iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.827 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:58

Niellie41

[object Object]

Als iemand zin heeft om mee te oefenen op Road Atlanta. Ik host nu een 2 uur lange oefensessie.
Vanavond host ik een 4 uur lange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Ben net thuis van het werk (ontzettend vroeg maar ben dan ook al voor 7u begonnen)...

Deze avond zal ik proberen erbij te zijn!
Hoe laat begint ie?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

20 uur begint de sessie van vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Zo eens kijken of ik vandaag 2 clean races kan rijden op okoyama om road op D4.0 te krijgen en eindelijk door te stromen naar de C klasse :)
misschien tussendoor nog even een oval practise meepakken om USA en als er nog tijd is nog een raceje, moet nog 0.4 om op oval naar de C klasse te gaan...

Ik was net even aan het kijken in me statestieken van iracing maar merkte wel op de ik de laatste 2 weken bijna in de bovenste split rij... (en toch hou ik t aardig vol :) )

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hier nog een met het bmw stuur

e hierook de f1 met fanaleds

[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 04-07-2012 21:12 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Join Now. Offer Ends July 31st!

New memberships are half off for the entire month of July. We have never run a sale like this before, so now is the time to give iRacing a try. Already a member? Forward this email to a friend.

Now through July 31st::

1-month membership only $6 - regularly $12
3-month membership only $15 - regularly $30
1-year membership only $49.50 - regularly $99
2-year membership only $89.50 - regularly $179

http://www.iracing.com/half-off/

Krijg ik net in m`n email , misschien leuk voor wat nieuwe GoTters.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Eens kijken of ik deze week ergens een Indy Fixed op Iowa erin kan proppen. Net 10 rondjes geoefend en dat ging eigenlijk best prima, makkelijk vol gas, zelfs high line makkelijk vol gas en als je goed stuurt zelfs de low line (hoewel dat misschien te moeilijk voor je banden is).

Volgens mij is Hoogie hier een beetje de Indy Fixed man, dus paar vraagjes :p Hoe lang duurt zo'n race typisch? Ik reken ongeveer 20 minuten maar dat lijkt me (zelfs voor een fixed race) wel erg kort, niet? Of komen er zoveel cautions dat het toch wel lang duurt? Er zijn toch cautions? Is het slim om te pitten voor banden of kun je dat gewoon laten zitten? Wanneer zijn beetje volle races te vinden?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:47:
Eens kijken of ik deze week ergens een Indy Fixed op Iowa erin kan proppen. Net 10 rondjes geoefend en dat ging eigenlijk best prima, makkelijk vol gas, zelfs high line makkelijk vol gas en als je goed stuurt zelfs de low line (hoewel dat misschien te moeilijk voor je banden is).

Volgens mij is Hoogie hier een beetje de Indy Fixed man, dus paar vraagjes :p Hoe lang duurt zo'n race typisch? Ik reken ongeveer 20 minuten maar dat lijkt me (zelfs voor een fixed race) wel erg kort, niet? Of komen er zoveel cautions dat het toch wel lang duurt? Er zijn toch cautions? Is het slim om te pitten voor banden of kun je dat gewoon laten zitten? Wanneer zijn beetje volle races te vinden?
Races waren vorig seizoen goed bezet. Pitten hangt af van de track, sowieso alleen bij een caution. Gemiddeld race je ongeveer 30 min ofzo.

Ik ging meestal alleen banden pakken als ik er nauwelijks iets mee verloor.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
WOOT !

Eindelijk weer eens gewonnen !

Lotus@Mosport , Met 1.05.281 gekwalificeerd en in een race gesprongen van 22:30

Vanaf pole vertrokken en na 25 ronden nog steeds 1e met ook nog de snelste tijd, ikke blij ! :*)

http://members.iracing.co...onid=5975825&custid=81339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:06:
[...]

Races waren vorig seizoen goed bezet. Pitten hangt af van de track, sowieso alleen bij een caution. Gemiddeld race je ongeveer 30 min ofzo.

Ik ging meestal alleen banden pakken als ik er nauwelijks iets mee verloor.
Danku, maar eens kijken hoe het gaat dan...

Proficiat Jos, netjes!!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Om nog even schaamteloos hulp te vragen aan de mensen met Facebook.

