Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Oh god, internet en televisie liggen er hier uit...
Zometeen maar naar de uni fietsen en daar gaan zitten met m'n laptopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Painore schreef op woensdag 18 april 2012 @ 07:46:
Oh god, internet en televisie liggen er hier uit...
Zometeen maar naar de uni fietsen en daar gaan zitten met m'n laptopje.
:p

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Is dat de juiste link? De actievoorwaarden zeggen: "Op Facebook wordt de link van het artikel met de meeste stemmen vermeld. Het artikel is alleen via deze link benaderbaar. Dit artikel is op wehkamp.nl te herkennen aan het facebook-actieblokje.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:13:
[...]

Is dat de juiste link? De actievoorwaarden zeggen: "Op Facebook wordt de link van het artikel met de meeste stemmen vermeld. Het artikel is alleen via deze link benaderbaar. Dit artikel is op wehkamp.nl te herkennen aan het facebook-actieblokje.".
Dat is de link naar de normale product pagina. Als het goed is wordt er via Facebook een nieuwe link naar de tab geplaatst (maar zou voor de zekerheid die andere pagina ook in de gaten houden, je weet maar nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:21:
[...]

Dat is de link naar de normale product pagina. Als het goed is wordt er via Facebook een nieuwe link naar de tab geplaatst (maar zou voor de zekerheid die andere pagina ook in de gaten houden, je weet maar nooit... ;)
Ah, dus dat is de truc. En die link zie je pas als je op "like" klikt, waarna je hele FB-lijst Wehkampreclame te zien krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:21:
[...]
Ik weet zeker dat ik niet scheel keek, maar vanochtend om 6.00 uur zag ik op de site van Wehkamp toch echt dat FB-actieblokje bij de Galaxy Tab 8.9 staan (nu niet meer trouwens), in combinatie met de tekst "50% korting".

[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 18-04-2012 08:26 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:23:
[...]

Ah, dus dat is de truc. En die link zie je pas als je op "like" klikt, waarna je hele FB-lijst Wehkampreclame te zien krijgt?
De FB pagina van wehkamp is gewoon openbaar dus iedereen kan die link zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:26:
[...]

De FB pagina van wehkamp is gewoon openbaar dus iedereen kan die link zien ;)
Net om 8 uur ruim 70 bezoekers op die Tab pagina van wehkamp.
1500+ like op facebook
250 stemmen hier op tweakers

En dan slechts 100 beschikbaar. Dat gaat wat worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Ik stel je een beetje gerust en heb je wat meer kans om hem te halen. Want ik zit tot 12.15 op school. Als er nou 1000 waren had ik misschien nog wel geprobeerd 1 te krijgen. Maar ik laat deze schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Helaas voor jullie, ik doe weer mee! Heb een computertje op de uni gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13
:X

[ Voor 112% gewijzigd door floffert op 18-04-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is de archos 80 g9 1.5ghz ICS toch een veel betere deal?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Voor 177 neem ik hem mee, anders mogen ze hem inderdaad houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Lol dus al met al een relatief dure grap.

Hou het wel bij de 2 Touchpads die ik voor 99 Euri gescoord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
floffert schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:07:
Net een vriend van mij gesproken die bij Wehkamp werkt en hij bevestigde dat de korting over de orginele prijs wordt gerekend dus daarmee wordt de tab ongeveer 230 euro. Daarnaast was het belangrijk volgens hem om facebook goed in de gaten te houden want daar wordt het vermeld als de tab te koop is (omstreeks 12:00)!
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Dat is inderdaad wel jammer.. Toch ga ik het in de gaten houden, mocht de informatie niet kloppen..
Want ik hoor namelijk veel geruchten, om 12.00 ga ik het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
thefox154 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:17:
Voor 177 neem ik hem mee, anders mogen ze hem inderdaad houden 8)
^^ Dat.
't Is een speeltje voor 'extra', voor een leuke prijs kan ik hem dan niet laten liggen, anders wel.

