iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.791 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:22

seninha

god's right foot

Ik vind de CSP pedalen echt zijn geld waard.Moet alleen nog even goed fine tunen.
Maar dat gaat wel gebeuren zodra we klaar zijn om de stoel aan de pedalen standaard vast te zetten (op dit moment trap ik elke keer de stoel achteruit)

Waar ik niet aan kan wennen is het gaspedaal. Vind de slag te lang.Mijn voet moet nu zowat horizontaal liggen voor ik bij het einde ben.
Dit terwijl ik de pedalen set al naar voren heb gekanteld.

Had al de as hoger gezet,maar dat kan dus niet omdat je dan niet de meting kan doen (begrijp dan niet wat de bedoeling is van de extra gaten)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb het nu zo dat hij ongeveer 30-40% remt op het punt waar hij weerstand begint te geven zeg maar. Iets harder duwen kom ik tot 80%. 100% dan schop ik m'n stoel achteruit. Dus dat werkt ook niet helemaal lekker, nog even wat beter finetunen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Dat heet ABS...

:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:35:
Ik heb het nu zo dat hij ongeveer 30-40% remt op het punt waar hij weerstand begint te geven zeg maar. Iets harder duwen kom ik tot 80%. 100% dan schop ik m'n stoel achteruit. Dus dat werkt ook niet helemaal lekker, nog even wat beter finetunen...
Ik heb die pedalen dus vastgeknoopt aan de stoel, dan heb je dat niet meer.

Ik heb de gevoeligheid op 10 staat (meest gevoelig) en in iRacing met calibreren doorgedrukt tot de waard 600 dacht ik (met 100% remmen hoef ik maar 60% druk te geven).

Net de Star Mazda meegedaan met een setup van het forum. Heeft iets teveel downforce, maar door 2 kleine foutjes helaas niet P2 kunnen pakken. P3 als resultaat vind ik echter prima :)
http://members.iracing.co...onid=6081589&custid=61620

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:52

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Frank ;)

Ik pak vanavond misschien nog een open practice met Lotus. ff kijken of de vrouw nog plannen heeft voor vanavond...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow net ff ss2009 op charlotte gereden ... maar van uit de pits gestart en leuk 6de geworden, 5de was mogelijk maar ben de laatste 4 ronden maar blijven hangen achter nummer 5 die was te pakken maar ik had zoiets van ik moet hier SR halen.... de helft rijd elkaar eruit en de andere helft werkt zijn banden op ...SR2.94 nu ... C komt in zicht al ga ik de promotie niet halen vermoed ik maar dan doe ik verder tot 4 zodat ik de silverado kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:14:
Ik pak vanavond misschien nog een open practice met Lotus. ff kijken of de vrouw nog plannen heeft voor vanavond...
Als je na 22:00 nog bezig ben kom ik wel ff langs. Had gister in kwalificatie een 1.45.8 op de teller totdat ik dus in de laatste chicane iets te ijverig op het gas wou. Tankslapper en dag tijd.

Wel men optimum nu op een 1.45.4 gezet. Nu die tijd alleen nog rijden. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door DutchDevil79 op 19-07-2012 20:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:57:
[...]

Als je na 22:00 nog bezig ben kom ik wel ff langs. Had gister in kwalificatie een 1.55.8 op de teller totdat ik dus in de laatste chicane iets te ijverig op het gas wou. Tankslapper en dag tijd.

Wel men optimum nu op een 1.55.4 gezet. Nu die tijd alleen nog rijden. >:)
55.8? 55.4? Ik denk -/- 10 seconde, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik moet nog erg wennen zeg... Zit de hele tijd met de calibratie te kutten maar moet em nu gewoon laten staan en gaan rijden anders komt het ook niet :p

Heb nog last dat ik de auto verlies bij bocht insturen (de SM). Denk dat ik dan te weinig geremd heb. Maar ik heb het gevoel nog niet hoe hard ik moet remmen dus meestal is het een beetje gokken tot het goed gaat. Wordt er ook wel een stuk vermoeider van in m'n linkerbeen, 2.5 uur rijden wordt nog lastig zo :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:02:
[...]

