paypal mail met bevestiging heb ik wel binnen dus, afwachten maar weer......fingers crossed
Ah ik zie hem nu ook op mijn Paypal account, en in de mailJubby schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:28:
paypal mail met bevestiging heb ik wel binnen dus, afwachten maar weer......fingers crossed
En ik heb me maar aangemeld met een nieuw account, die password recovery werkt niet
Thomas op zijn blog:
Heb wel betalingsbevestiging van PayPal, maar geen verdere bevestiging vanuit Fanatec (behalve ordernummer in de 600 regio op de Paypal bon)
Als ze een beginnen met het inpakken van mijn order
Maar even zonder gekheid, ik hoop dat ze die site snel beetje werkend krijgen. Als ze overal de stock op 'sold out' zetten, en zorgen dat je dat kan zien, dan neemt de drukte wel af. Overigens stond na mijn order de CSW nog op available...
Gaat lekker daarUPDATE
Ohhmmmmmmmmmm... I need to stay calm and relaxed.....
Ok guys. Looks like we have holy grail for sale and a Playmate of your choice will bring it to you for free. Server is collapsing again and begs for mercy. This is sheer insanity and I am going to get more Red Bull for the team.
Als ze een beginnen met het inpakken van mijn order
Maar even zonder gekheid, ik hoop dat ze die site snel beetje werkend krijgen. Als ze overal de stock op 'sold out' zetten, en zorgen dat je dat kan zien, dan neemt de drukte wel af. Overigens stond na mijn order de CSW nog op available...
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 22:39 ]
Prutsers....Van Thomas zijn blog
UPDATE
Ohhmmmmmmmmmm... I need to stay calm and relaxed.....
Ok guys. Looks like we have holy grail for sale and a Playmate of your choice will bring it to you for free. Server is collapsing again and begs for mercy. This is sheer insanity and I am going to get more Red Bull for the team.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ze hadden flink wat meer server power moeten inkopen. Desnoods zetten ze maar mensen in de wachtrij, weer het eerst komt weer het eerst aan de buurt is. Zelfde systeem als wat Q-Dance gebruikt.
[ Voor 56% gewijzigd door FabiandJ op 06-07-2012 22:46 ]
Inderdaad Joep, wie drinkt er nu red bull

Tja, er gaat daar een hele hoop zooi mis, dat is wel duidelijk.
Ze hebben de animo voor hun producten echt serieus onderschat. En dan releasen ze de nieuwe website, CSW en CSP v2 in 1x. Dat moet geheid problemen geven natuurlijk.
Tevens is de 'wedstrijd' voor een gratis CSW al 10 uur afgelopen en nog geen winnaar bekend. Ik durf bijna te wedden dat de winnaar er straks ook 1 besteld heeft
#EDIT:
Site lijkt nu wat stabieler, maar is wel nog heel erg langzaam.
Ze hebben de animo voor hun producten echt serieus onderschat. En dan releasen ze de nieuwe website, CSW en CSP v2 in 1x. Dat moet geheid problemen geven natuurlijk.
Tevens is de 'wedstrijd' voor een gratis CSW al 10 uur afgelopen en nog geen winnaar bekend. Ik durf bijna te wedden dat de winnaar er straks ook 1 besteld heeft
#EDIT:
Site lijkt nu wat stabieler, maar is wel nog heel erg langzaam.
[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 23:03 ]
Mijn qualy setup staat op de site.NickThissen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:23:
Robbert (of iemand anders..) heb je toevallig een setup voor de Lotus die weer wat hoger ligt (dus veiliger) maar toch lekker rijdt?
Weer Indy fixed mee gedaan, weer vet! Startte als 13e zelfs met Q (wat hogere SOF deze keer ook), mezelf opgewerkt naar P5 en toen spin ik zelf omdat ik iets te laag kwam. Gelukkig niks of niemand geraakt (wel caution) en achteraan herstart. Ik bedacht bij op de groene vlag dat ik misschien banden had kunnen pakken (toch "gratis" als je toch al achteraan start?), vlak na een 3 dubbele spin was dat misschien wel een idee geweest. Maar ik had totaal nergens last van, sterker nog ik vloog iedereen links en rechts voorbij. Ik weet niet of ik gewoon goed ben of gewoon iedereen keihard zit te divebomben
maar het ging wel lekker. Uiteindelijk weer in groepje vooraan terecht gekomen rond P6, en in laatste rondje via de buitenkant nog 2 man ingehaald voor P4 finish 
En door naar C
En door naar C

Zo op naar bed. Heb een instant wekker logeren (nichtje) hier dus moet om wat slaap te krijgen er nu in duiken. Heb even alle mensen die morgen naar de meeting komen men contact info gegeven zodat ze me kunnen bereiken.
Dus lees jullie mail of DM's.
Voor de rest spreek ik jullie morgen wel.
Voor de rest spreek ik jullie morgen wel.
en nog een nieuwe star mazda @ sebring met Fanaleds aan loopt nu wel aardig gelijk de leds in de nieuwe versie
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zo nadat Joey en ik al het wereld record hebben op Talladega.
Hebben we deze nu ook op Daytona. Het was eerst 43.212 en wij hebben het verbeterd naar 43.023
[youtube]YouTube: iRacing - Daytona Impala World Record 43.023]
Hebben we deze nu ook op Daytona. Het was eerst 43.212 en wij hebben het verbeterd naar 43.023
[youtube]YouTube: iRacing - Daytona Impala World Record 43.023]
[ Voor 44% gewijzigd door FabiandJ op 06-07-2012 23:50 ]
Niet normaal, HULDE!!!
Laat die amerikanen een poepie ruiken
Laat die amerikanen een poepie ruiken
Weet je wel zeker dat je die table clamp wil? Heb je wel goed naar de reviews gekeken? Dat ding ziet er dus zo uit he:Hoogie2004 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:24:
Heb de BMW Rim maar niet gepakt. Vond 724 euro incl shipping en table clamp meer als genoeg
Heb wel 20x een refresh moeten doen om erdoor te komen... Lijkt erop dat de server het nog niet echt leuk vindt.

Ik zit liever niet met zon ding in me kruis maar misschien denk jij daar anders over.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik heb voorlopig geen andere keus om het vast te maken. Als het echt lastig is dan laat ik mijn Pa iets maken in de toekomst en verkoop ik dit weer.Gelink schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:43:
[...]
Weet je wel zeker dat je die table clamp wil? Heb je wel goed naar de reviews gekeken? Dat ding ziet er dus zo uit he:
[afbeelding]
Ik zit liever niet met zon ding in me kruis maar misschien denk jij daar anders over.
@ Nick : bedankt, heb hem geüpload
@ Robbert : heb die setup van Roope een beetje zachter gemaakt achteraan.
De race zelf gaat wel interessant worden, alhoewel ik wel wat pace mis tov Niek en Roope.
Nou nog wat tv kijken, beetje slapen en dan KARTEN
@ Robbert : heb die setup van Roope een beetje zachter gemaakt achteraan.
De race zelf gaat wel interessant worden, alhoewel ik wel wat pace mis tov Niek en Roope.
Nou nog wat tv kijken, beetje slapen en dan KARTEN

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Zo, ik ben ook terug van mn vakantie, en ff alle berichten sinds 15 juni gelezen 
Ik ga morgen met de auto naar Eindhoven, en aangezien mijn vrouw daar wil gaan shoppen dump ik haar op het station (rond 10:30). Voor diegene die nog geen lift hebben vanaf het station. Let rond 10:30 op een witte Opel Astra station met Veenman reclame erop. Wil je meerijden dan hoor ik dat dan wel
Ik ga morgen met de auto naar Eindhoven, en aangezien mijn vrouw daar wil gaan shoppen dump ik haar op het station (rond 10:30). Voor diegene die nog geen lift hebben vanaf het station. Let rond 10:30 op een witte Opel Astra station met Veenman reclame erop. Wil je meerijden dan hoor ik dat dan wel
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Hebben we de kartbaan eigenlijk 'alleen', of hoe herken ik de rest van jullie? Joep vind ik wel, dat is de enige met een wandelstok (
), maar de rest?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik denk dat je wat moeilijk om me heen kunt kijken
Cube Nuroad Race (2022)
Jij gaat toch weer roepen 'Dit is mijn allereerste rondje hier' enzoderx666 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:33:
Ik denk dat je wat moeilijk om me heen kunt kijken
Ik heb hier nog nooit gereden is vrij toepasbaar hier ja. Wedden dat die ook meteen weer de pole tijd neer zet. (en dan niet zeggen dat die vorige week een heel week hier heeft lopen oefenen).
Maar denk dat er niet veel grote groepen zullen zijn om 11 uur. Ben iig met blauw shirt en spijkerbroek.
Daarnaast komen er voor Joep nog 4 meiden bij als suporter. Men zus wou graag kijken met men nichtjes. Ze zou zelf graag mee doen maar is zwanger dus mag niet. Maar vind het wel leuk om te kijken.
Maar denk dat er niet veel grote groepen zullen zijn om 11 uur. Ben iig met blauw shirt en spijkerbroek.
Daarnaast komen er voor Joep nog 4 meiden bij als suporter. Men zus wou graag kijken met men nichtjes. Ze zou zelf graag mee doen maar is zwanger dus mag niet. Maar vind het wel leuk om te kijken.
Welcome to...
too many error messages. We have to take the wesbite offline again and fix the issues occured during the overload in the last hours.
We have received many orders but a lot of people did not get a confirmation email or had other issues.
On Monday we will analyze all payments we received and all orders we got. We will then try to fix the orders manually if we have received everything or will contact all customers with incomplete orders to ask for the missing information.
Please don't contact us before Tuesday and give us chance to contact you on Monday. Any individual inquiry will slow down the process.
I can only thank you for beeing such a great audience. Besides the understandable frustrated comments we have received a lot of encouriging comments as well.
I hope you forgive us this bumpy website and product launch.
There will be no more time estimate when the website will be online again but you can be sure that as soon as the site is working fine and is online again you will be notified on facebook and on my blog.
Thomas
too many error messages. We have to take the wesbite offline again and fix the issues occured during the overload in the last hours.
We have received many orders but a lot of people did not get a confirmation email or had other issues.
On Monday we will analyze all payments we received and all orders we got. We will then try to fix the orders manually if we have received everything or will contact all customers with incomplete orders to ask for the missing information.
Please don't contact us before Tuesday and give us chance to contact you on Monday. Any individual inquiry will slow down the process.
I can only thank you for beeing such a great audience. Besides the understandable frustrated comments we have received a lot of encouriging comments as well.
I hope you forgive us this bumpy website and product launch.
There will be no more time estimate when the website will be online again but you can be sure that as soon as the site is working fine and is online again you will be notified on facebook and on my blog.
Thomas
Genieten jullie ook zo van de rust nu? Heerlijk
Ik ben net weer thuis. Op de kartbaan was het druk genoeg
Super gezellig om iedereen eens te zien
Yep je was op de verkeerde plaats Paul. Was super. Heb me goed vermaakt. Alleen jammer dat Frank net een paar tiende van men snelste tijd af pakte in de laatste heat.
Maar ook leuk om wat gezichten te zien. Normaal hoor je de stemmen alleen en moet je de gezichten er bij denken.
Maar ook leuk om wat gezichten te zien. Normaal hoor je de stemmen alleen en moet je de gezichten er bij denken.
Jep, was voor herhaling vatbaar imho
Leuk om wat gezichten te zien.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Net even in de SM gesprongen op Sebring. Lag 3e (nooit gereden met de SM op die baan, lol) en uiteraard wordt ik er weer afgeknikkerd, door ene Troy Rodgers. Geen excuses, niks. 15 minuten repair, laat maar. Ga mijn spaarzame PC tijd wel gebruiken in Battlefield 3 en zie morgen wel weer hoever ik teruggezakt ben in iR en SR.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Inderdaad leuk! Karten was erg gaaf, zoals verwacht wel wat te langzaam voor een grote buitenbaan waardoor de laatste 3/4 zowat vol gas was, maar in de tweede heat heb ik toch 4-5 rondjes echt liggen vechten met Fabian, heel erg leuk. Mijn kart ging echt harder op het rechte stuk, kwam er dus steeds naast, binnenbocht houden, en toen viel hij gewoon dood in de bocht en kon hij weer net voor me langs kruipen en kon ik het een bocht later weer proberen
Uiteindelijk echt twee bochten naast elkaar gereden waarna ik binnendoor kon steken bij het uitkomen van een soort van hairpin en er langs kon.
Snelle rondjes heb ik niet echt kunnen zetten de tweede heat daardoor maar dit was veel leuker
Net iRacing dat gevecht
Had ik niet gedacht, dat is toch heel anders bij binnen karten waar je meteen 5 blauwe vlaggen krijgt als iemand in de buurt komt.
Snelle rondjes heb ik niet echt kunnen zetten de tweede heat daardoor maar dit was veel leuker
Sorry dat ik de snelste tijd liet noteren, maar mag ik ook een keerDutchDevil79 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:25:
Yep je was op de verkeerde plaats Paul. Was super. Heb me goed vermaakt. Alleen jammer dat Frank net een paar tiende van men snelste tijd af pakte in de laatste heat.![]()
Toch heb ik niet echt een idee van waar ik nou 7 tienden verschil vond ten opzichte van die eerste heat. Ik vermoed het agressievere gebruik van de curbs.
Net thuis van een leuke dag. Bedankt voor het organiseren Robert en de rest van het comité (wie daar ook in moge zitten).
Erg leuk om bij alle namen en stemmen nu ook een hoofd te hebben
. Het karten was ook erg vermakelijk, hoewel de karts onderling wel verschilden in kwaliteit. Ook al vond de meneer van de kartbaan dat onzin
. 2e heat had ik een veel betere kart, maar nog steeds een seconde langzamer dan de toppers van de dag Frank en Robert, gefeliciteerd! Hopelijk brengen jullie deze snelheid niet al te veel mee in de virtuele wereld
.
Erg leuk om bij alle namen en stemmen nu ook een hoofd te hebben
Zo, net maar meteen even geregistreerd voor het nieuwe toernooi, en meteen de missende content gekocht (Lotus 79, impala B, jetta en new hampshire). Voor de 20% korting ook maar meteen de Chevrolet SS en Talladega (goeie herinneringen) erbij gedaan, en snel op betalen geclickt 
Op auto gebied heb ik nu alleen de Impala A en de stock cars (3) niet, aan de tracks kant mis ik zowat alle ovals (stuk of 20 ofzo). Dat komt wel een keer als ik ooit oval ga rijden
Op auto gebied heb ik nu alleen de Impala A en de stock cars (3) niet, aan de tracks kant mis ik zowat alle ovals (stuk of 20 ofzo). Dat komt wel een keer als ik ooit oval ga rijden
Cube Nuroad Race (2022)
Ik ben ook weer thuis.
Was erg leuk nu kan je eindelijk eens gezichten bij de namen plaatsen al ben ik nu alweer de meeste vergeten
Karten was ook leuk al zat er zeker wel een verschil tussen de verschillende karts. Als ik nou 0.2 seconde trager was geweest oké, maar in de 2e heat was ik gewoon 0.7 seconde trager ten opzichte van de 1e heat. Heel klein voordeel was hierdoor wel dat ik erg gaaf gevecht had met Nick wat ronden lang geduurd heeft. Uiteindelijk na veel proberen vond Nick in de laatste ronde toch een gaatje om hem ernaast te prikken.
Was erg leuk nu kan je eindelijk eens gezichten bij de namen plaatsen al ben ik nu alweer de meeste vergeten
Karten was ook leuk al zat er zeker wel een verschil tussen de verschillende karts. Als ik nou 0.2 seconde trager was geweest oké, maar in de 2e heat was ik gewoon 0.7 seconde trager ten opzichte van de 1e heat. Heel klein voordeel was hierdoor wel dat ik erg gaaf gevecht had met Nick wat ronden lang geduurd heeft. Uiteindelijk na veel proberen vond Nick in de laatste ronde toch een gaatje om hem ernaast te prikken.
Zo, ben ook weer thuis.
Ja, was zeer geslaagd! Robbert bedankt voor het organiseren.
Ik zal zien dat ik de foto's straks on-line krijg.
Heb ook wat filmpjes, maar heb nog steeds geen goede SW om het on-line te zetten. Zal ik me straks ook eens in verdiepen.
Heb ook wat filmpjes, maar heb nog steeds geen goede SW om het on-line te zetten. Zal ik me straks ook eens in verdiepen.