Wat is facebook een rotsite trouwens om "check for changes" op te gebruiken... Het blijft veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
230 is wel een beetje net wel/net niet prijs. 177 is een no-brainer. Ik had wel verwacht dat ze op adviesprijs van ooit bij introductie gingen rekenen, het lijken wel keukenverkopers.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

230 wordt inderdaad een twijfel (vooral omdat de 3g optie er niet is). Sowieso proberen te bestellen en dan kan hij altijd nog meteen retour worden gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Je kan ook op acceptgiro bestellen, kost het je helemaal geen geld.

Als ie 177 is neem ik hem mee als ie 230 is laat ik hem lekker gaan :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:29:
230 wordt inderdaad een twijfel (vooral omdat de 3g optie er niet is). Sowieso proberen te bestellen en dan kan hij altijd nog meteen retour worden gestuurd...
Inderdaad ook mijn insteek.
177 euro zou er geen twijfel mogelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Als je de Flyer al op het oog had dan is het wel interessant. Dan zou je deze kunnen proberen te bestellen en daarna alsnog de Flyer bestellen als het niet lukt.

Ik ga gewoon kijken vanmiddag. Op zich is 230 euro nog wel leuk, maar dat is toch een tikkie te duur voor een experiment. Maar goed, ik heb die Flyer al besteld en die is toch wel duur vergeleken met deze Samsung tablet als de korting erop zit.

[ Voor 17% gewijzigd door danielkraak op 18-04-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:31:
Als je de Flyer al op het oog had dan is het wel interessant. Dan zou je deze kunnen proberen te bestellen en daarna alsnog de Flyer bestellen als het niet lukt.
Heb lang getwijfeld over de Flyer, maar tot de conclusie gekomen dat ik 7 inch toch te klein vind voor lekker een film ofzo kijken. De galaxy tab is wel precies de goede maat die ik zoek (niet te klein, maar ook zeker niet te groot (10,1) om mee te nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij de flyer is in Honeycomb de boel redelijk verpest. Het is ook maar de vraag of ze ICS voor de Flyer maken én dat op ICS de hardware buttons wel werken. Om nou met custom roms te gaan kloten om standaard functionaliteit terug te halen... daar pas ik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Reken maar op 230 euro, ik heb het gisteravond gevraagd op de wall van wehkamp: geen antwoord (op de andere vragen wel direct antwoord van andere mensen). Half uur geleden vraagt ene rogier het ook heeft ook nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 16:59
Je kunt de manier van berekenen al zien aan het Gucci luchtje. Die kwam uit op 50% op de oorspronkelijke prijs. Dat wordt dus 230 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Klopt het dat de verzendkosten nog een 9,95 zijn? Ipads worden gratis verzonden, maar anders tablets niet?
Dus voor 240 heb je het tablet in huis, dat wordt een beetje teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51
Chrizzly schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:19:
Klopt het dat de verzendkosten nog een 9,95 zijn? Ipads worden gratis verzonden, maar anders tablets niet?
Dus voor 240 heb je het tablet in huis, dat wordt een beetje teveel.
100E onder de prijs nu bij andere webshops. Lijkt me prima. Voor niets gaat de zon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu de tablet bestel, kost het afhalen in de buurt 4,95. Thuisbezorgen 5,95. Weet alweer waarom ik niets bij Wehkamp bestel, volgens mij betaal je ook een euro extra als je met acceptgiro betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas-r schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:21:
[...]

