iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.818 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

derx666

mecker ende blaet

Ja maar jij hebt een gammel preproductie model :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

derx666 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:58:
[...]

BURN :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

derx666 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:58:
[...]

Straks blijkt dat batch 0 sturen beter waren dan batch 1 die jullie straks krijgen ;)
ik heb mijn mooi lucky serienummer 11 >:)

[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 13-07-2012 22:01 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BruceLee schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:01:
[...]

Straks blijkt dat batch 0 sturen beter waren dan batch 1 die jullie straks krijgen ;)
We zullen zien. Afgaande op de mail hebben we ze nog niet :P

En serienummer 11 is wel zeer cool :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-07-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Waar halen jullie allemaal het geld vandaan voor zo'n ding.. ? En wat is er zo speciaal aan?:P Dont hit me :+

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

etnerdnl schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:04:
Waar halen jullie allemaal het geld vandaan voor zo'n ding.. ? En wat is er zo speciaal aan?:P Dont hit me :+
Geld pluk ik altijd van mijn geldboom :+
Speciaal... heb je dat ding gezien _/-\o_ (feel kan ik weinig over zeggen, want ik heb em nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik heb m gelukkig gewoon gehad van thomas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Heb je misschien een zaadje over Hoogie? :+ Kan ik ook best gebruiken :P En ja het ziet er wel heel erg sick uit maar is het nou echt nodig?:P Ben ik dan zo'n noob als ik aankom met een G25 ?

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

etnerdnl schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:08:
Heb je misschien een zaadje over Hoogie? :+ Kan ik ook best gebruiken :P En ja het ziet er wel heel erg sick uit maar is het nou echt nodig?:P Ben ik dan zo'n noob als ik aankom met een G25 ?
neehoor de g25 is een priema stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

etnerdnl schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:08:
G25 is een prima stuur.

Ik heb gewoon beetje gespaard voor dit stuur, en mijn DFGT is niet meer helemaal 100% (had laatst kuren), dus dan maar goed vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Trucks race gepakt maar dat was meer caution dan wat anders. Weer 5e. Helaas nog een 4x in laatste rondje kon een spin niet ontwijken, verder clean. Beetje saai zo steeds max 5 rondjes en alweer caution...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Welkom in de fixed serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:45
Zow, dat was wel een lekkere HPD fixed race van 0.00
De race van 22:00 had ik overgeslagen omdat die niet splitte, maar met 49 rijders in het totaal is het een van de drukst bezochte races van de afgelopen weken.

Ik startte van pole en had meteen vanaf ronde 1 Norbert Wolff aan m'n staart hangen.
Een enkele keer met het goed uitkomen in het verkeer kon ik een miniscuul gaatje slaan, maar bij de volgende achterblijver zaten we weer bij elkaar.

Dit ging allemaal prima tot we in ronde 17 op het lange rechte stuk richting een Corvette reden.
Deze ging wijd T8 in, maar terwijl hij dat deed gleed z'n kont weg en in plaats van netjes links de baan af te glijden gleed hij weer terug naar de binnenkant waar ik net bezig was hem te passeren.
Ik ging vol in de ankers wat nog wel redelijk goed leek te lukken, maar Norbert kon niet goed zien wat er gebeurde en reed tegen m'n achterkant aan wat het einde van zijn race bleek.

Ik kreeg er zelf geen meatball bij, maar m'n snelheid wel zo'n 20km/u lager op het rechte stuk wat resulteerde in ronde tijden die 3-4 seconden langzamer waren.
Nou hadden we met z'n 2'en wel een aardig gat opgebouwd van 17 seconden naar de nr 3, maar gezien het feit dat de vorige race 23 ronden duurde had ik er een hard hoofd in dat ik de eerste plek vast zou kunnen houden.

Omdat ik geen goede rondetijden meer reed duurde de race echter een rondje minder, en had de voormalig nr. 3 ook nog wat moeite met wat verkeer waardoor ik nog met 0.251 voorsprong de 1e plek en een fijne 161 punten kon binnen slepen.

In het kampioenschap heb ik nu een leuke voorsprong van 105 punten dus dat gaat ook wel de goede kant op zo denk ik :9

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nieuwe versie van FanaLeds. Erg mooi met ook nieuwe extra's. Trillen tijdens remmen en vibratie in wheelbase bij schakelen en rev-limiter ;)
http://fanaleds.idrift.nl/

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
JoepW schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:13:
Nieuwe versie van FanaLeds. Erg mooi met ook nieuwe extra's. Trillen tijdens remmen en vibratie in wheelbase bij schakelen en rev-limiter ;)
http://fanaleds.idrift.nl/
Had hem ook gespot ja. Nu nog mijn CSW binnen krijgen. :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

gtrNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Had hem ook gespot ja. Nu nog mijn CSW binnen krijgen. :X
Jij ook nog geen tracking email?

