“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Dat is een Galant, maar die kleur is er uit...Alcides schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 01:46:
[...]
Mooie setup! Weet je ook nog waar je dat bureau vandaan hebt? Precies wat ik zoek namelijk.

Ow er staat trouwens Lion op. Ik las laatst ergens dat dat gratis te upgraden was naar Mountain Lion. Klopt dat?
Beetje een slechte foto, kan haast niet zien of er nou wel of geen Apple spul staat xDVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:55:
Na lang te hebben gekeken in deze topicreeks dan toch maar eens mijn set-up laten zien, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
[afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

[ Voor 8% gewijzigd door bokkow op 16-10-2012 16:26 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
bokkow schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:22:
Ik ben nu beetje aan het denken over hoe ik nu mn speakertjes neer wil zetten en ik bedacht me dat de voet er af te halen was. Een beugel die ik achter op mn Thunderbolt Display vast kan maken is zo gefixt dus ik zou ze er ook aan op kunnen hangen.. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
MacBook Air 13": 1.8GHz i5, 8GB, 128GB, - Thunderbolt Display - iPhone 4S: 16GB
bokkow schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:22:
Ik ben nu beetje aan het denken over hoe ik nu mn speakertjes neer wil zetten en ik bedacht me dat de voet er af te halen was. Een beugel die ik achter op mn Thunderbolt Display vast kan maken is zo gefixt dus ik zou ze er ook aan op kunnen hangen.. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
Bovenaan de website Forum -> myReact -> Profiel wijzigen -> Signature.JuliandeB schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:31:
hoe krijg je trouwens dit onderaan elk bericht:
MacBook Air 13": 1.8GHz i5, 8GB, 128GB, - Thunderbolt Display - iPhone 4S: 16GB
[...]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Als het "stevig" genoeg is, geen probleem. Echter als de speaker behuizing gaat trllen ipv de speakercone zelf, dan niet. Het voetje vangt nu alle krachten van de woofer/cone op, en straks is dat je monitor. Als je monitor dus wiebelt, dan worden die krachten verplaatst en mis je lage tonen.bokkow schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:22:
[afbeelding]
Ik heb de mijne op zijn kant gelegd... Dus horizontaal. Ziet er aardig uit. Maar de mijne staan wel 50 cm links en rechts van mijn monitor. Heel dicht op de monitor verpest het geluidsbeeld wat je krijgt. Je kunt niet goed meer aanwijzen waar welk instrument op het podium stond. Als ze verder uit elkaar staan dan is dat makkelijker.
[ Voor 17% gewijzigd door World Citizen op 16-10-2012 17:17 ]
FreeReef.nl
- 15" MacBook Pro Retina
- 27" Thunderbolt Display
- iPad 3 32GB WiFi + 3G
- iPhone 5 16GB Black
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

- Macbook Pro 2011 2.2 Ghz
- Hp 2310i
- iPod Nano met HEX Leather bandje
- iPhone 4s Wit 16GB
- Wacom Bamboo
- Logitech BT Headset
- Creative 2.1 speaker setje
- Trieste planten
- Muurschildering (begin fase)
- Magic Mouse
- Apple Full Keyboard
(prijsvraag voor een schouderklopje... voor de oplettende kijker)
FreeReef.nl
Je Apple altaar is mooi gelukt!World Citizen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:54:
[afbeelding]
- Hp 2310i
- iPhone 4s Wit 8GB
- Wacom Bamboo
- Logitech BT Headset
- Trieste planten
- Magic Mouse
- Apple Full Keyboard
Op 24 september had je nog maar 10% van je nieuwe werkplek af.World Citizen schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:26:
Teaser nieuwe werkplek... 10% klaar
[afbeelding]
An a day keeps the doctor away.
Totaal overzicht

Speaker close up

Keyboard close up

En wat is er zoal te zien?
- Macbook pro 2011 2.0Ghz, 240GB ocz vertex 3, 8gb 1333mhz kingston
- Dell UltraSharp U2412M
- Logitech wave Pro
- QCK Steel mousepad
- HTC One X (incl kidigi dock)
- Tangent Evo E5
- Line 6 studio Pod GX
- Akai MPK Mini
- Aoyue 937 soldeer station
- Gorillapod
- +/- 35 pennen
Wat is er dan niet te zien?
- Sony Nex-5N incl 18-55mm (daar zijn de foto's mee genomen)
- Marantz SR5004
- Tangent Evo E4 (rear)
- Ibanez BT 675
- Zelfbouw subwoofer
[ Voor 6% gewijzigd door tweakG5 op 17-10-2012 12:56 ]
Een iPhone 4s met 8GB?World Citizen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:54:
[IMAGE]
- Hp 2310i
- iPhone 4s Wit 8GB
- Wacom Bamboo
- Logitech BT Headset
- Trieste planten
- Magic Mouse
- Apple Full Keyboard
Verrek joh, Ik had indertijd het laagste model besteld.... Ik ging er altijd vanuit dat dit 8 GB was...
Mooie meevaller zo .....
Ja, 10% of 15%... Doelstelling is dat je bijna niets meer ziet van het Apple logo door de graffiti... Met als idee dat Apple de achterkant van al mijn producten verzorgt...iApp schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:52:
[...]
Je Apple altaar is mooi gelukt!![]()
Op 24 september had je nog maar 10% van je nieuwe werkplek af.
Altaar.. nou dat gaat wel ver. Maar Apple zorgt ervoor dat mijn zaken goed lopen. Dus blij ben ik er wel mee.
FreeReef.nl
Het liefst nog de macbook dozen erbij, maar dat past niet

World Citizen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:18:
[...]
Verrek joh, Ik had indertijd het laagste model besteld.... Ik ging er altijd vanuit dat dit 8 GB was...
Mooie meevaller zo .....
[...]
Ja, 10% of 15%... Doelstelling is dat je bijna niets meer ziet van het Apple logo door de graffiti... Met als idee dat Apple de achterkant van al mijn producten verzorgt...
Altaar.. nou dat gaat wel ver. Maar Apple zorgt ervoor dat mijn zaken goed lopen. Dus blij ben ik er wel mee.
[ Voor 4% gewijzigd door JuliandeB op 17-10-2012 17:03 ]
Die tasjes hangen bij een collega met Helium ondersteboven aan zijn bureauJuliandeB schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:57:
Er zijn meer mensen met een soort van Apple altaar. Zoals ik:
[afbeelding]
[...]
FreeReef.nl
World Citizen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:42:
[...]
Die tasjes hangen bij een collega met Helium ondersteboven aan zijn bureau
Ik ook, alles zit in de doos van m'n iMac maar om nu m'n kast te gebruiken om daar de tasjes van Apple in te leggen. Het blijft een plastic tasje hè?Mektheb schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:17:
Ik bewaar ook altijd de Dozen, het verkoopt immers makkelijker weer
Nou, mijn kastruimte is echt gevuld met spullen die ik gebruik in plaats van met lege dozenJuliandeB schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:57:
Er zijn meer mensen met een soort van Apple altaar. Zoals ik:
[afbeelding]
[...]
Wat betreft het doorverkopen, in de regel ben ik iemand die spullen opgebruikt tot ze niet meer willen, of aan het einde van de loopbaan van de spullen deze weggeeft. (Mijn 5 jaar oude Desktop draait nu verder bij mijn moeder)
Waaronder die van mijn Apple producten... Dozen van tv's, desktop's, waterkoker's, scheerapparaten en dat soort meuk bewaar ik echt niet, aangezien ze niks toevoegen aan de waarde van het product. (Dit soort producten worden namelijk geleverd in kartonnen dozen, niet echt iets dat je over 10 jaar nog op zolder wilt hebben staan.)
Verwijderd
Klopt, zit geen aparte audio uitgang op. Scherm heeft ingebouwde speakers.Muchachooo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:56:
Even een vraagje aan de Thunderbolt Display gebruikers hier; heeft dat ding serieus geen audio uitgang? Ik zat op de website van Apple te kijken en kon er niks over vinden...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
USB Speakers die kun je op je Monitor aansluiten...Muchachooo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:56:
Even een vraagje aan de Thunderbolt Display gebruikers hier; heeft dat ding serieus geen audio uitgang? Ik zat op de website van Apple te kijken en kon er niks over vinden...
Owke, de leukere speakers zijn geen USB, maar het kan wel uiteindelijk.
Je zou ook een USB geluidskaart in je Scherm kunnen steken, en daar normale speakers op aansluiten.
Heel handig is het niet inderdaad.
FreeReef.nl
Ik begrijp dat het een extra kabeltje betekent, maar als je de muziek uit je speakerset wilt hebben, dan sluit je die toch aan op je Mac zelf, in plaats van dat via de Thunderbolt Display te doen? Of is het vooral het punt dat je met een MacBook werkt, en thuis zo min mogelijk kabels in en uit zou willen pluggen?Muchachooo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:35:
Dat is wel jammer. Ik heb mijn muziek liever uit mijn speakersetje dan uit een scherm, hoe goed de ingebouwde boxen ook zullen zijn.

Mbp 2010 (links) doet op het moment vrij weinig aangezien ik tijdelijk geen opleiding heb
Beide machines zijn voorzien van een Crucial M4 128GB. Toch begin ik te twijfelen of dat wel zo verstandige keus was geweest voor de Mini aangezien ik constant ruimte 'tekort' kom nu
Heb ik. iTunes en iPhoto draai ik vanaf daar + alle films etc. staan daar ook op. Meer het idee dat ik rekening moet houden met de grootte van de ssd.. De snelheid van bijv. een iMac valt behoorlijk mee. Dacht altijd dat die dingen 'langzaam' waren vergeleken met een SSD maar die 7200rpm komen nog best goed mee!SChief schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:02:
Anders een extern schijfje eraan hangen voor data?Of heb je gewoon zo veel programma's dat je die 128GB vol krijgt?
Kan natuurlijk ook een iMac aanschaffen ipv de mini
Launching containers into space
[ Voor 73% gewijzigd door Daedalus op 19-10-2012 18:28 ]
Verwijderd
Je kan toch gewoon 2 schijven inbouwen?Schaap1991 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:44:
Ook maar eens mijn 'werkplek' posten. Kom elke dag op Tweakers maar bijna nooit op het forum. Totdat ik gister AppleTalk vond![]()
[afbeelding]
Mbp 2010 (links) doet op het moment vrij weinig aangezien ik tijdelijk geen opleiding hebToch mijn eerste Mac. Later de Mac Mini erbij gekocht die nu dagelijks gebruikt wordt.
Beide machines zijn voorzien van een Crucial M4 128GB. Toch begin ik te twijfelen of dat wel zo verstandige keus was geweest voor de Mini aangezien ik constant ruimte 'tekort' kom nu
Rhndy schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:51:
It's been a while:
[afbeelding]
Wat je ziet:
21,5" iMac Mid-2011 i5, 8GB
11,6" MacBook Air i5, 2GB
iPhone 5 16 GB
iPod Nano met LunaTik
Wat je niet ziet:
Raspberry Pi (hangt achter de iMac)
iPad 16 GB, staat beneden in de kast stof te happen.
...

MBP 13" 2012 i5 8gb ram
Sennheiser HD-25 II-1
iphone 5
ipad 3 16gb wifi
amd phenom II 965 x4 3.8ghz
asus crosshair iv formula
ocz 8gb 1600mhz
nvidia gtx460 768mb
samsung 830 series 128gb ssd
samsung 1tb+2tb 7200/5400rpm
Samsung 2233rz 22" 120hertz, Samsung t200 20"
Steelseries 6gv2
Steelseries sensei
Steelseries QcK heavy
Sennheiser pc-350
Logitech z-623
Als de zolder tot slaapkamer verbouwd is verhuis ik een verdieping lager, naar de kleinste slaapkamer,
maar voorlopig zit ik hier prima, ondanks dat het allemaal niet zo mooi uit ziet.

Wat je ziet:
- MacMini uit 2012 met 8 GB geheugen
- MacBook Pro uit 2011
- Macintosh SE uit 1986
- 4GB iPod Nano [Product]Red
- Mirai 22" monitor
- Verder nog wat vaderdag cadeautjes, boeken, labello, thee en notitieblok
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Verwijderd
Wat je ziet is mijn MacBookPro 13" en mijn iPhone 4S.
*Klik voor een grotere foto
Zelf ben ik nog van plan om een Magic Mouse en een monitor aan te schaffen.
Omdat ik met de programma's van Adobe werk is het scherm van mijn MBP een beetje te klein.
En ik twijfel een beetje welke grote van monitor ik zou kopen en of ik hem nu links of rechts van mijn MBP zou zetten
Dat is een persoonlijke voorkeur. Ik vind het zelf het prettigste als mijn scherm rechts langs de macbook staat.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 04:56:
Eindelijk is mijn bureau opgeruimd en had ik plaats om mijn Appeltje te zetten![]()
Wat je ziet is mijn MacBookPro 13" en mijn iPhone 4S.
*Klik voor een grotere foto
[afbeelding]
Zelf ben ik nog van plan om een Magic Mouse en een monitor aan te schaffen.
Omdat ik met de programma's van Adobe werk is het scherm van mijn MBP een beetje te klein.
En ik twijfel een beetje welke grote van monitor ik zou kopen en of ik hem nu links of rechts van mijn MBP zou zetten
✌
Verwijderd
Leuke set-up, zelfs je bin (basket) op de grond lijkt op de Apple bin.Rivanov schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:59:
- 15" MacBook Pro Retina
- 27" Thunderbolt Display
- iPad 3 32GB WiFi + 3G
- iPhone 5 16GB Black

mijn bescheiden setup
- Macbook Pro 17 inch
- Apple Cinema Display 27 inch
- keyboard, muis, trackpad
- Access Virus Ti Snow
- 2 x Yamaha MSP 7
- 2 x Avantone Mixcube (active)
- M-patch monitor switch
Macbook Pro word binnenkort vervangen door een Mac Pro, of evt een hackintosh. Moet nog even uitzoeken hoe en wat want ik wil mijn ACD natuurlijk wel kunnen blijven gebruiken.
[ Voor 99% gewijzigd door Hessel89 op 28-10-2012 23:50 ]

U ziet:
- iMac 21,5 inch i5 + Magic Mouse en Trackpad
- MBP Late 2009 (C2D 2,53Ghz + Crucial M4)
- JBL Creature II
- Samsung 2333HD
- HP Deskjet F2480
- Mobee Magic Charger
- 250GB 2,5" en 500Gb 3,5" externe schijven

- De eerdere MBP
- Henge Docks + USB hub en Toslink out naar versterker
- 2x WD Elements 1TB
- Samsung UE40ES5700
- Logitech toetsenbord + Harmony One+
- Wharfedale Diamond 10.CM, 10.0 en 10.DFS
De MBP bevalt fantastisch icm Plex aan de TV. Via Plex kan ik tevens prima 1080p materiaal streamen naar de iMac. Dus als de TV bezet is, kan ik prima film\tv show achter de iMac kijken

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Erg mooie setup met die tv. Ik wil zelf ook zoiets maken, maar wordt die MBP niet verschrikkelijk warm in dat dock?Ophidian schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:50:
[afbeelding]
- De eerdere MBP
- Henge Docks + USB hub en Toslink out naar versterker
- 2x WD Elements 1TB
- Samsung UE40ES5700
- Logitech toetsenbord + Harmony One+
- Wharfedale Diamond 10.CM, 10.0 en 10.DFS
De MBP bevalt fantastisch icm Plex aan de TV. Via Plex kan ik tevens prima 1080p materiaal streamen naar de iMac. Dus als de TV bezet is, kan ik prima film\tv show achter de iMac kijken
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Je ziet:
- Macbook Pro 13inch met Samsung SSD (van het werk, maar mag ik ook prive gebruiken)
- Native Instruments Machine v1
- M-Audio keyrig 49
- Yamaha HS50m (x2) inclusief handdoeken voor demping

- Native Instruments Traktor S2, die nu alleen als soundcard dient (waar de macbook met stand op staat)
Moet alles nog even netjes wegwerken en opruimen, maar daar had ik geen zin meer in
[ Voor 3% gewijzigd door steffex op 29-10-2012 15:30 ]

27" Thunderbolt Display
MPB 15" mid-2011, i7, 8GB, 256GB Crucial M4 SSD
iPad 2, 32GB
Wacom Bamboo
Canon Pixma MG 5250
Unit Portables 04 Tas
Canon Pixma iP4300 (oud, gaat weg. liefhebbers?)

42" Samsung PS42B451
Wii
Yamaha YHT-396
2 x Lacie D2 Firewire 800, 2TB
Synology Disk Station DS212+, 4TB
Airport Extreme
Airport Express
Mac Mini 2.3 Ghz i5, 8GB, 500GB
Wat je niet ziet:
iPhone 4S 32GB
Panasonic DMC-LX5 (foto's mee gemaakt)
[ Voor 3% gewijzigd door sjorsjes op 29-10-2012 23:32 ]

Macbook Air 13" (i7 2.0 GHz, 256GB SSD, 8GB ram)
Samsung Syncmaster BX-2450
Logitech Performance MX
Logitech Wireless Illuminated
Heb ook een magic mouse, maar die gebruik ik alleen als ik m'n Macbook meeneem
Liefst zou ik er een Thunderbolt scherm naast zetten, maar die zijn nog een beetje pricey, en dit scherm doet het op zich prima.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Gebruik je 'm alleen voor windowsDown schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:05:
[afbeelding]
Macbook Air 13" (i7 2.0 GHz, 256GB SSD, 8GB ram)
Samsung Syncmaster BX-2450
Logitech Performance MX
Logitech Wireless Illuminated
Heb ook een magic mouse, maar die gebruik ik alleen als ik m'n Macbook meeneem
Liefst zou ik er een Thunderbolt scherm naast zetten, maar die zijn nog een beetje pricey, en dit scherm doet het op zich prima.

Zonde!
Mooie setup verder en die specs van je MBA zijn fantastisch!
Nee, ik gebruik hem niet alleen voor Windows, ik gebruik ook vaak genoeg OSX. Ik ben echter een C#/.NET developer, dus al mijn devwerk doe ik in Windows. En ja, de specs zijn echt fantastisch. Wat een supersnel dingetje, voor zo'n klein en licht apparaat.Brm-G schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:40:
[...]
Gebruik je 'm alleen voor windows?
Zonde!
Mooie setup verder en die specs van je MBA zijn fantastisch!
Toch wel bizar, ik krijg genoeg negatieve opmerkingen van Apple haters over m'n Mac. En nu krijg ik zelfs opmerkingen uit het Apple kamp over Windows. Moet niet gekker worden.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik absoluut nooit een Mac zou kopen als ik geen OSX zou (kunnen/mogen/willen) gebruiken. Ik heb naast mijn Macs dan ook nog een Thinkpad. Gewoon omdat het een tof ding is en ik af en toe nog iets met Linux doe (en Windows voor 1 applicatie en een paar games)
Ik snap absoluut de synergie tussen de Mac en OSX. Echter, de voornaamste reden dat ik het dingetje heb gekocht is toch de hardware. Begrijp me niet verkeerd, ik vind OSX veel fijner dan ik ooit had gedacht. Maar die hardware hè. Zo'n apparaatje in zo'n behuizingWhieee schreef op zondag 04 november 2012 @ 00:06:
Ik denk dat dat komt omdat Windows op een Mac voor veel Apple-liefhebbers toch een beetje vloeken in de kerk blijft.![]()
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik absoluut nooit een Mac zou kopen als ik geen OSX zou (kunnen/mogen/willen) gebruiken. Ik heb naast mijn Macs dan ook nog een Thinkpad. Gewoon omdat het een tof ding is en ik af en toe nog iets met Linux doe (en Windows voor 1 applicatie en een paar games)
Ik ben ook voor de hardware overgestapt, maar ik heb nooit echt een voorkeur voor Mac OS gehad. Trek me er ook weinig van aan als mensen het zonde vinden.Down schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:08:
[...]
Ik snap absoluut de synergie tussen de Mac en OSX. Echter, de voornaamste reden dat ik het dingetje heb gekocht is toch de hardware. Begrijp me niet verkeerd, ik vind OSX veel fijner dan ik ooit had gedacht. Maar die hardware hè. Zo'n apparaatje in zo'n behuizing. En Windows draait er echt prima op
Liefst zou ik trouwens alleen Windows 8 draaien, met Mac OS in een VM, voor de applicaties die niet of niet goed onder Windows werken. Maar dat is voor mij alleen iTunes eigenlijk

Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Uiteraard...Robin Verbeek schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:06:
Heeft er nog niemand een iPad mini?
Op de gok afgelopen vrijdag langs de iCentre in Almere geweest. Daar hadden zij (om 10.30u) nog 2 stuks liggen, zwart 32GB. Direct dus eentje meegenomen. Ik had eigenlijk een 16GB gewild (mijn vrouw komt van een 8GB iPod die onze zoon inmiddels heeft afgeknauwd, dus ja, de iPad mini is voor haar bedoeld
Uiteraard zie je duidelijk het verschil tussen de ppi van de iPad en de mini, maar moet zeggen dat het niet erg stoort. De iPad mini ligt daarentegen heerlijk in de hand, lekker ligt (zo'n normale iPad voelt hierna echt zwaar aan
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

(Klik op de afbeelding voor XL formaat)
Overigens is de rest van mijn studentenkamer niet zo netjes, maar dat terzijde. U ziet:
- Macbook Pro Retina / 16 Gb / 2,6 Ghz
- iPad 3
- 24" Samsung Monitor (1920 x 1200)
- WD externe HDD van 1 TB (achter de monitor)
- M-Audio FastTrack Pro geluidskaart
- Canon all-in-one (62xx series)
- Yamaha studio monitoren voor fatsoenlijk geluid
- Toetsenbord en muis
Zou jij mij de wallpaper van je monitor willen sturen?Keyboardplayer schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:35:
Na jaren Windows te hebben gebruikt ook maar eens de overstap naar OSX gemaakt. Tot op heden bevalt het nog primaVoor het volgen van colleges is het ideaal om een batterijduur van 3+ uur te hebben.
[afbeelding]
(Klik op de afbeelding voor XL formaat)
Overigens is de rest van mijn studentenkamer niet zo netjes, maar dat terzijde. U ziet:That's it.
- Macbook Pro Retina / 16 Gb / 2,6 Ghz
- iPad 3
- 24" Samsung Monitor (1920 x 1200)
- WD externe HDD van 1 TB (achter de monitor)
- M-Audio FastTrack Pro geluidskaart
- Canon all-in-one (62xx series)
- Yamaha studio monitoren voor fatsoenlijk geluid
- Toetsenbord en muis
Mooie hardware setup in die kast, een soort van rack met al die apparatuur maar dan andersChilli dude schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:22:
[afbeelding]
42" Samsung PS42B451
Wii
Yamaha YHT-396
2 x Lacie D2 Firewire 800, 2TB
Synology Disk Station DS212+, 4TB
Airport Extreme
Airport Express
Mac Mini 2.3 Ghz i5, 8GB, 500GB
Wat je niet ziet:
iPhone 4S 32GB
Panasonic DMC-LX5 (foto's mee gemaakt)
Daarom heb ik 'm ook..Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 03:27:
[...]
Leuke set-up, zelfs je bin (basket) op de grond lijkt op de Apple bin.
Denk dat het "Earth and Moon" is, die standaard bij Mountain Lion zit.JuliandeB schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:43:
[...]
Zou jij mij de wallpaper van je monitor willen sturen?
CorrectCubix schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:43:
[...]
Denk dat het "Earth and Moon" is, die standaard bij Mountain Lion zit.
haha wat dom dat ik die nog niet eerder heb gezien.

Ik heb inderdaad het idee dat de nieuwe iPad met die donkere achterkant er een stuk mooier uitziet. Heb er nog niet mee kunnen spelen, binnenkort maar eens naar de iCentre om te kijken of zo'n iPad Mini inderdaad de moeite waard zou zijn.xsess schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:06:
Ik hoop dat een komende iPad ook zo'n mooie alu achterkant heeft, want dat is iets wat in het 'real-life' erg mooi tot z'n recht komt...
Verwijderd
Alleen de iPad mini heeft zwarte achterkant de "iPad 4" heeft nog gewoon grijze alu achterkant!Muchachooo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 01:11:
[...]
Ik heb inderdaad het idee dat de nieuwe iPad met die donkere achterkant er een stuk mooier uitziet. Heb er nog niet mee kunnen spelen, binnenkort maar eens naar de iCentre om te kijken of zo'n iPad Mini inderdaad de moeite waard zou zijn.
Het wordt aardig warm ja, daarom heb in het rechter kastje de achterwand weggelaten en in het middelste kastje een flink gat uitgezaagd (achter de reciever).Mr_gadget schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:50:
[...]
Mooie hardware setup in die kast, een soort van rack met al die apparatuur maar dan andersWordt het overigens niet warm in het kastje? (wat voor merk is het eigenlijk als ik vragen mag
)
Je bedoelt het kastje denk ik? Het is een combinatie van onderstaande
- http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134050/
- http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00134052/
- http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20196529/
- 3 x Hoog glans witte deurtjes die ik niet kan terug vinden op de site
- 3 x http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00211922/

Applespul:
- Macbook Pro Retina met een i7 2.6GHz processor, 16GB werkgeheugen en een 512GB SSD.
- iPhone 4s 16GB.
- iPad 2 16GB.
[ Voor 40% gewijzigd door ConZito op 07-11-2012 13:06 ]
30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40
Die muziekdoos zit niet aan de Mac maar aan m'n workstation onder de tafel en daar komt niet echt een clean analoog signaal uit. Dus ik gooi het daar digitaal uit via een TOSlink-kabel naar de DAC. Die buizenversterker staat er dan nog tussen omdat ik een phone-out nodig heb voor m'n in-ears en een volumeknop voor de monitors. Je hebt inderdaad iets kleuring van het geluid, maar ik zit hier niet om een perfecte studio-master te maken, gewoon lekker muziek luisteren en dat gaat primaFollie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:14:
En in je KRK's zitten toch al amps? Of wordt de kwaliteit beter door gebruik van de externe amp? Is er verder ook verschil te horen tussen de macbookpro DAC en de externe DAC? Just curious
[ Voor 65% gewijzigd door ConZito op 07-11-2012 14:36 ]
30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40
Verwijderd
Zou je die wallpaper eens kunnen delen aub?ConZito schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:03:
Werkplek @ work, wel allemaal m'n eigen spullen, zelfs de koffiebeker
[afbeelding]
Applespul:Verder nog een setje KRK's en een Little Dot DAC en Little Dot buizenversterker
- Macbook Pro Retina met een i7 2.6GHz processor, 16GB werkgeheugen en een 512GB SSD.
- iPhone 4s 16GB.
- iPad 2 16GB.
http://www.wallsave.com/w...tos-con-bigotes-70820.jpgVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:29:
[...]
Zou je die wallpaper eens kunnen delen aub?
Ik woon momenteel in Madrid voor een paar maanden (Augustus - Januari) voor studie purposes.
Ik heb thuis nog een hele hoop Apple apparatuur/computers waaronder mijn 27" Thunderbolt Display waar ik normaliter mijn retina MacBook Pro mee gebruik.
Zie hier mijn 'setup' in Madrid:
Before:

Afgebeeld: iPad 3 32GB + 4G (verkocht in Madrid). Foto genomen met een witte 4S (verkocht in Madrid)
Nu (sinds paar dagen)

Afgebeeld: iPad Mini 32GB (gekocht in Madrid). iPhone 5 32GB (gekocht in Madrid).
Verder natuurlijk een retina MacBook Pro (2.6Ghz i7 / 8Gb RAM / 512GB SSD) en een Magic Trackpad.
Verder hier wat foto's van 'setups' Oktober 2010 (iMac 2010) ---- Augustus 2012 (rMBP + 27" TD) thuis:

EN, Zoals het nog steeds is, de keuken setup. Ook wel grappig om te posten. iMac 20" 4GB + 128Gb SSD

Dat is het wel zo beetje! Zodra ik weer in Nederland ben, zal ik weer een setup hebben zoals de laatste foto.
EDIT: Vergeten toe te voegen. Mijn ultieme reis compagnon. De B&W P5 koptelefoon.

[ Voor 15% gewijzigd door Idutchman op 12-11-2012 22:59 ]
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Catch a smile out there!
Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Leuke setup voor een studentje.Idutchman schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:15:
Het is, zover ik weet, een hele tijd geleden dat ik zélf een setup gepost heb.
Ik woon momenteel in Madrid voor een paar maanden (Augustus - Januari) voor studie purposes.
Ik heb thuis nog een hele hoop Apple apparatuur/computers waaronder mijn 27" Thunderbolt Display waar ik normaliter mijn retina MacBook Pro mee gebruik.
Zie hier mijn 'setup' in Madrid:
Before:
[afbeelding]
Afgebeeld: iPad 3 32GB + 4G (verkocht in Madrid). Foto genomen met een witte 4S (verkocht in Madrid)
Nu (sinds paar dagen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgebeeld: iPad Mini 32GB (gekocht in Madrid). iPhone 5 32GB (gekocht in Madrid).
Verder natuurlijk een retina MacBook Pro (2.6Ghz i7 / 8Gb RAM / 512GB SSD) en een Magic Trackpad.
Verder hier wat foto's van 'setups' Oktober 2010 (iMac 2010) ---- Augustus 2012 (rMBP + 27" TD) thuis:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is het wel zo beetje! Zodra ik weer in Nederland ben, zal ik weer een setup hebben zoals de laatste foto.
Setup ziet er erg mooi uit!
Het bureau is simpelweg een 'tafel' van IKEA. Deze is verkrijbaar met zwart glas of wit glas, dacht ik.iApp schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:07:
@iDutchman, waar heb je dat bureau gekocht?
Setup ziet er erg mooi uit!
Het bureau op je laatste foto's ziet er i.c.m. met de Apple producten erg chique uit!Idutchman schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:10:
[...]
Het bureau is simpelweg een 'tafel' van IKEA. Deze is verkrijbaar met zwart glas of wit glas, dacht ik.
Nieuw zijn de retina Macbook Pro 15'' met 16GB, de iPad mini en mijn leren muismat.

Wat je ziet:
- retina Macbook Pro 15'' (2,3GHz, 16GB, 256GB)
- iPad mini (zwart, 16GB)
- KRK RP5 G2
- Airport Extreme (5th gen)
Foto's gemaakt met iPhone 4s 32GB zwart.
Verwijderd
1e opzet:
15" MacBook Pro late 2011
27" Apple Led Cinema Display
Keyboard en Magic Mouse

Bedoeling was om als ik thuis ben de MBP aan het 27" scherm en dan als ik op weg was de MBP mee te nemen.
Dat kwam er niet van, de MBP kwam bijna niet los van het scherm.
Op kantoor dus achter een Windows bak..
Afgelopen week mijn Mac mini binnen gekregen en deze hangt nu aan de 27" scherm en de MBP dient nu waar hij voor is gemaakt, als mobiele computer.

Mac mini met de volgende configuratie:
2,6-GHz quad-core Intel Core i7
8 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 4 GB
Fusion Drive van 1 TB
Verder zie je nog een Hitachi 3TB USB3 externe harde schijf.
Printen / scannen doen we draadloos via een HP Officejet 6500A Plus.
Bovenstaande foto's gemaakt met mijn iPhone 4s.
Nog een mooi plaatje van MBP met een sticker van een VW T1 (foto gemaakt met Canon EOS 60D)

De rest van de Apple spullen hier in huis.

Een 21" iMac (mid 2012), iPad 2, Apple TV 2 + 3, iPod Classic 160GB, iPod shuffle 2GB en een Airport Extreme voor WIFI door het hele huis.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 20:56 ]
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.