100E onder de prijs nu bij andere webshops. Lijkt me prima. Voor niets gaat de zon op.
Dat klopt, maar als hij 240 totaal gaat kosten, spaar ik liever nog even door voor een top-tablet (met 3G en met SD aansluiting etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Daarnaast zullen er ook al mensen zijn die de Flyer hebben gekocht... we wachten af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
bas-r schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:21:
Tuurlijk maar dan wacht ik nog met aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik wil eigenlijk de Asus 370T Memo, maar het is hoogst twijfelachtig of die nog komt. En als ie komt, zijn we weer een halfjaar verder. Asus ziet NL nou niet echt als een gebied waar ze als eerste naar uitleveren. Tot die tijd kan de Samsung wel dienst doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Ik ga voor zowel de HTC Flyer als de Samsung, vervolgens rustig op het gemakt uittesten en dan gaat eentje terug.
Ik denk dat het de Samsung wordt, sneller en groter scherm.
Meer geheugen heb ik niet nodig, 3G ook niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
@Senor Sjon, er wordt beweerd dat de Asus 370T memo de google nexus tablet schijnt te worden die in juli uit zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Painore schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:30:
Ik ga voor zowel de HTC Flyer als de Samsung, vervolgens rustig op het gemakt uittesten en dan gaat eentje terug.
Ik denk dat het de Samsung wordt, sneller en groter scherm.
Meer geheugen heb ik niet nodig, 3G ook niet direct.
Hier met dezelfde insteek. Hoewel ik zelf nog niet overtuigd ben van welke nu beter/fijner is. We shall see :)
Eerst maar eens zien of ik er een kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar ook berichten dat een uitgeklede versie als Google Tablet uitkomt vs. de Kindle en Nook (2 VS modellen van Amazon en B&N). Dan zou de oorspronkelijke 370t wel/niet uitkomen. Maar als die in juli uitkomen, dan zijn ze niet voor eind Q3 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
Het is een beetje persoonlijke smaak denk ik allemaal. De verschillen tussen de flyer en deze zijn namelijk best groot:

Voordelen Samsung tablet
-Groter scherm met hogere resolutie (zelfde aantal ppi als de flyer)
-Tegra2 SOC (al zal de 1,5 ghz snapdragon uit ervaring met minder pixels dezelfde user experience geven
-Flink dunner
-Zeker een ICS update

Voordelen flyer
-iets (marginaal lichter)
-geleverd met stylus en opbergmap
-32GB intern en uit te breiden (voor 22 euro zit ik nu op 64 gigabyte)(edit volgens mij is de TAB ook uit te breiden)
-SIMslot met 3G en HSDPA ondersteuning
-Blijft toch (uitgaande van 235 euro incl. verzending) dik 15 procent goedkoper

Denk dat iedereen dit even moet vergelijken, en prioriteiten moet stellen. Ik weet wel dat de flyer voor 199 mij meer plezier gaat geven als de tab voor 235. Met name vanwege de snel 64 GB (mediaplayer voor vakantie) en 3G ondersteuning.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:53:
Denk dat iedereen dit even moet vergelijken, en prioriteiten moet stellen. Ik weet wel dat de flyer voor 199 mij meer plezier gaat geven als de tab voor 235. Met name vanwege de snel 64 GB (mediaplayer voor vakantie) en 3G ondersteuning.
Vind je niet dat het scherm van de Flyer (7") te klein is voor regelmatig gebruik (browsen, films kijken etc.)? Ik ben namelijk bang dat de smartphones van tegenwoordig met 4,7" bijna dezelfde beleving geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
peugeot206gt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:53:

Voordelen Samsung tablet
-Flink lichter

Voordelen flyer
-iets (marginaal lichter)
:?

Verder ben ik het wel met je eens. Ben wel benieuwd hoe die 7" grootte bevalt. Kun je daar iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
Freakster86 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:59:
[...]

:?

Verder ben ik het wel met je eens. Ben wel benieuwd hoe die 7" grootte bevalt. Kun je daar iets over zeggen?
Aangepast ;) moest flink dunner zijn.

Alles is hier persoonlijk dus feitelijk onderbouwen kan ik het niet. Ik zit veel in het vliegtuig, en hier is de 7 inch ruim voldoende. Bovendien is dit wat makkelijk mee te nemen qua formaat. Ik dacht dat 7 inch te klein zou zijn, maar dit valt reuze mee. Leg er een iphone naast en je ziet dat het scherm er zonder problemen 3-4 keer inpast.

Alles is in landscape prima te doen (waaronder browsen zonder te zoomen). In portrait is het browsen wat lastiger zonder te zoomen. Maar e-books zijn dan juist perfect te lezen. Films zien er in landscape perfect uit!

Zoals ik al zei is het persoonlijk, maar het kleinere formaat, de 3G ondersteuning en het geheugen gaven voor mij de doorslag om voor de flyer te gaan. Maakt 3G niet uit, en wil je toch een groter scherm dan had ik zeker voor de Galaxy gegaan.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En op FB blijven ze de vragen over de prijs ontwijken (en ondertussen wel andere vragen beantwoorden) :P

Over een half uur zullen we het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Weet iemand uit ervaring van de andere 2 producten (jasje en luchtje) of je er écht maar één per persoon kan bestellen? Dat lijkt mij wel zo eerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:58:
[...]

Vind je niet dat het scherm van de Flyer (7") te klein is voor regelmatig gebruik (browsen, films kijken etc.)? Ik ben namelijk bang dat de smartphones van tegenwoordig met 4,7" bijna dezelfde beleving geven.
Geloof me, het verschil tussen een 4,3" telefoon en het 7" scherm van de Flyer is groot. De balk met knoppen verdwijnt automatisch bij het bekijken van een film en het spelen van een spel (Air Traffic control dinges).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
pposthoorn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:35:
Weet iemand uit ervaring van de andere 2 producten (jasje en luchtje) of je er écht maar één per persoon kan bestellen? Dat lijkt mij wel zo eerlijk ;)
Ik heb 't luchtje gister besteld (voor m'n schoonmoeder) en daarbij kon je bij de kassa geen aantal kiezen en stond deze gewoon "vast" op 1. Bij het jasje kon (kan) je echter wel meerdere selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:33:
En op FB blijven ze de vragen over de prijs ontwijken (en ondertussen wel andere vragen beantwoorden) :P
Zegt al genoeg. Ze volgen dit topic echt en ze weten dat er een toezegging is van 177 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Die toezegging is gedaan, maar in hoeverre wil je een facebook bericht als bewijs gebruiken?
En dan nog, moet je hem dan kopen voor 230 in de hoop dat je er 177 kan uitslepen? (risico) of moet je hem niet kopen en dan gaan zeuren (dan zijn ze al vergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Toch 177 he

wehkamp.nl Om 12.00 uur is deze tablet (https://www.facebook.com/...7411798641&type=3&theater ) met 50% korting te verkrijgen. De prijs wordt dan 177 EUR. LET OP: OP=OP en we hebben 100 van deze type tablet op voorraad. We plaatsen om 12.00 uur de unieke link via Facebook. ^Alwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter1337 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:42:
Die toezegging is gedaan, maar in hoeverre wil je een facebook bericht als bewijs gebruiken?
En dan nog, moet je hem dan kopen voor 230 in de hoop dat je er 177 kan uitslepen? (risico) of moet je hem niet kopen en dan gaan zeuren (dan zijn ze al vergeven)
Je hebt sowieso de wet "koop op afstand" oftewel je kan hem altijd bestellen voor 230 en proberen er 177 uit te slepen. Lukt dit niet, dan stuur je hem bij ontvangst weer retour

