Ok dat was een faal, en nog geen kleintje. Dus iedereen: alle footage die je hebt niet uploaden, liefst verwijderen. Misschien doen we dit ooit nog eens opnieuw, maar dan met een selectere groep
Twas een fijne faalVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:46:
Ok dat was een faal, en nog geen kleintje. Dus iedereen: alle footage die je hebt niet uploaden, liefst verwijderen. Misschien doen we dit ooit nog eens opnieuw, maar dan met een selectere groep
De Teamspeak alleen al
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Misschien kunnen we ook gewoon wachten op spectator mode. Of het spel zodanig hacken dat we in specmode kunnen filmen. Geen getover met choppers en jets
[ Voor 12% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 22:52 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Dit was een faal, maar ik heb lol gehad, footage houd ik lekker (6)
Nee, ik speelde onder assisnator en ik heb een oefenpotje gewonnen
Nee, ik speelde onder assisnator en ik heb een oefenpotje gewonnen
Ik vond het buitengewoon vermakelijk. Ik heb het niet op video maar cameraman Bieber die had me toch een mooie crash met zijn chopper
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Wie is er in geslaagd iets fatsoenlijks op te nemen, bij voorkeur vanuit een heli?
Ik had de crash van de jet in de jeeps/buggys on tape maar spijtig genoeg is het meer een diashow. Een mooie diashow, dat welEvaluationCopy schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:53:
Ik vond het buitengewoon vermakelijk. Ik heb het niet op video maar cameraman Bieber die had me toch een mooie crash met zijn chopper
En ach, het was wel een faal maar we weten nu hoe het niet moet. volgende keer beter, m'n servertje blijft beschikbaar!
Misschien later toch eens overwegen voor GoTBF3 te apply'en.
[ Voor 18% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 22:57 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Ik heb wel 3 decent MAV recordsbvk schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:54:
Wie is er in geslaagd iets fatsoenlijks op te nemen, bij voorkeur vanuit een heli?
Zal snel 1tje uploaden zonder editting
Edit: uurke uploaden

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 07-04-2012 22:58 ]
Mochten jullie dit 'for real' weer over willen doen met serieuze mensen only, ik wil van de partij zijn! Of willen jullie dan alleen GoT leden?
Dat komt op het moment zelf, maar ik denk dat het in ieder geval verplicht moet worden om Teamspeak te hebben en een mic.
En zoals al gezegd op de server daarstraks: no comply = kick. Anders gaan we weer gezever hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:16:
Dat komt op het moment zelf, maar ik denk dat het in ieder geval verplicht moet worden om Teamspeak te hebben en een mic.
[ Voor 5% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 23:19 ]
OF rpg tegen uwe chopperTokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:17:
[...]
En zoals al gezegd op de server daarstraks: no comply = kick.
Je moet het gewoon beter plannen, nu was het complete chaos en dan duurt het te lang om iets van de grond te krijgen zodat mensen zich gaan vervelen. Tevens was het een overcomplexe en onduidelijke route, dan is het voor mensen lastig deze te volgen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Paar keer ging het v rij goed, de jets die de camera choppers neerhaalde was de chaosTsurany schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:19:
Je moet het gewoon beter plannen, nu was het complete chaos en dan duurt het te lang om iets van de grond te krijgen zodat mensen zich gaan vervelen. Tevens was het een overcomplexe en onduidelijke route, dan is het voor mensen lastig deze te volgen.

en dan die AA gasten en andere aanverwanten die anti tank mines over de finish gooien
we hebben nog maar èèn map gereden, op de planning stonden er meer...Tsurany schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:19:
anyway ik heb een aantal gb's aan materiaal, die ik ga categoriseren en dan via de ftp uploaden, misschien maak ik voor ook een YT filmpje hoe iedereen zat te klooien
ik heb vrij bruikbare beelden, èèn goede ronde vanuit 2nd seat van buggy.(finishte 1e)
en nog een paar plekken als cameraman....
[ Voor 9% gewijzigd door mrc4nl op 07-04-2012 23:25 ]
ora et labora
Voor de race was de route goed genoeg. Maar als er een spectaculair filmpje van moet komen, kun je beter wat korter gaan, minder door nauwe geimproviseerde waypoints en minder hindernissen voor de cameraploeg. Met genoeg beeldmateriaal kan zelfs een race van 30" interessant gemaakt worden. Aangezien het spectaculaire moet komen van de editing kan je het filmen al wat simpeler houden (met zo'n chopper alles maar goed blijven volgen is ook niet alles. En dan moet er in feite ook al in shots gewerkt worden, dus elke shot effe race stilleggen.Tsurany schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:19:
Zo zie ik de opstelling al een beetje lukken:
Volledige race met 2 helo's filmen, zodat we de HELE race hebben (dus 2 helo's niet in mekaars nek gaan zitten. Een MAV kan dienen om het overzicht te houden (kan bv helo's instructies geven om te corrigeren)
dan de race opdelen en stukken apart filmen, met gewenste cameraposities/movements, heel gecoordineerd, heel goed afspreken wie wat moet doen.
Daarna de stukken die niets met de race te maken hebben. (Overvliegende jet die "uit formatie breekt" bv, ontploffingen, een of ander gebouw dat instort/neervalt terwijl een jeep juist er uit/er langs scheurt).
