. Tegensturen en met het gas proberen te redden wat er te redden is. Dat laatste loopt heel soms goed af, maar remmen en gas geven werkt echt beter.

Dat jij nog steeds in rl racet speedy lijkt mij door alles wat ik beschrijf wel een 'barrière' om in de sim een aantal zaken anders te doen en sneller te worden.
Ik weet niet of ik als ik nog zou racen niet per ongeluk in e Gerlach opeens vol zou remmen en gas geven als ik de auto daar zou verliezen :'(

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik ben zeker nog zaken vergeten, maar dit zijn mijn 'verschil'- en verbeterpunten. O-)

Tot vanavond in de V8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes RB die is binnen lijkt me :)

En ik denk inderdaad dat echte race ervaring niet helpt, als ik speedy zie rijden valt me altijd op dat hij heel voorzichtig rijdt en daarmee veel tijd laat liggen. Wij rijden gewoon veel agressiever, gaan te hard een bocht in en halen het dan alsnog door een beetje throttle braking (dat is eigenlijk een soort van halve two foot magic save dinges) en speedy remt altijd netjes voor de bocht alle snelheid eruit voor hij gast sturen. Stuk realistischer lijkt me (vooral als je ook met koppeling rijdt, weet niet of je dat doet?) maar helaas is realistisch niet altijd snel...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:18:
....voorzichtig rijdt en daarmee veel tijd laat liggen. .....throttle braking...realistisch niet altijd snel...
Hehe, ik was eerder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heel verhaal ook nog :p echter ben ik het wel eens met de meeste mensen op het forum dat reddingen door vol remmen en gas niet realistisch is. Misschien heb jij ervaring dat het in sommige gevallen kan, maar anders kan ik het me niet voorstellen. Het gas bijhouden in de bocht is gewoon hetzelfde effect en zou ook niet mogen werken voor zover ik begrijp, maar toch is het heel effectief in de meeste auto's... Die spin van Senna of wie het ook was in Valencia was ook heel anders, ten eerste had hij een lekke band en ten tweede is er volgens mij aangetoond dat hij geen gas aan het geven was.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee het klopt. Ik kan me ook niet voorstellen dat Senna het redde door remmen en gas geven.
Ik heb nog nooit in rl een redding gedaan door te remmen en gas te geven. Komt niet in me op ;)
Ik begreep in het begin ook niet hoe RB en jij bepaalde slips terughaalde. Ik begon toen erg aan mezelf te twijfelen.... stuur ik wel goed tegen...... geef ik te veel gas..... etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 12:32

derx666

mecker ende blaet

Erg leuk gisteravond in de Lotus. Door tijdgebrek wat weinig practice kunnen doen voor de Q, maar evengoed nog een 45.5 eruit geperst. In de race was het een kwestie van op de baan blijven, en iedereen ontwijken tot ik ineens op P2 rond reed. Rudy was veel te snel voor me, maar Joep en ik waren behoorlijk aan elkaar gewaagd. Jammer genoeg moest hij ook vrij snel de auto in de pit parkeren na een onzachte aanraking met een muur. Daarna nog heel even met Nick samen gereden, echter die besloot ook ineens de muur op te zoeken. Uiteindelijk zelf nog wat kleine foutjes gemaakt, maar wel nog mn pb verbeterd naar 47.9.
Laterna nog even naar een Lotus hosted practice zitten kijken. Tering..... als je ziet dat bepaalde iemanden daar met een sloppy lap nog easy een 46 laag of 45 hoog rijden, en met een iets nettere ronde een 44 laag, dan weet je dat je nog veel werk te verzetten hebt. Wel is het zo dat zij vaak met een veel hogere slip angle rijden, en dat ook nog schijnbaar easy volhouden een bocht in. Dat is iets wat ik echt nog niet doorheb hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Maar als de auto niet verkloot gaat worden door NTM dan denk ik dat ik volgend seizoen deze serie ga meepakken. Erg vermakelijk, en ook de community ziet er leuk uit...

