Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• Erates
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-05 10:45
Hoi,

Ik heb een nieuw toetsenbord nodig, alleen ik weet niet welk.
Ik zat zelf te denken aan de Razer BlackWidow Ultimate, maar ben er nog niet uit.

Ik game en programeer, daarom ik naar een mechanisch ging.
Backlit is een must, Mechanisch niet per see.

Heeft iemand suggesties?

Erates

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je dit topic gevonden Het grote mechanische toetsenborden topic ?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Erates
Heb ik net gelezen. Haal ik niet veel nuttigs uit wat betreft keuze van toetsenbord... Het geeft wel een goede uitleg, dat wel.

• Erates
Ik kom van de Razer Lycosa, dus eender welk mechanisch toetsenbord moet wel in orde zijn denk ik.
Ik zou die Filco wel kunnen kopen, maar ik vind die echt op niets trekken, design is ver te zoeken. Het is tenslotte voor mijn eigen pc, moet wel een beetje mooi zijn eh.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

http://tweakers.net/pricewatch/cat/530/toetsenborden.html

Zoek er eerst eens een paar uit die je leuk vind qua uiterlijk/prijs etc. Zoek reviews van deze ramplanken op en zorg ervoor dat je er 1-3 overhoud die je echt goed lijken. En kom dan nog eens terug op tweakers met de vraag welke van de 1-3 echt goed is. En zet hierbij argumenten waarom je hem wel of niet interessant vind.

Op deze manier leer je er nog wat van zodat je het in het vervolg zelf kan. GoT is niet echt bedoeld als helpdesk ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 17:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

OH FAQ

Welk toetsenbord je moet kopen weet maar één iemand: jijzelf ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.