Bij hem zie je inderdaad alleen dat jeeps tegen elkaar aan rijden, maar als je zelf stuurt lijkt het alsof je af en toe met warp speed 5 verplaatst. Ik heb maar twee korte stukjes opgenomen. Sowieso is het qua aftellen volgende keer handig als we even afspreken van "Over 30 seconden rijden we", zodat iedereen zijn UI uit kan zetten. Overigens zijn die beelden van die MAV best wel tof, vooral omdat je de auto's zo goed ziet. Zie 3:53 trouwens. Dan letten op de weg omhoog bij Hilltop. Daar werd ik even proffesioneel tegen een rots aan geduwd. Dat soort momentjes zijn toch vet (Ook al is het kut als het je overkomt). Daar heb ik zelf ook beelden van die ik zo wel even online gooi.
Hebben de meeste hier strike at karkland? Wake island is uitermate geschikt voor een A-B race
if (!coffee) {
Work = false; }
Op die MAV footage zie je toch ook dat die nummer 1 niet de goede route rijdt. Dat moet de volgende keer wel consequent gedaan worden, anders is er ook niet veel aan.
+1 voor Wake Island trouwens!!
+1 voor Wake Island trouwens!!
---RAWE CEEK!!!---
Dacht zelf om de MAV footage dan rechts onder in de hoofd video verkleint weer te geven als complete overview ls je dat snaptAdanteh schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:15:
Bij hem zie je inderdaad alleen dat jeeps tegen elkaar aan rijden, maar als je zelf stuurt lijkt het alsof je af en toe met warp speed 5 verplaatst. Ik heb maar twee korte stukjes opgenomen. Sowieso is het qua aftellen volgende keer handig als we even afspreken van "Over 30 seconden rijden we", zodat iedereen zijn UI uit kan zetten. Overigens zijn die beelden van die MAV best wel tof, vooral omdat je de auto's zo goed ziet. Zie 3:53 trouwens. Dan letten op de weg omhoog bij Hilltop. Daar werd ik even proffesioneel tegen een rots aan geduwd. Dat soort momentjes zijn toch vet (Ook al is het kut als het je overkomt). Daar heb ik zelf ook beelden van die ik zo wel even online gooi.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Yep, 't is te zeggen: ik heb het.naaitsab schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:20:
Hebben de meeste hier strike at karkland? Wake island is uitermate geschikt voor een A-B race
[ Voor 6% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 20:35 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Dat is wel vet inderdaad.
Anyway, misschien is het een idee om nu eens een serieus idee voor het filmpje te doen? Dan iets wat een beetje uitgewerkt is lijkt me helemaal nice. Ik dacht zelf aan iets in de vorm van Death Race. Mario Kart is al veel te vaak gedaan in allerhande games en Death Race lijkt me toch wat geschikter (Helicopters, explosies en nog veel meer). De singleplayer heb ik niet gespeeld, dus ik weet niet wat voor beelden je daar uit kan halen. Voor de mensen die mee willen doen is het dan in ieder geval slim om even die film te kijken. Explosies maken is niet zo moelijk.
Zo'n shot op 1:17 zou je prima kunnen doen met twee little birds. Dat rondslippen op 1:54 en dan met zo'n MG op iemand schieten zou wel heel vet zijn. (Friendly fire uit en gewoon met twee friendlies doen). Op een gegeven moment een LAV er bij pakken die als die tank rond rijdt. Nu kan ik het me verkeerd herinneren, maar daar krijg je ook steeds van die news-flashes waar je zulke MAV beelden perfect bij kan gebruiken. Dat is alleen ziek veel werk qua editing, maar het kan heel erg vet zijn. Je zit alleen met de maps. Operation Firestorm en Noshar Canals zouden misschien goede opties zijn, maar verder zou ik het niet weten. Ook is het natuurlijk veel vetter als het half donker is, wat je weer niet goed kan doen met editing.
