Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:45:
Zowiezo, ongewenst gedrag zal leiden tot een kick, in herhaling wordt het een ban.
Afbeeldingslocatie: http://archivethumb3.foolz.us/board/a/img/0602/83/1327293869594.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Zou wel piloot willen zijn, maar ik weet niet zeker of ik ook op tijd kan zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tof idee is dit zeg!
Is er nog ruimte om mee te doen? Ik hoef niet persé te rijden, bijrijder of een ondersteunende rol is prima!
Ik heb een mic en kan het event filmen. Hopelijk is er nog plek! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
First come, first served! Wanneer de server vol zit kan niemand meer joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:45:
Zowiezo, ongewenst gedrag zal leiden tot een kick, in herhaling wordt het een ban.
Spelbreker. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het filmen, gaan we toch nog races houden he? Zo kunnen andere mensen ook is aan de beurt komen.
En de rest kan dan wat trollen ofzo :P

(Flags cappen heeft geen nut want server is unranked)

OF we kunnen dan ook is andere map loaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Zou graag in een jet plaatsnemen vanavond btw. Maar 't is geen vereiste :)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De rolverdeling kan nog veranderen, op het moment zelf zien we dan wie/wat/waarom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Gewoon eerst trollen totdat iedereen er zo ongeveer is. Dan racen, dan nog meer trollen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, we kunnen een 64p server gebruiken! Verdere info komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top! Count me in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan heb ik ook wel interesse, kan een aardig potje crossen met de jeeps in BF3.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat muziek dat er eventueel nog bij zou passen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CS5gr3T2gPI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Mooi. FTP-ruimte is ook alweer gefixt. Misschien een paar richtlijnen en ideeën (sommigen liggen echt voor de hand maar ik maak het hier toch maar even duidelijk)
  • Geef je bestand(en) een zinvolle naam. Twintig keer Video00001 (n).avi hebben staan is niet overzichtelijk. Ik zou denken iets in de aard van Th3ProfessorZ_Jeep#x_Passenger.avi ofzo. Of Jet_Flybly_Charlie.avi als je meerdere flyby's maakt (scheelt 'em in size, en dat scheelt dan weer in upload en in de tijd die rienspy nodig heeft om de file te openen en de goede stukken eruit te knippen).
  • Natuurlijk wil ik niets anders op m'n server zien gebeuren dan de dingen die met dit event te maken hebben. Or else....
  • Geen video's hernoemen of verwijderen zodat ze allemaal door elkaar staan. Duh.
  • Adres is profsbox.no-ip.org:2100 en logingegevens zijn bij mij (en later vandaag, bij de organisatoren (Rienspy, check je DM's ;))) te verkrijgen. Ze zullen op TS en in-game worden meegedeeld ook.
  • Moesten er problemen zijn, kan je bij mij terecht. Heb maar snel snel iets opgezet en wat dichtgetimmerd dus het kan zijn dat sommigen niet kunnen connecten.
  • Last but not least: als je niet kan connecten door 503, ga vooral NIET hammeren. NIET. Ik heb het aantal simultane logins vastgezet op 15 zodat iedereen gemiddeld tegen 6 a 7 Mbit kan uploaden.
edit: ik heb al zo'n 313 GiB vrij. Moet genoeg zijn, niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 17:14 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het ook handig als je iedereen die filmt meedeeld dat het bijv. in 25fps 720p gefilmd moet worden. Anders krijg je straks moeite met het monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:33:
Misschien is het ook handig als je iedereen die filmt meedeeld dat het bijv. in 25fps 720p gefilmd moet worden. Anders krijg je straks moeite met het monteren.
Daar is al over gediscussiëerd ;) 30 fps in 16:9 AR voor de moving camera's en 60 fps voor stationary, dacht ik gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:30:
Mooi. FTP-ruimte is ook alweer gefixt. Misschien een paar richtlijnen en ideeën (sommigen liggen echt voor de hand maar ik maak het hier toch maar even duidelijk)
  • Geef je bestand(en) een zinvolle naam. Twintig keer Video00001 (n).avi hebben staan is niet overzichtelijk. Ik zou denken iets in de aard van Th3ProfessorZ_Jeep#x_Passenger.avi ofzo. Of Jet_Flybly_Charlie.avi als je meerdere flyby's maakt (scheelt 'em in size, en dat scheelt dan weer in upload en in de tijd die rienspy nodig heeft om de file te openen en de goede stukken eruit te knippen).
  • Natuurlijk wil ik niets anders op m'n server zien gebeuren dan de dingen die met dit event te maken hebben. Or else....
  • Geen video's hernoemen of verwijderen zodat ze allemaal door elkaar staan. Duh.
  • Adres is profsbox.no-ip.org:2100 en logingegevens zijn bij mij (en later vandaag, bij de organisatoren) te verkrijgen. Ze zullen op TS en in-game worden meegedeeld ook.
  • Moesten er problemen zijn, kan je bij mij terecht. Heb maar snel snel iets opgezet en wat dichtgetimmerd dus het kan zijn dat sommigen niet kunnen connecten.
  • Last but not least: als je niet kan connecten door 503, ga vooral NIET hammeren. NIET. Ik heb het aantal simultane logins vastgezet op 15 zodat iedereen gemiddeld tegen 6 a 7 Mbit kan uploaden.
edit: ik heb al zo'n 313 GiB vrij. Moet genoeg zijn, niet?
Alvast héél erg bedankt! 313gig moet zeker genoeg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:41
Ik log ook weer eens in vandaag....aantal pagina's verder. Ik begrijp dat het doorgaat? Mooi, ik meld me om 20:00 op TS ( kijken of mij mic werkt)

