Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 449.083 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11109447/G4.jpg

Het hoort niet helemaal hier maar het is waarschijnlijk net even wat anders dan al die macbooks. Mijn Apple G4 hackintosh. Normaal zou er ook een MBP bij staan maar deze is net verkocht omdat ik hoop dat er volgende maand de retina macbooks aangekondigd worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Waarom staat je subwoofer op je bureau ? Het is juist de bedoeling om hem er onder te zetten voor de klanktoon.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

Destianto schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:07:
Waarom staat je subwoofer op je bureau ? Het is juist de bedoeling om hem er onder te zetten voor de klanktoon.
Geen idee vond het leuker ogen en ik vind het verder goed klinken eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:44
Omdat ie zo mooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 14:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Anoniem: 150104 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:44:
[afbeelding]

Het hoort niet helemaal hier maar het is waarschijnlijk net even wat anders dan al die macbooks. Mijn Apple G4 hackintosh. Normaal zou er ook een MBP bij staan maar deze is net verkocht omdat ik hoop dat er volgende maand de retina macbooks aangekondigd worden. :P
Dit hoort hier net zo goed als al die macbooks hoor ;-)
Volgens mij maakt het theoretisch niet veel uit, omdat het om lage frequenties gaat, en deze verder reiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtsB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09-2024
Ook maar is mijn setup showen!!
Afbeeldingslocatie: http://i1050.photobucket.com/albums/s404/MtsB29/DSC_0295.jpg

Wat u ziet:
- Apple MacBook Pro 15 inch early 2011
- Apple wireless keyboard
- Apple Magic Mouse
- Dell Ultrasharp U2711 27 inch led display, pixels 2560x1440
- 2 20-jaar oude Mission 751 speakers. Klinken uitmuntend goed. Geweldige akoestiek!
- Marantz reciever SR4500 + DVD speler van Marantz
- Bose AE2 koptelefoon
- Samsung HD decoder voor digitale televisie.( Tv kijken is mogelijk op dit beeldscherm ( HDMI ) )
- Onder het bureau nog een paar oude beeldschermen en nog een paar computers ( gebruik ik niet meer sinds ik een MacBook heb

Bureau:
Het bureau heb ik zelf bedacht, zelf ontworpen en zelf gemaakt. Het bureau is 240 cm x 110 cm. En aan de onderkant een lade blok waar 3 grote toetsenborden in passen. Het bureau hangt aan de muur en staat op twee poten. In die poten kunnen desktops staan. Het bureau is zo gemaakt dat je er op kan staan of met 2 personen op zitten :)

Maar vandaag is dit mijn werkplek: Zon, hond, MacBook en wiskunde boeken ( morgen examen )
Afbeeldingslocatie: http://i1050.photobucket.com/albums/s404/MtsB29/12022012280.jpg
Foto's is gemaakt met een Nikon D3100 + tamron lens 18mm-200mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat is geen echte subwoofer. Het is meer een losse woofer voor de satellietjes die misschien tot 200 a 250Hz wat weergeven maar lager echt niet. Daarom kun je 'm zelfs beter op je bureau zetten, hoewel dat weer resonanties van je bureaublad kan geven. Het is uitproberen wat beter klinkt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 14:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Exirion schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:24:
[...]

Dat is geen echte subwoofer. Het is meer een losse woofer voor de satellietjes die misschien tot 200 a 250Hz wat weergeven maar lager echt niet. Daarom kun je 'm zelfs beter op je bureau zetten, hoewel dat weer resonanties van je bureaublad kan geven. Het is uitproberen wat beter klinkt.
Luchtkussentjes it is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
[...]

Ik heb de subwoofer zelf wel op de grond staan (SoundSticks III), omdat ik liever een groter bureaublad-oppervlak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:30
[...]

Uhm.. nee hoor.. hij gaat tot 44Hz, wat hem dus gewoon in de categorie subwoofer laat vallen...

http://www.harmankardon.c...s.aspx?PID=SOUNDSTICKS3AM

Daarbij kun je hem zeker beter onder je bureau zetten, waar hij bij mij al een jaar of 5/6 staat (Soundsticks II)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

RobbieB schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:38:
Uhm.. nee hoor.. hij gaat tot 44Hz, wat hem dus gewoon in de categorie subwoofer laat vallen...
Right... ben je nou serieus? Die 44Hz is bij -10dB :') Je schrikt je denk ik rot als je ziet waar het -3dB punt ligt. Heeft geen zak met een echte subwoofer te maken.

Maar goed, nog afgezien van hoe laag die subwoofer kan komen mis je mijn hele punt: die satellietjes hebben zulke kleine drivertjes dat die onder de 200 a 250Hz bijna niks meer kunnen doen. Dat betekent dat de 'subwoofer' dat gebied voor z'n rekening moet nemen, en dat betekent dus automatisch ook dat je kunt horen waar dat ding staat (van grofweg alles boven de 80 a 100Hz kun je de richting bepalen), dus is het in principe beter om 'm op het bureau te zetten ipv eronder.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 10:56
(jarig!)
MtsB schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:23:
Ook maar is mijn setup showen!!
[afbeelding]

Wat u ziet:
- Apple MacBook Pro 15 inch early 2011
- Apple wireless keyboard
- Apple Magic Mouse
- Dell Ultrasharp U2711 27 inch led display, pixels 2560x1440
- 2 20-jaar oude Mission 751 speakers. Klinken uitmuntend goed. Geweldige akoestiek!
- Marantz reciever SR4500 + DVD speler van Marantz
- Bose AE2 koptelefoon
- Samsung HD decoder voor digitale televisie.( Tv kijken is mogelijk op dit beeldscherm ( HDMI ) )
- Onder het bureau nog een paar oude beeldschermen en nog een paar computers ( gebruik ik niet meer sinds ik een MacBook heb

Bureau:
Het bureau heb ik zelf bedacht, zelf ontworpen en zelf gemaakt. Het bureau is 240 cm x 110 cm. En aan de onderkant een lade blok waar 3 grote toetsenborden in passen. Het bureau hangt aan de muur en staat op twee poten. In die poten kunnen desktops staan. Het bureau is zo gemaakt dat je er op kan staan of met 2 personen op zitten :)

Maar vandaag is dit mijn werkplek: Zon, hond, MacBook en wiskunde boeken ( morgen examen )
[afbeelding]
Foto's is gemaakt met een Nikon D3100 + tamron lens 18mm-200mm.
die examen werksituatie komt me bekend voor :P

maar super mooie setup man!!!

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtsB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09-2024
rohaantje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:59:
[...]

die examen werksituatie komt me bekend voor :P

maar super mooie setup man!!!
Hahah :)
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 15:40
Ik weet dat dit eigenlijk voor mac's is maar wilde toch even mijn "nieuwe" ipod showenen daar is geen andere plek voor.

Guess the generation:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7965497/ipod/IMAG0156.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7965497/ipod/IMAG0151.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7965497/ipod/IMAG0155.jpg
het is mijn 5.5g met nieuwe 6g voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Exirion schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 01:16:
[...]

Right... ben je nou serieus? Die 44Hz is bij -10dB :') Je schrikt je denk ik rot als je ziet waar het -3dB punt ligt. Heeft geen zak met een echte subwoofer te maken.

Maar goed, nog afgezien van hoe laag die subwoofer kan komen mis je mijn hele punt: die satellietjes hebben zulke kleine drivertjes dat die onder de 200 a 250Hz bijna niks meer kunnen doen. Dat betekent dat de 'subwoofer' dat gebied voor z'n rekening moet nemen, en dat betekent dus automatisch ook dat je kunt horen waar dat ding staat (van grofweg alles boven de 80 a 100Hz kun je de richting bepalen), dus is het in principe beter om 'm op het bureau te zetten ipv eronder.
Op de site staat: Frequency Response- 44Hz–20kHz
En ze noemen het daar ook subwoofer.

Maar je hebt natuurlijk altijd van die overenthousiaste audiofielen die alles proberen te ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:01
De site is natuurlijk pure marketing. :P

Er zit een driver(tje) van 6'' in die, zoals Exirion aangeeft, ook een deel boven de 80Hz voor zijn rekening neemt. Als je de term subwoofer serieus wilt nemen, gaat deze niet boven de 80Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Wootism schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:44:
Op de site staat: Frequency Response- 44Hz–20kHz
Bij -10dB ja! Zoals ik al zei dus. En dat is een lachertje, dus heeft niks met een subwoofer te maken. Ik gok dat ie bij -3dB de 70Hz amper haalt.
En ze noemen het daar ook subwoofer.

Maar je hebt natuurlijk altijd van die overenthousiaste audiofielen die alles proberen te ontkrachten.
Verwacht je hier nog een serieuze reactie op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Anders gaan we hier weer verder met het posten van pics? :-)

Jullie discussie kunnen jullie beter in een ander topic of DM voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Brm-G schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:58:
Anders gaan we hier weer verder met het posten van pics? :-)

Jullie discussie kunnen jullie beter in een ander topic of DM voortzetten.
Tweakers is het enige forum waarbij de users net zo stijf en regeltjesgebonden zijn als de moderators.
Toch knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:02
Wootism schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Tweakers is het enige forum waarbij de users net zo stijf en regeltjesgebonden zijn als de moderators.
Toch knap.
Anders was het hier net als Fok..../ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 23:11

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Wootism schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Toch knap.
Gelukkig hebben we mensen zoals jij die zich gedragen alsof de regels niet voor hen gelden, want anders hadden we niets te doen...

Het geneuzel over subwoofers mag wat mij betreft via DM verder, of via IRC. Maar niet hier. Anders moeten wij weer stijf en regeltjesgebonden gaan doen, en met bezems en hamers gaan gooien...

