Kon je het al maanden niet meer gebruiken dan? Bij mij werkte het namelijk gewoon prima tot afgelopen maandag.Brad Pitt schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:35:
[...]
Nee, je krijgt geld terug dat er "nu" nog over was geweest. Had betaald tot augustus van dit jaar en al die tijd niets gehoord tot opeens nu. Da's wel makkelijk geld terug geven. Had een paar tientjes moeten hebben.
Sinds de periode dat het wel/niet/traag/snel/niet/traag/wel/niet was ben ik gestopt met checken en meteen overgestapt op een andere provider.sewer schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:30:
Kon je het al maanden niet meer gebruiken dan? Bij mij werkte het namelijk gewoon prima tot afgelopen maandag.
Nickname does not reflect reality
Even mijn "probleem" schetsen. Vorige week heb ik mij wat verdiept in het usenet gebeuren. Ik heb een blockaccount gekocht bij Astraweb en SAbnzb geinstalleerd. De eerste download verliepen goed (de snelheid was niet super maar dat ligt aan mijn ISP). Sommige bestanden waren niet volledig maar beschikten toch over genoeg repair blocks.
Nu haal ik een seizoen binnen (517d oud) waar episode 3 en 6 jammer genoeg niet gerepareerd kunnen worden (Error CRC failed) Wat zijn de mogelijkheden om deze episode alsnog te repareren?
Ik lees op een ander forum de beste setup voor SAbnzb eenje is met 2 servers? De primaire server en een backup server (Block Account)? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Nu haal ik een seizoen binnen (517d oud) waar episode 3 en 6 jammer genoeg niet gerepareerd kunnen worden (Error CRC failed) Wat zijn de mogelijkheden om deze episode alsnog te repareren?
Ik lees op een ander forum de beste setup voor SAbnzb eenje is met 2 servers? De primaire server en een backup server (Block Account)? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Dat klopt. Supernews (main) + Astraweb (block) is bijvoorbeeld een zeer goede combinatieIk lees op een ander forum de beste setup voor SAbnzb eenje is met 2 servers? De primaire server en een backup server (Block Account)? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hoe stel je die dan in zodat ze samen werken en elkaar niet tegenwerken? De primaire op "enable" en de secundaire op "enable" + "backup"?Bv202 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Dat klopt. Supernews (main) + Astraweb (block) is bijvoorbeeld een zeer goede combinatie
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Ik zit sinds kort bij http://www.123usenet.nl. Deze jongens leveren goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Hoe langer je een abonnement afsluit hoe goedkoper het is.
Via live support kun je eenvoudig en snel met je vragen terecht en ze hebben een retentie van 900+ dagen.
Even een vraagje.. tegen welke problemen lopen jullie aan bij het afsluiten van een nieuwsgroep/usenet abo? Dan heb ik het over technische problemen (foutmeldingen e.d.) en niet 'welk pakket het best bij mij past'.
Bedankt voor de reacties :-)
Via live support kun je eenvoudig en snel met je vragen terecht en ze hebben een retentie van 900+ dagen.
Even een vraagje.. tegen welke problemen lopen jullie aan bij het afsluiten van een nieuwsgroep/usenet abo? Dan heb ik het over technische problemen (foutmeldingen e.d.) en niet 'welk pakket het best bij mij past'.
Oh ja? Voor je internet provider waarschijnlijk wel maar die kunnen op hun beurt vast wel zien bij welke usenet leverancier jij je data binnen slurpt. Ze zien alleen niet wat je download.Gent32m schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:35:
Een voordeel van usenet tov P2P is dat je niet upload (en met usnet + SSL ben je helemaal anoniem)
Als zij met een rechterlijk bevel bij die betreffende provider aankloppen is het maar hopen dat die geen log van jouw downloads bij houd.
Of zit ik er helemaal naast?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
De meeste USP's melden duidelijk geen log's bij te houden, dus...westergas schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:38:
[...]
Oh ja? Voor je internet provider waarschijnlijk wel maar die kunnen op hun beurt vast wel zien bij welke usenet leverancier jij je data binnen slurpt. Ze zien alleen niet wat je download.
Als zij met een rechterlijk bevel bij die betreffende provider aankloppen is het maar hopen dat die geen log van jouw downloads bij houd.
Of zit ik er helemaal naast?
[ Voor 6% gewijzigd door TFHfony op 11-06-2012 20:41 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Op die block accounts zit toch een lagere retentie dan Supernews? Waarom dan zoiets als backup instellen?Bv202 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Dat klopt. Supernews (main) + Astraweb (block) is bijvoorbeeld een zeer goede combinatie
Zo goedkoop vind ik ze anders niet ??? helemaal niet voor iets wat zich nog moet bewijzen ....mathijs55 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:21:
Ik zit sinds kort bij http://www.123usenet.nl. Deze jongens leveren goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Hoe langer je een abonnement afsluit hoe goedkoper het is.
(laat ik nu niet voorbarig "SPAM" gaan schreeuwen

en komt nog bij dat er alleen gekozen kan worden tussen 8/20/120.Ted038 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:53:
[...]
Zo goedkoop vind ik ze anders niet ??? helemaal niet voor iets wat zich nog moet bewijzen ....
(laat ik nu niet voorbarig "SPAM" gaan schreeuwen
ik heb dadelijk 40 en dan zou ik dus gelijk een dure 120 abbo moeten nemen.
wat ik eigenlijk mis in de topic start is de header retentie van de usenet providers.
zou wel eens willen weten wie wat heeft.
gebruik zelf astraweb voor spotnet.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ideeën zijn welkom hoor![b][message=38395965,noline]chucky666 schreef op maandag 11 juni 2012]
wat ik eigenlijk mis in de topic start is de header retentie van de usenet providers.
zou wel eens willen weten wie wat heeft.
gebruik zelf astraweb voor spotnet.
Header retentie in spotnet met Sunnyusenet is bij mij 328 dagen. Wat bij jullie? Zelf nog 2 blocknet accounts met meer retentie. Maar header retentie met de huidige vorm van spotnet is inderdaaf handig om te vermelden. Maar het wordt nergens vermeld op de websites van de usenet providers..
Omdat Astraweb minder takedown requests krijgt (en dus minder mist).Freakster86 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:46:
[...]
Op die block accounts zit toch een lagere retentie dan Supernews? Waarom dan zoiets als backup instellen?
Klopt maar ik ben nogal wantrouwend van aardTFHfony schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:40:
[...]
De meeste USP's melden duidelijk geen log's bij te houden, dus...
