In de handleiding staat dat de ES6800 ook 23,98hz ondersteund, naast 24, 25, 29,97, 30, 50 en 60... maar ik zie hem alleen op 24hz staan bij het afspelen. Kan het zijn dat hij zowel 23.98 als 24hz als 24hz weergeeft? Of doe ik het dan verkeerd?
Ik heb de update 002017 gedownload en op mijn ES8000 geïnstalleerd. Als ik mijn Smart Hub nu open dan blijft de installatie ervan op 50% hangen. Dit al 2 dagen.
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
Anoniem: 667609
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een vreemd en irritant probleem met Smarthub op mijn ES6100:
Ik krijg steeds weer een melding "Smarthub moet worden bijgewerkt" en als ik dan niet snel genoeg annuleer gaat hij álle door mij geïnstalleerde apps verwijderen.
Ik heb daarover vandaag contact gehad met Samsung en die raadden aan de tv de resetten en Smarthub te resetten. Toen ik dat gedaan had waren vreemd genoeg Fitness en Kids terug, maar was het bovenste rijtje met ''vaste" apps, waaronder NPO, verdwenen. Ik heb toen weer van alles zitten installeren, maar daarnet kwam die melding weer en werd alles weer weggehaald. Bovendien werd verdwenen Fitness en Kids en werd het bovenste rijtje weer gevuld.
Om niet weer vanalles voor niks te doen heb ik toen alleen RtlXL en Euronews er weer op gezet, maar die zijn inmiddels weer verwijderd ...
Degene die ik vandaag van Samsung sprak herkende de klacht niet, maar op Twitter vond ik wel eenzelfde geval. Ik ben benieuwd of er meer mensen last hiervan hebben,
(Ik had trouwens al wel de meest receente firmware)
Ik heb sinds gisteren een vreemd en irritant probleem met Smarthub op mijn ES6100:
Ik krijg steeds weer een melding "Smarthub moet worden bijgewerkt" en als ik dan niet snel genoeg annuleer gaat hij álle door mij geïnstalleerde apps verwijderen.
Ik heb daarover vandaag contact gehad met Samsung en die raadden aan de tv de resetten en Smarthub te resetten. Toen ik dat gedaan had waren vreemd genoeg Fitness en Kids terug, maar was het bovenste rijtje met ''vaste" apps, waaronder NPO, verdwenen. Ik heb toen weer van alles zitten installeren, maar daarnet kwam die melding weer en werd alles weer weggehaald. Bovendien werd verdwenen Fitness en Kids en werd het bovenste rijtje weer gevuld.
Om niet weer vanalles voor niks te doen heb ik toen alleen RtlXL en Euronews er weer op gezet, maar die zijn inmiddels weer verwijderd ...
Degene die ik vandaag van Samsung sprak herkende de klacht niet, maar op Twitter vond ik wel eenzelfde geval. Ik ben benieuwd of er meer mensen last hiervan hebben,
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 667609 op 11-04-2015 21:40 . Reden: toevoeging ]
Anoniem: 427085
Heb je gewacht tot dat alles weer standaard was na de reset dat kan wel even duren het beste is dan om niks te doen gewoon het her installeren van de SH zijn werk laten doen
Leegte in de SH nu opgevuld met YouTube en Spotify helaas alleen met een pay account
Anoniem: 251764
Vraagje voor de mensen met een SEK1000 of een SEK2000: werkt de SH bij jullie wel zonder problemen? In dat geval overweeg ik er een aan te schaffen... Of wellicht te wachten tot de SEK3000...
Anoniem: 251764
Dat ik op de diamant-knop druk en vervolgens de SH helemaal niet opent. Ik moet dan de tv uitschakelen en het nog eens proberen. Soms gebeurt het zelfs dat na het drukken op de diament-knop de hele tv vastloopt. Ik kan 'm dan zelfs niet meer uitzetten... om 'm uit te zetten moet ik dan de stekker eruit halenAnoniem: 427085 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:49:
Welke problemen heb jij het de SH
Sinds de SEK1000 heb ik geen problemen meer gehad met de smarthubAnoniem: 251764 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:30:
Vraagje voor de mensen met een SEK1000 of een SEK2000: werkt de SH bij jullie wel zonder problemen? In dat geval overweeg ik er een aan te schaffen... Of wellicht te wachten tot de SEK3000...
Op firmware 2009 (na allerlei problemen met nieuwere versies) heb ik geen enkel probleem meer met SH...
Bij problemen met de SH wil het ook weleens helpen om hem via het TV menu te resetten, dit schijnt anders te zijn dan resetten vanuit de SH met de diamantknop
hallo
ik ben in het bezit van een es8000 en ik heb een evokit 2000 aangeschaft.
als ik deze aansluit op de tv herkend hij de evokit niet.
contact gezocht met samsung en die gaven aan de laatste firmware erop te zetten.
Dus de 2017.1 erop en........ je begrijpt het al geen resultaat.
na het forum te hebben gelezen begrijp ik dat er meer mensen met dit probleem zaten, en de firmware 2009.1 op hun tv hebben gezet om dit probleem op te lossen.
wie of waar kan mij helpen aan de firmware 2009.1 of heeft er een andere oplossing?
contact gezocht met samsung en die gaven aan de laatste firmware erop te zetten.
na het forum te hebben gelezen begrijp ik dat er meer mensen met dit probleem zaten, en de firmware 2009.1 op hun tv hebben gezet om dit probleem op te lossen.
wie of waar kan mij helpen aan de firmware 2009.1 of heeft er een andere oplossing?
bekend probleem, mijn vader had dit toen ook , maar die firmware heb ik niet meer. Gewoon eisen van Samsung en uitleggenlost4ever schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:27:
hallo
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro
Anoniem: 400298
Ik heb gisteren de evolution kit SEK-8000 geinstalleerd op mijn ES8000. Installatie was geen probleem, hij vind alleen mijn draadloos netwerk niet meer. Als ik de kit verwijder dan wordt het netwerk wel gevonden.
Iemand hier een oplossing voor?
Iemand hier een oplossing voor?
Ik krijg bijna elke dag de melding dat de smarthub bijgewerkt moet worden. Super vervelend. Dus je bent niet alleen.Anoniem: 667609 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:39:
Hallo,
Om niet weer vanalles voor niks te doen heb ik toen alleen RtlXL en Euronews er weer op gezet, maar die zijn inmiddels weer verwijderd ...![]()
Ik heb hem nog wel in mijn dropbox, ik zal hem delen, ook de 0000 versie die je eerst moet flashen om te kunnen downgraden.lost4ever schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:27:
hallo
@Dacuuu
Ik weet niet welke FW je er op hebt, maar ik heb nu al een paar maanden 2009 erop staan na heel veel problemen met andere FW's doet 2009 het goed, al het herstarten van de SH is sinds 2009.1 voorbij.
Ik weet niet welke FW je er op hebt, maar ik heb nu al een paar maanden 2009 erop staan na heel veel problemen met andere FW's doet 2009 het goed, al het herstarten van de SH is sinds 2009.1 voorbij.
Ik heb de laatste firmware draaien maar heb sinds kort heel veel storingen, qua beeldkwaliteit. Het kan ook komen door de veranderingen van UPC en Ziggo.
Weet iemand hoe ik de signaal/ruis informatie op de tv kan checken ?
Ik heb een CI+ module in de tv zitten en wil de provider gaan bellen voor dit probleem. Ik kan sinds kort bijna geen HD zenders meer kijken. alleen maar blokken.
Update: zie nu de signaal informatie op de tv.
De signaalsterkte is 78% en de bitfoutfrequentie schommelt tussen de 10 en 1000.
Volgens mij is dat niet goed, maar kan iemand dat bevestigen ?
Ik heb een CI+ module in de tv zitten en wil de provider gaan bellen voor dit probleem. Ik kan sinds kort bijna geen HD zenders meer kijken. alleen maar blokken.
De signaalsterkte is 78% en de bitfoutfrequentie schommelt tussen de 10 en 1000.
[ Voor 20% gewijzigd door Piet400 op 20-04-2015 22:09 ]
Signaal kwaliteit moet 100 % zijn bitfout freq moet 0 zijn. (Mag wel es een 1tje zijn) Signaal sterkte is niet zo relevant. Hangt vaak af van toestel.
Even kabeltjes nakijken en als dat niet helpt de coax op het eerste punt aansluiten waar de groene kabel binnen komt, vaak meterkast.
Even kabeltjes nakijken en als dat niet helpt de coax op het eerste punt aansluiten waar de groene kabel binnen komt, vaak meterkast.
Piet400 schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:50:
Ik heb de laatste firmware draaien maar heb sinds kort heel veel storingen, qua beeldkwaliteit. Het kan ook komen door de veranderingen van UPC en Ziggo.
[ Voor 3% gewijzigd door 1bit op 21-04-2015 18:50 ]
Ok, bedankt voor de info.
Ik maak uitsluitend gebruik van geode kwaliteit kabels, connectoren en splitter (Hirschmann).
Ik heb het vermoeden dat m'n kabel achter de bank klem is komen te zitten. ga deze eerst eens vervangen en kijken wat er gebeurd..
Ik maak uitsluitend gebruik van geode kwaliteit kabels, connectoren en splitter (Hirschmann).
Ik heb het vermoeden dat m'n kabel achter de bank klem is komen te zitten. ga deze eerst eens vervangen en kijken wat er gebeurd..
Sinds vandaag (maar kan ook eerder zijn, sporadisch tv-gebruik) heb ik geen HD-signaal meer via Ziggo, althans de betalende zenders. NPO 1-3 gaat prima, alleen de blauwe Smit module (5877) wordt niet meer herkend (gecodeerd signaal).
Nu twijfel ik dat deze kapot is gegaan, bij mijn andere tv wordt deze namelijk wel herkend. Volgens de helpdesk is de module kapot. Gaat om een Samsung E6850.
Iemand anders hier problemen gehad met deze module i.c.m. de Samsung tv en Ziggo?
Nu twijfel ik dat deze kapot is gegaan, bij mijn andere tv wordt deze namelijk wel herkend. Volgens de helpdesk is de module kapot. Gaat om een Samsung E6850.
Iemand anders hier problemen gehad met deze module i.c.m. de Samsung tv en Ziggo?
[ Voor 2% gewijzigd door Shtad op 02-05-2015 19:33 . Reden: aanvulling ]
Vandaag erg veel problemen met mijn ue46es7000 nadat ik mijn netwerk heb omgezet naar wpa/wpa2. Kan de tv geen wifi verbindingen vinden na een factory reset verscheen het scherm wel even van gevonden netwerken. Maar dit verdween weer na 1 seconde. Na de factory reset werkt mijn CI+ kaartje ook niet meer.
Kan iemand me hierbij helpen?
Kan iemand me hierbij helpen?
*edit foutje om een of andere manier is mijn post dubbel gepost.
[ Voor 88% gewijzigd door GMavak op 03-05-2015 13:34 ]
Oplosing voor het CI+ kaartje, was bij familie van mij:
TV uit
Module en kaart er uit.
TV aan.
TV uit
Module en kaart er in
TV aan
en toen werkte die .
TV uit
Module en kaart er uit.
TV aan.
TV uit
Module en kaart er in
TV aan
en toen werkte die .
Net geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen toch bedankt
Tv uit
Module en kaart eruit
tv aan
module in ( wachten totdat de melding authentication verschijnt)
Dan kaart er in.
werkt dit niet: wellicht dat de module dan geupdate moet worden, kan via het tv menu
wellicht dat de firmware voor de module met de fabrieksreset verloren is gegaan.
Module en kaart eruit
tv aan
module in ( wachten totdat de melding authentication verschijnt)
Dan kaart er in.
werkt dit niet: wellicht dat de module dan geupdate moet worden, kan via het tv menu
wellicht dat de firmware voor de module met de fabrieksreset verloren is gegaan.
Net even de module meegenomen naar iemand anders om uit te proberen. Daar deed die het gewoon dus denk dat het gewoon aan onze samsung tv ligt. Morgen maar is bellen naar samsung
Heeft u ook de modulehouder eens even uit de tv los genomen en opnieuw er in gedrukt?
zou natuurlijk geen invloed moeten hebben als u de fabrieksreset gedaan heeft maar kwaad kan het jiet even te proberen. Wellicht ook verstandig te kijken of u hem na de reset in de Thuismodus en niet in winkelmodus hebt gezet.
Anders zou ik de reset nog eens helemaal opnieuw doen maar dan wel met de module en kaart eruit. Na de reset dan EERST de module zonder kaart er in en als het Authentication scherm is geweest dan de kaart er pas in. Succes
zou natuurlijk geen invloed moeten hebben als u de fabrieksreset gedaan heeft maar kwaad kan het jiet even te proberen. Wellicht ook verstandig te kijken of u hem na de reset in de Thuismodus en niet in winkelmodus hebt gezet.
Anders zou ik de reset nog eens helemaal opnieuw doen maar dan wel met de module en kaart eruit. Na de reset dan EERST de module zonder kaart er in en als het Authentication scherm is geweest dan de kaart er pas in. Succes
Anoniem: 545455
typ eens op je remote in mute-247-exit
wat krijg je dan te zien?
GMavak schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:23:
Net even de module meegenomen naar iemand anders om uit te proberen. Daar deed die het gewoon dus denk dat het gewoon aan onze samsung tv ligt. Morgen maar is bellen naar samsung
Deze kende ik nog niet @Stefanox...Anoniem: 545455 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:09:
typ eens op je remote in mute-247-exit
[...]
Al deze dingen heb ik al uitgeprobeerd maar vandaag even bij de winkel langs gegaan er morgen zou er een monteur komen. Heb intussen wel een mail gekregen van Samsung over het wifi probleem. Ze zeggen dat de tv niet kan omgaan met een hoge beveiliging. Lijkt me stom als dit zo is.Troltrader schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:48:
Heeft u ook de modulehouder eens even uit de tv los genomen en opnieuw er in gedrukt?
Edit:
@Stefanox uitgprobeerd en krijg de text CIPLUS Storage Test: Success
[ Voor 4% gewijzigd door GMavak op 04-05-2015 17:18 ]
Weet ik als monteur zijnde weten wij wat meer 
betekend dat je mainboard nog goed is, fout zit in je module enzGMavak schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:16:
[...]
Al deze dingen heb ik al uitgeprobeerd maar vandaag even bij de winkel langs gegaan er morgen zou er een monteur komen. Heb intussen wel een mail gekregen van Samsung over het wifi probleem. Ze zeggen dat de tv niet kan omgaan met een hoge beveiliging. Lijkt me stom als dit zo is.
Edit:
@Stefanox uitgprobeerd en krijg de text CIPLUS Storage Test: Success
Vandaag een monteur langs gekomen en heeft de common interface module gewisseld dus nu werkt de CI+ module ook weer. Voor de wifi problemen zal ergens in deze dagen een Samsung monteur langskomen.
selecto langs geweest neem ik aan
GMavak schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:03:
Vandaag een monteur langs gekomen en heeft de common interface module gewisseld dus nu werkt de CI+ module ook weer. Voor de wifi problemen zal ergens in deze dagen een Samsung monteur langskomen.
Heeft iemand de RTL XL app al weer werkend gezien? Bij het starten van een uitzending zie ik het laad icoon in beeld en bevriest de app. De remote werkt dan ook niet meer.
Anoniem: 58871
Mijn es7000 raakt elke keer het WiFi kwijt. Na resetten doet hij het wel weer. Na een paar dagen weer het zelfde liedje. Moet ik hem weer aan het netwerk hangen. Bij instellingen en netwerk aansluiten flitst mijn scherm met draadlozen instellingen. In een flits voorbij, maar kan niets er mee doen. Resetten elke keer dus maar weer. Wie weet wat te doen?
kan dat je wifi module aan het etteren is.
kijk even hoe vaak deze gecrashed is
kijk even hoe vaak deze gecrashed is
Anoniem: 58871 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:11:
Mijn es7000 raakt elke keer het WiFi kwijt. Na resetten doet hij het wel weer. Na een paar dagen weer het zelfde liedje. Moet ik hem weer aan het netwerk hangen. Bij instellingen en netwerk aansluiten flitst mijn scherm met draadlozen instellingen. In een flits voorbij, maar kan niets er mee doen. Resetten elke keer dus maar weer. Wie weet wat te doen?
WiFi module gaat wel vaker stuk: symptomen komen me bekend voor...Anoniem: 58871 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:11:
Alles begint door eerst in de SM te kijken, of deze een aantal crashe's heeft opgeslagen, alles onder de 2 a 3 is niet spannend. alles boven de 5, kan je vanuit gaan dat deze defect is..
vervangen is 1 schroefje. en eventueel de lijst
vervangen is 1 schroefje. en eventueel de lijst
slooffmaster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:17:
[...]
WiFi module gaat wel vaker stuk: symptomen komen me bekend voor...Voor niet teveel geld online te bestellen, en als je handig bent redelijk makkelijk zelf te vervangen. Zie een post van mij enkele maanden geleden in dit topic.
Hier ook nog steeds. Waardeloos!GreX schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:49:
Heeft iemand de RTL XL app al weer werkend gezien? Bij het starten van een uitzending zie ik het laad icoon in beeld en bevriest de app. De remote werkt dan ook niet meer.
Lekker!
Volgens RTL moet die het doen, met de laatste FW, dan de SH resetten.
Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik geen nieuwe FW wil, omdat ik met andere FW's bijna 2 jaar een onstabiele TV heb gehad en met 2009 doet die het goed.
Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik geen nieuwe FW wil, omdat ik met andere FW's bijna 2 jaar een onstabiele TV heb gehad en met 2009 doet die het goed.
Ik heb toch ook maar de nieuwste firmware 2017 erop gezet omdat bij die oude firmware die RTLXL app niet werkte en mijn tv helemaal niks meer deed als ik die app opende,nu werkt alles weer perfect.
Nog nieuws over de Evolutiuon Kit 3500?
Volgens Amazon.com vanaf 9 Juni te koopDragunov schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:43:
Nog nieuws over de Evolutiuon Kit 3500?
Weet ik niet op de site van Samsung NL is het hele ding nog niet te vinden alleen de oudere.
Weten jullie hoe de tv aan de voet moet worden vastgemaakt? Ik heb de tv altijd hangen maar wil de tv tijdelijk op de voet zetten in mijn nieuwe huis. Ik heb de tv en de kruis voet van de tv. Mis ik dan nog iets er tussen? Ik dacht een plastic blok? Ik heb de 46es7000 uit 2012.
Doet het goed enkel de rtl xl app geeft ondanks een reset van de smarthub nog steeds problemen
Ik zal eens wat foto's proberen te maken van mijn probleem.
Het beeld voornamelijk van Ziggo tv ziet er totaal niet meer uit, heel veel lijnen lopen dubbel. Als ik een blu-ray aanzet heb ik dat minder.
Toch lijkt de beeldkwaliteit niet meer zo goed als in 2012 toen ik hem gekocht heb.
Merken jullie dat ook met de tv's uit 2011?
Het beeld voornamelijk van Ziggo tv ziet er totaal niet meer uit, heel veel lijnen lopen dubbel. Als ik een blu-ray aanzet heb ik dat minder.
Toch lijkt de beeldkwaliteit niet meer zo goed als in 2012 toen ik hem gekocht heb.
Merken jullie dat ook met de tv's uit 2011?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb ik het nu goed begrepen dat er geen update's meer komen van Plex via Samsung zelf ?
En dat je dan met een USB stick aan de gang moet?
En dat je dan met een USB stick aan de gang moet?
Ik vraag me eigenlijk af of er nog een nieuwe Kit komt voor de E reeks.
Ze zegden van 5 jaar, dus 5 kits, maar na 2 kits zie ik de bui al hangen
Ze zegden van 5 jaar, dus 5 kits, maar na 2 kits zie ik de bui al hangen
De komende kit schijnt de reden te zijn van het stop zetten van plex via Samsung omdat die over gaat naar Tizen (zo hete dat toch :-) )
De kit voor de UHD's is vorige week beschikbaar gekomen
De kit voor de UHD's is vorige week beschikbaar gekomen
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 29-06-2015 20:23 ]
Maar als ik kijk dan is het enkel vanaf de F reeks waarmee de volgende Kit gaat werken
Even aan Samsung gevraagd, is nog niet bekend, nou dan zal het wel einde evo's voor de ES zijn.
Edit:
aanvulling van Samsung, komt er wel de SEK-3000 maar google levert 0,0 op.
Edit:
aanvulling van Samsung, komt er wel de SEK-3000 maar google levert 0,0 op.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 02-07-2015 16:04 ]
Ik vind wel eea zoek maar op evo kit 3000
Heb nu ook 1 site gevonden waar die op gemeld word
http://www.fransdesmet.be/samsung/accessoires.html
http://www.fransdesmet.be/samsung/accessoires.html
Ook voor de E-reeks?kolk11 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:17:
Ik vind wel eea zoek maar op evo kit 3000
Ik weet wat de nieuwe kit inhoud, maar niet of die nu ook voor de E-reeks is
voor '12 vanaf ES7000 / voor '13 vanaf F7000 / voor '14 vanaf H8000 (incl nieuwe remote); upgrade zowel van software als hardware. vernieuwde smart tv, nieuwe content. Betere processor is gebruiksvriendelijker en reageert sneller.
Kan verder niks vinden van de Samsung SEK-3000, alle 3000 vermeldingen die je ziet is van andere dingen.
Kan verder niks vinden van de Samsung SEK-3000, alle 3000 vermeldingen die je ziet is van andere dingen.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 02-07-2015 19:24 ]
Gelezen, maar is niet echt een officiële bron
Samsung Nederland zegt dat die er voor de ES komt, dus dat is dan toch een officiële bron
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 02-07-2015 21:10 ]
Sinds aanschaf van mijn tv gebruik ik wifi, wat altijd prima werkte. Sind 2 weken werkt wifi niet meer. Als ik de tv laat zoeken naar wifi kanalen, kan het apparaat geen enkel kanaal vinden. Een andere keer als ik de tv laat zoeken, wordt het zoekprogramma ineens afgesloten. Iemand een idee hoe ik wifi weer aan de praat zou kunnen krijgen ?
Je WiFi module is hoogstwaarschijnlijk defect. Zijn meerdere forum leden die hetzelfde hebben gehad, vriend van mij idem.
Een tweaker heeft de WiFi module zelf vervangen, was niet erg complex. Zijn bevindingen staan op dit draadje.
Succes!
Een tweaker heeft de WiFi module zelf vervangen, was niet erg complex. Zijn bevindingen staan op dit draadje.
Succes!
Bedankt voor je bericht. Hier de duidelijke beschrijving gevonden:knights16 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:40:
Je WiFi module is hoogstwaarschijnlijk defect. Zijn meerdere forum leden die hetzelfde hebben gehad, vriend van mij idem.
Succes!
\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000=
Mijn Tv is 3 jaar oud, dus garantie is er helaas af.
Module kost € 51,-. Het gaat me vast lukken om deze er in te plaatsen aan de hand van de beschrijving van onze medetweaker. Wat een top forum
[ Voor 3% gewijzigd door Aloysxda op 12-07-2015 23:18 ]
Nu kom ik net deze dongel tegen: http://www.samsung.com/nl...GNX/XEC?subsubtype=others
Iemand hier misschien ervaring mee ?
Door deze te gebruiken in usb, zou deze dan gevonden worden door de tv ?
Iemand hier misschien ervaring mee ?
Door deze te gebruiken in usb, zou deze dan gevonden worden door de tv ?
@Aloysxda
kijk even in je Sm, check je eerst even of je error counts hebt bij je wifi.
zoals ik het verhaal lees bijna zeker dat je module defect is. maar dit is hoe wij het buiten doen. eerst checken of er error counts zijn, zo ja, reset geven,dan module vervangen
kijk even in je Sm, check je eerst even of je error counts hebt bij je wifi.
zoals ik het verhaal lees bijna zeker dat je module defect is. maar dit is hoe wij het buiten doen. eerst checken of er error counts zijn, zo ja, reset geven,dan module vervangen
Ondertussen heb ik via usb de nieuwste firmware op de tv geinstalleerd. Bij het instellen van wifi, stopt het programma nog steeds spontaan.
Omdat mijn tv net 3 jaar oud is, heb ik de leverancier gebeld. Die komen hier deze week om met de samsung usb wife dongel te kijken of dit werkt. Ben benieuwd.
Omdat mijn tv net 3 jaar oud is, heb ik de leverancier gebeld. Die komen hier deze week om met de samsung usb wife dongel te kijken of dit werkt. Ben benieuwd.
Ik overweeg om de SEK3000 te kopen als die beschikbaar komt!
Maar mss wacht ik nog een generatie! Alhoewel ik betwijfel of die er nog komt voor een TV van 2012
Maar mss wacht ik nog een generatie! Alhoewel ik betwijfel of die er nog komt voor een TV van 2012
Inmiddels firmware 2018 op mijn ES8000 gedownload via de online softwareupdate optie... op hoop van zegen zullen we maar zeggen 
Geen idee wat er veranderd is en tot nu toe gaat het ok...
Geen idee wat er veranderd is en tot nu toe gaat het ok...
Heb een plaats waar het zwart weg is van onder bezel, scherm is goed, maar net erboven heb je een het plastiek frame waar scherm inzit, daar zie ik dat er zwart weg is, raar...
Beetje zelfde probleem als wat ik heb met de kleine ruitjes in auto, de zwarte laag laat ook los
Beetje zelfde probleem als wat ik heb met de kleine ruitjes in auto, de zwarte laag laat ook los
Netflix update komt er aan nu nog afwachten of hij op onze TV komt met of zonder EV kit http://blog.netflix.com/2015/07/evolving-tv-at-netflix.html
Ik mag het toch van harte hopen dat ze dan ook voor onze tv's een update doen vanuit Netflix idd.
De app doet het nog wel maar ik vraag mezelf af voor hoelang als ze daar met updates gaan komen
De app doet het nog wel maar ik vraag mezelf af voor hoelang als ze daar met updates gaan komen
Ik heb op mijn Es7000 vorige week een film opgenomen op sbs9 (the game).
Gisteren wilde ik deze kijken, maar ik kreeg een melding dat de opne vanwege drm niet af te spelen was.
Weet iemand hoe dit zit? Je kunt toch niks met die opnamen behalve afspelen op de TV, zijn ze nu ook min of meer willekeurig dáártegen beveiligd?
Gisteren wilde ik deze kijken, maar ik kreeg een melding dat de opne vanwege drm niet af te spelen was.
Weet iemand hoe dit zit? Je kunt toch niks met die opnamen behalve afspelen op de TV, zijn ze nu ook min of meer willekeurig dáártegen beveiligd?
De SEK-2000 is in de aanbieding voor $50 op Samsung USA (kan niet direct naar NL sturen)
Gaat deze SEK-2000 in mijn ES8000 werken of alleen in de USA modellen?
Gaat deze SEK-2000 in mijn ES8000 werken of alleen in de USA modellen?
[ Voor 9% gewijzigd door ThaHandy op 20-08-2015 11:30 ]
Ik vermoed dat je daar voor de Europese moet hebben.
Ook in Nl voor 100 euro
http://www.foka.nl/samsung-sek2000, dan scheelt het denk ik niet zo veel met de USA
O wel uitverkocht maar is te proberen
Ook in Nl voor 100 euro
http://www.foka.nl/samsung-sek2000, dan scheelt het denk ik niet zo veel met de USA
O wel uitverkocht maar is te proberen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 20-08-2015 12:06 ]
Teken dat de SEK-3000 eraankomt en dat ze af willen van hun oude voorraden
Nog niks nieuws op de plank?
Al internet zitten afschuimen en kvind totaal geen info erover...
Geen release date voor de Benelux, geen productfoto's,...
Al internet zitten afschuimen en kvind totaal geen info erover...
Geen release date voor de Benelux, geen productfoto's,...
Nou lekker dan... Samsung ES6800 binnen 3 jaar kapot, wilde al nooit meer een Samsung na deze maar dit is wel erg slecht. Scherm en tuner kapot
gewoon van het ene op andere moment...

Weet iemand toevallig of PLEX 2.003 nu wel of niet voor de ES serie is ik kom er niet uit op het Plex forum
Hoe ben je erachter gekomen dat dat je probleem is?
Heb wat video's bekeken op YouTube die over t-con board problemen gingen en heb de flatcables om de beurt los gemaakt om te kijken wat er gebeurde. Het blijft nog steeds een gok, maar ik heb dus een wit scherm, maar wel audio en de meest voorkomende oplossing is t-con bordje vervangen. Als het het paneel is ben ik sowieso de pineut
Gelukkig valt het mee en is het bordje maar 57 euro incl verzending.

Ik hoop voor je dat dit de oplossing is. Succes!
Ik krijg net een mail dat dat onderdeel pas over 10 dagen verzonden wordt wegens afwezigheid... wtf
tis dat ik het nergens anders heb kunnen vinden
Waarom heb je geen contact gezocht met de verkoper om een garantieprocedure te starten?ArcticWolf schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:02:
TV getroubleshoot, blijkt het t-con bord te zijn... net een nieuwe besteld hopelijk is het dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke garantie? Ding is 3 jaar oud.Dimens schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:19:
[...]
Waarom heb je geen contact gezocht met de verkoper om een garantieprocedure te starten?
Dan nog heb je garantie. In tegenstelling tot wat veel Nederlanders denken, heb je in Nederland geen vaste garantietermijn van twee jaar maar loopt de garantie op de verwachte levensduur van het product.
In het geval van een televisie mag je verwachten dat het toestel wel langer dan 3 jaar zonder dergelijke problemen werkt. Je kunt dan aanspraak maken op de garantie.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat je nu zelf al aan het apparaat hebt zitten schroeven en de verkoper nu mogelijk zegt dat het probleem door jouw onkunde tot stand is gekomen.
Nja ik zie wel, leuk experiment
baal alleen dat ik tot eind volgende week moet wachten =_= lang leven horizon tv.
omfg.... 10 dagen wachten is niet leuk maar YES! hij werkt weer
het was dus toch echt het t-con bord.

Goed om te horen!!
is een bekend probleem bij die serie.
ArcticWolf schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:48:
omfg.... 10 dagen wachten is niet leuk maar YES! hij werkt weer![]()
![]()
het was dus toch echt het t-con bord.
Nja ik zag voor namelijk dat de tv's onder de ES6800 serie problemen had met het t-con bord, daar heb ik ook de diagnose van (een 61XX volgens mij) maar goed, kreeg geen matches toen ik op zoek was naar problemen met de ES6800.Anoniem: 545455 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:27:
Goed om te horen!!
[...]
Ze hebben wel allemaal hetzelfde t-con bord

Dus 2 weken verder, 57 euro lichter en een "hoop" tijd heb je weer een werkende tv
. Waar heb je dat t-con bord gehaald? Die algemene samsung verkoop site in Nederland?