Fanaleds is echt wel nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wow, die Ford V8 op Watkins is..... lastig. Volgens mij krijg je de gemiddelde olietanker makkelijker de hoek om :D

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Iemand zin in de SM? Nog 10 minuten en moeten nog een paar mensen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet gaan eten anders had ik hem eens mee gepakt ... zit nu redelijk stabiel op 1.34.4-6 te rijden maar of ik dat een ganse race vol houd is nog iets anders ... kan zijn dat ik deze avond een race mee neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zojuist meegedaan aan de worldcup met cadillac op mosport. Vond het maar erg onduidelijk georganiseerd. Race was ook vrij dramatisch :S. In het begin klein tikje (0x) tegen de muur, en meteen meer dan 5 minuten repairs nodig. Daarna toch nog een paar keer op t gras en een keer heel licht tegen de bandenstapels. Uiteindelijk maar rustig uitgereden met een krom stuur. 12e geworden (laatst nog rijdende :S ).

Toch te weinig geoefend blijkbaar, de rest reedt toch een stuk sneller en bleef tenminste op de baan. Vanavond nog maar is proberen. Maar ik denk dat ik voor die tijd nog even expres wat irating ga verliezen, met 55 punten lager kom ik in division 2 en niet in 1 zoals nu })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Aaaah frustrerend! Lag al snel 3e in SM en kon de twee voor me wel redelijk bijhouden maar ik maakte steeds wat foutjes en kwam niet tot een goed rondje. Afstand was al snel opgelopen naar 5+ seconden en toen vond ik het wel goed eigenlijk. Maar race was zo saai dat ik in rondje 18 ofzo besloot om te kijken of ik ze nog kon binnen halen, goed zitten concentreren en ik reed zowat 1 seconde per rondje dicht, binnen 5-6 rondjes van 5+ naar minder dan 1 seconde :) Toen helaas klein foutje in de laatste bocht (bijna de muur in) en toen heb ik het maar opgegeven (laatste rondje) maar anders had ik nog een inhaalactie kunnen proberen op z'n minst... Frustrerend als je zo'n gat dichtrijdt door gewoon even je best te doen en dat het dan alsnog door een foutje nutteloos was...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hoogie2004 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Jij ook nog geen tracking email?
Nope. Zal wel maandag worden. Tegen de tijd dat de Amerikaantjes 'm hebben krijgen wij de tracking. En heb ik dubbel betaald en let op, duurt het ook nog 2 dagen voor ik hem heb. Even lang als voor de mensen die normale verzending hebben gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

gtrNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:44:
[...]

Nope. Zal wel maandag worden. Tegen de tijd dat de Amerikaantjes 'm hebben krijgen wij de tracking. En heb ik dubbel betaald en let op, duurt het ook nog 2 dagen voor ik hem heb. Even lang als voor de mensen die normale verzending hebben gedaan.
Ik ben toch niet thuis om het te ontvangen, dus we zullen zien.
Dinsdag met CSW meedoen aan laatste race S2 seizoenstoernooi gaat niet lukken denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:16

ThunderNet

Flits!

Ik denk er over om iRacing weer op te pakken omdat ik het toch wel erg erg gaaf vond. Baal er alleen van dat de 50% korting alleen op nieuwe abbo's geld, ik zit dan ook sterk te twijfelen om een nieuw account aan te maken. :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Niet online
ThunderNet schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:04:
Ik denk er over om iRacing weer op te pakken omdat ik het toch wel erg erg gaaf vond. Baal er alleen van dat de 50% korting alleen op nieuwe abbo's geld, ik zit dan ook sterk te twijfelen om een nieuw account aan te maken. :/
Maar dan moet je de niet-standaard content ook weer opnieuw kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

iXiro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:32:
[...]

Maar dan moet je de niet-standaard content ook weer opnieuw kopen toch?
die heb ik tot nu toe niet aangeschaft :) heb nu net eerst maar weer een 1-maand std. abbo genomen, eens kijken of het nog steeds wat voor me is.. Stuurtje aangesloten, iRacing updates binnenhalen en dadelijk maar eens proberen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben net even 'vreemd gegaan'. Heb net pCars geprobeerd. Geluid is wel gaaf, maar verder mij te arcade. ;)
Rond 1/2 9 a 9 uur wil ik ff wat doen met iRacing...... Ik weet alleen niet wat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:41:
Ik ben net even 'vreemd gegaan'. Heb net pCars geprobeerd. Geluid is wel gaaf, maar verder mij te arcade. ;)
Rond 1/2 9 a 9 uur wil ik ff wat doen met iRacing...... Ik weet alleen niet wat ;(
Ik vind pCars ook niet echt lekker rijden. Grafisch lijkt het wel prima, maar daar is echt alles mee gezegd.

