@ Lias, klopt, TSMC heeft veel 28nm orders van veel grote fabrikanten, ze kunnen de productie niet aan.
Het gevolg is dus een tekort.
Tevens is de yield rate (aantal werkende chips per wafer) nog niet op optimaal niveau.
TSMC zou in de toekomst uitbreiden maar voorlopig gaat het nog vrij langzaam door de verschillende factoren en daarmee is de GTX 680 slecht vekrijgbaar.
@ Summ, inderdaad, ik zou eerst een Sandy Bridge PC kopen, toch maar gewacht op Ivy & Kepler. Op de 28e heb ik een LAN-party dus wou ik graag alle onderdelen binnen voor die datum, de 20e zou dus een mooie datum zijn maar alvorens ik hem zou bestellen dacht ik toch maar even een e-mail sturen en ja hoor : vetraagd. Dat wordt hem dus niet meer ...

@Phntm, jij hebt dus gewoon de EVGA GTX 680 kunnen verkrijgen bij een shop? Zover ik weet was er maar een kleine levering, lucky!
Maar EVGA zou binnenkort met de rest van haar kaarten komen (eind april/begin mei), met onder andere de SC Signature/SC Signature 2 en de FTW editie wellicht dat ik op één van deze kaarten wacht ...
EDIT : ik zie dat de SuperClocked edition bij MyCom in prijs is gedaalt, van €499,99 naar €467,99.
[
Voor 15% gewijzigd door
Denniszx op 16-04-2012 17:50
]