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
[licht grappend]
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mC60qBaMxDmjGgC6wHFg4oFF/full.jpg
[/licht grappend]

Lekker in de tuin, MBP 15" early 2011 met high res matte scherm en een Corona + met stukje citroen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

NickH schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:58:
[licht grappend]
[afbeelding]
\[/licht grappend]

Lekker in de tuin, MBP 15" early 2011 met high res matte scherm en een Corona + met stukje citroen erin.
Normaal niet zon Corona fan, maar met warm weer en dorst istie altijd lekker. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 23:11

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

NickH schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:58:
[licht grappend]
[afbeelding]
\[/licht grappend]

Draai je er full-time Windows op? Of alleen voor specifieke toepassingen? :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:30
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc1194f6f2d3/4fc1194f3aeef-IMG_20120526_195437.thumb.jpg

Lekker buiten op het terras aan het zitten met m'n MBP15" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:50
Anoniem: 450245 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:31:
En updated setup nu met cinema display!

mac pro 8 core (nieuw)
cinema display 27

mbp 17" 8gb ram

etc

wat niet eigenlijk :p

ik hoop dat jullie het leuk vinden, dit is trouwens bedoelt als creative-office

http://img31.imageshack.us/img31/4499/img2817kb.jpg
[mbr]Ik heb een link van je foto gemaakt, want 2592x1936 is wel erg groot. Zou je een thumbnail van maximaal 640 pixels breed willen maken met een link naar het origineel?[/]
Wat voor bureau heb je eigenlijk? Ziet er wel heel slick uit met dat metalic op glimmend zwart (Glas?)...

Poten lijken van de Ikea te zijn, maar dat glimmende zwarte blad is dan weer nergens te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
NjitsSs schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:57:
[afbeelding]

Lekker buiten op het terras aan het zitten met m'n MBP15" :)
Belgisch bier FTW!

Grtz,
Een Belg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:30
Den Deze schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Belgisch bier FTW!

Grtz,
Een Belg :P
Gaat inderdaad niet veel boven een lekker frisse pint in de zon! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamBamBam59
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
frankyboy707 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Wat voor bureau heb je eigenlijk? Ziet er wel heel slick uit met dat metalic op glimmend zwart (Glas?)...

Poten lijken van de Ikea te zijn, maar dat glimmende zwarte blad is dan weer nergens te vinden...
Hm, dat was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt, dat is inderdaad een mooie bureaublad. Ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
BamBamBam59 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Hm, dat was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt, dat is inderdaad een mooie bureaublad. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Dat bureau heb ik ook volgens mij. Inderdaad Ikea bureau, blad dus ook. Is een zwarte glasplaat.

Btw geen doen om schoon en netjes te houden, wat dat betreft dus ook geen aanrader. Je ziet alles erop..

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamBamBam59
  • Niet online
Ah, dat dacht ik al. Je ziet er natuurlijk alles op. Voor mij zou het veel te frustrerend zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:50
Hmmm ga ik toch eens bij de ikea kijken :)
En dan hopen dat de vriendin die ook mooi vind en hem schoon wil houden ;)
VidaR-9 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:26:
[...]

Dat bureau heb ik ook volgens mij. Inderdaad Ikea bureau, blad dus ook. Is een zwarte glasplaat.

Btw geen doen om schoon en netjes te houden, wat dat betreft dus ook geen aanrader. Je ziet alles erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 22-03 02:03
frankyboy707 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:46:
Hmmm ga ik toch eens bij de ikea kijken :)
En dan hopen dat de vriendin die ook mooi vind en hem schoon wil houden ;)

[...]
Ik wil maar al te graag van mijn glimmende bureau af, het is erg stoffig hier in de straat en dan zit ik ook nog bij 2 grote openslaande deuren die vrij vaak open staan. Geen geweldig plaats voor dit specifieke bureau.

Mijn setup:

MBP late 2010
I7 + GT330M model
8gb Mushking
SSD hybrid 320gb

Dell U2711
Spyder 3 Pro
XXODD externe hdd 1 TB (Hitachi)
Creative speakers

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7084/7285439860_3ee6b6ae76_z.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Nismod op 28-05-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nismod schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:54:
Ik wil maar al te graag van mijn glimmende bureau af (zelfde blad, maar T poten):
Ik kan het me voorstellen. Op hoogglans zie je al elk vlekje zitten, maar met zwart die je echt alles zitten, inclusief elk stofje dat neerdaalt op je bureau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:08
*snip* het is de bedoeling dat je foto's van Apple setup post, niet van je potentiële aankopen.

[ Voor 72% gewijzigd door Daedalus op 30-05-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-06 20:46
Nismod schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Ik wil maar al te graag van mijn glimmende bureau af, het is erg stoffig hier in de straat en dan zit ik ook nog bij 2 grote openslaande deuren die vrij vaak open staan. Geen geweldig plaats voor dit specifieke bureau.

Mijn setup:

MBP late 2010
I7 + GT330M model
8gb Mushking
SSD hybrid 320gb

Dell U2711
Spyder 3 Pro
XXODD externe hdd 1 TB (Hitachi)
Creative speakers

[afbeelding]
Die setup ziet er nou is mooi uit.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ben zelf aan het twijfelen tussen een 13 en 15 inch, een 13 met thunderboltdisplay of een 15 met dell/samsung display..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kabelmanagement ! Dit ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Destianto schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Kabelmanagement ! Dit ziet er echt niet uit.
Kabels wegdenken ;)
Dan ziet het er wel mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kan inderdaad wat beter kwa kabels, maar niet iedereen boeit het ! haha.