55.8? 55.4? Ik denk -/- 10 seconde, toch? :+
Oops ja duh 10 seconde eraf. Zo langzaam ben ik niet nee. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:09:
Ik moet nog erg wennen zeg... Zit de hele tijd met de calibratie te kutten maar moet em nu gewoon laten staan en gaan rijden anders komt het ook niet :p

Heb nog last dat ik de auto verlies bij bocht insturen (de SM). Denk dat ik dan te weinig geremd heb. Maar ik heb het gevoel nog niet hoe hard ik moet remmen dus meestal is het een beetje gokken tot het goed gaat. Wordt er ook wel een stuk vermoeider van in m'n linkerbeen, 2.5 uur rijden wordt nog lastig zo :p
Duurt nog ff voor de Targa series op Virginia North loop rijd (ergens in December). Dus nog zat tijd om te oefenen. Of zijn er meer races in de planning die langer dan 2 uur duren? >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha.. bedoelde het meer algemeen. Maar ik ga misschien meedoen in de corvette in die racedepartment series, dat zijn races van 2 uur. Ik twijfel echter nog want voor de corvette zal ik moeten oefenen en daar heb ik te weinig tijd voor. Misschien toch maar beter in de HPD springen weer...

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 19-07-2012 20:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Je moet inderdaad wennen aan een loadcell brake.
Maar als je het eenmaal door hebt kun je niet meer terug.

Ik heb mijn potmeter geheel rechtsom ( zodat je het minst hard hoeft te trappen )

Verder gebruik ik in tegenstelling tot mijn G25 pedalen schoenen ipv sokken.

Weliswaar lichte schoenen (dunne zolen) maar ik vind CSP en aanverwante pedalen echte schoenenpedalen.
Met sokken kan ik niet genoeg druk zetten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de load cell op ca. 30% staan (of 70% ;) ). Niet op volle gevoeligheid dus.
En ik rij met 'Oostenrijkse sloffen:
Afbeeldingslocatie: http://www.pantoffelshoppen.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/i/giesswein-pantoffels-baumkirchen-grijs-show_1.jpg
De zolen van de sloffen gaan wel naar de knoppen door de pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Die zien er niet echt "snel"uit Joep :*)

Je leeft wel op grote voet zo te zien..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Schoenen voelt wel beter inderdaad :) Heb helaas niet echt goeie schoenen ervoor alleen m'n dagelijkse schoenen en die zijn wat 'lomp' / groot. M'n bureau heeft ook nog eens een dwarsbalk waar ik met sokken precies onder pas maar met schoenen net niet, dus moet ik de pedalen wat verder naar achter schuiven. Gaat wel, maar is ook weer wennen...

Ik ga gewoon in de SM racen ;) Dat lijkt me de beste manier om te wennen, start uit de pits denk ik en gewoon wat SR sparen want dat moest ik toch nog doen anders zak ik volgende week naar B :o

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog interesse in trainen met de Lotus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er zo ;)
ff mijn sloffen aantrekken _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door JoepW op 19-07-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
seninha schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Die bedoel ik ook. Heb die al binnen gehaald,maar als ik de standaard .ini gebruik dan wordt ik misselijk van al die bewegingen.

Ik heb nu even de ini aangepast en alles op ZERO gezet, behalve gyaw_effect. Volgens mij zorgt dit ervoor dat je de apex in kijkt.

verder heb ik in de ini file de CSP trilling bij gezet.Maar dat werkt nog niet.
Heb de NPTClient_CSP.dll hernoemt naar NPTClient.dll en in de iracing directory gezet,maar doet nog niets.
Met welke auto`s wil je dit gebruiken, ik heb wel goede settings nu (hoofdbewegingen specifiek per auto)

Verder als je alleen de bocht in wil kijken werkt gyaw niet in z`n 1tje, hij hangt nl af van de drie spring settings.
long_spring=5
lat_spring=15 (volgens mij hoofdzakelijk deze)
norm_spring=10

Verder heb je ook
"yaw_effect=15" (wat eigenlijk meer is wat je zoekt denk ik deze setting staat los van de anderen)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 16:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
http://www.pro-racing.nl/...ebac5cb205bafd073a2a8b529

Misschien iets voor BruceLee, hij is nl uitermate geschikt voor gebruik in gesloten ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:22

seninha

god's right foot

enchion schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:42:
[...]

Met welke auto`s wil je dit gebruiken, ik heb wel goede settings nu (hoofdbewegingen specifiek per auto)

Verder als je alleen de bocht in wil kijken werkt gyaw niet in z`n 1tje, hij hangt nl af van de drie spring settings.
long_spring=5
lat_spring=15 (volgens mij hoofdzakelijk deze)
norm_spring=10

Verder heb je ook
"yaw_effect=15" (wat eigenlijk meer is wat je zoekt denk ik deze setting staat los van de anderen)
Top.Zal dit even testen

Bedoeling is gewoon alle auto's waar ik mee rij (MX5, Indy,Skip, HPD)

Heb alleen een vraag.Ik heb nu de dll file waar het spel geinstalleerd staat. Maar de ini weer in documents/iracing.