Meer heb ik helaas niet. Vanuit die tank kon ik toch geen fatsoenlijke beelden maken en halverwege dat tweede filmpje crashte mijn game en daarna moest ik weg.
Geklooi met C4 jumps een keer eerder:
[YouTube: http://youtu.be/3XFL5GXwljs]
Anyway, misschien is het een idee om nu eens een serieus idee voor het filmpje te doen? Dan iets wat een beetje uitgewerkt is lijkt me helemaal nice. Ik dacht zelf aan iets in de vorm van Death Race. Mario Kart is al veel te vaak gedaan in allerhande games en Death Race lijkt me toch wat geschikter (Helicopters, explosies en nog veel meer). De singleplayer heb ik niet gespeeld, dus ik weet niet wat voor beelden je daar uit kan halen. Voor de mensen die mee willen doen is het dan in ieder geval slim om even die film te kijken. Explosies maken is niet zo moelijk.
Zo'n shot op 1:17 zou je prima kunnen doen met twee little birds. Dat rondslippen op 1:54 en dan met zo'n MG op iemand schieten zou wel heel vet zijn. (Friendly fire uit en gewoon met twee friendlies doen). Op een gegeven moment een LAV er bij pakken die als die tank rond rijdt. Nu kan ik het me verkeerd herinneren, maar daar krijg je ook steeds van die news-flashes waar je zulke MAV beelden perfect bij kan gebruiken. Dat is alleen ziek veel werk qua editing, maar het kan heel erg vet zijn. Je zit alleen met de maps. Operation Firestorm en Noshar Canals zouden misschien goede opties zijn, maar verder zou ik het niet weten. Ook is het natuurlijk veel vetter als het half donker is, wat je weer niet goed kan doen met editing.
Filmpjes
[YouTube: http://youtu.be/TnfzCBS6CyA]Meer heb ik helaas niet. Vanuit die tank kon ik toch geen fatsoenlijke beelden maken en halverwege dat tweede filmpje crashte mijn game en daarna moest ik weg.
Geklooi met C4 jumps een keer eerder:
[YouTube: http://youtu.be/3XFL5GXwljs]
[ Voor 9% gewijzigd door Adanteh op 08-04-2012 20:52 ]
+1 voor b2k. ik hoop volgende keer wel jet piloot te zijn
Wake island kun je ook erg mooi filmen op die stranden in de hoeken met een transport heli 
En minder makkelijk om af te snijden onderweg
En minder makkelijk om af te snijden onderweg
if (!coffee) {
Work = false; }
Race ik wel met de Amtrac!
---RAWE CEEK!!!---
Ok Asgaro, Rienspy en ik hebben onderling beslist voor een nieuwe take te doen
Ofcourse de datum is nog eventjes onbekent
Maar we gaan max 1 chopper ( 2 personen ) , 1 start/finish gast, en dan 4 rijders en evt 2 offset cameras doen voor leuke shots bv waar ze jumpen

Maar we gaan max 1 chopper ( 2 personen ) , 1 start/finish gast, en dan 4 rijders en evt 2 offset cameras doen voor leuke shots bv waar ze jumpen
Ja, ik zal nog sowieso meedoen.
Maar aangezien ik niets kan recorden (ik kan nauwelijks iets uploaden dusja, heeft geen nut), zal ik terug racer zijn. Met 4 auto's valt het nog te doen qua lag.
Laat me weten wanneer het voor jullie past.
Voor mij liefst op een avond, en het liefst in de komende week. Daarna kan ik niet echt direct iets garanderen want dan is't terug school...
En ik veronderstel dat Adanteh ook sowieso erbij moet zijn he. Die heeft ook al veel werk verricht
Maar aangezien ik niets kan recorden (ik kan nauwelijks iets uploaden dusja, heeft geen nut), zal ik terug racer zijn. Met 4 auto's valt het nog te doen qua lag.