Ik krijg binnenkort een zeut race techniek boeken thuis, hopelijk geeft me dat weer een kleine boost om nog iets sneller te worden.
Ik weet van mezelf dat ook ik vaak te vroeg in stuur, en vooral ook niet op de goeie manier practice. Ik ga gewoon meteen boenderen, en zie wel waar het schip strand. Hierdoor zit ik toch vaak met mn rem en instuurpunten lang niet optimaal, en ga ik vaker te langzaam een bocht in, en kom er ook te langzaam uit. Ik ben wel benieuwd of die boeken gaan helpen om wat netter en constanter te rijden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik denk dat je eerst eens moet analyseren waarom je niet zo hard gaat. Ik heb geen ervaring met iSpeed, maar volgens mij kan dat je heel goed helpen om de zwakke plekken van je techniek bloot te leggen in iRacing.

Zodra je weet waar je tijd verliest, kun je aan die punten werken. Dan is het een tweede zaak of dat lukt... ;). Maar dan ben je in ieder geval gericht bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
iSpeed kan wel veel helpen ja. Het is niet eens zo heel moeilijk om je ronde te vergelijken. Troy Schulz heeft een vrij goeie gids geschreven daar over. Je zoekt een lap die ongeveer een seconde sneller is dan jij (voor zover die er zijn) en kijkt dan eerst naar de time delta (hoeveel tijd je achter ligt op die ander op elke plek van de track). Die zal nooit langzaam oplopen maar altijd sprongen en dalen laten zien. Aan de vorm van die pieken en dalen kun je vaak al afleiden wat je verkeerd doet (te hard de bocht in en daarna te langzaam de bocht uit bijvoorbeeld zorgt voor een mooi dal gevolgd door een piek), zo niet ga je kijken naar gas/rem en stuur input. Het kost wat tijd maar het helpt wel, uiteindelijk sneller dan gewoon maar wat rond rijden denk ik.

Overigens een techniek die ik in veel auto's gebruik zoals de star mazda en ook de Lotus denk ik (lastig om het echt zeker te weten want het gaat vaak vanzelf :p) is de auto laten sturen door minder gas te geven in de bocht. Bij het ingaan van de bocht hou ik wat gas erop en als ik merk dat ik te wijd aan het gaan ben laat ik een beetje gas los en dan stuurt hij wat meer in. Laat je in een keer je gas helemaal los dan sta je andersom, maar als je het gecontroleerd doet kun je net een klein momentje van overstuur maken zeg maar. Zal niet zo goed werken als je met koppeling rijdt en met rechts remt, vandaar dat ik dat ook niet goed kan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb even zitten kijken naar mijn tijd delte, maar die gaat in een vloeiende lijn naar beneden over het algemeen, dat zegt mij dat ik constant te weinig snelheid heb. Maar goed ik moet me er even verder in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Speedy55 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:21:
Ik heb even zitten kijken naar mijn tijd delte, maar die gaat in een vloeiende lijn naar beneden over het algemeen, dat zegt mij dat ik constant te weinig snelheid heb. Maar goed ik moet me er even verder in verdiepen.
Dat kan bijna niet, dan geef je gewoon geen vol gas ofzo :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Goede aanvullingen Requiem en Nick.
Ik gebruik ook iSpeed om te vergelijken en te leren.
En ja Nick, dat met het gas spelen in de bocht doe ik ook, maar dat is geen verschil met rl ;)

En dat Speedy constant zijn delta ziet stijgen tov een snellere rijder in iSpeed is simpel te verklaren: dan neem je te weinig snelheid mee in en dus ook uit de bocht en dat geeft een constant stijgende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van het weekend is op mosport mijn tijd vergeleken met NiekV op de fordgt en merk vooral dat ik in de hairpin achteraan veel tijd verlies ... voornamelijk te wijden aan gewoon een slechte lijn te rijden + ik zie ook dat NIek bv harder stuur input geeft in het begin waarin ik te weinig input geef maar dat kan een manier van rijden zijn .... mss dat niek probeert iets meer overstuur te halen in die bochten en meer met de achterkant blijft sturen ... nu een alien zal ik niet worden maar met ispeed kom je al een héél end. Nu het insturen vind ik bij veel snelle rijders heel vaak onrealistisch hoog in de sim ... ik ben geen racer in realiteit maar ik heb nog nooit iemand vol stuuur zien geven in het echt met een wagen ... dan hang je zowiezo in de muur mijn gedacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat klopt aaikman. Ik zie ook dat de snelle rijders meer input geven op het stuur.
Ik heb nl in rl altijd geleerd dat remmen met je voorwielen door te veel sturen minder snel is dan eerst gewoon remmen en dan (zo weinig mogelijk) sturen.
Kortom nog veel te leren / veranderen om een snelle (nee niet Alien) rijder te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Er waren toch wel al setups voor vanavond he?

