Wat een geleuter de peuter. Ik wil niet in een Dacia Duster zitten, ook al was ie gratis! PUNT! Ik wil mijn gaspedaal in kunnen trappen en het idee hebben dat ik vooruit kom.
Ik ben zelfstandige en ik zit een paar keer bij jaar bij verschillende opdrachtgevers en ik rij dus aardig wat kilometers. Allereerst hou ik van autorijden (TS niet persé zo te lezen, is meer een functionele automobilist) dus dat betekent dat ik een beetje power wil, ik lekker wil zitten voor de lange ritten en het gewoon naar mijn zin wil hebben in een auto!
Ik word blij van mijn leren kuipstoeltjes waarmee ik moeiteloos uren achtereen kan rijden zonder last te krijgen van iets! Ik hou van het feit dat de standaard stereo in de auto van goede kwaliteit is. Ik hou er van dat er een tweelitertje in zit die net wat meer pit en ballen en oh zo lekker optrekt!
En ik rij verder niets bijzonders, een Megane Coupe Privilege 2.0 (sport), bouwjaar 2002. In 2007 2nd hand gekocht.)
Ik wil niet in een saaie sufku**ten auto rijden, simpelweg omdat ik er niet blij van wordt, dus binnen je budget bekijk je dan wat mogelijk is.