Klopt dit?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
seninha schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:55:
[...]

Top.Zal dit even testen

Bedoeling is gewoon alle auto's waar ik mee rij (MX5, Indy,Skip, HPD)

Heb alleen een vraag.Ik heb nu de dll file waar het spel geinstalleerd staat. Maar de ini weer in documents/iracing.

Klopt dit?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, ben alweer wat beter gewend. SM race uit de pits gestart, paar man ingehaald en 8e geworden, niet heel hoog maar heb ook wel wat foutjes gemaakt die net goed gingen. Wel 0 incs.
Lotus oefenen ging prima voor het meeste geval maar kreeg geen goed rondje voor elkaar omdat ik af en toe nog fout rem, maar dat komt vanzelf goed.

Daarna in de corvette gesprongen en nog eens geprobeerd heel-toe te gebruiken, dat ging wel echt 100 keer beter! Met die G25 rem kun je bijna niet heel-toe doen omdat je de rem meer induwt als je probeert te blippen, dus je kunt niet constant remmen. Maar met loadcell kan dat zoveel makkelijker, het voelde een stuk natuurlijker. Dat ga ik zeker vaker proberen, beetje oefenen en dan moet dat goedkomen...

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 19-07-2012 23:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
(schaamteloze reclame)

Iemand nog een videokaart nodig die ook uitstekend functioneert in iRacing?
V&A aangeboden: MSI N560GTX-Ti Hawk

iRacers krijgen korting. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

gtrNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:33:
(schaamteloze reclame)

Iemand nog een videokaart nodig die ook uitstekend functioneert in iRacing?
V&A aangeboden: MSI N560GTX-Ti Hawk

iRacers krijgen korting. :P
Ey ik heb dezelfde :)

Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:09:
Ik heb geloof ik nog nooit wat met die settings gedaan. Pedalen uitgepakt, neergezet en ben gaan racen. Misschien is het wel de moeite waard om eens te kijken waar die nu op staan, ietsje lichter remmen mag van mij wel eigenlijk (al ben ik bang dat ik 'm niet veel lichter meer kan zetten).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pot-meter geheel met de klok mee is max gevoeligheid.
Nadat je de potmeter hebt veranderd wel even opnieuw kalibreren in iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ga vanavond even kijken :) Ik rijd trouwens wel gewoon met sokken, niet met schoenen. Mis veel te veel gevoel als ik meer dan sokken aan mijn voeten heb :) Mss dat race/kart schoenen wel een optie zouden zijn, maar daar heb ik nog nooit naar gekeken.

Net even snel linkjes van paar posts terugbekeken, dat is dus geen optie, mij te duur :p

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 20-07-2012 10:01 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:17:
Daarna in de corvette gesprongen en nog eens geprobeerd heel-toe te gebruiken, dat ging wel echt 100 keer beter! Met die G25 rem kun je bijna niet heel-toe doen omdat je de rem meer induwt als je probeert te blippen, dus je kunt niet constant remmen. Maar met loadcell kan dat zoveel makkelijker, het voelde een stuk natuurlijker. Dat ga ik zeker vaker proberen, beetje oefenen en dan moet dat goedkomen...
Je weet dat je in de Corvette niet hoeft te H'nT-en. Alleen blippen is voldoende.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben gister in de lotus ook weer terug gegaan naar sokken, gewoon omdat schoenen teveel werk is om steeds aan/uit te doen :p Met sokken heb ik inderdaad meer gevoel maar met schoenen voelt het realistischer, makkelijker om een constante druk op de rem te geven.

Overigens kun je best de draaiknop verstellen zonder opnieuw te calibreren. Ik had hem gisteren gecalibreerd met de stand op 10, merkte na paar rondjes dat ik toch iets te snel aan max remdruk zat, dus ipv helemaal opnieuw calibreren heb ik gewoon de knop iets terug gedraaid (naar 7-8 ofzo) en dat heeft dus het effect dat ik iets meer druk moet geven om dezelfde remkracht te krijgen. Lijkt nu prima te werken. In de Lotus gisteren vooral bij het aanremmen van de laatste chicane ging het ook steeds beter, dan merk je echt dat je toch veel beter kunt controleren hoeveel je remt :)
Phydomir schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:02:
[...]