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jap het gaat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat doen we met de andere maps?
Mensen waren al bezig over een datum voor de afwerking van het film? Maar wat met de andere maps?

Voor mijn part doen we vandaag 2 maps. Een ganse avond op 1 map doorbrengen... get some variety goddamnit! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst zorgen dat map 1 af is, daarna zien we wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij wie moet ik dan zijn voor een WW?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
NoFearCreations schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:34:
Bij wie moet ik dan zijn voor een WW?
WW van de server etc zullen straks wel doorgegeven worden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan wacht ik het even af.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ah de rolverdeling staat in de OP zo te zien. Dan ga ik zo meteen het rondje eens oefenen. Klopt het dat er meer racesquads zijn dan er buggy´s beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Ben hier dat recording gedoe een beetje aan het uitvissen, zodat ik straks ook wat beeldmateriaal kan aanleveren.

[ Voor 32% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50
Tokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:56:
Ben hier dat recording gedoe een beetje aan het uitvissen.
Met welk programma?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Afterburner.

Ahum... 2.27 GB voor 1:45 durend filmje... amai :) Zonder geluid dan nog, blijkbaar :o Effe nieuwe MSI AB installeren.

@Asgaro: Kan ik al zien op m'n G510-LCD screen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb is opgezocht hoe je een Teamspeak overlay kunt hebben als je speelt. Dus dan zie je links in beeld alle mensen in de channel, en wie er iets aant zeggen is.
http://www.clan-tlb.com/f...Teamspeak-Overlay-for-TS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Tokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:57:
[...]

Afterburner.

Ahum... 2.27 GB voor 1:45 durend filmje... amai :) Zonder geluid dan nog, blijkbaar :o Effe nieuwe MSI AB installeren.

@Asgaro: Kan ik al zien op m'n G510-LCD screen :)
Of gebruik lekker Dxtory, op mijn systeem met ultra heb ik net op andere servers met een maat zitten opnemen, is dan wel laggy als de hel maar als je het filmt op high of medium moet het wel werken. Hier een 9 minuten durend filmpje 20,8GB met geluid.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
BeefHazard schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:07:
[...]