Alles in 1 take zal praktisch onmogelijk zijn. Of we zitten terug met 30 man op de server te laggen.
[ Voor 43% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 23:37 ]
Ik heb wel een stuk van de ronde op film staan, vanuit de heli opgenomen. Redelijk van bovenaf, best bruikbaar.bvk schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:54:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Oke, het was dus een faal...
Heb dus niks gemist door weg te gaan uit verveling.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
maar goed... wat dacht je dan dat er ging gebeuren zonder planning?DanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:14:
Oke, het was dus een faal...
Exact wat ik er van hoor. Complete chaos.Tokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:15:
[...]
maar goed... wat dacht je dan dat er ging gebeuren zonder planning?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ik wil volgende keer ook wel wat serieuser in de jet gaan vliegen, ook een beetje sychroon dat ziet er vet uit
Alright, ik doe met je mee dan. Ik ben zelf niet slecht in het vliegen met een jet maar ik zou misschien nog kunnen leren vliegen met m'n muis of gamepad om "soepel" te vliegen.megadoom schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:31:
ik wil volgende keer ook wel wat serieuser in de jet gaan vliegen, ook een beetje sychroon dat ziet er vet uit
Die jump net voor het einde zou ik houden en er een jet of heli zetten waar racers overspringen. In een jet kan je dan mooi ook filmen. En voor de winnaar de finish oversteekt, kun je er dmv mines, C4 en rockets een DiRT-like finish aan geven. Enkel maar een ideetje :-)
[ Voor 27% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 00:42 ]
ik vlieg best goed, als je maar een beetje constant vliegt kan ik een beetje bijbenen of afremmen. enige probleem is de lag die kan ontstaan als 2 vliegtuigen op elkaar zitten.Tokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:37:
[...]
Alright, ik doe met je mee. Ik ben zelf niet slecht in het vliegen met een jet maar ik zou misschien nog kunnen leren vliegen met m'n muis of gamepad om "soepel" te vliegen.
[ Voor 9% gewijzigd door megadoom op 08-04-2012 00:39 ]
Ja hoor, voor sync te vliegen hoef je ook niet 400 te halen, kan best op auto-throttle (geen W/Z of S induwen)megadoom schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:39:
[...]
ik vlieg best goed, als je maar een beetje constant vliegt kan ik een beetje bijbenen of afremmen. enige probleem is de lag die kan ontstaan als 2 vliegtuigen op elkaar zitten.
Afremmen/versnellen voor manoeuvres is dan ook beter inschatbaar.
Back on-topic?
[ Voor 7% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 00:46 ]
Als je een joystick gebruikt (Ik gebruik zelf een thumbstickje op mijn G13 om te sturen) dan kan je gewoon je jet besturen tijdens de freelook. Ik had zelf ook al even gekeken wat je met een jet kan doen en dan kan je best mooie beelden krijgen. Het mooie is namelijk dat het net lijkt alsof je met een trolley zo door de lucht heen rolt.. Gigantisch stabiel is het.Tokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:41:
[...]
Sowieso 2 choppers nodig om te volgen en recorden, racers, evt. nog "track side camera's" (die kunnen zich verplaatsen om op andere plaatsen te gaan filmen). Vanuit de lucht kunnen er ook nog shots geschoten worden vanuit de jet (draai die onderste boven, RMB + mouse = freelook en filmen maar. Enige minpunt is dat de jet onbestuurbaar is als freelook actief is. Moeten ze echt fixen!).
Ik heb trouwens een vrij geslaagd stukje gefilmd vanuit m'n (stilstaande) jet bij A. Zal eens kijken het online te gooien. Wat ook wel een vette shot geeft is 2 jets boven elkaar, de bovenste draait zich om en kijkt naar beneden zodat de jet gefilmd kan worden. Vereist precisie en teamwork, dus:
Dan zorgen dat het niet zo hectisch wordt op TS. Ik zette soms m'n geluid gewoon af omdat er teveel man tegelijk bezig was. Niet iedereen moet 100% van de tijd in contact staan met anderen. Ofwel moet iedereen gewoon zwijgen ipv zoveel te lullen. But that ain't gonna happen
Inderdaad, een selectere groep. Gewoon op basis van hoeveel je kan en wil betekenen voor het 'project'.
Het probleem was dat je natuurlijk ook de groep nergens op kon baseren. Gewoon lekker racen met wat GoT'ers was de insteek en volgens mij is dat nog wel geslaagd. Natuurlijk was het niet heel serieus. Er is geen ranking, er zijn geen punten te verdienen. Daar voor moet je het ook niet doen, het is gewoon leuk om een ronde te winnen.
Overigens had ik wel het idee dat het heel erg af hing van je start positie. De keren dat ik heb gereden begon ik links ergens voor in, probleem was dat je dan niet die eerste bocht kon maken en je daardoor dus al meteen in de bomen belande. En als je eenmaal je ergens achterin in het peloton bevond was er geen manier meer om naar voren te komen. Dat is toch het nadeel... Pak je een makkelijk parcour dan win je meteen als je op kop ligt, pak je een moeilijk parcour (Caspian Border stelde nog niks voor
Anyway, het oorspronkelijke idee kwam natuurlijk van Asgaro en Yabzie, maar Rienspy en ik hadden wat meer de organisatie op ons genomen. Als mensen volgende keer echt wat serieus willen zien is hulp met organisatie altijd welkom. Hetzelfde geldt natuurlijk als er echt een uitgebreid filmpje van gemaakt moet worden, nu vroegen heel wat mensen om bivoorbeeld het command om je UI uit te schakelen.... Parcour-kennis, en hoe op te nemen zullen dan natuurlijk vereist zijn. Ik heb echter geen zin om het allemaal te organiseren, omdat het een hel is zo'n losse community georganiseerd te krijgen. Nu zag je ook al dat communiceren heel moeilijk was. De helft van de mensen mistte redelijk wat informatie uit het topic (Moet ook zeggen dat alles wat verspreid stond tussen alle paginas) en anderen zaten weer niet op TS. Tegen anderen moest je eerst 5 minuten schreeuwen om hun de echo te laten fixen.
Laten we deze avond maar zien als uitvoering van een vaag concept. Toch denk ik dat het zeker wel voor herhaling vatbaar is. Dan moeten we alleen kijken hoeveel mensen we nodig hebben, wie er allemaal kunnen cappen en eerst de map echt klaar maken voor een race en vervolgens met vrij veel staande mensen langs het parkour gaan filmen.
So true. Ik was ondersteboven aan het vliegen op vrij grote hoogte, just cruisin'... Tot ineens een heli en 2 jet's (in formatie leek het wel) toevallig passeerden, de heli werd uit de lucht geschoten door de jets (zag niet bij wie bij welk team hoordde doordat ik geen GUI had opstaan). In de achtergrond zag je dan nog wat explosies op de grond veroorzaakt door tanks and whatnot en crossfire. 15 seconds of nice footage, maar was niet aan het recorden op die momentAdanteh schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:47:
[...]
Als je een joystick gebruikt (Ik gebruik zelf een thumbstickje op mijn G13 om te sturen) dan kan je gewoon je jet besturen tijdens de freelook. Ik had zelf ook al even gekeken wat je met een jet kan doen en dan kan je best mooie beelden krijgen.
Er zijn inderdaad nogal veel mensen die het te groot willen zien (mezelf incl. tot op zekere hoogte, het moet wel realistisch(=doenbaar) blijven en we mogen ook niet teveel verwachten van de editor(s) (10-tallen uren aan beeldmateriaal doorgeven bijvoorbeeld)).Adanteh schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:47:
[...]
Het probleem was dat je natuurlijk ook de groep nergens op kon baseren. Gewoon lekker racen met wat GoT'ers was de insteek en volgens mij is dat nog wel geslaagd. Natuurlijk was het niet heel serieus. Er is geen ranking, er zijn geen punten te verdienen. Daar voor moet je het ook niet doen, het is gewoon leuk om een ronde te winnen.
Overigens had ik wel het idee dat het heel erg af hing van je start positie. De keren dat ik heb gereden begon ik links ergens voor in, probleem was dat je dan niet die eerste bocht kon maken en je daardoor dus al meteen in de bomen belande. En als je eenmaal je ergens achterin in het peloton bevond was er geen manier meer om naar voren te komen. Dat is toch het nadeel... Pak je een makkelijk parcour dan win je meteen als je op kop ligt, pak je een moeilijk parcour (Caspian Border stelde nog niks voor) dan is er behoorlijk wat gestuiter tussen alle spelers.
Anyway, het oorspronkelijke idee kwam natuurlijk van Asgaro en Yabzie, maar Rienspy en ik hadden wat meer de organisatie op ons genomen. Als mensen volgende keer echt wat serieus willen zien is hulp met organisatie altijd welkom. Hetzelfde geldt natuurlijk als er echt een uitgebreid filmpje van gemaakt moet worden, nu vroegen heel wat mensen om bivoorbeeld het command om je UI uit te schakelen.... Parcour-kennis, en hoe op te nemen zullen dan natuurlijk vereist zijn. Ik heb echter geen zin om het allemaal te organiseren, omdat het een hel is zo'n losse community georganiseerd te krijgen. Nu zag je ook al dat communiceren heel moeilijk was. De helft van de mensen mistte redelijk wat informatie uit het topic (Moet ook zeggen dat alles wat verspreid stond tussen alle paginas) en anderen zaten weer niet op TS. Tegen anderen moest je eerst 5 minuten schreeuwen om hun de echo te laten fixen.
Laten we deze avond maar zien als uitvoering van een vaag concept. Toch denk ik dat het zeker wel voor herhaling vatbaar is. Dan moeten we alleen kijken hoeveel mensen we nodig hebben, wie er allemaal kunnen cappen en eerst de map echt klaar maken voor een race en vervolgens met vrij veel staande mensen langs het parkour gaan filmen.
Echo's kunnen trouwens echt niet meer imho. Het maakt iedereen onverstaanbaar. Als er iets filmpje-achtig van moet komen, zal er meer coordinatie nodig zijn en planning. Niet zoals nu, iedereen onvoorbereid de TS en server in en maar wat doen.
Ik hoop alleszins op een vervolg op dit
Ik vond de taakverdeling slecht iedereen deed maar wat. Ik had een tank en vroeg waar ik.moest staan, niemand reageerde. Kan je je voorstellen dat iederéén de clown uit gaat hangen of in de weg gaat staan.
ora et labora
Was toch zo op het einde?mrc4nl schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:12:
Ik vond de taakverdeling slecht iedereen deed maar wat. Ik had een tank en vroeg waar ik.moest staan, niemand reageerde. Kan je je voorstellen dat iederéén de clown uit gaat hangen of in de weg gaat staan.