Vanavond me M-audio AV40's ophalen en dan alles neerzetten, en dan zou ik ook is een plaatje schieten met ervoor en erna.

Dus de Windows naar MAC overgang :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Mn MBP gebruik ik dus wel voor werk en niet om naar te kijken :P. Hij gaat non stop mee en weer terug, dus om alles elke keer weer weg te stoppen... De eerste 2/3 keren oke, maar daarna heb je er echt geen zin meer in.

Overigens heb ik wel onder de tafel een blok met 3 extra aansluitingen voor de speakers, scherm en hardeschijf, de MBP kan ik zo uit de muur trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Een wireless keyboard zou al veel doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Anoniem: 296939 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:49:
Een wireless keyboard zou al veel doen. ;)
Ik werk alleen maar met CAD, dus een wireless zonder numpad komt er niet in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Nismod schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:47:
Mn MBP gebruik ik dus wel voor werk en niet om naar te kijken :P. Hij gaat non stop mee en weer terug, dus om alles elke keer weer weg te stoppen... De eerste 2/3 keren oke, maar daarna heb je er echt geen zin meer in.

Overigens heb ik wel onder de tafel een blok met 3 extra aansluitingen voor de speakers, scherm en hardeschijf, de MBP kan ik zo uit de muur trekken.
Hoe bedoel je zo'n blok onder je tafel? Plug je daar je usb's en speakers in? En dan een zelfde kabeltje in de MBP?

Heb je er misschien een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
itsFuzeh schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:44:
[...]

Hoe bedoel je zo'n blok onder je tafel? Plug je daar je usb's en speakers in? En dan een zelfde kabeltje in de MBP?

Heb je er misschien een foto van?
Neenee, gewoon een extra stekker blok :P

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7102/7302858518_ddea6d0b84.jpg

Dus er is toch wel een soort van cablemanagement aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Nismod schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:12:
[...]

Neenee, gewoon een extra stekker blok :P

[afbeelding]

Dus er is toch wel een soort van cablemanagement aanwezig.
Owh zo! Nu begrijp ik het pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zo me M-audio's AV40's zijn binnen ! :D heerlijk geluid, en helaas is het nu donker maar morgen komen de foto's :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Nismod schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:33:
[...]

Ik werk alleen maar met CAD, dus een wireless zonder numpad komt er niet in ;).
Je kan hiermee een Apple Magic Trackpad tot een numpad omtoveren ;)
En met zo'n ding kan je een Magic Trackpad met een Wireless Keyboard samenvoegen, en tadaa daar is een wireless met numpad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ziet er leuk uit, maar kan me niet voorstellen dat het lekker werkt.

Typing needs feedback, period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Sinds deze week een nieuwe opstelling, dus tijd voor een nieuwe foto:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/73RqjmSa2QjgX6ucccpupRu7/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KeDvLb3QdN2OZeAmq3m0d5HF/full.jpg

Wat te zien:

- Macbook Pro 13'' Late 2011 (i7 2,8GHz, 16GB RAM, Crucial M4 128GB)
- Magic Mouse
- LaCie Grand 1TB
- KRK Rokit Powered 5 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Destianto schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:45:
Ziet er leuk uit, maar kan me niet voorstellen dat het lekker werkt.

Typing needs feedback, period.
Ik denk niet dat dat voor altijd zo zal zijn. Kijk maar naar touchscreens op smartphones en de toetsenborden zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://static.ddmcdn.com/gif/virtual-laser-keyboard-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037

RnB schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:36:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat te zien:

- Magic Mouse
- LaCie Grand 1TB
- KRK Rokit Powered 5 G2
oeh , nice Rokits

Hoeveel kost zo'n rokit eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 19:34

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460940

Ouder plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7040/6882379485_3e7ae61c9e_z.jpg

Ergonomische verbeteringen:
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7080/6893026466_3b0d4a1da9_z.jpg

An der Arbeit:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5460/7212302658_429209b53d_z.jpg

Nog even de wat zie je wat zie je niet toegevoegd:

Wat zie je:

MacBook Pro 15'' early 2011 (i7 2 GHz, 4GB RAM :+ , OCZ Vertex III 120GB & stock 500GB HD)
iPhone 4 in de bluetooth headset dock
Wirreless Keyboard
Magic Trackpad
mStand
Tecno Graphis
Artemide Tolomeo
Vitra Aluminium Group EA 108
HP printertje die gratis bij mijn MacBook kwam.
B&W P5

Wat zie je niet:

LaCie Porsche
2X LaCie Porsche mini (worden niet echt meer gebruikt)
4X Lacie D2 via firewire 800
iPhone 4S

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 460940 op 01-06-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Anoniem: 457037 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:23:
[...]

oeh , nice Rokits

Hoeveel kost zo'n rokit eigelijk?
Normaal €145,- ps, maar ik heb ze bij een actie voor €279,- gekocht. Scheelt toch weer €11,-. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 23:11
Bij baxshop 2 voor 243,-. Maar ik vraag me af is het nodig voor thuisgebruik zonder enige aanleiding van muziek maken? Ik zoek namelijk ook nieuwe boxen dus ik vind deze wel leuk maar is het overdreven?