De USP's kunnen op hun site zetten wat ze willen, er is toch niemand die het controleert. Met koeienletters op je site vermelden dat je niet logt kan voor sommige mensen een motivatie zijn om zich in te schrijven. Als de wetgeving plotseling veranderd en ze blijken toch stiekum een log te hebben hang je...
Weerhoud mij er niet van om lekker te leechen, in tegendeel zelfs. Maar het is wel iets om bij stil te staan vind ik.
Tja... Neem je een abbo bij een Amerikaanse USP die dit vermeld. En als blijkt dat ze het toch bewaard hebben, sue je ze voor een miljoenmiljard dollar...westergas schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:51:
[...]Klopt maar ik ben nogal wantrouwend van aard![]()
De USP's kunnen op hun site zetten wat ze willen, er is toch niemand die het controleert. Met koeienletters op je site vermelden dat je niet logt kan voor sommige mensen een motivatie zijn om zich in te schrijven. Als de wetgeving plotseling veranderd en ze blijken toch stiekum een log te hebben hang je...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Nog iemand problemen met hitnews ?
sinds 12-06-12 werkt het niet meer.
uploaden werkte al een paar dage niet.
Sinds vandaag kan ik ook niets downloaden (sabnzb)
op een windows machine grabit geinstalleerd en die geeft aan error 502
op de hitnews website kan ik met dezelfde gegevens wel inloggen en mijn acoount inzien ?
(80 Mbit account momenteel)
sinds 12-06-12 werkt het niet meer.
uploaden werkte al een paar dage niet.
Sinds vandaag kan ik ook niets downloaden (sabnzb)
op een windows machine grabit geinstalleerd en die geeft aan error 502
op de hitnews website kan ik met dezelfde gegevens wel inloggen en mijn acoount inzien ?
(80 Mbit account momenteel)
Newsgrabber eens geprobeerd en ik ben dik tevreden!
60mit genomen en met 5 van de 40 lijnen trek ik mijn 50mbit verbinding al helemaal vol.
Je mag het account sharen dus...
60mit genomen en met 5 van de 40 lijnen trek ik mijn 50mbit verbinding al helemaal vol.
klinkt interessant
heb zelf ook een 50mbit down van ziggo , dus een lijntje of 6 is dan voldoende.
(nogmaal doe ik eens in de maand een dagaccountje of testaccount en download dan alles wat ik wil, maar als dat sharen ook in de kosten kan
(nogmaal doe ik eens in de maand een dagaccountje of testaccount en download dan alles wat ik wil, maar als dat sharen ook in de kosten kan
Je kan als je 50Mbit hebt ook bij i-telligent een kijkje nemen, die doen ook aan accountsharing en bieden 50Mbit aan, scheelt je weer 50 cent zie ik netTed038 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:40:
klinkt interessant![]()
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Dan houd je dus 35 lijnen over voor die ander 10Mbit.... Sharen is leuk, maar als je met z'n zeg 4en tegelijk gaat downloaden (ieder 10 threads) dan ga je die 50Mbit ook door 4en delen. Houd je 12,5Mbit over.coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:26:
Newsgrabber eens geprobeerd en ik ben dik tevreden!
Bedoelde meer dat ik wat lijntjes van Coob over zou kunnen nemenSm0k3r schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:25:
[...]
Je kan als je 50Mbit hebt ook bij i-telligent een kijkje nemen, die doen ook aan accountsharing en bieden 50Mbit aan, scheelt je weer 50 cent zie ik net
Heb je gelijk in, inderdaad, maar weet niet hoe vaak precies je nu beiden tegelijk download, en hoe vaak niet .... Als die ander gewoon hele weekenden de lijn voltrekt is delen minder interessant , maar af en toe "iets" ophalen zal minder probleem zijn ....Freakster86 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:29:
[...]
Dan houd je dus 35 lijnen over voor die ander 10Mbit.... Sharen is leuk, maar als je met z'n zeg 4en tegelijk gaat downloaden (ieder 10 threads) dan ga je die 50Mbit ook door 4en delen. Houd je 12,5Mbit over.
Zelf kies ik vaak itemtje of 10 uit en laat dat in een nacht binnenhalen, daarna heb ik een tijsdje geen usenet meer nodig hoor . Mag gtraag een mooie film kijken, maar meer dan 5 per week gaat vervelen en zoveel "goede" films komen er niet uit
[ Voor 50% gewijzigd door Ted038 op 14-06-2012 12:37 ]
Puur uit bevestiging. Ik wil overstappen naar een goedkope nieuwsserver die account sharing toestaat en 50Mbit levert.
Maak ik dan met Eweka Standaard een goede keus?
Standaard account
- Snelheid tot 50 Mbit/s
- Tot 1395 dagen retentie
- Verbinden vanaf maximaal 8 IP-adressen tegelijk
Standaard account
- Snelheid tot 50 Mbit/s
50Mbit met 8 threads. Ik weet niet met hoeveel mensen je wilt gaan delen maar die 8 threads is dus de max.Aghanim schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:51:
Puur uit bevestiging. Ik wil overstappen naar een goedkope nieuwsserver die account sharing toestaat en 50Mbit levert.
Standaard account
- Snelheid tot 50 Mbit/s
Als je ze alle 8 nodig hebt voor de volle snelheid, zul je dus max 25Mbit halen als je met z'n 2en deelt.
Verwijderd
Eweka werkt erg goed, gebruik het zelf al jaren. De retentieclaims moet je wel met een korreltje zout nemen. Hoet groter het aantal dagen, des te meer reparatieblocks je nodig hebt. Posts van meer dan 1000 dagen oud kun je in de praktijk meestal vergeten
Ik download behoorlijk en mijn collega zo'n 10gb per week dus die 8 verbindingen zijn geen probleem.
Retentie van i-telligent is echt omhoog gegaan, geen halve mededeling maar een officiele mededeling lees ik op het forum: http://www.i-telligent.nl...opic.php?f=7&t=7&start=30
Net getest, ik heb goodfellas bluray gedownload en kwam 100% binnen, PAR bestanden niet nodig gehad en goodfellas zit op 821 dagen.
Als ze door blijven stijgen hoef ik mijn Astraweb niet meer bij te vullen, dus alleen maar beter voor mijn portomonnee!
Nu nog stoppen met roken en drinken maar dat is volledig off-topic
Ik ga zo nog iets ouders testen maar ik moet dan wel iets vinden waar ik wat aan heb, update volgt later.
edit: ze zijn niet super met reclame of mails, als ik niet vanuit verveling het forum ging bekijken dan zou ik er niet eens achter zijn gekomen want een mail heb ik hier niet over gehad.
edit2: 916 dagen komt niet compleet binnen, 878 dagen 100% compleet zonder PAR bestanden te hoeven gebruiken.
[ Voor 22% gewijzigd door Sm0k3r op 14-06-2012 19:14 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Op deze manier wordt I-Telligent wel een serieuze concurrent. Vooral de support steekt kop en schouders bovenuit en nu zijn ze met de retentie bezig. Het is idd jammer dat ze niet aan de grote klok hangen over de uitbreiding maar misschien heeft dit ook wel een andere reden.
mijn astraweb en sunny lopen binnenkort af en ben wat aan het rondkijken.
nu zit ik bij supernews te kijken, maar heeft giganews veel last van takedowns
aangezien ik nu bv zonder last hbo series kan downloaden, en bij andere dit weer niet lukt.
en heb je dan bij spotnet ook de post tot het begin ?
968 dagen geloof ik.
nu zit ik bij supernews te kijken, maar heeft giganews veel last van takedowns
aangezien ik nu bv zonder last hbo series kan downloaden, en bij andere dit weer niet lukt.
en heb je dan bij spotnet ook de post tot het begin ?
968 dagen geloof ik.
[ Voor 37% gewijzigd door chucky666 op 15-06-2012 12:52 ]
Ik heb het topic doorgelezen en wil graag een news server voor een jaar inkopen, maar wat is de beste voor het minste geld per jaar?
Ik heb altijd gebruik gemaakt van Eweka, maar elke paar maanden een nieuwe betaling doen bevalt mij niet en ben ook duurde uit.
Alvast bedankt voor het advies.
Ik heb altijd gebruik gemaakt van Eweka, maar elke paar maanden een nieuwe betaling doen bevalt mij niet en ben ook duurde uit.
Alvast bedankt voor het advies.
Neem een 3 mnd abootje op sunny usenet. Of als jij wilt een jaar. Valt een weekje gratis te proberen.
Of pak SuperNews.
Of pak SuperNews.
Thanks voor de info.Sjah schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:14:
Neem een 3 mnd abootje op sunny usenet. Of als jij wilt een jaar. Valt een weekje gratis te proberen.
Of pak SuperNews.
Hmm Newsleecher onbruikbaar omdat hun server er kompleet uit ligt...
Meer mensen hier last van?
Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.
telt dat ik er hier nu over moet lezen als "last van hebben"BazerK schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:31:
Hmm Newsleecher onbruikbaar omdat hun server er kompleet uit ligt...![]()
Laat maar, server schijnt er een halve dag uitgelegen te hebben. Dat houdt in dat je licencie (die online geschecked wordt) ook niet werkt en dus NL onbruikbaar maakt.BazerK schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:31:
Hmm Newsleecher onbruikbaar omdat hun server er kompleet uit ligt...![]()
Is inmiddels weer online...
Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.
Klopt, ik downloadde gister perongeluk iets van 860 dagen oud. Maar had al een NZB gemaakt voor eenzelfde versie van 240 dagen. Blijken ze allebei binnen gekomen te zijn. Echt een relaxte USP nu met deze beste retentie. Iemand een idee hoe ver ze willen gaan? Met de huidige HDD-prijzen lijkt het me ook wel een grens te hebben...Sm0k3r schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:53:
[...]
Retentie van i-telligent is echt omhoog gegaan, geen halve mededeling maar een officiele mededeling lees ik op het forum: http://www.i-telligent.nl...opic.php?f=7&t=7&start=30
Net getest, ik heb goodfellas bluray gedownload en kwam 100% binnen, PAR bestanden niet nodig gehad en goodfellas zit op 821 dagen.
Als ze door blijven stijgen hoef ik mijn Astraweb niet meer bij te vullen, dus alleen maar beter voor mijn portomonnee!![]()
Nu nog stoppen met roken en drinken maar dat is volledig off-topic
Ik ga zo nog iets ouders testen maar ik moet dan wel iets vinden waar ik wat aan heb, update volgt later.
edit: ze zijn niet super met reclame of mails, als ik niet vanuit verveling het forum ging bekijken dan zou ik er niet eens achter zijn gekomen want een mail heb ik hier niet over gehad.
edit2: 916 dagen komt niet compleet binnen, 878 dagen 100% compleet zonder PAR bestanden te hoeven gebruiken.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
I-telligent groeit gewoon gestaag naar mijn weten. Echter is het zo dat ze tot 500 dagen garanderen. Alles daarboven is een beetje goed geluk. Naar verluid lukt dat gewoon prima (al dan niet met repairs), maar iemand zei het een tijdje terug nog in dit topic: Ze willen daar geen reclame mee maken. Dat vinden ze niet 'eerlijk'.
Officieel is het ook 800 hoor. Maar tot 900 haal je een hoop gewoon binnen.Freakster86 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:14:
I-telligent groeit gewoon gestaag naar mijn weten. Echter is het zo dat ze tot 500 dagen garanderen. Alles daarboven is een beetje goed geluk. Naar verluid lukt dat gewoon prima (al dan niet met repairs), maar iemand zei het een tijdje terug nog in dit topic: Ze willen daar geen reclame mee maken. Dat vinden ze niet 'eerlijk'.
Onze officiele retentie is verhoogd naar +800 dagen en tot 900 dagen hebben wij een compleetheid van 95%.
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Op hun homepage zie ik nog steeds 500+ staanNoxiuZ schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:33:
[...]
Officieel is het ook 800 hoor. Maar tot 900 haal je een hoop gewoon binnen.
[...]
in de"plaatjes" van abbo vormen staat inderdaad 500+ , in de tekst staat 800 +Freakster86 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:43:
[...]
Op hun homepage zie ik nog steeds 500+ staan
en aangezien ze aan beide voldoen hebben ze in beide gevallebn gelijk
Verwijderd
Ik wil aan de vriend van mijn schoonzus een half jaar supernews cadeau geven, maar hoe doe je dat?
Ik kan wel betalen met mijn creditcard of paypal, maar als het half jaar over is moet hij niet op mijn gegevens weer een half jaar of meer kunnen kopen, althans dat is niet de bedoeling (eerst maar even zien of de relatie stand gaat houden, ze hebben nog niet zo lang samen zeg maar).
Is daar een oplossing voor? Ik meen dat ik niet de betaalgegevens kan wissen als ik een abonnement afsluit en ik vertrouw hem niet echt me mijn creditcardgegevens (gezien wat dingen uit zijn verleden).
Tips?
Ik kan wel betalen met mijn creditcard of paypal, maar als het half jaar over is moet hij niet op mijn gegevens weer een half jaar of meer kunnen kopen, althans dat is niet de bedoeling (eerst maar even zien of de relatie stand gaat houden, ze hebben nog niet zo lang samen zeg maar).
Is daar een oplossing voor? Ik meen dat ik niet de betaalgegevens kan wissen als ik een abonnement afsluit en ik vertrouw hem niet echt me mijn creditcardgegevens (gezien wat dingen uit zijn verleden).
Tips?
met ideal betalen voor 6 maanden en dan na een week opzeggen, dan zal die na een half jaar niet verlengt worden 
ik weet het trouwens niet met supernews, heb het nu even genomen maar ik zag gisteravond me download heel de tijd golfen tussen de 8 en 14 mb.
is dat altijd bij supernews ?
ik weet het trouwens niet met supernews, heb het nu even genomen maar ik zag gisteravond me download heel de tijd golfen tussen de 8 en 14 mb.
Nee met Supernews haal ik 99% van de tijd 200 Mbit (25 MB/s) heel af en toe zit er wel is een klein kinkje in de kabel
Verwijderd
Ik heb een probleempje,
Bij verschillende nzb posts als ik die probeer af te halen krijg ik 0mb/s.
Terwijl men client (sabnzbd) zogezegd de files aan het binnenhalen is.
Na de download komt er een error (Out of servers retention ?).
Als ik dit opzoek zou dit te maken hebben met dat de files te oud zijn en niet meer beschikbaar zijn op de newsserver. Dit lijkt me raar omdat de posts slechts een maand ofzo oud zijn....
Ik gebruik Eweka. Zou het kunnen dat er bepaalde news groups een heel korte retentie hebben bij hen ?
Bij andere populairdere nzb's heb ik dan geen problemen..
Aan wie ligt dit nu ? aan Eweka ? Deze posts van een maand oud zou ik toch moeten kunnen afhalen.
Als ik dit opzoek zou dit te maken hebben met dat de files te oud zijn en niet meer beschikbaar zijn op de newsserver. Dit lijkt me raar omdat de posts slechts een maand ofzo oud zijn....
Ik gebruik Eweka. Zou het kunnen dat er bepaalde news groups een heel korte retentie hebben bij hen ?
Aan wie ligt dit nu ? aan Eweka ? Deze posts van een maand oud zou ik toch moeten kunnen afhalen.
Om wat voor content gaat het? Serie's van HBO? Eweka staat er om bekend om aan 'takedown' te doen.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:04:
Ik heb een probleempje,
Verwijderd
het gaat om UFC (ultimate fighting championship) afleveringen. Weird... volgens nzbindex geen problemen met die posts.
Verwijderd
Ach ja, dat is een slim plan. Dan komen mijn creditcardgegevens er niet in te staan.chucky666 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:41:
met ideal betalen voor 6 maanden en dan na een week opzeggen, dan zal die na een half jaar niet verlengt worden
Top, dat ga ik even regelen.
Probeer even de eu of juist niet de eu server, een van de twee doet het ook niet lekker bij mij.chucky666 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:41:
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 13:18 ]
Verwijderd
Bekend probleem met Eweka voor deze specifiek "serie". Denk dat ze veel notice en takedown verzoeken krijgen want de serie is vaak een paar dagen naar de post al niet meer binnen te halen.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:13:
het gaat om UFC (ultimate fighting championship) afleveringen. Weird... volgens nzbindex geen problemen met die posts.
Meer mensen last van incomplete posts van 800-900 dagen oud via Supernews?
Zelfs de pars haalt ie niet compleet binnen...
Maakt het uit of je de EU of US server gebruikt?
Verwijderd
Ik had al een vermoeden dat het aan Eweka lag.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:38:
[...]
Bekend probleem met Eweka voor deze specifiek "serie". Denk dat ze veel notice en takedown verzoeken krijgen want de serie is vaak een paar dagen naar de post al niet meer binnen te halen.
Heel jammer dit
Welke newsserver doet niet aan takedowns
Ze kunnen allemaal last krijgen hiervan. Maar kijk naar de grootsten, die zijn voor een EMI e.d. orga's het makkelijkste omdat ze met een verzoek in een keer een hoop volk chago krijgen.
Bij I-telligent heb ik er nog nooit last van gehad in ieder geval, dat kan ik je alleen mede delen. En Eweka volgens mij vooral vanwege de overname door Supernews (volgens mij waren ze door hun overgenomen, toch?)
Bij I-telligent heb ik er nog nooit last van gehad in ieder geval, dat kan ik je alleen mede delen. En Eweka volgens mij vooral vanwege de overname door Supernews (volgens mij waren ze door hun overgenomen, toch?)
Verwijderd
Ik meen dat de EU of US niet moet uitmaken, maar proberen kan geen kwaad. Ik heb geen problemen met de EU server hier, maar ik merkte laatste wel dat een bestand van 900 dagen wel opeens een stuk langzamer ging (300KB/sec ipv 14 MB/sec). Misschien is daar wat beschadigd voor sommige bestanden.Dennis Lammers schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:10:
Meer mensen last van incomplete posts van 800-900 dagen oud via Supernews?
Verwijderd
Om de US server te bereiken moet je news.us.supernews.com invoeren. De news.supernews.com en news.eu.supernews.com verwijzen naar de EU server. Maar bij gebruik van o.a. DNS Advantage wordt je via news.supernews.com wel doorverwezen naar de US server.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 20:09 ]
Wat ik zelf niet snap...wat moet een USP met je n.a.w. gegevens? Al die velden zijn verplicht terwijl zij alleen een email adres en je €€€ nodig hebben.
Edit laat maar, sommigen (XS usenet bijvoorbeeld) hebben het wel begrepen
Edit laat maar, sommigen (XS usenet bijvoorbeeld) hebben het wel begrepen
[ Voor 21% gewijzigd door westergas op 18-06-2012 21:00 ]
Ik zit bij supernews maar heb het idee dat het langzamer gaat dan in het begin, mijn Max ligt normaal op de 14 MB/s en de laatste tijd meer rond de 10 a 11.
Hoe kun je testen of het aan de provider ligt of aan supernews?
Je kan kijken wat je bij speedtest.ziggo.nl haalt of een 1 GB file binnen halen bij speedtest,bbned.nl. Kijken of de snelheid dan schommelt. Heb je alle lijnen in gebruik?
Verwijderd
Heb nu xennews , geen problemen daar met verwijderde postsNoxiuZ schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:38:
Ze kunnen allemaal last krijgen hiervan. Maar kijk naar de grootsten, die zijn voor een EMI e.d. orga's het makkelijkste omdat ze met een verzoek in een keer een hoop volk chago krijgen.
Verwijderd
Na Ewaka en Lightningusenet (wist niet eens dat er zoveel gezeik met laatstgenoemde was
) eindelijk weer eens een abonnementje genomen, beetje vergeleken op usenetvergelijksite(s) en een maandje genomen bij UseNet Pro. Kijken of het wat is
. Ervaringen, of zijn er betere?
Verwijderd
Echt slechte zijn er eigenlijk niet, enige verschillen zijn nog wat retentie en of je de verbinding mag delen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:16:
Ervaringen, of zijn er betere?
Verwijderd
Ah ok! Mijn internetverbinding is niet supersnel, maar nog suggesties verder? Retentie vind ik belangrijk, delen van verbinding en/of snelheid geef ik dus voor nu wat 'minder' om.
Zelfde probleem sinds een paar weken bij Ziggo & Supernews. Kom niet boven de 8MB/s uit. Proef abootje bij Sunny Usenet loopt wel goed: 14,1MB/s. Lijkt erop dat de verbinding tussen Ziggo en Supernews aan z'n max zit, of geknepen wordt.Le_Freak ! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:43:
Ik zit bij supernews maar heb het idee dat het langzamer gaat dan in het begin, mijn Max ligt normaal op de 14 MB/s en de laatste tijd meer rond de 10 a 11.
[ Voor 3% gewijzigd door connos op 20-06-2012 20:07 ]
Verwijderd
Ik haal nog wel 13,8 a 14 MB/sec met de eu server en ssl aan. Had wel problemen vorige week, maar ook met normaal internet en heb een monteur gehad en die gaf een nieuwe grote wifi ubee modem.connos schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:06:
Zelfde probleem sinds een paar weken bij Ziggo & Supernews. Kom niet boven de 8MB/s uit.
Nou ik bekijk dit topic ook maar even door, ben zeer ontevreden over eweka geworden dus de vraag is wat is op dit moment nu een betere keuze voor mij.
Heb een 60mbit lijn en stel ondersteuning toch wel op prijs, of zit ook hier niet zo veel verschil in?
De retentie is voor mij tevens belangrijk, eweka had hier ondanks wat ze aan gaven toch moeite mee in veel gevallen en tja dan schiet het niet op natuurlijk.
Ook vroeg ik me af of het uitmaakt of 1 van de keuzes engels is en dan bedoel ik met de snelheid of je dit gaat merken of niet.
Ben benieuwd wat de mensen die eweka hadden nu gebruiken.
Editje:
Zit nu naar onderstaande te kijken, wellicht is dat een goede optie als vervanging van eweka, maar welke nu de beste keuze is daar kom ik zo 1 2 3 niet helemaal uit.
Supernews
Newsgrabber
SunnyUsenet
Heb een 60mbit lijn en stel ondersteuning toch wel op prijs, of zit ook hier niet zo veel verschil in?
De retentie is voor mij tevens belangrijk, eweka had hier ondanks wat ze aan gaven toch moeite mee in veel gevallen en tja dan schiet het niet op natuurlijk.
Ook vroeg ik me af of het uitmaakt of 1 van de keuzes engels is en dan bedoel ik met de snelheid of je dit gaat merken of niet.
Ben benieuwd wat de mensen die eweka hadden nu gebruiken.
Editje:
Zit nu naar onderstaande te kijken, wellicht is dat een goede optie als vervanging van eweka, maar welke nu de beste keuze is daar kom ik zo 1 2 3 niet helemaal uit.
Supernews
Newsgrabber
SunnyUsenet
[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 21-06-2012 10:17 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Ik zou test account van supernews aanvragen (= gratis), dat werkt hier heerlijk en ik kom oorspronkelijk van eweka af. Dan kan je dat even testen.pino85 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 04:48:
Persoonlijk denk ik dat SunnyUseset als basis abo erg goed is. Mocht je hogere retentie willen, gebruik dan een block account ernaast (ben ik geen fan van) of spaar alles op en vraag 1 maand supernews aan en haal 't in die maand allemaal binnen.pino85 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 04:48:
Supernews
6,99 p/m of 69,- p/j. Super hoge retentie en snelheid is (hier met 50Mbit) altijd optimaal. Nog nooit gebruik gemaakt van hun helpdesk o.i.d. Enkel 1x opgezegd en dat was binnen een paar uur geregeld.
Newsgrabber
Geen ervaring mee.
SunnyUsenet
Ik heb hier het unlimited account van. Per maand iets duurder dan Supernews, tenzij je per 3 maanden/half jaar/jaar gaat betalen. Met 20 lijntjes heb ik met 3 andere personen keurig kunnen sharen. Geen enkel probleem mee gehad. Alleen de retentie is 'maar' 900 dagen. Dit haal je gewoon is mijn ervaring. Ik had echter behoefte aan meer retentie (100GB in wachtrij dat ouder was) en heb dus ook weer supernews erbij genomen.
Ik zal dat eens gaan aanvragen.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:16:
[...]
Ik zou test account van supernews aanvragen (= gratis), dat werkt hier heerlijk en ik kom oorspronkelijk van eweka af. Dan kan je dat even testen.
Sunny is volgens mij inderdaad ook goedkoper dan de andere 2.Freakster86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:24:
[...]
Persoonlijk denk ik dat SunnyUseset als basis abo erg goed is. Mocht je hogere retentie willen, gebruik dan een block account ernaast (ben ik geen fan van) of spaar alles op en vraag 1 maand supernews aan en haal 't in die maand allemaal binnen.
Per jaar 69.99 euro van supernews tegen over 55.56 euro van Sunny, een retentie van 1000 dagen+ zou wel mijn voorkeur hebben maar is geen wereld ramp als dit niet het geval is.
Sunny bied 15 lijntjes bij 60mbit waar Super weer 30 bied, Sunny bied 60mbit waar super ongelimiteerd is.
De ondersteuning is dan eigenlijk het enige wat ik nog niet door heb maar bij beiden zal het wel redelijk tot goed zijn.
Ik ga ze nog wat beter door spitten en de knoop door hakken.
[ Voor 74% gewijzigd door pino85 op 21-06-2012 12:24 ]
Liefhebber van Tweakers
Eerder in dit topic werd http://www.pureusenet.nl/ genoemd. Die is naar mijn gevoel beetje onder gesneeuwd.
Volgens websitegegevens zit er dezelfde groep achter als Sunny.
Ik vind de website wat kouder, maar verder heel duidelijk. Je merkt wel dat het nog startend is... geen enkele twitter beicht bijvoorbeeld
Maar alles werkt stabiel. Dingen die ik niet met Eweka kon downloaden, lukken nu wel en volledig compleet.
Op jaar basis maar 30cent ofzo duurder per maand dan Sunny, maar hogere retentie... tot 1100dagen... Alleen wat minder connecties dan (12 tegen over 20 van sunny).
Eweka was echt een drama voor mij... ik sloot voor een jaar af (terwijl je geen korting krijgt) en veel incompleet. Omdat Pure vrij nieuw is heb ik nu even 3 maanden afgesloten, maar alles werkt simpel en soepeltjes... Beste ervaring tot nu toe... (Heb XSnews gehad, NewsXS, XLned en Eweka)
Wilde eerst eigenlijk Supernews doen, maar daar mocht ik officieel niet delen... en aangezien ik via Nas, werk en broer download was dat niet handig, maar ieder nu 6 lijntjes en haal volle snelheid op me glasvezellijntje.
Volgens websitegegevens zit er dezelfde groep achter als Sunny.
Ik vind de website wat kouder, maar verder heel duidelijk. Je merkt wel dat het nog startend is... geen enkele twitter beicht bijvoorbeeld
Maar alles werkt stabiel. Dingen die ik niet met Eweka kon downloaden, lukken nu wel en volledig compleet.
Op jaar basis maar 30cent ofzo duurder per maand dan Sunny, maar hogere retentie... tot 1100dagen... Alleen wat minder connecties dan (12 tegen over 20 van sunny).
Eweka was echt een drama voor mij... ik sloot voor een jaar af (terwijl je geen korting krijgt) en veel incompleet. Omdat Pure vrij nieuw is heb ik nu even 3 maanden afgesloten, maar alles werkt simpel en soepeltjes... Beste ervaring tot nu toe... (Heb XSnews gehad, NewsXS, XLned en Eweka)
Wilde eerst eigenlijk Supernews doen, maar daar mocht ik officieel niet delen... en aangezien ik via Nas, werk en broer download was dat niet handig, maar ieder nu 6 lijntjes en haal volle snelheid op me glasvezellijntje.
Ik zie het inderdaad, waarom is deze nog niet opgenomen in de ts, ze zullen te nieuws zijn?
Dus dezelfde groep als achter Sunny, dan zal dat wel goed zitten neem ik aan, wel 200 dagen meer retentie alleen wel weer minder lijntjes en ietsjes duurder.
Edit:
Ik las in het topic ook dat als een aanbieder bekend is en groot dat de kans op succesvol een serie binnen krijgen kleiner word, is dit echt waar? if so is sunny dan niet de betere keuze of deze laatste nieuwe waar ook de groep achter sunny zit want super bestaat zag ik al sinds de jaren 90.
Ik heb gewoon echt geen zin dat ik weer veel issue'krijg met bepaalde series zoals het bekende true blood bv( eweka verhaal)
Dus dezelfde groep als achter Sunny, dan zal dat wel goed zitten neem ik aan, wel 200 dagen meer retentie alleen wel weer minder lijntjes en ietsjes duurder.
Edit:
Ik las in het topic ook dat als een aanbieder bekend is en groot dat de kans op succesvol een serie binnen krijgen kleiner word, is dit echt waar? if so is sunny dan niet de betere keuze of deze laatste nieuwe waar ook de groep achter sunny zit want super bestaat zag ik al sinds de jaren 90.
Ik heb gewoon echt geen zin dat ik weer veel issue'krijg met bepaalde series zoals het bekende true blood bv( eweka verhaal)
[ Voor 51% gewijzigd door pino85 op 21-06-2012 12:29 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik heb een week gratis PureUsenet Unl. aangevraagd. Eens kijken wat voor snelheid je haalt per thread. Ook de retentie even testen 
AS is toegestaan toch?
edit;
Je krijgt echt precies dezelfde welkoms mail als bij Sunny.
AS is toegestaan toch?
edit;
Je krijgt echt precies dezelfde welkoms mail als bij Sunny.
[ Voor 18% gewijzigd door Freakster86 op 21-06-2012 13:18 ]
Laat even weten hoe het bevalt :)!
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Ben zelf nog wel tevreden over Eweka, retentie is bij lange na niet wat geadverteerd wordt maar dat geeft bij mij maar zelden problemen.
Heb een aantal jaar terug wat verschillende news providers vergeleken en het viel me toen op dat een hoop providers, zoals Yabse en wat je toen nog meer had dezelfde backend hebben. Toen ik bij 1 provider disconnects, incompletes en trage verbindingen had, gebeurde dat ook bij veel andere providers.
Heb een aantal jaar terug wat verschillende news providers vergeleken en het viel me toen op dat een hoop providers, zoals Yabse en wat je toen nog meer had dezelfde backend hebben. Toen ik bij 1 provider disconnects, incompletes en trage verbindingen had, gebeurde dat ook bij veel andere providers.
Ik zit al een tijdje samen met een maat van me bij hitnews
nou zag ik dit topic toevallig en las even de TS
en de UNS newsserver ziet er zeer interresant uit.
iemand ervaring met deze provider?
Laat maar zitten nu ik de prijzen goed heb begrepen is het niet meer zo interresant
nou zag ik dit topic toevallig en las even de TS
en de UNS newsserver ziet er zeer interresant uit.
iemand ervaring met deze provider?
Laat maar zitten nu ik de prijzen goed heb begrepen is het niet meer zo interresant
[ Voor 18% gewijzigd door ocwil op 21-06-2012 14:43 ]
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Pure usenet getest
Snelheid (50Mb hier) haal ik wel. Heb ik 5 tot 6 threads voor nodig.
Retentie; 1050 dagen komt iets beschadigd binnen. Repair is noodzakelijk, maar lukt wel. Echter is de snelheid echt belabberd. 12 threads en dan haal ik tussen de 700 en 1300kb/s. Gaat heel erg op en neer.
Retentie; 1050 dagen komt iets beschadigd binnen. Repair is noodzakelijk, maar lukt wel. Echter is de snelheid echt belabberd. 12 threads en dan haal ik tussen de 700 en 1300kb/s. Gaat heel erg op en neer.
Niet stabiel dus, dan valt die voor mij af al vraag ik me wel af of anderen wel met zo goed als volle snelheid iets van meer dan 1000 dagen oud binnen halen want dat weet ik niet.
[ Voor 61% gewijzigd door pino85 op 21-06-2012 16:36 ]
Liefhebber van Tweakers
Supernews doet hier alles met volle snelheid (50Mb). Geen enkele problemen daar mee.
Sunny is eigenlijk afhankelijk van jezelf. Met hoeveel mensen share je de verbinding. Download je tegelijkertijd. Hoe oud is de post etc. etc. Ik heb er zelf heel af en toe last van dat de snelheid (met 8 threads) iets minder is, maar ik deel dan ook met 3 andere.
Sunny is eigenlijk afhankelijk van jezelf. Met hoeveel mensen share je de verbinding. Download je tegelijkertijd. Hoe oud is de post etc. etc. Ik heb er zelf heel af en toe last van dat de snelheid (met 8 threads) iets minder is, maar ik deel dan ook met 3 andere.
Naja niet stabiel...pino85 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:36:
Niet stabiel dus, dan valt die voor mij af al vraag ik me wel af of anderen wel met zo goed als volle snelheid iets van meer dan 1000 dagen oud binnen halen want dat weet ik niet.
Met Eweka had ik dat ook met sommige oude files...
Zullen ze goedkopere machines voor gebruiken... Ik ben allang blij dat ik die "oude meuk" ieder geval kan binnen halen... al is het met 1mb ipv 10mb.
Ik zou het met niemand anders gaan sharen dus dan heb ik er niet veel last van.Freakster86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:08:
Supernews doet hier alles met volle snelheid (50Mb). Geen enkele problemen daar mee.
Sunny of Supernieuws tja beiden zijn denk ik gewoon goed naar super vanwege de retentie en aantal verbindingen/unlimited download snelheid maar aan andere kant sunny omdat die zo ver ik lees/zie wat kleinschaliger zijn en takedown requests dan wellicht minder snel voorkomen en niet onbelangrijk de prijs.
Word even wikken en wegen en dan gewoon knoop door hakken!
Daar heb je wel gelijk in, binnen halen is beter dan het niet kunnen.Mau_Maus schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:31:
[...]
Naja niet stabiel...
Met Eweka had ik dat ook met sommige oude files...
Zullen ze goedkopere machines voor gebruiken... Ik ben allang blij dat ik die "oude meuk" ieder geval kan binnen halen... al is het met 1mb ipv 10mb.
[ Voor 53% gewijzigd door pino85 op 21-06-2012 18:12 ]
Liefhebber van Tweakers
Welk pakket heb je afgenomen? Met het XL pakket had ik alle 12 verbindingen nodig om de max er uit te halen, wat niet echt optimaal is voor op een NAS.Freakster86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:57:
Pure usenet getest
Met Lightning Usenet 50Mb lukte het ook om met 4 verbindingen die 50Mb te behalen.
Bij welke provider is de snelheid niet gelimiteerd per thread? Of zit je dan altijd aan een onbeperkt pakket te denken?
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Als je series gelijk binnenhaalt met SickBeard, dan heb je geen last van die takedowns. Ik heb er zelf slechts 1x last van gehad. En ik zou als ik jou was gewoon een maand abo nemen. Kun je overstappen wanneer je wilt. Ik betaal voor Sunny ook max. 3 maanden vooruit.pino85 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:48:
[...]
Ik zou het met niemand anders gaan sharen dus dan heb ik er niet veel last van.
Sunny of Supernieuws tja beiden zijn denk ik gewoon goed naar super vanwege de retentie en aantal verbindingen/unlimited download snelheid maar aan andere kant sunny omdat die zo ver ik lees/zie wat kleinschaliger zijn en takedown requests dan wellicht minder snel voorkomen en niet onbelangrijk de prijs.
Word even wikken en wegen en dan gewoon knoop door hakken!
Je zou nog de XXL variant kunnen testen. Die had ik genomen en trok 50Mb met de helft van de verbindingen vol.Brickman schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:12:
[...]
Welk pakket heb je afgenomen? Met het XL pakket had ik alle 12 verbindingen nodig om de max er uit te halen, wat niet echt optimaal is voor op een NAS.
Met Lightning Usenet 50Mb lukte het ook om met 4 verbindingen die 50Mb te behalen.
Ik ken sickbeard niet maar zal er eens in gaan verdiepen wat dat is.
Liefhebber van Tweakers
Ik heb begin deze week een maand sunny besteld. Ik merk dat er grote verschillen op de download snelheid zit. Ik heb een 80 mb/s abbo. Soms haal ik via SAbnzbd 8MB/s en even later terug maar 1MB/s. Dit gebeurt zoveel bij oude als nieuwere nzb's. Dus dit ligt aan Sunny?
Heb nu even een test week afgesloten, haal nu 7.5mb's heb een 60mbit lijn dus op zich is dat toch wel netjes denk ik, zal eens in de gaten houden of er grote verschillen komen bij nieuwe en oudere nzb's.
Heb even wat dingen met sunny binnen gehaald en hier voor met anderen zoals oa eweka/hitnews en het valt me wel op dat sunny niet erg stabiel is in de snelheid, springt van hak op de tak en de andere 2 hebben dat amper tot niet.
Was een relatief groot bestand waar ik het mee getest heb( +40gb) maar ik ga het nog even paar dagen goed monitoren of dit gewoon een toevalligheidje was ja of nee.
Heb even wat dingen met sunny binnen gehaald en hier voor met anderen zoals oa eweka/hitnews en het valt me wel op dat sunny niet erg stabiel is in de snelheid, springt van hak op de tak en de andere 2 hebben dat amper tot niet.
Was een relatief groot bestand waar ik het mee getest heb( +40gb) maar ik ga het nog even paar dagen goed monitoren of dit gewoon een toevalligheidje was ja of nee.
[ Voor 49% gewijzigd door pino85 op 22-06-2012 13:00 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Zojuist een mail van I-Telligent gehad. De retentieupgrade is voltooid en ze gaan doorgroeien in zo'n kort mogelijke tijd boven de 1000 dagen. Ik denk dat ze vele nieuwe klanten gaan krijgen op deze manier.
Ja ik heb net ook een mail gehad en zie dat de website ook is aangepast, kennelijk waren ze nog aan het kijken of alles wel goed draait voordat ze het van de daken schreeuwen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:05:
Zojuist een mail van I-Telligent gehad. De retentieupgrade is voltooid en ze gaan doorgroeien in zo'n kort mogelijke tijd boven de 1000 dagen. Ik denk dat ze vele nieuwe klanten gaan krijgen op deze manier.
Wat ik wel heb opgemerkt is dat zij nog steeds hetzelfde hebben als mij toen is uitgelegd, boven de 900 is het gewoon zwart in newsbin oftewel zij zorgen ervoor dat je niet boven de 900 dagen kan komen, dat was toen met de 600 dagen ook zo en ze hadden toen uitgelegd dat ze wel data hebben boven de 600 maar dat is verder in de tijd corrupt dus cappen ze het zelf, dat is goed maar ook weer niet goed want het is nog vaak te repareren als je geduld hebt.
Ach ik ben tevreden met ze, ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ze down zijn en kon altijd gewoon downloaden, Astraweb heb ik nog erbij voor anime (je komt telkens achter een nieuwe titel, het is dweilen met de kraan open) maar als zij nog iets verder doorgroeien dan heb ik Astraweb ook niet meer nodig, dan geef ik mijn account wel weg of verkoop ik mijn GB's die ik over heb.
edit off-topic: pm me als iemand nog goede anime series kent met een einde dus geen naruto of bleach, max 52 afleveringen zoals full metal alchemist.
[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 22-06-2012 13:39 ]
Net mijn hitnews account voor een jaar geactiveerd krijg ik steeds onderstaande melding. De betaling is met iDeal gedaan en per email bevestigd. Ik ben gewend dat mijn account meteen naar betaling actief is.
502 news.hitnews.eu: Access denied to your node - support(at)support.hitnews.eu
EDIT: OPGELOST!
502 news.hitnews.eu: Access denied to your node - support(at)support.hitnews.eu
EDIT: OPGELOST!
[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 23-06-2012 23:09 ]
Iemand anders ook steeds last van trage snelheden met astraweb? Hij zakt de laatste paar weken steeds naar zo'n 200/600KB's terwijl mijn lijn gewoon goed is.
Vandaag dan toch maar eens supernews geprobeerd en daar haal ik wel gewoon de volle bak.
Vandaag dan toch maar eens supernews geprobeerd en daar haal ik wel gewoon de volle bak.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Ik heb een vraagje over de AS bij sunny, er staat ja dus ik dacht even gratis een proef abbo en kijken met mijn neefje of het werkt.
Nu krijgen we het volgende als hij mijn gegevens in voert:
Hij connect wel maar gaat niet downloaden, hij blijft dit proces herhalen, iemand die hier ervaring mee heeft?
Nu krijgen we het volgende als hij mijn gegevens in voert:
Hij connect wel maar gaat niet downloaden, hij blijft dit proces herhalen, iemand die hier ervaring mee heeft?
Liefhebber van Tweakers
Hoeveel draadjes gebruiken jullie gecombineerd? Hier werkt AS prima!
Hier AS met 4 mensen.
Ieder 8 draadjes (20 totaal). Ervan uit gaande dat we niet alle 4 tegelijk downloaden. Die kans ik ook totaal niet aanwezig imho. Nog nooit problemen gehad i.i.g.
Ieder 8 draadjes (20 totaal). Ervan uit gaande dat we niet alle 4 tegelijk downloaden. Die kans ik ook totaal niet aanwezig imho. Nog nooit problemen gehad i.i.g.
Ik had hem gewoon op de maximum staan van 15, maar moet ik dat dan gewoon terug schroeven?
Liefhebber van Tweakers
Accountsharing is bij Sunny toegestaan in de zin van dat je het totaal aantal threads mag verdelen.
Dus als je het pakket van 15 threads hebt, zul je deze onderling moeten verdelen. De snelheid per thread is bij Sunny niet heel hoog, let daar wel op.
Dus als je het pakket van 15 threads hebt, zul je deze onderling moeten verdelen. De snelheid per thread is bij Sunny niet heel hoog, let daar wel op.
Ok bedankt voor de tip,we zullen het eens testen.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Als ze nu op 600 dagen zitten en ze willen naar 1000 dagen, dan is dat over 400 dagen klaar. Of ze moeten gaan samenwerken met een provider die die retentie nu al heeft. Volgens mij kunnen ze de retentie niet op een andere manier verhogen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:05:
Maar 600 of 1000 dagen maakt ook niet zoveel uit in de praktijk, heel soms kom je iets ouds tegen, maar in iedergeval in Nederland wordt alles 3 keer gerepost.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 15:42 ]
Ze zitten op 900 dagen niet op 600 (www.i-telligent.nl), ik heb het getest met usual suspects, goodfellas bluray en way of the gun, die waren allemaal ouder dan 830-870 dagen.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:40:
[...]
Als ze nu op 600 dagen zitten en ze willen naar 1000 dagen, dan is dat over 400 dagen klaar. Of ze moeten gaan samenwerken met een provider die die retentie nu al heeft. Volgens mij kunnen ze de retentie niet op een andere manier verhogen.
Maar 600 of 1000 dagen maakt ook niet zoveel uit in de praktijk, heel soms kom je iets ouds tegen, maar in iedergeval in Nederland wordt alles 3 keer gerepost.
Zij zijn in 1x van 600 dagen naar 900 gegaan dus om de 1000 dagen of hoger te bereiken hebben ze niet nog weer meer dan 100 dagen, is kwestie van storage kopen dus kennelijk moeten ze dat weer doen of sparen ze ervoor
edit: wat je zegt klopt, veel wordt gerepost maar anime en mp3's veelal niet, titel is te onbekend of er is te weinig vraag naar dus ik ben er blij mee, anime titels zijn er zoveel dat je opeens via forum weer achter een titel komt of iemand raad het je aan en dan ga je ernaar op zoek, het staat er dan wel op maar dan heel heel lang geleden geupload, zodoende dat ik een astraweb block account ernaast heb voor de nu dan 1000 dagen en ouder.
[ Voor 20% gewijzigd door Sm0k3r op 26-06-2012 08:23 ]
Dat is heel persoonlijk. Het gebeurt me toch een aantal keer per jaar dat ik iets ouds zoek en dan blij ben dat GigaNews een retentie heeft van 1400+ dagen.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:40:
[...]
Niet iedereen heeft dat nodig inderdaad, maar ik vind het wel prettig
http://www.deyterra.com
Heb ik ook last van nu. Wat een klote provider is dat zeg, dat supernews! Ze kunnen niet eens een bevestigingsmailtje sturen. Maar geld van m'n rekening afschrijven, dat kunnen ze dan weer wel!Jackson6 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:58:
[...]
Ja dat juist wel echter geeft hij dit aan als ik ben ingelogd:
Member Center
xxxxxxxx@hotmail.com
Status: Vergrendeld
Transferdatum: 06/04/12
Transferbedrag: 0,00GB
Waarschuwing: Pending email confirmation
Logout
Was anders heel snel opgelost toch?:BuckyBoy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:20:
[...]
Heb ik ook last van nu. Wat een klote provider is dat zeg, dat supernews! Ze kunnen niet eens een bevestigingsmailtje sturen. Maar geld van m'n rekening afschrijven, dat kunnen ze dan weer wel!
Jackson6 in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Beetje overdreven reactie.
Nou bij mij is het nog steeds niet opgelost hoor... Het lijkt erop dat ik kan fluiten naar m'n centen.Mau_Maus schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:33:
[...]
Was anders heel snel opgelost toch?:
Jackson6 in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Ik wil mensen er dus voor waarschuwen niet voor supernews te gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
VERPLICHT LEESVOER
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
VERPLICHT LEESVOER
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!