Weet nog niet wat ik straks ga racen (als ik al ga racen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sprintcar op Lanier Joep ???

Ik heb `m ook misschien een paar anderen ook zin ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:46:
Sprintcar op Lanier Joep ???

Ik heb `m ook misschien een paar anderen ook zin ?
Dat zou ik moeten hosten, want ik mag daar niet aan meedoen in de offi serie...
Ik ga wel wat prutsen. Misschien ergens een open training pakken.

@Hoogie: Ik heb trouwens met pCars dat mijn stuur ook consequent scheef staat. Wat ik ook doe ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
juist iets raar gehad in de indycar, mij auto remt af door ghost contact en wordt dan gelanceerd in zijn flank x4 inc maar geen damage.echt weird, bug in netcode ofzo :(

[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 14-07-2012 21:17 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Doet er iemand zo nog mee met de laatste World Cup Qualifier race om 01:30?
Volgens mij is het geheel redelijk langs onze club heen gegaan, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik ben nog even practissen (met de setup van Yoeri, die in het Benelux forum gepost is op het iracing forum)

Iig al lekker de kwalificatie verprutst door me te verremen voor T8. Naja redelijk achteraan starten met T2 in het vooruitzicht is niet eens zo verkeerd misschien }>

Ontwijk je de mayhem in T2, is er ineens onverwachte mega chaos in T3, auto compleet krom, 1:50 towen en dan wss nog een kwartier repairen... :X

[ Voor 35% gewijzigd door Red Baron op 15-07-2012 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Niet online
Red Baron schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:07:
Doet er iemand zo nog mee met de laatste World Cup Qualifier race om 01:30?
Ik heb alle 3 de road races meegedaan. 1e was niet al te best, 2e ging wat beter en 3e best goed (5e geworden in div2 split). Laatste race met de setup van Joep gedaan, thanks! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap veel races toch niet .... altijd dat gedrum in die eerste paar bochten waar meestal andere het slachtoffer zijn 8)7 Gisteren mijn eerste SM race gedaan en dat ging heel clean met 3 man ronden lang kort bij elkaar ...Probleem is wel dat ik geen Q had gedaan en bijna 3/4 van de race achter 2 gasten zat die ik best kon pakken maar die voor mij was al een keer gespind en had al terug een gat toegereden en zijn bandjes hadden ook het beste gehad ... de laatste ronden bij het ingaan van de tarzan gaat ie te wijt en hopakee meteen binnendoor .... van p12->p6 met weeral wat SR en IR erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iXiro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:34:
[...]

Ik heb alle 3 de road races meegedaan. 1e was niet al te best, 2e ging wat beter en 3e best goed (5e geworden in div2 split). Laatste race met de setup van Joep gedaan, thanks! :-)
;)

@rb: wat wat 'n drama ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Doet er nog iemand van hier mee aan de les mans serie van RaceDepartment?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1992444.page

Ben er over na aan het denken. Misschien dat ik in de Corvette ga meedoen. Als ik zo de deelnemers en resultaten van de eerste race (gisteravond) bekijk rij ik in de HPD iedereen op een rondje, dat is ook niet echt leuk :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Net een beetje met de Radical op Barber zitten trainen.

Track is net de oceaan wordt toch een beetje zeeziek van dat gegolf.

Straks eens kijken of er nog races official gaan. (er is pas 1 race official gegaan deze week)
Lijkt erop dat er meer zijn die deze baan niet zo fijn vinden.

Erg stabiele set op de setsite gezet.

btw RB dat filmpje is echt een typische lap1 op Mosport, heb dat al zovaak meegemaakt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, is iRacing altijd zo vroeg met het uitdelen van credits? Krijg net een melding dat ik 5 dollar gekregen heb omdat ik 1 jaar lid ben. Dat is alleen pas over een kleine maand (12 augustus).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Grrrr, 2 min te laat thuis voor de DP race :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik was net op tijd voor de lotus race van 14:30
Hoppa, weer eerste..... ! :9

http://members.iracing.co...onid=6052114&custid=81339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:40:
Hmmz, is iRacing altijd zo vroeg met het uitdelen van credits? Krijg net een melding dat ik 5 dollar gekregen heb omdat ik 1 jaar lid ben. Dat is alleen pas over een kleine maand (12 augustus).
Ik kreeg hem net ook. Zullen ze wel een keer per maand uitdelen dan ofzo..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

aargh, zojuist m'n 2e race gereden (na jaar pauze)
http://members.iracing.co...onid=6052239&custid=71633

tot 1na laatste ronde de leiding kunnen houden, toen toch teveel gevraagd van m'n banden, en toen ging het helemaal mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer ThunderNet... Gewoon doorgaan en ietjes minder pushen, misschien?