Je weet dat je in de Corvette niet hoeft te H'nT-en. Alleen blippen is voldoende.
Ja, maar het is wel leuk om te doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 20-07-2012 10:04 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow.. Ik kalibreer altijd braaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Even off topic voor de mede-eyefinity-ers.

Waar kun je hier in NL PASSIEVE (mini)DP naar DVI's kopen.
Ik kan alleen maar actieve vinden, die heb ik nodig (1), maar heb er nog 1 nodig en die mag passief zijn.
Kan ze alleen nergens vinden. Is vast iemand hier die ze wel heeft...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kalibreren is alleen om iRacing te laten weten in hoeveel stapjes hij van 0-max gaat. Dus altijd maximaal kalibreren (100% remmen), brake curve op 0 en je CSP instellen zodat je zelf lekker de remdruk kunt regelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phydomir schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:48:
Kalibreren is alleen om iRacing te laten weten in hoeveel stapjes hij van 0-max gaat. Dus altijd maximaal kalibreren (100% remmen), brake curve op 0 en je CSP instellen zodat je zelf lekker de remdruk kunt regelen.
Maar ik gebruik geen 100% van het bereik van de rem, dus ga ik hem daar ook niet op kalibreren. Ik kalibreer hem zodanig dat wat ik voel als hard remmen (ong. 60% van het bereik van de rem) in de sim gezien wordt als 100%.

Jammer van de 40% travel, maar om in dat bereik te komen moet ik zo hard op de rem trappen dat dat echt geen race lang te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
gtrNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:44:

Ik kan alleen maar actieve vinden, die heb ik nodig (1), maar heb er nog 1 nodig en die mag passief zijn.
pricewatch: XFX Standard DP-to-DVI KIT
XFX Standard DP-to-DVI KIT

Display Port, DVI

Display Port, DVI
€ 22,69

13 winkels

die?

misschien werkt apple ook ?
pricewatch: Apple mini-DVI-naar-DVI-adapter

[ Voor 11% gewijzigd door DJrDJ666 op 20-07-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
gtrNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:44:

Is er een verschil tussen een passieve adapter en een gewone DP->DVI kabel?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ja, die, maar die zijn even duur als actieve.
Nou ja, toch bedankt.
ZeeZeiler schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Is er een verschil tussen een passieve adapter en een gewone DP->DVI kabel?
Bestaan die dan?

[ Voor 62% gewijzigd door gtrNL op 20-07-2012 12:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat is een actieve :)
Ik kan er zo snel geen vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Hoogie2004 op 20-07-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ach, boeiend heren, geld moet rollen (hoest, proest). Ik neem wel gewoon 2 actieve. Wat is 24 euro nou...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Ik heb nog 1 actieve liggen .. kopuh?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Bedankt maar nee bedankt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 15:46
Arfman schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:13:
Ik heb nog 1 actieve liggen .. kopuh?
3x Dell U2412M, met DP aansluitingen :9 d:)b

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

enchion schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:54:
[...]

http://www.pro-racing.nl/...ebac5cb205bafd073a2a8b529

Misschien iets voor BruceLee, hij is nl uitermate geschikt voor gebruik in gesloten ruimtes.
Ik heb al een echte Arai GP-5 F1 helm ;p

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/27621160/auto/SKRD2.jpg

http://skeijmel.nl/skrd/index.php?page=SKeijmel-Karting Highres en Video's

[ Voor 15% gewijzigd door BruceLee op 20-07-2012 14:49 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op de foto's en video's van iRacing van jou heb je die niet op. Dat valt me wel tegen, want het dragen van een helm tijdens het sim-racen draagt wel bij aan het realisme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

The term Bakers Dozen refers to the practice of giving folks more than they bargained for, specifically, 13 for the price of 12. At iRacing we like to think of Week 13 as our Bakers Dozen: a little something extra in addition to the four, 12 week regular seasons each year.

Actually, there’s nothing “little” about the extras in Week 13. Rookie and veteran iRacers alike will find there’s plenty of bonus fun to be had during the week of July 24 – 30. For starters, everyone from Rookie to Class B can boost their license ratings in time for Season 3 in the Legends Cup (ovals) and Mazda Cup (road) series. The Legends Cup features the ’34 Ford Legends car at South Boston, Thompson, Oxford Plains, Lanier, USA and Charlotte (Legends). Road racers can try to move-up the license ladder in the Mazda MX5 (Cup and Roadster) at Lime Rock, Charlotte (road), Okayama (long and short), Summit Point – Jefferson Reverse (aka nosreffeJ) - and Laguna Seca.