Of gebruik lekker Dxtory, op mijn systeem met ultra heb ik net op andere servers met een maat zitten opnemen, is dan wel laggy als de hel maar als je het filmt op high of medium moet het wel werken. Hier een 9 minuten durend filmpje 20,8GB met geluid.
Met nieuwe AB kan ik audio-capture aanzetten :) effe wat plaatsmaken op m'n SSD (BF3 runt van een andere schijf) zodat ik lag-free kan recorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

Fijn dat ik aan de race mee kan doen, hopen dat mijn ouders meewerken en dan ben ik erbij.
Echter zijn er een paar minpuntjes ik heb geen ts, maar ben goed in chatten ;)
mijn mic is aantal weken terug kapot gegaan ;(
Ik kan frapsen of iets anders zeg het me maar.

Beetje laat, meestal moet ik dan verplicht voor de tv zitten, half 9 zou mogelijk moeten zijn maar tot 11 denk ik niet...

Ik zal uiteraard wel meeluisteren, maar het is handig als we een back up voor mij hebben sorry, ik wil dit heeel graag doen en hopelijk lukt het ook maar het is niet zeker. :F

[ Voor 37% gewijzigd door StrongArmLance op 07-04-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kristan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:24:
Fijn dat ik aan de race mee kan doen, hopen dat mijn ouders meewerken en dan ben ik erbij.

Beetje laat, meestal moet ik dan verplicht voor de tv zitten, half 9 zou mogelijk moeten zijn maar tot 11 denk ik niet...

Ik zal uiteraard wel meeluisteren, maar het is handig als we een back up voor mij hebben sorry, ik wil dit heeel graag doen en hopelijk lukt het ook maar het is niet zeker. :F
Zie: startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

I know ;) even aangepast.
Ik was al lezende aan het typen op splitscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:24:

Bij mij ligt het nog iets anders:

mijn ouders gaan denken (en willen) dat ik op mijn kamer aan het studeren ben. Maar in realiteit zal ik dus BF3 aan het gamen zijn.
Daarom ook dat ik geen headset opzet (anders hoor ik ze niet afkomen), maar de microfoon uit mijn webcam gebruik. Ik hoop dat er hierdoor geen feedback ontstaat omdat mijn boxen aanstaan? Zal wel zorgen dat mijn boxen niet te luid staan natuurlijk.

Ik schat de kans klein in dat ze is zouden moeten op mijn kamer zijn tussen 20u-23u, dus dat zit wel goed.
In het geval ze binnenkome, ben ik wel onmiddellijk AFK even, zonder waarschuwing.
Maar ik zeg het, die kans is 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Asgaro schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:32:
[...]

Bij mij ligt het nog iets anders:

mijn ouders gaan denken (en willen) dat ik op mijn kamer aan het studeren ben. Maar in realiteit zal ik dus BF3 aan het gamen zijn.
Daarom ook dat ik geen headset opzet (anders hoor ik ze niet afkomen), maar de microfoon uit mijn webcam gebruik. Ik hoop dat er hierdoor geen feedback ontstaat omdat mijn boxen aanstaan? Zal wel zorgen dat mijn boxen niet te luid staan natuurlijk.

Ik schat de kans klein in dat ze is zouden moeten op mijn kamer zijn tussen 20u-23u, dus dat zit wel goed.
In het geval ze binnenkome, ben ik wel onmiddellijk AFK even, zonder waarschuwing.
Maar ik zeg het, die kans is 5%.
Hey imre? :) Hard times ha?
Ik spaar al de hele dag mijn pc tijd op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, genoteerd :)

T zou ook kunnen zijn dat ik pas om 21:00 toekom, we zijn nl. late eters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
als ik kan van mn ouders.. heb familie bezoek uit engeland.. dan kom ik wel, anders niet :). maakt mij niet uit wat ik ben, record alleen het liefst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:33:
[...]

Hey imre? :) Hard times ha?
Ik spaar al de hele dag mijn pc tijd op ;)
imre?