Ik ga zo maar eens weer achter de scherpies zitten. FF kijken of er nog wat te rijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
NickThissen schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Ik kreeg hem net ook. Zullen ze wel een keer per maand uitdelen dan ofzo..?
Ik heb hem ook, ben pas in November... Hmmm

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gave race Robbert. Zeker die laatste actie met Ventura ;)
Hier de replay van jouw 'laten staan' in de Chicane:
https://dl.dropbox.com/u/...eplay/robbert_ventura.rpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:15:
Gave race Robbert. Zeker die laatste actie met Ventura ;)
Hier de replay van jouw 'laten staan' in de Chicane:
https://dl.dropbox.com/u/...eplay/robbert_ventura.rpy
Jah was een leuke race. Had wel geluk bij de start want er vlogen wat auto's om me heen. Maar netjes doorheen gekomen en zo nog aardig wat plekken kunnen winnen. Veel foutjes werden er voor mij gemaakt. En toen ik voor Ventura zat nadat die een foutje had gemaakt kon ik hem de laatste ronden achter me houden. Moest wel erg pushen daardoor. Laatste ronde was zweten en zeker toen die hem ernaast prikte dacht ik no way dat ik die plek verlies in de laatste ronde. :) :) Gelukkig ging alles netjes maar zag al in de replay dat er bijzonder weinig ruimte tussen ons zat daar. Is er ook niet echt daar dat wel. Denk dat een tweede keer geheid in tranen eindigt. >:) Maar goed nette 5de plek en 168 puntjes bijgeschreven voor het kampioenschap (sorry Jos).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit is trouwens erg de moeite waard om te kijken.
Wel kijken met geluid (lekker hard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:18:
Dit is trouwens erg de moeite waard om te kijken.
Wel kijken met geluid (lekker hard ;) )

[video]
Ey die heb ik vanochtend nog op facebook gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow.... ;) Toeval. Maar hij is echt gaaaaaaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, blij dat ik de Lotus mee kan doen, eind rondje 1 ben ik alweer klaar :( Gast gaat enorm langzaam de laatste chicane in, ik lig een autolengte voor hem voor het insturen van de laatste bocht en hij stuur gewoon in alsof ik er niet zit, wiel krom en bij gas geven links de muur in, klaar.... Leuke auto maar races zijn wel erg wisselvallig moet ik zeggen :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik denk dat je gewoon pech hebt Nick. Ik heb eigenlijk altijd wel leuke races in de Lotus. En als ik dan een keer ernaast sta is het vaak men eigen schuld en zo niet dan zijn er meestal wel excuses.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zojuist alweer de 2e star mazda race van het weekend gedaan op Zandvoort.
Het blijft toch wel een verrekte leuke combinatie.

En als 2e en 1e finishen helpt ook wel natuurlijk }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Vanmiddag de SM race op Zandvoort weer verkloot. Lag 3e, rond 5 of 6 zie ik een gaatje bij degene voor me (ik zei net nog tegen mezelf, gewoon uitrijden voor de iR en SR) dus ik duik erin, gast stuurt in, einde race voor mij. Raceincident wmb, maar ik was er wel goed ziek van. Rest van de dag aan het werk geweest, komende week ook en volgend weekend ook. Leuk joh.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:19:
Ow.... ;) Toeval. Maar hij is echt gaaaaaaaf!
Vooral het begin was erg gaaf en bij het einde moest ik ook even een traantje wegpinken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo qualificatie voor de Targa series start nu. Ga hem vanavond rijden. Met de Cadillac op Pocono internationa;. Listig baantje met die auto. Maar we zien wel. Race word uitgezonden op GlacierTV voor geintreseerde. Race start om 21:00 onze tijd.

Hopelijk hou ik hem op de baan hehe. :) RIjden 3 classes, Cadillac, Ford GT en Riley DP.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan maar beter kappen vanavond, niks zit me mee. Race in de trucks gedaan, laatste ~30 rondjes onder groen, hard zitten vechten voor plek 8, 6-7 nog in zicht, en in het laatste rondje gaat iemand veel te hard de bocht in, houdt hem niet laag, tikt me rond, ik verlies 5-6-7 plekken en geen caution :(

Sorry zeggen zit er ook niet in bij oval he?

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 15-07-2012 20:22 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmmm glacier doet nog niet veel. Nou ja als je mee wil kijken hier is nog een stream van iemand die in de Ford GT rijd.

http://www.twitch.tv/chenstrap#

Daarnaast als je wil spectaten is het paswoord voor de server: patience

Oki, glacier is nu ook live op stream 1:

http://www.glaciertv.com/

[ Voor 14% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-07-2012 21:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog maar een Lotus race meegedaan. Mocht vertrekken vanaf P2 maar had een goeie start en lag na eerste bocht meteen vooraan. Eind rondje 1 verschuift m'n stuur een klein beetje, zat niet goed vast, en mis ik m'n rempunt waardoor ik bijna de pits in schuif. Kom terug op P8-9 ofzo en vanuit daar wel leuk terug gevochten naar P4, bijna P3 (gat van 13+ naar 1 sec gereden) met flink wat inhaal acties op een track waar dat eigenlijk niet kan. Jammer van ronde 1 want de polesitter had wel een halve seconde betere Q tijd dus had leuk kunnen zijn om hem achter me te houden, maar helaas, wel leuke race :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Toch netjes Nick!

