Als iemand zin heeft om mee te oefenen op Road Atlanta. Ik host nu een 2 uur lange oefensessie.
Vanavond host ik een 4 uur lange.
Vanavond host ik een 4 uur lange.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 04-07-2012 21:12 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
How do you save a random generator ?
Races waren vorig seizoen goed bezet. Pitten hangt af van de track, sowieso alleen bij een caution. Gemiddeld race je ongeveer 30 min ofzo.NickThissen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:47:
Eens kijken of ik deze week ergens een Indy Fixed op Iowa erin kan proppen. Net 10 rondjes geoefend en dat ging eigenlijk best prima, makkelijk vol gas, zelfs high line makkelijk vol gas en als je goed stuurt zelfs de low line (hoewel dat misschien te moeilijk voor je banden is).
Volgens mij is Hoogie hier een beetje de Indy Fixed man, dus paar vraagjesHoe lang duurt zo'n race typisch? Ik reken ongeveer 20 minuten maar dat lijkt me (zelfs voor een fixed race) wel erg kort, niet? Of komen er zoveel cautions dat het toch wel lang duurt? Er zijn toch cautions? Is het slim om te pitten voor banden of kun je dat gewoon laten zitten? Wanneer zijn beetje volle races te vinden?
Danku, maar eens kijken hoe het gaat dan...Hoogie2004 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:06:
[...]
Races waren vorig seizoen goed bezet. Pitten hangt af van de track, sowieso alleen bij een caution. Gemiddeld race je ongeveer 30 min ofzo.
Ik ging meestal alleen banden pakken als ik er nauwelijks iets mee verloor.
Ik heb daarop gereageerd met een foto, met veel likes maak ik meer kans op het winnen van een CSW. Dus als je me wilt helpen, alvast bedankt. ( jullie weten allemaal dat mijn echte naam frank hoogmans is toch? )Patience will be rewarded!
Tomorrow at 12.00 German time (CEST) we are opening our new website on www.Fanatec.com and at the same time our new ClubSport wheel and ClubSport Pedals V2 will be on sale.
Obviously this is the most anticipated...Lees verder
[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-07-2012 07:43 ]
Indy-Fixed, dat is een C class race, toch? Moet toch ook maar eens gaan proberen mijn oval rating van D af te krijgen.NickThissen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:47:
Eens kijken of ik deze week ergens een Indy Fixed op Iowa erin kan proppen. Net 10 rondjes geoefend en dat ging eigenlijk best prima, makkelijk vol gas, zelfs high line makkelijk vol gas en als je goed stuurt zelfs de low line (hoewel dat misschien te moeilijk voor je banden is).
Volgens mij is Hoogie hier een beetje de Indy Fixed man, dus paar vraagjesHoe lang duurt zo'n race typisch? Ik reken ongeveer 20 minuten maar dat lijkt me (zelfs voor een fixed race) wel erg kort, niet? Of komen er zoveel cautions dat het toch wel lang duurt? Er zijn toch cautions? Is het slim om te pitten voor banden of kun je dat gewoon laten zitten? Wanneer zijn beetje volle races te vinden?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
@ Jos: Gefeliciteerd!Hoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:11:
Om nog even schaamteloos hulp te vragen aan de mensen met Facebook.
Op http://Facebook.com/Fanatec staat een post:
[...]
Ik heb daarop gereageerd met een foto, met veel likes maak ik meer kans op het winnen van een CSW. Dus als je me wilt helpen, alvast bedankt. ( jullie weten allemaal dat mijn echte naam frank hoogmans is toch? )
#edit: Dit is de link naar mijn reactie:
https://www.facebook.com/...t_id=5047098¬if_t=like
De 'wedstrijd' loopt tot vandaag 12:00 GMT.
@jos, mooi manwordt overigens tijd dat ik ook weer eens een race win....
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 05-07-2012 10:47 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Dus 12:00 uur bij ons. Dat plaatje is weer eens een echt Fanatec plaatje. Net niet goed genoeg als V1Thomas Blog:
Tomorrow at 12.00 German time (CEST) we are opening our new website on www.Fanatec.com and at the same time our new ClubSport wheel and ClubSport Pedals V2 will be on sale.
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 05-07-2012 10:54 ]
Aha, dan ga ik lunchen met de collega's ben benieuwd, we zullen zien. Ga er toch niet vanuit dat ik de eerste batch kan bemachtigen.JoepW schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:53:
Dus 12:00 uur bij ons. Dat plaatje is weer eens een echt Fanatec plaatje. Net niet goed genoeg als V1
Verwijderd
Kijk das goed nieuws beetje meer kans voor mijHoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:54:
[...]
Aha, dan ga ik lunchen met de collega's ben benieuwd, we zullen zien. Ga er toch niet vanuit dat ik de eerste batch kan bemachtigen.
Ik ga rekken wat ik kanVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:57:
[...]
Kijk das goed nieuws beetje meer kans voor mij
Verwijderd
Wees niet ongerust ik ben niet in de markt nog eerst eens afwachten hoe die eerste lichting bevalt .Hoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:59:
[...]
Ik ga rekken wat ik kan
Overigens wel leuk dat als het echt 12:00 CEST is, dat de rest van de wereld pas 2 uur later gaat kijken, want die denken 12:00 GMT. Meer kans
Verwijderd
Er zijn toch wel plaspauze's in je meeting lolHoogie2004 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:06:
Nja, ik zit de hele dag in een meeting, dus of ik tussendoor stiekem kan bestellen wordt een grote vraag
En anders gewoon nog paar weken/maanden wachten, dat kan er ook nog wel bij
[ Voor 56% gewijzigd door FabiandJ op 05-07-2012 12:05 ]
[ Voor 64% gewijzigd door Jubby op 05-07-2012 12:07 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik zag al een foto met 71 likes. Frank heeft nog een lange weg te gaanOxigeon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:11:
Hoogie2004, ik heb voor je geliked. Je weet toch wel dat ik hem nu voor 1/18e deel wil lenen van je he. Je staat op dit moment bovenaan met de meeste likes.
One more day!
We tried everything but a last minute bug which occured during the import of the database stopped our launch. This is not a minor bug we could have tolerated and solved it later so we were forced to make the painful decision and delay the launch for 24 hours.
I know that this is a big dissapointment and hey, I saw your pictures how you lined up and what efforts you make to get to the website in time. I can't deny that we are dissapinted as well as the Endor team is as excited as you are.
Of course this means our line up competition will last one more day longer and I expect to see even more exhausted people waiting in front of our closed doors.
You don't have to be nice now and understand our situation. Don't even think about to feel pity for us. I want you to tell us how you feel! Go and express your emotions. Let it out!
Thomas
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ochja, ik stond 4e volgens mijn vriendin. Maar op thomas zijn blog staat dat likes meetellen, maar dat ook de foto zelf telt. Tevens werd er geopperd dat sommigen een like-bot gebruiken, wat dat ook mag zijn... Ik vraag alleen mensen die ik kenNiellie41 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:19:
[...]
Ik zag al een foto met 71 likes. Frank heeft nog een lange weg te gaan
Tja, de kans dat je wint is niet zo groot. En als het puur om likes gaat leg ik het toch af (ben niet super actief op facebook). Ik hoop dat ze toch ook wel wat naar de foto kijken, en anders jammer dan, CSW in huis gaat toch wel gebeuren.Niellie41 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:41:
Snap sowieso dat ze niet dat een wedstrijd met likes/stemmen organiseren. Die competities zijn altijd zo oneerlijk als wat.
Als je in zo'n wedstrijd eerlijk wilt winnen, win je niet. Je moet echt iedereen die je kent vragen om je foto te liken.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-07-2012 12:59 ]
Netjes, jos. Zeer nette tijd. Nu geen excuus meer om komende Zondag middag niet mee te doen.Jubby schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:13:
WOOT !
Eindelijk weer eens gewonnen !
Lotus@Mosport , Met 1.05.281 gekwalificeerd en in een race gesprongen van 22:30
Vanaf pole vertrokken en na 25 ronden nog steeds 1e met ook nog de snelste tijd, ikke blij !![]()
http://members.iracing.co...onid=5975825&custid=81339
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Doe ff een DM naar DutchDevil hiervoor.fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:29:
Kan er nog gejoined worden voor het uitje zaterdag? En wat is precies de planning?
Goede keusseninha schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:47:
Vandaag mijn nieuwe (2de hands) speelgoed binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze gaan mijn G27 met Nixim mod veer (zonder rubberen stop) vervangen.
Ben erg benieuwd.Las al dat je de eerste paar dagen echt moet wennen dus dat wordt denk ik alleen maar practice rondjes rijden tot ik het onder controle heb.
Zag vandaag trouwens een hele mooi filmpje waar heel duidelijk FANATEC ook naar gekeken heeft (voor hun CSP V2 )
[video]
als je ervoor zit met klok meedraaienseninha schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:19:
Hoe moet ik de gevoeligheid hoog zetten? Ga er van uit door aan het wiel te draaien, maar welke kant is dat?
[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 05-07-2012 19:21 ]
[ Voor 35% gewijzigd door seninha op 05-07-2012 19:23 ]
Dat laatste. Blokkeren moet je kunnen opzoeken, dus moet je kunnen blokkeren. Verschilt ook per auto.seninha schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:22:
OK.
Vorige eigenaar had al een streepje gezet, volgens mij had hij deze halve wegen ingesteld (zie laatste foto)
@Joep: en wat is waar ik naar moet zoeken? Dat de wielen niet blokkeren of dat ik maximaal kan remmen met minst inspanning?
Ik heb net een sessie opgestart aangezien ik toch wel wat oefening nodig heb...Niellie41 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:52:
Iemand vanavond nog zin om op Road Atlanta te boenderen?
Als je nou in Best uit zou kunnen stappen kon ik je zo ophalen. Maar heel Eindhoven in wordt een stuk lastiger voor iemand die nog nooit in Eindhoven geweest isRequiem19 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:24:
Wie kan ik charteren voor een lift van het treinstation van Eindhoven naar de kartbaan? Ik kom om 10.30 aan.
Gegadigden kunnen me een DM sturen! Wisselen we even nummers uit.
[ Voor 14% gewijzigd door FabiandJ op 05-07-2012 21:40 ]
Wil je mee karten of alleen voor de gezelligheid langs. Gezelligheid kan altijd. Karten moet ik de kartbaan voor bellen of dat nog gaat een extra.fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:29:
Kan er nog gejoined worden voor het uitje zaterdag? En wat is precies de planning?
[ Voor 50% gewijzigd door DutchDevil79 op 05-07-2012 22:16 ]
Ah oke, als er nog een kart zitje vrij is dan wil ik wel mee.DutchDevil79 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:14:
[...]
Wil je mee karten of alleen voor de gezelligheid langs. Gezelligheid kan altijd. Karten moet ik de kartbaan voor bellen of dat nog gaat een extra.
Dit is de info voor de meeting:
[afbeelding]
GoT Iracing meet 2012:
Datum: Zaterdag 07 Juli 2012
Aanvang: 11:00 op Circuit De Landsard in Eindhoven
Bij ontvangst krijgen we koffie met gebak. Waarna we een training krijgen in de karts.
Daarna word er 1 heat gereden gevolgd door een finale met de snelste rijders.
Kosten zijn 23,- Euro per persoon.
Adres kartbaan:
Circuit De Landsard
Landsardseweg 47
5657 AB EINDHOVEN
tel. 0402052750
Na al dit kunnen we na praten over de finale race op een terasje in Eindhoven waar we eventueel ook even kunnen lunchen.
Met vriendelijke groet,
GoT Iracing comite.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Vet he!NickThissen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:16:
[KNIP verhaal over Indy Oval]
Maar dit ga ik vaker proberen
[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 06-07-2012 03:51 ]
Geen flauw idee. Neem aan van wel, maar voor de zekerheid wat geld mee nemen kan geen kwaad denk ik.Dutch3men schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:32:
Kan je trouwens pinnen bij de kartbaan? Of moet er contant afgerekend worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 11:56 ]
Server overload
Due to a huge amount of inquiries for our new website, the server is overloaded.
Please check back at a later point.
[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 13:29 ]
Is geregeld je bent er morgen bij. Was geen probleem een extra erbij.fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:51:
[...]
Ah oke, als er nog een kart zitje vrij is dan wil ik wel mee.