Op http://Facebook.com/Fanatec staat een post:
Patience will be rewarded!

Tomorrow at 12.00 German time (CEST) we are opening our new website on www.Fanatec.com and at the same time our new ClubSport wheel and ClubSport Pedals V2 will be on sale.

Obviously this is the most anticipated...Lees verder
Ik heb daarop gereageerd met een foto, met veel likes maak ik meer kans op het winnen van een CSW. Dus als je me wilt helpen, alvast bedankt. ( jullie weten allemaal dat mijn echte naam frank hoogmans is toch? )

#edit: Dit is de link naar mijn reactie:
https://www.facebook.com/...t_id=5047098&notif_t=like

De 'wedstrijd' loopt tot vandaag 12:00 GMT.

@jos, mooi man :) wordt overigens tijd dat ik ook weer eens een race win....

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-07-2012 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:47:

Indy-Fixed, dat is een C class race, toch? Moet toch ook maar eens gaan proberen mijn oval rating van D af te krijgen.

Probleem is alleen dat ik de laatste tijd sowieso veel, en veel te weinig tijd heb om uberhaupt serieus te rijden, laat staan road en oval allebei...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is C class ja, maar je kunt al rijden bij D 4.0+ en dat ben ik dus. Ik moet nog 2 races denk ik in D om door te steken naar C, dat zal dan wel in de Indy worden of de trucks misschien... Aangezien ik niet veel oval tracks heb moet ik een beetje uitzoeken wat ik wanneer kan rijden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mja, ik ben D2.6 oid op oval, en zou ff niet weten wat de snelste manier is om die naar C te tillen. Tis hier al een paar keer uitgelegd, maar ik vond het allemaal maar ingewikkeld overkomen toen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Uit de pits starten en achteraan hangen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:11:
Om nog even schaamteloos hulp te vragen aan de mensen met Facebook.

Op http://Facebook.com/Fanatec staat een post:

[...]

Ik heb daarop gereageerd met een foto, met veel likes maak ik meer kans op het winnen van een CSW. Dus als je me wilt helpen, alvast bedankt. ( jullie weten allemaal dat mijn echte naam frank hoogmans is toch? )

#edit: Dit is de link naar mijn reactie:
https://www.facebook.com/...t_id=5047098&notif_t=like

De 'wedstrijd' loopt tot vandaag 12:00 GMT.

@jos, mooi man :) wordt overigens tijd dat ik ook weer eens een race win....
@ Jos: Gefeliciteerd!

@Hoogie: Ik heb gestemd ;)

En ik krijg net een heel grappige mail van Fanatec (van de beta test site, denk ik):
Your product is now in stock!

Dear .....

Your Fanatec ClubSport Wheel Base EU you were looking for is available for online purchase!
Visit our Website and order it now.

Enjoy Fanatec SimRace experience!
Your Fanatec Team

© 2012 Endor AG. All rights reserved. Fanatec is a brand of ® Endor AG
Please do not reply to this email as this is only a notification. Mail sent to this address cannot be answered.

Thomas / Fanatec krijgt Apple neigingen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/topic_2012_S2/fanatec_csw.png

Geen enkele kans voor mij dat ik om 12:00 kan inloggen. Ik zit dan gedurende 2 uur in de auto :?

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 05-07-2012 10:47 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het is 12:00 GMT ofwel 14:00 uur hier toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Thomas Blog:
Tomorrow at 12.00 German time (CEST) we are opening our new website on www.Fanatec.com and at the same time our new ClubSport wheel and ClubSport Pedals V2 will be on sale.
Dus 12:00 uur bij ons. Dat plaatje is weer eens een echt Fanatec plaatje. Net niet goed genoeg als V1 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 05-07-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:53:

Dus 12:00 uur bij ons. Dat plaatje is weer eens een echt Fanatec plaatje. Net niet goed genoeg als V1 ;)
Aha, dan ga ik lunchen met de collega's ben benieuwd, we zullen zien. Ga er toch niet vanuit dat ik de eerste batch kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Aha, dan ga ik lunchen met de collega's ben benieuwd, we zullen zien. Ga er toch niet vanuit dat ik de eerste batch kan bemachtigen.
Kijk das goed nieuws beetje meer kans voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:57:
[...]
Kijk das goed nieuws beetje meer kans voor mij 8)
Ik ga rekken wat ik kan :+

Overigens wel leuk dat als het echt 12:00 CEST is, dat de rest van de wereld pas 2 uur later gaat kijken, want die denken 12:00 GMT. Meer kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:59:
[...]

Ik ga rekken wat ik kan :+

Overigens wel leuk dat als het echt 12:00 CEST is, dat de rest van de wereld pas 2 uur later gaat kijken, want die denken 12:00 GMT. Meer kans :)
Wees niet ongerust ik ben niet in de markt nog eerst eens afwachten hoe die eerste lichting bevalt .
Moet overgens wel lachen op het forum van iracing worden er al wat knap zenuwachtig zag ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, ik zit de hele dag in een meeting, dus of ik tussendoor stiekem kan bestellen wordt een grote vraag :P

En anders gewoon nog paar weken/maanden wachten, dat kan er ook nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:06:
Nja, ik zit de hele dag in een meeting, dus of ik tussendoor stiekem kan bestellen wordt een grote vraag :P

En anders gewoon nog paar weken/maanden wachten, dat kan er ook nog wel bij :)
Er zijn toch wel plaspauze's in je meeting lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ben zo blij dat ik vandaag thuis werk.
De website staat al open op 2de monitor en met zo'n auto-refresh programma op 15 seconde.
I'll be there.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De site is nu al niet vooruit te branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De site is nog steeds under construction :p

One more day! The new and final launch date is Friday, 12:00 pm (noon) UTC/GMT +2 hours (CEST)

Flauw hoor.

[ Voor 56% gewijzigd door FabiandJ op 05-07-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
vrijdag dus, lol

Dus wederom kunnen ze weer niet een afspraak nakomen.

[ Voor 64% gewijzigd door Jubby op 05-07-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Hoogie2004, ik heb voor je geliked. Je weet toch wel dat ik hem nu voor 1/18e deel wil lenen van je he :P. Je staat op dit moment bovenaan met de meeste likes.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel een hele domme streek van ze tov je klanten win je veel vertrouwen op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oxigeon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:11:
Hoogie2004, ik heb voor je geliked. Je weet toch wel dat ik hem nu voor 1/18e deel wil lenen van je he :P. Je staat op dit moment bovenaan met de meeste likes.
Ik zag al een foto met 71 likes. Frank heeft nog een lange weg te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:51
Fanatec webshop heeft 1 dag uitstel!
One more day!
We tried everything but a last minute bug which occured during the import of the database stopped our launch. This is not a minor bug we could have tolerated and solved it later so we were forced to make the painful decision and delay the launch for 24 hours.

I know that this is a big dissapointment and hey, I saw your pictures how you lined up and what efforts you make to get to the website in time. I can't deny that we are dissapinted as well as the Endor team is as excited as you are.

Of course this means our line up competition will last one more day longer and I expect to see even more exhausted people waiting in front of our closed doors.

You don't have to be nice now and understand our situation. Don't even think about to feel pity for us. I want you to tell us how you feel! Go and express your emotions. Let it out!

Thomas

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:19:
[...]
Ik zag al een foto met 71 likes. Frank heeft nog een lange weg te gaan :P
Ochja, ik stond 4e volgens mijn vriendin. Maar op thomas zijn blog staat dat likes meetellen, maar dat ook de foto zelf telt. Tevens werd er geopperd dat sommigen een like-bot gebruiken, wat dat ook mag zijn... Ik vraag alleen mensen die ik ken :) Wil eerlijk winnen.

Overigens een gefixte link naar mijn post:
https://www.facebook.com/...fset=50&total_comments=65

Like me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Snap sowieso dat ze niet dat een wedstrijd met likes/stemmen organiseren. Die competities zijn altijd zo oneerlijk als wat.
Als je in zo'n wedstrijd eerlijk wilt winnen, win je niet. Je moet echt iedereen die je kent vragen om je foto te liken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:41:
Snap sowieso dat ze niet dat een wedstrijd met likes/stemmen organiseren. Die competities zijn altijd zo oneerlijk als wat.
Als je in zo'n wedstrijd eerlijk wilt winnen, win je niet. Je moet echt iedereen die je kent vragen om je foto te liken.
Tja, de kans dat je wint is niet zo groot. En als het puur om likes gaat leg ik het toch af (ben niet super actief op facebook). Ik hoop dat ze toch ook wel wat naar de foto kijken, en anders jammer dan, CSW in huis gaat toch wel gebeuren.

Wel jammer dat die wedstrijd nu ook een dag langer duurt :(

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-07-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Volgens Thomas gaat het zeker niet alleen op likes. Hij wil best een toffe foto kiezen met 0 likes.
De likes zijn er alleen maar zodat Fanatec onder de aandacht komt, viral marketing. Heeft hij groot gelijk in natuurlijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jubby schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:13:
WOOT !

Eindelijk weer eens gewonnen !

Lotus@Mosport , Met 1.05.281 gekwalificeerd en in een race gesprongen van 22:30

Vanaf pole vertrokken en na 25 ronden nog steeds 1e met ook nog de snelste tijd, ikke blij ! :*)

http://members.iracing.co...onid=5975825&custid=81339
Netjes, jos. Zeer nette tijd. Nu geen excuus meer om komende Zondag middag niet mee te doen. >:) Je tijden zijn goed genoeg op deze baan.
Welke setup gebruik je nu? Nog steeds die van Road Atlanta? Ik zelf kwam gister niet verder dan een 1.05.4 maar zit zeker nog wel wat ruimte in.

Heb trouwens nog mee zitten kijken met die eerste race en daar zat je vrij vast niet? ZIj toch al dat het lastig inhalen is op Mosport. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo ben er weer. Net nog lang Circuit De Landsard gereden, maar ik was 2 dagen te vroeg! Nee, onzin. Ik moest ff in Valkenswaard zijn. Morgen naar Barendrecht en dan zaterdag (weer) naar het zuiden ;)
En, ach zeg morgen om 12 uur herkansing bij Fanatec. Nou, dan zit ik dus bij een klant..... Dus voor mij wordt het 100% zeker een CSW V2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Kan er nog gejoined worden voor het uitje zaterdag? En wat is precies de planning?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Vandaag mijn nieuwe (2de hands) speelgoed binnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/15c2846e.jpg?t=1341506535

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/68e5dcf3.jpg?t=1341506537

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/09cc00e3.jpg?t=1341506544

Deze gaan mijn G27 met Nixim mod veer (zonder rubberen stop) vervangen.

Ben erg benieuwd.Las al dat je de eerste paar dagen echt moet wennen dus dat wordt denk ik alleen maar practice rondjes rijden tot ik het onder controle heb.

Zag vandaag trouwens een hele mooi filmpje waar heel duidelijk FANATEC ook naar gekeken heeft (voor hun CSP V2 )

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand vanavond nog zin om op Road Atlanta te boenderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:29:
Kan er nog gejoined worden voor het uitje zaterdag? En wat is precies de planning?
Doe ff een DM naar DutchDevil hiervoor.
seninha schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:47:
Vandaag mijn nieuwe (2de hands) speelgoed binnen gekregen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze gaan mijn G27 met Nixim mod veer (zonder rubberen stop) vervangen.

Ben erg benieuwd.Las al dat je de eerste paar dagen echt moet wennen dus dat wordt denk ik alleen maar practice rondjes rijden tot ik het onder controle heb.

Zag vandaag trouwens een hele mooi filmpje waar heel duidelijk FANATEC ook naar gekeken heeft (voor hun CSP V2 )

[video]
Goede keus ;)
Denk er wel aan om de brake curve in iRacing op 0 te zetten en de gevoeligheid op de pedalen redelijk hoog te zetten. Dat laatste is het behoud van je sensor in de rem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Hoe moet ik de gevoeligheid hoog zetten? Ga er van uit door aan het wiel te draaien, maar welke kant is dat?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
seninha schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:19:
Hoe moet ik de gevoeligheid hoog zetten? Ga er van uit door aan het wiel te draaien, maar welke kant is dat?
als je ervoor zit met klok meedraaien

kan je ook zien in het propertie scherm van de pedalen druk erop zetten en dan draaien :p

[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 05-07-2012 19:21 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep. En ik heb gewoon in iRacing na het kalibreren wat zitten draaien en zoeken naar een aanvaardbare gevoeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

OK.

Vorige eigenaar had al een streepje gezet, volgens mij had hij deze halve wegen ingesteld (zie laatste foto)

@Joep: en wat is waar ik naar moet zoeken? Dat de wielen niet blokkeren of dat ik maximaal kan remmen met minst inspanning?

[ Voor 35% gewijzigd door seninha op 05-07-2012 19:23 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42
Wie kan ik charteren voor een lift van het treinstation van Eindhoven naar de kartbaan? Ik kom om 10.30 aan.

Gegadigden kunnen me een DM sturen! Wisselen we even nummers uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
seninha schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:22:
OK.

Vorige eigenaar had al een streepje gezet, volgens mij had hij deze halve wegen ingesteld (zie laatste foto)

@Joep: en wat is waar ik naar moet zoeken? Dat de wielen niet blokkeren of dat ik maximaal kan remmen met minst inspanning?
Dat laatste. Blokkeren moet je kunnen opzoeken, dus moet je kunnen blokkeren. Verschilt ook per auto.

Herinnering:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/ts_toernooi_2012-s3/subscribe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:52:
Iemand vanavond nog zin om op Road Atlanta te boenderen?
Ik heb net een sessie opgestart aangezien ik toch wel wat oefening nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net geregistreerd voor S3 tournament ... er zitten een aantal leuke uitdagingen bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Requiem19 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:24:
Wie kan ik charteren voor een lift van het treinstation van Eindhoven naar de kartbaan? Ik kom om 10.30 aan.

Gegadigden kunnen me een DM sturen! Wisselen we even nummers uit :).
Als je nou in Best uit zou kunnen stappen kon ik je zo ophalen. Maar heel Eindhoven in wordt een stuk lastiger voor iemand die nog nooit in Eindhoven geweest is :p
Hmm ze zijn aan het spoor aan het werk op zaterdag tussen 's-Hertogenbosch-Eindhoven dat is ook mooi klote.

Ik kan je eventueel wel op 's-Hertogenbosch ophalen.

[ Voor 14% gewijzigd door FabiandJ op 05-07-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:29:
Wil je mee karten of alleen voor de gezelligheid langs. Gezelligheid kan altijd. Karten moet ik de kartbaan voor bellen of dat nog gaat een extra.

Dit is de info voor de meeting:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/algemeen/gotkart.jpg

GoT Iracing meet 2012:

Datum: Zaterdag 07 Juli 2012
Aanvang: 11:00 op Circuit De Landsard in Eindhoven

Bij ontvangst krijgen we koffie met gebak. Waarna we een training krijgen in de karts.
Daarna word er 1 heat gereden gevolgd door een finale met de snelste rijders.

Kosten zijn 23,- Euro per persoon.

Adres kartbaan:

Circuit De Landsard
Landsardseweg 47
5657 AB EINDHOVEN
tel. 0402052750

Na al dit kunnen we na praten over de finale race op een terasje in Eindhoven waar we eventueel ook even kunnen lunchen.

Met vriendelijke groet,

GoT Iracing comite.

[ Voor 50% gewijzigd door DutchDevil79 op 05-07-2012 22:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Kan je trouwens pinnen bij de kartbaan? Of moet er contant afgerekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

DutchDevil79 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:14:
[...]

Wil je mee karten of alleen voor de gezelligheid langs. Gezelligheid kan altijd. Karten moet ik de kartbaan voor bellen of dat nog gaat een extra.

Dit is de info voor de meeting:

[afbeelding]

GoT Iracing meet 2012:

Datum: Zaterdag 07 Juli 2012
Aanvang: 11:00 op Circuit De Landsard in Eindhoven

Bij ontvangst krijgen we koffie met gebak. Waarna we een training krijgen in de karts.
Daarna word er 1 heat gereden gevolgd door een finale met de snelste rijders.

Kosten zijn 23,- Euro per persoon.

Adres kartbaan:

Circuit De Landsard
Landsardseweg 47
5657 AB EINDHOVEN
tel. 0402052750

Na al dit kunnen we na praten over de finale race op een terasje in Eindhoven waar we eventueel ook even kunnen lunchen.

Met vriendelijke groet,

GoT Iracing comite.
Ah oke, als er nog een kart zitje vrij is dan wil ik wel mee. :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Poeh... Net m'n eerste Indy oval achter de rug. Vet zeg! Wat is dat toch lastig, heel anders dan trucks of street stocks ofzo. Vooral op zo'n brede baan. Ik begon uit de pits want ik startte op nr 8, dat vond ik wel wat te ver naar voren voor m'n eerste keer. Al snel kwam een caution waardoor ik zo goed als achteraan kon restarten en toen heb ik langzaam wat plekken goed weten maken. Nog 2 cautions geweest en daarna vanaf precies de helft groen geweest. Ik restartte in P5 en heb de laatste helft liggen vechten voor alles tussen P2 en P7 denk ik, steeds 3-4 man bij elkaar, heel vaak van positie gewisseld, dan weer binnenom proberen, dan weer buitenom. Ik werd er nog niet helemaal wijs uit hoe je nou het beste kan inhalen en de positie kan houden want alles wat ik inhaalde verloor ik al gauw weer (maar dat gold ook voor de rest in die groep). Met 2 rondjes te gaan ging ik helaas iets te hard de binnenbocht in waardoor ik wat moest bijremmen om een ongeluk te voorkomen en daardoor verloor ik nog 2 plekjes, werd 6e (naast elkaar over de finish net 0.05s verschil met 5e) maar ik had net zogoed 2e kunnen zijn in die chaos op het eind :p

Wel lastig met 1 scherm zeg, look left/right heb ik nog nooit zovaak gebruikt, elke keer kijken of ik toch misschien plaats had om weer wat naar buiten te schuiven als ik aan de binnenkant zat, ging wel goed maar je wordt er wel gestoord van haha...

Maar dit ga ik vaker proberen :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En toen ik klaar was met dat typen ging m'n muis dood, lol :S Logitech Mx518, nog niet enorm oud (klein aantal jaartjes denk ik), laser gaat heel kort even aan en gaat dan langzaam dood als ik hem in/uit plug... Maar dat terzijde :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Netjes Nick.

Ik heb eindelijk een 1:16.5 gereden op Road Atlanta met de Corvette met volle tank. Nu moet ik alleen nog een hele stint oefenen om te kijken of die stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:16:
[KNIP verhaal over Indy Oval]
Maar dit ga ik vaker proberen :D
Vet he! :)
Ik vind het ook gaaf, alleen de laatste tijd weinig tijd om te rijden / oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Net een super race gedaan op Daytona met de Impala.
Een klein momentje uit de race :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iY_PposiUYA]

Wel eerste geworden met Joey op P2 :)

[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 06-07-2012 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dutch3men schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:32:
Kan je trouwens pinnen bij de kartbaan? Of moet er contant afgerekend worden.
Geen flauw idee. Neem aan van wel, maar voor de zekerheid wat geld mee nemen kan geen kwaad denk ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zullen we pooltje houden hoe lang de nieuwe Fanatec site het uithoud om 12:00 ? :+

Mijn geld staat op een paar seconden, maar ik hoop eigenlijk wel dat ze een normale probleemloze launch gaan hebben :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En boem! Jammer zeg, maar wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

en nog steeds niks nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Server collapsed
Our servers are overloaded with the many inquiries. At the moment nobody can access the website. Of course we are working on a solution. Please stop pressing the F5 key for some time. Thanks!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Was te verwachten. Ik heb stiekem het vermoeden dat dit gisteren ook het probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mja, maar ik krijg nog steeds de Under Construction pagina te zien en je zou toch wel verwachten dat als je er eens door komt dat je iets nieuws zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik krijg nu dit:
Server overload
Due to a huge amount of inquiries for our new website, the server is overloaded.
Please check back at a later point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Yup me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Vermoeden: ze gooien de site ergens vanmiddag open op een random tijd. Dan zijn er 80% minder mensen en knalt ie niet gelijk stuk.

Hopelijk...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als ze nou gewoon vertellen dat ik dat ding heb gewonnen vind ik het ook prima hoor :+
Maar het zal inderdaad vanmiddag / vanavond / komende nacht wel een keer online gezet worden @ random

Ik ga het vanavond wel zien. Dadelijk eerst wat uurtjes de stad in :)

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:51:
[...]