Ja, ben momenteel ook aan het studeren. Moet toch achter pc zitten voor school. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik ga er helaas niet bij kunnen zijn ben ik bang.

Have fun in ieder geval! :)

@Tsurany: dat password. }:|

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 07-04-2012 18:37 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Asgaro schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:34:
[...]

imre?

Ja, ben momenteel ook aan het studeren. Moet toch achter pc zitten voor school. :)
Nee op battlelog, imre124384194 ofzo, mn buddy, met een pc op zn kamer, zonder dat zn ouders het weten he :)

Nice password man, baas ;)

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 07-04-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Lol @ Al die reacties die volgens mij een halve Hollywood productie verwachten. Ik denk dat de helft van mad gaat zijn omdat het niet te overdreven word. Ik denk dat er heel veel mensen wel in zijn voor een toffe productie, maar dat gaan we niet zo even in een avond in elkaar flansen zonder verdere organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

CodeCaster schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:35:
Ik ga er helaas niet bij kunnen zijn ben ik bang.

Have fun in ieder geval! :)
Balen -O-

Ondertussen kan ik het rondje al dromen en hier en daar mooi driften. Wel stom dat je bij de Hill Top (D) jump soms uit de wagen wordt gegooid en heel soms bij de plas water na vlag B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erbij (mits plek ofc), geen restricties verder ;) Mn BF3 nickname = RandomTrooper

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog plek voor mij? ingame naam is j0pak95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:40:
Ik ben erbij (mits plek ofc), geen restricties verder ;) Mn BF3 nickname = RandomTrooper
Same, geen verplichtingen na 20.00. Eerst wel nog even real-life gaan racen op de kartbaan :)

Trouwens, fucking hell... uhm...je bent toch al gauw aan 1 GB/30seconden aan 1920*1080 @ 30 FPS. Ik ga alvast nog wat honderden gigjes vrijmaken op m'n server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een plek waar de videobestanden worden ge-upload? Als er nog niks is kan het via mijn http server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Het zou naar mijn ftp server kunnen maar ik heb maar 20 gb vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:56:
Is er al een plek waar de videobestanden worden ge-upload? Als er nog niks is kan het via mijn http server.
Yep, heb ik al voor gezorgd. lees hierzo maar:
Tokkes in "Battlefield 3 GOT RACE !"
en
Tokkes in "Battlefield 3 GOT RACE !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een FTP server regelen met een 100/100 verbinding? Just say the word.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen mag joinen, we hebben een 64p server dus er is plaats geneog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Mensen, jullie kunnen gewoon joinen, maar het is even kijken hoe en wat. Er zijn sowieso al veel meer mensen dan verwacht, dus verwacht niet een of andere planning of een script (En zo'n script gaat er ook niet komen, want zo is het voorlopig dus niet opgezet). Ik weet dat ik dat in elke post weer herhaal, maar van alle reacties krijg ik toch vooral het beeld dat iedereen één of andere hollywood productie verwacht. Leuk om te doen, maar daar is planning voor nodig en die planning is er nu gewoon niet. Wat we wel hebben is een route in meerdere maps, maar waarschijnlijk gaat er nu alleen in Caspian Border gereden worden. Ik heb sowieso al geen zin om honderd keer te rijden om mensen de route uit te leggen. Er is een reden dat ik die filmpjes online heb gezet. Daar staat precies op hoe je moet rijden. Er gaat dus ook geen complete route uitgezet worden met honderden mijnen, C4 en tanks. Af en toe zal er wel wat aangegeven worden, maar het is gewoon verdomme veel werk om dat te doen en daar hadden Rienspy en ik dus ook geen zin in. Vind je het leuk om ergens te gaan staan in je tanks dan doe je dat maar.

HET GAAT DUS OM DE RACE, DUS VERWACHT NIET TEVEEL VAN ALLE OPNAMES.
Daar is de organisatie niet voor en daarom gaat het tijden duren. Die tijden zijn vandaag niet beschikbaar voor iedereen, dus though luck iedereen. Als je wilt rijden zorg dan in ieder geval dat je de route weet. Zorg ook dat je als chauffeur een Engineer met een repair tool bent. De kans is vrij groot dat je die regelmatig nodig gaat hebben.