Kreeg net wel een mailtje dat de nieuwe site online is. Uhm.... notHoogie2004 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:12:
Als ze nou gewoon vertellen dat ik dat ding heb gewonnen vind ik het ook prima hoor![]()
Maar het zal inderdaad vanmiddag / vanavond / komende nacht wel een keer online gezet worden @ random
Ik ga het vanavond wel zien. Dadelijk eerst wat uurtjes de stad in
Xbox
Staat er echt in dat ie online is? Of is dit dezelfde als die ik om 5:00 kreeg waar in staat dat ie om 12:00 los gaat?BM schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:38:
[...]
Kreeg net wel een mailtje dat de nieuwe site online is. Uhm.... not
Xbox
Xbox
Kan je er nog 1 meenemen , van s`Hertogenbosch dan , ik zou het heel erg fijn vinden.Dutch3men schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Als je nou in Best uit zou kunnen stappen kon ik je zo ophalen. Maar heel Eindhoven in wordt een stuk lastiger voor iemand die nog nooit in Eindhoven geweest is
Hmm ze zijn aan het spoor aan het werk op zaterdag tussen 's-Hertogenbosch-Eindhoven dat is ook mooi klote.
Ik kan je eventueel wel op 's-Hertogenbosch ophalen.
How do you save a random generator ?
Een hele grote auto is het niet, maar als je om 10:07 in s`Hertogenbosch kan zijn zou ik je mee kunnen nemen.enchion schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:15:
[...]
Kan je er nog 1 meenemen , van s`Hertogenbosch dan , ik zou het heel erg fijn vinden.
Indien jij niet kan, ik kom uit Abcoude, dus als ik nog met iemand mee kan rijden naar het karten in Eindhoven dan graag.
Zat net op de NS site te kijken en via Breda ben ik net zolang onderweg als "direct" morgen. (2uur en 20 min)
Ik denk dat ik dan met het vliegtuig nog sneller ben, maar Ryan Air vliegt jammergenoeg niet vanaf Schiphol .
[ Voor 35% gewijzigd door BM op 06-07-2012 20:44 ]
Xbox
We zien wel hoe het loopt. Ik woon +/- 10 minuten rijden van het circuit af. Dus je kan eventueel ff nog hier wat racen.NickThissen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:19:
Koen, ik zal het oplossen, geef me 5 min.
Edit: Lijkt weer te werken!
Ik kom waarschijnlijk zelf met de auto morgen, zo niet laat ik het weten dan kom ik met de trein (maar dat is lastig op zaterdag dan moet ik heel vroeg vertrekken). Overigens heb ik half plannen gemaakt om tegen 21:30 in eindhoven op stap te gaan, zou mooi zijn als ik dat kon combineren maar ik denk niet dat mensen het zo laat gaan maken of wel?Geen zin om de hele avond alleen door eindhoven rond te lopen haha. Sowieso misschien geen goed idee na het karten, vooral met dit mottig weer ben je denk ik helemaal kapot na 2 rondjes of niet
Op een oval, zeker met de NTM, moet je heel soepel rijden. Laten rollen en rustig op het gas.BM schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:43:
Hmmz.... het idee van Impala @ Richmond was om mijn SR omhoog te krijgen, niet omlaag
2x een 4x omdat ik net iemand raak die spint, tja.... kan gebeuren.Helaas maar elke 2 uur een race
Merk wel dat ik echt nog een boel moet leren. Ik rijd nog veel te veel zoals ik op roadcourses rijd, en zelf daar rijd ik eigenlijk al te 'hoekig'/stop 'n go. Dat is op een oval helemaal killing merk ik...
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 06-07-2012 21:22 ]
Ik ben benieuwd of het tire model op die kartjes morgen een beetje realistisch is.Niellie41 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:21:
[...]
Op een oval, zeker met de NTM, moet je heel soepel rijden. Laten rollen en rustig op het gas.
Zeker op kleinere ovals als Richmond is dat belangrijk, want anders wordt de auto heel tight en vooral in T2 op Richmond komt de muur dan héél dicht bij.
[ Voor 97% gewijzigd door Requiem19 op 06-07-2012 21:27 ]
ik denk eerder dat het iracing 3.0 gaat zijn (realistic weather changes "overcast")
[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 22:25 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-07-2012 22:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq