Ja idd, waaranders zouden bij op 800hz mci komen.Qosmic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:51:
toch lees ik hier en hier dat de 760 ook een 200mhz panel heeft
The other difference between this LG and the step-down 6700 series is refresh rate, which is 120Hz on the 6700 and 240Hz on the 7600. According to LG, the LM6700 uses a 60Hz panel with a scanning backlight for what the company calls "Black Dimension Insertion" and claims is a 120Hz effect. The LM7600 has a 120Hz panel, which combined with a scanning backlight equals, per LG, 240Hz. The LM7600 also offers the option to engage smoothing (dejudder) processing.Qosmic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:51:
toch lees ik hier en hier dat de 760 ook een 200mhz panel heeft
Bron
Tevens is het niet mHz. Dat zou wel heel veel Hz zijn voor een televisie.
leek mij ook, maar Dimens zegt hierboven dat de 760 100hz heeft.
Maar mohawk, jij hebt ze beide gehad, welke van de 2 zou jij aanraden en waarom?
Wat ik dus voornamelijk doe is tv kijken, ook voetbal, films en gamen op mn ps3
edit: ik bedoel uiteraard hz ipv mhz
edit2 dit staat ook in die review van cnet: Meanwhile the step-up LM8600 offers a dual-core processor and the option to use voice commands, as well as what LG says is improved video processing via its "resolution upscaler Plus." I doubt if any of those extras will be worth the difference in price to most buyers.
Dit is het enige wat ze zeggen over de upgrade van een 760 naar een 860. Dat van die panels gaat erom dat de 660 een minder panel heeft dan de 760.
Maar mohawk, jij hebt ze beide gehad, welke van de 2 zou jij aanraden en waarom?
edit2 dit staat ook in die review van cnet: Meanwhile the step-up LM8600 offers a dual-core processor and the option to use voice commands, as well as what LG says is improved video processing via its "resolution upscaler Plus." I doubt if any of those extras will be worth the difference in price to most buyers.
Dit is het enige wat ze zeggen over de upgrade van een 760 naar een 860. Dat van die panels gaat erom dat de 660 een minder panel heeft dan de 760.
[ Voor 55% gewijzigd door Qosmic op 29-03-2013 18:06 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Voor zover ik weet heeft de LM860 ook als voordeel dat het een 200Hz paneel heeft met dus ook 200Hz motion interpolation. Anders zou enkel de LM960 van een 200Hz paneel zijn voorzien en dat lijkt mij ook sterk.Qosmic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:58:
Als je alleen naar de beeldspecs kijkt, dan de 860v, maar alleen omdat het beter beeld geeft bij sd. Het is ook veel mooier. Ik vond de 760s qua gamen wel beter. Lag lijkt op de 860v iets hoger te zijn xovel op game als pc mode.Qosmic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:58:
Ok. Dan wordt het de 860. Thnx!
Edit: vond jij het verschil in lag veel of is het niet noemenswaardig, en is gamen wel gewoon vloeiend op de 860? Speel voornamelijk fifa
Edit: vond jij het verschil in lag veel of is het niet noemenswaardig, en is gamen wel gewoon vloeiend op de 860? Speel voornamelijk fifa
[ Voor 69% gewijzigd door Qosmic op 29-03-2013 19:52 ]
Verwijderd
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat na de nieuwe update mijn bleeding weg is op m'n 47LM760S. Ik had linksonder redelijk wat bleeding en dat is nu helemaal weg. Zelfs met een helemaal donkere kamer zie ik niks. Ook merk ik dat youtube wat sneller werkt, want soms moest ik het filmpje eerst op pauze zetten om te laden en nu loopt hij gelijk door.
Ik denk dat het die Trumotion optie is. Zet die eens uit?-APK- schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:53:
[...]
Hoi, ik las al een tijdje mee
Maar het probleem blijft, geen idee waarom andere mensen met deze tv hier nauwelijks over klagen...
Als ik een 720p torrent afspeel haal ik de 'beste' resultaten op 60Hz ipv op (wat ik zou verwachten) 24Hz, maar dan blijf je die 'vreemde rand' om bewegende delen zien zoals eerder opgemerkt door DjVe.
Heb ik allemaal al geprobeerd, maar het komt langzaam in de buurt (zie beneden).Dimens schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:58:
[...]
Zet de scherpte dan eens omlaag en de randverbetering uit.
Ook dat heb ik gedaan, maar dan haperde het beeld dus, zoals jij in jouw eerdere post beschreef.DjVe schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:14:
Ik denk dat het die Trumotion optie is. Zet die eens uit?
Is het bij jou nu opgelost?
Inmiddels heb ik met 720p torrents redelijk goed beeld via Plex op 60Hz

Dus die WD Live Mediaplayer was een beetje overbodig
Gamen op de 860v is goed nu na de update mrt xbox360, dus no worries.Qosmic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:50:
Ok. Dan wordt het de 860. Thnx!
Enige issue is 3d gamen, ik kreeg audio sync problemen met mn 2.1 bluray systeem. Maar met audio sync setting is dit opgelost.
Wat ik in ieder geval heb gemerkt is dat WiDi nu werkt met Windows 8. Met de vorige firmware kreeg ik de melding op mijn laptop dat de TV alleen compatible was met Windows 7. Dat werkt nu wel, maar helaas krijg ik alleen nog geen full hd voor elkaar. Wellicht omdat de TV (LM640s) herkend wordt als Generic PNP Montitor.da1roy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:03:
Zojuist update 04.20.53 gehad LM620s, weet iemand waar je kan zien wat de update doet?
Edit: En .srt subs werken nu, ook in 3D. Dat kreeg ik eerst niet voor elkaar.
Edit 2: De melding van niet compatible zijn kreeg ik nu nog steeds als ik de connectie vanaf mijn laptop opzet. Opzetten vanuit het Invoerbronnen-menu werkt dus wel, maar dat was misschien ook al voor deze software update.
Na wat zoeken een Roemeense pagina gevonden die de volgende verbeteringen beschrijft:
- Navigeren door menu's gaan sneller
- Fonts van de ondertitels hebben nu een zwarte rand
- Extra kleuropties onder "Geavanceerde opties'
- 3D verbeterd, meer opties
- Youtube app verbeterd
Het updateproces is ook veranderd. Ik heb de tv misschien te vroeg uitgezet. Vooralsnog werkt alles prima.