Both are official series, so Safety Ratings and iRatings apply, so competitors have a final chance to increase their license ratings before the official license promotions for 2012 Season 3 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so in Week 13.

We’ll also have not one, not two, not three but four separate 24 heures du fun. 24 heurs du fun “un” features 60 car fields of Legends, Street Stocks and Late Models at Road America . . . not gridded by class . . . all week long. A second 24 heures du fun sees the Chevy Silverado at Langley for the first three days and, following a short tow across Virginia, four days at South Boston. Want something completely different? La troisième 24 heures du fun is right up your alley: Impala Class A, Impala Class B and Chevy Silverados gridded by class at Daytona International Speedway all week long. Last but not least, 24 heures du fun IV sees the 2011 Class B Impala at Road America for three days followed by four days at Watkins Glen International (Cup).

We’re also running the popular Carburetor Cup with the Impala Class A at Talladega Superspeedway along while Formula Fun features the Williams-Toyota FW31 at Zandvoort. 24 heurs du fun, Carburetor Cup or Formula Fun, the competition is decidedly unofficial, so check your iRatings and Safety Ratings at registration.

You say you want more from your Week 13? How about not one but two World Tour of iRacing events at the Indianapolis Motor Speedway? We’ll celebrate Indy’s inaugural GRAND-AM Rolex Series race on Friday, July 27 with an event of our own on the road course featuring the Riley Mk XX and Mustang FR500S, followed on Saturday, July 28 by our virtual Brickyard 400, with the Impala Class A on the fabled 2.5 mile oval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Sweet mother Marry

24 heurs du fun “un” features 60 car fields of Legends, Street Stocks and Late Models at Road America

:o

[ Voor 24% gewijzigd door gtrNL op 20-07-2012 14:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Eigenlijk niets weg georiënteerd. Ik ben bang dat jullie met mij opgescheept zijn in het W13 toernooi...

:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Roadkant komt er inderdaad zeer magertjes af .. dat hele week 13 gebeuren trekt me sowieso al niet dus misschien kom ik wel een paar keer buurten bij "ons" W13 toernooitje :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dus eigenlijk alles met oval autos op Riley+Mustang na? Valt beetje tegen inderdaad. Hopelijk kunnen we dan ook wat meer inschrijvingen verwachten voor ons eigen toernooi ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat ben ik toch blij met ons w13 toernooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Mwa, beetje rond knallen met 60 oval auto's op RA das wel lachen. Zeker als iR en SR uit staat. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 20-07-2012 16:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hoogie2004 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:53:
[...]

Maar ik gebruik geen 100% van het bereik van de rem, dus ga ik hem daar ook niet op kalibreren. Ik kalibreer hem zodanig dat wat ik voel als hard remmen (ong. 60% van het bereik van de rem) in de sim gezien wordt als 100%.

Jammer van de 40% travel, maar om in dat bereik te komen moet ik zo hard op de rem trappen dat dat echt geen race lang te doen is.
Maar daarom zit nou juist die draaiknop erop, zodat je daarmee kan doseren hoe veel druk je moet zetten. Ik kan me niet voorstellen dat zelfs op de lichtste stand hij al te zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als ik de rem helemaal intrap bij kalibreren (zodat hij 1023 als 'raw' aangeeft) dan kan ik geen race rijden zelfs met de draaiknop op 10. Je moet er ook rekening mee houden dat we eigenlijk alle kracht met je been / voet zet omdat we niet in een fatsoenlijke cockpit zitten waarbij de pedalen aan het stuur vast zitten (nou ja in Hoogie z'n geval dan wel een touwtje maar goed dat is niet hetzelfde). Normaal kun je tegen de stoel aandrukken, als ik dat nu doe rol ik gewoon achteruit dus dat werkt ook niet.

Ik heb hem op stand 10 gekalibreerd tot ongeveer 60% net als Hoogie, zodat ik makkelijk tot 100% remmen kan komen als ik even goed doorduw. Daarna heb ik de draaiknop terug naar 7-8 gezet omdat ik nog iets te snel aan te hoge remdruk zat. Knop omlaag draaien zorgt dus dat je wat verder door moet duwen om tot dezelfde remkracht in de sim te komen. Als ik de knop op 1 zet kom ik niet meer voorbij de 10%.