Ah oke, als er nog een kart zitje vrij is dan wil ik wel mee. :)
Is geregeld je bent er morgen bij. Was geen probleem een extra erbij. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:12:
Als ze nou gewoon vertellen dat ik dat ding heb gewonnen vind ik het ook prima hoor :+
Maar het zal inderdaad vanmiddag / vanavond / komende nacht wel een keer online gezet worden @ random

Ik ga het vanavond wel zien. Dadelijk eerst wat uurtjes de stad in :)
Kreeg net wel een mailtje dat de nieuwe site online is. Uhm.... not :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
BM schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:38:
[...]

Kreeg net wel een mailtje dat de nieuwe site online is. Uhm.... not :+
Staat er echt in dat ie online is? Of is dit dezelfde als die ik om 5:00 kreeg waar in staat dat ie om 12:00 los gaat?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er missen nog wel wat rookies voor de race van dinsdag!
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5

De site is trouwens speciaal in de stijl van vandaag :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Nick,

ik probeer net m'n setup te uploaden, maar krijg een foutmelding :

Unknown column 'sessions.Description' in 'field list'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

MX-5 @ Laguna Seca BMW M3 GT2 RIm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:28
Ah net 150$ credits binnen van North American Endurance Championship :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14361078/Screenshots/credits.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Dave: Dat is redelijk wat dood kapitaal. Want ik neem aan dat je alle content al hebt...
Jij kan alles wel gaan hosten voor GoT :+ _/-\o_ 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pffff, ik rijd ook weer eens een race hoor :( In 2e ronde er al af gereden :(
Ok, ik liet weinig ruimte, maar volgens mij zat ik toch echt op de racelijn...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's *&#!^@*#&^!@. Morgen meer geluk ;)

Wat een drama bij Fanatec, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zie nu dat degene die bij mij crash achter me reed nu op plek 2 ligt, en ik reed weg bij 'm.... damn :/ Zonde van de punten... Zo dan mss maar eens kijken of ik nog een D-class oval mee kan pakken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Dutch3men schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:33:
[...]

Als je nou in Best uit zou kunnen stappen kon ik je zo ophalen. Maar heel Eindhoven in wordt een stuk lastiger voor iemand die nog nooit in Eindhoven geweest is :p
Hmm ze zijn aan het spoor aan het werk op zaterdag tussen 's-Hertogenbosch-Eindhoven dat is ook mooi klote.

Ik kan je eventueel wel op 's-Hertogenbosch ophalen.
Kan je er nog 1 meenemen , van s`Hertogenbosch dan , ik zou het heel erg fijn vinden.

Indien jij niet kan, ik kom uit Abcoude, dus als ik nog met iemand mee kan rijden naar het karten in Eindhoven dan graag.

Zat net op de NS site te kijken en via Breda ben ik net zolang onderweg als "direct" morgen. (2uur en 20 min)
Ik denk dat ik dan met het vliegtuig nog sneller ben, maar Ryan Air vliegt jammergenoeg niet vanaf Schiphol . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
enchion schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:15:
[...]

Kan je er nog 1 meenemen , van s`Hertogenbosch dan , ik zou het heel erg fijn vinden.

Indien jij niet kan, ik kom uit Abcoude, dus als ik nog met iemand mee kan rijden naar het karten in Eindhoven dan graag.

Zat net op de NS site te kijken en via Breda ben ik net zolang onderweg als "direct" morgen. (2uur en 20 min)
Ik denk dat ik dan met het vliegtuig nog sneller ben, maar Ryan Air vliegt jammergenoeg niet vanaf Schiphol . :+
Een hele grote auto is het niet, maar als je om 10:07 in s`Hertogenbosch kan zijn zou ik je mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Cool thanks, 10:07 moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als ik iemand kan ophalen van station Eindhoven morgenochtend, DM me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Koen, ik zal het oplossen, geef me 5 min.
Edit: Lijkt weer te werken!