Er is veel gepland voor de komende 2 weken. Schrijf je in voor de diverse races!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/ts/events.png

Morgenavond Lotus @ Suzuka

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/ts/toernooi_2012S1/toernooi.png

De afsluitende race is dinsdagavond as.
Driften met de V8 @ Watkins!

Schrijf je in!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/2012_s2_w13/header.png

Over ruim een week begint weer het W13 toernooi. Er zijn nog wat weinig inschrijvingen! (5 à 6 maar!)

Dus schrijf je allemaal ff in!

[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 15-07-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb het jullie nog wat makkelijker gemaakt ook met een Quick Register aan de bodem van de pagina (of via linkje bovenaan), kun je snel aanvinken wanneer je kan en wanneer niet, hoef je niet steeds de wachten tot de pagina geladen is :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
F1 2012 Creative Director Stephen Hood from Codemasters @ spong.com:
We’ve never tried to make a game like iRacing, where you’re spending 99% of your time just trying to stay on the track. Our F1 games should not be that as most people should be able to start the car and complete the circuit, not crash at the first corner.

The better drivers are separated by a few 10ths of a second, not by minutes. We do want players to enjoy lapping in the car, get to a certain standard and then start using DRS (Drag Reduction System) and KERS (Kinetic Energy Recovery Systems). We’ve added brake bias into F1 2012 and players can modify that. It’s the tiny bits of time that separate the good from the average player.
In terms of accessibility, we’re really not trying to simplify, we’re trying to make it so that we’ve put a lot of time working on the controls for the game-pad. This makes it easy for the player to drive consistently with a game pad.
Nou geef mij maar iRacing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 16 juli 2012 @ 06:52:
[...]

Het probleem met F1 2011 en 2010 waren niet de features of het realisme, ik kan me best vermaken met de gameplay, want die is gewoon goed (ja niet realistisch, maar wel leuk). Het probleem is dat de game vol bugs zit, en dat deze niet opgelost worden. Beide versies tot nu toe zaten vol met bugs zoals de save-game bug, en AI niet pitten, dat neemt het plezier weg.

Hoe leuk is een race waarin jij laatste wordt, omdat de AI niet de verplichte pitstop doet... Of als je bezig bent aan een seizoen en je savegame is corrupt :(

Als ik moet kiezen, dan kies ik ook iRacing hoor, maar F1 2010 en 2011 waren niet zo slecht als dat ze afgeschilderd worden. Iedereen die die games afkraakt vergeet dat het een behoorlijke arcade insteek heeft vanwege het spelen op consoles (en dus met controller ipv stuur).
BM schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:10:
Wat ik bij F1 2010 erg jammer vond (2011 niet gespeeld, maar die had het ook), is dat de tijden van de AI compleet onrealistisch waren. Soms reed je vrij snel naar iemand toe, maar was diegene volgens het scorebord in dat rondje wel 5 seconde sneller geweest dan jijzelf 8)7 Had volgens Codemasters te maken met de mogelijkheid om de tijd door te spoelen, maar ik vond het de boel aardig verpesten.
Ook zo'n puntje ja. Dit was bij GP4 zelfs beter geregeld (daar werden de tijden ook echt gereden door de AI, je kon ze blocken in quali :P ) en daar kon je ook doorspoelen. Ik heb eens ergens gelezen dat het te maken had met het berekenen van 24 auto's tegelijk on track, en dat tijdens de race ook voor de auto's die je niet ziet, 'random' tijden worden gegenereerd.

[ Voor 48% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-07-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wat ik bij F1 2010 erg jammer vond (2011 niet gespeeld, maar die had het ook), is dat de tijden van de AI compleet onrealistisch waren. Soms reed je vrij snel naar iemand toe, maar was diegene volgens het scorebord in dat rondje wel 5 seconde sneller geweest dan jijzelf 8)7 Had volgens Codemasters te maken met de mogelijkheid om de tijd door te spoelen, maar ik vond het de boel aardig verpesten.

Gister mijn oval SR iig weer een schop de goeie richting in gegeven. Sta op 3.56 nu, en moet nog 1 race, of 1 timetrial om mijn MPR te halen, dan kan ik eind van het seizoen mooi promoveren naar class C waar het volgens de kenners pas echt leuk gaat worden :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ah, volgend seizoen Silverado training elke week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Volgend jaar gaat m'n vriendin weer studeren op dinsdag. Raad eens wat deze jongen dan gaat doen? 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Werken om het kunnen te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Red Baron schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:33:
Werken om het kunnen te betalen?
Smartass :P
Ze krijgt een lerarenbeurs, dus geen probleem. iRacing natuurlijk! :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
JoepW schreef op maandag 16 juli 2012 @ 06:52:
[...]

Mij ook, het enige probleem met iRacing is dat ik geen enkel ander spel meer leuk vind :) . Heb F1 2010 ook gespeeld, en hoewel met de wetenschap dat het niet realistisch is, was het toch wel leuk om te doen. Maar als je eenmaal aan de physics van iRacing gewend bent, is zo'n F1 spel simpelweg niet leuk meer.

De ontwikkelaar van F1 zegt dat ze geen spel willen maken waarbij je 99,9% van de tijd bezig bent de wagen op de weg te houden. Dat is natuurlijk logisch, ze mikken op een breed publiek. Maar als je iRacing eenmaal een beetje onder de knie hebt ben je helemaal geen 99,9% van de tijd bezig de wagen op de weg te houden, hooguit 10%. En dat is juist de leuke 10% :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
alexbl69 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:51:
[...]

Mij ook, het enige probleem met iRacing is dat ik geen enkel ander spel meer leuk vind :) . Heb F1 2010 ook gespeeld, en hoewel met de wetenschap dat het niet realistisch is, was het toch wel leuk om te doen. Maar als je eenmaal aan de physics van iRacing gewend bent, is zo'n F1 spel simpelweg niet leuk meer.

De ontwikkelaar van F1 zegt dat ze geen spel willen maken waarbij je 99,9% van de tijd bezig bent de wagen op de weg te houden. Dat is natuurlijk logisch, ze mikken op een breed publiek. Maar als je iRacing eenmaal een beetje onder de knie hebt ben je helemaal geen 99,9% van de tijd bezig de wagen op de weg te houden, hooguit 10%. En dat is juist de leuke 10% :) .
Nee, de leuke 10% is de 10% dat je in gevecht bent, de 10% auto op de baan houden, en 80% alleen rondjes rijden zijn niet het leukste :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb me ook goed vermaakt met F1 2010 destijds. Gewoon een seizoen afronden tegen de AI, af en toe een kort raceje doen, is toch wel leuk, op een heel andere manier dan in iRacing waar je op vaste tijden moet racen (beide hebben hun voor en nadelen). De time trial challenge op tweakers was ook leuk altijd. Maar de bugs maakten het spel inderdaad kapot. F1 2011 heb ik heel even geprobeerd maar dat leek nergens op, dat moet een fout geweest zijn ofzo want sturen voelde zo enorm raar, kon maar paar graden sturen en dan was ineens in een klap de FFB weg. Dat en input lag die ik niet weg kreeg maakte het compleet onspeelbaar, ik kwam geen bocht door, dus heb ik het maar opgegeven. 2012 zal ik vast wel weer gaan proberen maar ik verwacht er niet veel van.

Overigens komen ze ook binnenkort met een super arcade versie, F1 Stars ofzoiets, soort van cartoon versie, dat zag er best wel leuk uit :+ Als het een soort van mario kart stijl is dan wil ik die ook wel eens proberen, geniaal voor multiplayer altijd :D
BM schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:10:

Gister mijn oval SR iig weer een schop de goeie richting in gegeven. Sta op 3.56 nu, en moet nog 1 race, of 1 timetrial om mijn MPR te halen, dan kan ik eind van het seizoen mooi promoveren naar class C waar het volgens de kenners pas echt leuk gaat worden :p
Ik sta inmiddels alweer op 3.9x in C dus ga alweer bijna door naar B 8)7 En ben gewoon gaan racen zodra ik D 4.0 was dus het gaat wel lekker.

Oh, en proficiat! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 16-07-2012 10:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@BM: Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
F2010 heb ik meerdere keren gespeeld maar was ook onrealistisch ja, meerdere keren dat ik met ene Lotus voorin meereed en dan winner was, of dat ik dan ineens wel moeizaam mee kon komen, erop rekende dat ik bijvoorbeeld door lang door te gaan op een compound ze wel in kon halen in de pits, om te bemerken dat ze erna de pits helemaal niet hadden bezocht...
Wat ook zo droog was, was dat de AI continue zonder fuel-load reed, dus continue toptijden kon rijden...

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat is het animo voor het W13 toernooi beperkt:
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=9

Voor 5-6 rijders moeten we ons afvragen of we het wel moeten laten doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:46:

Kan zijn dat mensen misschien teveel GoT races hebben met training en seizoenstoernooi elke week ?

Ik heb er in ieder geval veel zin in :) Leuke combinaties zitten erbij :)
Dus inschrijven maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:46:

heb me ingeschreven maar moet zien of ik alles wel kan meedoen hangt af van de dochter ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ik had het nog niet gezien....