Die V8 heb ik al geen kaas van gegeten, dus dat zal me nog wat worden. :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17

BM

Moderator Spielerij
Voor de oval kenners: ik zie dat er in de iRacing National Series deze week op Charlotte gereden word met de Impala SS. Hoe is die baan? Hoe is vrij lang zie ik, is ie vol gas, of haal je dat net niet?

Vanavond mss maar eens een raceje meepakken in mijn SR over de 4 duwen, dan heb ik die promotie ook maar vast gehad :p
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:19:

Heb er een paar dagen terug een paar (3 geloof ik) testrondjes mee gereden, maar dat was een hele opgave.... Sturen doet ie niet, maar als ie eenmaal de bocht om gaat heb je heel wat moeite om te zorgen dat ie de richting op blijft gaan waar je heen wilt :p
Zie dat Joep al in de 1:50 zit met die bak, ik kwam geloof ik tot 1:57 in die 3 rondjes :D

[ Voor 48% gewijzigd door BM op 17-07-2012 11:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Charlotte vond ik wel leuk in die auto. Hij kan volgas, een rondje en daarna volgas de muur in :+ Je moet goed op je banden letten, rustig gas los in de bocht tot je weer op het gas kan, en je zult merken dat je aan het eind van de race iedereen begint in te halen die te hard hebben gereden. Je merkt dat veel erger omdat er geen cautions zijn dus je krijgt geen kans om banden af te koelen of wisselen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
Charlotte vond ik wel leuk in die auto. Hij kan volgas, een rondje en daarna volgas de muur in :+ Je moet goed op je banden letten, rustig gas los in de bocht tot je weer op het gas kan, en je zult merken dat je aan het eind van de race iedereen begint in te halen die te hard hebben gereden. Je merkt dat veel erger omdat er geen cautions zijn dus je krijgt geen kans om banden af te koelen of wisselen.
Hehe, stiekem vermoedde ik al zoiets. Merkte afgelopen week al heel sterk dat ik te veel van mijn banden vraag. De 1e 2 rondjes op Iowa kon ik relatief eenvoudig lage 23'ers rijden, maar voor ik bij rondje 7 was zat ik al in de 24, en na 30 rondjes zelfs in de 25 geloof ik.
Merk gewoon dat ik best veel moeite heb om de auto goed te laten rollen, dat zou me op roadcourses ook helpen, maar op ovals nog vele malen meer.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:19:

Jazeker!
Hier mijn setup: http://setups.iracing.nic...es/ViewSetup.aspx?sid=194
En deze is van Enchion: http://setups.iracing.nic...es/ViewSetup.aspx?sid=195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ah thnx :)
Hopelijk dat het dat nog wat wordt. Op Oulton was toen meer muur als wat anders :P Heb er wel zin in maar het wordt ontzettend moeilijk denk ik :)

Toch 10 registraties, hopelijk komen er toch nog iets meer mensen :)
Ik ben gelukkig al rond half 4 thuis, misschien dan stiekem vast wat oefenen :+

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-07-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook nog proberen het beest los te laten vanavond maar alles gaat afhangen van wat mijn wederhelft gaat doen ... ik hoop niets dan kan ik nog is lekker gaan driften :) mss dan ook een wedstrijd houden voor de mooiste drift :9 al zal het vooral de muren ontwijken zijn op watkins |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben weer eens laat. We zien wel. Wordt huilen en lachen denk ik ;)
@hoogie: Hoop dat ee met je csw kan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is vanmorgen een wagen van UPS gecrasht op de snelweg zag een foto op twitter met allemaal fanatec spullen op de snelweg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:43:
ik ga ook nog proberen het beest los te laten vanavond maar alles gaat afhangen van wat mijn wederhelft gaat doen ... ik hoop niets dan kan ik nog is lekker gaan driften :) mss dan ook een weedstrijd houden voor de mooiste drift :9 al zal het vooral de muren ontwijken zijn op watkins |:(
Watkins heeft inderdaad een aantal alle muren nogal dichtbij staan. Wat dat betreft beetje straat-circuit achtig.
JoepW schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:44:
Ik ben weer eens laat. We zien wel. Wordt huilen en lachen denk ik ;)
@hoogie: Hoop dat ee met je csw kan rijden ;)
We zullen zien, hij ligt nog in het magazijn van UPS volgens de tracking (ze doen volgens mij eerst alle zakelijke dingen in eindhoven en daarna de particuliere klanten). Als hij na een uur of half 3 vertrekt kan ik wel op tijd thuis zijn :) Bezorging zou wel vandaag zijn, tussen 9:00 en 19:00 voor particulieren (en kantoortijden voor commercieel)

[ Voor 35% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-07-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Zo he he eindelijk weer is een race gewonnen. Met de Mustang Challenge op Spa. Het was wel een incidentrijke race. Ik had me niet eens gekwalificeerd en startte ergens achterin maar tot mijn verbazing was ik flink sneller dan de rest. Dus op een gegeven moment de leiding gepakt in la source. De volgende ronde ramt er een of andere ... vol zijn Mustang in de mijne. Beetje schelden over de mic en de volgende ronde gaf hij mij die plek terug gelukkig. Ben wel blij dat die Mustang een beetje solide is want anders had ik eruit gelegen. De baan geeft je wel snel off trackjes he pfff beetje naast de curb en gelijk een x1.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nick, volgens mij bugje op je tournooisite. Ik kan me nog via de quick register nog aanmelden voor de afgelopen 2 races, terwijl die echt al gereden zijn ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:17:
Nick, volgens mij bugje op je tournooisite. Ik kan me nog via de quick register nog aanmelden voor de afgelopen 2 races, terwijl die echt al gereden zijn ;)
Hm, details :p Ze waren nog niet gesloten, denk dat het nu goed is. Registreren zegt verder niks behalve dat je in de lijst komt en een admin makkelijk iedereen die geregistreerd heeft kan mailen. Met resultaten ofzo heeft het verder niks van doen (je kunt dus ook gewoon meedoen zonder registreren dan kom je gewoon in de resultaten. Tegenwoordig hoef je zelfs geen account meer te hebben, die word dan vanzelf voor je aangemaakt.)

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 17-07-2012 12:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Yes! Mijn CSW en 2 sturen zijn aangekomen.

Nu moet ik alleen zelf nog thuis zien te komen om ze aan te sluiten...

Vanavond de vuurdoop (niet letterlijk hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jubby schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:39:

Dat is snel :)

Mijne liggen prima in dat magazijn de komende paar uur. Na half 4 mag de UPS-man ze komen brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jubby schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:39:

Ben benieuwd ;) Welk stuur heb je nu eigenlijk?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:41:
[...]

Ben benieuwd ;) Welk stuur heb je nu eigenlijk?
Hij zegt CSW en 2 sturen :+
Hij heeft ze dus beide, Formula en BMW. Ik heb gekozen voor de Formula, BMW trekt me niet zo (misschien als ik die ergens goedkoop op de kop kan tikken...)

Tevens meteen een Firmware update (van 29 naar 32):
http://www.911wheel.de/?q=node/8825

CSW ook beschikbaar op Support van Fanatec.de (dus drivers enzo):
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=CSW&lang=en

[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-07-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens iemand die ook de pedalen eens een deftige test beurt heeft gegeven ? ik wil deze later op het jaar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ik heb ze inderdaad allebei aangekocht.

Ze zijn zo verschillend en ik zou me altijd zijn blijven afvragen hoe de andere zou zijn, dat ik ze alle 2
heb genomen.

Evt nog te ontwikkelen andere sturen zal ik ook wel aanschaffen mits ze ook echt verschillen van de
2 die ik nu al heb.

Ik ben nog onderweg dus heb ze nog niet vastgehad, dus nog even geduld voor 1e impressie.
Mijn vriendin heeft alleen de overdozen verwijderd en foto's opgestuurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik bedoelde welk stuur je tot vandaag mee gestuurd hebt :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:58:
Ah lol :+

@Jubby Delen die pics!

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-07-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:58:
Ik heb al enkele jaren een G25 met sinds een paar maanden een CSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:43:
[...]

Hij zegt CSW en 2 sturen :+
Hij heeft ze dus beide, Formula en BMW. Ik heb gekozen voor de Formula, BMW trekt me niet zo (misschien als ik die ergens goedkoop op de kop kan tikken...)