[YouTube: http://youtu.be/NLQ2wpR6z7o]

[ Voor 32% gewijzigd door Adanteh op 07-04-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Tsurany schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:59:
Kan een FTP server regelen met een 100/100 verbinding? Just say the word.
Kan nog van pas komen als ik echt niet genoeg ruimte vrijkrijg.. Momenteel al 400+ GB vrij. Dat zijn 20 filmpjes van 10 minuten zoals ik ze opneem (1920*1080@30FPS + audio) met Afterburner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tokkes als er daar te weinig plaats is heb ik hier nog zeker 2 * 700GB vrij. Maar heb een upload van 9 en download van 100. Dus alleen uploaden gaat dan wel langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

I got fucking permission biyatches, 1,5 uur
ik doe nu fraps maar dan heb ik een 30fps lock waar doen we het allemaal mee?

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 07-04-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook recorden met fraps of afterburnen, maakt mij niks uit. slowmotionbeelden zijn ook mogelijk met afterburner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
kristan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:05:
I got fucking permission biyatches, 1,5 uur
ik doe nu fraps maar dan heb ik een 30fps lock waar doen we het allemaal mee?
In een poging om dit topic wat overzichtelijk te houden verwijs ik je graag naar de laatste 3-4 pagina's van dit topic. Genoeg info te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:05:
Tokkes als er daar te weinig plaats is heb ik hier nog zeker 2 * 700GB vrij. Maar heb een upload van 9 en download van 100. Dus alleen uploaden gaat dan wel langzaam.
Voor jouw dan. Uploaden naar jouw pc = downloaden voor jou. En 9Mbit upload is het 3dubbele van mijn upstream :)

Maar ik zou bandwidth boven beschikbare ruimte stellen. Vooral omdat we geen 100'en locaties willen waar verschillende video's te vinden zijn en ook geen weken aan een stuk willen uploaden.
Sowieso is er +500 GB op voorhanden op mijn server nu (concurrent connections opgeschroefd naar 20 trouwens), ZOU genoeg moeten zijn. (functioneerd eigenlijk alleen als seedbox voor m'n private tracker, maar sommige dingen zijn al 4 jaar oud :))

[ Voor 36% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 20:15
... Ik krijg die MSI afterburner maar niet werkend om te gaan recorden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Pieste bijna in mijn broek van het lachen toen ik dit zag staan bij het eerste bericht:

" en hopen we dat we hiermee erkenning krijgen in de BF3 community! "

Internet, serious business :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seriously serious!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
:+ joh die teamspeak :P mensen geloven erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben me aan het voorbereiden, eerst ff andere gpu erin.
nieuwe versie van afterburner downloaden (me oude kan geen geluid opnemen)

en dan join ik TS!

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Alleen al dat parcour gaat hels worden. Mensen zijn veel te veel bezig met "OMG HOE MOET IK FRAPS INSTELLEN" in plaats van daadwerkelijk te beseffen wat er nou eigenlijk gaat gebeuren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Ik probeer om 8 uur stipt op TS en de server te verschijnen, we moeten nog eten -__-. Aan General-Z: WE GUNNA OWN DEM BITCHEZZ ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet al hoe ik de route moet rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Dus begin TS en server maar rustig te joinen zou ik zo zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:36:
Dus begin TS en server maar rustig te joinen zou ik zo zeggen
TRYING
ik, echt, sorry, het spijt, me maar hoe!?
ik ben nu druk bezig, als het over 10 min nog niet lukt ga ik ragen, tot zo

[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 07-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:10

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:35:
Ik weet al hoe ik de route moet rijden :)
We hebben vanmiddag ff een "perfect rondje" gedaan en getimed, iedereen die onder de 2.08 komt heeft afgesneden... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een speciaal kanaal op TS voor de race? Tis verdacht rustig namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

dit is slecht voor mijn spm, kunnen we m unranked maken /whine

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:22:
Pieste bijna in mijn broek van het lachen toen ik dit zag staan bij het eerste bericht:

