iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.465 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-04 19:33
Niellie41 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:49:
[...]
In de Rookie klassen moet je ook niet gaan voor de overwinning, maar voor de 0 inc's in een race. Want als je echt gaat vechten voor posities, krijg je geheid incidenten.
Inderdaad!
Ik rij zelf nog niet lang, maar had al snel door dat in die MX-5'en je beter rustig je rondjes rijdt ipv te gaan racen tegen anderen.

Als je de eerste rondjes rustig doorkomt en iedereen plaats geeft, zit je tegen ronde 10 zeker op een 5e plaats door de driftkikkers die zichzelf naar de pits verwijzen. In het middenstuk van de race zijn er ook vaak nog racers die er uitgaan, waardoor je zonder enige tegenstander te zien in de Top 3 zit.

Tegen het einde van de race zijn er dan soms nog wel mannen die sneller zijn en zich ontdubbelen, maar als je die je rustig laat uitremmen heb je er ook geen last van. Op die manier haal ik race op race een top 5 plaats met inc's tussen de 0 en 5 (afhankelijk van hoe vaak je zelf van de baan gaat en er toch één of andere onverlaat zin heeft om je achterkant te kussen).

(bij deze mijn 5 cent over MX-5 race-strategie).

En inderdaad, op die manier is er redelijk weinig spectakel aan en zie je niet veel volk op de baan. Als ik duel's wil oefenen ga ik wel in practice wat rijden waar je je SR niet om zeep helpt als het duel slecht afloopt. (wat in 75% van de gevallen zo is in de Rookie reeks).

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 11:05
Zelf ook weer begonnen na een paar maand niet te hebben geraced. Is eerst toch weer even wennen. Ben nu bezig om naar de D License te promoveren. Heb nu een Safety rating van boven de 3.0.
Dus nu is het wachten op de promotie datum?
En wat is dan de beste serie om in te rijden? (Heb verder nog geen andere circuits/auto's gekocht.)

Trouwens nog bedankt voor de tips hier boven. (Over de incidenten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:27

Niellie41

[object Object]

Je kan ook je SR verhogen naar de 4.00, dan promoveer je direct naar D.
Skip is een goede serie in de D klasse. Maar sommigen zijn er niet mee eens. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 15-05-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 11:05
Ok! Dat wist ik niet. Dan ga ik proberen om de 4.00 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Zo hehe eindelijk me ati 7970 is er en alles draait nu mooi op 120hz fullscreen ohh wat speelt dat mooi smooth :D en ik heb betere fps dan vroeger Alles max alles shaduwen extra's ect 4x AA en 18x ansiotropic

http://dl.dropbox.com/u/27621160/iRacing/lol.jpg check die fps lol :D

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 15-05-2012 15:39 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
B)

Da's heel wat FPS...

Zou je eens een screenshot kunnen posten van op Twin Ring Motegi zodat ik die nieuwe surface shader levels eens kan bekijken van een 7970...

Ben zelf nu pc aan't samenstellen. Gaat weer heel wat duiten kosten :|

Edit : ow ja ... en een Synology Disk Station DS1512+ met alvast 3 x 2,5 TB WD Caviar Green....
Nog eens 1000 flapjes erbij... 8)7

Edit 2 : en nog een Gigabit Switch met minstens 8 poorten...

[ Voor 28% gewijzigd door Fragbeestje op 15-05-2012 16:14 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zou ook wel een nieuwe PC willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik weeet waar mijn vakantie geld van dit jaar heen gaat :)
Nieuwe game pc en een fatsoenlijk stuurtje :P

Straks weer lekker scheuren in mazda kijken of we SR boven de 3 krijgen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 15:53
nou,, mijn vakantiegeld gaat naar onderhoud van mijn auto en motor..
Daarom wacht ik ook nog maar even met het aanschaffen van meerdere banen in iracing.
Ook al wil ik graag beginnen met racen in de skip.

Vermaak me ook wel met de streetstock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mijn vakantiegeld gaat op aan men vakantie. :) Maar heb net een nieuwe PC en men stuurtje is nog niet toe aan vervanging dus kan nog ff vooruit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Fragbeestje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:53:
B)

Da's heel wat FPS...

Zou je eens een screenshot kunnen posten van op Twin Ring Motegi zodat ik die nieuwe surface shader levels eens kan bekijken van een 7970...

Ben zelf nu pc aan't samenstellen. Gaat weer heel wat duiten kosten :|

Edit : ow ja ... en een Synology Disk Station DS1512+ met alvast 3 x 2,5 TB WD Caviar Green....
Nog eens 1000 flapjes erbij... 8)7

Edit 2 : en nog een Gigabit Switch met minstens 8 poorten...
http://dl.dropbox.com/u/27621160/iRacing/TwinRingl.jpg
http://dl.dropbox.com/u/27621160/iRacing/TwinRingll.jpg

169 fps locked draai ik nu maar twin motegi is een stuk zwaader als mosport hehe

FF een lap opgenomen in max quality

HD link YouTube: iRacing 2.0 Twin Ring Motegi sapphire HD 7970 OC Dual-X
720p is dat je kan ook nog 1080p kiezen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 15-05-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@ BruceLee : Dank je wel! Ziet er heel goed uit!