@Panthera Uncia Doe je iets in designing met de verzameling potloden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFox7
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-12-2022
Mijn Setup,
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2v8pkr6.jpg

En van een andere hoek,
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/10pq2pv.jpg

Je ziet:

- Macbook Pro 15'' Early 2008 (2.4GHz, 4 GB RAM, 500 GB HDD 7200 RPM)
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
- Oude 20'' Dell Monitor + Dell Speakers
- 2x iHDD wit en zwart, beide met een 250 GB HDD (oude uit mijn Macbook en oude uit mijn PS3)
- Raindesign mStand
- Technics Stereo Headphones RP-DJ1210
- Ikea Ledstrip met controller
- Sweex 7 Port Powered USB Hub

Wat je niet ziet:

- Apple Remote
- Apple iPod Touch 8 GB, 4gen.
- Reloop Digital Jockey 2 IE (Reparatie)
- Ipad 3 16 GB WiFi Wit (in bestelling)

Foto's gemaakt met HTC Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
DannyBevers schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:44:
Bij baxshop 2 voor 243,-. Maar ik vraag me af is het nodig voor thuisgebruik zonder enige aanleiding van muziek maken? Ik zoek namelijk ook nieuwe boxen dus ik vind deze wel leuk maar is het overdreven?

Ja shit, ik zag het net.. Ik heb ze vorige week besteld voor €279,-. Ik heb ze een mail gestuurd erover, ik hoop dat ze coulant zijn. Ze lenen immers geen rechten aan de informatie en prijzen op de website.

Ik gebruik de KRK's ook alleen maar om muziek mee te luisteren en dat is een genot hoor. Waarom zou het overdreven zijn? Er komt tig maal beter geluid uit dan menig pc-speakersetje en qua prijs zijn ze nog redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 14:28
MrFox7 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:50:
Je ziet:

- Macbook Pro 15'' Early 2008 (2.4GHz, 4 GB RAM, 500 GB HDD 7200 RPM)
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
- Oude 20'' Dell Monitor + Dell Speakers
- 2x iHDD wit en zwart, beide met een 250 GB HDD (oude uit mijn Macbook en oude uit mijn PS3)
- Raindesign mStand
- Technics Stereo Headphones RP-DJ1210
- Ikea Ledstrip met controller
- Sweex 7 Port Powered USB Hub

Wat je niet ziet:

- Apple Remote
- Apple iPod Touch 8 GB, 4gen.
- Reloop Digital Jockey 2 IE (Reparatie)
- Ipad 3 16 GB WiFi Wit (in bestelling)

Foto's gemaakt met HTC Sensation.
Heb je eigenlijk ooit last van lag op het toetsenbord / muis signaal bij vb het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460940

DannyBevers schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:44:
Ik maak impressies voor een architectenbureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFox7
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-12-2022
querex schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Heb je eigenlijk ooit last van lag op het toetsenbord / muis signaal bij vb het gamen?
Nee eigenlijk niet, maar ik speel ook bijna geen games op m'n macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
RnB schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 06:49:
[...]

Ja shit, ik zag het net.. Ik heb ze vorige week besteld voor €279,-. Ik heb ze een mail gestuurd erover, ik hoop dat ze coulant zijn. Ze lenen immers geen rechten aan de informatie en prijzen op de website.

Ik gebruik de KRK's ook alleen maar om muziek mee te luisteren en dat is een genot hoor. Waarom zou het overdreven zijn? Er komt tig maal beter geluid uit dan menig pc-speakersetje en qua prijs zijn ze nog redelijk.
Voor producing en/of studiowerk zie ik ze wel zitten, maar om simpelweg muziek te luisteren vind ik ze toch nét wat te duur. Mijn Logitech Z4 setje van 35 euro voldoet prima daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamBamBam59
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/22Rjal.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5QU89l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QM23ol.jpg

Wat je ziet:
MacBook Air 2011 13" i5
Dell Ultrasharp U2412m
Ergtron MX Desk Mount
Logitech X-230 2.1
Logitech G5 Mouse
Dell keyboard
HP Photosmart 5510 printer
LG 37LD420
Bliinq MBA sleeve
Schaffenburg All-Tec 100 bureaustoel

Wat je niet echt ziet:
PS3
ReadyNAS Ultra 2
Icidu 300N router als switch
Enkele hardeschijven

Foto's genomen met:
iPhone 3GS 32GB wit

Erg blij met mijn nieuwe desk stand en scherm.
Ik weet dat het nog een beetje een kabel-rommel is. Dat komt doordat ik er ook al een Apple Wireless keyboard bij had besteld, maar die kwam met de NL layout, terwijl de US veel fijner is met lange enter. Dus die heb ik teruggestuurd en nu moet ik hem even ergens anders vandaan halen. Muis moet ik ook nog even naar kijken want dit blijft vooralsnog de fijnste muis die ik ken, en ik kan niet echt een goede draadloze vervanger vinden. (Misschien de Logitech Performance MX of de Cyborg RAT9)
Daarna heel netjes opruimen, want ik heb helaas echt een hekel aan elke mogelijke kabel.

Deze router moet ook snel vervangen worden, want ik moet hem bijna dagelijks reseten en hij ondersteunt net als mijn modem van ziggo geen bonjour oid waardoor ik deze printer ook weer niet draadloos kan gebruiken. Dat wordt een Netgear WNDR3700.

De iPhone heb ik gisteren gekocht. Mijn vorige 3GS was bij het uitstappen op de rand van een autodeur blijven liggen toen ik hem dichtsloeg. Baibai iPhone. Daar heb ik dan ook 2,5 jaar mee gedaan omdat ik liever op de volgende iPhone wacht. Ik vond de 3GS toen mijn contract in december afliep nog prima werken afgezien van de camera vergeleken met een 4S.

De stoel is ook echt goed. Alleen doet de gasveer het niet meer waardoor hij net te laag staat. Erg irritant, moet ik even laten maken.

Dan nog een gigabit adapter voor mijn MBA erbij (films over en weer tussen MBA en NAS mag wel iets sneller en misschien een grote muismat voor de mooi) en ik ben weer helemaal klaar.

Edit: Owja, ik heb de MBA altijd dicht omdat ik OSX Lion maar raar vind werken met dual monitor setups icm full screen apps.
En bedenk me net dat ik beide logitech producten al een jaar of 5 heb en ze nog helemaal goed werken. Wat een top merk.

[ Voor 10% gewijzigd door BamBamBam59 op 01-06-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 20:37

pposthoorn

Constructeur

@BamBamBam59:
offtopic:
Wat een bureaustoel _/-\o_ en ik hang maar half onderuit op mijn lederen ikea stoel...
Toetsenbord heb ik hetzelfde en typt echt geweldig! Daarbij heb ik een Razer Mamba als muis en dat kan ik aanbevelen. Heb hem bijna 3 jaar en nog geen dag spijt van gehad. Je kan alles instellen, er zitten veel knopjes op. Je kan hem zowel met als zonder draadje gebruiken. En hij licht erg goed in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamBamBam59
  • Niet online
Ik moet toegeven dat dit toetsenbord inderdaad erg fijn typt ook al heeft hij net 2 jaar ergens in een kast gelegen bij een huisgenoot. Ik voel me er een beetje een nerd mee want hij geeft zo'n karakteristiek geluid als je aan het typen bent haha.
Wat de muizen betreft is het ook een beetje een kwestie dat ik me over die prijzen moet tillen. Heb er nu nog een beetje een probleem mee om voor 100 euro zo'n muisje te kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door BamBamBam59 op 02-06-2012 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Anoniem: 296939 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:15:
Ik denk niet dat dat voor altijd zo zal zijn. Kijk maar naar touchscreens op smartphones en de toetsenborden zoals deze:

[afbeelding]
Laten dat nu twee perfecte voorbeelden zijn waarom zonder feedback niet optimaal is :)

Ze zijn niet voor niets bezig met schermen die knoppen kunnen simuleren, al kan dat nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:16
Zo, heb kortgeleden een 21.5'' iMac gekocht toen ie bij de MediaMarkt in Rotterdam in de aanbieding was voor 888 euro :p

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y275/huutje/IMG_0497.jpg

De speakers zijn Creative Gigaworks T20, leuke mooi speakers voor een bescheiden prijs.

Heb verder nog een Macbook Pro uit 2009. Wel geupgrade met een SSD + 8GB RAM. Ook zie je de Sitecom MD254 NAS. Prima ding voor zijn geld, doet wat ie moet doen.

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y275/huutje/IMG_0499.jpg

Totaal plaatje
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y275/huutje/IMG_0501.jpg
Helemaal achterin links staat mijn game PC, aangesloten op 2 beeldschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schermen aan de muur geven toch altijd een leuk effect.
Je hebt trouwens een goede deal gedaan met die iMac, ik heb voor mijn Mac Mini + accessoires zo'n 700 euro betaald. Reken daar nog een scherm van 200 euro bij en je bent evenveel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-06 21:40
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:19:
Zo, heb sinds kort een 21.5'' iMac gekocht[..] voor 888 euro :p
Sinds kort... ben je 'm nog steeds aan het kopen, of bedoel je 'kort geleden'? ;) Mooie prijs man!

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:16
@waXtehnip

Haha, kortgeleden ja:P Thanks!

@Rubinski

Vond ik dus ook. Alleen een iMac zou ik nooit ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-06 22:24
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:53:
@waXtehnip

@Rubinski

Da's maar goed ook, een 21,5" kan je namelijk niet ophangen :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TZC-T1-FX schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:53:
@waXtehnip

@Rubinski

Een iMac hoort inderdaad niet aan de muur.
SanderPS3 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Da's maar goed ook, een 21,5" kan je namelijk niet ophangen :P
Waarom zou dat niet gaan?

Afbeeldingslocatie: http://osxdaily.com/wp-content/uploads/2010/10/imac-wall-mount-kit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 15:24
De 21.5" heeft die mogelijkheid niet, de 27" wel. Bovenstaande foto is een 27".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-06 22:24
Een 21.5" heeft niet de mogelijkheid aan de muur gehangen te worden. De 27" (zoals op jouw afbeelding) heeft die mogelijkheid wel.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 14:28
SanderPS3 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:11:
[...]
Een 21.5" heeft niet de mogelijkheid aan de muur gehangen te worden. De 27" (zoals op jouw afbeelding) heeft die mogelijkheid wel.
Kan je dan nog deftig aan de USB / thunderbolt en firewire poorten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
querex schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Kan je dan nog deftig aan de USB / thunderbolt en firewire poorten???
Dan zul je even naar de buren moeten lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat te zien:

- Magic Mouse
- LaCie Grand 1TB
- KRK Rokit Powered 5 G2
Op je eerste foto, is dat een bepaalde screensaver ofzo? Ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat te zien:

- Magic Mouse
- LaCie Grand 1TB
- KRK Rokit Powered 5 G2
Hoe heb je die speakers aangesloten via je koptelefoon uitgang? Heb ook een tijdje naar die dingen zitten kijken, maar dacht dat je er altijd een externe geluidskaart voor nodig had!
Tenminste op alle filmpjes die je online ziet maken ze gebruik van een extra geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 23:54
Wootism schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Hoe heb je die speakers aangesloten via je koptelefoon uitgang? Heb ook een tijdje naar die dingen zitten kijken, maar dacht dat je er altijd een externe geluidskaart voor nodig had!
Tenminste op alle filmpjes die je online ziet maken ze gebruik van een extra geluidskaart.
In de pricewatch kan ik niet zo 1,2,3 wat vinden, maar je hebt bijvoorbeeld bij Bax gewoon XLR naar 3.5mm kabels, heb ik ook voor mijn KRK's en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
BioHazard schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Op je eerste foto, is dat een bepaalde screensaver ofzo? Ziet er wel leuk uit.
Jep, is de minimalistic clock screensaver. Link ben ik helaas kwijt, maar google het even, als het goed is komt ie zo tevoorschijn.
Wootism schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Rotje333 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:10:
[...]

In de pricewatch kan ik niet zo 1,2,3 wat vinden, maar je hebt bijvoorbeeld bij Bax gewoon XLR naar 3.5mm kabels, heb ik ook voor mijn KRK's en werkt perfect.
Ik heb ze met een 3,5mm jack naar 2 tulpstekkers aangesloten. Geluid wat er zo uitkomt klinkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 23:10
Je had van dat geld wat die kabel heeft gekost beter een externe USB geluidskaart kunnen kopen en 2 XLR kabeltjes. Is zeker beter voor je geluid, en ook nog voor je 3.5mm uitgang, die op deze manier na een tijdje uitlubbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Wat ik zo even snel heb gelezen bij vele bronnen is dat met XLR zogenaamde noises worden gedoofd. Dit is vooral handig bij langere afstanden (>3m). Ook moet dan alles van begin tot eind balanced zijn, anders is RCA toch beter qua geluid.

Nu heb ik met deze korte afstand in mijn set-up geen last van enige noises/storingen in het signaal (komt 0,0 geluid uit de Rokits bij Macbook muted) en ik heb geen zin in externe troep. Dus voor het geld van die kabel, heb ik een perfecte keus gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Als je het alleen gebruikt voor het luisteren van muziek is het inderdaad de makkelijkste oplossing. Erg veel voordeel haal je niet uit een externe kaart, tenzij je gaat producen, want dan heb je vaak last van latency. Maar dan gebruik je de externe interfaces dus ook voor inputsignaal.

Het uitlubberen van je mini-jack output is wel een kwestie, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Zelf heb ik mijn geluidsinstallatie aan mijn TV gekoppeld, en het geluid gaat dan ook via HDMI naar mijn TV. Scheelt weer een kabeltje aansluiten als ik thuiskom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 17:35
Lubbert het ook uit met een optische kabel erin?

Afbeeldingslocatie: http://www.thomasvanderwillik.com/got/IMG_8824got.jpg

Kleine update:
Magic trackpad
mStand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-06 22:12

Ghehe

400 pound hacker

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/2U1T3A461S0T1g1D0B07/IMAG0101_1.jpg

Macbook Pro 15" (2010) met Teksteditor open.
William Stallings - Operating Systems. (voor moest het iemand interesseren wat ik aan het leren ben :+ )
One-eyed cat.

