Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:03

rally

Deyterra Consultancy

doublehelix schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:31:
Ik ben benieuwd wanneer kuikentje een kuifje krijgt. De ego van deze kerel zal zeker met de dag grote worden.
Ben ik de enige die deze post niet snapt? :?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-10 16:02
rally schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:35:
[...]

Ben ik de enige die deze post niet snapt? :?
tim kuik ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewsDemon ziet er wel goed uit. Twijfel alleen een beetje, omdat je maar 1 IP mag gebruiken tegelijk. Dus stel ik wil op het werk downloaden en iemand thuis is ook aan het downloaden, dan wordt het account geblokkeerd volgens hun live chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Ik weet niet of dit al eens eerder is gemeld maar xsusenet is niet echt een aanrader.

Ik had ze voor hun VPN maar die heeft er dit weekend 1,5 dag uitgelegen en is uberhaupt zo instabiel als de neten (om de paar minuten een hangende verbinding die alleen met een disconnect/connect op te lossen valt).
Ze geven geen antwoord op mails en een ticket aanmaken (nu 2 stuks) heeft niet echt veel zin.
Zelfs een eenvoudige melding op de homepage 'dat er problemen zijn' is blijkbaar teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-10 14:06
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:29:
NewsDemon ziet er wel goed uit. Twijfel alleen een beetje, omdat je maar 1 IP mag gebruiken tegelijk. Dus stel ik wil op het werk downloaden en iemand thuis is ook aan het downloaden, dan wordt het account geblokkeerd volgens hun live chat.
Zorg dat een Computer/NAS download en dat jij inlogt op die machine via VPN bijvoorbeeld. Als alle downloads via 1 PC gaan, heb je dit probleem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:29:
Als het in hun voorwaarden staat, zou ik het lot niet tarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:42

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

frugalusenet heeft wel heel veel incompleet, iets van 32 dagen niet compleet, 44 dagen, incompleet
retentie is laag bij frugalusenet, maar er is ook niet veel compleet van wat ik download

weekje trial van sunny, en die haalt ze zo binnen

[ Voor 12% gewijzigd door sander817 op 24-04-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:04
sander817 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:08:
frugalusenet heeft wel heel veel incompleet, iets van 32 dagen niet compleet, 44 dagen, incompleet
retentie is laag bij frugalusenet, maar er is ook niet veel compleet van wat ik download
Ik herken me niet in deze "bij-de-vullis-zetten mededeling".

Zelf ga ik met overtuiging over 2 maanden mijn jaaro-abo vernieuwen, retentie vind ik goed voor dat geld, ik haal regelmatig iets van 400 tot 600 dgn binnen, rest komt via secundaire server wel binnen. Vergeet niet dat je weinig betaalt. Iets van 32 dgn heb ik nagenoeg altijd wel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 22:31

TRaSH

koffie ?

ik heb juist met frugal een serie binnen kunnen halen van 200+ dagen die ik met andere niet binnen kreeg zoals newsdemon en supernews

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-10 10:42
Ik zelf gebruik hitnews en daar is het zo dat 0 tot ~100dagen snel download en 100 tot ~800+dagen wat langzamer download, maar ik krijg het meeste wel binnen

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 17:42

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

vreemd dan, zal ik wel net het verkeerde hebben gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Laatste tijd weinig leuke aanbiedingen met betrekking tot Usenet ptoviders. Jammer, altijd leuk om van een knalaanbieding gebruik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumpiecomp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-08-2020
Beste tweakers,

Ik heb maar eens gebruik gemaakt van Frugal en ik heb verschillende ervaringen opgedaan misschien kunnen jullie mij helpen.
De grootse probleem is toch echt de snelheid maar het is dan erg raar.
Wanneer ik newsleecher gebruik en op aanraden de server uit de us en poort 5563 dan is de snelheid dramatisch(ook bij poort 563).
Wanneer ik ik sabnzb gebruik dan is de snelheid een stuk beter niet 100% wat ik kan maar zo 80%.
Dit is allemaal gehaald met een post van 1 dag oud.
Wanneer ik een post van 10 dagen oud wil binnen halen(geen dmca is er) dan gaat de snelheid naar 60%.
Heb hier ook al verschillende setting voor gebruik maar helaas zonder resultaat.
Weet iemand een oplossing vooral over newsleecher(4.0) vind het erg vreemd allemaal.
Ook kan ik gewoon geen post binnen halen via spotnet krijg ik een time out van de headers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

je verteld er niet bij welke snelheid je hebt en haalt.
ik zelf heb nu nog 60 Mbit en trek dat makkelijk dicht met frugal.
met SSL heb je ook te maken met de factor van je hardware.
als je het vanuit een nas draait kan je snelheid wat lager zijn.
heb je het getest zonder SSL gaat het dan sneller ?
als het een bestand is die last heeft van DMCA dan zal de snelheid altijd/meestal naar beneden gaan.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumpiecomp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-08-2020
Ik kan dus met 90 mbit downloaden maar haal dus ssl max 50 mbit..
Heb het ook zonder ssl geprobeerd en dan gaat de snelheid met 20% omhoog.
Nu zeg jij het dat het aan de hardware kan liggen maar hoe verklaar jij het dan toen ik supernews had ik met ssl aan gewoon volle snelheid binnen haal?.Ik heb geen nas.

[ Voor 7% gewijzigd door Gumpiecomp op 26-04-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

mijn pakket is gister avond ook net verhoogd,
dus zal het voor je testen.
SSL kost iets meer processor tijd,
heb trouwens ook supernews en newsdemon kan ik mooi kijken welke server het traagst is met de takedown.
en tot nu toe uit verschillende testen die ik uitgevoerd heb is dat frugal.

waarom je met supernews wel volle snelheid haalde kan ik niet verklaren,
zelfde post ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoytjeP
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 17:11
Ik heb vandaag wat testjes gedaan met diverse abbo's (deels vast / deels proef alles onbeperkt).

Mijn lijn:
UPC 120/10
Newsleecher connecties 15
Alles onbeperkte abbo's (mits anders vermeld)

DMCA takedown:
CheapNews = Up (te downloaden mits pars voldoende)
Eweka = Alles weg
Frugal = Alles weg
SuperNews = Alles weg
PureUsenet = Alles weg
TweakNews = Up (te downloaden mits pars voldoende)

Snelheden:
CheapNews = 650 KB/s (Heb 5mbit abbo, dus kan niet harder)
Eweka = 9 MB/s
Frugal = 5 MB/s
SuperNews = 11 MB/s
PureUsenet = 14 MB/s
TweakNews = 4 MB/s

Prijzen (per maand):
CheapNews = €12.50
Eweka = €9.60
Frugal = €3.75 ($4.99)
SuperNews = €9 ($11.99)
PureUsenet = €8.29
TweakNews = €9.95

Momenteel heb ik een 50Mbit Eweka + 5 Mbit CheapNews account. Ik ga denk ik over naar TweakNews + Frugal. Op deze manier kan ik alles binnen halen met redelijke snelheden voor niet teveel geld. Erg jammer er momenteel geen provider is die én snel is én zeer traag met de DMCA takedown's is (of helemaal er niet aan doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

RoytjeP schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:05:
Ik heb vandaag wat testjes gedaan met diverse abbo's (deels vast / deels proef alles onbeperkt).

KNIP

Prijzen (per maand):
CheapNews = €12.50
Eweka = €9.60
Frugal = €3.75 ($4.99)
SuperNews = €9 ($11.99)
PureUsenet = €8.29
TweakNews = €9.95

Momenteel heb ik een 50Mbit Eweka + 5 Mbit CheapNews account. Ik ga denk ik over naar TweakNews + Frugal. Op deze manier kan ik alles binnen halen met redelijke snelheden voor niet teveel geld. Erg jammer er momenteel geen provider is die én snel is én zeer traag met de DMCA takedown's is (of helemaal er niet aan doet)
Je weet dat jouw Supernews bedrag niet klopt? Iedereen sluit dat toch af met de link uit de TS voor 7 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoytjeP
Kijk, daar was ik niet van op de hoogte. Aangezien deze topic inmiddels 47 pagina's lang is, dacht ik dat de info outdated was. Thnx! :)

Btw de DMCA test waren van bestanden van 3 dagen oud, en van 18 dagen oud. TweakNews/CheapNews zijn dus lekker traag, of doen het gewoon helemaal niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:38:
Laatste tijd weinig leuke aanbiedingen met betrekking tot Usenet ptoviders. Jammer, altijd leuk om van een knalaanbieding gebruik te maken.
Nu ja, Newsgroupdirect met een 2 TB blockaccount voor 60 USD (ong. 43 euro) vind ik wel een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Welke provider op niet Nederlands grondgebied heeft het minste last van takedowns?

Als ik het plaatje op pagina 1 goed lees zijn er eigenlijk maar een stuk of 7 'providers' waarvan er 3 global zijn. Alle merknamen zijn vervolgens resellers.
Is het dus zo dat als Giganews heel veel last heeft van takedowns dat automatisch usenet.net, supernews, powerusenet en Rhino daar ook last van hebben? (en Giganews schijnt nogal last te hebben van takedowns...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@RoytjeP mooie test, grappig dat tweak en cheapnews zo traag zijn. Een takedown moet geloof ik binnen 48 uur uitgevoerd worden. Hoe weet ik eigenlijk niet precies. Je bv maar 10% weg kunnen halen. Dan zou je het nog met PAR moeten kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
regmaster schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:19:
[...]

Nu ja, Newsgroupdirect met een 2 TB blockaccount voor 60 USD (ong. 43 euro) vind ik wel een mooie aanbieding.
Mooie aanbieding inderdaad, linkje ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Google kapot? Via de eerste hit, kom je er.
Newsgroupdirect 2tb 60

[ Voor 8% gewijzigd door EWK op 28-04-2014 20:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59
Wat is tegenwoordig een goede aanbieder met snelheid van 120mbit?

Zit al lange tijd bij eweka maar die gaan niet sneller dan 100mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Laatst online: 29-12-2023
Meulendijks89 schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:07:

www.sunnyusenet.com
€ 7,79 bij Unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Heb lange tijd gebruik gemaakt van supernews, (€6,99). Trekt 120 mbit volledig dicht. Je zou hun trail eens kunnen gebruiken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
EWK schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:13:
Heb lange tijd gebruik gemaakt van supernews, (€6,99). Trekt 120 mbit volledig dicht. Je zou hun trail eens kunnen gebruiken.
Thanks voor antwoord, kan je bij hun ook met meerdere Internet verbindingen downloaden? Mijn vader en schoonvaker downloaden ook via mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Lang antwoord: TS
Kort antwoord: nee

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
EWK schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:15:
Lang antwoord: TS
Kort antwoord: nee
Ik zie het net :P bij sunnyusenet staat van wel. Is XLned wat?

Twijfel tussen XLned en sunnyusenet

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 28-04-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Prijzen voor Cheapnet per maand kloppen misschien wel, maar als je een unlimited jaarabonnement neemt, met de kortingscode, dan kost dat € 59, en dat vind ik geen geld. Bijkomend voordeel dat ze weinig takedowns hebben. Ze zitten op een Europees netwerk, hebben niets te maken met DCMA (natuurlijk wel met Brein). Ik heb zelf Supernews en Cheapnews. Ik denk dat het verstandig is je kansen te spreiden, in dit geval met twee verschillende payservernetwerken. Nadeel van Cheapnews is de wat kleinere retentie (hoewel, 1000 dagen is nog niet slecht) en de iets tragere download. Met 120 Mb is dat ca. 13 MB/s en 17 MB voor Supernews. Ik denk dat dat komt omdat je maar 12 treads kan gebruiken. Eigenlijk onbetaalbaar is het feit dat ik net een rondje series heb gedaan, en dat heel wat afleveringen bij Supernews al weg waren, maar nog wel binnenliepen met Cheapnews...... Ik kan dat zien aan de teruglopende downloadsnelheid. Als Supernews niet meer meedoet, dan loopt die terug tot ca 13 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Meulendijks89 schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:07:

Absoluut Newsdemon, nu 1,5 maand heb ik het naar alle tevredenheid.

Leuke actie nu hebben ze, alles onbeperkt qua snelheid en downloaden voor 5.78 per maand en 2000 dagen retentie.

Via deze link https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140320

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 29-04-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb nu al 1,5 jaar Supernews (superdeal "actie") en het bevalt me prima. Ik trek nu de 180mb/s helemaal vol en het enige nadeel is eigenljik de Notice & Takedowns, maar meestal zijn er genoeg spots/posts die het weten te omzeilen dmv refetral links in de comments al dan niet in de spot zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
alwaysleft schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:58:
[...]

Leuke actie nu hebben ze, alles onbeperkt qua snelheid en downloaden voor 5.78 per maand en 2000 dagen retentie.

Thanks, ben voor deze gegaan i.v.m de goede prijs. Download nou i.p.v 9mb/s met 14mb/s. Hoop dat de rest ook nog beter is en dan ben ik dik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
alwaysleft schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:58:
[...]

Hoe zit het met de Takedowns?

Bij Supernews wordt het namelijk steeds lastiger om iets te downloaden. Het meeste is er al na zo'n 48 uur max weer afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:03
Dat is overal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Is afhankelijk wat je zoekt.
Ik heb beide en de series die ik kijk en dat zijn e een hoop.
Heb verschillende testen gedaan.
En Ze gaan eigenlijk gelijk op.
Dan heeft de 1 het dan de andere.
Ik krijg met frugal alles compleet uit mijn test.
Maar iemand anders hier weer niet.
Mijn bevinding neem meerdere servers uit verschillende server parken.
Evt block accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoytjeP
aouwe schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 04:04:
Prijzen voor Cheapnet per maand kloppen misschien wel, maar als je een unlimited jaarabonnement neemt, met de kortingscode, dan kost dat € 59, en dat vind ik geen geld. Bijkomend voordeel dat ze weinig takedowns hebben. Ze zitten op een Europees netwerk, hebben niets te maken met DCMA (natuurlijk wel met Brein). Ik heb zelf Supernews en Cheapnews. Ik denk dat het verstandig is je kansen te spreiden, in dit geval met twee verschillende payservernetwerken. Nadeel van Cheapnews is de wat kleinere retentie (hoewel, 1000 dagen is nog niet slecht) en de iets tragere download. Met 120 Mb is dat ca. 13 MB/s en 17 MB voor Supernews. Ik denk dat dat komt omdat je maar 12 treads kan gebruiken. Eigenlijk onbetaalbaar is het feit dat ik net een rondje series heb gedaan, en dat heel wat afleveringen bij Supernews al weg waren, maar nog wel binnenliepen met Cheapnews...... Ik kan dat zien aan de teruglopende downloadsnelheid. Als Supernews niet meer meedoet, dan loopt die terug tot ca 13 MB/s.
Wat is de kortings code van CheapNews? Ik zie 12maanden = €99 ipv €59. CheapNews of TweakNews = zelfde provider zijn inderdaad dé providers die je moet hebben. Zo goed als geen takedowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RoytjeP schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:05:
[...]

Wat is de kortings code van CheapNews? Ik zie 12maanden = €99 ipv €59. CheapNews of TweakNews = zelfde provider zijn inderdaad dé providers die je moet hebben. Zo goed als geen takedowns.
promo code = summerdeal bij Cheapnews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoytjeP
Dat is zeker een goede deal! Meteen maar afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:57
Deze week nog een 'actie' ontdekt: Als je bij Usenet Bucket een gratis proefperiode neemt, kun je via dat account 20% krijgen op een betaald abonnement door een Testimonial te schrijven, oftewel: schrijf hoe geweldig je ze vindt en je hebt voor een mooi prijsje een goede usenetprovider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-10 11:10
Newsdemon doet t goed hier, alleen de snelheid is matig, kom vaak niet boven de 5 MB uit terwijl 7 tot 10 haalbaar moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Reloader schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:16:
Newsdemon doet t goed hier, alleen de snelheid is matig, kom vaak niet boven de 5 MB uit terwijl 7 tot 10 haalbaar moet zijn..
Heb ik laatste paar dagen dat het wat trager is maar goed dat ding download wel door dus het maakt me verder niet zo heel veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tommert38 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:14:
Deze week nog een 'actie' ontdekt: Als je bij Usenet Bucket een gratis proefperiode neemt, kun je via dat account 20% krijgen op een betaald abonnement door een Testimonial te schrijven, oftewel: schrijf hoe geweldig je ze vindt en je hebt voor een mooi prijsje een goede usenetprovider :)
En waar kan je die testimonial dan schrijven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-10 12:55
NewsgroupDirect heeft ook een leuke aanbieding op het moment, naast de korting op de block accounts is een jaarlijks unlimited account nu slechts $72.

Als je hier gebruik van maakt schijn je voor de rest van je lidmaatschap deze prijs jaarlijks te betalen.

Link: http://newsgroupdirect.co...ource=NGD+TB+Tuesday+List

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
jamiev90 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 07:54:
NewsgroupDirect heeft ook een leuke aanbieding op het moment, naast de korting op de block accounts is een jaarlijks unlimited account nu slechts $72.

Als je hier gebruik van maakt schijn je voor de rest van je lidmaatschap deze prijs jaarlijks te betalen.

Link: http://newsgroupdirect.co...ource=NGD+TB+Tuesday+List
Wou hem net posten, een super aanbieding. Slecht 4,40 euro per maand :D _/-\o_

Wie heeft ervaringen met newsgroupdirect?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:24

knakworst

Get more sats!

Het is een highwinds reseller.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kU7k9.png

Met een server in Amsterdam, verwacht ik een perfecte snelheid. Notice&Takedown heb je (zoals eigenlijk met alle providers) zeker last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:25:
[...]

Wou hem net posten, een super aanbieding. Slecht 4,40 euro per maand :D _/-\o_

Wie heeft ervaringen met newsgroupdirect?

:)
Ik heb afgelopen maart bij een actie van hen een 1Tb block account gekocht. Daarmee haal ik zo goed als alles tegen hoge snelheden binnen (afhankelijk van de drukte op de VPN servers of de DMCA N&TD). Via een zwiterse VPN haalde ik van de week nog de volle 120 Mbps UPC snelheid. Rechtstreeks via UPC verbonden met de eu server van Newsgroupdirect haal ik sowieso de volle snelheid maar ik scherm het liever af voor UPC ondanks dat ik SSL doe met Newsgroupdirect. Al met al ben ik best tevreden met Newsgroupdirect maar of ik ooit een abo zou gaan afsluiten denk ik niet, eigenlijk nergens meer gelet op de ontwikkelingen. Een block account is prima en daarbij kun je ook nog een aantal verbindingen sharen met iemand anders en de kosten delen. Ze hebben regelmatig acties met stuntprijzen voor block accounts en met 1 á 2 Tb kunnen de meesten best een hele tijd vooruit.
Overigens staat het block account niet op mijn naam want ik heb betaald met een anonieme 3V Card (prepaid credit card). Scheelt weer iets in privacy (hoop ik) ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik vind het heel vervelend wanneer de gedownloade bestanden een encryptie hebben en dat je moet renamen met quickpar. Ik moet dit over het netwerk doen daar die bestanden op mijn nas staan. Daarom heb ik een tooltje geschreven dat dit heel snel doet.

Je kan het programma hier downloaden: Par Quick Renamer

Het is eigenlijk heel eenvoudig: je opent het rename.par2 bestand en je ziet onmiddellijk de oorspronkelijke bestandsnamen, je hoeft dan enkel nog op de "play" knop te klikken om het effectief te renamen.

Feedback is altijd welkom.

Beste mods: als ik dit op een verkeerde plaats post, gelieve het te verplaatsen en het mij laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:57
alwaysleft schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:53:
[...]
En waar kan je die testimonial dan schrijven??
Inloggen op de website en dan onder het tabblad Acties.
Acties
Je hebt 1 promotie(s) beschikbaar!

Testimonial Promo (-20%)
This promotion earns you the right to 20% off all the buckets. But you first have to fill in a testimonial we can use on our website. So we both benefit! :)

Gebruik deze actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:52:
Hallo allemaal.

Ik vind het heel vervelend wanneer de gedownloade bestanden een encryptie hebben en dat je moet renamen met quickpar. Ik moet dit over het netwerk doen daar die bestanden op mijn nas staan. Daarom heb ik een tooltje geschreven dat dit heel snel doet.

Je kan het programma hier downloaden: Par Quick Renamer

Het is eigenlijk heel eenvoudig: je opent het rename.par2 bestand en je ziet onmiddellijk de oorspronkelijke bestandsnamen, je hoeft dan enkel nog op de "play" knop te klikken om het effectief te renamen.

Feedback is altijd welkom.

Beste mods: als ik dit op een verkeerde plaats post, gelieve het te verplaatsen en het mij laten weten :)
Ik heb het niet gebruikt, maar het idee vind ik wel goed. Ik hernoem alle nzb's voordat ik ze opsla in de map die door NZBGet wordt bewaakt. De download komt dan dus te staan in een map met de naam van het hernoemde nzbfile. Daarna copy en paste, en alles staat in het format zoals ik het graag zie, ik ben dan niet afhankelijk van het format waarin de poster de files heeft benoemd. Ik ga jouw programma dus niet gebruiken, maar kudo's voor je werk en idee, er zijn vast wel liefhebbers voor. Misschien een tip. In plaats van openen van rename.par2 het file slepen naar je programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Laatst online: 22-10 11:10
WeAreLegion schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:02:
[...]

Heb ik laatste paar dagen dat het wat trager is maar goed dat ding download wel door dus het maakt me verder niet zo heel veel uit :)
inderdaad, maar goed om te lezen dat t niet aan mijn verbinding ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuhh
  • Laatst online: 09-05-2014
Voor mensen die xsusenet.com gebruiken , maak daar maar geen geld meer naar over.
Sinds 10 april laten ze niks meer van ze horen.
Erg jammer ik had een betaald account ,maar dat werkt niet meer.
Op tickets wordt sinds dat datum niet meer opgereageerd.

Maar nu mijn vraag :-p :
Ik gebruik easyusenet en vind hem top!
Daarnaast heb ik een sunny account , xsusenet nu usenetbucket geworden.
Maar ik gebruikte xsusenet erg graag tegen takedowns ect , welke provider zit op dat zelfde netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 14:35
daantjuhh schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:55:
Maar nu mijn vraag :-p :
Ik gebruik easyusenet en vind hem top!
Daarnaast heb ik een sunny account , xsusenet nu usenetbucket geworden.
Maar ik gebruikte xsusenet erg graag tegen takedowns ect , welke provider zit op dat zelfde netwerk?
Zie: http://tweakers.net/ext/f/keoRi3juR8W0DCBUG6hldAJd/full.png
XS usenet, extreme usenet, en Sunny usenet zijn allemaal resellers van XLned.

(Ik neem aan dat die afbeelding in mijn TS nog een beetje kloppend is ;) )

Lang niks meer aan de TS gedaan, heeft er iemand nog goede tips? (Ik ben de laatste tijd niet zoveel meer met usenet bezig eerlijk gezegd, druk met studie enzo :P :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuhh
Lijkt wonderen te doen hier posten :P (tweakers bedankt! :) ).
Een vriend van mij wachtte 2 weken op antwoord bij xsusnet en vandaag krijgt hij antwoord net zoals ik.
En het werkt weer na 3weken bij hem(ook bij mij en vele andere).
Het gratis account weet ik niet.

@yannickie111
Ja die heb ik uiteraad bestudeerd ;) , mooie lijst.
Maar sunny en xsusenet hebben veel verschillen( wat bij de 1 kompleet is is niet bij de ander).
Dacht ook altijd dat pure en sunny hetzelfde waren aangezien ze allebei in Curacao zitten en ook nog op hetzelfde adres (http://www.usenetvergelijker.nl/providers/pure-usenet/ + http://www.usenetvergelijker.nl/providers/sunny-usenet/).

Studie? pfffffffff je moet toch ook wel eens ontspannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Ik heb nu al een tijdje newsxs en dat werkte prima. Echter begin ik nu ook last te krijge daar van takedowns. Wat is een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ferra schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:35:
Ik heb nu al een tijdje newsxs en dat werkte prima. Echter begin ik nu ook last te krijge daar van takedowns. Wat is een goed alternatief?
Overal zijn takedowns, gewoon kwestie van er snel bij zijn bij populaire series enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Ik ben in het overzicht eigenlijk wel benieuwd welke servers er in Nederland staan en welke in het buitenland. Het is wellicht handiger om een buitenlandse server te pakken ivm logging die nog opgevraagd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Logging kunnen ze ook bij een buitenlandse server opvragen. Als je hier bang voor bent kun je beter via VPN verbinding maken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-10 00:47
Heb mijn abonnement bij ExtremeUsernet weer verlengt met 15% korting, coupon code: KONING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 15:09
regmaster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Ik heb afgelopen maart bij een actie van hen een 1Tb block account gekocht. Daarmee haal ik zo goed als alles tegen hoge snelheden binnen (afhankelijk van de drukte op de VPN servers of de DMCA N&TD). Via een zwiterse VPN haalde ik van de week nog de volle 120 Mbps UPC snelheid. Rechtstreeks via UPC verbonden met de eu server van Newsgroupdirect haal ik sowieso de volle snelheid maar ik scherm het liever af voor UPC ondanks dat ik SSL doe met Newsgroupdirect. Al met al ben ik best tevreden met Newsgroupdirect maar of ik ooit een abo zou gaan afsluiten denk ik niet, eigenlijk nergens meer gelet op de ontwikkelingen. Een block account is prima en daarbij kun je ook nog een aantal verbindingen sharen met iemand anders en de kosten delen. Ze hebben regelmatig acties met stuntprijzen voor block accounts en met 1 á 2 Tb kunnen de meesten best een hele tijd vooruit.
Overigens staat het block account niet op mijn naam want ik heb betaald met een anonieme 3V Card (prepaid credit card). Scheelt weer iets in privacy (hoop ik) ;) .
Welke zwitserse vpn bedoel je? Momenteel werk ik met BlockNews (via SSL). Ik heb ook interesse in VPN maar is nieuw voor mij. Als ik dus een VPN huur kan ik deze dan samen met BlockNews gebruiken, of moet zoiets altijd ondersteund worden door de usenetprovider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Zie: http://tweakers.net/ext/f/keoRi3juR8W0DCBUG6hldAJd/full.png
XS usenet, extreme usenet, en Sunny usenet zijn allemaal resellers van XLned.
XSUsenet is een reseller van Tweaknews.

Ik kreeg gisteren ofzo een antwoord op een ticket van bijna een maand geleden. Inmiddels is mijn abonnement afgelopen en heb maar een andere server genomen.

Moet wel bekennen dat de DMCA takedowns via een Tweaknews server heel wat trager zijn dan welke server dan ook. Maar daarintegen is een abonnement in verhouding wel duurder dan iedere andere server, buiten Giganews om.

Als je van plan bent een abonnement bij usenet4u, let er dan wel op dat een Prepaid account gebruikt maakt van Eweka en de Abonnement vorm van Twekanews. Lekker dat ze dat ook niet vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 15:09
Zit je goed als je download via een SSL verbinding, of is een VPN beter (overdreven misschien)?

[ Voor 22% gewijzigd door buffy1966 op 09-05-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 23:57
buffy1966 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:27:
Zit je goed als je download via een SSL verbinding, of is een VPN beter (overdreven misschien)?
Ik neem aan dat je alleen legale dingen download, de rest mag hier toch niet besproken worden. Je zit dus sowieso altijd goed O-)

Met SSL kan alleen je Usenet provider zien wat je download, tussenliggende partijen (zoals je eigen ISP) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:57:
Als je van plan bent een abonnement bij usenet4u, let er dan wel op dat een Prepaid account gebruikt maakt van Eweka en de Abonnement vorm van Twekanews. Lekker dat ze dat ook niet vermelden.
Die info klopt niet, beide maken gebruik van dezelfde (cambrium) servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Even een advies van mij, ongevraagd en voor velen een open deur, maar niet iedereen realiseert zich, DAT>>> als je bij een server lid wordt, die in dollars afrekent, zeg een USA-server dus, je veel goedkoper uitbent, omdat de Euro zo sterk is. Persoonlijk word ik geen lid van een 59€ server, maar dus wel van 59$ server.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 09-05-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:03
En daarmee val je dus onder Amerikaans recht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuhh
SidewalkSuper schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:18:
En daarmee val je dus onder Amerikaans recht?
Ja IDD dat is ook iets wat mij vraagtekens geeft.
De amerikaanse brein is een stuk strenger , niet dat je iets illegaals download (maar bv per ongeluk O-) ).

//EDIT
Nog even over xsusenet , ja alles werkt weer ff en moet echt zeggen van takedowns nagenoeg nooit geen last.
Waren ze niet zo goed geweest hierin , was ik na de problemen miss wel weg geweest :*) .

[ Voor 25% gewijzigd door daantjuhh op 09-05-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romaaboy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-10-2020
Beste tweakers,

Mijn abbo bij powernems is net beëindigd en heb nu net internet 100 mb. Nu een weekje sunny gebruikt en ben erg tevreden (download met spotnet 10 mb/s) ik had het onbeperkt pakket. Nu vraag ik mijzelf af of er andere providers zijn en wat ik kwa pakket nodig heb om mijn 100mb volledig te benutten.

Ik ben op zoek naar pakket +/- 50 euro per jaar, die mijn 100 mb internet volledig ondersteund. Ik hoor graag suggesties vanuit jullie kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Misschien moet je eens beginnen bij de ts.
Als je daarna een hebt gevonden, vul je de naam in bij het zoekvlak. Het zoekvlak vind je bovenin het topic.
Tussen de resultaten vind je vast ervaringen en reviews.
Dan kom je er vast zelf wel uit.

Succes

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-10 23:50

Initial G

f.k.a. GKLQuake

cheapnews genomen, want ze zouden trager zijn met takedowns. Dat lijkt wel zo inderdaad. Maar de snelheid is nu slecht. 3-4MB/s, spitsuur is het toch ook niet echt?, I-telligent doet nu 7,4MB/s, had ik ook nooit vertragingen mee. Ziggo 90mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 07:04
Initial G schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:58:
cheapnews genomen, want ze zouden trager zijn met takedowns. Dat lijkt wel zo inderdaad. Maar de snelheid is nu slecht. 3-4MB/s, spitsuur is het toch ook niet echt?
's Morgens tussen 6-12 uur is de snelheid hoger, dan zou je wel het dubbele moeten halen. In de middag en avond zakt het hier ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrtA
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 18:58

GrtA

TEH

Sinds gisteren ben ik begonnen met Sickbeard/Sabnzbd (nu pas? ja, nu pas ;-)) middels een trial account bij Usenetbucket en ik ben onder de indruk hoe soepeltjes het opzetten hiervan ging. Met een klein uurtje, inclusief installeren van Python/SB/Sab, was alles werkend. Inmiddels heb ik ook het trial account aangevuld met een 90-dagen abo (met 20% korting na het schrijven van een korte 'testimonial' zoals iemand eerder in dit topic al schreef).

Snelheid was meteen prima. Ze claimen 400 MBit/s te bieden maar dat red ik toch niet met mijn 120Mb UPC abo. Mijn netwerkmonitor schommelde zo tussen de 100 en 110 Mbit/s dus da's prima.

Overigens ben ik de trafficlimiet (5GB) van het trial account gepasseerd maar het account doet het nog steeds dus wellicht dat ze meer kijken naar de duur van het account (7 dagen) dan de hoeveelheid data die je verbruikt...

I can hold my breath for ten minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 20:42
Ik heb altijd Sunny gehad en was er zeer tevreden over. Na enkele maanden afwezigheid vandaag weer mn account verlengd. Ik haal de maximale bandbreedte, echter alles wat ik binnen haal is verschrikkelijk incompleet. Heb inmiddels tal van verschillende materialen binnen gehaald, oud nieuw noem maar op, maar alles is erg incompleet. Ik snap er werkelijk niks van, maar het voelt een beetje als weggegooid geld zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-10 12:59
DaniWes schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:21:
Ik heb altijd Sunny gehad en was er zeer tevreden over. Na enkele maanden afwezigheid vandaag weer mn account verlengd. Ik haal de maximale bandbreedte, echter alles wat ik binnen haal is verschrikkelijk incompleet. Heb inmiddels tal van verschillende materialen binnen gehaald, oud nieuw noem maar op, maar alles is erg incompleet. Ik snap er werkelijk niks van, maar het voelt een beetje als weggegooid geld zo.
Bij mij is alles ook incompleet. Ik heb pure usenet, altijd tevreden geweest. Ieder bestand wat ik nu binnenhaal is incompleet, en niet te repareren.

Had overigens een maandje geleden voor een jaar verlengd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik gebruik al jaren XSnews, super tevreden over maar heb sinds vorige week glasvezel. Nu heb ik het elite abbonement en kom niet hoger dan 10 tot 13 mb per seconde. Nu zie ik in het begin post verschillende providers staan met grote snelheiden. In hoeverre is dat haalbaar? Ik heb namelijk nu ook het elite abbonement.. Speedtest geeft ook netjes 500+ mbit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:27

Red Boll

Kick Ass!

0xrubennft schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:09:
Nu heb ik het elite abbonement en kom niet hoger dan 10 tot 13 mb per seconde.
Sinds vandaag zit ik ook 400mbps i.p.v. 50mbps dus ik ben ook zoek naar iets vlotters.

Boven de 15MBps ben ik nog niet gekomen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben sinds kort overgestapt van Supernews naar Newsgroupdirect. Beide lijken overigens het zelfde resultaat te geven. Prijs is wel beter :-)

Maar nu werken de links in spotnet niet meer goed. En dan bedoel ik die tinyurl-links. Als ik daar op klik wordt er wel een pagina geopend, maar deze blijft blanco. Het lijkt pas gekomen te zijn nadat ik de provider-instellingen had over gezet naar de nieuwe gegevens. Ik heb daarna nog eens geprobeerd met de oude provider, maar daar werken ze nu ook niet meer. Geen idee of het toeval is of dat dit wel met elkaar te maken heeft. Ik heb spotnet opnieuw geïnstalleerd, maar zonder verbetering.

Iemand een oplossing?

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Doe een met shift dan opent ie in je browser als het goed is

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Zo simpel. Maar wel doeltreffend! Tnx!

Ik had wel al met Ctrl en Alt geprobeerd......maar shift...niet aan gedacht. Superrrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

0xrubennft schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:09:
Ik gebruik al jaren XSnews, super tevreden over maar heb sinds vorige week glasvezel. Nu heb ik het elite abbonement en kom niet hoger dan 10 tot 13 mb per seconde. Nu zie ik in het begin post verschillende providers staan met grote snelheiden. In hoeverre is dat haalbaar? Ik heb namelijk nu ook het elite abbonement.. Speedtest geeft ook netjes 500+ mbit aan.
Ik zit bij i-telligent en ik haal met mijn UPC 200Mbit 24MBps dus ik zit op mijn max.

Stuur ze een e-mail om te checken of 500Mbit ook haalbaar is want ik ken niemand met 500Mbit glasvezel.
cheapnews genomen, want ze zouden trager zijn met takedowns. Dat lijkt wel zo inderdaad. Maar de snelheid is nu slecht. 3-4MB/s, spitsuur is het toch ook niet echt?, I-telligent doet nu 7,4MB/s, had ik ook nooit vertragingen mee. Ziggo 90mbit.
7,4MBps klinkt als hun 60Mbit pakket dus jij hebt volgens mij hun middenste pakket, met hun hoogste pakket trek je makkelijk jouw 90Mbit vol.

[ Voor 27% gewijzigd door Sm0k3r op 14-05-2014 14:06 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:39

Major_ton

Shoot!

Iemand hier die ook geen verbinding heeft met Supernews? De website doet het ook niet.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Website doet het wel hoor.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/

[ Voor 44% gewijzigd door EWK op 14-05-2014 19:30 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:39

Major_ton

Shoot!

Heb jij de boel gefixed? ;) Alles werkt weer d:)b

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Major_ton schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Heb jij de boel gefixed? ;) Alles werkt weer d:)b
;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romaaboy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-10-2020
Ik zit te twijfelen over aanmelding bij sunny of bij frugal. Frugal mede omdat die gewoon 2 keer zo goedkoop is. Zijn er mensen met ervaringen met frugal en dan vooral met de snelheid die bereikt kan worden. (bijvoorbeeld met mijn 100mb).

Ik hoor graag van jullie ervaringen met beide providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapie
  • Laatst online: 24-09 09:22
Zelfde ervaring.Ik zie ook een duidelijke performance afname bij cheapnews. Vaak connection time outs bij spotnet updates.
Erg instabiel op piek momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

sunny heeft een retenti van 900 dagen en frugal van 300,
ik heb een 90 Mbit ISP abo dus kan niet zeggen of je volle bak haalt.
zelf vind ik Frugal wel lekker traag met takedowns.
de tests die ik uitgevoerd hebt met verschillende USP kwam frugal goed uit de test.
bij iemand anders weer wat slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
romaaboy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:28:
Ik zit te twijfelen over aanmelding bij sunny of bij frugal. Frugal mede omdat die gewoon 2 keer zo goedkoop is. Zijn er mensen met ervaringen met frugal en dan vooral met de snelheid die bereikt kan worden. (bijvoorbeeld met mijn 100mb).

Ik hoor graag van jullie ervaringen met beide providers.
Heb met beide ervaringen, Sunny Usenet trekt bij mij mijn 90 mbit verbinding redelijk vol. Frugal Usenet haalt maar 50 a 60 mbit. Belangrijk dus hoe belangrijk je snelheid vindt ;) Anders Frugal Usenet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Sm0k3r schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:03:
[...]

Ik zit bij i-telligent en ik haal met mijn UPC 200Mbit 24MBps dus ik zit op mijn max.
Hmmm, weten we dat ook, nu wil ik weten ook wie dan 500 aankan. Dus dat je met max speed server even 500 (dan wel 1000) haalt is helemaal niet gezegd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Supernews beweert tot 1000 te gaan,
Maar je pc moet dat ook bijhouden.
Denk aan harddisk en nic die CPU gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 01:06
Zijn er nog leuke aanbiedingen?
Usenetserver jaarabo is vandaag afgelopen...
Kan 'm weer nemen voor $96/year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-10 12:16
Ik kreeg vandaag een mailtje binnen van eweka met de volgende boodschap:

"Effective immediately you will receive a FREE VPN account from our partner, IPVanish. This account, a €10/mo. value, will remain free to use as long as your Eweka account remains active."

Geen gek extraatje dacht ikzelf alhoewel ik moet bekennen geen ervaringen te hebben met deze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
king_bass schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:52:

"Effective immediately you will receive a FREE VPN account from our partner, IPVanish. This account, a €10/mo. value, will remain free to use as long as your Eweka account remains active."

Geen gek extraatje dacht ikzelf alhoewel ik moet bekennen geen ervaringen te hebben met deze service.
Ik heb IPvanish en werkt echt super goed dus dat is zekers mooie aanbieding hoor :) helemaal als je router heb die openvpn ondersteund.

[ Voor 4% gewijzigd door WeAreLegion op 15-05-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Deezers schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:23:
Zijn er nog leuke aanbiedingen?
Usenetserver jaarabo is vandaag afgelopen...
Kan 'm weer nemen voor $96/year
Dit blijft altijd wel een leuke deal. Astraweb iedere 2 maanden voor 15 dollar. Zolang je wilt, en iedere 2 maanden op te zeggen http://www.news.astraweb.com/specials/2mospecial.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

Sjah schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:16:
[...]

Hmmm, weten we dat ook, nu wil ik weten ook wie dan 500 aankan. Dus dat je met max speed server even 500 (dan wel 1000) haalt is helemaal niet gezegd....
Neem een prepaid account van ze af en je komt er meteen achter of stuur ze een mail met jouw vraag, simpeler kan niet :P

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-10 15:33
king_bass schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:52:

Vreemd, ik heb ook nog een eweka abo (al jaren) maar ik heb geen mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:27

Red Boll

Kick Ass!

JeroenV_ schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:57:
[...]

Vreemd, ik heb ook nog een eweka abo (al jaren) maar ik heb geen mail gekregen.
Ik ook niet. Misschien is die bij ons in de spam bak terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-10 15:33
Heb ik gekeken, maar mijn gmail spambox is mooi schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10 10:53

Saven

Administrator

zit al een jaar niet meer bij eweka, veel te veel takedowns.. of is dat inmiddels weer verbeterd?
Pagina: 1 ... 47 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!