Nederland komt niet meer in het lijstje voor van LS bij mij.
Zit nu met een hoop deal tegoed lol
Staat nog wel in het lijstje, maar heeft geen deals: http://www.livingsocial.com/deals/how_it_works?locale=nlSAWYER schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:46:
Nederland komt niet meer in het lijstje voor van LS bij mij.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nee, nog niet. Sinds vrijdag al 3 mails verstuurd en meerdere keren proberen te bellen.ScorpionNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:36:
[...]
Heb jij hier al wat over gehoord? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...
Ja, dat idee kreeg ik ook. Dat van die 15 euro terug.treative schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:38:
[...]
Ik heb het ook. Gewoon geduld hebben. Heeft ook te maken met 1x €15,- die je terug krijgt denk ik.
Uh omdat iemand echt niet de moeite gaat doen om 20 euro aan de verkoper van de bon over te maken met het risico dat ie geen bon krijgt, de bon niet geldig is om vervolgens 0 voordeel te hebben. Ideal rechtstreeks aan bol.com is snellerS0epkip schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:35:
Waarom zou iemand - behalve in een aanval van oneindige goedhartigheid - zijn bonnen verkopen (voor minder dan 20 Euro)? Het zijn bol.com tegoedbonnen die geldig zijn tot 2015....
Verwijderd
Denk gewoon je tegoed..zo dom zijn ze ook niet.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:06:
stel je koopt iets op bol met je bonnen.
je stuurt het terug binnen de termijn.
krijg je dan geld terug of weer tegoed?
Verwijderd
Volgens mij niet nee.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:13:
En begrijp ik het goed als ik zeg dat als je een bon opslaat in je account, je hem niet meer kunt verkopen?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ze waarderen dezelfde bonnen weer op. Heb ik laatst ook gehad bij een aankoop van een blu-ray met LivingSocial bonnen van de vorige actie. Retour gestuurd omdat het een verkeerde film betrof. Kreeg het tegoed weer opgewaardeerd op mijn LivingSocial bon.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:06:
stel je koopt iets op bol met je bonnen.
je stuurt het terug binnen de termijn.
krijg je dan geld terug of weer tegoed?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Omdat €5 winst in sommige gevallen te prefereren is boven €10 korting op een aankoop. Yep, ik zie dollartekensSefaex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:14:
Maar waarom wil je je bonnen verkopen dan..
Ik in ieder geval niet. Heb zelf net al wat leuks besteld.Yorin schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:27:
Niemand die de bonnen wil verkopen?
Denk je dat niet zo is in andere landen?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:33:
ook echt nog die kortingscode voor het verzenden he
Hollanders
Verwijderd
Mmm, die actie uitbuiten wel maar die 2 euro voor verzendkosten nog eens extra pakken.ThinClientQ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Denk je dat niet zo is in andere landen?Jazeker wel hoor.
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:33:
ook echt nog die kortingscode voor het verzenden he
Hollanders
100% als je 3 vrienden hebt.Versteegrob schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:43:
Hoeveel % korting kon je nou maximaal krijgen op deze actie?
Hey, die heb ik ook besteld!LuPo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:30:
[...]
Ik in ieder geval niet. Heb zelf net al wat leuks besteld.![]()
[afbeelding]
Nice!Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:49:
[...]
Hey, die heb ik ook besteld!
Maar zit nog steeds wel te twijfelen tussen wit en zwart... Neem aan dat ik dat nog wel kan veranderen als ik toch ineens wit wil
Zou dit ook echt werken ?Door middel van het aanmaken van een 2de account kan je ook "fake" artikelen kopen. Hierdoor kan je dus je tegoed weer terug krijgen in cash. Kosten die door bol worden gerekend zijn:
Het aanbieden van een 2ehands artikel op onze site is gratis. Wanneer u een artikel verkoopt, rekenen wij standaard € 0,99 per verkocht artikel +15% van de verkoopprijs van het artikel. Voor console games rekenen wij € 2,99 +15% van de verkoopprijs. De kosten voor verzending zijn voor rekening van u als verkoper. Kijk voor meer informatie bij Kom ik in aanmerking voor een bijdrage in de pakketkosten?.
Verzendkosten zijn er natuurlijk niet met een product naar jezelfFreakster86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:04:
Dan ben je echt dom als je dat doet.
1 euro + 15% over verkoopprijs betalen en zelf nog verzendkosten betalen.
Zet het dan gewoon hier op tweakers
[ Voor 26% gewijzigd door Rerder op 19-03-2012 11:09 ]
24 bonnen, een uur om ze te krijgen en max. 10 minuten om ze in bol te rammelen. Redelijk uurloon hoor.wimpie007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:02:
Ik vraag me wel af hoeveel tijd dit nu gekost heeft om zeg maar een ipad3 aan bonnen te hebben
Dus aankopen+codes inkloppen in bol.com
Ja maar je moet toch ook meerdere accounts aanmaken enzo?S0epkip schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:11:
[...]
24 bonnen, een uur om ze te krijgen en max. 10 minuten om ze in bol te rammelen. Redelijk uurloon hoor.
2*24=48 minuten. Dus minder dan een uur zelfs.Freakster86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:16:
Het heeft mij wat meer tijd gekost. Wist niet dat gmail+alias werkte.
Dus letterlijk tientallen yahoo.nl accounts aangemaakt. Gemiddeld 2 min per account
Vervolgens invites sturen en elke account openen, klikken, inschrijven en kopen. Gemiddeld 2 min per account
Reken maar uit
Het was gisteren ook al vaker gezegd hoor...Freakster86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:19:
Ja, als ik dat had geweten... was mijn spaarrekening nu leeg
Er was wel meer kans voor ons nu.wimpie007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:23:
Toch kut dat ik deze actie nu pas zie!
FFFUUUUU ;-)
Ze bellen, mailen, Facebooken of Tweeten.Martensupport schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:24:
Zelf heb ik 6 bonnen besteld alleen 1 niet gekregen (geld is wel afgeschreven maar de bon staat niet in mijn account als wachtend)
Op welke manier kan ik het geld het makkelijkste terug krijgen?
Ja, maar na gistermiddag 2 uur ben ik gestopt.
[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 19-03-2012 11:35 ]
209 keer 20 euro? Ziek!Freakster86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Ja, maar na gistermiddag 2 uur ben ik gestopt.Mijn laatste echte aankopen waren zaterdagnacht.
Gisterochtend heb ik mijn deal tegoed nog opgemaakt en erg veel invites naar andere verstuurd.
Toen had ik zoiets van; even rusten vanmiddag. Even eruit. Ga na het avondeten wel verder.
Na het eten had ik dat van die aliassen gelezen. Had er gelijk 40 gemaakt en ook direct de invites gestuurd. Bij het inschrijven van het eerste adres was alles uitverkocht
Daar was ik wel even zuur van ja. Ik had zaterdag ook naar anderen nog veel meer invites moeten/sturen.
2 grove fouten gemaakt, maar niet getreurd. Net de inventarisatie afgerond. 209 bonnen(en nog veel tegoed:P)
Hij had al eerder in dit topic aangeboden: 5x Ipad 3 16GB met 50 euro kortingkeanu_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:30:
209 bonnen, wat een aantal.
Wat ga je er allemaal mee doen? Voor eigen gebruik?
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Verwijderd
waarom?kfaessen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Hij had al eerder in dit topic aangeboden: 5x Ipad 3 16GB met 50 euro korting
Dat zegt al genoeg... Persoonlijk vind ik dit weer jammer voor andere die daardoor deze stunt zijn misgelopen.
Ik heb ook niet gezegd dat ik het hem niet gun ofzo.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:40:
[...]
waarom?
Het is altijd al wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
In handel bestaat geen altruisme
ik zit nog te wachten op iemand die meer heeft dan 10k
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Dat was meer als gein bedoelt. Ik weet eerlijk gezegd nog niet hoe,wanneer en aan wie ik het ga besteden.kfaessen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Hij had al eerder in dit topic aangeboden: 5x Ipad 3 16GB met 50 euro korting
Dat zegt al genoeg... Persoonlijk vind ik dit weer jammer voor andere die daardoor deze stunt zijn misgelopen.
Tja, ik kan me voorstellen dat mensen die indruk hebben vanwege de schaal en impact, maar het is toch gewoon conform AV van zowel LS als Bol. De laatste heeft ook methodes in plaats om misbruik te voorkomen, zoals bijvoorbeeld het gebruik van de bonnen bij producten die al in een aanbieding staan, maar ook uitsluiting van bepaalde categorieën van producten, net als uitsluiting van combinaties van bonnen tot negatieve waardes enzovoorts.wimpie007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:44:
Maar toch rieken sommige werkwijzen hier toch echt naar fraude
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
nogmaals snap ik niet hoe bol.com hierdoor gedupeerd zou worden.wimpie007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:44:
Maar toch rieken sommige werkwijzen hier toch echt naar fraude![]()
Gelukkig staat dit niet op een openbaar gedeelte van GOT waar geen bol.com medewerkers zoals ik opkomen
Screenshots vanuit winkelmandjes doen het ook goed
pzies! Ik wilde echt voor eigen gebruik gaan.....kfaessen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Ik heb ook niet gezegd dat ik het hem niet gun ofzo.