" en hopen we dat we hiermee erkenning krijgen in de BF3 community! "

Internet, serious business :')
HHAHAHAHA
...
Die zin is van mij >:) Maar ik bedoel daarmee, dat we onze video ook geupload kan worden naar een BF3 community channel. Bv Don't Revive Me Bro, en wat is het allemaal. Er zijn een paar grote.
Altijd leuk om ineens een groot pak views te krijgen via die weg.

Maar eerst zien dat we iets degelijks kunnen maken... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Je joint GoT server 1

Passwoord : IloveTsurany

Komop joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom bijna op TS en server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Iedereen die wil recorden en uploaden mag mij een DM sturen voor de login-gegevens van de ftp-server. Rienspy heeft ze ook. Ze worden om 20.00 op TS meegedeeld en in-game, als je het moest missen kan je dus DM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Gaat die map change geen problemen geven? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ik ben wat later, ben nog steeds aan het eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ik sta nog niet in rolverdeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:58
Lekker geouwehoer in die TS server xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Het faalt.... ik had net gewonnen en heb gerect maar oefen of wat ik snap er niets meer van adios
Ik ben uit vervang me maar

[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 07-04-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
kristan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:46:
Het faalt.... ik had net gewonnen en heb gerect maar oefen of wat ik snap er niets meer van adios
Ik ben uit vervang me maar
Ik snapte er een dik half uur geleden ook al geen bal meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:58
Het is veel te groots opgezet. Dit moet je gewoon met 8 man doen ofzo anders is het veel te chaotisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilcoyne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik join nu, btw in de verdeling staat glennokolsteeg maar het is glennkolsteeg xD
in battlefield 3 heet ik kilcoyne1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
vinom schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:50:
Het is veel te groots opgezet. Dit moet je gewoon met 8 man doen ofzo anders is het veel te chaotisch.
Met z'n 8 en was het denk ik wel leuk ja.
Gewoon 6 met elk een buggy, een die filmt vanuit een heli en misschien nog een die random iemand javelined for the lolz. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Dus, ik wil morgen wel nog een keer proberen, het is vijr vet, maar het is niet duidelijk wanneer we nou beginnen, heb een best vette rec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Met 10 man is inderdaad nogal een gestuiter. Die tanks op de weg zetten de eerste paar ronden heeft wel geholpen, daarna had je v erder geen markeringen nodig en de meeste mensen pakten de juiste route wel. Moet wel zeggen dat ik geen enkele keer echt ben gefinished omdat er dan in één keer een tank midden op de route reed. Sowieso, als er volgende keer iets gedaan wordt qua écht filmen dan zal er wel een schema/script en alles komen. Nu was het gewoon een keer leuk racen in Battlefield 3 wat nog best geslaagd was. Ik denk dat er natuurlijk wel heel veel klachten gaan komen qua organisatie, maar die mensen hadden simpelweg niet echt door hoe het überhaubt opgezet was. Overigens was Caspian ook gekozen omdat er lekker wat ruimte was en er wel een afwisseld parcour was. Andere maps hebben bijvoorbeeld maar 6 buggies en een stuk minder bomen. Dat zou een stuk sneller moeten gaan.
Je merkt wel weer dat het onmogelijk communiceren met zo'n groep, die volgens mij nog nooit Teamspeak heeft gebruikt, onmogelijk is..