Adanteh, don't flame on my echo, ik had me mic niet eens aan en hij hoorde op push to talk te staan
en de echo canceler werkte voor geen ***
Ik vond het best lachen, alleen veel gekloot van mensen die elkaar uit auto's schoten en de onduidelijkheid, ik stond een keer laatste, ik haalde veel in, dacht dat ik eerste stond, ik hoorde over TS wie gaat er als eerste finishen, ik finishte en niemand zei wat, na mij finishten er nog wat maar daar werd ook niets over gezegd
Misschien moet de rolverdeling wat beter en moet iedereen daar echt zijn. Hoe kan je de jeeps herkenbaar maken, want dit is chaos, niemand weet wie wie is...
Ik heb footage van mijn finish als eerste
Ik ga een nieuwe mic kopen en ben volgende keer hopelijk van de partij, dit kan best ontzettend heel erg klein beetje super episch vet worden.
Ik vond het best lachen, alleen veel gekloot van mensen die elkaar uit auto's schoten en de onduidelijkheid, ik stond een keer laatste, ik haalde veel in, dacht dat ik eerste stond, ik hoorde over TS wie gaat er als eerste finishen, ik finishte en niemand zei wat, na mij finishten er nog wat maar daar werd ook niets over gezegd
Misschien moet de rolverdeling wat beter en moet iedereen daar echt zijn. Hoe kan je de jeeps herkenbaar maken, want dit is chaos, niemand weet wie wie is...
Ik heb footage van mijn finish als eerste
Ik ga een nieuwe mic kopen en ben volgende keer hopelijk van de partij, dit kan best ontzettend heel erg klein beetje super episch vet worden.
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 08-04-2012 09:05 ]
Ik kon er niet zo heel lang bij zijn maar het was inderdaad erg chaotisch.
Wellicht handig om volgende keer de teamspeak en server passworden via een groeps DM te versturen met max ~15 man die zich aangemeld hebben in plaats van 30 random volk die hier het password las.
Wellicht handig om volgende keer de teamspeak en server passworden via een groeps DM te versturen met max ~15 man die zich aangemeld hebben in plaats van 30 random volk die hier het password las.
if (!coffee) {
Work = false; }
Vooral op het einde, maar het was de hele tijd een grote chaos.
Er was een route voor de buggys maar tanks aa jet en helies deden war ze dachten dat goed was, voor hun waren geen afspraken gemaakt Waar ze moesten staan.
ora et labora
Meeste tanks schoten gewoon de jeeps overhoop dus jahmrc4nl schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:55:
[...]
Vooral op het einde, maar het was de hele tijd een grote chaos.
Er was een route voor de buggys maar tanks aa jet en helies deden war ze dachten dat goed was, voor hun waren geen afspraken gemaakt Waar ze moesten staan.

Over AA was nooit iets gezegt
Verwijderd
Dat dus, de racers in de buggy's deden tof mee en geen enkel probleem mee gehad, bij die voorlaatste jump (bij D geloof ik) waar een plas water achter lag, vloog ik uit de buggy en ben met iemand mee naar de finish geredenyzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:04:
[...]
Meeste tanks schoten gewoon de jeeps overhoop dus jah
Start en dan bij B lagen de meeste problemen al dan niet bij tanks of mensen die hun parkoer niet kendeVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:31:
[...]
Dat dus, de racers in de buggy's deden tof mee en geen enkel probleem mee gehad, bij die voorlaatste jump (bij D geloof ik) waar een plas water achter lag, vloog ik uit de buggy en ben met iemand mee naar de finish geredenHet was vooral chaos bij het startpunt door grappenmakers die alle rijders ff lekker onder vuur namen, we hadden veel vaker kunnen rijden.

Dat kwam omdat ze ook de finish afvlagger onder vuur namen... In het spawnscherm kan ik niet zien wie er als eerste over de streep komtkristan schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:03:
Verwijderd
Ik heb jou 1 keer onder vuur genomen vrij aan het begin, mijn excuses daar nog voor, ik dacht dat je aan het trollen was met die mijnen. Ik ben momenteel 2 "in car" filmpjes aan het uploaden, ik zal ze ter zijner tijd hier plaatsen, mn upload werkt alleen niet echt mee (3mbit)bvk schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:05:
[...]
Dat kwam omdat ze ook de finish afvlagger onder vuur namen... In het spawnscherm kan ik niet zien wie er als eerste over de streep komt
Gewoon epic om met een C4 vliegtuig keihard op de startlijn in te vliegen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die staat niet op video denk ikTsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:27:

Die crash met 2 jets was geniaal 
Wie neemt het op zich om nog een goed en gecontroleerd filmpje te maken?
Wie neemt het op zich om nog een goed en gecontroleerd filmpje te maken?
[ Voor 52% gewijzigd door megadoom op 08-04-2012 12:41 ]
Verwijderd
Ik heb een filmpje waar 1 sec na de start er zich een jet in de startlijn boort, of er 2 waren kan ik niet zien door alle explosies

Heb 3 races en een hoop jumps
Dat was ikVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:41:
Ik heb een filmpje waar 1 sec na de start er zich een jet in de startlijn boort, of er 2 waren kan ik niet zien door alle explosies
Maar ik bedoel een heel nieuw filmpje?
Verwijderd
Wanneer mn eerste 2 geupload zijn, upload ik die ook wel ff.megadoom schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:45:
[...]
Dat was ikI'm sorry.
Maar ik bedoel een heel nieuw filmpje?
Ligt ook aan DICE's shitty net code.Tsurany schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:19:
In BFBC2 waren er toch geen problemen met vehicles die naast elkaar reden? Ik deed dat wel is en dat ging perfect.
Nu in BF3 stuiter je onmiddellijk weg als je te dicht bij iemand komt
En het is ook zo onvoorspelbaar: soms als je botst, schiet je ineens achteruit, maar soms schiet je ineens superveel vooruit.
Ik had ook meer mature gedrag verwacht. Mensen kunnen zelfs niet voor een paar minuten NIET schieten in-game.mrc4nl schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:12:
Hoeveel keer ik niet naar de base moest om een nieuw vehicle te halen...
Ik vond het wat een faal.
Maar ik ga wel nog meedoen bij komende opnames, maar niet als racer. Van dat stuiteren kon ik

Het was een mooi idee,
Ik kon er helaas / gelukkig niet bij zijn.
Al lijk ik dus ook niet veel gemist te hebben.
Bij een volgend deel wil ik wel graag deelnemen.
Ik kon er helaas / gelukkig niet bij zijn.
Al lijk ik dus ook niet veel gemist te hebben.
Bij een volgend deel wil ik wel graag deelnemen.
Verwijderd
Met de HUD aan moet het niet te moeilijk zijn de trollen eruit te halen, lijkt me? Tis jullie server, jullie maken de regels. Je zou een soort "roll-call" kunnen doen, je roept 1 voor 1 de namen in-game en wacht op een reply van diegene op teamspeak, geen antwoord = ban. zoals Tsurany een paar pagina's terug al zei: een mic heb je voor een tientje. Je zou het wachtwoord via DM kunnen verstrekken.Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:51:
[...]
Ik had ook meer mature gedrag verwacht. Mensen kunnen zelfs niet voor een paar minuten NIET schieten in-game.
Hoeveel keer ik niet naar de base moest om een nieuw vehicle te halen...
Ik vond het wat een faal.
Maar ik ga wel nog meedoen bij komende opnames, maar niet als racer. Van dat stuiteren kon ik. Zelfs al ben je behendig met het karretje. Er moet maar 1 iemand tegen je botsen en je wordt gekatapulteerd naar een boom of muur.
Ik wil ook wel meedoen als er nog een race komt, ik kon niet meedoen dus heb ik me ook maar stil gehouden.
Ik had wel het raceparcours gezien en ik moet zeggen dat het toch best ingewikkeld was. Een simpelere route had misschien makkelijk geweest.
Ik had wel het raceparcours gezien en ik moet zeggen dat het toch best ingewikkeld was. Een simpelere route had misschien makkelijk geweest.
Android developer & dürüm-liefhebber
Tis niet mijn server. Ben ook geen lid van de GoT clan.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:00:
[...]
Met de HUD aan moet het niet te moeilijk zijn de trollen eruit te halen, lijkt me? Tis jullie server, jullie maken de regels. Je zou een soort "roll-call" kunnen doen, je roept 1 voor 1 de namen in-game en wacht op een reply van diegene op teamspeak, geen antwoord = ban. zoals Tsurany een paar pagina's terug al zei: een mic heb je voor een tientje. Je zou het wachtwoord via DM kunnen verstrekken.
Tsurany regelt de server, maarja die zat dan zelf te trollen blijkbaar...
Had willen zien.Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:27:
Had willen doen.
Mine, mine, mine.
Gewoon een paar keer de filmpjes bekijken, en dan is niets ingewikkeldMavamaarten schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:02:
Ik wil ook wel meedoen als er nog een race komt, ik kon niet meedoen dus heb ik me ook maar stil gehouden.
@ IEDEREEN:
https://gathering.tweaker...message/38004015#38004015
Hier alle vids, voor alle maps.
Verwijderd
Hmm dat wist ik niet, my bad. Grappig dat non-members wel serieus warenAsgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:09:
[...]
Tis niet mijn server. Ben ook geen lid van de GoT clan.
Daarnaast legde die ook doodleuk mijnen neer op de routeDanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:11:
[...]
Had willen zien.![]()
Had willen doen.![]()
Mine, mine, mine.
We hebben de server ter beschikking gesteld, de organisatie lag bij jullie. Of hadden jullie verwacht dat we actief zouden gaan modereren?Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:09:
[...]
Tis niet mijn server. Ben ook geen lid van de GoT clan.
Volgens mij bedoelde je legde...Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:13:
[...]
Daarnaast lag die ook doodleuk mijnen neer op de route
Go Tsu.

Wij zaten met de handen op onze rug gebonden. Wij hebben geen mogelijkheid om iemand te kicken...bvk schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:13:
[...]
We hebben de server ter beschikking gesteld, de organisatie lag bij jullie. Of hadden jullie verwacht dat we actief zouden gaan modereren?
(en twas niet enkel Tsurany hoor, ik wil niet enkel op hem pinpointen. Maar de andere kende ik niet en hun nickname weet ik niet meer.)
[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 08-04-2012 13:21 ]
Verwijderd
Modereren niet, maar trollen gaat ook wat verbvk schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:13:
[...]
We hebben de server ter beschikking gesteld, de organisatie lag bij jullie. Of hadden jullie verwacht dat we actief zouden gaan modereren?

Zoals Asgaro al zegt hierboven, het was zeker niet alleen Tsurany, maar ja hoge bomen he
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 13:20 ]
Ik gok dat de helft zat te trollen.Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:15:
[...]
Wij zaten met de handen op onze rug gebonden. Wij hebben geen mogelijk om iemand te kicken...
(en twas niet enkel Tsurany hoor, ik wil niet enkel op hem pinpointen. Maar de andere kende ik niet en hun nickname weet ik niet meer.)
Het was ook z'n chaos dat ik snel weg was.

Puntje voor een volgend evenement dan: zorg voor toezichthoudende "officials" en maak een "reglement"Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:15:
[...]
Wij zaten met de handen op onze rug gebonden. Wij hebben geen mogelijk om iemand te kicken...
90% van de trolls wist dan ook totaal van niets en waren random gejoined omdat ze het hier gelezen hadden en in het andere topicDanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:19:
[...]
Ik gok dat de helft zat te trollen.
Het was ook z'n chaos dat ik snel weg was.
Verwijderd
Ik heb in ieder geval veel lol gehad met 'NoFearCreations' (jammer dat je snel weg ging na dat incident
) En later met 'crazyclaws', ondanks gebrek aan communicatie toch een paar 2e plekken gepakt
De volgende keer moet je dit gewoon doen in de private server met een vers wachtwoord en alleen mensen die mee willen doen.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:21:
[...]
90% van de trolls wist dan ook totaal van niets en waren random gejoined omdat ze het hier gelezen hadden en in het andere topic
Maar ik wil wel filmpjes zien van troll acties.
Kan je een trolltage maken.
Zal es zien wat ik kan doenDanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:24:
[...]
De volgende keer moet je dit gewoon doen in de private server met een vers wachtwoord en alleen mensen die mee willen doen.
Maar ik wil wel filmpjes zien van troll acties.
Kan je een trolltage maken.
Verwijderd
Heeft iemand een goede plek om te uploaden dan? ben al uren bezig met youtube, filmpje 1 staat op 29% en filmpje 2 op 35%

Snel wat aan het renderen van random shots aan elkaar
dont flame meh for it
dont flame meh for it
Ik wil ook wel meedoen.. lijkt me wel gaaf! De datum moet me wel goed uitkomen natuurlijk.
Ook wel handig dat er bepaalde afspraken komen over het opnemen.. bijv. Kwaliteit van de opnames.
Ook wel handig dat er bepaalde afspraken komen over het opnemen.. bijv. Kwaliteit van de opnames.
Verwijderd
Op de grafische instellingen in-game na, is dat al besproken. 1920 x 1080, 30fps, full frame. Correct me if i'm wrong (?)reinier.sr schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:37:
En geen FXAAVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:39:
[...]
Op de grafische instellingen in-game na, is dat al besproken. 1920 x 1080, 30fps, full frame. Correct me if i'm wrong (?)
Standing camera tegen 60fps
Maarja dat is voor de volgende keer
Verwijderd
Oja, movers 30 en standing 60, je hebt gelijk.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:42:
[...]
En geen FXAA
Standing camera tegen 60fps
Maarja dat is voor de volgende keer
Vriendin stond te wachten, en het schoot toch niet op. Meeste waren continu aan het afsnijden, of expres crashen. Baan was wel leuk, alleen jump bij D naar beneden was minder.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:24:
Ik heb in ieder geval veel lol gehad met 'NoFearCreations' (jammer dat je snel weg ging na dat incident) En later met 'crazyclaws', ondanks gebrek aan communicatie toch een paar 2e plekken gepakt
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Ah op die manier, die jump bij D was idd lastig, vaak een nat pak gehaald daarNoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:46:
[...]
Vriendin stond te wachten, en het schoot toch niet op. Meeste waren continu aan het afsnijden, of expres crashen. Baan was wel leuk, alleen jump bij D naar beneden was minder.

Een airshow lijkt me ook wel leuk om een keer te doen
Als ik opneem @ 720p heb ik wel gevoelig minder performance drops en is de filesize echt verwaarloosbaar in vergelijking met 1080p. Vooral voor de fastmovers (jets) kan dit wel handig zijn. Het belangrijkste blijft toch de aspect-ratio. Just an ideaVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:39:
[...]
Op de grafische instellingen in-game na, is dat al besproken. 1920 x 1080, 30fps, full frame. Correct me if i'm wrong (?)
edit: nuja, verwaarloosbaar...
[ Voor 20% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 14:29 ]
Verwijderd
Dat lijkt me een heel goed idee, dit schiet echt niet op ik zit nu net op 43% en 53%, sinds 12:15Tokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:13:
[...]
Als ik opneem @ 720p heb ik wel gevoelig minder performance drops en is de filesize echt verwaarloosbaar in vergelijking met 1080p. Vooral voor de fastmovers (jets) kan dit wel handig zijn. Het belangrijkste blijft toch de aspect-ratio. Just an idea

AR = 16:9?
Ja, als iedereen dezelfde AR gebruikt moet er niet gecropped worden. Is al eens uitgelegd hier in het topicVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:26:
[...]
Dat lijkt me een heel goed idee, dit schiet echt niet op ik zit nu net op 43% en 53%, sinds 12:15
AR = 16:9?
eeh 12 keer ? volledig in beeld hier.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:39:
[...]
Die staat niet op video denk ikheel de ts ging strike
ik ben van plan een crash compilatie te maken. echt goede footage heb ik niet.
ora et labora
Waarom pakken we niet gewoon die weg die op CB ligt? Makkelijk aan te houden, kort rondje, goed breed, gewoon simpel.
---RAWE CEEK!!!---
In het filmpje misschien ook een pitstop verwerken? 5 engi's rond die buggy, en bij het uitrijden ontploft de buggy. Evt. met nog een reactie van de engi's daarop, bijvoorbeeld dat 1 van de engineers net voor het ontploffen zogezegd nog een moer vindt ofzo.
[ Voor 52% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 15:21 ]
Jullie willen het allemaal veel te uitgebreid, dat gaat nooit lukken. Probeer eerst maar eens met een aantal man een race te rijden en dat mensen dat gaan filmen. Als dat lukt, ga je meerdere dingen erbij verzinnen.
Verwijderd
Moet best te doen zijn hoor. Mits er een goed draaiboek is, iedereen moet op de hoogte zijn van z'n rol en zich daar ook aan houden. Desnoods een keer een 'vergadering' op TS of zelfs een oefenavond.vinom schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:00:
Jullie willen het allemaal veel te uitgebreid, dat gaat nooit lukken. Probeer eerst maar eens met een aantal man een race te rijden en dat mensen dat gaan filmen. Als dat lukt, ga je meerdere dingen erbij verzinnen.
Als we het nog een keer gaan doen, zou het slimmer zijn om de mensen die meedoen de pass via een DM te sturen ipv in het topic hier zetten, zodat niet iedere trol kan joinen
En er bestaat dus ook al zoiets als dit.
Hoe lang zou dat geduurd hebben he
in tegenstelling tot ons
Ook nog bush wookiez.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:51:
[...]
Hoe lang zou dat geduurd hebben heen dat zijn 2 racers en 1 chopper
in tegenstelling tot ons
Verder ligt het eraan hoeveel er gekloot word. Een chopper en 2 buggies naar een plek krijgen en wat wookiez op de baan zetten kan redelijk snel.
En zonder geklootDanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:53:
[...]
Ook nog bush wookiez.![]()
Verder ligt het eraan hoeveel er gekloot word. Een chopper en 2 buggies naar een plek krijgen en wat wookiez op de baan zetten kan redelijk snel.
Ach, een pitstop is niet zo moeilijk en we zijn vooral nog in het "idee-stadium". Zoals bij een concept van een nieuwe auto ga je van een concept werken naar iets realiseerbaar. Veel idee'en vallen toch al af (sync met een jet vliegen bijvoorbeeld... tof om te doen en filmen, maar is totaal uit de context van een race getrokken. Misschien als openingsscéne of als startschot/finish-vuurwerk (dmv flares) etc.vinom schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:00:
We kunnen trouwens beter teveel materiaal hebben als te weinig, zodat we niet moeten opvullen met crap-footage.
[ Voor 7% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 17:37 ]
Verwijderd
Helemaal mee eensTokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:33:
[...]
We kunnen trouwens beter teveel materiaal hebben als te weinig
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cdMLbEkNYkA&feature=youtu.be]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E_4bVnHeVjQ&feature=youtu.be]
Niet de beste ronde gepakt, maar toch leuk om te zien!
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Dit was mn enige zonder HUDNoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:17:
Niet de beste ronde gepakt, maar toch leuk om te zien!
Zonder HUD was ik het overzicht totaal kwijt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 18:22 ]
Probeer dan de race maar eens "terug te vinden" in een chopper/jet zonder HUD omdat één of andere klojo in de andere jets constant missiles zat af te vuren op mij, moest dus escape&evade doen. Heb hem daarna toch los de lucht uitgeknald elke keer ik hem zag.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:22:
[...]
Dit was mn enige zonder HUDHeb nog zat ander materiaal.
Zonder HUD was ik het overzicht totaal kwijt
Wat Raw Yabzie footage
Snel maar gerenderd en zo klein mogelijk gehouden
wat geplakt en dat is het, hoop zwart beeld op het einde
Snel maar gerenderd en zo klein mogelijk gehouden
Maar wat willen jullie nou qua route? Als we een filmpje gaan maken, dan moeten we met met X aantal man rustig 10 keer langs hetzelfde punt rijden, precies uitkomen hoe het er vet uit zien en ga zo maar verder. Dan pak je dus een een route die langs punten gaat die moe zijn om te capturen. Anyway, toch zijn de meningen volgens mij nogal verdeeld over hoe moeilijk het nou was. Die jump bij Checkpoint was misschien iets teveel van het goede, maar toen ik met Rienspy en Asgaro bezig was leek een route langs alle wegen ons veel en veel te makkelijk. Het nadeel is dan helemaal dat je puur kan winnen en verliezen door dat gestuiter. Nu zag ik af en toe nog wel mensen behoorlijke inhaalslagen maken door simpelweg goed te rijden. In ieder geval wel een plan om na de start even iets meer ruimte over te laten. Op die manier kan het allemaal wat uitdunnen voordat de echte bochten beginnen. Nu begon de race eigenlijk al met het grootste chokepoint.
Voor recorden was het sowieso niet te doen nu. Ikzelf stond de eerste paar rondes meteen bij de eerste bocht in een tank de weg rechtdoor af te sluiten. Dat was puur om te zorgen dat mensen de goede route pakten (Op het begin wel een paar mensen afgeschoten, maar die reden daarna meteen goed, dus volgens mij helpte het), maar ik ben dus ook tegen tanks aan gereden die gewoon midden op het parkour stonden (En ik denk dat ik als bedenker van het parkour toch echt goed reed). Die AA in het filmpje van RandomTrooper ook bijvoorbeeld. Die stond gewoon op een plek waar je langs mocht rijden. Die schietende jets en helis waren ook redelijk irritant, hoewel het natuurlijk wel verdomd grappig is om met een jet 10 jeeps neer te halen
Anyway, even over de organisatie voor een volgende keer. Ik denk dat we dit topic wel gewoon aan kunnen houden? Het oorspronkelijk idee was van Yabzie en Asgaro, maar die zitten met hun microfoon en hebben geen server. Vandaar dat ik en Rienspy nu even een paar dingen gefixed hadden, met Tsurany die de 64 player server had ingesteld. Ik heb in ieder geval geen zin om schoolmeester te gaan spelen als het serieus moet. Zoals nu al wel duidelijk werd, werd ik behoorlijk mad toen mensen niet even 5 minuten die knop om konden zetten. En ik had juist door dat het nu niet heel serieus zou gaan worden. Als het volgende keer wel serieus word, dan is er dus een script nodig en iemand die het hele zootje aan gaat sturen. Dan moet die FiPo ook over de kop zodat alles wat so-far besloten is daar in staat.
Voor recorden was het sowieso niet te doen nu. Ikzelf stond de eerste paar rondes meteen bij de eerste bocht in een tank de weg rechtdoor af te sluiten. Dat was puur om te zorgen dat mensen de goede route pakten (Op het begin wel een paar mensen afgeschoten, maar die reden daarna meteen goed, dus volgens mij helpte het), maar ik ben dus ook tegen tanks aan gereden die gewoon midden op het parkour stonden (En ik denk dat ik als bedenker van het parkour toch echt goed reed). Die AA in het filmpje van RandomTrooper ook bijvoorbeeld. Die stond gewoon op een plek waar je langs mocht rijden. Die schietende jets en helis waren ook redelijk irritant, hoewel het natuurlijk wel verdomd grappig is om met een jet 10 jeeps neer te halen
Anyway, even over de organisatie voor een volgende keer. Ik denk dat we dit topic wel gewoon aan kunnen houden? Het oorspronkelijk idee was van Yabzie en Asgaro, maar die zitten met hun microfoon en hebben geen server. Vandaar dat ik en Rienspy nu even een paar dingen gefixed hadden, met Tsurany die de 64 player server had ingesteld. Ik heb in ieder geval geen zin om schoolmeester te gaan spelen als het serieus moet. Zoals nu al wel duidelijk werd, werd ik behoorlijk mad toen mensen niet even 5 minuten die knop om konden zetten. En ik had juist door dat het nu niet heel serieus zou gaan worden. Als het volgende keer wel serieus word, dan is er dus een script nodig en iemand die het hele zootje aan gaat sturen. Dan moet die FiPo ook over de kop zodat alles wat so-far besloten is daar in staat.
Ff vraagje tussendoor, hoe krijgen jullie die kleuren zo lekker saturated in bf3 zeg, ik heb dat niet hoor? Is dat postprocessing of iets anders?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
FXAA injectorDonnie schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:43:
Ff vraagje tussendoor, hoe krijgen jullie die kleuren zo lekker saturated in bf3 zeg, ik heb dat niet hoor? Is dat postprocessing of iets anders?
Wat Adanteh zegt is wel waar
we zullen dit opnieuw proberen maar dan exlusief voor bepaalde groep mensen met een nieuw password en whatever waar alles goed afgesproken is.
De omloop is goed, misschien moeten we gewoon dan op Hillpoint beginnen Adanteh om het wat te onstoppen ?
we zullen dit opnieuw proberen maar dan exlusief voor bepaalde groep mensen met een nieuw password en whatever waar alles goed afgesproken is.
De omloop is goed, misschien moeten we gewoon dan op Hillpoint beginnen Adanteh om het wat te onstoppen ?
Jij zat altijd bij mij he?yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:27:
Wat Raw Yabzie footage
Snel maar gerenderd en zo klein mogelijk gehoudenwat geplakt en dat is het, hoop zwart beeld op het einde
Bizar dat je op je vids dat stuiken niet ziet... Zag jij die katapulterende auto's als je passagier was?
Want vooral bij dat eerste stuk na de start kon ik nauwelijks normaal rijden, en op de video lijkt het of er niets aan de hand was.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 08-04-2012 20:04 ]
Wat je ingame ziet is hoe in het zagAsgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:04:
[...]
Jij zat altijd bij mij he?
Bizar dat je op je vids dat stuiken niet ziet... Zag jij die katapulterende auto's als je passagier was?
Want vooral bij dat eerste stuk na de start kon ik nauwelijks normaal rijden, en op de video lijkt het of er niets aan de hand was.