(foto genomen met HTC Wildfire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Daan00 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:58:
Je had van dat geld wat die kabel heeft gekost beter een externe USB geluidskaart kunnen kopen en 2 XLR kabeltjes. Is zeker beter voor je geluid, en ook nog voor je 3.5mm uitgang, die op deze manier na een tijdje uitlubbert.
Uitlubbert?
Hoezo lubbert je koptelefoon uitgang uit bij het gebruik ervan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Met een nieuwe audio upgrade maar 's nieuwe foto's :)

Afbeeldingslocatie: http://exirion.net/got/DSC_5833_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.net/got/DSC_5825_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.net/got/DSC_5903_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.net/got/DSC_5874_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.net/got/DSC_5885_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.net/got/DSC_5896_2.jpg

Wat je ziet:
- iMac 27" 2011 model met 16GB RAM en OCZ Vertex 3 MI SSD
- Apple Wireless keyboard
- Apple Magic Trackpad
- Apple Magic Mouse
- iPhone 4S 16GB
- iPad 3 16GB

- Philips HTR9900 speakers (Peerless HDS106 woofers met Vifa XT25SC90 tweeters)
- Arcam AVR300 receiver
- BK Gemini II subwoofer (downfiring 10")
- AKG K240DF hoofdtelefoon
- Roland JV1080 synthesizer

- Philips Living Colors (achter de iMac)
- Yantouch Jellywash RGB lamp
- Siemens AP18H DECT telefoon
- Belkin 7-poorts USB hub
- Sweex SW115 Gigabit switch
- Heul veul kabels

Ik ben nog bezig met filterverbeteringen aan de speakers want dat kan echt beduidend beter dan wat Philips heeft ontworpen, maar verder denk ik dat er voorlopig niks gaat veranderen want ik ben erg tevreden oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Wat een prachtfoto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Daar zeg je u tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Thuiswerken :)

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1339400455.jpg

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 07:54
En welk formaat Macbook werkt nou het beste? Ik twijfel namelijk nog of ik een 15'' of een 17'' model aanschaf. :) Is de 17'' echt huge? of zou je hem ook bijv. voor lekker in de tuin kunnen gebruiken op de tafel of op de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

brndst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:11:
[...]

En welk formaat Macbook werkt nou het beste? Ik twijfel namelijk nog of ik een 15'' of een 17'' model aanschaf. :) Is de 17'' echt huge? of zou je hem ook bijv. voor lekker in de tuin kunnen gebruiken op de tafel of op de bank?
15" maar wel met dit scherm er ook in.

Die 17" is echt te groot/zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
Tylen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:17:
[...]

15" maar wel met dit scherm er ook in.

Die 17" is echt te groot/zwaar.
Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brndst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:11:
[...]

Ik zou ook voor de 15" gaan. Heb ze vorige week eens allemaal vastgenomen in de MediaMarkt en de 17" is echt veel te groot en te zwaar.
Hopen dat ze vanavond schermen met leuke resoluties aankondigen voor de MBP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
Anoniem: 296939 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Ik zou ook voor de 15" gaan. Heb ze vorige week eens allemaal vastgenomen in de MediaMarkt en de 17" is echt veel te groot en te zwaar.
Hopen dat ze vanavond schermen met leuke resoluties aankondigen voor de MBP's
Ja precies, ik denk dat ik de knoop gewoon door hak en binnenkort de 15'' pro koop. Ben erg benieuwd naar het uiterlijk en bijv. een dunner design etc etc.. We wachten het af vanavond! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Birdie_NL op 11-06-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198279

Vraagje, ik ben op zoek naar een bepaalde externe design volume knop. In vorige delen meerdere malen wel eens langs zien komen. Hij is zilver met blauwe verlichting, was pas ook in een uitzending van studio sportzomer. Weet iemand wat ik bedoel/ van welk merk is dit deze volume knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Anoniem: 198279 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:04:
Vraagje, ik ben op zoek naar een bepaalde externe design volume knop. In vorige delen meerdere malen wel eens langs zien komen. Hij is zilver met blauwe verlichting, was pas ook in een uitzending van studio sportzomer. Weet iemand wat ik bedoel/ van welk merk is dit deze volume knop?
Je bedoeld de 3Dconnexion SpaceNavigator

Dit is trouwens geen volume knop maar een input device (aka soort van muisbediening) vooral gebruikt voor 3D / CAD werk. Maar met wat werk kan je volgens mij ook wel je volume ermee bedienen, als zal het dan wel een erg dure volumeknop zijn :+

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198279

Darkstar schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:11:
[...]

Je bedoeld de 3Dconnexion SpaceNavigator

Dit is trouwens geen volume knop maar een input device (aka soort van muisbediening) vooral gebruikt voor 3D / CAD werk. Maar met wat werk kan je volgens mij ook wel je volume ermee bedienen, als zal het dan wel een erg dure volumeknop zijn :+
Nee, dat is niet degene die ik bedoel. Maar ik heb hem inmiddels gevonden!

Griffin Powermate
Afbeeldingslocatie: http://store.griffintechnology.com/media/catalog/product/p/o/powermate-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

brndst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Ja precies, ik denk dat ik de knoop gewoon door hak en binnenkort de 15'' pro koop. Ben erg benieuwd naar het uiterlijk en bijv. een dunner design etc etc.. We wachten het af vanavond! :)
:^ Als er mooie nieuwe modellen komen met bijvoorbeeld een retina scherm. Dan doe ik de 13" ook weg. En haal er een nieuwe voor :)

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.