Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 448.962 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
Maarten16 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:27:
[...]

Het ziet er zeker mooier uit, maar is het niet irritant dat je nergens bij kan? Als je bijvoorbeeld iets nieuws in moet pluggen? Ik heb ze zelf ook, maar heb ze wel met de open kant naar mij toe..
dan moet ik moeilijk doen en mijn bureau met die mega zware imac verplaatsen
maar ik hoef er bijna noot bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-05 10:19
JuliandeB schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:29:
[...]

dan moet ik moeilijk doen en mijn bureau met die mega zware imac verplaatsen
maar ik hoef er bijna noot bij
hmm, verplaatsen dus.. Ben ik toch 'blij' dat ik ze met de opening naar mij toe heb geplaatst. Is toch wel zo handig voor wanneer ik bijvoorbeeld een externe harde schijf ergens mee naar toe moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
JuliandeB schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:54:
Na een paar aanpassingen is hier mijn setup.

[afbeelding]

en mijn kabel management is veranderd:

[afbeelding]

Macbook Pro mid 2010, 2,53 Ghz i5, 8gb ram, 500gb HDD
Bose Cinemate GS II
Samsung S24A300BL 24 inch monitor
iMac g4 800 Mhz, 256mb ram, 80gb HDD
En mijn nieuwe aanwinst de mStand
iPhone 4s 64GB

Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden en wat ik zal/kan veranderen behalve een apple cinema/thunderbolt display (moet wel een beetje betaalbaar zijn)
Klein vraagje, hoe kom je aan dat ding om je beeldscherm te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Haakontje schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:55:
[...]

Die heb ik gemaakt van deze plank: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10104813/
en van meubelpootjes die je bij de gamma kan kopen.
totaal iets van 15€

[ Voor 3% gewijzigd door JuliandeB op 20-01-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-03 16:27
Haakontje schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:55:
[...]

Ik gok op een plankje en pootjes van de Ikea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-03 14:53
Maarten16 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:27:
[...]
Het ziet er zeker mooier uit, maar is het niet irritant dat je nergens bij kan? Als je bijvoorbeeld iets nieuws in moet pluggen? Ik heb ze zelf ook, maar heb ze wel met de open kant naar mij toe..
ik heb aan de achterkant van mijn laptop stand een 3 slots contactdoos gehangen. Die zie je niet zitten mits je zorgt dat de kabels netjes achter het bureau verdwijnen. Momenteel heb ik daar mijn KRK's aanhangen, dan kan ik ze ook mooi met 1 knop uitzetten (Schakelaar op contactdoos) en dan heb ik nog 1 slot vrij mocht ik die ooit nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
Huppol schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:57:
[...]

ik heb aan de achterkant van mijn laptop stand een 3 slots contactdoos gehangen. Die zie je niet zitten mits je zorgt dat de kabels netjes achter het bureau verdwijnen. Momenteel heb ik daar mijn KRK's aanhangen, dan kan ik ze ook mooi met 1 knop uitzetten (Schakelaar op contactdoos) en dan heb ik nog 1 slot vrij mocht ik die ooit nodig hebben.
Slim! Op het moment heb ik 3 van de kleine Galant snoergeleiders onder m'n bureau hangen, met in elke geleider een contactdoos. En dan de aansluitingen mijn kant op. Ziet er niet zo fraai uit als ik onder m'n bureau duik, maar ook echt alleen dan zie ik het, dus zit er niet heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten16 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:36:
hmm, verplaatsen dus.. Ben ik toch 'blij' dat ik ze met de opening naar mij toe heb geplaatst. Is toch wel zo handig voor wanneer ik bijvoorbeeld een externe harde schijf ergens mee naar toe moet nemen.
Die heb ik hier gewoon los liggen zodat ik 'm heel snel mee kan nemen. In dit geval is dat wel erg belangrijk omdat het om een backup schijfje gaat. Dat zou ik ook met een andere externe schijf doen. Zo'n goot is er juist voor de kabels die je er vast neerlegt en dus niet steeds weer moet verplaatsen.
Die kabelgoot naar voren open laten is niet zo heel handig. De snoeren kunnen er eenvoudig uit vallen. Richt het naar de muur en het wordt lastiger als je de goot op de juiste plek zet. Waarom? Omdat je dan de muur gebruikt om de opening van de goot af te dichten ;) Bijkomend voordeel: je ziet de kabels en de stof dat zich na verloop van tijd in de goot accumuleert ook niet.
Ikea heeft overigens nog wel een ander model wat meer een soort van zak is. Daar leg je de kabels er van boven in waardoor de kabels er niet uit vallen en ook niet zichtbaar zijn (zowel aan de voor- als achterzijde niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
ppl schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:43:
[...]

Die heb ik hier gewoon los liggen zodat ik 'm heel snel mee kan nemen. In dit geval is dat wel erg belangrijk omdat het om een backup schijfje gaat. Dat zou ik ook met een andere externe schijf doen. Zo'n goot is er juist voor de kabels die je er vast neerlegt en dus niet steeds weer moet verplaatsen.
Die kabelgoot naar voren open laten is niet zo heel handig. De snoeren kunnen er eenvoudig uit vallen. Richt het naar de muur en het wordt lastiger als je de goot op de juiste plek zet. Waarom? Omdat je dan de muur gebruikt om de opening van de goot af te dichten ;) Bijkomend voordeel: je ziet de kabels en de stof dat zich na verloop van tijd in de goot accumuleert ook niet.
Ikea heeft overigens nog wel een ander model wat meer een soort van zak is. Daar leg je de kabels er van boven in waardoor de kabels er niet uit vallen en ook niet zichtbaar zijn (zowel aan de voor- als achterzijde niet).
Het ziet er bij mij nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3614141N0q3E3q0X0G1c/IMG_0558%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0a3y1J0s2a2p431J3x1S/IMG_0559%202.jpg

Zoals je ziet is het niet de fraaiste oplossing, maar aangezien het helemaal aan de achterkant van het bureau zit, heb ik er geen last van, zoals je ook kan zien, maar kan ik er toch steeds bij. (ik ben namelijk iemand die elke maand wel iets aan z'n setup verandert, dus is een beetje toegankelijkheid op dit gebied wel handig moet ik zeggen. En hee, he is nog altijd beter dan een oude plank voor mijn kabels zoals ik eerst had, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Maarten16 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:13:
[...]