Als ik nu licht druk totdat ik zeg maar de hogere tegendruk begin te voelen dan zit ik op ongeveer 50%. Iets harder doorduwen kom ik tot 80%, en even kortdurig nog wat harder doorduwen kom ik net tot 100%. Ik laat het zo een tijd staan kijken hoe het bevalt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:30:
Als ik de rem helemaal intrap bij kalibreren (zodat hij 1023 als 'raw' aangeeft) dan kan ik geen race rijden zelfs met de draaiknop op 10. Je moet er ook rekening mee houden dat we eigenlijk alle kracht met je been / voet zet omdat we niet in een fatsoenlijke cockpit zitten waarbij de pedalen aan het stuur vast zitten (nou ja in Hoogie z'n geval dan wel een touwtje maar goed dat is niet hetzelfde). Normaal kun je tegen de stoel aandrukken, als ik dat nu doe rol ik gewoon achteruit dus dat werkt ook niet.
Daar had ik even niet aan gedacht. Ik had dat probleem ook een beetje voordat ik mijn sim in elkaar had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Heren ik snap die punten telling niet??

Race1 mazda cup startpos 2 finish 5 inc 2 +0,64 punten

Race2 mazda cup startpos 1 finish 1 inc 2.+0,18 punten

Terwijl race 2 beter resulaat heeft.

Oja race 1 vertrok ik uit pits met 2/3 rondes achterstand

[ Voor 14% gewijzigd door Remco Tr op 20-07-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Remco Tr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:46:
Heren ik snap die punten telling niet??

Race1 mazda cup startpos 2 finish 5 inc 2 +0,64 punten

Race2 mazda cup startpos 1 finish 1 inc 2.+0,18 punten

Terwijl race 2 beter resulaat heeft.

Oja race 1 vertrok ik uit pits met 2/3 rondes achterstand
over gang van minder dan 3 SR naar een hoger dan 3 sr levert extra op zodat je niet "jo-jo'd"

voorbeeld: 2.92 SR voor de race, met een beetje race krijg je laten we zeggen 0.09, dan kom je op 3.01 dan geven ze extra hoog zodat je op 3.5 uitkomt en niet na een verlies direct weer onder de 3.00 komt )

[ Voor 18% gewijzigd door DJrDJ666 op 20-07-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
en ik maar denken dat ik zo goed had gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je safety rating heeft niks te maken met de positie waar je finished, alleen maar met het aantal bochten dat je hebt gereden en hoeveel incidenten je in die bochten hebt gehaald.
Hier een korte uitleg op onze wiki die nog flink uitgebreid moet worden (helaas is daar weinig tijd voor..):
http://iracing.invisio.nl/index.php?title=Safety_Rating

Die +0.64 wat je ziet is heel erg veel, dat komt waarschijnlijk omdat je over een heel punt bent gegaan (van 2 naar 3 bijv). Om te voorkomen dat je meteen weer omlaag zakt de volgende race krijg je even iets extra's (0.4). Als je onder een heel punt zakt worden die punten ook weer afgetrokken dus verlies je een extra 0.4!

Let wel dat het aantal bochten dat meetelt veel meer is dan 1 race, het exacte aantal is niet bekend maar ik geloof dat het in de orde van 10 races is (ligt uiteraard aan hoeveel bochten de track heeft en hoeveel rondjes je hebt gedaan). Daardoor moet je niet dezelfde verandering in SR verwachten bij hetzelfde aantal incidenten. Soms heb je 2 incs en krijg je +0.18, soms heb je met 2 incs +0.02 en soms zelfs negatief als je pech hebt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
helemaal duidelijk we gaan weer verder!

Heb de MC challange erbij gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

7e in de Star Mazda met 1 domme inc, waarbij ik hem ook nog bijna afschreef :X
http://members.iracing.co...onid=6089396&custid=61620

Wel precies de meest haalbare plek, want een gat van 20+ seconden op de gasten voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Het heeft zeker ook geen zin als je zware klapper maakt of iemand anders boven op je knalt om snel te stoppen?

Dus snel op exit en eruit? Ook al met een flinke achterstand is het beter om je de race uit te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er zo snel mogelijk uitgaan heeft geen zin.

Uitrijden (als het enigszins kan) is beter omdat je dan mogelijk nog voor mensen eindigd die er later af gaan (vooral in de rookie races zullen dat er veel zijn). Voor je SR heeft het niet veel zin. Meeste mensen denken van wel maar uiteindelijk is het gewoon een lopend gemiddelde van aantal bochten per incident, of je die bochten nou in diezelfde race nog rijdt of in de volgende race maakt natuurlijk niet uit. Je zult je SR wel flink zien dalen als je na 2 bochten al 15 incs bij elkaar hebt gesprokkeld en dan stopt, maar zodra je die twee bochten uit je lopende gemiddelde dropt (een paar races later) tellen ze niet meer mee en springt je SR weer wat omhoog.