Ik kom waarschijnlijk zelf met de auto morgen, zo niet laat ik het weten dan kom ik met de trein (maar dat is lastig op zaterdag dan moet ik heel vroeg vertrekken). Overigens heb ik half plannen gemaakt om tegen 21:30 in eindhoven op stap te gaan, zou mooi zijn als ik dat kon combineren maar ik denk niet dat mensen het zo laat gaan maken of wel? :p Geen zin om de hele avond alleen door eindhoven rond te lopen haha. Sowieso misschien geen goed idee na het karten, vooral met dit mottig weer ben je denk ik helemaal kapot na 2 rondjes of niet :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz.... het idee van Impala @ Richmond was om mijn SR omhoog te krijgen, niet omlaag :X
2x een 4x omdat ik net iemand raak die spint, tja.... kan gebeuren.Helaas maar elke 2 uur een race :(

Merk wel dat ik echt nog een boel moet leren. Ik rijd nog veel te veel zoals ik op roadcourses rijd, en zelf daar rijd ik eigenlijk al te 'hoekig'/stop 'n go. Dat is op een oval helemaal killing merk ik...

[ Voor 35% gewijzigd door BM op 06-07-2012 20:44 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:19:
Koen, ik zal het oplossen, geef me 5 min.
Edit: Lijkt weer te werken!

Ik kom waarschijnlijk zelf met de auto morgen, zo niet laat ik het weten dan kom ik met de trein (maar dat is lastig op zaterdag dan moet ik heel vroeg vertrekken). Overigens heb ik half plannen gemaakt om tegen 21:30 in eindhoven op stap te gaan, zou mooi zijn als ik dat kon combineren maar ik denk niet dat mensen het zo laat gaan maken of wel? :p Geen zin om de hele avond alleen door eindhoven rond te lopen haha. Sowieso misschien geen goed idee na het karten, vooral met dit mottig weer ben je denk ik helemaal kapot na 2 rondjes of niet :+
We zien wel hoe het loopt. Ik woon +/- 10 minuten rijden van het circuit af. Dus je kan eventueel ff nog hier wat racen. ;)

Nog +/- 14 uurtjes en dan is het zover. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:43:
Hmmz.... het idee van Impala @ Richmond was om mijn SR omhoog te krijgen, niet omlaag :X
2x een 4x omdat ik net iemand raak die spint, tja.... kan gebeuren.Helaas maar elke 2 uur een race :(

Merk wel dat ik echt nog een boel moet leren. Ik rijd nog veel te veel zoals ik op roadcourses rijd, en zelf daar rijd ik eigenlijk al te 'hoekig'/stop 'n go. Dat is op een oval helemaal killing merk ik...
Op een oval, zeker met de NTM, moet je heel soepel rijden. Laten rollen en rustig op het gas.
Zeker op kleinere ovals als Richmond is dat belangrijk, want anders wordt de auto heel tight en vooral in T2 op Richmond komt de muur dan héél dicht bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 06-07-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Robbert (of iemand anders..) heb je toevallig een setup voor de Lotus die weer wat hoger ligt (dus veiliger) maar toch lekker rijdt?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Niellie41 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:21:
[...]

Op een oval, zeker met de NTM, moet je heel soepel rijden. Laten rollen en rustig op het gas.
Zeker op kleinere ovals als Richmond is dat belangrijk, want anders wordt de auto heel tight en vooral in T2 op Richmond komt de muur dan héél dicht bij.
Ik ben benieuwd of het tire model op die kartjes morgen een beetje realistisch is.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Double.

[ Voor 97% gewijzigd door Requiem19 op 06-07-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
ik denk eerder dat het iracing 3.0 gaat zijn (realistic weather changes "overcast")

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JUST ORDERED ME A WHEEL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
En ik pedalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heb de BMW Rim maar niet gepakt. Vond 724 euro incl shipping en table clamp meer als genoeg :+

Heb wel 20x een refresh moeten doen om erdoor te komen... Lijkt erop dat de server het nog niet echt leuk vindt.

[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Wat staat er bij jou bij order history"?

Ik heb ook maar base en 2 sturen besteld, what the heck....

Processed succesfully maar er staat nu niks bij order history :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Tenminste ik zou ze besteld hebben mij bij mijn orders zie ik niet staan en op Paypal staat ook niet dat er iets is afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ja, niks :+

Wordt al gemeld op Thomas' zijn blog. Ik heb van Paypal al een confirmation.

[ Voor 26% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 22:27 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.