Het ziet er bij mij nu zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals je ziet is het niet de fraaiste oplossing, maar aangezien het helemaal aan de achterkant van het bureau zit, heb ik er geen last van, zoals je ook kan zien, maar kan ik er toch steeds bij. (ik ben namelijk iemand die elke maand wel iets aan z'n setup verandert, dus is een beetje toegankelijkheid op dit gebied wel handig moet ik zeggen. En hee, he is nog altijd beter dan een oude plank voor mijn kabels zoals ik eerst had, haha
Hoe bevalt de logitech z906 en is hij beter dan de bose cinemate GS II die ik heb (zie de vorige setup post)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
JuliandeB schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:13:
[...]

Hoe bevalt de logitech z906 en is hij beter dan de bose cinemate GS II die ik heb (zie de vorige setup post)?
de z906 bevalt zeer goed. Perfect voor films, maar ook ideaal voor muziek. Geen seconde spijt gehad van die aankoop. Of het beter is dan de GS II weet ik niet, die heb ik namelijk nooit gehoord, dus is moeilijk te zeggen.

1 klein nadeel wel; de console is behoorlijk licht, waardoor hij gemakkelijk verschuift bij het bedienen.

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten16 op 22-01-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-05 08:07
Zo weer iets er bij gekocht! (mstand)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2csgwso.jpg

Alleen nog een mooie 27* monitor en dan kan ik weer even vooruit.
Ik hoor het graag als iemand tips heeft!

(geschoten met de Iphone 4s)
(sorry dat hij gedraaid is maar tinypic doet erg moeilijk de laatste tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-05 13:41

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Thunderbolt Display 27"?

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten16 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:13:
Ach, if it works... Die oude plank brengt me wel op een idee trouwens. Ik herinner me oud een ouder topic ook zoiets: iemand die z'n bureau dusdanig heeft opgebouwd dat de kabelbrij achter een of ander plankje zat. Het kan in ieder geval helemaal dicht zodat je niets zag en kon open wanneer je iets wilde verwijderen/toevoegen. Op werk heb ik een kabelgoot onder het bureau zitten die ik aan de voorzijde los kan klikken zodat ik makkelijk dingen erin kan stoppen of eruit halen. Zoiets zou ik thuis wel willen maar waar je zo'n losse module haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Tim0252 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:05:
Zo weer iets er bij gekocht! (mstand)

[afbeelding]

Alleen nog een mooie 27* monitor en dan kan ik weer even vooruit.
Ik hoor het graag als iemand tips heeft!

(geschoten met de Iphone 4s)
(sorry dat hij gedraaid is maar tinypic doet erg moeilijk de laatste tijd)
Kan je in het vervolg zorgen dat je afbeelding anders geroteerd is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:05:
[...]

Kan je in het vervolg zorgen dat je afbeelding anders geroteerd is? :p
Ja irritant genoeg lukt dat dus niet meer want tinypic draait ze om? En ik heb echt geen idee hoe ik het via mijn flickr kan linken :(
Iedergeval mijn excuses :)
Zit er wel aan te denken! Maar de kosten die er aan verbonden zitten zijn weer zo nadelig!

[ Voor 24% gewijzigd door Tim0252 op 22-01-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 18:53

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Tim0252 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:04:

Zit er wel aan te denken! Maar de kosten die er aan verbonden zitten zijn weer zo nadelig!
Dell U2712M? Of eventueel de U2712HM. Ik heb zelf op kantoor de U2711 staan en thuis een U2311H en die bevallen prima. Al is de U2311H wat klein na een dag op de U2711 :+

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Tim0252 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:04:
[...]

Ja irritant genoeg lukt dat dus niet meer want tinypic draait ze om? En ik heb echt geen idee hoe ik het via mijn flickr kan linken :(
Iedergeval mijn excuses :)

[...]

Via flickr moet je een voorjaar selecteren door op de foto te klikken. Dan sleep je de foto naar de adresbalk en die link gebruik je in het topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
JuliandeB schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:12:
[...]

Via flickr moet je een voorjaar selecteren door op de foto te klikken. Dan sleep je de foto naar de adresbalk en die link gebruik je in het topic. :)
Dat ga ik zeker proberen bij de volgende foto die ik upload! Echt top! :D
Whieee schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:11:
[...]

Dell U2712M? Of eventueel de U2712HM. Ik heb zelf op kantoor de U2711 staan en thuis een U2311H en die bevallen prima. Al is de U2311H wat klein na een dag op de U2711 :+
Ja hier zat ik ook al naar te kijken en de kosten hiervan vallen rond de 400/500 euro! Ik heb nu 2x de HP w2207h in huis (heb er maar 1 in gebruik i.v.m. macbook) en die begint echt te klein te worden. Dus ik wil echt graag een 27' monitor hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Koop een beamer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik werk hier thuis ook met een dell u2711, echt wel zalig zoveel ruimte! Ik zit in de les vaak te vloeken als ik een website maak op mijn 15" macbook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 22:22
Gisteren is m'n nieuwe iMac 27" bezorgd, had helaas geen tijd om 'm te installeren, kon 'm alleen op m'n bureau neerzetten:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5903924/2013-01-22%2018.08.25.jpg

Is best wel groter dan de 21,5 inch die ik ervoor had :o

Specs:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5903924/config.jpg

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Gaaf apparaat. Die wil ik ook.

Hoe lang heb jij op de iMac moeten wachten? Ik heb nog een 27" LED scherm, denk dat dat een beetje overkill wordt, naast een 27" iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Wat viel er nog meer te installeren dan dit dan? 10 minuten later was je klaar geweest. :D

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
@ Neron: heb 'm 31 dec besteld en 22 jan geleverd dus. Er is niet echt een pijl te trekken op de levertijden, zit veel verschil in als je hier leest [Apple producten] Levertijden - Deel 9
Twee 27 inch schermen op 1 bureau is inderdaad overkill, maar ja: het kán wel 8)

@Ultimation: zelfs die 10 minuten had ik niet, moest snel weg... Kon 'm even snel neerzetten, dozen aan de kant schuiven en snel foto maken.
M'n kat was wel blij met de dozen, veel interessanter dan al het aangeschafte speelgoed...

[ Voor 8% gewijzigd door driedees op 23-01-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05-2024
Heeft iemand nog foto's waarop de iMac aan de muur hangt? en eventueel ook waar je zo'n beugel kan bestellen hierop willen posten. Wil namelijk ideeën opdoen voor als ik binnenkort mijn iMac krijg

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Heb je een 2012 model besteld? Dan ga je die zeer waarschijnlijk niet kunnen ophangen... Volgens diverse fora en bv MacGasm zijn de nieuwe iMac modellen niet bestemd voor Vesa-mounts. Voor oudere modellen kun je het beste zoeken op "iMac wall mount" iMac vesa adapter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
driedees schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:30:
Heb je een 2012 model besteld? Dan ga je die zeer waarschijnlijk niet kunnen ophangen... Volgens diverse fora en bv MacGasm zijn de nieuwe iMac modellen niet bestemd voor Vesa-mounts. Voor oudere modellen kun je het beste zoeken op "iMac wall mount" iMac vesa adapter".
Dat is echt balen!!

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Plankje aan de muur, en daar die iMac op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
Sjoerdfoto schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:24:
Plankje aan de muur, en daar die iMac op? :)
Ik was al aan ducktape aan het denken :P

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247612

driedees schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:03:
Gisteren is m'n nieuwe iMac 27" bezorgd, had helaas geen tijd om 'm te installeren, kon 'm alleen op m'n bureau neerzetten:

[afbeelding]

Is best wel groter dan de 21,5 inch die ik ervoor had :o

Specs:
[afbeelding]
Installeren? Stekker in het stopcontact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Vannacht een 13" macbook pro retina besteld bij de MediaMarkt (21% btw, weg ermee. Uiteindelijk iets van 18% korting dus), ter vervanging van mijn 15" pro late 2008.
Heb heel lang zitten twijfelen of het geen Macbook Air moest worden, maar aangezien voor mij de grafische performance niet super belangrijk zijn toch maar voor een retina gekozen. i.t.t. de MB Air vind ik de prijs van de 13" retina wel wat hoog, aangezien je maar 128gb ssd krijgt. Maar het scherm, hdmi en de formfactor staan mij beter aan. Hopelijk versturen ze hem snel en dan zal ik hier een foto plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 18-05 11:52
De actie van de MM is sowieso altijd erg verleidelijk.

Mijn 'setupje' heeft onlangs ook een update gehad:

plaatje

Wat je ziet:

iMac 27 '' I5 / 12GB Ram / 128 GB SSD
rMBP 15'' i7 / 16 GB Ram / 256 GB SSD
iPad Mini 16GB
iPhone 5 32 gb
WD 1 TB Firewire voor de overige opslag
en een Bose setje

Voor de rest ligt eronder nog een WD 2 TB voor de time machine.
Internet loopt via 2 Airport Expressjes

De kabels die je nog ziet hangen zijn van de Digitenne kast, die op de bassbox ligt. Moet nog even een oplsosing hiervoor vinden. (Kabels zijn net niet lang genoeg om via de arm waar de Mac aan hangt te laten lopen)

Ik heb een link van je plaatje gemaakt. We verwachten hier op GoT dat je plaatjes kunt resizen.

[ Voor 17% gewijzigd door Whieee op 25-01-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
martijnmartijn schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:16:
De actie van de MM is sowieso altijd erg verleidelijk.

Mijn 'setupje' heeft onlangs ook een update gehad:

[afbeelding]

Wat je ziet:

iMac 27 '' I5 / 12GB Ram / 128 GB SSD
rMBP 15'' i7 / 16 GB Ram / 256 GB SSD
iPad Mini 16GB
iPhone 5 32 gb
WD 1 TB Firewire voor de overige opslag
en een Bose setje

Voor de rest ligt eronder nog een WD 2 TB voor de time machine.
Internet loopt via 2 Airport Expressjes

De kabels die je nog ziet hangen zijn van de Digitenne kast, die op de bassbox ligt. Moet nog even een oplsosing hiervoor vinden. (Kabels zijn net niet lang genoeg om via de arm waar de Mac aan hangt te laten lopen)
Waarom heb meer werkgeheugen en een grotere HD in je mbp?

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Omdat de configuratie bij de rMBP niet anders kon. Ik heb wel bewust voor 16GB gekozen voor in de toekomst. Maar 12GB is voor mijn iMac voldoende.

Aan 128 GB ssd heb ik voldoende in mijn iMac omdat alle bibliotheken op de externe hdd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-05 14:49
Tijd om te showen! Omdat momenteel de "Weg met de BTW" actie geldt bij MediaMarkt, heb ik gisteren, met gevaar met eigen leven zo druk dat het was, een nieuwe macbook pro 13 inch gekocht. Mijn oude uit 2008 was naar mijn mening toe aan vervanging :-)

Wat is het exact geworden:
Macbook Pro 13 inch
Intel Core i7
8 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 4 GB
1-TB seriële ATA, 5400 rpm

Omdat ik grafisch werk doe op mijn macbook, heb ik vandaag gelijk even 16GB RAM aangeschaft en deze zal vanavond in de Macbook worden geplaatst. Daarbij is er een SSD van 256 GB onderweg die op de plaats van de huidige 1TB HDD komt. Deze zal op zijn beurt middels een optibay op de plek van de superdrive komen.

