Vergeet niet dat de meesten hier in principe de voorwaarden van LS hebben overtreden, maar m.i. zullen uitgegeven vouchers niet meer ongeldig worden verklaard...
Overigens staat er wel in een aantal van mijn mails:
Hallo !
We hebben geweldig nieuws: Jouw LivingSocial deal bij bol.com is klaar voor gebruik.
J1 waardebon is als bijlage bij deze email gevoegd. Eenvoudig openen en printen!
Niet vergeten: Je kunt de waardebon op elk moment van de dag bekijken en printen door naar mijn waardebonnen te gaan - te vinden in de rechterbovenhoek op onze website. (Je moet ingelogd zijn om je deals te kunnen bekijken). Of bekijk je Deals via iPhone of Android, zodat je het printen kunt overslaan.
Je bent populair! Drie van je vrienden hebben deze aanbieding aangekocht via jouw gepersonaliseerde link, wat betekent dat Jij krijgt de jouwe gratis! Dit is een kleine blijk van onze waardering. Bedankt voor het delen van deze deal!
De aankoopgegevens vind je op de aankoopbon.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact met ons op via nl.help@livingsocial.com of 0800 0224459 (van ma t/m vrij van 09.00 - 17.30 uur). We horen graag van je.
Nogmaals bedankt voor je aankoop en veel plezier met deze Deal!
-- Het LivingSocial Team
Dat zal dus dealtegoed worden? Dat kan ik (kunnen we...) dan nog wel uitgeven aan buitenlandse LS deals? Of moeten we het als verloren beschouwen, helemaal als het verdeeld is over een aantal accounts....