Waarom heb je eigenlijk gekozen voor de Sapphire kaart en niet voor een andere 7970 (zoals de ASUS Radeon HD7970-DC2-3GD5) ?

Legends race was wel leuk alhoewel ik de practice sessie volledig gemist heb en maar direct een Q moest rijden. Maar beter iets dan helemaal niets. Toch nog leuk geëindigd en vind die bakjes toch wel leuk op een road circuit.

Merk ook net op dat die 2,5 TB schijven van WD (WD25EZRX) Op heel veel plaatsen al niet meer in stock zijn en op sommige sites zelfs niet meer besteld kunnen worden... worden die uitgefaseerd of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430491

legends race gemist gisteren wegens Kiné bezoek voor de nek :(.... had die wel eens willen rijden daar .... deze week hopelijk eindelijk eens een raceje meepikken in de GT serie ... vorige week niet verder geraakt dan practice met een 2.07 en opt 2.06.4 op road america ... ik begin die baan eindelijk wat te appricieren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

Hoogie2004

Whohooooo

Deze week Star Mazda @ Road America geloof ik :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Racing Lions skins zijn verstuurd! Morgenavond zal er nog een open practice sessie zijn voor de ELMS. Zo kan iedereen nog even oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:36

BM

Moderator Spielerij
Road America :N

Baggerbaan :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Had gisteren al even met de SM gereden daar, inderdaad kak baan maar met de SM is het wel goed te doen. Volgens mij kun je goed kiezen tussen low of medium downforce hier, dat is wel leuk. Ik begon met een low downforce en verwachtte eigenlijk iets wat niet te rijden zou zijn maar dat viel heel erg mee, zette er al gauw een 2:05 neer (weet niet meer precies wat). Daarna medium downforce geprobeerd (sets allebei van het forum) en die was denk ik net wat sneller (je verliest beetje op de straight maar wint toch behoorlijk in de bochten), maar voor de race is low downforce misschien wel goed anders blazen ze je zo voorbij op die lange straights.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Gisteren is mijn Dell u2412m toegekomen. Ondertussen ook een GTX560 videokaart gestoken en het verschil is enorm! Vroeger reed ik op een Eizo 18" met een ATI4850. Het geheel is nu veel vloeiender en de hoeveelheid beeld is dramatisch toegenomen (75%).

Nu moet ik weer op zoek naar andere excuses waarom ik geen super rondetijden rijd :X

Nog een ander vraagje: Cappen jullie de FPS? Wat is het nut hiervan? Ik zou denken dat je constant zoveel fps wil als dat je PC aankan?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik cap mijn FPS. Er is eens een topic geweest op het iRacing forum waarom wel of niet. Uiteindelijk blijkt het beter als je je FPS capt en V-sync uitzetten (dat moet je bij bijna elke snelle game doen zoals race games en shooters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb altijd zonder cap gereden maar toevallig gister aangezet, ik cap hem nu op 84 (is de default) en op road america en okayama bleef ik dat voor zover ik kon zien de hele tijd halen. Ik merkte absoluut geen verschil met of zonder cap (maar zonder cap kom ik dan ook niet veel hoger, misschien net aan de 100 op een klein circuit met weinig auto's).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:04:
Had gisteren al even met de SM gereden daar, inderdaad kak baan maar met de SM is het wel goed te doen. Volgens mij kun je goed kiezen tussen low of medium downforce hier, dat is wel leuk. Ik begon met een low downforce en verwachtte eigenlijk iets wat niet te rijden zou zijn maar dat viel heel erg mee, zette er al gauw een 2:05 neer (weet niet meer precies wat). Daarna medium downforce geprobeerd (sets allebei van het forum) en die was denk ik net wat sneller (je verliest beetje op de straight maar wint toch behoorlijk in de bochten), maar voor de race is low downforce misschien wel goed anders blazen ze je zo voorbij op die lange straights.
Ik heb verdomd weinig tijd deze week. Misschien vrijdag even, en zondagochtend. De rest niet eens thuis :X
Ik denk dat de low-downforce inderdaad beter is voor de race als ik het zo lees :)

Setups staan op de setup site neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee, op het forum gewoon (kan nu even niet uploaden). Sets van James Wyckoff volgens mij. Ofzoiets.

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 16-05-2012 10:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:10:
Nee, op het forum gewoon (kan nu even niet uploaden)
Prima, zal vrijdag eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:55:
Racing Lions skins zijn verstuurd! Morgenavond zal er nog een open practice sessie zijn voor de ELMS. Zo kan iedereen nog even oefenen.
Bedankt Niel!

Tradingpaints en Puma logo vooraan zal voor morgen zijn, dadelijk na het werk al vertrekken naar een trouwfeest en dat gaat niet snel gedaan zijn 8)

Morgen in de namiddag of de vroege avond ergens staat hij wel op tradingpaints voor de groepsfoto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:41
Zo hé, mijn 1 minute of fame, helaas niet helemaal zoals ik het liefst bekend wordt.
Blijkbaar ben ik omgevallen.