Tevens meteen een Firmware update (van 29 naar 32):
http://www.911wheel.de/?q=node/8825

CSW ook beschikbaar op Support van Fanatec.de (dus drivers enzo):
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=CSW&lang=en
Thomas leert het ook niet echt he :)
Some people who ordered with a September delivery will be surprised to get the wheels ealier as we have more inventory rolling in in July and August. But we decided to give no earlier availability date as everybody is happy if it comes earlier and we don't want to mention another deadline which cannot be met. Hey, we are learning.
Dan moet je dit ook nog niet bekend maken, grapjas :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jubby schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Ik heb al enkele jaren een G25 met sinds een paar maanden een CSP.
Ah, ok. CSP = Clubsport Pedals, ook van Fanatec toch? Ik zit ook af en toe te kijken om de pedalen van m'n G25 te vervangen (vooral voor een set met fatsoenlijke rem) maar ik word er niet wijs uit welke nou goed zijn... In de fanatec shop zie ik CSR (80e), CSR Elite (150e) en CSP v2 (250e), ik ga er maar even vanuit dat de CSP v2 dan ook de beste is, maar is hij ook echt 100 euro meer waard?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb de CSR Elite pedalen en die bevallen prima. Volgens mij bijna een kopie van de CSPv1, echter met als verschil dat de rem geen tril-motor heeft, en dat de CSR Elite geen tuning-kit heeft (andere veren enzo).

Pedalen zijn prima af te stellen oveirgens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:16

ThunderNet

Flits!

Gisteren voor het oval-race gedaan in de streetstock :D eigenlijk best heel erg leuk om te doen moet ik zeggen. Zit te twijfelen over m'n 1e aankoop in iRacing. Met welke auto (1) en circuit (1) kan ik het makkelijkste nieuwe events doen? Ik denk de skip barber?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:45:
Ik heb de CSR Elite pedalen en die bevallen prima. Volgens mij bijna een kopie van de CSPv1, echter met als verschil dat de rem geen tril-motor heeft, en dat de CSR Elite geen tuning-kit heeft (andere veren enzo).

Pedalen zijn prima af te stellen oveirgens :)
Heb hier een mooie vergelijking gevonden:
http://www.fanatec.de/html/pd_overview.html

Verschillen zijn dus dat CSP helemaal van aluminium is (CSR niet, ABS zal wel iets van plastic zijn?), geen brake vibration, geen contactless sensors (CSP zou langer mee moeten gaan dus) en geen tuning kit. Die brake vibration lijkt me meer een gimmick dat vind ik niet zo heel interessant (of werkt dat echt heel goed?), en de rest geloof ik eigenlijk ook wel. Denk niet dat ik daar 100 euro extra voor zou gaan betalen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:53:
Gisteren voor het oval-race gedaan in de streetstock :D eigenlijk best heel erg leuk om te doen moet ik zeggen. Zit te twijfelen over m'n 1e aankoop in iRacing. Met welke auto (1) en circuit (1) kan ik het makkelijkste nieuwe events doen? Ik denk de skip barber?
Moet eerlijk zeggen vondt skippy nooit iets totdat ik een paar weken geleden met een paar vrienden ermee gereden heb .

Sindsdien ben ik beetje verslaafd eraan is zeker aan te raden races zijn leuk en leuke groep rijders ook in mijn ervaring .

Welke baan daar zou ik nog even wachten tot het schema van volgend seizoen er is , skippy rijdt op een aantal gratis banen en dan kun je ev nog een baan erbij nemen die je leuk vindt in het nieuwe schema .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:10:
[...]

Heb hier een mooie vergelijking gevonden:
http://www.fanatec.de/html/pd_overview.html

Verschillen zijn dus dat CSP helemaal van aluminium is (CSR niet, ABS zal wel iets van plastic zijn?), geen brake vibration, geen contactless sensors (CSP zou langer mee moeten gaan dus) en geen tuning kit. Die brake vibration lijkt me meer een gimmick dat vind ik niet zo heel interessant (of werkt dat echt heel goed?), en de rest geloof ik eigenlijk ook wel. Denk niet dat ik daar 100 euro extra voor zou gaan betalen...
Ik vind die motor in de rem toch wel heel erg fijn, ook al word het niet officieel door iRacing ondersteund. D'r is een tooltje wat zelf berekend adhv wat variabelen of je aan het blokkeren bent of niet, en dan dat motortje laat trillen. Vind het zelf wel een fijne indicatie :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Ik vind die motor in de rem toch wel heel erg fijn, ook al word het niet officieel door iRacing ondersteund. D'r is een tooltje wat zelf berekend adhv wat variabelen of je aan het blokkeren bent of niet, en dan dat motortje laat trillen. Vind het zelf wel een fijne indicatie :)
Dat is nou precies de reden dat het me een gimmick lijkt. Ik weet dat de SDK niet exact verteld wanneer remmen blokkeren (om te voorkomen dat iemand een cheat programma maakt dat stopt met remmen zodra ze blokkeren), maar dat is blijkbaar wel ongeveer te herleiden met wat slimme code. Maar dat 'ongeveer' ligt me dus niet, ik wil niet het trillen van het pedaal als blokkeren gaan aanvoelen als ik misschien nog helemaal niet aan het blokkeren ben. Aanvoelen van blokkeren gaat met m'n G25 prima op het moment (behalve in de Corvette af en toe) op geluid en gevoel in het stuur dus laat ik dat liever achterwege. Ik vind het gewoon niks dat het niet exact overeenkomt met het moment van blokkeren :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ik heb CSP v1 en die was 199

Helaas niet meer leverbaar en v2 is weer 50 euro meer.

Of het je waard is moet je helaas zelf bepalen.

Als het puur om de rem gaat dan is er geen verschil tussen elite en csp dan alleen dat motortje
Het "plastic" gehalte zit bij de elite ook alleen waar het niks te verduren heeft dus verwaarloosbaar.
Er zit ook dezelfde loadcell in.

Ik vond het motortje aanvankelijk erg fijn maar ook daar ga je je op instellen, je gaat remmen zodat je hem niet
meer aanspreekt.

Een draaiend motoje geeft aan dat je blokkeert , maar als je gewend raakt aan je pedalen dan stel je je daar op in.

Ik kan me niet herinneren dat ik hem onlangs nog heb gevoeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ik heb overigens al wel wat csp v1 te koop gezien op iracing forum, er zijn er die v2 hebben besteld en v1 daarom verkopen.

Doe er je voordeel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm dan ga ik eens moeten kijken ...maar voor dat trillen ben ik niet ... daar ga je je op instellen en dat wil ik nu net niet doen ....dus traks is het forum afschuimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Trouwens die tuningkits leveren ze toch al vrij lang niet meer?
Of beginnen ze daar weer mee met V2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Nee volgens mij niet, de laatsten zijn als bundel verkocht in een aanbieding met csp v1

Je hebt alleen nog die gekleurde pedaal dingen als extra optie.

Iedere serieuze doe-het-zelf zaak verkoopt overigens ook veren in alle lengtes en diktes dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net mail van UPS.

Status afgeleverd en er is niemand thuis :+ Ik gok dat een van de buren de UPS-man dan binnen heeft gelaten in het gebouw (9 appartementen) of het pakket aangenomen heeft. Gebeurt wel vaker dat ik een pakketje voor mijn deur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wat Joep zegt over dat insturen dat klopt, als ik mijn racewagen zo stuur dan lig ik binnen notime in de muur of de grindbak. Dat is namelijk rijden op onderstuur, dat kan in het echt wel een beetje, maar dan ga je voor het mooie te hard de bocht in. Dus ja dat zal ik de sim niet zomaar doen. En ja ik voel me zwaar geremd door het reallife racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Speedy55 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:47:
Wat Joep zegt over dat insturen dat klopt, als ik mijn racewagen zo stuur dan lig ik binnen notime in de muur of de grindbak. Dat is namelijk rijden op onderstuur, dat kan in het echt wel een beetje, maar dan ga je voor het mooie te hard de bocht in. Dus ja dat zal ik de sim niet zomaar doen. En ja ik voel me zwaar geremd door het reallife racen.
Misschien maar goed ook, je moet wel zorgen dat je (onrealistische) sim ervaring niet gaat gebruiken in het echt natuurlijk. Anders zit je straks nog naar escape te zoeken als je in de muur hangt ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Of hij zit nu als een gek te racen thuis :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:16

ThunderNet

Flits!

Zojuist de skip gekocht :) best leuk ding! Nu flink oefenen er mee :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik had er ook een gesprek over met Joep, ik vind deze Sim echt goed, er kan veel, het lijkt ook op echt racen, maar het blijft verre van realistisch gewoon. Ja ik hoop dat ik ooit een knopje kan creëren die tegen me zegt dit is sim racen, dus dat doe je zo, net zo als ik nu op de straat rijd en een knopje omzet als ik op het circuit ben.

/edit: bedankt Derx666 :(

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy55 op 17-07-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Had ik deze hier al geplaatst?

Afbeeldingslocatie: http://h9.abload.de/img/img_9122tc5ao2.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja, dus deze kan je weer weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

:)
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AyAvNJdCMAI55pq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, wacht maar tot ik jullie vanavond weer allemaal inmaak met m'n G25 :+ (yeah right, in die V8 8)7)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
die vogelnest in de kast kreeg je die erbij ? :+

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zoals Red Baron van de week al zei: we zijn niet jaloers hoor, dus die fotos kunnen jullie weer weg halen.

:+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:26:
Bah, wacht maar tot ik jullie vanavond weer allemaal inmaak met m'n G25 :+ (yeah right, in die V8 8)7)
Inderdaad wij Logitech mannen weten wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn huis is waar mijn logitech staat :) nouja wil zo'n ding wel eens testen kwestie eens te kunnen vergelijken met mijn G27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lap ... wederhelft heeft straks iets gepland dus ik zal nu ff over watkins gaan driften kwestie dat ik weet wat ik mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Neem je zon duur stuur en heb je zulke simpele pedalen erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Speedy55 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:20:
[...]

Neem je zon duur stuur en heb je zulke simpele pedalen erbij :P
Zijn de CSR Elite, dus eigenlijk CSP zonder de rem-trilling :P

Net even wat gereden, wat een gigantisch verschil met de DFGT. Dit wordt flink wennen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hier geen foto's plaatsen? :P

Dan staan ze hier:
http://www.raceskins.com/?p=769

(ja, ja, m'n blog is nog lelijk. Zal eens wat aan de opmaak doen :F )

[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 17-07-2012 17:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nu afwachten wie hem als eerste mag terug sturen. >:) >:)

Maar leuk jongens dat ze allemaal binnen zijn. Fanatec is taking over onder de tweakers. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als dit een reactie is op mijn opmerking over als een gek thuis zitten te racen, dan moet ik mij verontschuldigen, want dat was bedoeld voor Hoogie, wiens buurman nu thuis met zijn stuur zit te racen :)
Sorry als dit verkeerd op je overkwam, was niet de bedoeling.

Net ff de eerste rondes gereden op WG met de V8... boah... heb wel een redelijke tijd van 1:55.0 neergezet, maar mn opt is bijna een seconde sneller. Dat ding is niet op de weg te houden, en ik heb het idee dat er vanavond veel getowed gaat worden. Diegene die niet crasht wint vanavond.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op 1.52 met opt al 1.51 (na circa 6 rondjes) maar dat kan nog veel sneller ... helaas is mijn speeltijd nu om en nemen de kids het heft in handen hier .... morgen me eens focussen op de fordgt op road atlanta hopelijk kan ik hier deze week een raceje meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:28:
[...]

Zijn de CSR Elite, dus eigenlijk CSP zonder de rem-trilling :P

Net even wat gereden, wat een gigantisch verschil met de DFGT. Dit wordt flink wennen vanavond :P
ben wel benieuwd... Ik wil wel eens komen proberen als het kan ;) zit zelf dus ook te denken aan die pedalen, nieuw stuur vind ik wat te duur maar die pedalen zijn nog wel betaalbaar... Dan misschien eens kijken of iemand een g27 over heeft om te ruilen dat ik wat meer knoppen heb :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:
[...]

ben wel benieuwd... Ik wil wel eens komen proberen als het kan ;) zit zelf dus ook te denken aan die pedalen, nieuw stuur vind ik wat te duur maar die pedalen zijn nog wel betaalbaar... Dan misschien eens kijken of iemand een g27 over heeft om te ruilen dat ik wat meer knoppen heb :+
Ik voel een mini-meet aankomen bij Frank :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mij te ver rijden ;)
Ik w8 wel tot augustus 8)7

Heren CSW-owners: Wel dit installeren hè?
http://fanaleds.idrift.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:19:
Mij te ver rijden ;)
Ik w8 wel tot augustus 8)7

Heren CSW-owners: Wel dit installeren hè?
http://fanaleds.idrift.nl/
Staat er al op.

@Nick, je bent welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
S3 schedule:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2018209.page

- Alleen rookie en D class mogen nog in de streetstock / mx5 rookie series
- SRF eigen serie (wisten we eigenlijk al)
- HPD only series vervangt open Proto&GT

- Geen Okayama meer in Lotus :D (Ook geen suzuka)

[ Voor 63% gewijzigd door NickThissen op 17-07-2012 18:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Geen Zolder :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
November heb ik als laatste gehoord...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Echt? Ze hadden het telkens over Juli/Augustes...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ze hebben goed naar Thomas gekeken hoe dat moet :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal de voorbereidingen maar weer eens beginnen voor een nieuw S3 Topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
SRF series. _/-\o_

Watkins 2x :? :( (korte layout kan je snel zijn zonder 1x van versnelling te wisselen)
Brands 2x 8)7 (Brands is leuk, maar waarom 2x)
5 Rookie tracks (ook waarom ???)

Waarom zo`n verwrongen schedule. ???
Slaat echt nergens op.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog eens aan steve gevraagd wanneer Zolder uitkwam, daar werd altijd aug. gezegd, vorige week eens gepolst achter wip shots maar daar blijft het bitter stil over .. helaas ... het begint ook al fanatec allures te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja, het is nog lang geen augustus he? En augustus is lang.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Ik heb in de TS gekeken, maar hoe laat beginnen we vanavond? Of ben ik blind 8)7

EDIT: lap, verkeerde topic 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 17-07-2012 19:50 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

derx666 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:00:
[...]

Als dit een reactie is op mijn opmerking over als een gek thuis zitten te racen, dan moet ik mij verontschuldigen, want dat was bedoeld voor Hoogie, wiens buurman nu thuis met zijn stuur zit te racen :)
Sorry als dit verkeerd op je overkwam, was niet de bedoeling.

Net ff de eerste rondes gereden op WG met de V8... boah... heb wel een redelijke tijd van 1:55.0 neergezet, maar mn opt is bijna een seconde sneller. Dat ding is niet op de weg te houden, en ik heb het idee dat er vanavond veel getowed gaat worden. Diegene die niet crasht wint vanavond.
Sorry ik was niet op mijn pikkie getrapt hoor, dacht wel dat je het tegen mij had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Wat vinden de nieuwe CSW bezitters van hun nieuwe speeltje? Mini reviews bitte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
iemand een T500 te koop? _O-

[ Voor 8% gewijzigd door Ruud Mulders op 17-07-2012 19:54 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Voor nu helemaal prima. Ik had alleen de centering spring nog aanstaan het eerste uur :+ Dus nu voelt weer alles vreemd...

Ik zal van het weekend even wat uitgebreider reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik voor 800 euro haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een vraagje over content kopen. Zijn er soms promoties op content kopen (behalve dan de 10,20 en 25% als je meer content in 1 keer koopt). Zou anders dom zijn dat ik nu voor 120 dollar content koop en binnen een week er een promotie is waarmee ik 40 dollar ofzo had kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb nog nooit een promotie op content meegemaakt, behalve dat je soms wat dingen gratis krijgt bij een nieuw account, of een oude track die wat goedkoper wordt als ze een nieuwe versie uitbrengen (dat is alleen Daytona nu geloof ik en straks gaan ze Silverstone opnieuw scannen maar dat duurt nog wel even). Ik zou er niet op wachten in ieder geval (maar schiet me niet af als ze het straks ineens wel doen :p)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Nactive schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:51:
Ik heb een vraagje over content kopen. Zijn er soms promoties op content kopen (behalve dan de 10,20 en 25% als je meer content in 1 keer koopt). Zou anders dom zijn dat ik nu voor 120 dollar content koop en binnen een week er een promotie is waarmee ik 40 dollar ofzo had kunnen besparen.
voor zover ik weet niet, soms is er content gratis maar dat is dan voor nieuwe leden met een promo code

wat je wel kan doen is de week credits bewaren voor content (8 weken van de 12 rijden = 7 credits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slackis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06 10:15
csw aangekomen vandaag, en sinds jaartje eerste race gedaan 16de gestart eindig ik 3de in star mazda.
iedereen voor mij is gewoon gecrashed, was gewoon rampzalig eerste rondes
Pagina: 1 ... 45 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.