De actie was uitverkocht en dat is mede door mensen die het niet voor eigen gebruik hebben gedaan maar puur voor de handel. Liever had ik gehad dat hij spullen voor zichzelf kocht ipv doorverkopen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Bol.com heeft natuurlijk liever 15.000 afzonderlijke klanten die voor 100 euro kopen met 5 euro (5%) korting dan 150 klanten die voor 1000 euro kopen met 25% korting. Maar die voorwaarden hebben ze zelf gemaakt.M a r c o schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:48:
[...]
nogmaals snap ik niet hoe bol.com hierdoor gedupeerd zou worden.
Die hebben een x aantal (blijkbaar ca 15000) bonnen beschikbaar gesteld aan LS voor een afgesproken bedrag.
Of de klanten van LS hier nu 15, 10 of minder voor betalen, maakt voor bol.com toch geen enkel verschil???
LS is degene die omzet misloopt daardoor.
De kans dat bol.com failliet gaat is niet zo heel groot, wel de kans dat LS bijvoorbeeld geen bonnen uitkeert. Voor bol.com maakt het niet zoveel uit, dit hoort gewoon bij promotie. Ze kunnen het ook uitgeven aan reclames op televisie, wat misschien veel minder effect heeft.RemcoDelft schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:56:
[...]
Bol.com heeft natuurlijk liever 15.000 afzonderlijke klanten die voor 100 euro kopen met 5 euro (5%) korting dan 150 klanten die voor 1000 euro kopen met 25% korting. Maar die voorwaarden hebben ze zelf gemaakt.
Wel dapper trouwens, 209 keer 10-15 euro toevertrouwen aan een bedrijf. Dat doe ik bij geen enkele bank die niet onder het garantiestelsel valt! Stel dat bol.com failliet gaat, sta je daar met je 209 codes...
* RemcoDelft heeft hier trouwens niet aan meegedaan, veel te ingewikkeld
Ik zie in je plaatje dat bij de bonnen staat : "geen NL boeken". Op LS stond erbij dat de bonnen niet geldig waren voor boeken. Iemand al geprobeerd Engelse boeken te bestellen met een bon? Meestal worden namelijk inderdaad alleen NL boeken uitgesloten ivm vaste boekenprijs.S0epkip schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:54:
Een iPad bestel je gewoon in elke kleur die je wil, zolang het maar zwart is
[afbeelding]
Ha, jij ook al? Exact dezelfde datum hier. Mijn prijs is wel iets hogereeweep schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:18:
Zojuist een ipad zwart besteld, verwachte verzend datum is 10 April, kan ik mee leven voor 240 Euro
Ja, daar lijkt iets goed te zijn mis gegaan. Bij mij is slechts 40% 30% aangekomen/gebruikt.M.C. schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:19:
*jaloers*van de 58 invites gisteren maar stuk of 4 binnengekregen
Rotterdam
idem hier, zoek er 29GS88 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:26:
Heeft er iemand misschien teveel bonnen besteld en/of nog wat bonnen over? (ik zag getallen als 100/200/400 voorbijkomen)
DM-me
Bij livingsocial zal dat niet meer gebeuren, die zijn nu gestopt in Nederland. Bij andere sites heb ik nog nooit dit soort acties met bol gezien dus zal mogelijk in de toekomst niet meer met bol gebeuren. Livingsocial heeft in het verleden wel in het buitenland met onder andere amazon acties gehad dus dat zou je nog in de gaten kunnen houden.SidewalkSuper schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:23:
Kan iemand mij pm'en als zo'n actie de volgende keer weer losgaat
Ik zal dit ook eens proberen. Ik denk dat het bij mij misgegaan is omdat ik 20 euro tegoed heb gekregen van 4 mensen die ik uitgenodigd heb. Blijkbaar wordt deze 20 euro alsnog van de order afgehaald die ik gisteren al had gedaan en klopt het bedrag nu niet meerFreakster86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:05:
Mijn theorie is dat ze dat geld enkel terug kunnen boeken naar een CC.
Die ga ik zo maar eens invullen en kijken wat er morgen na 7 uur 's ochtends is gebeurd...
Kan niks anders verzinnen.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Ik heb een CC toegevoegd aan mijn account. Ik wacht het nu even af. Hopelijk krijg ik dan, net als bij de actie, morgen ochtend rond 7 uur mijn bonnen. Als ik onder account druk op 'resolve decline' komt er bovenaan de pagina het volgende te staan:ScorpionNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:48:
[...]
Ik zal dit ook eens proberen. Ik denk dat het bij mij misgegaan is omdat ik 20 euro tegoed heb gekregen van 4 mensen die ik uitgenodigd heb. Blijkbaar wordt deze 20 euro alsnog van de order afgehaald die ik gisteren al had gedaan en klopt het bedrag nu niet meer
[ Voor 6% gewijzigd door Freakster86 op 19-03-2012 13:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq