iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.828 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:10

Niellie41

[object Object]

Nog een review van de CSW, deze is van Steve Claeys.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2003217.page

Ook een heel mooie.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 01-07-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:47:
We gaan als GoT iets nieuws doen. Klik op de poster voor meer info:
Zie ik het nou goed dat als je alleen standaard content hebt je geen enkele race meer kan meedoen?
Ik was wel van plan wat aankopen te doen, maar lijkt er op dat ik stuk minder vaak kan meedoen in vergelijking met dit seizoen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

iXiro schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:37:
[...]

Zie ik het nou goed dat als je alleen standaard content hebt je geen enkele race meer kan meedoen?
Ik was wel van plan wat aankopen te doen, maar lijkt er op dat ik stuk minder vaak kan meedoen in vergelijking met dit seizoen :'(
Ja we hebben wat meer betaalde content vanwege gevaar van herhaling. Is wel klote voor jou. maar je was de enige rookie die elke basis content race mee dee. We zullen tussen door nog wel fun races doen met basis content. Zo no worries. En we hebben veel banen dubbel gekozen zodat er niet 12 banen aangeschaft hoeven te worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Wat wordt er morgenavond gereden? Frontpagina is nog caddy op Mosport.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ELMS practice? O-)
Volgens mij Radical op Oulton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:21:
Nog een review van de CSW, deze is van Steve Claeys.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2003217.page

Ook een heel mooie.
Mooie review inderdaad :)

Morgen is Radical @ Oulton

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Steve had 'm alleen wel even mogen laten proeflezen door een iemand die engels als 1e taal heeft. Zitten volgens mij een aantal rare stukken in. Verder wel goed stuk :)

Oh, en zaterdag lekker karten *O*

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 02-07-2012 09:36 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:26:
Steve had 'm alleen wel even mogen laten proeflezen door een iemand die engels als 1e taal heeft. Zitten volgens mij een aantal rare stukken in. Verder wel goed stuk :)
Ja dat klopt wel, vooral vreemde spellingen die tot wat verwarring leiden. Desondanks is door de context het geheel toch relatief eenvoudig te begrijpen als je engels een beetje beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Iemand hier nog interesse in een G25 met APelectrix brakemod en Leo Bodnar kabel? Ga meer investeren in de fotografie, kom echt niet meer aan het racen toe. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:37:
[...]

Ja dat klopt wel, vooral vreemde spellingen die tot wat verwarring leiden. Desondanks is door de context het geheel toch relatief eenvoudig te begrijpen als je engels een beetje beheerst.
Ik vond met name het stukje waarin hij uitlegde dat er een heel klein beetje speling op het stuur zat wat vreemd. Volgens mij is voor ons nederlanders play vrij snel terug te vertalen naar speling, maar betekend het in het engels heel wat anders.

Maar overall een prima review, die goed te volgen is hoor :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:49:
Iemand hier nog interesse in een G25 met APelectrix brakemod en Leo Bodnar kabel? Ga meer investeren in de fotografie, kom echt niet meer aan het racen toe. :)
Geen interesse Martijn. Maar wel heel jammer. Het was leuk om je erbij te hebben. Have fun met de fotografie.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Succes met je fotografie en jammer dat je geen tijd meer hebt voor simracen. Heb al een G25 als backup stuurtje hier dus geen intresse in stuurtje. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Het kriebelt wel, wat zou het moesten kosten misschien?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo van het weekend aardig wat racejes kunnen doen naast het bbq-en en in de zon liggen. ;)

Wel met wisselend succes.

Eerste race op Zaterdag was dus meteen de 120 minuten van Inside simracing. 120 minuten met de Riley op Watkins Glen. Wat voor mij dus maar 50 minuten duurde door een spinnende Cadillac voor men neus (auto total loss). Zeer jammer na men opmars van P15 naar P4 (en met P3 en P2 in zicht). Ach ja het blijft racen. Maar wel balen als het gebeurt.

Op Zondag de high SOF race meegepakt met de Lotus79 op Oulton. Had een goeie start op P15 en kon al wat plaatjes winnen. De eerste bochten ging ook alles goed. Alleen bij bocht 3-4 gingen er dus een aantal af en was het ontwijk de Lotusjes. Zonder schade door gekomen. Echter op het rechte stuk was er een snelle gast die achterop was geraakt die wel dacht men binnenkant te pakken. Echter kon die hem er niet naast zetten. Ik hield er jammer genoeg alleen teveel rekening mee waardoor ik net een gras randje mee pak en men auto verlies en in de muur beland. Auto total loss en race over. :( :(
Daarna 's avonds nog 2 racejes mee gepakt om toch wat punten te pakken hier. Dat ging gelukkig een stuk beter en met 2 3de plekken en leuke gevechten 107 puntjes kunnen pakken. Niet al teveel maar beter dan de 80 die ik had staan. :) Het blijft wel jammer dat Oulton geen echte plek om in te halen heeft, maar het rijden over de baan is wel super.

Had meteen na de race waar ik men Lotus afschreef maar een GT-challenge race gedaan met de Corvette op Silverstone. Dat ging gelukkig een stuk beter en leuk kunnen vechten met een aantal man een een mooie 3de plek kunnen scoren. Jammer wel dat ik 2 keer van achter ben geraakt bij de gevechten. Wel zonder schade gelukkig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
JoepW schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:28:
[...]

Geen interesse Martijn. Maar wel heel jammer. Het was leuk om je erbij te hebben. Have fun met de fotografie.
Dankjewel Joep, het was inderdaad gezellig. Maar ik merkte dat ik er teveel tijd aan besteedde omdat ik vooraan mee wilde doen. Ging een beetje ten koste van de tijd die ik met mijn (inmiddels) vrouw wilde doorbrengen.

Plus, het kan zijn dat ik met fotograferen binnenkort wat geld kan verdienen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Darkasantion schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:41:
[...]

Het kriebelt wel, wat zou het moesten kosten misschien?
DM gestuurd ivm topicvervuiling. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Even voor de duidelijkheid.

Vanavond GoT Training / Fun race:

Radical op Oulton International no chicanes.

Start Practise: 20:00 NL tijd.
Practise duur: 90 minuten
Qualificatie tijd: 10 Minuten
Race tijd: 20 Minuten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

Supercombinatie! Ik vind Oulton echt een geniale baan, ook al kun je er niet inhalen. Ik vind het heerlijk om in de rechterknik na het rechte stuk druk te zetten, helemaal tot aan de 2e versnellingsbocht voor S/F. Meeste mensen worden daar erg zenuwachtig (door de hoogteverschillen is de auto daar onstabiel) en verremmen zich dan voor de hairpin >:)

Helaas is maandagavond voor mij altijd een no-go, misschien dat ik de race op dinsdag mee probeer te pakken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Morgen is de Silverado op Daytona aan de beurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Oulton is inderdaad een geniale baan, al heb ik na heel wat races T1 nog steeds niet door. Maakt niet uit met welke auto, die verkloot ik altijd :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

The embargo is over and more and more fantastic reviews are coming up. The testers did an incredible job but now it is our turn to deliver.

We are ready to go and will launch the new website this week. This new website will also allow you to place orders for the CSW and CSP V2.

We do have inventory of CSP V2 in both EU and USA and we also have small inventory of CSW and rims in EU. The ship for the US market arrives in a few days. We will have coming in more and more shipments by sea but there is a possibility that we will be short on inventory.

Tomorrow we will go offline so we can switch to the new website and intensively test it. The new website will go online on.

Thursday 5.7.2012 at 12.00 pm (noon) German time
Vanaf donderdag dus te bestellen, echter niet erg hoopvol dat ze in de EU een small inventory hebben. Wordt wachten op batch 2 of 3 voor het beetje leverbaar is denk ik, al zijn die misschien wel alweer verbeterd t.o.v. de eerste batch.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-07-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:13:
Morgen is de Silverado op Daytona aan de beurt :+
Logisch om dan met de Radical op Oulton te gaan trainen 8)7

Naja maakt niet uit, ik zoek wel een andere race als ik tijd heb. Have fun!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Logisch om dan met de Radical op Oulton te gaan trainen 8)7

Naja maakt niet uit, ik zoek wel een andere race als ik tijd heb. Have fun!
We hebben nog altijd iets anders gedaan op maandag dan op dinsdag. Vanaf S3 2012 gaat dat dus veranderen, met ons nieuwe internationale toernooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep, dit is gewoon training voor de mensen die deze week de Radical willen rijden ind e oficiele series. En voor de mensen die gewoon ff lekker willen knallen met mede tweakers.

Morgen is ook leuk Arfman. Probeer het is misschien raak je ook wel verslaafd aan oval racen. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Hoogie2004 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Vanaf donderdag dus te bestellen, echter niet erg hoopvol dat ze in de EU een small inventory hebben. Wordt wachten op batch 2 of 3 voor het beetje leverbaar is denk ik, al zijn die misschien wel alweer verbeterd t.o.v. de eerste batch.
Waar lees je dat zo snel? Zie niets op de officiële site of blog...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

gtrNL schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:21:
[...]

Waar lees je dat zo snel? Zie niets op de officiële site of blog...
Het kwam van zijn blog :P

Had een chrome plugin draaien die updates detecteert... Kan de post nu ook niet meer vinden :P

Hier dus: (uit de browser history)
http://www.911wheel.de/?q=node/8650

Bericht lijkt momenteel niet (meer) gepubliceerd :+

#Edit, en de launch offer:
We will offer the airfreight units at the regular price. This is a "discount" of about 100€. There are no other specials planned for the launch

[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-07-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hoogie2004 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:24:
[...]

Het kwam van zijn blog :P

Had een chrome plugin draaien die updates detecteert... Kan de post nu ook niet meer vinden :P

Hier dus: (uit de browser history)
http://www.911wheel.de/?q=node/8650

Bericht lijkt momenteel niet (meer) gepubliceerd :+
Ben er net achter. Je moet ingelogd zijn anders zie je niet alles op het blog van Thomas.

Link: http://www.911wheel.de/?q=node/8650 (voor de mensen zonder account).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:29:
[...]

Ben er net achter. Je moet ingelogd zijn anders zie je niet alles op het blog van Thomas.

Link: http://www.911wheel.de/?q=node/8650 (voor de mensen zonder account).
Gratis F1 rim ?? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
I can dream... :+

*edit:
Thomas: We will offer the airfreight units at the regular price. This is a "discount" of about 100€. There are no other specials planned for the launch.

Nice, 24 uurs levering op je stuurtje als ik het goed lees.

[ Voor 41% gewijzigd door gtrNL op 02-07-2012 14:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij houdt zich overigens verdacht stil over het aantal wheels beschikbaar. Zou me niks verbazen als dat er maar 10 of 20 zijn :-(

En over hierboven. Airfreight units zijn degene die ze in stock hebben. Dat zijn degene die ze ingevlogen hebben voor de community tests, en die dus nog over waren.

Snelle levering kan wel, aangezien de sturen op voorraad zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-07-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Nee. Ik begrijp nu wat 'ie bedoeld met de airfreight units.

gtrNL: "Just to be clear. This is the shipment for (example) the rennsport cockpit. This would normally be very expensive but for the site launch this will be discounted? Right?
And will these first CSW's that are in stock in the EU be the same as the ones from the community test? Or do these have the updates mentioned elsewhere?"

Thomas: "I was only talkingt about the ClubSport Wheel. This is the production version with all the modifications done."

Mooi. Kijk er naar uit.

Als het meer dan 20 zijn zou ik zwaar verrast zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door gtrNL op 02-07-2012 15:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DutchDevil79 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:14:
Yep, dit is gewoon training voor de mensen die deze week de Radical willen rijden ind e oficiele series. En voor de mensen die gewoon ff lekker willen knallen met mede tweakers.

Morgen is ook leuk Arfman. Probeer het is misschien raak je ook wel verslaafd aan oval racen. >:)
Jupjup, maar ik heb 0,0 Oval content buiten de tracks die ik "per ongeluk" heb aangeschaft voor de Skip/Radical (zoals New Hampshire). Op dit moment kan ik de auto's niet eens uit de vangrail houden in officiële roadraces (vanwege een gebrek aan tijd/training en misschien wel skills) dus het laatste wat ik moet doen is me meer verbreden, ik moet juist de diepte in en misschien wel eerst meer ritme opbouwen met een wat makkelijker te hanteren auto zoals de Star Mazda. De Radical kan soms best wel tricky zijn en is (in mijn ogen) wat minder vergevingsgezind.

Maar, zoals gezegd, eerst meer tijd maken. 30-urige dag zou me wel goed uitkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

gtrNL schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:11:
Als het meer dan 20 zijn zou ik zwaar verrast zijn.
Deze reactie is weinig belovend:
one question Thomas. do you think you have enough stock of csw for the first orders ?
Thomas:
Quite frankly: No

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 23:06
Probeer je verwachtingen maar wat te temperen Hoogie, dan valt het straks niet enorm tegen ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:21:
Probeer je verwachtingen maar wat te temperen Hoogie, dan valt het straks niet enorm tegen ;)
Ik ga er vanuit dat ik hem nog lang niet heb. Dus dat zal wel meevallen :) vind het ook gewoon interessant om te volgen.

Jammer dat alles zo tegenzit met productie levering enzo, maar liever 6 maanden te laat een goed product, dan 2 maanden geleden iets dat niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Arfman schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:54:
[...]

Jupjup, maar ik heb 0,0 Oval content buiten de tracks die ik "per ongeluk" heb aangeschaft voor de Skip/Radical (zoals New Hampshire). Op dit moment kan ik de auto's niet eens uit de vangrail houden in officiële roadraces (vanwege een gebrek aan tijd/training en misschien wel skills) dus het laatste wat ik moet doen is me meer verbreden, ik moet juist de diepte in en misschien wel eerst meer ritme opbouwen met een wat makkelijker te hanteren auto zoals de Star Mazda. De Radical kan soms best wel tricky zijn en is (in mijn ogen) wat minder vergevingsgezind.

Maar, zoals gezegd, eerst meer tijd maken. 30-urige dag zou me wel goed uitkomen :+
Ik kan me vergissen maar heb je niet Daytona mee gedaan in de HPD? Vorig seizoen misschien? Weet het niet meer maar zoiets dacht ik :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:25:
[...]

Ik ga er vanuit dat ik hem nog lang niet heb. Dus dat zal wel meevallen :) vind het ook gewoon interessant om te volgen.

Jammer dat alles zo tegenzit met productie levering enzo, maar liever 6 maanden te laat een goed product, dan 2 maanden geleden iets dat niet af is.
Ik heb op men eerste Fanatec stuurtje 8 Maanden mogen wachten. Dat was de Turbo S. Was eerste stuur van ze dat ook op de Xbox360 werkte. Echter was daar ook van alles bij de productie. Heb daarvoor wel een 50 euro waardebon gehad voor het lange wachten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

CSW FFB ingame 100% 50% 25%

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Tja,

Dan wekken ze enige tijd geleden de indruk dat een hele productielijn is opgestart waaraan
een half dorp chinezen bezig is met assemblage van dat stuur en dan blijkt als
het "time to deliver" is dat maar een mager aantal beschikbaar is.

Dat ze geen aantallen noemen is marketing maar na zo'n tijd zo weinig binnen hebben lijkt
toch nog het meest dat ze niet zeker zijn van het product.

20 stuks met een probleem is toch nog beter dan 500 met een probleem.

Normaal kan zo'n clubje chinezen wel meer produceren is zo 'n tijd.

Ik wilde ook bestellen op dag 1 maar ik stel het nog maar even uit, mijn huidige stuur heb ik nog niet kapotgetroken dus kan nog wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:39:
[...]

Ik kan me vergissen maar heb je niet Daytona mee gedaan in de HPD? Vorig seizoen misschien? Weet het niet meer maar zoiets dacht ik :p
Jij weet beter welke content ik heb dan ikzelf 8)7
Ik heb Daytona inderdaad ... maar geen Silverado :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Training is Up!

[ Voor 78% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-07-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga moeten passen voor de training deze week ... gras is net af nu nog ff de douche inspringen ... en dan bedje in ... hoop er morgen er wel even bij te zijn ... zou moeten lukken al moet ik nog wat werk doen voor de fiscus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:34
Wie gaat er zaterdag allemaal naar de meeting?

én, wie uit de buurt van Amsterdam gaat er? Ik zou het niet erg vinden om mee te rijden ;). Betaal ik mee aan de benzine! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga, echter vanuit asten, vlakbij Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ga ook, maar ik kom vanuit omgeving Arnhem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga ook vanuit de achterhoek ;)
Ik hoop dat de reis naar Eindhoven niet zo verloopt als de race net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
In de telegraaf stond afgelopen weekend een artikel over buiten kartbanen in Nederland.
Hier kan je dat artikel terug lezen: http://www.circuitparkber...d,14087/KickvanKarten.pdf

Ben trouwens wel benieuwd wat voor karts ze in Eindhoven hebben of ze een beetje vooruit komen :p

[ Voor 20% gewijzigd door FabiandJ op 02-07-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Doen jullie dat vaak karten met zn alle? Als ik hier wat langer rondneus zou ik ook best s mee willen doen :P Karten is echt gaaf alleen Raceplanet Delft begint wel een beetje te vervelen na 30 keer hetzelfde rondje :P Alleen zondag als ze alles aan mekaar koppelen is nog boeiend :P

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Volg Tweakers al wel een tijdje maar pas vandaag mijn registratie.

Ik speel iRacing nu voor een dag of twee en heb het al wel eens wat eerder gespeeld. Ik vindt het echt een hele leuke spel simulatie. Ik rijd alleen maar Ovals, heb alleen wat problemen met mijn (budget) stuur die ik niet helemaal voor de 100% gekalibreerd krijg, hij heeft een afwijking naar links, heeft iemand daar een oplossing voor?
Moet nog een nieuw stuurtje kopen, of een goede tweedehands.

Ik heb 1 race gereden en dat was die op Charlotte Motor Speedway, ben achste van de zestien geworden zonder schade. Vond ik best aardig voor mijn eerste race. Iemand wat tips om een goede setup te krijgen voor de stockcar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Requiem19 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:13:

én, wie uit de buurt van Amsterdam gaat er? Ik zou het niet erg vinden om mee te rijden ;). Betaal ik mee aan de benzine! :)
Sorry kom niet uit de buurt van Amsterdam.

Kom uit Veldhoven, ben wel bereid mensen op te halen van het centraal station in Eindhoven als er met de trein gereden word. Lopen niet veel bussen naar het circuit namelijk. Eventueel ook mensen in de buurt van Eindhoven zonder vervoer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Venzio schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 01:16:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Volg Tweakers al wel een tijdje maar pas vandaag mijn registratie.

Ik speel iRacing nu voor een dag of twee en heb het al wel eens wat eerder gespeeld. Ik vindt het echt een hele leuke spel simulatie. Ik rijd alleen maar Ovals, heb alleen wat problemen met mijn (budget) stuur die ik niet helemaal voor de 100% gekalibreerd krijg, hij heeft een afwijking naar links, heeft iemand daar een oplossing voor?

Ik heb 1 race gereden en dat was die op Charlotte Motor Speedway, ben achste van de zestien geworden zonder schade. Vond ik best aardig voor mijn eerste race. Iemand wat tips om een goede setup te krijgen voor de stockcar?
In de rookie klasse hoef je je nog niet zorgen te maken over setups. Al de series daar zijn met fixed setups. Betekend dat je er niks aan kan veranderen. Pas in klasse D kan je aan je setup werken. Daarbij zijn er op het forum van Iracing wel wat guides beschikbaar. Hier op tweakers zijn er niet al teveel mensen met setup ervaring aan de oval kant. Ik denk dat Dutch3men daarvoor de meest ervaren persoon is.

Vanavond doen we trouwens een oval race met de tweakers hier. DAt is met de Silverado Truck op Daytona. Die kan je gerust aanschaffen als je je wil consenteren op oval racen aangezien de Trucks in iraing het meest gereden word. En Daytona ook zeer populair is onder de oval rijders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Requiem19 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:13:

Ik ga maar kom uit Oost-Vaanderen Belgie :( srry (belgen die meegaan ???? moet toch half vlaanderen door kan wel iemand meenemen, maar ga vroeger door ;p "is Alpenrit tour de france die dag")

Zie juist dat ik mijn GPS heb uitgeleend aan een kameraad dus hoop dat ik er geraak.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:34
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 06:36:
[...]

Sorry kom niet uit de buurt van Amsterdam.

Kom uit Veldhoven, ben wel bereid mensen op te halen van het centraal station in Eindhoven als er met de trein gereden word. Lopen niet veel bussen naar het circuit namelijk. Eventueel ook mensen in de buurt van Eindhoven zonder vervoer.
Wellicht dat ik van die aanbieding nog gebruik ga maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Voor mij geldt ook dat via het Station Eindhoven rijden geen probleem is om mensen op te pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Idem hier :) Kleine detour om even langs CS te rijden om evt wat mensen op te pikken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik twijfel nog of ik de auto pak of de trein, of dat ik misschien iets met derx kan regelen, volgens mij kwam die ook vanuit het zuiden... Als ik de trein pak laat ik het wel weten ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Dutch3men schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:49:
In de telegraaf stond afgelopen weekend een artikel over buiten kartbanen in Nederland.
Hier kan je dat artikel terug lezen: http://www.circuitparkber...d,14087/KickvanKarten.pdf

Ben trouwens wel benieuwd wat voor karts ze in Eindhoven hebben of ze een beetje vooruit komen :p
We hadden het tijdens het trainen nog even over dat karten, maar je kan toch rotax kartjes huren in eindhoven, want met het porscheforum zijn ze daar wezen karten op rotax kartjes á 120 km/h (halen ze niet hoor, is de max, maar 90 is mooie snelheid geloof me, mijn kart reed op amsterdam 105 km/h). Weet niet af dat alleen voor 30 juni was, maar daar leek het eigenlijk niet op. Het is alleen wel stuk duurder, je moest er ook borg voor betalen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik kan ook nog 2 mensen ophalen van station Eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik kom vanaf Lichtaart (tussen Herentals en Turnhout) met de wagen ( en privé chauffeur :+ ) naar de kartbaan afgezakt.

Hoe laat worden we verwacht? aanvang is 11u, maar is dat het tijdstip dat de 1e stint begint?

En is er een lijstje van aanwezigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Fragbeestje schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:08:
En is er een lijstje van aanwezigen?
Afhankelijk van de deelnemers besluit je wel of niet langs te komen? :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Aanvang is 11:00 alhoewel ik er al om 10:45 probeer te zijn (eerder aanwezig zijn is geen probleem). Zodat ik alvast met de kartbaan het programma kan doorlopen. We beginnen als ik het goed begrepen heb met koffie en een gebakje dus je hoeft niet meteen in de kart te springen.

Lijst van deelnemers heb ik maar zal ff moeten kijken welke Nicknamen er bij de namen horen. En mensen die zich niet ingeschreven hebben kunnen natuurlijk Zaterdag altijd langs komen om te supporten. Heeft je vriendin en Joep nog wat gezelschap als wij elkaar van de baan aan het raggen zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dm de lijst van deelnemers maar even. Ik kan die match wel maken met nicknames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Gister avond een paar mooie races gehad in de mx5.

Steeds achteraan gestart en de eerste ronde rustig de bandjes opgewarmd.
Na de eerste ronden helemaal los gegaan en zo'n beetje elke ronde een of twee ingehaald en uiteraard alles netjes gepasseerd zonder inc's, ook de rest van het veld reed netjes en het waren leuke gevechten om posities.

Begin het scheuren in de MX5 steeds leuker te vinden :)

http://members.iracing.co...onid=5960784&custid=93578
http://members.iracing.co...onid=5961103&custid=93578

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
BM schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:22:
[...]

Afhankelijk van de deelnemers besluit je wel of niet langs te komen? :+
Tuurlijk 8)
Was eigenlijk eerder om eens te kijken met hoeveel we zijn in totaal.
Ik zal er zeker zijn ;)
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:22:
Aanvang is 11:00 alhoewel ik er al om 10:45 probeer te zijn (eerder aanwezig zijn is geen probleem). Zodat ik alvast met de kartbaan het programma kan doorlopen. We beginnen als ik het goed begrepen heb met koffie en een gebakje dus je hoeft niet meteen in de kart te springen.

Lijst van deelnemers heb ik maar zal ff moeten kijken welke Nicknamen er bij de namen horen. En mensen die zich niet ingeschreven hebben kunnen natuurlijk Zaterdag altijd langs komen om te supporten. Heeft je vriendin en Joep nog wat gezelschap als wij elkaar van de baan aan het raggen zijn.
Weet niet of Joep en mijn vriendin dat weten te appreciëren dat er nog volk bijkomt :o

Ik zie op google maps dat er aan de andere kant van het gebouw een dirt-track ligt... als we elkaar hard genoeg van de baan rammen kunnen we daar "rustig" verder raggen... >:)

( jaja, stiekem de track-layout al aan het bestuderen oOo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja er ligt een crosbaan naast. >:) Kunnen nog ff op de crossmotor duiken als we willen. Of wat ofroad bandjes onder de karts schroeven.

Er zijn 15 mensen die willen karten en 2 suporters. :)

[ Voor 17% gewijzigd door DutchDevil79 op 03-07-2012 10:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is er verder de planning eigenlijk? Karten en om 2 uur weer thuis? :+ Ik ben wel voor om eindhoven in te gaan, terrasje pakken ofzo als het weer meezit, misschien nog wat anders? Ik zou het niet weten...

Trouwens ik neem aan dat het gewoon tijd rijden is of mogen we ook racen? >:) We zeggen gewoon dat we allemaal ervaring hebben (even niet noemen dat het in een spel is) en dat het wel goed komt :+

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 03-07-2012 10:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:35:
Wat is er verder de planning eigenlijk? Karten en om 2 uur weer thuis? :+ Ik ben wel voor om eindhoven in te gaan, terrasje pakken ofzo als het weer meezit, misschien nog wat anders? Ik zou het niet weten...

Trouwens ik neem aan dat het gewoon tijd rijden is of mogen we ook racen? >:) We zeggen gewoon dat we allemaal ervaring hebben (even niet noemen dat het in een spel is) en dat het wel goed komt :+
We zijn met simracing.nl jaren terug eens bij een kartbaan geweest waar ze in het begin nogal lacherig deden over 'die simracertjes'. Hele briefing moeten volgen vooraf omdat ze ons voor geen meter vertrouwden.
Na de sessies moesten ze schoorvoetend toch wel toegeven dat eigenlijk iedereen toch wel heel aardig kon rijden :D _/-\o_

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat Joep alles filmt en we de video op youtube kunnen bekijken laters ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:35:

Moeten even afwachten wat ze toe staan. Meestal doen ze niet zo moeilijk als we het niet te bond maken. :)

Na het karten is de bedoeling ergens gezellig op een terras te zitten. Locatie in de buurt van Eindhoven. Er waren wat stemmen om dat in Eindhoven te doen. Alhoewel bij mooi weer daar lastig plek te vinden is op Zaterdag (zeker voor 17 man) maar anders zijn er wat leuke terasjes te vinden buiten het centrum. Had al aangegeven dat in de buurt van de kartbaan iig een mooi teras ligt.

Hier dus:
http://www.demispelhoef.nl/nl/home.aspx

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik rijd alleen maar Ovals, heb alleen wat problemen met mijn (budget) stuur die ik niet helemaal voor de 100% gekalibreerd krijg, hij heeft een afwijking naar links, heeft iemand daar een oplossing voor?
Welkom!

Heb je dat naar links trekken ook in bijvoorbeeld de Mazda MX5?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op ovals zijn de auto's zo afgesteld dat die bijna automatisch naar links sturen. Dus op het rechte stuk zal je die een beetje naar rechts moeten sturen.
Heb je het probleem (zoals hierboven) ook in de Mazda MX5 op Lime Rock Park of Okayama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:04:
Ik neem aan dat Joep alles filmt en we de video op youtube kunnen bekijken laters ? :P
heeft iemand een GOPRO ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
dabelg schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:26:
[...]

heeft iemand een GOPRO ? haha
Ja ik :p Moet ik hem meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:07:
[...]

Moeten even afwachten wat ze toe staan. Meestal doen ze niet zo moeilijk als we het niet te bond maken. :)

Na het karten is de bedoeling ergens gezellig op een terras te zitten. Locatie in de buurt van Eindhoven. Er waren wat stemmen om dat in Eindhoven te doen. Alhoewel bij mooi weer daar lastig plek te vinden is op Zaterdag (zeker voor 17 man) maar anders zijn er wat leuke terasjes te vinden buiten het centrum. Had al aangegeven dat in de buurt van de kartbaan iig een mooi teras ligt.

Hier dus:
http://www.demispelhoef.nl/nl/home.aspx
In Eindhoven zelf zal lastig worden voor zoveel volk vrees ik.

De Mispelhoef is voor mij goed. (ben ik de enige die vind dat dat klinkt als een of andere parenclub?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fragbeestje schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:36:
[...]

De Mispelhoef is voor mij goed. (ben ik de enige die vind dat dat klinkt als een of andere parenclub?)
You have a dirty mind :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Dutch3men schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:27:
[...]

Ja ik :p Moet ik hem meenemen?
neem hem maar mee he maken hem wel ergens aanvast ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Fragbeestje schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:36:
[...]

Hmm en ik me altijd maar afvragen waarom ze bij ons bedrijf alle recepties daar houden. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
We maken hem best vast aan Joep, kan ik achteraf bekijken wat hij met m'n vriendin heeft uitgestoken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Fragbeestje schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:52:
We maken hem best vast aan Joep, kan ik achteraf bekijken wat hij met m'n vriendin heeft uitgestoken :+
Heeft jou vriendin iets met rijke oudere gasten ??? ;p hahaha inkopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Dat weten we zaterdag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 06:40:
[...]

In de rookie klasse hoef je je nog niet zorgen te maken over setups. Al de series daar zijn met fixed setups. Betekend dat je er niks aan kan veranderen. Pas in klasse D kan je aan je setup werken. Daarbij zijn er op het forum van Iracing wel wat guides beschikbaar. Hier op tweakers zijn er niet al teveel mensen met setup ervaring aan de oval kant. Ik denk dat Dutch3men daarvoor de meest ervaren persoon is.

Vanavond doen we trouwens een oval race met de tweakers hier. DAt is met de Silverado Truck op Daytona. Die kan je gerust aanschaffen als je je wil consenteren op oval racen aangezien de Trucks in iraing het meest gereden word. En Daytona ook zeer populair is onder de oval rijders.
Kan er helaas niet bij zijn, ik ga morgen op vakantie en vanavond moet het meeste nog gebeuren.
Zal ik de volgende keer wel mee doen.
Niellie41 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:19:
[...]

Op ovals zijn de auto's zo afgesteld dat die bijna automatisch naar links sturen. Dus op het rechte stuk zal je die een beetje naar rechts moeten sturen.
Heb je het probleem (zoals hierboven) ook in de Mazda MX5 op Lime Rock Park of Okayama?
Nog niet gereden, zag wel dat op de USA International Speedway het een stuk minder was, zal dus wel gaan aan de baan (Charlotte Motor Speedway) liggen.

Ik vindt die USA International Speedway echt een stuk lastiger dan de Charlotte Motor Speedway, ik kan niet voluit of zelfs geen gas geven in de bochten geven bij USA en bij Charlotte ga ik altijd vol gas door de bocht heen. Iemand wat tips hiervoor? Ik probeer vaak van buiten naar binnen te gaan en mijn gas los te laten maar dan kom ik vaak op de muur, maar met remmen lijkt het net of ik heel veel tijd verlies en dan rem ik maar tot bijvoorbeeld de helft.
Bij de USA kom ik vaak ook veel te ver en vroeger buiten de bocht, ook iemand daar tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

USA Speedway is ook heel anders dan Charlotte voor de Streetstock. USA speedway is ongeveer wat je vaker zal tegenkomen. Op de meeste ovals moet je afremmen voor de bocht.

Op USA moet je ligt remmen voor de bocht. Zorg er voor dat je genoeg snelheid eruit hebt gehaald en laat de auto in het midden van de bocht rollen. Als je bijna in het midden van de bocht bent, kan je al langzaam geleidelijk weer gas geven.
Slow in, fast out is de manier om snel te zijn op kleinere ovals.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 03-07-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
Niellie41 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:26:
USA Speedway is ook heel anders dan Charlotte voor de Streetstock. USA speedway is ongeveer wat je vaker zal tegenkomen. Op de meeste ovals moet je afremmen voor de bocht.

Op USA moet je ligt remmen voor de bocht. Zorg er voor dat je genoeg snelheid eruit hebt gehaald en laat de auto in het midden van de bocht rollen. Als je bijna in het midden van de bocht bent, kan je al langzaam geleidelijk weer gas geven.
Slow in, fast out is de manier om snel te zijn op kleinere ovals.

[video]
Oke, dat zal veel oefenen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Voor de liefhebbers die graag willen weten wie er allemaal komt naar de GoT meeting. Hier de namen (alleen forum namen vanwege privacy ofcourse):

Karters:
DutchDevil79
Fragbeestje
NickThissen
BM
Dutch3men
Hoogie2004
dabelg
Mevius
Vriendin van Mevius
Jurjens (Rayden)
Piekartz87
Niellie41
Vriendin van Niellie41
derx666
Requiem19

Supporters:
JoepW
Vriendin van Fragbeestje

En ja we missen wat namen van vaste krachten hier. Hopelijk allemaal met een zeer goed excuus. ;) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DutchDevil79 op 03-07-2012 16:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:00:
Voor de liefhebbers die graag willen weten wie er allemaal komt naar de GoT meeting. Hier de namen (alleen forum namen vanwege privacy ofcourse):

.......

Supporters:
JoepW
Vriendin van Fragbeestje

En ja we missen wat namen van vaste krachten hier. Hopelijk allemaal met een zeer goed excuus. ;) ;)
Hoop toch tijd te kunnen maken.... Dan kom ik ook nog supporteren...

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stelletje ........ 'dirty minds' 8) :+
Ennuh rijk, ikkuh, dan zou ik helemaal niet meer werken :X
Ik ben blij dat RichardA komt, want die heeft betere foto apparatuur :D
(Ik heb, in tegenstelling tot Martijn, net alles verkocht)

Maar goed nu ff nog over die parenclub: Ik ben voor O-)
Parkeren in het centrum met ca. 10 auto's wordt een drama.

Alleen hoop ik wel dat ze de sneeuw ruimen daar:
Afbeeldingslocatie: http://www.demispelhoef.nl/UserFiles/System/Album/De%20Mispelhoef%202.jpg

Ik neem mijn Macbook wel mee, kunnen we ook nog ff replays kijken :)
Of iemand moet stuur en pedalen meenemen, dan kunnen we racen _/-\o_

Ik geloof dat we blij moeten zijn dat 's morgens het karten is:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/topic_2012_S2/weersvoorspelling.png

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 03-07-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Weerbericht zit er wel vaker naast. >:)

Ach we zien wel wat het word. Hier in Nederland is niks zeker.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:00:

Ik zit het ganse weekend met braderij/kermis/braderij dus daar ga ik wegens jaarlijikse traditie weinig aan kunnen doen helaas . Steeds welkom voor een terrasje he :9 (is wel cir. 50min rijden van eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm voor de liefhebbers van moto's hier wat leuke vertraagde beelden :9

mss te proberen met de GoPro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hosted sessie is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:14:
[...]

Ja we hebben wat meer betaalde content vanwege gevaar van herhaling. Is wel klote voor jou. maar je was de enige rookie die elke basis content race mee dee. We zullen tussen door nog wel fun races doen met basis content. Zo no worries. En we hebben veel banen dubbel gekozen zodat er niet 12 banen aangeschaft hoeven te worden.
De basis content zal inderdaad wel een beetje saai worden na een tijdje. Ik zal gewoon wat meer aankopen moeten doen ;) Ik wil volgend seizoen de skip of mustang serie gaan rijden (weet nog niet zeker welke), dus daar zal ik iig een aantal extra circuits door krijgen.

Je kon trouwens toch op de tournament site aanvinken welke content je had? Ik kan die page niet meer vinden 8)7 Als die pagina er nog ergens is, is het dan niet een idee om om een klein rood-kruisje/groen-vinkje achter de cars en tracks te zetten bij de races op de tournament site? Wellicht alleen nuttig voor rookies zoals ik, maar geeft wel een duidelijk overzicht als je je wilt gaan registeren voor een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kan helaas niet bij het karten zijn ivm. Llangdurig ziek familielid. Ook gelijk de reden dat ikvrij weinig race de laatste tijd. Oh ja, en het huis moest geschilderd worden. Oh ja, en een dakraam geplaatst.

Genoeg excuses? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:21:
Kan helaas niet bij het karten zijn ivm. Llangdurig ziek familielid. Ook gelijk de reden dat ikvrij weinig race de laatste tijd. Oh ja, en het huis moest geschilderd worden. Oh ja, en een dakraam geplaatst.

Genoeg excuses? :+
Pfff das een behoorlijke hoeveelheid. Ja soms zit het tegen. Nou ja succes en komt vast wel weer een tijd dat je weer kan racen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Komt goed hoor, heb meestal ook niet zo lang nodig om de auto om te vormen tot een stuk schroot wat vastzit in de vangrail :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

De bmw rim voelt niet meer zo slecht als ik eerst dacht het hele verhaal waarom kan je hier lezen.
http://members.iracing.co.../100/2001192.page#4595642

hier een nieuwe video met de bmw rim en ford gt

en hier oulton park in de ford gt met formula rim

[ Voor 44% gewijzigd door BruceLee op 03-07-2012 23:21 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
Helaas net 2 races verpest, van 2.62 naar 2.36. Ik vind die USA echt zo lastig, ik word telkens ingehaald want ik neem de bochten veel te ruim, kan er ook niks aan doen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:38:
mmm voor de liefhebbers van moto's hier wat leuke vertraagde beelden :9

[video]

mss te proberen met de GoPro :P
Mooie beelden!

Deed me direct terugdenken aan de docufilm TT closer to the edge. Echt een aanrader!

Gisteren pedalen van m'n G27 uit elkaar gehaald, stofvrij gemaakt en de potmeters met contact cleaner ingespoten. Net even getest en het remprobleem is opgelost! 8)

Nu nog tijd vinden deze week om te oefenen voor de ELMS en de setup nog wat aan te passen.

[ Voor 24% gewijzigd door Fragbeestje op 04-07-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Gaat nog leuk worden met het weer bericht voor zaterdag :p

Al lijkt het op de weermodellen weer een stuk beter: http://www.weerplaza.nl/1...zuid&type=both&element=rr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dan word het lekker glijden. hehehe En als je hard genoeg gaat voel je die druppels ook niet. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Venzio schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:34:
Helaas net 2 races verpest, van 2.62 naar 2.36. Ik vind die USA echt zo lastig, ik word telkens ingehaald want ik neem de bochten veel te ruim, kan er ook niks aan doen. Iemand tips?
Dan moet je meer afremmen.
Verder is het oefenen, oefenen en nog eens oefenen :)

Je kan beter ook eerst trainen tot je je gemakkelijk voelt in de auto en baan voordat je races gaat doen.
Pagina: 1 ... 39 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.