Net ingeschreven voor alles. Bring it on !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Had het wel gezien, maar moet nog even kijken of ik meerijd. Zal lastig worden om alle dagen op tijd thuis te zijn, en er zitten een paar combinaties bij die me niet heel erg aantrekken. Misschien dat ik me last-minute nog aanmeld, ik kan op dit moment absoluut niet zeggen wanneer ik wel en niet kan.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Veel van de combinaties in het GoT13 toernooi beheers ik niet voldoende (of zijn niet leuk) en ik heb gewoon te weinig tijd om ervoor te oefenen. In de praktijk gebruik ik dan alleen de 60 min practice om vervolgens met samengeknepen billen te proberen de auto op de weg te houden, laat staan te racen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ZeeZeiler schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:17:
Veel van de combinaties in het GoT13 toernooi beheers ik niet voldoende (of zijn niet leuk) en ik heb gewoon te weinig tijd om ervoor te oefenen. In de praktijk gebruik ik dan alleen de 60 min practice om vervolgens met samengeknepen billen te proberen de auto op de weg te houden, laat staan te racen.
Tja, dat geldt voor mij ook hoor. Het is niet echt dat ik die auto's beheers ofzo, of muren raken moet tegenwoordig onder wagenbeheersing vallen :+ . De combinaties zijn wel een leuke uitdaging, en als je de content toch hebt, doe gewoon lekker mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik ga ook last-minute kijken of ik mee kan doen met een paar races. Ik vind de combinaties juist wel erg leuk (Cadillac op Summit Point ljikt me echt lachen bv.) maar beschikbare tijd is helaas mijn grootste beperking :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Je moet ook bedenken dat het vakantie is. Veel zullen waarschijnlijk ook op vakantie zijn (waaronder ik :P )
Ik zit iets van 20000 km verder op of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als ik goed tel, ga ik de eerste race van het S3 seizoen missen :(

#edit: Ja dus. Nja het is mustang op New Hamshire, die baan ligt me niet zo...
Evengoed jammer, maar kom die dag terug van vakantie en heb die avond een verjaardag waar ik heen moet *(wel een leuke :) )

[ Voor 60% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-07-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach ja gewoon tijd er voor maken. ;)

Het kan trouwens zijn dat ik een race mis het is die week namelijk ook de Tilburgse kermis, maar welke ik kan halen doe ik zeker aan mee.

Gister weer een leuk racedag op Iracing gehad. Rest van het weekend geen tijd gehad maar gister goed gemaakt. Hier even men raceverslagen.

Eerst de high SOF race (16:30) met de Lotus79 op Barber. Was weer een zeer hoge split (ree met IR van 3180 met nr 11 rond). Men kwalificatie tijd was goed voor startplek 10. Bij de start enorm veel geluk gehad met een auto die voor men neus haaks eraf gaat en mij nog maar net mist. :o (zie filmpje hieronder)

Daarna kon ik redelijk aanhaken aan Andrea die voor me ree. Ree toen rond op P9 kon echter niet een aanval wagen aangezien ik al moeite zat had met aanhaken. Echter vlogen er nog een heel stel auto's voor me uit (blijft een lastige baan). Daardoor ree ik al snel op P6 rond, Andreas maakte echter een fout nadat die door Henri werd ingehaald die terug aan het komen was na een fout. Kon hem inhalen en meteen een gat van 2 seconde pakken. Toen Andreas tot de laaste ronde achter me kunnen houden. In de laatste ronde was het wel enorm close. Waarbij we door bochten combinatie 7/8/9 side by side reden zonder contact (zie video hieronder). Was zeer gaaf zo p5 te pakken en meteen dus 166 punten voor het kampioenscahp te pakken.

Daarna maar snel wat gegeten om me op tijd te kunnen voor bereiden op de Targa series race. Was dus op Pocono International. Multi class race met de Riley DP, Ford GT en Cadillac.
Ik ree in de Cadillac en merkte dat het wel een erg listig baantje is met deze auto. Zeker de eerste bocht als je van de oval het infield op rijd is enorm tricky. Daarna is het infield ook nog is vol met langzame bochten en bijna geen ruimte. Ook de pit exit was dodelijk recht voor bocht 1 de baan op komen is niet echt veilig. Had echt moeite een goeie tijd te rijden. Uit eindelijk in de kwalificatie de 8ste plek kunnen pakken van de 13 Cadillacs die mee deden. Redelijk tevreden mee maar had misschien wel meer in gezeten met wat meer oefening hier.
Race dus begonnen op P8 en hoopte maar dat alles hier goed zou gaan gezien de baan. Kon de eerste ronde goed mee komen met de rest van de Cadillacs alleen merkte ik al wel dat inhalen hier lastig ging worden. Zette iig veel druk op men voorganger en die maakte ook een fout echt door te spinnen voor men neus. Kon er niet omheen en knalde er ook lichtjes tegen aan. Voelde geen echte schade dus door gereden. Echter bij de eerste pit stop maakte ik de fout te hard de pit in te rijden en een penaltie van 17 seconden te krijgen en zag ook dat men auto toch niet 100% was na die botsing. Had 25 seconde optional repairs staan. Die niet uit laten voeren en alleen vol laten tanken. Kwam hierdoor echter wel achter een langzamere Cadillac terecht. Kon er echter niet voorbij komen ondanks dat ik veel sneller was. Hij maakte geen foutjes en waar die langzamer was kon je niet inhalen. Hoopte bij de tweede pitstop rondes er voorbij te komen. Echter maakte ik dus een fout toen ik 2 rondjes langer door kon rijden dan hem. Waardoor ik tijd verloor en weer achter hem zat. Uit eindelijk in de laatse pitstop sessie wel men tactiek kunnen toe passen en zat er toen 5 seconde voor na men pitstop. Daarna netjes op P6 uit kunnen rijden. Was een leuke race en ging ook enorm netjes allemaal met verkeer. Zelfs beter dan de ELMS, had het echt slechter verwacht met deze baan. :)

Race werd ook op Glacier uitgezonde. Ze rijden eeen aantal keer onboard met mee vanaf ongeveer 1:05:00 en volgen zo men gevecht met die wat langzamere gast voor me. Wel lachen komt ook nog ff een Ford GT tussen ons door.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EzBNQiRcGOw]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Zojuist in de mail : UPS tracking nummer voor mijn fanatec zooi

Morgen wordt het afgeleverd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kun je hem morgen meteen doorbranden met het driften ;)

Ik heb een 4-uur practice gehost met de Star Mazda nu voor degene die wil oefenen, zag dat er geen online was dus dan maar zelf :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Toc wel lachen net ff met commentaar naar de uitzending gekeken. Ze volgen me toch wel best lang met men gevecht. Was ook best leuk om te zien. Alleen dat uitspreken van men naam Robbert de reuy hahahaha. Lach dubbel. >:)

Mooi Jos, morgen dus lekker heel dagje Iracing spelen!

[ Voor 11% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-07-2012 17:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Jup, ook hier de UPS mail.

Kan ik morgen eindelijk hier in-checken: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2017005.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hier ook de mail dat het morgen aankomt. Ik hoop dat de postbode ergens laat in de middag komt. Ga de tracking even bijhouden, en als hij niet 's ochtends word aangeboden eens kijken of ik 's middags thuis kan werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-07-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
More Fanatec news: 'Geen UPS mail bij mij' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Idem :p

Paar dagen terug trouwens wel achter de oorzaak van mijn iracing crashes gekomen. Fanatec drivers... Daarna geupdate en sindsdien (knock on wood) geen crashes meer :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:46:
More Fanatec news: 'Geen UPS mail bij mij' _/-\o_
Jij gaat precies hetzelfde melden in September ofzo, hypocriet :+
Dan zit jij op de jouwe te wachten :) En dan onze ogen uitsteken met 'V2' :P

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-07-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:07:
[...]

Jij gaat precies hetzelfde melden in September ofzo, hypocriet :+
Dan zit jij op de jouwe te wachten :) En dan onze ogen uitsteken met 'V2' :P
ik ga pas v10 nemen aah nee dan laat fanatec alle support liggen en is het CSWWWW haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben iets later op Suzuka....... Tot zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik ga voor het eerst in lange tijden de Lotus weer uitlaten, ben benieuwd!

Tot zo heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb ook een UPS Mail ... voor mijn besteling van 4 DJ's Only :+

Misschien doe ik wel eens gek en kom ik piepen tijdens de W13 races.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hoogie2004 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:50:
Hier ook de mail dat het morgen aankomt. Ik hoop dat de postbode ergens laat in de middag komt. Ga de tracking even bijhouden, en als hij niet 's ochtends word aangeboden eens kijken of ik 's middags thuis kan werken.
Het is UPS. Als je een account hebt op de website kun je volgens mij ook instructies geven. Dus als je goed met de buren kan vraag je of hij daar heen mag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

gtrNL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:10:
[...]

Het is UPS. Als je een account hebt op de website kun je volgens mij ook instructies geven. Dus als je goed met de buren kan vraag je of hij daar heen mag.
Dat is pas na de eerste levering. Maar geeft verder niet, ik kijk morgen wel. Anders geef ik morgen wel aan dat ik hem ergens op wil halen ofzo.

Training gemist, vriendin wou heel graag een film kijken, dus dat maar gedaan :) Was wel een leuke film, alleen de tijd van het jaar klopte totaal niet. New Years Eve kijken in Juli 7(8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-07-2012 21:55 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.