Laat me weten wanneer het voor jullie past.
Voor mij liefst op een avond, en het liefst in de komende week. Daarna kan ik niet echt direct iets garanderen want dan is't terug school...
En ik veronderstel dat Adanteh ook sowieso erbij moet zijn he. Die heeft ook al veel werk verricht
Jup,
Ik gga wel offset camera gedoe doen met de MAV
Ik gga wel offset camera gedoe doen met de MAV
Ik wil ook wel weer racen. Was een van de weinige die gister wel serieus bezig was.
---RAWE CEEK!!!---
Als we de BF3K buggy's gebruiken (die uit BF2) kan er ook een passagier bovenin zitten voor een mooi camera overzicht.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:55:
Wil me hierbij wel aanmelden als co-piloot
if (!coffee) {
Work = false; }
Even wat pen en papier halen en dan opschrijven
Buttcracker ga jij weer vliegen?
Ok goed idee, elke piloot krijgt dus een filmer
Buttcracker ga jij weer vliegen?
Ok goed idee, elke piloot krijgt dus een filmer
[ Voor 24% gewijzigd door yzx op 08-04-2012 22:10 ]
Als het mag zou ik weer graag rijden in een jeepje
Ok dit is nu nog over
1 racer
3 co piloten ( jullie recorden dus )
Buttcracker doet wss piloot als heli
Start/finish persoon nog
En een extra filmploeg
1 racer
3 co piloten ( jullie recorden dus )
Buttcracker doet wss piloot als heli
Start/finish persoon nog
En een extra filmploeg
Nice, laat maar weten wanneer. Weer op Caspian, of gaan we Wake doen?
---RAWE CEEK!!!---
Adanteh heeft al raceroutes uitgestippeld: https://gathering.tweaker...message/38004015#38004015NoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:13:
Ik zal ze in de startpost zetten.
Ik hou Adanteh ondervoorbehoud vrij voor de andere piloot
Foei foei hoop typos vandaag
Foei foei hoop typos vandaag
[ Voor 24% gewijzigd door yzx op 08-04-2012 22:16 ]
Toch lijkt het mij beter om voor 1e keer een wat simpelere route aan te houden. Makkelijker te filmen, en te rijden.
---RAWE CEEK!!!---
Wake is wel errug mooi om vanuit de transport-gunner positie te filmen, heb je heel mooi overzicht in die bocht bij het strand.NoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:13:
BTW hoe kun je het beste recorden?
Draai namelijk 2560x1440@high settings dus fraps erbij wordt dat niet zon goeie combinatie denk ik.
if (!coffee) {
Work = false; }
Dumpen naar FHD en dan 30fps recordennaaitsab schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:16:
[...]
Wake is wel errug mooi om vanuit de transport-gunner positie te filmen, heb je heel mooi overzicht in die bocht bij het strand.
BTW hoe kun je het beste recorden?
Draai namelijk 2560x1440@high settings dus fraps erbij wordt dat niet zon goeie combinatie denk ik.
Recorden met fraps dan?yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:17:
[...]
Dumpen naar FHD en dan 30fps recordenhigh of ultra is op video hard to see diffrent en zonder FXAA en kleurenblind gedoe
Downsizen naar 1080p is inderdaad wel een pré
if (!coffee) {
Work = false; }
Action of Dxtory wordt aangeraden. MSi afterburner kan ook.
---RAWE CEEK!!!---
Ik wil wel meedoen als camaraman, ma dan wil ik wel ff weten aan welke file size moet denken ivm uploaden
Nofear ik snap geen hol van die Dxtory
Maar zou je niet beter 2 choppers de lucht injagen? kwestie van 1. een backup te hebben voor slechte stukken of als de jeeps out of frame komen en je niet meteen kan corrigeren en 2. een extra camerastandpunt in de lucht.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:55:
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Tokkes de helis zijn veeeeeeel te vaak gecrashed door 2 choppers
tevens hou ik met de MAV heel de race in het oog
Reken toch in de gigabytes voor relatief weinig filmmateriaal.reinier.sr schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:26:
Ik wil wel meedoen als camaraman, ma dan wil ik wel ff weten aan welke file size moet denken ivm uploaden
Meer afstand houdenyzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:30:
Tokkes de helis zijn veeeeeeel te vaak gecrashed door 2 choppers
Je zou bv ook telkens een chopper stationary kunnen laten hoveren die zich verplaatst om wat "stationary track-side air footage" te schieten
[ Voor 16% gewijzigd door Tokkes op 08-04-2012 22:33 ]
In de chopper kan ik ook iig wel aardig vliegen
Liefst 1 chopper in de lucht, tis irritant als je shot vernield wordt door een andere chopperTokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:31:
[...]
Meer afstand houdenchopperpilots moeten imho ook niet kijken naar de race maar naar elkaar en omgeving. Cameramannen moeten dan de piloten maar aanwijzingen geven.
Zijn allemaal dingen die met wa coordinatie perfect vermeden kunnen wordenyzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:33:
[...]
Liefst 1 chopper in de lucht, tis irritant als je shot vernield wordt door een andere chopper
Hoe meer mensen hoe meer geklootTokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:46:
[...]
Zijn allemaal dingen die met wa coordinatie perfect vermeden kunnen worden

-Start heli, piloot+co (voor start filmen van achter evt fly-by)
-Volg heli, piloot+co
-4 of 5 rijders met evt bijrijders voor plezier of filmen
-Start filmer
-Finish filmer
-Op 2-3 plekken filmers naast de weg.
Ik zou zeggen zet 15 plekken open voor registratie met een beetje deze layout.
vol=vol en verstrek de wachtwoorden (teamspeak en bf3) via groeps DM.
Als we dit aanhouden denk ik dat het al een heel stuk beter verloopt dan de vorige keer.
if (!coffee) {
Work = false; }
Asgaro, Rienspy en ik gaan het morgen bespreken, I shall keep you up to date
Edit: wss gaan we gewoon wat racen in intieme kring
En dan een grote productie deathrace a la Adanteh zijn idee doen
Edit: wss gaan we gewoon wat racen in intieme kring
En dan een grote productie deathrace a la Adanteh zijn idee doen
[ Voor 45% gewijzigd door yzx op 08-04-2012 23:58 ]
Met jet zou je ook eventueel met guided missle kunnen vliegen, en dan filmen
Racen
Dat racen kan nog wel iets meer racers dan 4 en dan kunnen we die routes wel gewoon aanhouden. Ja het stuitert wat, maar als je een race wilt hebben die ook maar een beetje spannend is zal je daar maar mee moeten leven. Ik snap dat mensen alleen rechtdoor willen rijden om het stuiteren te vermijden. Misschien is een drag race in vehicles waarbij je uitgebreid kan schakelen leuk, maar bij BF3 is daar dus geen fuck aan. Ik moet zeggen dat ik het juist wel uitdagend vond om te zorgen dat je niet klem kwam te zitten tussen andere jeeps. Er moet dan alleen even iets duidelijker zijn waar je wel langs mag (En een TV missile op je hoofd als je verkeerd rijdt), wat regels gemaakt worden qua starten en verder alle vehicles die we niet nodig hebben die gebruiken we niet. Ik denk toch dat het de eerste keer vooral een chaos was omdat er nogal wat gebeurde rond het daadwerkelijke rijden. AAs die rondreden, overal helis en jets. Tanks die op allerlei plekken stonden, mensen in de jeepjes die random begonnen te schieten... Door alleen het aantal jeepjes te verminderen veranderd daar verder niks. Misschien is het een goed plan om alle jeepjes naar de start te brengen, en dan allemaal even 10 meter verder op te gaan staan. Vervolgens een lijstje afwerken van wie er zijn en dan mensen één voor één laten instappen. Als er een bestuurder en een co-piloot (Hoe nutteloos die ook zijn, maar het is voor het recorden wel handig) in een jeep zitten, dan mogen ze voor de start lijn gaan staan.@Naitsab. Het probleem met zo'n vast aantal mensen is dat de helft niet op komt dagen, je van niemand weet hoe serieus ze zijn en dat soort dingen. Als je nou 10 mensen bij elkaar raapt die alleen maar kloten dan wordt het een chaos, maar met 20 man die weten wat ze moeten doen en een leuke race willen rijden kan het prima
Filmpje
Als het om het filmen gaat dan stem ik er voor om simpelweg geen echte route te doen. Misschien even een geimproviseerde route, maar ik denk dat we ons daar toch vooral op de losse shots moeten richten. Denk aan twee jeepjes in de achtervolging. Vervolgens twee little birds die volgen en net naast de jeeps schieten (Zoals zo'n shot uit de trailer, maar dan net even anders). Ik denk dat het handig is om in de firstpost even duidelijk een afscheiding te maken tussen het racen en het filmen. Daarvoor moeten we gewoon een serie shots hebben die we aan elkaar kunnen plakken. Dan is het wel even kijken hoe we het een beetje tof er uit kunnen laten zien qua overgang van maps. Ik dacht zelf aan soort gelijke gebouwen in te rijden die in bepaalde maps staan (Bijvoorbeeld op Noshar Canals het gebouw op de RU spawn komt ook voor in Kharq Island). Noshar heeft mooie stukjes rond die treinen maar is erg klein. Kharq heeft een vrij lange weg tussen allemaal containers wat juist weer vet is.As far as voorlopers is dit ongeveer het enige beetje fatsoenlijke in BF3. Die mensen zijn dus gewoon aan het rondrijden met twee jeeps en wat aan het schieten en dat dan 12 minuten lang. Dat kunnen wij sowieso al beter. Als we leuke caps hadden van gisteren had het al meer voorgesteld.
.
@Yzx, asgaro en Rienspy. als jullie je email even in een DM naar mij zou kunnen sturen. Also, ik kan waarschijnlijk hele komende week toch geen BF3 spelen, maar volgende week ben ik wel weer van de partij.
Word alles nog steeds door 1 persoon in elkaar geflanst?
Ik dacht dat er een FTP hiervoor beschikbaar was, ligt hier een 120/10 lijntje dus uploaden zal voor mij geen probleem zijn. Nou ben ik met photoshop veel handiger dan film editen dus dat kan beter iemand anders doen.
Ik dacht dat er een FTP hiervoor beschikbaar was, ligt hier een 120/10 lijntje dus uploaden zal voor mij geen probleem zijn. Nou ben ik met photoshop veel handiger dan film editen dus dat kan beter iemand anders doen.
if (!coffee) {
Work = false; }
ew hebben alles op Rien gedumpt voor de hoofdproductie
YouTube: GoTBF3-GOT Race!=
Is m'n eerste YT-upload, beetje beroerde kwaliteit. Ik weet niet waarom maar die run was zelfs m'n crosshair pleite toen ik HUD uitzette. Ben nog een ander filmpje aan het uploaden, ook vanuit de chopper, dit keer mét crosshair.
Rien, kijk maar of je ze kunt gebruiken, dan kan ik ze in fatsoenlijke kwaliteit naar je uploaden.
Is m'n eerste YT-upload, beetje beroerde kwaliteit. Ik weet niet waarom maar die run was zelfs m'n crosshair pleite toen ik HUD uitzette. Ben nog een ander filmpje aan het uploaden, ook vanuit de chopper, dit keer mét crosshair.
Rien, kijk maar of je ze kunt gebruiken, dan kan ik ze in fatsoenlijke kwaliteit naar je uploaden.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Is er dus al een nieuwe datum geprikt? Ik volg het niet meer helemaal
Not yettobitronics schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:56:
Is er dus al een nieuwe datum geprikt? Ik volg het niet meer helemaal
Als er een is, zal het duidelijk in de startpost staan.
mja, mja
[ Voor 97% gewijzigd door Tokkes op 10-04-2012 14:19 ]
Ik zag zonet in de startpost staan ,dat het de bedoeling is om maar EEN map te filmen? En afhankelijk van het succes nog filmpjes te maken van andere maps?
Maar is het niet beter meerdere maps te filmen en in 1 filmpje te verwerken?
Meerdere filmpjes heb ik niet echt zin in. Natuurlijk mogen jullie dit doen, als jullie wensen, maar dan zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn, bij de recordings.
Maar is het niet beter meerdere maps te filmen en in 1 filmpje te verwerken?
Meerdere filmpjes heb ik niet echt zin in. Natuurlijk mogen jullie dit doen, als jullie wensen, maar dan zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn, bij de recordings.
Asgaro we gaan het nog onderling bespreken
Verwijderd
3 minuten op 1080p volledige kwaliteit was bij mij 7.15gb.reinier.sr schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:26:
kunnen we niet beter 720P recorden?
1. lagere filesize
2. vergt minder rekenkracht, meer fps met hogere settings(het weergeven van bf3)
3.sneller uploaden
4.makkelijker te monteren.
1. lagere filesize
2. vergt minder rekenkracht, meer fps met hogere settings(het weergeven van bf3)
3.sneller uploaden
4.makkelijker te monteren.
ora et labora
1080p lijkt mij ook wat overkill, vooral omdat Youtube het er alsnog niet heel mooi uit laat zien. Het verschil tussen 720p en 1080p (Zeker in stuiterende beelden uit een game) gaat denk ik niet heel groot zijn.
Ik wil mijn recs best uploaden alleen is dat 1Mb/s dus dat duurt echt lang. Ik heb wel mooie beelden, maar gaan we er wat mee doen?
We zijn even in privé met 4 man aan't bespreken hoe alles nu zit.
We komen met antwoorden zodra ze er zijn.
Maar hou dus alle content van de Caspian Border race nog bij!
Verwijderd
Is het ook niet beter als alles stukje voor stukje gefilmd wordt? Zo kan alles een aantal keer ingestudeert worden en kunnen de 'toeschouwers' telkens 'scene' voor 'scene' mee zodat ze de hele race te zien zijn.
Het lijkt mij misschien ook een idee om het spannender te doen waardoor wanneer je met 6 mensen begint te racen bijvoorbeeld dat er maar 1 persoon is die ook daadwerkelijk de finishlijn haal. De anderen zijn bijv. omgekomen door een bermbom en de andere weer door een heli. Ook voor de heli's en jets is het handig om stukje voor stukje te filmen, want ze kunnen de hele route niet acuuraat afleggen.
Het lijkt mij misschien ook een idee om het spannender te doen waardoor wanneer je met 6 mensen begint te racen bijvoorbeeld dat er maar 1 persoon is die ook daadwerkelijk de finishlijn haal. De anderen zijn bijv. omgekomen door een bermbom en de andere weer door een heli. Ook voor de heli's en jets is het handig om stukje voor stukje te filmen, want ze kunnen de hele route niet acuuraat afleggen.
Het doel is nooit geweest om scene voor scene de race vast te leggen. Het doel was een race. Snel rijden, met als doel eerste te finishen. Dat alles gerecord werd was bijzaak. Het zal nu waarschijnlijk helemaal gesplitst worden. Voor het echte filmpje worden gewoon losse scenes opgenomen en vind verder helemaal niks van een race plaats. Voor de races mogen wat mensen tegen elkaar rijden, maar daar gebeurt verder niks omheen.
Volgende keer disable resample aanvinken in Sony Vegas. Anders gaat ie er zelf lelijke blur bijvoegen.yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:27:
Wat Raw Yabzie footage
Snel maar gerenderd en zo klein mogelijk gehoudenwat geplakt en dat is het, hoop zwart beeld op het einde
Voor u geld ook waar ik het nog heb gezegd, ik heb in de vluchte wat geplakt en gerenderd niet gekeken wat ik gedaan hadvinom schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:08:
[...]
Volgende keer disable resample aanvinken in Sony Vegas. Anders gaat ie er zelf lelijke blur bijvoegen.

ik zal morgen de bruikbare content uploaden op school, hier thuis is maar 1mbit upload.Asgaro schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:49:
We zijn even in privé met 4 man aan't bespreken hoe alles nu zit.
en om 23 gig over te pompen....
ora et labora
23gb op 8uur, goodluckmrc4nl schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:10:
[...]
ik zal morgen de bruikbare content uploaden op school, hier thuis is maar 1mbit upload.
en om 23 gig over te pompen....
I know, I know, maar voor het zelfde geld weet je het niet en zit je er straks mee. I'm just trying to helpyzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:10:
[...]
Voor u geld ook waar ik het nog heb gezegd, ik heb in de vluchte wat geplakt en gerenderd niet gekeken wat ik gedaan had
vinom schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:49:
[...]
I know, I know, maar voor het zelfde geld weet je het niet en zit je er straks mee. I'm just trying to help
Verwijderd
Hopelijk denken jullie ook aan de mensen die wel serieus meereden maar niet op de lijst stonden
*hint* *hint*
mrc4nl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:02:
pot verwijt de ketel.
ik heb gisteren thuis bestanden gekopieerd met sata van mn pc naar mn laptop schijf (c:\)
mij laptop(win8) is er van overtuigt dat er niets staat, terwijl vanochtend nog ik extra bestanden heb gekopieerd.![]()
toen liet mn pc zien dat de oude bestanden er ook op stonden
rare boel![]()
hier op school kan ik natuurlijk niet dubbelchecken wie er gelijk heeft. *zucht*
*mrc4nl moet namelijk 24gb data uploaden, wat aanzienlijk sneller gaat op school*
ora et labora
Als het mogelijk is, RandomTrooper mijn bijrijder weer laten zijn. We waren een van de weinige die echt serieus rondjes aan het maken waren.
-edit-
Het officiële bf3 topic is gesloten, doordat er weer een paar geen fatsoen hadden.
Hopelijk niet te lang, vond het vaak leuk om te lezen!
-edit-
Het officiële bf3 topic is gesloten, doordat er weer een paar geen fatsoen hadden.
[ Voor 35% gewijzigd door NoFearCreations op 10-04-2012 13:06 ]
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Thanks buddyNoFearCreations schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:59:
Als het mogelijk is, RandomTrooper mijn bijrijder weer laten zijn. We waren een van de weinige die echt serieus rondjes aan het maken waren.
-edit-
Het officiële bf3 topic is gesloten, doordat er weer een paar geen fatsoen hadden.![]()
Het BF3 topic is weer terug open zag ik net.
Ben je van plan om After Effects te gebruiken om de hele video te editen??yzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:15:
[...]
weet nog niet es waar die optie zit maar dat is voor de volgende keer dan maar weer, ga mss naar Adobe After Effects darom
Mijn ervaring (niet veel) is dat je After Effects (naam zegt het eigenlijk al) beter kan gebruiken om bepaalde effecten toe te voegen die in Sony Vegas (of een ander editing programma) niet mogelijk zijn.
After Effects speelt standaard geen geluid af en moet steeds renderen voordat je een stukje kunt zien.
Qua user interface vind ik Vegas wat overzichtelijker en om alles te editen lijkt me dit programma handiger dan After Effects.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
bah. vandaag weer niet kunnen uploaden.
bestanden waren "plotseling" verdwenen.
ik zie het somber in of mijn materiaal ooit gebruikt kan worden
bestanden waren "plotseling" verdwenen.
ik zie het somber in of mijn materiaal ooit gebruikt kan worden
ora et labora
Ik denk dat het project op stand-by wordt gezet, jongens.
We gaan het project nog dit jaar reviven, maar dan gaan we wat meer voorbereiding doen. Bijvoorbeeld iedere persoon een specifieke taak geven op papier, zodat we dit niet meer in de server moeten doen.
Want velen liepen maar wat te doen omdat ze niet echt een rol hadden gekregen via Teamspeak, of via forumbericht.
Qua beeldmateriaal van de Caspian Border race: dit moet je aan Rienspy vragen of hier nog iets mee te doen valt. Misschien kan daar al een filmpje van gemaakt worden?
Wat we wél zouden kunnen doen, is gewoon races organiseren. Maar dus volledig zonder de intentie om filmpje ervan te maken.
Aan Adanteh: verwijder zeker niet je filmpjes van de voorgestelde routes. Hoogstwaarschijnlijk zullen we die wel gebruiken als we terug het project starten.
We hebben nu wat meer ervaring betreffende over welke zaken we beter moeten inlichten (recording settings bv), dus de bijeenkomst vorig weekend was zeker niet voor niets geweest.
edit: @ admins: Ik weet niet of het topic nu dicht moet? Tenzij anderen er bezwaar tegen hebben?
Maar aub, verwijder het topic NIET. Voor ons staat hier veel informatie in voor later.
edit2: Of er is nog altijd de mogelijkheid dat andere mensen de leiding overnemen? Dit houdt dus in: het starttopic onderhouden met alle nuttige info, en dan in-game zorgen dat iedereen doet wat van hem/haar gevraagd wordt. Wij kunnen gerust andere mensen topicbeheerder maken.
We gaan het project nog dit jaar reviven, maar dan gaan we wat meer voorbereiding doen. Bijvoorbeeld iedere persoon een specifieke taak geven op papier, zodat we dit niet meer in de server moeten doen.
Want velen liepen maar wat te doen omdat ze niet echt een rol hadden gekregen via Teamspeak, of via forumbericht.
Qua beeldmateriaal van de Caspian Border race: dit moet je aan Rienspy vragen of hier nog iets mee te doen valt. Misschien kan daar al een filmpje van gemaakt worden?
Wat we wél zouden kunnen doen, is gewoon races organiseren. Maar dus volledig zonder de intentie om filmpje ervan te maken.
Aan Adanteh: verwijder zeker niet je filmpjes van de voorgestelde routes. Hoogstwaarschijnlijk zullen we die wel gebruiken als we terug het project starten.
We hebben nu wat meer ervaring betreffende over welke zaken we beter moeten inlichten (recording settings bv), dus de bijeenkomst vorig weekend was zeker niet voor niets geweest.
edit: @ admins: Ik weet niet of het topic nu dicht moet? Tenzij anderen er bezwaar tegen hebben?
Maar aub, verwijder het topic NIET. Voor ons staat hier veel informatie in voor later.
edit2: Of er is nog altijd de mogelijkheid dat andere mensen de leiding overnemen? Dit houdt dus in: het starttopic onderhouden met alle nuttige info, en dan in-game zorgen dat iedereen doet wat van hem/haar gevraagd wordt. Wij kunnen gerust andere mensen topicbeheerder maken.
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 11-04-2012 12:55 ]
Als dit nog gerevived gaat worden: count me in!
Misschien wel weer een keer leuk om op te starten. Het mag dan wel zomer zijn, dan is voor de die-hard nerds alleen maar goed. Dat gordijn blijft toch wel dicht dus van het mooie (kuch) weer buiten merk je toch niets en er zullen wel wat meer lui vakantie oid hebben.