VirtualDub om ze wat kleiner te maken, en dan 'gewoon' uploaden naar youtubeJoepW schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:57:
Zo, ben ook weer thuis.
Xbox
zalig dagje "ook deels door het weer"JoepW schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:57:
Zo, ben ook weer thuis.
karts hadden zeker verschil . Voelde wel dat door gewicht ik niet weg kwam na de hairpin (mijn grasmaaier is dan sneller
Onder MAc OS X?BM schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:25:
[...]
VirtualDub om ze wat kleiner te maken, en dan 'gewoon' uploaden naar youtube
Hier de foto's:
https://picasaweb.google....bTpxtbSNA&feat=directlink
En hier een link naar het filmpje van Nick en Fabian:
http://www.youtube.com/watch?v=dZ0QOZitFv4
Oeps.... Gecorrigeerd
Haha, cool
Jammer dat m'n pass er niet op staat in de laatste ronde
Nu zie je pas hoe traag het eigenlijk ging haha, het leek toch een stuk sneller te gaan als je zelf rijdt
En hier zijn nog wat foto's te vinden van de meeting
https://picasaweb.google....w5AINPsKA?feat=directlink
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Leuke foto's!
Was leuk vandaag. Mijn vriendin vond het ook heel gezellig en heel leuk om te karten.
Over een half uur heb ik mijn eerste league Trucks race met RaceDepartment.
134 rondjes op Charlotte.
Ben benieuwd.
Was leuk vandaag. Mijn vriendin vond het ook heel gezellig en heel leuk om te karten.
Ben benieuwd.
Ik kan buiten deze foto niks vinden? Geen link naar je gallery te vindenRichardA schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:18:
En hier zijn nog wat foto's te vinden van de meeting
Leuke fotos Joep
Xbox
Erg leuke foto's inderdaad. Als je langs de baan staat lijkt het ook harder te gaan. Jammer dat iemand stiekum die karts een stuk kleiner gemaakt had zodat ik niet pastte 
Ik vond het evengoed een geslaagd uitje, en heb lekker kunnen bijkletsen met een aantal personen die je anders alleen via teamspeak hoort.
Bedankt DutchDevil voor de prima organisatie !
Ik vond het evengoed een geslaagd uitje, en heb lekker kunnen bijkletsen met een aantal personen die je anders alleen via teamspeak hoort.
Bedankt DutchDevil voor de prima organisatie !
Cube Nuroad Race (2022)
is er coverage ?Niellie41 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:24:
Leuke foto's!
Ben benieuwd.
Het was erg leuk inderdaad, moeten we vaker doen (augustus of september weer
)
Wel weinig gebattled, was de kart nog een beetje aan het leren kennen, wel een erg leuke baan.
Nog erg bedankt voor het brengen Fab, was anders wel erg lang geworden.
btw de eind uitslag.
https://docs.google.com/s...UU8tcDFFamlCS1pzZmc#gid=0
Wel weinig gebattled, was de kart nog een beetje aan het leren kennen, wel een erg leuke baan.
btw de eind uitslag.
How do you save a random generator ?
Nee volgens mij niet, helaas
Maar als je wilt mee kijken, kan ik je het pw wel DM'en.
enchion schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:45:
Het was erg leuk inderdaad, moeten we vaker doen (augustus of september weer)
btw de eind uitslag.
En YES, 1e. Al had ik in de tweede heat ook een lost control.
Ik heb de resultaten ook op de site gezet 
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=8
Mogelijkheid tot uitbreiden mochten we nog eens gaan karten (of iets anders competitief waarbij de kortste tijd het beste is
)
Volgens mij klopt alles ongeveer wel
Dingen als start positie, fast lap# enzo maar gewoon wat ingevuld. Fastest time en Interval klopt uiteraard wel
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=8
Mogelijkheid tot uitbreiden mochten we nog eens gaan karten (of iets anders competitief waarbij de kortste tijd het beste is
Volgens mij klopt alles ongeveer wel
[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 07-07-2012 20:01 ]
kan zijn dat ik is kom kijken is nu wat quality time met de misses.Niellie41 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:46:
[...]
Nee volgens mij niet, helaas
Maar als je wilt mee kijken, kan ik je het pw wel DM'en.
Cool jongens.
Eindelijk dit seizoen Sebastiaan verslagen in een langzaam autootje.
Moet ook zeggen dat ik echt veel minder last heb van men lichaam na karten. Op binnen banen zitten er toch altijd wel een paar blauwe plekken van het stuiteren in stoeltje dat niet lekker zit. Rijd toch stuk relaxter zo'n buiten baan. Had wel aardig wat last van opstuiterend rubber en stof. Zeker op het rechte stuk was dat drama als je achter iemand ree. Maar goed vaak was ik er wel weer zo voorbij. Paar leuke inhaal acties gehad. En ook nog 3 bochten side by side gereden met Niel.
Daarnaast was het weer gelukkig veel beter dan verwacht. Ben zelfs wat bij gekleurd op het teras. Alleen was de mispelhoef voor sommige wel een teleurstelling zo zonder dark room.
Zag Koen al wat zoekerig rond kijken daar. En volgens mij is die daarna maar aan het bier gegaan om ze'n teleurstelling te verwerken.
Zoals andere denk ik dat we zeker nog eens zoiets moeten doen.
p.s volgende keer maar Joep inhuren om de karst eerst technisch te keuren voor we gaan rijden.
Eindelijk dit seizoen Sebastiaan verslagen in een langzaam autootje.
Moet ook zeggen dat ik echt veel minder last heb van men lichaam na karten. Op binnen banen zitten er toch altijd wel een paar blauwe plekken van het stuiteren in stoeltje dat niet lekker zit. Rijd toch stuk relaxter zo'n buiten baan. Had wel aardig wat last van opstuiterend rubber en stof. Zeker op het rechte stuk was dat drama als je achter iemand ree. Maar goed vaak was ik er wel weer zo voorbij. Paar leuke inhaal acties gehad. En ook nog 3 bochten side by side gereden met Niel.
Daarnaast was het weer gelukkig veel beter dan verwacht. Ben zelfs wat bij gekleurd op het teras. Alleen was de mispelhoef voor sommige wel een teleurstelling zo zonder dark room.
p.s volgende keer maar Joep inhuren om de karst eerst technisch te keuren voor we gaan rijden.
Ik heb wel een behoorlijke blauwe plek op m'n rug merk ik nuDutchDevil79 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:48:
Cool jongens.
Eindelijk dit seizoen Sebastiaan verslagen in een langzaam autootje.![]()
![]()
Daarnaast was het weer gelukkig veel beter dan verwacht. Ben zelfs wat bij gekleurd op het teras. Alleen was de mispelhoef voor sommige wel een teleurstelling zo zonder dark room.Zag Koen al wat zoekerig rond kijken daar. En volgens mij is die daarna maar aan het bier gegaan om ze'n teleurstelling te verwerken.
![]()
![]()
Had nog maar een paar laps nodig om bij je in de buurt te komen, laatste rondjes gingen een stuk beter , begon de lijn al aardig te vinden.DutchDevil79 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:48:
Cool jongens.
Eindelijk dit seizoen Sebastiaan verslagen in een langzaam autootje.![]()
![]()
Daarom ook, als we nog een keer gaan wmb dezelfde baan, andere is natuurlijk ook leuk, dan is een derde sessie (race) wel echt leuk, miste dat echt, het begon net te lopen en toen was het al afgelopen.
Wel gefeliciteerd Frank natuurlijk, voor je snelste tijd.
Leuke foto`s Joep die 1e met nr 7 gaat op de iRacing site als m`n profile pic.
How do you save a random generator ?
net maar snel even een Skip race gereden op MidOhio.
Van te voren eerst een Q gedaan, mar dat ging vrij bagger met een 1:38:0 ofzo (pb is 1:47.1), en stond dus op P10 voor de race. Was een SOF van 2669, wat vrij aardig is voor een Skip race.
Na de start 1 plekje gepakt door de buitenkant te rijden in T1. Door foutjes van anderen nog 2 plekken opgeschoven in L1. Meteen in gevecht met nog 2 anderen die voor me reden. Ik merkte wel dat ik op bepaalde punten sneller was, maar dan moet je er nog eerst voorbij. Paar rondes later nog een uitvaller, zodat ik al op P6 zat. Rustig de kat uit de boom blijven kijken, en gewacht op een foutje van de 2 voor me. Zij hadden al een keertje stuivertje gewisseld tot degene voor me in L9 in het technische gedeelte een snap oversteer had, en ik er nog net buitenom kon piepen. 2 rondes later nog de andere te pakken gehad door sneller het rechte stuk op te komen. Hij nam de binnenkant, en moest daardoor iets eerder remmen. Door mijn 3 schermen kon ik nu buitenom mee rijden, en had bij de volgende bocht de binnenkant, en na de bocht ook de plek. In diezelfde ronde viel P1 ook ineens terug door een crash, waardoor ik uiteindelijk op P3 uit heb kunnen rijden.
Was wel lekker zo na 3 weken vakantie
Meteen +.14SR en 68IR erbij. Ook nog 139 punten voor de ranking, maar daar let ik dit seizoen maar niet op
Van te voren eerst een Q gedaan, mar dat ging vrij bagger met een 1:38:0 ofzo (pb is 1:47.1), en stond dus op P10 voor de race. Was een SOF van 2669, wat vrij aardig is voor een Skip race.
Na de start 1 plekje gepakt door de buitenkant te rijden in T1. Door foutjes van anderen nog 2 plekken opgeschoven in L1. Meteen in gevecht met nog 2 anderen die voor me reden. Ik merkte wel dat ik op bepaalde punten sneller was, maar dan moet je er nog eerst voorbij. Paar rondes later nog een uitvaller, zodat ik al op P6 zat. Rustig de kat uit de boom blijven kijken, en gewacht op een foutje van de 2 voor me. Zij hadden al een keertje stuivertje gewisseld tot degene voor me in L9 in het technische gedeelte een snap oversteer had, en ik er nog net buitenom kon piepen. 2 rondes later nog de andere te pakken gehad door sneller het rechte stuk op te komen. Hij nam de binnenkant, en moest daardoor iets eerder remmen. Door mijn 3 schermen kon ik nu buitenom mee rijden, en had bij de volgende bocht de binnenkant, en na de bocht ook de plek. In diezelfde ronde viel P1 ook ineens terug door een crash, waardoor ik uiteindelijk op P3 uit heb kunnen rijden.
Was wel lekker zo na 3 weken vakantie
Meteen +.14SR en 68IR erbij. Ook nog 139 punten voor de ranking, maar daar let ik dit seizoen maar niet op
Cube Nuroad Race (2022)
Okay, nieuwe link naar de foto,s
Was inderdaad gezellig...
https://picasaweb.google....ey=Gv1sRgCPej3eK4m-i7lAE#
[ Voor 9% gewijzigd door RichardA op 07-07-2012 22:50 ]
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Mooie foto's Richard. Wel een verschil hè?
Volgende keer eens meebewegen met je onderwerp, dan zie je ook de "snelheid"
Verder wel leuk om te zien wat ik allemaal gemist heb.....
Heb helaas geen stabilisatie op m'n lens, en dan worden de sluitertijden toch echt te lang om het "subject" goed scherp te houden....Jubby schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:04:
En ik had een compact camera'tje bij me die ook nog stuk ging. Dus ik helemaal al geen kans van meebewegen.Jubby schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:04:
Je sluitertijd blijft hetzelfde , je moet alleen meebewegen en dan op een voor jou geschikt moment afdrukken.RichardA schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:13:
[...]
Heb helaas geen stabilisatie op m'n lens, en dan worden de sluitertijden toch echt te lang om het "subject" goed scherp te houden....
Doordat je meebeweegt met het onderwerp blijft je onderwerp stil staan maar de achtergrond beweegt
(omdat jij beweegt) , en zo maak je "snelheid"in een foto. Probeer het maar eens langs een snelweg ofzo.
Oh let wel dat je continuous focus aanzet. Hij blijft dan continu scherp stellen als je half indrukt.
Laten we er verder geen fotografie topic van maken, daar zijn er al genoeg van.
Vandaag de laatste race van het seizoen voor de ELMS. Ben wel blij dat het nu even klaar is, want het was heel veel werk.
Gisteren een stint geoefend en reed vrijwel alleen 1:17's. Ben benieuwd hoe mijn race pace is tegenover de anderen. Ik heb het idee dat bijna iedereen in de Corvette wel in de 17 zit in de race.
Commentator Sean heeft weer een spotters guide van de top 10 gemaakt:
https://dl.dropbox.com/u/24240745/elms-spotters-guide.png
Gisteren een stint geoefend en reed vrijwel alleen 1:17's. Ben benieuwd hoe mijn race pace is tegenover de anderen. Ik heb het idee dat bijna iedereen in de Corvette wel in de 17 zit in de race.
Commentator Sean heeft weer een spotters guide van de top 10 gemaakt:
https://dl.dropbox.com/u/24240745/elms-spotters-guide.png
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 08-07-2012 09:54 ]
Ai ai ai, het is lang geleden dat ik echt "geracet" heb maar moet zeggen dat ik na lezen van delen van dit topic toch wel weer wat kriebels heb gekregen.
Komende tijd zal ik dan ook veel lezen en eventueel gaan zeuren over wat een goede start setup is. Maar nu eerst... F1!
Komende tijd zal ik dan ook veel lezen en eventueel gaan zeuren over wat een goede start setup is. Maar nu eerst... F1!
McLaren \o/
https://picasaweb.google....i7lAE#5762475331235929474RichardA schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:49:
Okay, nieuwe link naar de foto,s
zalige foto man "new profile photo"
Mooie foto's Richard!!
Bandje in de lucht
https://picasaweb.google....i7lAE#5762475559019033202
Concentratie om Fabian in te halen
https://picasaweb.google....i7lAE#5762476882231639250
Bandje in de lucht
https://picasaweb.google....i7lAE#5762475559019033202
En toch kwam je er daar niet voorbijNickThissen schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:37:
Mooie foto's Richard!!
Zie DM.....dabelg schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:30:
[...]
https://picasaweb.google....i7lAE#5762475331235929474
zalige foto man "new profile photo"thnx , heb je deze full size ?
Is ook niet nodig...... snap de principesJubby schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:39:
[...]
Je sluitertijd blijft........half indrukt.
Laten we er verder geen fotografie topic van maken, daar zijn er al genoeg van.
https://picasaweb.google.com/103379010198921160853/Snelheid#
Wow... net nog een paar rondjes gedraaid en zit een seconde onder mijn eigen pace... voel me ook niet helemaal in orde eigenlijk... hoop dat dit snel beter wordt want anders zal het zo dadelijk niet echt een race worden vrees ik
Had ik gisteravond ook, vandaag ging het weer iets beter, zelfs m'n tijd verbeterd naar 08.7 (wel behoorlijk off track) maar ik ben nog steeds erg inconsistent en maak elke keer fouten, heb nog geen stint kunnen uitrijden. Ook twijfel ik nog steeds heel erg over fuel strategie, 2 stops met sparen of gewoon 3 stops en kijken hoever ik kom......
Voor de mensen die mee doen van hier, join de sessie met het wachtwoord er op.
Was vergeten om een private sessie te maken..
dom dom dom
Was vergeten om een private sessie te maken..
dom dom dom
Vanmiddag met de Lotus op Mosport meegereden, puur voor de SR. 1 incje, +0.33SR.
Join net even de 16:30 op Sebring met de SM, gaat allemaal heel netjes , lig in de top 10 na 4 rondjes maar helaas schuif ik in de lastige knik voor S/F van achteren weg. Kon nog corrigeren maar tikte heeeeeel zacht de muur aan. Iemand achter me tikte me ook met ongeveer 10 km/h aan. Resultaat: dwars door de muur, de grond in en de auto explodeerde zowat. Teruggewarped naar de pits en gequit, repareren had denk ik geen zin meer
Join net even de 16:30 op Sebring met de SM, gaat allemaal heel netjes , lig in de top 10 na 4 rondjes maar helaas schuif ik in de lastige knik voor S/F van achteren weg. Kon nog corrigeren maar tikte heeeeeel zacht de muur aan. Iemand achter me tikte me ook met ongeveer 10 km/h aan. Resultaat: dwars door de muur, de grond in en de auto explodeerde zowat. Teruggewarped naar de pits en gequit, repareren had denk ik geen zin meer
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Net mail gehad van fanatec over mijn order. Beantwoord en nu afwachten maar.
ik ook dus, getver
Ik dacht dus echt dat alles goed was gegaan, niet dus... nu maar weer duimen
Het lijkt overigens een algemeen en dus geen persoonlijk mailtje wat ze versturen.
Ik had ordernummer 662 overigens
Ik dacht dus echt dat alles goed was gegaan, niet dus... nu maar weer duimen
Het lijkt overigens een algemeen en dus geen persoonlijk mailtje wat ze versturen.
Ik had ordernummer 662 overigens
[ Voor 37% gewijzigd door Jubby op 08-07-2012 17:33 ]
Ben weer eens aan het (publiek) skinnen geslagen, dit keer met de Larbre 2012 als onderwerp.
Download: http://www.raceskins.com/...competition-2012-corvette
Download: http://www.raceskins.com/...competition-2012-corvette

[ Voor 48% gewijzigd door gtrNL op 08-07-2012 18:01 ]
Leuk! Laatst meegereden in een grote practicesessie met de DP op VIR, wat een fantastische baan is dat toch en die combinatie is ook super!
Net de Q al achter de rug voor de ELMS... ging toch al iets beter.
spijtig genoeg geen heel goede lap kunnen neerzetten (konden nog wel 2 tienden af) maar 3e plek had ik wel verwacht.
Waar zit DutchDevil eigenlijk? Mis m'n teammaatje wel
spijtig genoeg geen heel goede lap kunnen neerzetten (konden nog wel 2 tienden af) maar 3e plek had ik wel verwacht.
Waar zit DutchDevil eigenlijk? Mis m'n teammaatje wel
Verwijderd
ik zal duimen voor jullie ... ik volg de broadcast op etv die over een 10 tal min gaat beginnen ... good luck on track !
Thanks! Op Road atlanta kan ik wel wat geluk gebruikenVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:59:
ik zal duimen voor jullie ... ik volg de broadcast op etv die over een 10 tal min gaat beginnen ... good luck on track !
Verwijderd
een slechte repetitie is meestal een goeie generale he ... toi toi (en dan bedoel ik niet die kotjes om uw behoefte in te doenFragbeestje schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:00:
[...]
Thanks! Op Road atlanta kan ik wel wat geluk gebruiken
Ik ga het rustig aan doen. Heb een vrij goeie Q en alsnog 4e achter iedereen die toch sneller dan mij is. Dus ik heb besloten om een grote gok te nemen en proberen 2 stops te doen. Dat wordt waarschijnlijk de hele race op fuel map 1 rijden, stukje langzamer maar op snelheid win ik het toch niet. Hopelijk is dat genoeg om het op 2 stops te halen. En hopelijk is het verkeer niet zo druk dat iedereen het (zonder sparen) op 2 stops haal
Dus als iemand de stream kijkt dan weten jullie dat jullie daar rekening mee moeten houden
Ben benieuwd wat de rest doet qua fuel...
Dus als iemand de stream kijkt dan weten jullie dat jullie daar rekening mee moeten houden
Damn net te laat thuis om de race nog te joinen (ELMS op Road Atlanta). Jammer had graag mee gedaan maar heb het dus net niet gehaald.
Heb me trouwens gister ingeschreven voor de Targa series met de Cadillac. Ziet er wel leuk uit en wat aparte banen die bijna nooit gereden worden. Is nu een practise sessie op in hosted sessions. Ga die ff joinen om wat te testen.
Meer info hier.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2000293.page
Meer info hier.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2000293.page
Verwijderd
elms is een ware veldslag seg ... jees ga moeten stoppen met kijken maar het blijft spanned ...hoop dat nick zijn strategie werkt en dat hij nog het podium haalt.
Bah, klein tikje tegen de muur, too much damage
Jammer. Strategie had denk ik niet gewerkt volgens mij haalt top 2 het ook in 2 stops... Maar weet niet of ik nu 3e hou denk het niet
Mijn race was een ramp... idiote spin heel vroeg kost me direct een hele hoop tijd en daarna verlies ik nog eens een heleboel tijd om iedereen terug in te halen...
jammer, want m'n fuel strategie kwam perfect uit... als ik binne de halve minuut had kunnen blijven van Niek had ik er voorbij geweest.
Nu was het gewoon rondjes rijden
qua afsluiter van het ELMS seizoen toch wel een tegenvaller van formaat maar dat heb ik helemaal aan mezelf te "danken"
jammer, want m'n fuel strategie kwam perfect uit... als ik binne de halve minuut had kunnen blijven van Niek had ik er voorbij geweest.
Nu was het gewoon rondjes rijden
qua afsluiter van het ELMS seizoen toch wel een tegenvaller van formaat maar dat heb ik helemaal aan mezelf te "danken"
En dat is weer een overwinning. Beetje jammer dat de opkomst bij de HPD's toch weer tegen viel..
Wat zei je nou via de ingame voicechat Niel? Kon er niet veel van maken..
Ja en er vielen ook veel uitRoderic schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:37:
En dat is weer een overwinning. Beetje jammer dat de opkomst bij de HPD's toch weer tegen viel..
Ik heb ook al geen idee meer waar je het over hebt. Volgens mij was het na die inhaalactie net voor de NPZ.
Toen zei ik dat er niets aan de hand was. Of ja, geen contact en geen heftige spin (van mijn kant
Ik ben wel benieuwd naar dit spannende filmpje 
https://lh4.googleusercon...gA5zc4/s1024/_DSC8566.jpg
Vraag je aan je vrienden of de camera goed zit....Piekartz87 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:53:
Ik ben wel benieuwd naar dit spannende filmpje
*ja zit goed, zit prima!*
Dit was mijn mooiste moment van de race:

3 wide terwijl we remmen voor de chicane. Op dat moment kneep ik hem wel even.

3 wide terwijl we remmen voor de chicane. Op dat moment kneep ik hem wel even.
[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 08-07-2012 23:15 ]
Ik vond het maar een lastige baan en het duurde vreselijk lang voordat ik het trucje doorkreeg voor de 2e bocht ik gaf hier namelijk wat gas bij.
Na de kwalificatie nog snel wat dingen veranderd aan de setup om wat meer gevoel in de voorwielen te krijgen en begonnen aan de race.
En tijdens de race zelf kwam ik steeds meer in mijn ritme en liep langzaam in op Niel en af en toe zelfs van positie verwisseld.
Tot de pitstops ging alles goed, maar tijdens de pitstop die ik gelijk met Niel deed verloor ik 14 seconden doordat hij achteraf minder brandstof erin deed dan ikzelf. Hierdoor ging ik teveel pushen en remde ik voor bocht 1 niet genoeg waardoor ik niet de curbstone aan de buitenkant raak en los kom van de grond en geen vaart meer kon minderen voordat ik de banden invloog. Toen langzaam terug gereden naar de pits waar ik 6 min repair had.
Hierna terug de baan op gegaan en met een naar links sturende auto rond gereden en ook zeker wat snelheid te kort. En toch de schade beperkt weten te houden door op P6 te finishen ook al zat een P5 er zeker in.
Deze race ging belachelijk snel voorbij en begon mezelf ook steeds meer op mijn gemak te voelen in de Corvette na de laatste setup tweak.
Niel bedankt voor het organiseren en wie weet tot een volgende seizoen.
Na de kwalificatie nog snel wat dingen veranderd aan de setup om wat meer gevoel in de voorwielen te krijgen en begonnen aan de race.
En tijdens de race zelf kwam ik steeds meer in mijn ritme en liep langzaam in op Niel en af en toe zelfs van positie verwisseld.
Tot de pitstops ging alles goed, maar tijdens de pitstop die ik gelijk met Niel deed verloor ik 14 seconden doordat hij achteraf minder brandstof erin deed dan ikzelf. Hierdoor ging ik teveel pushen en remde ik voor bocht 1 niet genoeg waardoor ik niet de curbstone aan de buitenkant raak en los kom van de grond en geen vaart meer kon minderen voordat ik de banden invloog. Toen langzaam terug gereden naar de pits waar ik 6 min repair had.
Hierna terug de baan op gegaan en met een naar links sturende auto rond gereden en ook zeker wat snelheid te kort. En toch de schade beperkt weten te houden door op P6 te finishen ook al zat een P5 er zeker in.
Deze race ging belachelijk snel voorbij en begon mezelf ook steeds meer op mijn gemak te voelen in de Corvette na de laatste setup tweak.
Niel bedankt voor het organiseren en wie weet tot een volgende seizoen.
Verwijderd
een aantal rijders die gisteren uitvielen lieten in de chat op etv weten dat het snelhieds verschil gisteren tussen sommige rijders wel heel erg groot was ... Volgens David Garcia was dit dan ook de rede dat hij uitviel ... en er was bij hem zelfs spraken om een soort van 107% regel in te voeren zodat dergelijke dingen opgevangen kunnen worden ... probleem is dan wel dat je iemand uit race houd die nu net pech heeft gehad tijdens Q
Over het geklaag dat het niet eerlijk is dat de CSW / CSP v2 stock op deze manier verkocht is, zegt Thomas:
Ik ben er vanavond bij de training overigens wat later denk ik, rond 9 ofzo pas. Maar dat is niet erg want dan kan ik jullie setups 'lenen'
HIj heeft wel een punt... Neemt niet weg dat het super super zuur is voor mensen die echt 2 volle dagen bij hun pc hebben zitten F5'en. Ik kwam toevallig op het juiste moment thuis en bekeek de website.Submitted by Thomas on Mon, 07/09/2012 - 05:47.
+1
And actually the way the few available units were given away now was more fair than if there would have been no website problems.
If everything would have went perfectly smooth then everybody would had the same chances -> lottery
Now it seems that the people who tried hardest will get the wheel. So it is really like camping in front of the store for one week. Of course trying hard alone did not help either as you still needed a good portion of luck.
But we will bring in more and more stock so thatwe should be able to fullfil the huge demand very soon.
Ik ben er vanavond bij de training overigens wat later denk ik, rond 9 ofzo pas. Maar dat is niet erg want dan kan ik jullie setups 'lenen'
[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-07-2012 08:35 ]
Hij heeft geen punt als website werkt is het geen loterij dan is het first in first out. Punt !!
Is altijd zelfde liedje met die gast. Hopelijk voor hem geen constructie fouten in die csw
Is altijd zelfde liedje met die gast. Hopelijk voor hem geen constructie fouten in die csw
2 seconden goed gemaakt na de eerste heat. Wel erg wennen zeg. heb wel langer nodig om een baan te leren kennen dan de meeste anderen blijkbaar hahaenchion schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:45:
Het was erg leuk inderdaad, moeten we vaker doen (augustus of september weer)
btw de eind uitslag.
ps: ik had trouwens ook 2x offtrack
[ Voor 15% gewijzigd door Piekartz87 op 09-07-2012 10:18 ]
Ik had een 2x lost-control in de 1e bocht van de 2e heat. Net als nog 2/3 anderen geloof ik
Xbox
Dit topic is gesloten.