@Assasinator: Ik weet niet hoe je je TS had staan, maar BVK telde gewoon steeds wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Adanteh schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:13:
Met 10 man is inderdaad nogal een gestuiter. Die tanks op de weg zetten de eerste paar ronden heeft wel geholpen, daarna had je v erder geen markeringen nodig en de meeste mensen pakten de juiste route wel. Moet wel zeggen dat ik geen enkele keer echt ben gefinished omdat er dan in één keer een tank midden op de route reed. Sowieso, als er volgende keer iets gedaan wordt qua écht filmen dan zal er wel een schema/script en alles komen. Nu was het gewoon een keer leuk racen in Battlefield 3 wat nog best geslaagd was. Ik denk dat er natuurlijk wel heel veel klachten gaan komen qua organisatie, maar die mensen hadden simpelweg niet echt door hoe het überhaubt opgezet was. Overigens was Caspian ook gekozen omdat er lekker wat ruimte was en er wel een afwisseld parcour was. Andere maps hebben bijvoorbeeld maar 6 buggies en een stuk minder bomen. Dat zou een stuk sneller moeten gaan.
Je merkt wel weer dat het onmogelijk communiceren met zo'n groep, die volgens mij nog nooit Teamspeak heeft gebruikt, onmogelijk is..

@Assasinator: Ik weet niet hoe je je TS had staan, maar BVK telde gewoon steeds wel af.
Hij telde wel af, maar ik bedoelde het beginnen, het was telkens "nee dit is een oefenpotje" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
In the end, lekker dan :P faaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Het was zeker lachen met ze alle!!
ben benieuwd naar de video!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ik benoem mezelf hierbij tot champion van het buggyracen: 4 keer 1e jonguh! >:) Maar echt jammer van al die kl**e kindjes die de hele tijd onze buggys afknalden. Echt jammer dat dat soort mensen hierbij worden toegelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:10

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

tobitronics schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:07:
ik benoem mezelf hierbij tot champion van het buggyracen: 4 keer 1e jonguh! >:) Maar echt jammer van al die kl**e kindjes die de hele tijd onze buggys afknalden. Echt jammer dat dat soort mensen hierbij worden toegelaten...
Helaas, het was maar 3x... Maar je bent wel de winner van vanavond, mits je ergens illegaal bent afgesneden ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was erg tof! Jammer inderdaad van die falers de hele tijd op dat startpunt zaten te schieten, helemaal omdat er tig mensen riepen dat er mee gestopt moest worden. De races zelf waren lachen, toch een paar podiumplekken gepakt ;) Ik speelde als: RandomTrooper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was idd chaotischer dan ik had verwacht.

En dat gestuiter met de jeeps is extreem irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Moeten het eens doen met max 15 man ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:18:
Moeten het eens doen met max 15 man ofzo
Sowieso 2 choppers nodig om te volgen en recorden, racers, evt. nog "track side camera's" (die kunnen zich verplaatsen om op andere plaatsen te gaan filmen). Vanuit de lucht kunnen er ook nog shots geschoten worden vanuit de jet (draai die onderste boven, RMB + mouse = freelook en filmen maar. Enige minpunt is dat de jet onbestuurbaar is als freelook actief is. Moeten ze echt fixen!).

Ik heb trouwens een vrij geslaagd stukje gefilmd vanuit m'n (stilstaande) jet bij A. Zal eens kijken het online te gooien. Wat ook wel een vette shot geeft is 2 jets boven elkaar, de bovenste draait zich om en kijkt naar beneden zodat de jet gefilmd kan worden. Vereist precisie en teamwork, dus:

Dan zorgen dat het niet zo hectisch wordt op TS. Ik zette soms m'n geluid gewoon af omdat er teveel man tegelijk bezig was. Niet iedereen moet 100% van de tijd in contact staan met anderen. Ofwel moet iedereen gewoon zwijgen ipv zoveel te lullen. But that ain't gonna happen :p

Inderdaad, een selectere groep. Gewoon op basis van hoeveel je kan en wil betekenen voor het 'project'.

[ Voor 29% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Mja heb wat records van met de MAV, ging wreed goed voor overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59
Heb wel een paar mooie videootjes vanuit de chopper, misschien maandag eens wat monteren.

Of wil Rienspy heel het spul verzamelen? Zo ja, moeten we even kijken hoe die data bij jou komt.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste