Wat je ziet:
MacBook Air 2011 13" i5
Dell Ultrasharp U2412m
Ergtron MX Desk Mount
Logitech X-230 2.1
Logitech G5 Mouse
Dell keyboard
HP Photosmart 5510 printer
LG 37LD420
Bliinq MBA sleeve
Schaffenburg All-Tec 100 bureaustoel
Wat je niet echt ziet:
PS3
ReadyNAS Ultra 2
Icidu 300N router als switch
Enkele hardeschijven
Foto's genomen met:
iPhone 3GS 32GB wit
Erg blij met mijn nieuwe desk stand en scherm.
Ik weet dat het nog een beetje een kabel-rommel is. Dat komt doordat ik er ook al een Apple Wireless keyboard bij had besteld, maar die kwam met de NL layout, terwijl de US veel fijner is met lange enter. Dus die heb ik teruggestuurd en nu moet ik hem even ergens anders vandaan halen. Muis moet ik ook nog even naar kijken want dit blijft vooralsnog de fijnste muis die ik ken, en ik kan niet echt een goede draadloze vervanger vinden. (Misschien de Logitech Performance MX of de Cyborg RAT9)
Daarna heel netjes opruimen, want ik heb helaas echt een hekel aan elke mogelijke kabel.
Deze router moet ook snel vervangen worden, want ik moet hem bijna dagelijks reseten en hij ondersteunt net als mijn modem van ziggo geen bonjour oid waardoor ik deze printer ook weer niet draadloos kan gebruiken. Dat wordt een Netgear WNDR3700.
De iPhone heb ik gisteren gekocht. Mijn vorige 3GS was bij het uitstappen op de rand van een autodeur blijven liggen toen ik hem dichtsloeg. Baibai iPhone. Daar heb ik dan ook 2,5 jaar mee gedaan omdat ik liever op de volgende iPhone wacht. Ik vond de 3GS toen mijn contract in december afliep nog prima werken afgezien van de camera vergeleken met een 4S.
De stoel is ook echt goed. Alleen doet de gasveer het niet meer waardoor hij net te laag staat. Erg irritant, moet ik even laten maken.
Dan nog een gigabit adapter voor mijn MBA erbij (films over en weer tussen MBA en NAS mag wel iets sneller en misschien een grote muismat voor de mooi) en ik ben weer helemaal klaar.
Edit: Owja, ik heb de MBA altijd dicht omdat ik OSX Lion maar raar vind werken met dual monitor setups icm full screen apps.
En bedenk me net dat ik beide logitech producten al een jaar of 5 heb en ze nog helemaal goed werken. Wat een top merk.
[
Voor 10% gewijzigd door
BamBamBam59 op 01-06-2012 16:59
]