Maar voor iRating (die hangt af van finish positie) kun je beter doorrijden als je de auto op de baan kan houden. Als de auto zoveel schade heeft dat je weer vaak offtrack gaat of spint dan verlies je natuurlijk alleen maar meer SR.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Had net in mazda cup een klein klappertje voorkant in de muur door overstuur. (turn4)

Naar de pits minuut stil staan en doorrijden en met p7 over finish. SR was --- dus geef verlies of winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je krijgt in de rookie en D series een gratis 'fast repair', dat wil zeggen dat je 1 nieuwe auto krijgt als je met damage in je pitbox stopt. Je kunt dan meteen weer wegrijden met een nieuwe auto. De tweede keer (of meteen al de eerste keer in hogere series) krijg je te zien hoeveel repairs je nodig hebt met een tellertje hoelang je nog moet. Na repairs is je auto echter nooit meer zo goed als nieuw, vaak nog steeds niet te rijden afhankelijk van het type damage.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Waarom duwen andere je expres van de baan af??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net race op charlotte gedaan .. gestart van 20 => 5 .... sr is nu 3.53 en klaar voor promotie naar C... mm kan al niet wachten voor de trucks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, zag dat de Lotus official ging dus heb maar meegedaan :) Mocht starten vanaf pole tot m'n verbazing, echter liet ik de koppeling wat te snel komen (nieuwe pedalen he) en viel hij een beetje dood dus gingen we 2-wide T1/2 in, waarbij ik meteen een beetje wijd ging en al een plek kwijt was. Veel fouten gemaakt, niet veel later nog een plekje kwijt. Vanaf toen begon het wat beter te gaan maar nog steeds foutjes vaak. P2 gaat echter de muur in dus toen heb ik de jacht op P1 geopend en heb zowat 15 rondjes achter hem gereden max 1.5s. Was erg leuk, hij was veel langzamer in T1/2 (als ik die goed doorkwam dan), en ik verloor weer veel in de hairpin en chicane (totaal geen grip daar, kwam er niet goed doorheen). Uiteindelijk niet kunnen inhalen, mede omdat ik ingaan laatste rondje fuel begon te sparen omdat ik me verkeek en dacht dat ik er nog 2 moest. Toen ik de witte vlag zag ben ik weer gaan jagen maar helaas net niet genoeg.

Fuel had ik 70L gepakt, dat is dus op het randje, 1 rondje over ongeveer.

Banden vergeten te kijken, ik heb werkelijk geen idee, het ene rondje was het verschrikkelijk (enorm onderstuur in T1 bijv) en het rondje daarna weer prima. Zal denk ik meer met m'n rem te maken hebben dat ik niet elke keer hetzelfde rem.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Overigens krijg ik net een email om 2 jaar te verlengen voor de prijs van 1 (99$). Ik heb nog een maand of 2-3 geloof ik, maar dat is opzich wel interessant... Krijgt iedereen die?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Nog niet gehad...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
NickThissen schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:43:
Overigens krijg ik net een email om 2 jaar te verlengen voor de prijs van 1 (99$). Ik heb nog een maand of 2-3 geloof ik, maar dat is opzich wel interessant... Krijgt iedereen die?
Net een maandje lid en ik heb hem ook! Hij stond wel in ongewenste email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net ook binnen, maar vind 2 jaar wel erg lang ineens :p

Edit: ligt iracing nu ineens plat? Was net met een nieuwe paint bezig :/

[ Voor 40% gewijzigd door BM op 20-07-2012 22:19 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ah, ik ben dus niet de enige...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Nou toch maar wel gedaan, 20 aug 2014 zien we wel weer verder...

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:12
Hmmm wil verder met de registratie, heb joep n pm gestuurd voor z'n mail adres zoals in de op aangegeven maar nog niks terug, iemand die me n mail adres kan geven dat ik als referrer kan gebruiken zodat dat ten goede komt aan de Tweakers races?
Wel graag via pm uiteraard (duh).

Geregeld :)

[ Voor 3% gewijzigd door ed-oorklep op 21-07-2012 00:13 ]

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
RuudjeM schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:08:
Nou toch maar wel gedaan, 20 aug 2014 zien we wel weer verder...
Ik ook, betere deals krijg je niet...

[ Voor 70% gewijzigd door Jubby op 20-07-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ed-oorklep schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:21:
Hmmm wil verder met de registratie, heb joep n pm gestuurd voor z'n mail adres zoals in de op aangegeven maar nog niks terug, iemand die me n mail adres kan geven dat ik als referrer kan gebruiken zodat dat ten goede komt aan de Tweakers races?
Wel graag via pm uiteraard (duh).
Heb je een DM gestuurd :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:43:
Ik heb zo'n mail al enige tijd geleden gekregen, maar dan voor 1 jaar:
Next Billing Date: 2013-05-12

En guess what!
Ik heb die mail ook ;)
Kan ik verlengen tot 12-5-2015 ......
Wel interessant, maar bijna 3 jaar vooruit betalen vind ik wel errug lang..., dus ff niet. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 20-07-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou ik heb ook maar toegehapt, dus jullie zitten nog even met me opgescheept B)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
99 dollar is 80 euro of zo dus 40 euro per jaar.

Als je elk kwartaal de race participation credits haalt van 10 dollar ( ong 8 euro dus )
dan heb je dus voor ongeveer 8 euro een jaar iracing. :9

Ik zeg : DOEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vanavond eens bezig geweest met een paint die niet in mijn normale zwart/groene Microsoft stijl valt :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qdAzJnMs0IBwosDzpjnSGWWP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7k79H6pQdAUbVFDJskRWmVU5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wyAm6WrKWhHq1PxvwXmCoTw4/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gun7R6klMm1y8ikTj8Aaa3fR/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/njO9PfqdGCAtXhVMWGBpa6lX/thumb.jpg

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 15:46
Wat is er met iRacing aan het handje? Het forum werkt wel, maar de site lijkt een beetje... stuk?

.. lijkt alweer te werken

[ Voor 15% gewijzigd door Red Baron op 20-07-2012 23:58 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Leuk maar waneer haal je participation credits?

Site is niet stuk denk eerder op de avond stond er "onderhoud" wat natuurlijk ook niet heel veel zegt :p

Wil knallen met de GT klasse maar dat zit er nog niet in. (behalve testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Remco Tr schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:01:
Leuk maar waneer haal je participation credits?

Site is niet stuk denk eerder op de avond stond er "onderhoud" wat natuurlijk ook niet heel veel zegt :p

Wil knallen met de GT klasse maar dat zit er nog niet in. (behalve testen)
Participation credits komen natuurlijk wanneer de 12 weken zijn afgelopen, week 13 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Heb die mail nog steeds niet. Jammer, wil het wel gebruiken kan ik lekker lang verlengen.

[ Voor 19% gewijzigd door gtrNL op 21-07-2012 00:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hij staat nu gewoon op de frontpage (die nu niet werkt) actie geldt tot 27 Juli dus je kan nog een paar dagen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Oo super.
Dan gaan we daar morgen ff mee bezig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Met black friday (dag na thanksgiving) is er meestal ook een actie dat je een jaar krijgt voor $50.
Is ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

derx666

mecker ende blaet

ik heb net gerecharged, dus de komende 2.5 jaar zitten jullie zeker nog met me opgescheept :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja mooi 2 jaar deal :D i had al tot 2014 nu heb ik tot 2016 februari ;p

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou ik kon het toch niet laten ;)
Next Billing Date: 2015-05-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geniale manier om even de cashflow op te krikken.
Even een paar duizend man die binnen een week 100 piek ophoesten. Maar dat is een goed teken, dat betekent dat iRacing de behoefte heeft om op korte termijn ergens geld in te investeren...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff ook verlengd ... komt er een content download knop staat daar deze bij :
Jack Arute's Stafford Motor Speedway v2012.04.18.03 huh ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 08:19:
, dat betekent dat iRacing de behoefte heeft om op korte termijn ergens geld in te investeren...
Of ze stoppen ermee :+

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 08:28:
Zat ie nog in je winkelwagentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Had ik ook ja, maar ik heb de track nog steeds niet en heb er ook niet voor betaald dus zal wel foutje zijn ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach ik vond het risico ($ 99) te klein om zo te denken. ;)
Maar ik moet toegeven dat ik ook even dacht aan een faillissement of zo in de komende 2,5 jaar.
Maar goed, als er nu 1000 man dit doet hebben ze een ton en kunnen ze weer één week van draaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik had die actie 2 maanden geleden nodig toen ik moest renewen, toen volle pond betaald voor 1 jaar.

Nu maar ook toegehapt:
Next Billing Date: 2015-05-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Misschien nieuwe rookie content?

Ik ga ook maar eens renewen denk ik.

Site is wel weer uit de lucht ???

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 21-07-2012 11:49 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.