Edit: wordt dus 177, ga er nu helemaal klaar voor zitten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Megamind schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:44:
Toch 999999 he

wehkamp.nl Om 12.00 uur is deze tablet (https://www.facebook.com/...7411798641&type=3&theater ) met 50% korting te verkrijgen. De prijs wordt dan 9999999EUR. LET OP: OP=OP en we hebben 100 van deze type tablet op voorraad. We plaatsen om 12.00 uur de unieke link via Facebook. ^Alwin
Sssstttttttttt! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Hoorde ik daar nou iets over de daadwerkelijke prijs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
Ik gooi alvast de accessoires in mn winkelmandje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Megamind schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:44:
Toch 177 he

wehkamp.nl Om 12.00 uur is deze tablet (https://www.facebook.com/...7411798641&type=3&theater ) met 50% korting te verkrijgen. De prijs wordt dan 177 EUR. LET OP: OP=OP en we hebben 100 van deze type tablet op voorraad. We plaatsen om 12.00 uur de unieke link via Facebook. ^Alwin
wie, waar staat dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Link hier even plaatsen dan tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:40
Dan graaf je je eigen graf..

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Op welke plaats wordt de link geplaatst?
Op de 'home' van wehkamp op facebook of die pagina waar je kan voten?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Bedacht ik ook me ook net :P Maarja ik kijk wel of ik m kan krijgen, weet nog niet zeker of ik m hou of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Wehkamp.nl
Er zijn 13505 bezoekers online ....

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Prijs is zojuist bevestigd door wehkamp, 177 eurotjes

Hoi Tom, om 12.00 uur is deze tablet (https://www.facebook.com/...7411798641&type=3&theater ) met 50% korting te verkrijgen. De prijs wordt dan 177 EUR. LET OP: OP=OP en we hebben 100 van deze type tablet op voorraad. We plaatsen om 12.00 uur de unieke link via Facebook. ^Alwin

[ Voor 76% gewijzigd door Poel13 op 18-04-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Waar wordt de link geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
:D kopen, kopen, KOPEN!

-edit-

NIET kopen! :+

[ Voor 52% gewijzigd door Freakster86 op 18-04-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
Spannenndddddd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
Je weet zeker pas of je hem hebt bij bevestiging (na paar dagen ws)?
Ga dr vanuit dat ze 1000x de 177 euro binnekrijgen en veel terug moeten storten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Doe maar niet nee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:37

HaTe

haat niet

Kut ding, je kan net zo goed een tablet uit china kopen

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niets aan joh >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
HaTe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:53:
precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Schijnen ook refurbished exemplaren te zijn, dus je bent gek als je hem koopt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

HaTe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:53:
Tactisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
Actie is afgelopen....alle 100 exemplaren zijn verkocht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Wouter1337 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:52:
Je weet zeker pas of je hem hebt bij bevestiging (na paar dagen ws)?
Ga dr vanuit dat ze 1000x de 177 euro binnekrijgen en veel terug moeten storten dan.
Acceptgiro :)

Hoewel dat bij de vorige actie daar zwaar tegenviel: bedrag klopte, email gaf een hoger bedrag, bestelling kwam online nooit in de lijst met bestellingen te staan, oftewel hun systeem kan totaal niet tegen dergelijke korte drukke acties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je kan beter wachten op de nieuwe galaxy tab, die is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Nu nog iemand even een dergelijk bericht op Facebook zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Distael schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:54:
Actie is afgelopen....alle 100 exemplaren zijn verkocht!!!
Inderdaad, was net te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Shit, uitverkocht... ;(

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:55

thof

FP ProMod
De link kwam toch pas om 12?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q00101100
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:15
Jammer joh, slotje? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nee was iets eerder .. nu uitverkocht :(

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
ik heb er 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Strak plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 18:59
Zo, ik heb er 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
146 bezoekers bekijken deze pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar, grote teleurstelling dit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
Helaas was net te laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
Ik heb de link gevonden en heb er 1 gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
/share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 14:00
Net doen alsof hij al is verkocht is wel een tikje gemeen hoor mensen. Geen angst voor Karma??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Karma kun je weer downloaden, tabs niet :+

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
Deze tab actie ook niet meer....wachten op de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 14:00
Haha RL karma.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
shit mn f5 is kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Lol, staat er zometeen een link naar de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Hij staat er nog voor oude prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Oude prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Leuk, de link werkt niet, prijs is nog steeds 354

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
oude prijs?
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.