Zo upgrade je je Macbook Pro voor iets meer dan € 250,- naar een beest van een laptop :)

En omdat ik er toch was, heb ik gelijk een nieuwe twee monitor gekocht. Mijn oude was ook aan vervanging toe. Het betreft de: LG IPS237L http://tweakers.net/pricewatch/315805/lg-ips237l-zwart.html
En ik moet echt even melden, dit is echt een topmonitor. Wat een kleurweergave en dat voor die prijs. Ben er echt superblij mee.

Nou dit alles verdient natuurlijk een crappy foto gemaakt met mijn Iphone. Nu alleen nog een wireless toetsenbord en dan kunnen we er weer even tegen aan!

Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/9668/macbookproh.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Dennuske1983 op 24-01-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:40
Hier de opstelling van mijn nieuwe Imac 27" BTO.

i7 3.4 GHz
24 GB 1600 MHz DDR3
NVIDIA GeForce GTX 680MX 2048 MB
1 TB Fusion drive

Eronder 2x 500 GB USB 3 van WD.

Daarnaast Ipad 2
Links in de hoek 60mm Macro objectief voor mijn Canon 7D.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img43/5536/20130124eos7d6839kopie2.jpg

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-05 09:48
Dennuske1983 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:20:
Tijd om te showen! Omdat momenteel de "Weg met de BTW" actie geldt bij MediaMarkt, heb ik gisteren, met gevaar met eigen leven zo druk dat het was, een nieuwe macbook pro 13 inch gekocht. Mijn oude uit 2008 was naar mijn mening toe aan vervanging :-)

Wat is het exact geworden:
Macbook Pro 13 inch
Intel Core i7
8 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 4 GB
1-TB seriële ATA, 5400 rpm

Omdat ik grafisch werk doe op mijn macbook, heb ik vandaag gelijk even 16GB RAM aangeschaft en deze zal vanavond in de Macbook worden geplaatst. Daarbij is er een SSD van 256 GB onderweg die op de plaats van de huidige 1TB HDD komt. Deze zal op zijn beurt middels een optibay op de plek van de superdrive komen.

Zo upgrade je je Macbook Pro voor iets meer dan € 250,- naar een beest van een laptop :)

En omdat ik er toch was, heb ik gelijk een nieuwe twee monitor gekocht. Mijn oude was ook aan vervanging toe. Het betreft de: LG IPS237L http://tweakers.net/pricewatch/315805/lg-ips237l-zwart.html
En ik moet echt even melden, dit is echt een topmonitor. Wat een kleurweergave en dat voor die prijs. Ben er echt superblij mee.

Nou dit alles verdient natuurlijk een crappy foto gemaakt met mijn Iphone. Nu alleen nog een wireless toetsenbord en dan kunnen we er weer even tegen aan!

[afbeelding]
Hey nice, dat beeldscherm heb ik ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-05 14:49
J.Appleseed schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:10:
[...]

Hey nice, dat beeldscherm heb ik ook! :D
Fijn he! Ik ben er echt superblij mee! Echt een aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Is het het waard om voor 80€ een powermac g4 cube te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

JuliandeB schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:44:
Is het het waard om voor 80€ een powermac g4 cube te kopen?
Beetje vreemde vraag in dit topic, en eigenlijk is deze vraag alleen maar door jezelf te beantwoorden. Zo'n Cube kan je voor weinig meer gebruiken dan decoratie op je bureau of héél erg simpele taken in het geval hij ook nog werkt.
Dus: ja, als je 80 EUR er voor over hebt.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Dennuske1983 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:51:
[...]

Fijn he! Ik ben er echt superblij mee! Echt een aanrader! :)
True dat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-05 20:53

ratz

Gadgetgeek

Heb nog wat nieuwe foto's van m'n 2012 27" iMac.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2i8hs9i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/jaibmc.jpg Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2cn9t12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2zyevco.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2uix501.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/9urrb8.jpg

2012 27" iMac, i7 3.4 GHz, 32 GB RAM, 1 TB Fusion Drive, NVIDIA Geforce GTX 680MX 2 GB
20" Apple Cinema Display
Roccat Kave koptelefoon
Logitech G13 gamepad
Roccat Isku keyboard
Razer Naga muis
LaCie Rugged 128 GB externe SSD (Thunderbolt)
Apple DVD SuperDrive
Logitech Z-3e speakers

Fujifilm X100VI ||| iMac 27" 3.4GHz i7 (2012) ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
Na wat veranderingen mijn setup!
alleen nog wachten op mijn iMac

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1zl8w41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/xcurtf.jpg

Macbook Pro 13'' begin 2011
Apple TV
iPhone 4s
iPhone 5
iPod Touch
iPad 3 16Gb 3G

Wat je niet ziet :
PS3
iPad 1 16GB
Airport Extreme-Basisstation

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247612

ratz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:56:

[afbeelding]

2012 27" iMac, i7 3.4 GHz, 32 GB RAM, 1 TB Fusion Drive, NVIDIA Geforce GTX 680MX 2 GB
20" Apple Cinema Display
Roccat Kave koptelefoon
Logitech G13 gamepad
Roccat Isku keyboard
Razer Naga muis
Apple DVD SuperDrive
Logitech Z-3e speakers
Wat is dat voor rare snoer onder je 220v snoer achterin je iMac? Doet me denken aan een of andere anti dief snoertje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz

ratz

Gadgetgeek

Anoniem: 247612 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:30:
[...]Wat is dat voor rare snoer onder je 220v snoer achterin je iMac? Doet me denken aan een of andere anti dief snoertje oid.
Yup, dat is een kensington anti-diefstal lock. Heb een aantal jaar geleden inbrekers in huis gehad, en toen hebben ze alleen de computers meegenomen die niet aan een lock lagen.

Fujifilm X100VI ||| iMac 27" 3.4GHz i7 (2012) ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498969

Na lang meelezen plaats ik mijn set-up eens. Bij de spullen van anderen is het soms wel kwijlen geblazen zeg. Dit jaar volledig overgegaan naar Apple. En bevalt super, had ook niet anders verwacht:P

Hierbij een tweetal foto's van mijn set-up:
Afbeeldingslocatie: http://i1211.photobucket.com/albums/cc426/vanderven91/foto1_zps0fc54b66.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1211.photobucket.com/albums/cc426/vanderven91/foto2_zpsd91c7664.jpg

Wat je ziet:
-MacBook Pro 13 inch met i7 2,9 Ghz, 8 gb, 128 gb SSD
-LG IPS237L monitor
-Apple Wireless Keyboard
-Apple Magic Trackpad
-Externe HDD USB 3.0 1TB
-2.1 Logitech set

Wat je niet ziet:
-Apple iPhone 5 Black
-Apple TV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34dlx54.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/fmi73o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/jkd01j.jpg

Mijn oude Macbook pro 2,53 ghz, 8gb ram, 128gb SSD Late 2008.
En mijn nieuwe 13" retina met 8gb ram en 128gb SSD.

Het scherm is echt waanzinnig mooi. Nu hopen dat ik met mijn nieuwe rMBP ook 4 jaar vooruit kan, net als mijn oude MBP.

Verder op en om het bureau:
- Pioneer DJM 350 & Reloop Contour's.
- KRK RP5
- Synology DS110j
- USB hub.
- Laptop stand (Ben vrij lang, dmv deze stand kan ik rechtop zitten)

*edit* Krijg mijn plaatjes niet echt aan het werk via dropbox? Dan maar tinypic :)

[ Voor 123% gewijzigd door Huppol op 25-01-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
ratz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 01:13:
[...]

Yup, dat is een kensington anti-diefstal lock. Heb een aantal jaar geleden inbrekers in huis gehad, en toen hebben ze alleen de computers meegenomen die niet aan een lock lagen.
Helaas zelf erg slechte ervaring met die sloten, wat ze niet mee kunnen nemen slopen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Huppol schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:
[afbeelding]

[afbeelding]

*edit* Krijg mijn plaatjes niet echt aan het werk via dropbox?
Je foto's in de "Public" map zetten, anders zijn ze enkel toegankelijk vanaf je eigen Dropbox account.
Vervolgens de public link naar de files gebruiken om ze hier toe te voegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Darkstar op 25-01-2013 15:32 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499059

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/69945345/DSC00671.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/69945345/%40night.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/69945345/DSC00679.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/69945345/DSC00681.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/69945345/DSC00688.jpg

Apple iMac 27” i5 3,1ghz Intel met 8gb 2TB HD
Bootcamp Win8
Time Capsule 2TB
Trackpad, Magic Mouse en Keyboard
Harman Kardon Soundsticks III
Apple Aluminium remote
Beats Solo koptelefoon
iPad mini 32GB 3G
iPad 2 16gb ligt onder de Just Mobile Mtable
iPhone5 16gb
Baboo Touchpen

Niet zicht baar 2 externe hdd Seagate 1TB/WD 500GB op een
Backpack for iMac van TwelveSouth

Achter de Mac een Philips living color model Bloom (Niet zichtbaar)

Bij de tv een AppleTV 2nd Gen met JB en XMBC

Verder aanwezig iPod touch 5th gen,iPod touch 4th gen. iPod shuffle 2gb,
iPod classic 30gb.

Dit is mijn eerste iMac en heb hem nu ong een jaar ben over gestapt van HP naar Apple, omdat ik baalde van Win7 altijd maar updates en foutmeldingen. Nu ik de Mac gebruik alles werkt zoals het moet en kan het iedereen aanraden.

Ik gebruik mijn Mac voornamelijk voor fotobewerking en film kijken muziek luisteren.

Hij staat op een klassiek Kapiteins buro uit de jaren 60 en het idee erachter is old meets new!

(Ik zal nog betere foto's maken ook van de achterkant.)
grtz Ramon

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 499059 op 26-01-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogieer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
ratz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:56:

20" Apple Cinema Display
Roccat Kave koptelefoon
Logitech G13 gamepad
Roccat Isku keyboard
Razer Naga muis
Apple DVD SuperDrive
Logitech Z-3e speakers
Gebruik je die Lacie Rugged 128 GB externe SSD via Thunderbolt toevallig als opstartschijf? Zo ja, hoe bevalt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-04 07:28

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Hoe bevalt de living colours bloom?
Ik zit te overwegen er ook een te halen, maar ik lees op internet klachten dat hij te weinig licht zou geven. Heeft het nog toegevoegde waarde als je een gewone lamp ook aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Repsaj_Nav schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:13:
Hoe bevalt de living colours bloom?
Ik zit te overwegen er ook een te halen, maar ik lees op internet klachten dat hij te weinig licht zou geven. Heeft het nog toegevoegde waarde als je een gewone lamp ook aan hebt?
Ik ben wel te spreken over de Bloom achter mijn iMac want teveel licht werkt wel maar is te fel naar mijn idee en ik vind kleurtjes mooi erachter zeker met films gewoon blauw en normaal geel/oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivierdc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-02 15:06
Huppol schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn oude Macbook pro 2,53 ghz, 8gb ram, 128gb SSD Late 2008.
En mijn nieuwe 13" retina met 8gb ram en 128gb SSD.

Het scherm is echt waanzinnig mooi. Nu hopen dat ik met mijn nieuwe rMBP ook 4 jaar vooruit kan, net als mijn oude MBP.

Verder op en om het bureau:
- Pioneer DJM 350 & Reloop Contour's.
- KRK RP5
- Synology DS110j
- USB hub.
- Laptop stand (Ben vrij lang, dmv deze stand kan ik rechtop zitten)

*edit* Krijg mijn plaatjes niet echt aan het werk via dropbox? Dan maar tinypic :)
Hoe bevalt de overstap van 15" naar 13" als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Olivierdc schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Hoe bevalt de overstap van 15" naar 13" als ik vragen mag?
Ik was bang dat ik het scherm klein zou gaan vinden, maar moet nu eigenlijk zeggen dat ik het verschil amper opmerk. En dan heb ik de resolutie gewoon op 'best for retina'. Het scherm is duidelijk nog een stuk beter dan die van mijn 15, daar geniet ik elke keer weer van als ik er naar kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Anoniem: 499059 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:45:
[...]

Ik ben wel te spreken over de Bloom achter mijn iMac want teveel licht werkt wel maar is te fel naar mijn idee en ik vind kleurtjes mooi erachter zeker met films gewoon blauw en normaal geel/oranje.
Dan dim je de lamp toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:55
Mektheb schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:09:
[...]

Helaas zelf erg slechte ervaring met die sloten, wat ze niet mee kunnen nemen slopen ze...
In beide gevallen ben je het hoe dan ook kwijt.
Als de dieven het slopen, dan hebben ze er zelf in ieder geval ook geen (financieel) profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz

ratz

Gadgetgeek

Rogieer schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:00:
[...]
Gebruik je die Lacie Rugged 128 GB externe SSD via Thunderbolt toevallig als opstartschijf? Zo ja, hoe bevalt dit?
Nee, niet als opstart-schijf. Ik heb een Fusion Drive in m'n iMac zitten en de SSD ervan is sneller (read 442 MB/s, write 305 MB/s) dan de LaCie SSD Thunderbolt (read 383 MB/s, write 190 MB/s). Dus Mac OS X start bij mij gewoon van de Fusion drive. Het is niet mogelijk om Windows van de bootcamp partitie van een externe SSD te laten opstarten, anders had ik dit wel gedaan (Microsoft staat dit niet toe).
Op dit moment staan m'n Windows games op de SSD, zo kan ik de laadtijd sterk verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 19:55

-Sander-

///M Powerrrrrr

Anoniem: 498969 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:51:
Na lang meelezen plaats ik mijn set-up eens. Bij de spullen van anderen is het soms wel kwijlen geblazen zeg. Dit jaar volledig overgegaan naar Apple. En bevalt super, had ook niet anders verwacht:P

Hierbij een tweetal foto's van mijn set-up:
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
-MacBook Pro 13 inch met i7 2,9 Ghz, 8 gb, 128 gb SSD
-LG IPS237L monitor
-Apple Wireless Keyboard
-Apple Magic Trackpad
-Externe HDD USB 3.0 1TB
-2.1 Logitech set

Wat je niet ziet:
-Apple iPhone 5 Black
-Apple TV3
Waar heb je die plank vandaan waar je monitor op staat ? (ook Ikea, zoals de pootjes ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 17-05 07:03
Sinds 5 weken een trotse Macbook Pro 15" Retina gebruiker. Begin deze week constateerde ik defecte pixels dus ben in ik naar de Apple Store in Amsterdam geweest en is het scherm vervangen.

Laptop + schoolboek slaaf (iPad Mini)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/xomg47.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499260

Bij deze post ik ook eindelijk maar eens mijn huidige bureau nu ik nog thuis woon en de ruimte heb ;) Op de foto's is te zien:

- 21,5'' iMac (eind 2009),
- Mijn oude vertrouwde MacBook uit 2008, welke sinds 4 weken plaats heeft gemaakt voor mijn nieuwe 13'' MBP (2012).
- iPhone 4S 32 GB zwart
- iPhone 2g
- De inmiddels oldskool iPad 1st gen.
- Wacom Bamboo tablet

Verder onder het bureau nog één PowerMac G3 en 2 G4's, gekregen van een vriend die niet meer wist wat hij er mee moest en ik eerlijk gezegd momenteel ook niet haha.

Was vroeger altijd windhoos-gebruiker, maar als je het Apple-virus eenmaal te pakken hebt gekregen is er geen ontkomen meer aan, voor de rest van het gezin ook niet, dus verder in huis nog een drietal Macs, 2TB TimeCapsule, een aantal iPod's en nog vele iPhones

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/qscgu74lnx9qf0h/1359318914NIMG_0367.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/4eeswbz4uh2gaol/1359318874NIMG_0370.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 499260 op 27-01-2013 22:13 . Reden: link foto onjuist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 22:33
Anoniem: 499260 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:47:
Bij deze post ik ook eindelijk maar eens mijn huidige bureau nu ik nog thuis woon en de ruimte heb ;) Op de foto's is te zien:

- Mijn oude vertrouwde MacBook uit 2008, welke sinds 4 weken plaats heeft gemaakt voor mijn nieuwe 13'' MBP (2012).
- iPhone 4S 32 GB zwart
- iPhone 2g
- Wacom Bamboo tablet

Verder onder het bureau nog één PowerMac G3 en 2 G4's, gekregen van een vriend die niet meer wist wat hij er mee moest en ik eerlijk gezegd momenteel ook niet haha.

Was vroeger altijd windhoos-gebruiker, maar als je het Apple-virus eenmaal te pakken hebt gekregen is er geen ontkomen meer aan, voor de rest van het gezin ook niet, dus verder in huis nog een drietal Macs, 2TB TimeCapsule, een aantal iPod's en nog vele iPhones
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mij werken je foto's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:12

- iPhone 4S 32 GB zwart
- iPhone 2g
- Wacom Bamboo tablet

[afbeelding]
[afbeelding]
inderdaad, foto's werken niet. Je kan 'www' in de url vervangen door 'dl', dan werken ze wel. vb: https://dl.dropbox.com/sh...3/FzwLifPqJA/IMG_0367.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@-sander- ja die heb ik bij de ikea vandaan, plank was 9 euro en pootjes ook zo iets;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Anoniem: 498969 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:22:
@-sander- ja die heb ik bij de ikea vandaan, plank was 9 euro en pootjes ook zo iets;)
Weet je toevallig ook nog hoe hij heet? Ik jeb laatst ook een gekocht, maar die van jou is wat dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499260

Brm-G schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:17:
[...]

Bij mij werken je foto's niet.
Sorry, had vanmiddag even haastig de foto's gepost en even niet opgelet. Heb de link gewijzigd en ze moeten het nu doen, niet topkwaliteit maar het gaat om het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor een Alu stijl oplossing kun je ook kijken op http://www.just-mobile.eu/mac.html

Ik gebruik the Just Mobile Mtable en die bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Na een tijdje gelurkt te hebben in dit topic bij deze ook maar eens mijn eigen setup. Ik woon sinds kort op mezelf in Groningen en dit was een mooie gelegenheid om alles even mooi bij elkaar te zetten en te fotograferen.

U ziet:
- iMac mid 2011 (27 inch, Intel Core i5 3.1GHz, 8GB Ram, 6970M 1GB)
- MacBook Pro medio 2010 (15 inch, Intel Core i5 2,4 GHz, 4GB, NVIDIA GeForce GT 330M en 128GB SSD)
- iPad 3 16GB zwart met smartcover en Saddleback leather cover
Foto is gemaakt met iPhone 5 16GB Zwart :)

Verder:
- Philips LivingColors (achter het scherm)
- 2x Dali Zensor 1 speakers i.c.m. Marantz NR1602 versterker en CD5004 CD speler), ook aangesloten op iMac d.m.v. Toslink.
- Foto op canvas, zelf gemaakt in NYC :)

Wil graag nog een SSD in m'n iMac, maar dat durf ik zelf niet aan. Ik geloof dat de kosten om dit te laten doen bij bijv. een iCentre vrij hoog zijn, toch?

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/15nn1bs.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door VeeGee op 28-01-2013 15:15 ]

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Mooi setup!

Heb sinds kort ook SSD in mijn iMac en ik kan het je zeker aanraden!
Het zelf inbouwen is op zich helemaal niet zo moeilijk, als je het maar samen met iemand doet. (Die het liefst ook nog een beetje technisch is :9~ ).

Als je naar een iCentre gaat kost het omstreeks de 100 a 200 euro. Dat is het zeker waard, qua snelheid, maar niet qua kosten om het te laten inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Veegee Mooie setup en een ssd in je mac doet wonderen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Laatst online: 06-07-2020
Overlaatst zware ruzie gehad met mijn nu ex vriendin..... Ik vind het echt kut... Heb toch nog snel deze foto kunnen trekken toen ze mij uit het huis smeet en ik ben van plan om hiermee naar de politie te gaan en klacht in te dienen wegens vandalisme.. maar ik betwijfel als ik ooit nog het geld zal terug krijgen...

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/vgtmwi.jpg

vrouwen... 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door WietKop op 30-01-2013 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:59
Misschien moet je het verhaal wat meer toelichten!

#entertainmentmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Lol :p

Ik heb dus de fout gemaakt om het uit te maken met mijn vriendin en dan pas te denken "shit die laptop staat daar nog". Had ik het omgekeerd gedaan dan had ik me Mac nog :(

[ Voor 4% gewijzigd door WietKop op 30-01-2013 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:56
Dan ga je toch terug?
Dat probleem zie ik niet zo, mits het jouw laptop is natuurlijk (en geen gezamenlijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
Aan de foto te zien is hij langs geweest voor zijn laptop. Maar veel schiet er niet van over :o
dat is echt wel kloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

LOL, misschien moet je aangifte doen op grond van 'Apple Mishandeling'? :P

Ach, wees blij... nu heb je eindelijk een reden om een MacBook Pro 15'' Retina te kopen, gemaakt van aluminium, 8GB ram, 4 core processor en 256GB SSD! :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
frederick130391 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:48:
Aan de foto te zien is hij langs geweest voor zijn laptop. Maar veel schiet er niet van over :o
dat is echt wel kloten!
Ach die is zo te maken zoveel geld hoeft dat niet te kosten :)

#inboedel etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
En jij hebt niks stuk gemaakt van haar??

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
haar hart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:56
Ha, dus nu heeft ze je laptop uitgemaakt? :)

Hee dat scharnier is wel te herstellen, kunststof schermrand ook. Heb ik eens gedaan met een iBook die ongelukkig gevallen was, voor een paar tientjes was ik klaar (eBay).

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Het scherm is ook gebroken en de onderkant van de behuizing zit ook volledig scheef.. Achja het was toch een oud model uit 2006 maar toch.... het blijft mijn eigendom en ik ben het nu kwijt en heb er niks meer aan.. Vooral een poging om een OSX dvd te branden op een Mac en dan via Hackingtosh ofzo op mijn pc te installeren kan ik nu volledig vergeten want dat was mijn enigste Mac.

Gelukkig heb ik foto's en sms berichten waar ze duidelijk zegt dat ze de laptop kapot heeft gemaakt etc.. ik hoop dat ik met dit een klacht kan indienen tegen vandalisme, alhoewel ik echt betwijfel als ik ooit mijn geld zal terug krijgen (in België).

En nee ik heb me gelukkig kunnen inhouden, ik had er ook eventjes aan gedacht om haar inboedel kort en klein te slaan maar dan ben ik zelf in fout, ik hoop dat ik juridisch toch nog iets van gerechtigheid kan hebben.

Zucht, leen ik dan met liefde een laptop aan haar omdat de hare stuk was, maakt ze hem ook stuk, nadat we elkaars hart gebroken hebben..

[ Voor 10% gewijzigd door WietKop op 30-01-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Wat een drama.. Nu maar weer foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
WietKop schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:49:
Het scherm is ook gebroken en de onderkant van de behuizing zit ook volledig scheef.. Achja het was toch een oud model uit 2006 maar toch.... het blijft mijn eigendom en ik ben het nu kwijt en heb er niks meer aan.. Vooral een poging om een OSX dvd te branden op een Mac en dan via Hackingtosh ofzo op mijn pc te installeren kan ik nu volledig vergeten want dat was mijn enigste Mac.

Gelukkig heb ik foto's en sms berichten waar ze duidelijk zegt dat ze de laptop kapot heeft gemaakt etc.. ik hoop dat ik met dit een klacht kan indienen tegen vandalisme, alhoewel ik echt betwijfel als ik ooit mijn geld zal terug krijgen (in België).

En nee ik heb me gelukkig kunnen inhouden, ik had er ook eventjes aan gedacht om haar inboedel kort en klein te slaan maar dan ben ik zelf in fout, ik hoop dat ik juridisch toch nog iets van gerechtigheid kan hebben.

Zucht, leen ik dan met liefde een laptop aan haar omdat de hare stuk was, maakt ze hem ook stuk, nadat we elkaars hart gebroken hebben..
Gelukkig kun je een OS X DVD ook branden op een Windows-computer ;) Heb ik toentertijd ook gedaan voor mijn iMac G5 (Leopard, dual-layer DVD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 15:43
WietKop schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 01:59:
Overlaatst zware ruzie gehad met mijn nu ex vriendin..... Ik vind het echt kut... Heb toch nog snel deze foto kunnen trekken toen ze mij uit het huis smeet en ik ben van plan om hiermee naar de politie te gaan en klacht in te dienen wegens vandalisme.. maar ik betwijfel als ik ooit nog het geld zal terug krijgen...

[afbeelding]

vrouwen... 8)7
Doe hetzelfde met je ex! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 18:53

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Kuch... kunnen we nu weer foto's van Macs gaan posten? ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB

- iPhone 4S 32 GB zwart
- iPhone 2g
- Wacom Bamboo tablet

[afbeelding]

[afbeelding]
je kan de powermacs wel aan mij schenken :D
Ben je er mooi van af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
En jullie mogen weer plaatjes kijken :+

Het zijn meer 3 set-upjes, maar aangezien jullie van plaatjes houden, kan het hopelijk wel in dit forum :)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img849/8454/img0042om.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img5/5450/img0029bh.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img407/6418/img0024ce.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img651/3237/img0054ub.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img209/9813/img0016ta.jpg
Klik

Bureau opstelling:

• iMac 27" 2013 Model (3,4 i7, 3TB Fusion, 16GB Ram, 2GB GPU)
• MacBook Pro 2011 (120GB SSD, 8GB Ram, 2,3 Ghz i5)
• iPhone 5 32GB
• iPad 3 Retina 32GB
• iPod video 80GB

• Dell u2311H IPS Monitor
• Apple Airport Express
• 2TB Iomega voor Time machine
• Dymo 450 Twin Turbo

• Logitech Z-5500

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img5/1408/img0030o.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img831/6361/img0032gn.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img692/2803/img0067sh.jpg
Klik

Thuisbioscoop:

• Dell W310x Projector (720p)
• Elektrische 93" Projectie scherm
• Ziggo Decoder

Geluid via Z-5500
Beeld via MacBook (VGA kabel)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img571/2561/img0914ro.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img651/1173/img0926lh.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img833/1101/img0940xm.jpg
Klik

Entertainment vanuit bed:

• Philips 50" 21:9 televisie (50pfl7956h), 8 maanden terug voor een 'spotprijsje' bij de MM gekocht (€799 :9~)
• Xbox 360 Slim
• PS3 Slim
• Logitech Harmony All-One remote
• Apple TV III + Wireless Keyboard
• Logitech Z960

En Philips living colors lampen.
Nu kunnen we er weer een goede tijd tegen aan :)

(Foto's geschoten met EOS 450D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
rbrouwers123 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:24:
En jullie mogen weer plaatjes kijken........
........(Foto's geschoten met EOS 450D)[/i]
hoe bevalt de logitech z906 met muziek?

[ Voor 84% gewijzigd door JuliandeB op 31-01-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
JuliandeB schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:26:
[...]

hoe bevalt de logitech z906 met muziek?
Ja érg goed, een home theater setje van al snel 500 euro komt vaak niet eens in de buurt, de Z-5500 klinkt overigens bijna hetzelfde, maar de afwerking van z906 is wel iets robuuster en degelijker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Waar is je tweede Dell monitor gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
martijnmartijn schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:42:
Waar is je tweede Dell monitor gebleven?
Geruild tegen een mooie Red Bull koelkast 8)7
Maar denk dat er binnen kort weer 2 monitoren staan (Dell 2412's worden het dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
rbrouwers123 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:29:
[...]

Ja érg goed, een home theater setje van al snel 500 euro komt vaak niet eens in de buurt, de Z-5500 klinkt overigens bijna hetzelfde, maar de afwerking van z906 is wel iets robuuster en degelijker :-)
ik ga een PS3 kopen en heb meer inputs of een switch nodig.
Ik heb nu deze:http://tweakers.net/pricewatch/318389/bose-cinemate-gs-21-(zwart).html
Zou het qua geluidskwaliteit beter zijn om te upgraden naar de logitech z906?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:56
Heb je geen Mediamarkt in de buurt? Dan kan je het zelf even beluisteren. Geluid is erg subjectief namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
RnB schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:22:
Heb je geen Mediamarkt in de buurt? Dan kan je het zelf even beluisteren. Geluid is erg subjectief namelijk.
Heb het al in de mediamarkt beluisterd maar de opstelling daar is niet goed (subwoofer met daarop alle speakers door elkaar) ga wel eens een keer bij een andere mediamarkt luisteren waarschijnlijk Rotterdam want die heeft een logitech afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Waaauw! Heel erg leuke setup.
rbrouwers123 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:52:
[...]

Geruild tegen een mooie Red Bull koelkast 8)7
Maar denk dat er binnen kort weer 2 monitoren staan (Dell 2412's worden het dan)
Beetje offtopic, maar heb je daar ook foto's van? (In DM eventueel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50

*knip*

Volgens mij is dit topic hier niet voor bedoeld, en daarnaast kan je ook zelf op internet rondkijken of een dergelijke prijs goed is of niet.

[ Voor 74% gewijzigd door Whieee op 31-01-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:18
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/081u3W0G3c340F2F2d0J/Schermafbeelding%202013-01-31%20om%2020.35.47.png

[ Voor 74% gewijzigd door JesseV op 31-01-2013 20:37 ]

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.