YouTube: TFR TCC - 03 Suzuka

(vanaf 9:00)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik zie niks?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Fragbeestje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:19:
@ BruceLee : Dank je wel! Ziet er heel goed uit!

Waarom heb je eigenlijk gekozen voor de Sapphire kaart en niet voor een andere 7970 (zoals de ASUS Radeon HD7970-DC2-3GD5) ?

Legends race was wel leuk alhoewel ik de practice sessie volledig gemist heb en maar direct een Q moest rijden. Maar beter iets dan helemaal niets. Toch nog leuk geëindigd en vind die bakjes toch wel leuk op een road circuit.

Merk ook net op dat die 2,5 TB schijven van WD (WD25EZRX) Op heel veel plaatsen al niet meer in stock zijn en op sommige sites zelfs niet meer besteld kunnen worden... worden die uitgefaseerd of zo?
Sapphire is het merk voor ati amd radeon vindt ik, ook vindt ik ie asus overdreven das toch die 3 slots versie ?
die sapphire 7970oc Dual-X heeft en mooiere cooler en is gewoon 2 slots.

Afbeeldingslocatie: http://legitreviews.com/images/news/2012/sapphire-7970-oc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 17:38

Arfman

Drome!

Kom erachter dat ik eerste sta in Divise 4 van de Radical Championship, en 16e algemeen nog boven Nick :D

Dat hou ik waarschijnlijk niet vol maar ik ga vanaf nu wel elke week 1 of 2 Radical races meepakken :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408195

Is een Reactietijd van 5 ms nog te doen?
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350563,210811.html

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 408195 op 16-05-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
Kom erachter dat ik eerste sta in Divise 4 van de Radical Championship, en 16e algemeen nog boven Nick :D

Dat hou ik waarschijnlijk niet vol maar ik ga vanaf nu wel elke week 1 of 2 Radical races meepakken :P
Hehe dat had je beter niet kunnen zeggen ;) Nu ga ik ook m'n best doen :p Al is Mosport niet m'n favoriete baan, zacht uitgedrukt....... Nog niet geprobeerd maar ik verwacht daar niet te finishen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Anoniem: 408195 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:16:
Is een Reactietijd van 5 ms nog te doen?
er komt meer bij kijken onderandere welk soort paneel het is ect inputlag ect google eens op het model dat je wilt met dat soort termen ;) TN is the way fo gamers

owjah me Club Sport Wheel is verstuurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:

HuuuuH , Ik zie net dat ik 2-3de sta overall. :?

Simon, Roope , Kat enzz staan allen op de 2de pagina , ik denk dat er velen zijn die LimeRock hebben overgeslagen of problemen daar gehad hebben.

1e race die ik deed kwam ook wel wat geluk bij te pas , veel mensen die crashten en 2de race ook , want daar hoor ik echt niet te staan eigenlijk.

Ik denk dat Mosport al wel verandering in deze situatie gaat brengen , Lijkt me toch wel dat Simon het kampioenschap uiteindelijk gaat winnen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
BruceLee schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:21:
[...]

er komt meer bij kijken onderandere welk soort paneel het is ect inputlag ect google eens op het model dat je wilt met dat soort termen ;) TN is the way fo gamers
Mja, ook dat is niet heilig. Dell 2412m is een ips paneel afaik, en daar valt meer dan prima op te gamen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

link Laatste check.. Dit werkt dus met 3 schermen etc?!
Dan ga ik em nu bestellen..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 408195 op 16-05-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 20-05 21:57
Anoniem: 408195 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:22:
link Laatste check.. Dit werkt dus met 3 schermen etc?!
Dan ga ik em nu bestellen..
Dat moet werken inderdaad

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dan bestel ik em vanavond.. En die schermen komen nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Geen ssd? of mis ik wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

enchion schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:24:
[...]

HuuuuH , Ik zie net dat ik 2-3de sta overall. :?

Simon, Roope , Kat enzz staan allen op de 2de pagina , ik denk dat er velen zijn die LimeRock hebben overgeslagen of problemen daar gehad hebben.

1e race die ik deed kwam ook wel wat geluk bij te pas , veel mensen die crashten en 2de race ook , want daar hoor ik echt niet te staan eigenlijk.

Ik denk dat Mosport al wel verandering in deze situatie gaat brengen , Lijkt me toch wel dat Simon het kampioenschap uiteindelijk gaat winnen.
Denk het ook. Ik had de mazzel dat ik week 1 niet heel slecht gefinisht ben en in week 2 dus 2e ben geworden op LRP, dit ga ik never nooit volhouden ;)
Ik ga echter wel m'n best doen uiteraard, alleen de paar rondjes Mosport die ik tot nu toe gedaan heb .. oef, dat wordt flink oefenen!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een SSD heeft dan ook totaal geen nut voor iRacing. Als je je PC alleen voor iRacing gebruikt zou ik geen SSD nemen. Als je ook andere dingen doet zou ik er zeker een aanraden, als je toch zoveel geld gaat uitgeven kun je beter 100-200 euro meer uitgeven aan een fatsoenlijke SSD, daar word je hele systeem 10 keer sneller van. Helaas geldt dat voor iRacing (nog?) niet :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik vraag het ook aangezien ik me bijna niet kan indenken dat je een nieuwe pc alleen voor iracing gaat gebruiken :P
Op mijn 3 jaar oude pc draait iracing ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien idd wel handig.. :D
ff kieken hoor

Kingston SVP200S3/120G
120 GB 535 MB/s € 114,90

Goed genoeg?

OOH wacht zit volgens mij weer helemaal verkeerd te kijken xD

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 408195 op 16-05-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:48:
[...]

Een SSD heeft dan ook totaal geen nut voor iRacing. Als je je PC alleen voor iRacing gebruikt zou ik geen SSD nemen. Als je ook andere dingen doet zou ik er zeker een aanraden, als je toch zoveel geld gaat uitgeven kun je beter 100-200 euro meer uitgeven aan een fatsoenlijke SSD, daar word je hele systeem 10 keer sneller van. Helaas geldt dat voor iRacing (nog?) niet :-(
Ik vind het wel fijn dat het laden van banen nu lekker snel gaat. Gebruik ook een SSD waar ook Iracing op staat. Normaal moest ik toch al snel 1 1/2 minuut of langer wachten voor een baan geladen was. Nu is dat 15 tot 20 seconde. Ik doe men SSD iig niet meer weg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchDevil79 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Ik vind het wel fijn dat het laden van banen nu lekker snel gaat. Gebruik ook een SSD waar ook Iracing op staat. Normaal moest ik toch al snel 1 1/2 minuut of langer wachten voor een baan geladen was. Nu is dat 15 tot 20 seconde. Ik doe men SSD iig niet meer weg.
Wat voor n SSD heb jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Huh? Bij mij helpt het geen zak. Laad tijd nog steeds ~30-40 seconden, met of zonder SSD... Alleen iRacing, andere games gaan van minuten naar seconden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekversteege
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-05 14:15
Ik heb iRacing ook mijn SSD staan en aanvankelijk merkte ik er weinig van. Volgens mij komt het omdat de laadtijden van iRacing sowieso al vrij lang zijn. Maar Paul merkte gister op dat ik altijd eerder in de sessie ben dan hij en altijd al bijna een rondje gedaan heb voordat hij er is. We hebben verder een redelijk vergelijkbaar systeem. Dus wellicht helpt het wel wat maar de laadtijden blijven lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar volgens dutch devil werkt het bij hem dus wel enorm goed??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Het zal vast wel wat helpen met het laden van de baan. En daar los van, het helpt met veel andere zaken die je op de pc doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hier helpt het ook best wel hoor, en ik heb nog een "antieke" Intel 80GB Postville uit 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piekartz87 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:46:
Het zal vast wel wat helpen met het laden van de baan. En daar los van, het helpt met veel andere zaken die je op de pc doet.
Ok, wat adviseer je mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Als ik een nieuwe pc zou aanschaffen dan komt er een SSD in. Maar goed ik weet niet wat je er mee wilt gaan doen. Van de types en modellen is mijn kennis 3 jaar oud omdat mijn pc zou oud is.

Ik zou in ieder geval kijken wat er geadviseerd wordt in de best buy guide. Daar horen ook topics bij en ik denk dat je daar beter terecht kan met je vraag.

Persoonlijk vind ik een moderne pc die je nu zou bestellen niet echt compleet zonder SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T zal niet heel bijzonder zijn wat ik er mee ga doen.. Qua games alleen iracing..
Voor de rest misschien af en toe wat dingentjes voor school maken maar zal niet heel spannend zijn..
Ik ga ff kijken in de best buy guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Hmm, oke. Ja maargoed dan heb je op zich ook geen dikke grafische kaart en een i5 nodig.
Je kan natuurlijk altijd nog een SSD aanschaffen en erin zetten. Fluitje van een cent.
Mocht je nog een keer meer gaan doen met je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:34:
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar volgens dutch devil werkt het bij hem dus wel enorm goed??
Ik heb de Samsung 830 series 128 Gb gekocht en die werkt echt wel sneller dan men 1TB samsung 7200rpm schijf die ik hiervoor had. Ben ook meetsal de eerste in de room als een oficiele race start. Dus dat het niet helpt kan ik niet zeggen. Maar ja verder ingame merk je er natuurlijk niks van. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 10:50
niekversteege schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:26:
Ik heb iRacing ook mijn SSD staan en aanvankelijk merkte ik er weinig van. Volgens mij komt het omdat de laadtijden van iRacing sowieso al vrij lang zijn. Maar Paul merkte gister op dat ik altijd eerder in de sessie ben dan hij en altijd al bijna een rondje gedaan heb voordat hij er is. We hebben verder een redelijk vergelijkbaar systeem. Dus wellicht helpt het wel wat maar de laadtijden blijven lang.
Een heel rondje is misschien wat overdreven maar het komt wel vaak voor dat je 30-40 seconden voor me ligt bij een Q sessie waar ik direct op de join / go on track knoppen gedrukt heb zodra ze groen werden.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, maar zn ding is dus ook nog achteraf makkelijk alsnog er in te plaatsen begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Anoniem: 408195 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:
Oke, maar zn ding is dus ook nog achteraf makkelijk alsnog er in te plaatsen begrijp ik?
Ik zou dit niet achteraf plaatsen. Je gaat het meeste voordeel hebben als je je windows installatie + meestebruikte programma's (+ iracing) op die SSD zet. Als je die pas achteraf plaatst wil dat zeggen dat je je windows en alle programma's opnieuw gaat moeten installeren.

Dat zou voor mij de reden zijn om ze meteen te plaatsen, tenzij je een fan bent van windows herinstallaties.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. Geen ervaring mee, maar klinkt niet fijn :D
ff over nadenken dan maar..
Lijkt me wel fijn om als eerste (of een van de eerste) aan te komen in zn sessie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Anoniem: 408195 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:30:
Lijkt me wel fijn om als eerste (of een van de eerste) aan te komen in zn sessie..
Dit maakt echt totaal niets uit aangezien dat je 5 minuten hebt om te joinen en in die 5 minuten ga je niets drastisch veranderen aan je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niellie41 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Dit maakt echt totaal niets uit aangezien dat je 5 minuten hebt om te joinen en in die 5 minuten ga je niets drastisch veranderen aan je auto.
tjah.. dat niet nee, maar met Kwali en zo is toch ook wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dan mis je 1 minuut van de kwalificatie. Dan heb je nog 19 minuten om een tijd neer te zetten en als het dan nog niet lukt, kan je een uur later nog een keer proberen. En dat 7 dagen lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Erna plaatsen is qua hardware eenvoudig te plaatsen, plug and play. Maar je moet inderdaad opnieuw installeren als je het goed wilt doen.

Als je daar wat ervaring in hebt is dat zo gedaan. Handig is anders.
Maar kijk maar even wat je zelf wilt ik wil je niet op kosten jagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Hoi Eric, een SSD is geen magisch apparaat, het is gewoon een soort snelle harde schijf.
Je moet voor je aanschaf even helder hebben wat het voor je kan betekenen, want zo'n dingetje kost wel wat meer.
Dat is voor iRacing volgens mij alleen sneller de initiële opstart (bij mij staat het niet op mijn SSD maar op mijn gewone harddisk, en dan is het ong. 20 sec. maar bij anderen langer zo te lezen hier)

Je haalt verder GEEN voordelen met een SSD t.o.v. een standaard HDD, hij kan gewoon iets sneller de dingen naar z'n RAM-geheugen overzetten, maar daarna maakt het dus niks uit. Elk spel of programma draait vanuit het RAM, dus het biedt alleen voordelen van het eenmalig uitlezen van je schijf naar het RAM-geheugen.

Een SSD heeft ook wat nadelen, zoals een minder lange houdbaarheid en je moet hem wel goed instellen in Windows, anders pluk je er helemaal geen vruchten van -> defragmentatie uitzetten en meer van dat soort instellingen)
Ik heb zelf wel een SSD en daar draai ik eigenlijk alleen Windows 7 op. Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, maar mijn boot-cycle is bij lange na niet PC aan -> 10 sec. later op bureaublad of zo. Het valt mij dus wat tegen. Als ik jou was, zou ik het even laten! En als je een mooie, beetje moderne pc haalt nu dan heb je sowieso wat om naar uit te kijken qua snelheidswinst en betere graphics en zo, dat gaat een SSD echt niet 2 keer zo goed maken allemaal. Dus als je twijfelt en je moet een beetje op de centjes letten, dan zou ik het lekker bij een gewone HDD laten! Werkt gewoon prima hoor en de meesten doen dat.

Die tijdswinst bij quali en de race-start heb je helemaal niks aan! tijd zat, zoals iemand boven mij net ook al zei (echt waar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Grappig, ik zie het juist compleet anders. In iRacing helpt het niks, maar in windows zelf en zware programma's is het een ENORME verbetering. Zonder SSD duurde het ~2 minuten voor ik m'n bureaublad zag, en dan nog eens 2 minuten voordat ik een programma als Photoshop of Visual studio zou durven openen (als ik dat eerder doe kon ik gerust even een blokje om gaan :+). Nu met SSD duurt het 20-30 seconden tot ik m'n bureaublad zie, en kan ik meteen Photoshop of Visual Studio opstarten (duurt een seconde). Ook voelt windows zelf gewoon enorm veel sneller, klik je op 'Mijn documenten' of whatever dan reageert hij gewoon meteen, en niet na een korte laad tijd zoals normaal. Ik merk het aan alles, en mijn ervaring is dan ook dat een snellere CPU / meer ram bijna niet helpen, en een SSD juist wel.

Qua performance in games is het inderdaad alleen maar tijdens het laden, dat is ook logisch.

Verder valt het met instellen heel erg mee, als je er Windows 7 op zet staat standaard alles goed, defrag bijvoorbeeld staat gewoon uit standaard hoor.

Ik heb overigens een Crucial M4, beste ~220 euro die ik ooit aan een PC onderdeel uitgegeven heb.

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 16-05-2012 16:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Één punt ben ik het wel mee eens, als je centen wilt besparen en je doet verder niets boeiends met je pc. Laat het dan lekker zitten.
Als je photoshopt zou ik het zeker wel weer aanraden inderdaad.

Maar goed, daar zijn andere topics voor volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan denk ik dat ik em laat zitten.. Als ik ooit wat wil doen dan doe ik dat wel op mijn huidige systeem..
Oke, dus dit moet prima te doen zijn dan bestel ik em.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb zelf geen ssd, ik heb ook geen last van hele lange laadtijden. Maar ik hoor vaker dat dit ten alle tijden zijn geld waard is. :p

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

en dan hier de eerste live beelden geschoten @ 60fps met mijn nieuwe setup S27A750D Via Displayport @ AMD 7970, eindelijk echt 120hz fullscreen. alles draait gelukkig zonder problemen :D na wat horror verhalen op internet:P

Directer dan ooit :D

Originele video @ 60 FPS http://dl.dropbox.com/u/2...120HZ%20Mazda%2060fps.wmv

[ Voor 35% gewijzigd door BruceLee op 16-05-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekversteege
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-05 14:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 08:28

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Weer een auto minder om mee te driften ;(

Ten aanzien van schermen / SSD / GPU's etc..... ik kreeg het idee toen ik net ff mijn achterstand van vandaag snel bijlas dat ik in het verkeerde topic zat. ;( -
Zullen we weer ons met iRacing bezig houden :?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

hehe ook goed Joep. We zullen niet meer patsen met onze hardware. ;)

V8 op NTM, ben benieuwd of dat wat gaat worden. Ze kunnen wel zeggen dat ze goeie feedback hebben gehad maar ja het is altijd maar afwachten met het NTM. :)

Zelf gister nog ff wat lopen testen met de Lotus79 op Brands Hatch. Pffffffff wat een combi, dit gaat me wat SR kosten denk ik. In 42 rondjes oefenen 40 incjes aan offracks opgelopen. 8)7 Maar uit eindelijk wel een 1.12.7 kunnen rijden zonder een oftrack. Nu nog ff die tijd herhalen in de qualificatie. :)
Wel zeer gaaf hoe je sommige bochten met die Lotus79 kan nemen hier. Sommige bochten is het gewoon op hoge snelheid in sturen en maar hopen dat het goed gaat. Iig nog wel ff wat oefenen voordat we hier een race op gaan proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

het gaat er over wat de beste simrace hardware is ;) voor iracing ook die samsung 120hz monitor isniet de snelste helaas van alle 120hz monitoren van die er zijn gelukkig is hij wel sneller dan wat ik had kwa inputlag en een stuk minder ghosting, en 120hz ziet er heel fijn uit :D. maar het is wel de gene die er het beste uitziet kwa monitor model ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BruceLee op 16-05-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:43:
Weer een auto minder om mee te driften ;(
Nou net een SRF race gehad (ook met dat vieze nieuwe rubber) en ik kan er toch aardig makkelijk en hard mee gooien vind ik.

Enige probleem met deze NTM versie is dat je niet echt goed kan voelen waar de grens zit.

Met veel auto`s hoor je ook niet te driften , driften met een Radical bv voor 45min is echt te belachelijk voor woorden wat betreft realisme . (hoewel het wel leuk is natuurlijk)

Ik denk ook dat we nog een paar NTM`s moeten wachten voordat de banden zo goed zijn dat ze zowel voor netjes rijden als voor boenen goed werken.(hoewel veel boenen nooit realistisch snel is)

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 16-05-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:54

derx666

mecker ende blaet

Ik zou het wel leuk vinden als je echt tire degredation zou hebben ipv dat overheating wat we nu hebben. Lekker flat spotten enz. En ook weer eens nauwkeurige terugkoppeling van de temp in iRacing zelf.
Hierdoor wordt het lastiger om snel en consistent met grote slipangle te rijden, en worden de rijders die clean rijden beloond.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ten aanzien van de Radical ben ik het helemaal met je eens, Enchion. Die kan in RL amper driften.
maar een Mustang, V8, Corvette, GT, Caddy moeten kunnen driften. En ja het probleem is dat je de grens niet goed voelt komen tussen beetje hanteerbaar overstuur en onhoudbaar overstuur met NTM.
@Derx: Ja slijtage, goede temps en flat spots... Helemaal voor....

Ennuh. Driftend rijden is niet sneller, dat weet ik echt wel.
Alhoewel ik in de Healey Competions in races heb gezeten met Denis Welch die alle bochten in een race op zandvoort attaqueerde als een rally rijder en er vol dwars door ging en het ene na het andere ronderecord aan flarden reed. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 16-05-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Anoniem: 408195 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:00:
Dan denk ik dat ik em laat zitten.. Als ik ooit wat wil doen dan doe ik dat wel op mijn huidige systeem..
Oke, dus dit moet prima te doen zijn dan bestel ik em.. :D
Klopt het dat ik een CPU en geheugen mis?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:57:
[...]

GAAP ;)

Ik heb een video van Denis gevonden op inet, helaas in de regen en dus wat voorzichtig. Dit is dus een auto uit ca. 1955:

[ Voor 36% gewijzigd door JoepW op 16-05-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
ZeeZeiler schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:57:
Goed Lezen/Kijken ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als je moe bent kun je ook naar bed gaan hoor.
Ik vind dat een beetje hardware talk op deze plek ook best passen eigenlijk.

Zeker voor een spel als iRacing dat best wat specifieke eisen heeft ten opzichte van de standaard BF3 spellen.
Waarom zou je wel non stop mogen lullen over stuurtjes, pedalen en kuipstoeltjes, maar als er mensen twijfelen over een grafische kaart voor een toekomstige 3 monitor setup o.i.d. en hier wat advies en ervaringen met betrekking tot iRacing zoeken wordt er moeilijk over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

tip: Upgrade kitje ;)

En nu zeg ik er niks meer over. hahaha Anders maait Joep me neer.

btw dat filmpje is geen iracing Joep. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:10:
Als je moe bent kun je ook naar bed gaan hoor.
Ik vind dat een beetje hardware talk op deze plek ook best passen eigenlijk.

Zeker voor een spel als iRacing dat best wat specifieke eisen heeft ten opzichte van de standaard BF3 spellen.
Waarom zou je wel non stop mogen lullen over stuurtjes, pedalen en kuipstoeltjes, maar als er mensen twijfelen over een grafische kaart voor een toekomstige 3 monitor setup o.i.d. en hier wat advies en ervaringen met betrekking tot iRacing zoeken wordt er moeilijk over gedaan?
True, maar de vragen die we nu kregen waar imo wel heel erg en die informatie had die ook zelf kunnen uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja vragen als "past deze cpu op dit moederbord?" horen hier ook niet thuis inderdaad en sommige vragen van vandaag vallen ook wel onder die categorie, maar de opmerking is ook al wel eens eerder gemaakt en om even wat tegenwicht te geven geef ik dus ook even mijn mening ;)

Een discussie over SSD laadtijden en 120hz schermen en (input)lag vind ik prima op hun plek hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jongens, begrijp me niet verkeerd. Het is precies zoals Nellie en Red Baron het verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Ah.
Sorry Joep...

/on topic

Wat vinden jullie van het nieuws dat de V8 Maandag a.s. mogelijk het NTM krijgt? Zelf ben ik wel benieuwd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Mij maakt het om eerlijk te zijn niets uit. Ik zal er nooit officiële races in rijden. Ik ben benieuwd of de GT Challenge de rollende starts krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Effe een followup over mijn dilemma's ivm "wat na de MX-5"...

Jullie hadden gezegd om eens met de SRF rond te toeren omdat die wat op de Skip zou lijken. Valt dat wel tegen. Proper rijden is een uitdaging, want die achterkant is meteen weg. Op zich geen probleem mee, dat is even wennen en dat komt wel goed.

Maar als ik kijk hoe de anderen in practice daar mee reden? Die driftten gewoon heel dat binnenstuk van de Charlotte track. Dat leek op smijten en dan 5 keer corrigeren in de bocht. Is dit dan hoe er met de Skip ook wordt gereden? Ik had gehoopt op net iets mooiere lijnen :-S

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

In de Skip wordt smijten met de auto afgestraft. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. In de Skip moet je juist smooth rijden.

Maar het is wel ook zo dat als je verkeerd in de Skip rijdt, is de achterkant ook weg.

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 16-05-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ontopic :P

radical deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes.... 17 wing neem ik aan? Ik heb nog niet geprobeerd maar ik zie alweer genoeg, lastig die track... Misschien maar weer veilig met 26 wing gaan rijden :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
crowke schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:50:
Effe een followup over mijn dilemma's ivm "wat na de MX-5"...

Jullie hadden gezegd om eens met de SRF rond te toeren omdat die wat op de Skip zou lijken. Valt dat wel tegen. Proper rijden is een uitdaging, want die achterkant is meteen weg. Op zich geen probleem mee, dat is even wennen en dat komt wel goed.

Maar als ik kijk hoe de anderen in practice daar mee reden? Die driftten gewoon heel dat binnenstuk van de Charlotte track. Dat leek op smijten en dan 5 keer corrigeren in de bocht. Is dit dan hoe er met de Skip ook wordt gereden? Ik had gehoopt op net iets mooiere lijnen :-S
Skip is smooth rijden.
Met de SRF kan je meer smijten en met de rem corrigeren in de bocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

NickThissen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:23:
Netjes.... 17 wing neem ik aan? Ik heb nog niet geprobeerd maar ik zie alweer genoeg, lastig die track... Misschien maar weer veilig met 26 wing gaan rijden :+
nehoor gewoon 26 wing doet iedereen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm heb even geprobeerd, verschrikkelijk zeg. 26 wing is zo enorm onderstuurd dat ik zelfs na 5 rondjes gewoon rechtdoor ging in de bochten, dacht er gewoon niet aan dat ik m'n stuur 360 graden moest draaien om rond te komen... 17 wing is iets beter, maar de enige setup die ik heb gevonden is ook onderstuurd en dat kun je ook nog eens niet corrigeren, zodra je iets teveel gaat sturen ben je hem kwijt. Onderstuurd is verder geen probleem, daar hou ik vaak wel van als dat dan wel te corrigeren is door hem gewoon wat harder de bocht in te gooien, maar dat lukt me dus totaal niet hier, zelfs niet met de setup waar ik vorige week prima mee rond kwam. Denk dat dit een drop week wordt... kut baan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

NickThissen schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:01:
Hmm heb even geprobeerd, verschrikkelijk zeg. 26 wing is zo enorm onderstuurd dat ik zelfs na 5 rondjes gewoon rechtdoor ging in de bochten, dacht er gewoon niet aan dat ik m'n stuur 360 graden moest draaien om rond te komen... 17 wing is iets beter, maar de enige setup die ik heb gevonden is ook onderstuurd en dat kun je ook nog eens niet corrigeren, zodra je iets teveel gaat sturen ben je hem kwijt. Onderstuurd is verder geen probleem, daar hou ik vaak wel van als dat dan wel te corrigeren is door hem gewoon wat harder de bocht in te gooien, maar dat lukt me dus totaal niet hier, zelfs niet met de setup waar ik vorige week prima mee rond kwam. Denk dat dit een drop week wordt... kut baan.
sterker nog ik rijdt gewoon met de set die je op lime rock park deelde ^^

Update heb de lag test opnieuw geupload met realtime beelden anders krijgen sommige mensen hier misschien een totaal verkeerd beeld van hoeveel het nou werkelijk lagged.

ik stuur gewoon extreem lomp snel puur om het maar te kunnen aantonen hier de beelden origineel slowmotion en de superslowmotion die alleen beschikbaar was eerst.

in werkelijkheid en ingame stuur je nooit zo.

[ Voor 20% gewijzigd door BruceLee op 17-05-2012 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:41

Darkasantion

Just keep swimming!

FFS! Een of andere mongool kan dus niet rijden op CMS en ramt gewoon vol in mijn zijkant terwijl ik high loop te rijden en hij duidelijk erachter zit en langzamer is...
Als ie dan nog tenminste sorry zeggen, maar nee hoor...

SR-rating dus weer naar beneden, zal dus nog wel even duren voordat ik ook maar in de buurt kom van SR 3.0....

[ Voor 9% gewijzigd door Darkasantion op 17-05-2012 08:14 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28
Woei Mosport! In de (Proto+)GT series is Suzuka aan de beurt en daar kom ik echt niet goed uit de voeten met de Corvette, dus ik denk dat ik misschien maar Radical ga rijden. Vannacht wat rondjes gereden maar kom voorlopig nog niet onder de 1:14.0 op een lege tank en 26 wing. Anyway, de Radical en ook Mosport zijn en blijven fun! :)

M'n PB is 1:13.6, maar dat was met OTM en 17 wing. De eerste en laatste sector waren toen een stuk sneller, maar de middelste sector lijkt nu sneller (vooral het uitaccelereren bij Moss denk ik).

[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 17-05-2012 09:26 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topic voor de eerste race van de ELMS is op het iRacing forum te vinden!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1960005.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

NickThissen schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:01:
Probeer Mosport eens met de mustang lol niemand wil daar rijden volgens mij en als ze er rijden is er geen bocht te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-03 16:02
Ik ben nu ongeveer een maandje bezig met iRacing en ik moet zeggen ik vind het echt geweldig!! Ik ben zo enthousiast geworden dat ik zelfs een soort van simrig gebouwd heb dat rijd toch nog ff wat realistischer. Ik heb zojuist mijn eerste Mustang race gewonnen op Mosport dus haha wat een verschrikkelijke baan als je wat gras tegenkomt ben je gelijk klaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

martijn_8519 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:19:
Ik ben nu ongeveer een maandje bezig met iRacing en ik moet zeggen ik vind het echt geweldig!! Ik ben zo enthousiast geworden dat ik zelfs een soort van simrig gebouwd heb dat rijd toch nog ff wat realistischer. Ik heb zojuist mijn eerste Mustang race gewonnen op Mosport dus haha wat een verschrikkelijke baan als je wat gras tegenkomt ben je gelijk klaar.
Netjes hoor !!

Zo te zien was het nogal een wat ruige race ;) maar knap gedaan Mosport is moeilijk genoeg met de stang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nou, mij ga je deze week niet in een SM race tegenkomen iig. Wat een ongelofelijke klotebaan is dat Road America :) Net met een MDF setup met moeite een 2.07.3 gereden, met een LDF zat ik daar al weer onder, maar goed. Gewoon geen leuke baan.

[ Voor 35% gewijzigd door BM op 17-05-2012 14:21 ]

Xbox

Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.