[ Voor 52% gewijzigd door Devster op 31-03-2013 12:14 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Klopt als een bus. Wat moet je met een 1000Mbit poort op een tv in godsnaam?P.C.Simonis schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:40:
Hoi,
Ik heb eergisteren de 42LM620S gekocht.. Klopt het dat de LAN poort maar 100 Mbit is !?
Ik kan de volgende dingen niet bevestigen:Devster schreef op zondag 31 maart 2013 @ 11:29:
[...]
Na wat zoeken een Roemeense pagina gevonden die de volgende verbeteringen beschrijft:
- Navigeren door menu's gaan sneller
- Fonts van de ondertitels hebben nu een zwarte rand
- Extra kleuropties onder "Geavanceerde opties'
- 3D verbeterd, meer opties
- Youtube app verbeterd
Het updateproces is ook veranderd. Ik heb de tv misschien te vroeg uitgezet. Vooralsnog werkt alles prima.
- Navigeren sneller?
- Fonts hadden al zwarte rand..
- YouTube app is nog steeds hetzelfde hier..
Ik merkte geen verschil in het updateproces, dit ging exact als voorheen (via het menu gedaan). TV werkt nog steeds prima
[ Voor 57% gewijzigd door Asure op 31-03-2013 15:32 ]
Ik denk dat het gedeeltelijk ook te maken heeft met mijn mediaspeler (Boxeebox). Nu ik hem forceer naar 1080P @50Hz merk ik dat het beeld al soepeler is. Tv op orgineel formaat en trumotion aan op stand 2 geeft nog net iets meer souplesse zonder vreemde randen om voorwerpen. Zet ik mijn blurayspeler aan met een goede schijf, dan is het beeld schokvrij. Dus ik denk dat het meer te maken heeft met de uitvoer van de mediaspeler (en minder goed geripte films), aangezien het met een gesloten systeem wel goed gat. Zat me net alleen te bedenken dat mijn blurayspeler duurder was dan mijn tv-APK- schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:24:
[...]
Heb ik allemaal al geprobeerd, maar het komt langzaam in de buurt (zie beneden).
[...]
Ook dat heb ik gedaan, maar dan haperde het beeld dus, zoals jij in jouw eerdere post beschreef.
Is het bij jou nu opgelost?
Inmiddels heb ik met 720p torrents redelijk goed beeld via Plex op 60Hz
Dus die WD Live Mediaplayer was een beetje overbodig
Sinds dit weekend hebben mijn ouders een LG 47LM617S.
Nou heb een vraagje want wij hebben canal digitaal en zou graag gebruik maken van een CI+ module.
Ik heb al bij canal digitaal op website gekeken maar die praten alleen over samsung en bij LG kon ik niks vinden.
Dus eigenlijk is mijn vraag kan iemand bevestigen dat dit gewoon volledig met canal digitaal gaat werken voordat we € 70 aan een CI+ module uitgeven.
Nou heb een vraagje want wij hebben canal digitaal en zou graag gebruik maken van een CI+ module.
Ik heb al bij canal digitaal op website gekeken maar die praten alleen over samsung en bij LG kon ik niks vinden.
Dus eigenlijk is mijn vraag kan iemand bevestigen dat dit gewoon volledig met canal digitaal gaat werken voordat we € 70 aan een CI+ module uitgeven.
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Ik zit te twijfelen om een 42LM660s te halen of om te wachten op de nieuwe modellen. Reden om er nu nog een te kopen is omdat ze wel erg scherp geprijsd zijn. Reden om te wachten is omdat de nieuwe modellen wss wel beter zijn?
De LG's zijn niet officieel Canal Digitaal gecertificeerd.
Let wel, dit betekend niet dat Canal Digitaal niet werkt. Maar, indien het niet of niet goed werkt dan kan je geen support bij LG en/of Canal Digitaal vragen.
Let wel, dit betekend niet dat Canal Digitaal niet werkt. Maar, indien het niet of niet goed werkt dan kan je geen support bij LG en/of Canal Digitaal vragen.
the squaler1 schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:55:
Sinds dit weekend hebben mijn ouders een LG 47LM617S.
Verwacht er niet teveel van. De verbeteringen van LCD zijn maar mager. Op dit moment wordt voornamelijk Smart TV verbetert maar het verschil in beeldkwaliteit is minimaal. Als ik voor deze keuze zou staan, zou ik voor de interessant geprijsde televisie van 2012 gaan en daar een goede HTPC erbij kopen met het geld wat je bespaart.GrooV schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:02:
Ik zit te twijfelen om een 42LM660s te halen of om te wachten op de nieuwe modellen. Reden om er nu nog een te kopen is omdat ze wel erg scherp geprijsd zijn. Reden om te wachten is omdat de nieuwe modellen wss wel beter zijn?
1080p @ 50Hz is toch het orginele formaat?DjVe schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:06:
Ik denk dat het gedeeltelijk ook te maken heeft met mijn mediaspeler (Boxeebox). Nu ik hem forceer naar 1080P @50Hz merk ik dat het beeld al soepeler is. Tv op orgineel formaat en trumotion aan op stand 2 geeft nog net iets meer souplesse zonder vreemde randen om voorwerpen. Zet ik mijn blurayspeler aan met een goede schijf, dan is het beeld schokvrij. Dus ik denk dat het meer te maken heeft met de uitvoer van de mediaspeler (en minder goed geripte films), aangezien het met een gesloten systeem wel goed gat. Zat me net alleen te bedenken dat mijn blurayspeler duurder was dan mijn tv
Terwijl dat dus een setting is die bij mij (via de WD Live, via Plex en via HDMI-bekabeld) problemen geeft.
Zeer frustrerend, gewone HD uitzendingen geven prima beeld, maar het blijft aanklooien met dingen die ik in redelijke kwaliteit van het internet pluk

Volgens mij kan het niet aan het paneel liggen als gewone tv-uitzendingen geen problemen geven en het 'vroeger' allemaal wel vloeiend liep.
Misschien bekijk ik het allemaal gewoon te kritisch en hoort het er gewoon bij
Ik had hem eerst op standaard 1080p staan met de optie "beeldverversing aanpassen aan video"-APK- schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:50:
[...]
1080p @ 50Hz is toch het orginele formaat?
Terwijl dat dus een setting is die bij mij (via de WD Live, via Plex en via HDMI-bekabeld) problemen geeft.
Zeer frustrerend, gewone HD uitzendingen geven prima beeld, maar het blijft aanklooien met dingen die ik in redelijke kwaliteit van het internet pluk
Volgens mij kan het niet aan het paneel liggen als gewone tv-uitzendingen geen problemen geven en het 'vroeger' allemaal wel vloeiend liep.
Misschien bekijk ik het allemaal gewoon te kritisch en hoort het er gewoon bij
Ah, dank jeDjVe schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:17:
Ik had hem eerst op standaard 1080p staan met de optie "beeldverversing aanpassen aan video"
Helaas heb ik al die opties al geprobeerd...
Moet je nog wat instellen op de NAS? Ik heb eigenlijk beetje veel speelgoed. En de NAS heb ik nog niet benaderd via de LG. De NAS 212+ ligt al sinds mei stof te happen in me meterkast.sjorremans schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:44:
DLNA werkt opzich wel met mijn LG -> Synology NAS maar er gaat toch echt een media speler tussen komen, als een aflevering van een serie of een film even op pauze heeft gestaan stopt deze er 9 van de 10x daarna mee, ondertiteling instellen gaat ook niet altijd even lekker.
Media speler is puur een luxe maar het werkt net wat lekkerder dan het de tv zelf te laten doen.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Dankzij een verhuizing even wat afwezig geweest. Sluit ik mijn TV weer aan, meldt ie dat er een nieuwe firmware update is. Hoe zijn de ervaringen tot nu toe (LM760s hier)?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nope, de televisie ziet vanzelf de NAS bij de inputkanalen. Hiervoor hoef je niks te doen op je NAS. Ik kijk tegenwoordig via mijn homecinema set films, puur omdat je hier de instellingen kan veranderen kwa beeld. Als ik via de TV kijk kan je geen instellingen wijzigen als truemotion enzovoorts. Daardoor ziet het beeld er op de TV te nep uit. Toch gaat er nog wel een mediaspeler komen.. of ik richt een VM in met PLEX of wat dan ook.kevinl schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:43:
[...]
Moet je nog wat instellen op de NAS? Ik heb eigenlijk beetje veel speelgoed. En de NAS heb ik nog niet benaderd via de LG. De NAS 212+ ligt al sinds mei stof te happen in me meterkast.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Was een behoorlijk grote update dit keer voor mijn 55LM760 tv werkt nog altijd prima geen verschil kunnen merken tot op heden.
Iemand nog tips qua instellingen?
Kleur etc.
Het breft de 47lm617s
Kleur etc.
Het breft de 47lm617s
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
the squaler1 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:25:
Iemand nog tips qua instellingen?
Kleur etc.
Het breft de 47lm617s
Dimens schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:44:
[...]
Voor elke televisie zijn de beste beeldinstellingen weer anders. De instellingen van iemand anders kunnen het beeld zelfs slechter maken dan het nu is. Voer dus voor jouw televisie een (professionele) kalibratie uit.
hmm... wilde de 55LM860 kopen, was eergisteren nog 1435 en nu 1598 
Waar slaat dat op? dan toch maar misschien de 55LM760.
Hebben de 760 en 860 hetzelfde paneel? (kom het nergens tegen)
Yes, maar dit is ook de enige. Ik heb beide panelen (47 inch) van de 760s en 860v gezien toen deze open was voor reparatie, beiden hebben de LC470EUH-PEF1 paneel.Qosmic schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:02:
hmm... wilde de 55LM860 kopen, was eergisteren nog 1435 en nu 1598
Voor de liefhebber, onze Russische vrienden hebben een uitgebreide FAQ hierover, en met een beetje verbeelding kan je eea eruit halen: http://forum.ixbt.com/topic.cgi?id=62:20678
Voor de 55 inch voor de 760 en 860 zijn deze:
LG 55LM760, 761, 860:
LC550EUH-PEF1 FHD 55.0INCH 1920X1080 400CD COLOR 72% 16/9 1600:1 240Hz(T) Inverter N LED 3D(FPR) W/O T-con 98.3W 8Bit 10000k 178/178 8ms(GTG) EPI 6 Line LG Display Co., Ltd.
LC550EUH-PEF2 FHD 55.0INCH 1920X1080 400CD COLOR 72% 16/9 1600:1 240Hz(T) Inverter N LED 3D(FPR) W/O T-con 98.3W 8Bit 10000k 178/178 8ms(GTG) EPI 6 Line LG Display Co., Ltd.
Paneel is hetzelfde, maar alle andere zoals beeld verwerking, 3d opties etc etc zijn anders. Verschil zit hem vooral bij de 860vQosmic schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:14:
wat bedoel je met dit is ook de enige?
860v is dual core
860v heeft 3d kleur correctie
860v heeft betere SD upscaler
oftewel niet echt belangrijke verschillen, maar kan je toekomstige updates waar dual core voordeel heeft, niet garanderen.
Ja dat is wel zo, maar tegenwoordig is een Gigabit poort zo'n beetje wel de standaard aan het worden op de nieuwe apparaten. Dus ik was alleen een beetje verbaasd dat m'n router slechts 100 Mbit aangaf.Asure schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:17:
[...]
Klopt als een bus. Wat moet je met een 1000Mbit poort op een tv in godsnaam?
[...]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een TV voor op mijn slaapkamer. Nu was mijn keuze eigenlijk de ES6800 van samsung, maar vandaag zag ik ook de LM 640S & de LM670S in de pricewatch. Ik zal de TV gebruiken voor het kijken van films en het gamen via PS3. Wat is precies het verschil tussen deze twee TV's? En hoe is hij vergeleken met de Samsung ES6800?
Ik heb op een LM660 47”de motion blur (op 24p) zover ik zo snel kon zien aanzienlijk kunnen minderen door via de AMD driver (pc met HD6870) AMD LCD overdrive aan te zetten.
AMD LCD overdrive forceert pixels sneller om van kleur te veranderen. Vanavond nog eens grond testen of we echt zo is.
AMD LCD overdrive forceert pixels sneller om van kleur te veranderen. Vanavond nog eens grond testen of we echt zo is.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Het probleem met overdrive is dat kleur en contrast hierdoor wel achteruit gaan. Voor gamen is het interessant, maar voor films zou ik het niet doen.evilpin0 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:26:
Ik heb op een LM660 47”de motion blur (op 24p) zover ik zo snel kon zien aanzienlijk kunnen minderen door via de AMD driver (pc met HD6870) AMD LCD overdrive aan te zetten.
Open even een topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Dit is het LG topic, niet het LG vergelijken met Samsung topic.Lizardz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:06:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een TV voor op mijn slaapkamer. Nu was mijn keuze eigenlijk de ES6800 van samsung, maar vandaag zag ik ook de LM 640S & de LM670S in de pricewatch. Ik zal de TV gebruiken voor het kijken van films en het gamen via PS3. Wat is precies het verschil tussen deze twee TV's? En hoe is hij vergeleken met de Samsung ES6800?
Ik ga het vanavond eens goed onder de loep nemen met wat 1080 films. Mijn eerste indruk was dat het een hele verbetering was. Zover ik begreep doet de TV dit eigenlijk normaal zelf (via trumotion of een andere mode) maar volgens mij faalt de TV hierin gewoon. Ik las ook dat de LG tv problemen hadden met over drive, dit laat ik nu dus doen door de grafische kaart ipv de TV.Dimens schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:15:
[...]
Het probleem met overdrive is dat kleur en contrast hierdoor wel achteruit gaan. Voor gamen is het interessant, maar voor films zou ik het niet doen.
Met games heb ik echt totaal geen problemen (heb al echt een lading games uitgespeeld erop), enige probleem heb ik met 24P en motion blur.
Morgen zal ik eens posten of de motion blur inderdaad echt weg is erdoor.
Kijk je via een HDMI-kabel of wireless?evilpin0 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:26:
En weet iemand of een GeForce ook een vergelijkbare setting heeft?
- Edit: Zal wel via HDMI-kabel zijn, want volgens mij hebben de instellingen van de grafische kaart weinig met kijken via bv een mediaplayer te maken aangezien die ook gewoon werkt als de computer uitstaat
Bij mij wordt het beeld van 720p materiaal slechter en slechter, ondanks vele resets van tv, mediaplayer etc.
Waarschijnlijk door het vele gekloot
[ Voor 13% gewijzigd door -APK- op 04-04-2013 21:37 ]
Je zal bijna zeggen dat er met de laatste updates wat veranderd is...Maar het kan ook gewoon zijn dat het me nu pas echt begint op te vallen. Je kan de TV altijd nog reseten.
Echter heb ik wel succes met de LCD Overdriver functie. Volgens mij betekend als ik foutloos en goed beeld heb met overdrive aan (via de gfx kaart) dat de TV zelf GEEN overdrive toepast. Anders zou het beeld namelijk 2x ge overdrived moeten worden en krijg je fouten. Ik heb nu best goed beeld bij snel bewegende beelden
Beeld is nog steeds niet perfect maar dat komt ook dat 24 beelden per seconde eigenlijk gewoon te weinig is bij snelle beelden.
Echter heb ik wel succes met de LCD Overdriver functie. Volgens mij betekend als ik foutloos en goed beeld heb met overdrive aan (via de gfx kaart) dat de TV zelf GEEN overdrive toepast. Anders zou het beeld namelijk 2x ge overdrived moeten worden en krijg je fouten. Ik heb nu best goed beeld bij snel bewegende beelden
Beeld is nog steeds niet perfect maar dat komt ook dat 24 beelden per seconde eigenlijk gewoon te weinig is bij snelle beelden.
Ik wilde vandaag mijn Wii aansluiten op mijn 55LM760S maar ik heb geen RCA inputs. Volgens mij moest dat via een converter van LG. Heeft iemand daar een foto van want ik kan het ding nergens vinden....
En als ik mijn vrouw een foto laat zien weet ze ongetwijfeld waar dat ding ligt
[ Voor 17% gewijzigd door NightMare op 05-04-2013 10:58 ]
NightMare schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:57:
Ik wilde vandaag mijn Wii aansluiten op mijn 55LM760S maar ik heb geen RCA inputs. Volgens mij moest dat via een converter van LG. Heeft iemand daar een foto van want ik kan het ding nergens vinden....

Is er een manier om wat je hebt opgenomen op een usb op de pc te krijgen?
Ik kom er maar niet uit
Zowel windows, osx of linux kunnen de usb niet lezen
Ik kom er maar niet uit
Er gaat een nieuwe tv komen. Het zal een 47" worden. Wil graag beste prijs kwaliteit verhouding. Ivm met onze vormgeving voorkeuren zal het een LG worden met een smalle beuzel.
Ik het de volgende uitgezocht:
- 47LM640S € 725
- 47LM760S € 899
- 47LM860V € 899
Dan zijn er natuurlijk nog wat tussenmodelletjes als de 660, 670, 671 maar volgens mij zijn die hetzelfde of anders niet beter dan de 640 welke dus het goedkoopste is.
Als ik het goed heb heeft de 640 een 50Hz paneel, de 760 een 100Hz paneel en de 860 een 200Hz paneel.
Wij kijken veel films en series. Geen voetbal iig. 3D zullen we af en toe een keer gebruiken naar ons idee. Extra's als skype, facebook enz enz zullen we weinig tot niet gebruiken.
Is er een een reden om €175 extra uit te geven?
- 47LM640S € 725
- 47LM760S € 899
- 47LM860V € 899
Dan zijn er natuurlijk nog wat tussenmodelletjes als de 660, 670, 671 maar volgens mij zijn die hetzelfde of anders niet beter dan de 640 welke dus het goedkoopste is.
Als ik het goed heb heeft de 640 een 50Hz paneel, de 760 een 100Hz paneel en de 860 een 200Hz paneel.
Wij kijken veel films en series. Geen voetbal iig. 3D zullen we af en toe een keer gebruiken naar ons idee. Extra's als skype, facebook enz enz zullen we weinig tot niet gebruiken.
zijn er meer mensen waarbij het standby ledje nu aanblijft?
Dit was vroeger niet zo.
ik heb een 47lm760.
Dit was vroeger niet zo.
ik heb een 47lm760.
Ik weet dat het op mijn 42LM620 een optie is ergens in het menu, altijd al zo geweest.darklord007 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:31:
Dit was vroeger niet zo.
ik heb een 47lm760.
Het aantal Hz is de voornaamste reden om een duurder model te nemen. Daar je met een 200Hz paneel een goed paneel hebt en vrijwel geen last zult hebben van motion blur.Michiel Arndts schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:28:
Er gaat een nieuwe tv komen. Het zal een 47" worden. Wil graag beste prijs kwaliteit verhouding. Ivm met onze vormgeving voorkeuren zal het een LG worden met een smalle beuzel.
- 47LM640S € 725
- 47LM760S € 899
- 47LM860V € 899
Omdat je vormgeving noemt: De 640S heeft wel een dikkere rand, van plastic. Ook de balk onder het scherm is hier van plastic. Alle hogere modellen zijn luxer afgewerkt. Mocht je het nog niet gedaan hebben, kan ik je aanraden ze ergens naast elkaar bekijken.Michiel Arndts schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:28:
Zelf vind ik van alle TV's uit 2012 de LG LM660S het mooiste design hebben, met name vanwege de onopvallendheid. Bij de andere LG modellen is de balk onder de glasplaat meer aanwezig.
Niets...
Hier ook op de 42LM620S na de laatste update. Ga effe terug naar fabrieksinstellingen en dan kan je het lampje opnieuw uitzetten.darklord007 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:31:
Dit was vroeger niet zo.
ik heb een 47lm760.
Ik vermoed dat er een bugje in die optie omtrent het standby ledje zit. Ik heb de 32LM660S en heb het standby ledje uitgezet. Echter, als ik de stekker uit het stopcontact haal en er een poosje later weer in doe (dit gebeurde vorige week ivm nieuw behang), dan gaat het ledje weer aan. Ook aan en uitzetten heeft geen zin, het ledje blijft aangaan als de TV in standby gaat. Enige manier om hem weer uit te krijgen was eerst de instelling op "Aan" te zetten, TV in standby te zetten (ledje blijft wederom aan), dan weer TV aan te doen, instelling op "Uit" te zetten, en vervolgens de TV weer in standby te zetten.
Op de grote LG partitie vind je de opnamebestanden. Voor zover ik weet zijn die niet zonder meer met een mediaplayer af te spelen, maar ik heb ergens gelezen dat je de opgeslagen streams met recovery tools uit deze files kunt 'recoveren' (alsof ze beschadigd zijn) waarna je ze wel kunt afspelen. Hier heb ik zelf nog niks mee geprobeerd.
Ik heb toevallig vorige week mijn externe harde schijf weten te herformatteren zodat de LG partities niet de volledige schijf in beslag nemen en ik dus ook nog een partitie voor m'n eigen files erop kan houden. Meer informatie over hoe dat in zijn werk gaat (en over wat voor partities de TV eigenlijk precies maakt) vind je hier.
Ikzelf kan als ik boot vanaf een Ubuntu 12.10 DVD'tje de geheime LG partities benaderen. Als je ze niet krijgt gemount, zou je de stoute schoenen aan kunnen trekken en met fdisk de partitie-ID's van A2h naar 83h kunnen veranderen. Dan zou het sowieso wel moeten werken.waspoeder schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:40:
Is er een manier om wat je hebt opgenomen op een usb op de pc te krijgen?
Ik kom er maar niet uit
Op de grote LG partitie vind je de opnamebestanden. Voor zover ik weet zijn die niet zonder meer met een mediaplayer af te spelen, maar ik heb ergens gelezen dat je de opgeslagen streams met recovery tools uit deze files kunt 'recoveren' (alsof ze beschadigd zijn) waarna je ze wel kunt afspelen. Hier heb ik zelf nog niks mee geprobeerd.
Ik heb toevallig vorige week mijn externe harde schijf weten te herformatteren zodat de LG partities niet de volledige schijf in beslag nemen en ik dus ook nog een partitie voor m'n eigen files erop kan houden. Meer informatie over hoe dat in zijn werk gaat (en over wat voor partities de TV eigenlijk precies maakt) vind je hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Jerrythafast op 06-04-2013 22:55 . Reden: Toevoeging over de opnamebestanden ]
bedankt ik ga is verder kijkenJerrythafast schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 22:51:
Ik vermoed dat er een bugje in die optie omtrent het standby ledje zit. Ik heb de 32LM660S en heb het standby ledje uitgezet. Echter, als ik de stekker uit het stopcontact haal en er een poosje later weer in doe (dit gebeurde vorige week ivm nieuw behang), dan gaat het ledje weer aan. Ook aan en uitzetten heeft geen zin, het ledje blijft aangaan als de TV in standby gaat. Enige manier om hem weer uit te krijgen was eerst de instelling op "Aan" te zetten, TV in standby te zetten (ledje blijft wederom aan), dan weer TV aan te doen, instelling op "Uit" te zetten, en vervolgens de TV weer in standby te zetten.
[...]
Ikzelf kan als ik boot vanaf een Ubuntu 12.10 DVD'tje de geheime LG partities benaderen. Als je ze niet krijgt gemount, zou je de stoute schoenen aan kunnen trekken en met fdisk de partitie-ID's van A2h naar 83h kunnen veranderen. Dan zou het sowieso wel moeten werken.
Het is toch de 640S geworden. Zaterdag zijn we goed geholpen bij plasma-discounter in Naarden. Daar was een LG specialist aanwezig welke mij vertelde dat als het design van de 860 bij €175 waard was ik deze moest nemen maar qua beeldkwaliteit ik dit niet op ging merken.Michiel Arndts schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:28:
- 47LM640S € 725
- 47LM760S € 899
- 47LM860V € 899
Meteen geïnstalleerd en ben er erg tevreden mee!
Beetje vreemde verkoper dan. Er zal wel meer marge hebben gezeten op de 640S. Qua beeldkwaliteit ga je het namelijk wel zeker merken.Michiel Arndts schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:30:
[...]
Het is toch de 640S geworden. Zaterdag zijn we goed geholpen bij plasma-discounter in Naarden. Daar was een LG specialist aanwezig welke mij vertelde dat als het design van de 860 bij €175 waard was ik deze moest nemen maar qua beeldkwaliteit ik dit niet op ging merken.
Meteen geïnstalleerd en ben er erg tevreden mee!
Zullen de prijzen van de 2012 line-up nog dalen ivm de intreding van de 2013 line?
Niet veel meer dan nu het geval is.Phasis schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:00:
Zullen de prijzen van de 2012 line-up nog dalen ivm de intreding van de 2013 line?
Was geen verkoper maar iemand van LG zelf ofzo. Mocht ook geen prijzen oid geven.Dimens schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:59:
[...]
Beetje vreemde verkoper dan. Er zal wel meer marge hebben gezeten op de 640S. Qua beeldkwaliteit ga je het namelijk wel zeker merken.
Bij de Saturn staat de LM760S (47) voor 878 en de LM860 (47) voor 1054.
Iemand toevallig al eens geprobeerd of de speakers eraf kunnen?Len Canoot schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:45:
Voor de geïnteresseerden, omdat de LM760 onderaan speakers heeft zitten kun je de tv niet super strak tegen de muur hangen. Zie voor foto's mijn album: https://picasaweb.google.com/107008366731727836896/LGTv.
Gemeten kun je de tv 4cm van de muur hangen. De mijne hangt er 4,5 cm vanaf. Aan de onderkant van de speaker gemeten tot de muur een ca. 5 mm, bovenaan vanaf de tv tot aan de muur 4cm.
Wat ik zelf interessant vind is of de speakers er ook af kunnen? Het lijkt mij erg sterk, maar het zou fijn zijn als je toch een externe set hebt.
Ik heb een LM670S met dezelfde bult speakers aan de onderkant. Deze zomer wil ik een ambilight project proberen op te zetten, maar dan zitten die speakers in de weg
Tijd voor een nieuwe sig..
Weet iemand hoe het zit met de cashback actie. Ik zag dit gister staan bij LG tv's. Bij de Saturn vandaag zag ik dit nergens.
Slechte vertegenwoordiger van LG. Maar dat verbaast mij eigenlijk ook niet.Michiel Arndts schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:52:
[...]
Was geen verkoper maar iemand van LG zelf ofzo. Mocht ook geen prijzen oid geven.
Kan je met de ingebouwde mediaplayer van de lm671 ook full 3 d content afspelen?
Heb wel een keertje halfsbs op een usb stick afgespeeld en dat ging prima
Heb wel een keertje halfsbs op een usb stick afgespeeld en dat ging prima
Bedoel je niet deze actie uit 2012?Phasis schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:42:
Weet iemand hoe het zit met de cashback actie. Ik zag dit gister staan bij LG tv's. Bij de Saturn vandaag zag ik dit nergens.
http://www.lg.com/nl/micr...screen/cashback/index.jsp
Als het een nieuwe actie is, ben ik zeer geinteresserd.....
Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant
Ik zit te twijvelen tussen een 47LM860V en een 47LA69xx
Wat zouden jullie mij aanraden? Als ik zo naar de specs kijk zit de 2013 6 serie tussen het 2012 7 en 8 serie in kwa specs.
Wat zouden jullie mij aanraden? Als ik zo naar de specs kijk zit de 2013 6 serie tussen het 2012 7 en 8 serie in kwa specs.
De 2012 LM 7 en 8 serie heeft een 200hz paneel,denk dat de 2013 6 serie een 100 hz paneel heeft.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja dit klopt volgens mij ook. Maar dit lijkt mij niet zo'n probleem.Amaze86 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:40:
De 2012 LM 7 en 8 serie heeft een 200hz paneel,denk dat de 2013 6 serie een 100 hz paneel heeft.
Edit:
Ik heb de LA69x8 serie vandaag gezien.De modellen in de LA6928/6918/6908 series moeten het doen met een 400 MCI refresh rate en een 100Hz techniek. De overige features komen overeen met de modellen in de LA7408 serie.
[ Voor 31% gewijzigd door Phasis op 09-04-2013 18:59 ]
Bij afspelen van MKV bestanden middels de hardeschijf op mijn 47LM860 loopt deze af en toe vast. Opnieuw opstarten is dan de enige oplossing. Heeft iemand enig idee?
Ne nooit meegemaakt bij mij lm860v. is het random bij versxhillende mkv's?
Ik heb sinds vandaag de 55lm760 en heb wat problemen met streamen vanaf mn ps3 icm universal media server.
Na 2 of soms 7 minuten valt het geluid uit en krijg ik een melding dat er een netwerkfout is en soms dlna fout (dlna error 2006)
Denk dat het komt omdat wifi aanstaat of dat de dlna in de tv voor problemen zorgt met ums. Komt iemand dit bekend voor?
En hoe zet je wifi uit?
Na 2 of soms 7 minuten valt het geluid uit en krijg ik een melding dat er een netwerkfout is en soms dlna fout (dlna error 2006)
Denk dat het komt omdat wifi aanstaat of dat de dlna in de tv voor problemen zorgt met ums. Komt iemand dit bekend voor?
En hoe zet je wifi uit?
Die bult heeft mij ook al wat vloekwerk opgeleverd.....mijn beugel paste namelijk niet zoals ik het bedoeld had. Ik heb de beugel moeten modificeren om de TV toch wat lager te krijgen.Koffie schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:45:
[...]
Iemand toevallig al eens geprobeerd of de speakers eraf kunnen?
Ik heb een LM670S met dezelfde bult speakers aan de onderkant. Deze zomer wil ik een ambilight project proberen op te zetten, maar dan zitten die speakers in de weg
Anyhow...ik heb net even gekeken/gevoeld, maar de bult is echt één met de achterkant, dus verwijderen is niet echt mogelijk denk ik

Sinds gisteren ook last van een hoekje met backlight bleeding, dus binnekort LG maar bellen
[ Voor 6% gewijzigd door DjVe op 10-04-2013 08:49 ]
Bij de 670 zit er aan de achterkant onderaan een balk met speakers op geschroefd. Ik zou niet weten waarom je die er niet af kunt halen, maar het lijkt erop dat niemand dat nog heeft geprobeerd.DjVe schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:49:
[...]
Anyhow...ik heb net even gekeken/gevoeld, maar de bult is echt één met de achterkant, dus verwijderen is niet echt mogelijk denk ik(overigens heb ik het dan wel over een 640, maar dat is qua achterkant hetzelfde als ik me niet vergis)
Lijkt me wel een interessante mod, je kunt de TV dan nog iets strakker tegen de muur plaatsen.
Niets...
in de bult zitten niet alleen de speakers, maar ook de wifi en bluetooth ontvangers.
Hoe weet je dat? Heb je een documentatie van de tv?
sandervanzijl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:11:
in de bult zitten niet alleen de speakers, maar ook de wifi en bluetooth ontvangers.
Dit klopt, wifi en bluetooth kaartjes zitten in dezelfde unit als de speakers, dat is trouwens 1 unit die je eruit kan schroeven, heb het zelf gezien tijdens een vervanging.pattatje schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:40:
[...]
Ik zit even met een vraag over de RTL XL app.
Klopt het dat er een verschil is in aanbod van RTL XL programma's tussen Samsung en LG?
Bijvoorbeeld graag wil ik VisTV terug zien op mijn 47LM670.
Dit is op de LG met de RTL XL app niet terug te vinden, maar wel op een Samsung met de RTL XL app.
Klopt het dat er een verschil is in aanbod van RTL XL programma's tussen Samsung en LG?
Dit is op de LG met de RTL XL app niet terug te vinden, maar wel op een Samsung met de RTL XL app.
Zou uniform moeten zijn, maar niets is zo verradelijk als het aanbod van van de commerciele zenders. Wat gisteren gratis was, moet vandaag betaald worden. En wat gisteren nog te kijken was, is nu helemaal niet meer te vinden. Ik zou geen televisie uitzoeken op dit soort "apps".Mabili schreef op donderdag 11 april 2013 @ 02:39:
Ik ken iemand die DE documentatie heeft. En daarnaast... ik heb een schroevendraaier.pattatje schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:40:
[...]
Kan je mij de documentatie doen toekomen?
sandervanzijl schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:44:
[...]
Ik ken iemand die DE documentatie heeft. En daarnaast... ik heb een schroevendraaier.
Iemand hier die volop gebruik maakt van de Plex client in de TV? Ik heb de Plex server nu gewoon op m'n Core i7 notebook draaien en dat gaat natuurlijk uitstekend... Ik ben echter naarstig op zoek naar een goede (Synology) NAS waar ik Plex Media Server op wil gaan draaien + downloaden, the usual. Nou zijn er een aantal architecturen waar het op kan draaien, 2-bay kom ik dan uit op de DS212+ (ouder model), DS213 (nieuw model maar geen +, die heeft de verkeerde CPU) en de DS713+... Ik ga ervanuit dat die laatste het gewoon moet kunnen, maar die is ~100-150 euro duurder dan de andere 2.
Ik kijk voornamelijk series van de bekende bronnen, af en toe een film en dat is dan ook gewoon 1080p via diezelfde bekende bronnen... Ik weet eigenlijk ook niet hoeveel procent van mijn content een transcode nodig heeft, maar het is gewoon vervelend als het nodig is maar het te langzaam is... Ben dus eigenlijk op zoek naar iemand met (het liefst de 760) deze setup.
Ik kijk voornamelijk series van de bekende bronnen, af en toe een film en dat is dan ook gewoon 1080p via diezelfde bekende bronnen... Ik weet eigenlijk ook niet hoeveel procent van mijn content een transcode nodig heeft, maar het is gewoon vervelend als het nodig is maar het te langzaam is... Ben dus eigenlijk op zoek naar iemand met (het liefst de 760) deze setup.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Klopt heb ik ook last van. Ik kijk ook regelmatig RTL XL via mijn Ipad, en daar staat meer op dan op de LG plug-in. Ik snap niet waarom, neem aan dat de content wordt aangeleverd door RTL.Mabili schreef op donderdag 11 april 2013 @ 02:39:

Bij afspelen van MKV bestanden middels de hardeschijf op mijn 47LM860 loopt deze af en toe vast. Opnieuw opstarten is dan de enige oplossing. Heeft iemand enig idee?
Ik gebruik een medion 1,5 gb schijf wellicht een compabiliteit's probleem of de automatische slaapstand gooit roet in het eten.
Ik ben er uit, het heeft te maken met de harde schijf, ik heb 1 van de vastlopende MKV bestanden op een USB-stick gezet en vervolgens geen enkele vastloper.mohawk0618 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:07:
Ne nooit meegemaakt bij mij lm860v. is het random bij versxhillende mkv's?
Ik gebruik een medion 1,5 gb schijf wellicht een compabiliteit's probleem of de automatische slaapstand gooit roet in het eten.
@Dark-knight, DjVe,
Het is inderdaad heel vreemd met de RTL XL app.
Als TV app zou ik denken dat het uniform is, maar blijkbaar zit er toch verschil tussen de RTL XL App van LG en Samsung. Ik heb zelf de LG en mijn vader de Samsung 5 serie maar hoe uniform is het dan nog als er toch een verschil is in content aanbieding binnen deze app?
Ik denk dat ik deze vraag maar eens bij LG ga neerleggen
Hebben jullie trouwens de Samsung app Muzu.TV gezien?
Dat zou een mooie aanvulling kunnen zijn voor de LG Smart TV.
Ik zou het wel weten mijn eigen video clips afspeellijsten maken op mijn LG.
Als TV app zou ik denken dat het uniform is, maar blijkbaar zit er toch verschil tussen de RTL XL App van LG en Samsung. Ik heb zelf de LG en mijn vader de Samsung 5 serie maar hoe uniform is het dan nog als er toch een verschil is in content aanbieding binnen deze app?
De RTL XL app van LG is nog de oude versie. Hierdoor is niet alle content beschikbaar. De app wordt op korte termijn ge-update naar de nieuwe versie.
Mabili schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:17:
@Dark-knight, DjVe,
@pattatje,
Bedankt voor de duidelijkheid.
Dit verklaard dan de verschillen in de RTL XL content.
Aan welk korte termijn voor de RTL XL update zou ik dan kunnen denken?
[ Voor 48% gewijzigd door Mabili op 13-04-2013 00:12 ]
Sinds een maand of 4 hebben wij de LG 47LM765S hier in huis, best mee tevreden trouwens. We zitten alleen met een vraagje, misschien dat iemand hier het antwoord op heeft. Als wij schakelen tussen Ned. 1 - 2 en 3, dan staat er rechts onderin het beeld een rode stip met de tekst Aan.
We hebben geen idee wat dit betekend en kunnen het ook nergens in de beschrijving terug vinden. Iemand?
We hebben geen idee wat dit betekend en kunnen het ook nergens in de beschrijving terug vinden. Iemand?
Zou binnen 6-8 weken moeten gebeuren.
Mabili schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:51:
@pattatje,
Is het alleen bij NED 1 , 2, 3 ?
Kan je misschien een foto plaatsen?
Kan je misschien een foto plaatsen?
universel schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 23:15:
Sinds een maand of 4 hebben wij de LG 47LM765S hier in huis, best mee tevreden trouwens. We zitten alleen met een vraagje, misschien dat iemand hier het antwoord op heeft. Als wij schakelen tussen Ned. 1 - 2 en 3, dan staat er rechts onderin het beeld een rode stip met de tekst Aan.
is dat niet hbbtv?universel schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 23:15:
dit dus: http://help.publiekeomroep.nl/faqs/wat-is-hbbtv
Het zou Hbbtv kunnen zijn, maar als ik dat bijvoorbeeld gebruik op Rtl5 of daar waar het wordt aangegeven, dan staat er onder in het beeld: Druk op de rode knop. Als ik dat dan doe komt er een soort filmstrip met allerlei info. Bij Ned1, 2 en 3 staat dus alleen die rode stip met Aan, en ik kan knoppen indrukken wat ik wil, maar er gebeurt dan dus niets.
AFAIK doen de LG tv's niks met de transcodemogelijkheid van plex. Maar ik ben op mijn lm960v nog maar één ding tegengekomen wat niet speelde en dat was een wmv. Oh en de team coco channel meldt ook dat 'ie het niet gaat doen.Chimera schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:49:
Iemand hier die volop gebruik maakt van de Plex client in de TV? Ik heb de Plex server nu gewoon op m'n Core i7 notebook draaien en dat gaat natuurlijk uitstekend... Ik ben echter naarstig op zoek naar een goede (Synology) NAS waar ik Plex Media Server op wil gaan draaien + downloaden, the usual. Nou zijn er een aantal architecturen waar het op kan draaien, 2-bay kom ik dan uit op de DS212+ (ouder model), DS213 (nieuw model maar geen +, die heeft de verkeerde CPU) en de DS713+... Ik ga ervanuit dat die laatste het gewoon moet kunnen, maar die is ~100-150 euro duurder dan de andere 2.
Ergo, zolang je een NAS koopt die überhaubt plex media server kan draaien zit je volgens mij gewoon goed.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De laatste tijd heb ik met mijn 55LM760s problemen als ik via mijn iPhone (of Windows/Android tablet) YouTube laat afspelen. Ik heb de laatste software versie op mijn TV geïnstalleerd.
Via de iPhone: Als je het filmpje open heb staan op de telefoon en je drukt op het "stream" knopje dan blijft hij maar laden en de TV start YouTube helemaal niet. 9 van de 10 x blijft de tv hangen in bijvoorbeeld het TV kanaal dat je op dat moment kijkt en reageerd nergens meer op. De TV blijft netjes het tv kanaal afspelen, echter als je dan op de home knop drukt of iets dergelijks reageerd hij daar niet op. Je moet dan de tv uitschakelen of een tijdje geduld hebben.
Jullie hier ook last van?
Via de iPhone: Als je het filmpje open heb staan op de telefoon en je drukt op het "stream" knopje dan blijft hij maar laden en de TV start YouTube helemaal niet. 9 van de 10 x blijft de tv hangen in bijvoorbeeld het TV kanaal dat je op dat moment kijkt en reageerd nergens meer op. De TV blijft netjes het tv kanaal afspelen, echter als je dan op de home knop drukt of iets dergelijks reageerd hij daar niet op. Je moet dan de tv uitschakelen of een tijdje geduld hebben.
Jullie hier ook last van?
Dit gaat over mijn LG 620S.
Vandaag kwam weer een mededeling dat er een update is.
Dus die heb ik gedaan, maar nu heb ik een probleem.
Na die update blijft die laden als ik op input,home of my apps druk.
Dan zie je dat roze laad tekentje en na een tijdje verdwijnt die
Zondar dat die iets opent. Ik kan nu deze niet meer van input veranderen.
Ook kan ik geen gebruik meer maken van de smart functionaliteiten (mijn grootste probleem is nu dat ik niet kan Xboxen). Ik heb de tv al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat helpt niet.
Wat zou ik kunnen doen?
Ook kan ik geen gebruik meer maken van de smart functionaliteiten (mijn grootste probleem is nu dat ik niet kan Xboxen). Ik heb de tv al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat helpt niet.
Wat zou ik kunnen doen?
Ik denk dat er weinig op zit om de winkel of LG te bellenLinkje3 schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:25:
Dit gaat over mijn LG 620S.
Wat zou ik kunnen doen?
hebben meer mensen hier problemen met de 04.40.19 update, of in iedergeval deze update gehad?
Ik heb hem overigens in Duitsland gekocht (maar alles inclusief app's is in het Nederlands in te stellen).
Dus moet ik dan contact opnemen met de Nederlandse LG of de Duitse? Of zou ik naar de winkel zelf gaan? Heb nog niet zo veel ervaring met klantenservice etc (ben pas 18).
Ik heb hem overigens in Duitsland gekocht (maar alles inclusief app's is in het Nederlands in te stellen).
Dus moet ik dan contact opnemen met de Nederlandse LG of de Duitse? Of zou ik naar de winkel zelf gaan? Heb nog niet zo veel ervaring met klantenservice etc (ben pas 18).
google eens op lg en de firmware versie, ik zag iets in het duits voorbij komen met wat mogelijke dingen om te proberen.
dan krijg ik alleen iets in het grieks te zien.
Update
Gevonden nadat ik het modelnummer weg liet in google.
http://forum.lg.de/viewtopic.php?t=9520&p=40876
Voor diegene met het zelfde probleem.
settings - Support - Initialisatie van Premium-content.
En dan werkt het inderdaad weer, ben best wel geschrokken.
Update
[ Voor 74% gewijzigd door Linkje3 op 15-04-2013 16:58 ]
dit is duitsLinkje3 schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:53:
Heb net met LG gechat en kreeg dit als oplossing;
Kimberley: Dat is vervelend. Helaas is er een fout opgetreden in de laatste software update. Onze excuses hiervoor. Dit is echter op te lossen
Kimberley: 1) druk op 'Settings' van de afstandsbediening van uw televisie.
Kimberley: 2) Ga naar 'Support'
Kimberley: 3) Vervolgens naar 'Initialisatie Premium Content'
Kimberley: 4) Vervolgens kiest u voor 'Ok'
Kimberley: 5) Hierna drukt u op de knop 'Home'
Kimberley: Als het goed is zou het hiermee opgelost moeten zijn
Heeft voor mij het input probleem opgelost.
Kimberley: Dat is vervelend. Helaas is er een fout opgetreden in de laatste software update. Onze excuses hiervoor. Dit is echter op te lossen
Wow ik schrok ook even, thx voor de tip thijskl! Op mijn 47lm860v heb ik nu firmware 04.40.24. Iemand iets nieuws ontdekt?
Had t zelfde. ThanksLinkje3 schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:53:
Update
Daar lees ik dat TXT anders is en klopt, deze is niet meer over stretched over de gehele beeld, maar 4:3
Dat had ik ook net, die oplossing werkt idd. (Wel zelf gevonden alleen, na wat gekut met herstarten enzo.)thijskl schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:58:
Heb net met LG gechat en kreeg dit als oplossing;
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hmmm, nu moet ik na elke keer dat mn tv van standby komt, opnieuw initialiseren! Erg irritant nu.