Nee, ik ben GEEN hobbit...
En? De rest van de maand komt dit niet meer voor?Peregrine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:32:
... Volgens mij heeft iemand een paar van mijn koetjes offline gehaald. Ik zal haar vanavond maar eens ferm toespreken (scheelt ongeveer 80% = +/- 8k van mijn output...)

Totdat deze een nuttige bestemming heeft mag ik deze bijschakelen, hij draait vanaf vanmorgen dus mee op 100%
"Find what you love and let it kill you"
Sweet!!M-Opensource schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:27:
Ik heb ook iets om bij te schakelen, wij hebben een server staan die al een tijdje geen bestemming heeft, een Intel Xeon 2 GHZ (8 cores).
Totdat deze een nuttige bestemming heeft mag ik deze bijschakelen, hij draait vanaf vanmorgen dus mee op 100%
Gamertag for Xbox: R0SSI
M-Opensource schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:27:
Ik heb ook iets om bij te schakelen, wij hebben een server staan die al een tijdje geen bestemming heeft, een Intel Xeon 2 GHZ (8 cores).
Dat zouden meer mensen moeten doen
We hebben er nog één staan met 16 cores, echter niet actief (niet aangesloten). Ik ben met collega's van het rekencentrum aan het overleggen om 'm deze week online te krijgen
Dat zou al helemaal geweldig zijn!M-Opensource schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:56:
[...]
We hebben er nog één staan met 16 cores, echter niet actief (niet aangesloten). Ik ben met collega's van het rekencentrum aan het overleggen om 'm deze week online te krijgen
Onze 'goals' zijn wel veranderd door het wegvallen van Vipeax. Wellicht kan Secoh ook nog wat bijdragen en kunnen we als nieuw doel 'niet laatste worden' nog behalen voor het einde van de maand

Die eerste 2 zijn zonder mijn output en toen was 't verschil klein/minimaal.
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 04-04-2012 16:09 ]
Dus koeien met een lage buffer hadden daar gister al last van.
[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 04-04-2012 16:26 ]
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Ik wil geen discussie starten, vroeg het me gewoon af.
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
* Witlof moest wel even lachensecoh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:41:
Ik ben benieuwd of nu dezelfde logica gevolgd wordt als bij Vipeax, en Boldseeker dus nu naar Docks Ouwe wisselt.

Inmiddels zijn mijn tijden van WU's opgelopen tot dik 30 uur. En dat op een Intel i7 Q 840 CPU @ 1,87GHz. Valt dan toch tegen. Als het een beetje ongustig uitkomt, heb ik straks een dag geen output

Welkom en hoera!Witlof schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:33:
Het begint een beetje een eenzijdige communicatie te worden, maar vandaag kunnen we Asgoroth verwelkomen![]()
Tevens zag ik net in de stats dat we niet meer laatste staanGo Docks Ouwe!
De server waar ik eerder over sprak, met de 16 cores, is slechts pas na 18 april inzetbaar...
Ach dan kan ie toch nog 2 weken mee grazenM-Opensource schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:19:
[...]
Welkom en hoera!
De server waar ik eerder over sprak, met de 16 cores, is slechts pas na 18 april inzetbaar...
Zou tijd wordenbobsquad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:22:
Heb weer internet Witlof dus kan hier ook weer gaan spoken
Alleen die nieuwe WU's geven echt een flinke dip in de output, dus het is even afwachten hoe het word 'beloond'
Oh ja, verwacht de eerste 2 dagen maar niks
[ Voor 19% gewijzigd door mrfu op 05-04-2012 13:53 ]
Hoe doen we het tot vandaag eigenlijk? Heb m'n eigen score lekker zien stijgen dankzij die serverWitlof schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:04:
Als iedereen stopt door de langere wu's en mindere creditering, kunnen we nog op 1 komen
(edit) iets vreemds trouwens, op die server staan er zo'n 15 taken op 'Ready to report', betekent dit dat dit nog geupload moet worden? Op m'n laptop en pc heb ik dit niet staan vreemdgenoeg...
Nevermind... zojuist uploadde de gehele zooi
[ Voor 29% gewijzigd door M-Opensource op 06-04-2012 10:21 ]
Gisteren nog wel een extra part-timer ingezet
Verwijderd

Alleen lullig dat het dan wellicht naar een ander wordt toegestuurd.
Krijg je eigenlijk meer punten bij taken die langer duren? Want in dat geval maakt het toch niet zo veel uit denk ik dan?
[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 06-04-2012 14:17 ]
Je wilt gewoon geen taken van voor 5 april, als je het mij vraagt:
http://docking.cis.udel.e...p?id=652&nowrap=true#6654
ik heb er daarom ook maar een groot aantal geaborteerd (komen dan hopelijk bij andere teams (niet van DPC dus)).
Ik heb er trouwens weer een aantal klaar staan voor rapportage, hoe vaak gaan die eigenlijk weg?
[ Voor 9% gewijzigd door Snowmiss op 06-04-2012 14:54 ]
Ik heb nog wat taken die 8 uur duren, die vind ik al lang genoeg...

Overigens, zijn mijn nieuwe koetjes nu de eerste stukjes werk aan het afronden. De eerste puntjes zijn alweer binnen en de omzet is inderdaad verdubbeld zoals ik had verwacht.
Er komt nog een AMD X6 aan, dus met een beetje geluk zal mijn aandeel in dit team wat groter worden
Fokschaap heeft Delft 'in het huis/team' en wij vullen al een week de laatste plaats.
En zowel Boldseeker in Vault Hunters en Qazwaplol in Overdose Docking draaien meer punten per dag dan onze nummer 1 in het team.
(En ja ja ja! Uiteindelijk is het toch win-win voor de Dutch Power Cows. Dus ik klaag niet
Witlof zoals je ziet ben ik sinds gisteren langzaam al wat WU's aan het inleveren gegaan. Helaas alleen niet de mogelijkheid om werk op te halen. Dus ook geen megaflush. Ik ga in ieder geval dinsdag morgen voor de deur liggen en wachten op een nieuw modemWitlof schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:15:
Als Bob ook nog wat kan flushers, begint het er voor ons eindelijk wat beter uit te zien.
Destijds was nog onbekend hoeveel output er zou komen en dat zou zeker minder zijn dan vorig jaar (tentamens, dus geen grootte zoek operaties en de renderfarms van de universiteit worden nu gebruikt).mrfu schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:21:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Vipeax ons moest verlaten.
Fokschaap heeft Delft 'in het huis/team' en wij vullen al een week de laatste plaats.
Daarbij, als je naar gisteren kijkt (http://dah.qik.nl/stampede.php?date=2012-4-6) zul je zien dat de schapen nog altijd de minste output hebben als je mij erbij weghaalt. Punt is wel weer dat ik 2e zou staan als ik een eigen team had.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 07-04-2012 12:01 ]
Dan is de verhouding ook wat eerlijker
Nee hoor, ik vind het goed zo. Ik vind het al lang leuk dat iedereen mee doet onder DPC vlag
Wat ik wel echt jammer vind...
(opbouwen van de spanning)
...is dat ik nog geen 2 MELOEN heb gezien!
Doorkauwen iedereen!

[ Voor 20% gewijzigd door mrfu op 07-04-2012 13:26 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Wat mij betreft kan dat.. paar klikjes.Paprika schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:00:
nog altijd de minste output hebben als je mij erbij weghaalt. Punt is wel weer dat ik 2e zou staan als ik een eigen team had.
b.t.w vorig jaar had ik dat ook, had niet gedacht dat er zoveel punten uit zouden komen. Maar als je dan eenmaal zo 'n output doet wil je je eigen record telkens weer overtreffen en ga je alle beetjes er uit persen.
[ Voor 36% gewijzigd door DukeBox op 07-04-2012 18:18 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Om dan volgende week weer te switchen omdat het niet (meer) goed gaat?
DukeBox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:17:
[...]
wil je je eigen record telkens weer overtreffen en ga je alle beetjes er uit persen.

Dat vliegen gaat maar langzaamaan, er zijn er twee niet gegaan. Zelfde pc maar toch niet allemaal geflushed.Snowmiss schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:12:
Verder ben ik niet aan het sparen maar er staan er 7 te wachten op rapportage, dus vandaag 'vlieg' ik hopelijk weer een stukje omhoog.
Herkenbaar he ?
Op den duur loop je met het handje al je systemen na om nog net voor de laatste statsrun op update te klikken.
Laten we 't er maar op houden dat ik stiekem toch wel van plan ben te proberen de 4 miljoen paal in de daily statspost van de output van vandaag te zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 07-04-2012 20:47 ]

@Dukebox, kunnen we een (concept) overzicht zien, waarop Vipeax een zelfstandig team is?????
Ik vraag me echt af of de teams dan wat 'eerlijker' zijn
Grafiekjes alleen ook voldoende ?mrfu schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:59:
@Dukebox, kunnen we een (concept) overzicht zien, waarop Vipeax een zelfstandig team is?????
Ik vraag me echt af of de teams dan wat 'eerlijker' zijn

Daily komt alles wel bij elkaar in de buurt, maar FoKschaap heeft dan toch wel een flinke achterstand.
Het team op de 1ste plaatse momenteel in de totale output staat te ver vooruit.
En wij (Docks Ouwe) staan te ver achter. Het zou 2 dagen duren om de andere teams bij te halen, in de veronderstelling dat zij 2 dagen lang absoluut niks doen.
Wij staan zo'n 600k achter op de voorlaatste en hebben slechts een daily output van 250k ... conclusie snel gemaakt.
De enige plaatsen waar er momenteel competitie zelfs maar mogelijk is zijn 2,3 en 4.
De enige manier waarop het allemaal een beetje dichter bij elkaar zou komen is als DelfInHetHuis van FOKschapp naar Docks Ouwe zou verhuizen. Al is ook dat verre van perfect. Maar ipv. een verschil van 1.1M tussen de eerste en de laatste is het dan wel beperkt tot iets van een 400k. Of toch maar even een factor 3 kleiner.
En om het qua daily outputs ook wat 'gelijker' te trekken zou je mrfu en DelftInHetHuis eigenlijk van plaats moeten laten wisselen. Dan pas zou je met 5 teams zitten die zowel qua totale output als daily output in elkaars buurt zitten en waar de strijd weer vollop kan losbarsten.
[ Voor 14% gewijzigd door JurGradi op 08-04-2012 22:24 ]
Winnen of verliezen boeit me weinig dus team wijzigingen zijn voor mij nooit 'n probleem, maar de vraag is wel of er iets van een competitie is als er bij iedere ongelijkheid wijzigingen worden aangebracht. Zo heeft TDK als underdog genoeg leden gekregen om stevig mee te draaien. De Vault Hunters waren (na mijn team-switch) bijna vanzelf sprekend de winnaars (aardig wat meer output op dag 1 dan de andere teams, zie de statgrafieken), maar zijn vanaf dag 2 tot heden eigenlijk aardig beneden die 1e dag in output geweest. Nu blijkt dat de Delftenaren aardig wat studenten-bakken hebben lopen en dat daar nog wel wat bij zou moeten (kunnen) komen, dus krijg je meteen weer een lastige opgave in 't gelijkstellen van de stats, want ik zie het best gebeuren dat ze de 400K/daily of meer nog gaan redden als ze genoeg tijd hebben om dit te regelen (tentamens, stages etc). Dan moet je om de 3 dagen dus teamswitches maken om 't gelijk te houden. Deze switches trekken de kriebels om bij te schakelen omlaag, omdat je toch weet dat je wel iemand van een ander team krijgt als je de volgende dag beneden de rest scored.
Ik heb daar perongelijk op gedrukt.. kan DPC-Crew daar even op reageren? Sorry voor deze noob actie!
Wat is trouwens het normaal standaard gemiddelde? Ik zit nu met taken van 16 uur waarbij ik een gemiddelde van 2k krijg
Ik dacht al straks wordt ik geschopt om die actie
Ach ik vind het allemaal goed zo.
DPC knalt toch wel rete-snel door de charts heen!
Doet me denken aan 17-or-bust een tijdje terug, daar gaven we ineens zoveel gas tijdens de stampede dat we zowat 99% van de daily omzet wereldwijd op naam hadden.
Wisselen is nergens voor nodig. DPC is 1 team
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Achteraf is mooi grazenSnowmiss schreef op donderdag 12 april 2012 @ 07:40:
We grazen rustig door, maar dan wel helemaal achteraan op de wei (daar is het gras het groenst)

3 keer raden welk team er verantwoordelijk was...
Docks Ouwe?mrfu schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:10:
Heeft iemand trouwens deze grappige piek in de statistieken gezien?
[afbeelding]
3 keer raden welk team er verantwoordelijk was...
Ik zag het toevallig, toen ik me even verveelde op werk.
Ik moest het even delen

Eindelijk weer wat wu's binnengehaald ipv alleen langzaam uploaden
Helaas wel 2 laptops minder ondertussen. Maar alles weer vol gas op Docking

[ Voor 70% gewijzigd door Snowmiss op 15-04-2012 15:00 . Reden: Situatie wijziging ]
ik ben me vergeten te melden voor een team.
user = pleh
heb inmiddels wel een paar credits verzameld die nog toegevoegd kunnen worden.
http://docking.cis.udel.edu/show_user.php?userid=53447
stamp ze.
pleh!
Eens kijken of dat effect heeft...
NiceM-Opensource schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:58:
Vanaf begin volgende week schakel ik 16 cores bij!
Eens kijken of dat effect heeft...
Mijn persoonlijke doel: 100K halen aan het einde van de rit (en dus in de top 15/20 van ons subteam eindigen).
Moet ik alleen niet te veel 50uurs WU's krijgen op mijn jonge koetjes.
[ Voor 21% gewijzigd door Snowmiss op 19-04-2012 10:13 ]
http://dah.qik.nl/stamped...e=2012-04-19&user=2000003
Kijk ik verkeerd?
[ Voor 13% gewijzigd door M-Opensource op 19-04-2012 10:44 ]
Met welke username/id?M-Opensource schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:43:
ben op 30 of 31 mei maart begonnen met het grazen
M-Opensource, 53386
Misschien moeten we dan eens in het team topic gaan rellen. Pleh 53447 staat er ook nog niet bij

Volgens mij moet onze openingspost aangepast worden. Wie missen we daar nog meer in? Zal ik kijken of ik het vanavond kan updaten.
[ Voor 18% gewijzigd door Witlof op 19-04-2012 11:19 ]
edit: Ik zie ze ondertussen wel in de statistiek terug en ons op een 5e plek
[ Voor 53% gewijzigd door Snowmiss op 19-04-2012 11:48 ]
Dit even ter verduidelijking waar jullie mensen missen in de stats, inmiddels heb ik M-Opensource en pleh toegevoegd en zijn ze te vinden in de stats. Kleine reminder dus om als mensen in een teamtopic zich aanmelden deze ook even te wijzen op het aanmeldtopic.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik heb geroepen in het topic "Het maken van teams", ben toen direct erna geclaimd door Docks Ouwe. Ik dacht dat dit afdoende wasXaverius schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:53:
Ik heb eerlijk gezegd geen post van M-opensource gevonden in het aanmeldtopic, daar moet je juist het aanmelden doen en niet in een teamtopic. Als iemand anders, in dit geval Witlof, dit claimt ga ik niet dit aanpassen in de stats aangezien ik van de mensen zelf een bericht in het aanmeldtopic wil zien. Anders wordt het helemaal onduidelijk wie waar in wil zitten.
Dit even ter verduidelijking waar jullie mensen missen in de stats, inmiddels heb ik M-Opensource en pleh toegevoegd en zijn ze te vinden in de stats. Kleine reminder dus om als mensen in een teamtopic zich aanmelden deze ook even te wijzen op het aanmeldtopic.
M-Opensource in "[Stampede] #11 Het maken van teams"
(edit) en bam, gelijk in de top-10 van de groep
En Vipeaux laten staanWitlof schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:44:
Ik heb de beide 'nieuwe' users in de openingspost erbij gezet
of is dat als eerbetoon?

Net leesbaar, de bovenste krijgt wel 295,01 credits, de andere die er net zo lang over gedaan hebben slecht 134,57
[ Voor 37% gewijzigd door Snowmiss op 19-04-2012 18:44 ]
Er zijn verschillende soorten WU die uitgerekend moeten worden. Ondanks dat je er ongeveer even lang over doet om een WU door te rekenen kunnen de punten die je krijgt verschillen. Tevens kan de oorzaak ook liggen in het feit dat je dichter bij de deadline van een WU bent. De punten kunnen hierdoor verschillend zijn. Er is weinig aan te doen om dit verschil te compenseren.Snowmiss schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:43:
Klopt er toch iets niet met de credits??
[afbeelding]
Net leesbaar, de bovenste krijgt wel 295,01 credits, de andere die er net zo lang over gedaan hebben slecht 134,57
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
En tijdelijk een kleine benzine-generator in de hal zetten zien ze zeker niet zitten?R0SSI schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:28:
Dankzij een domme fout van mijn schoonma (een electrisch apparaat schoonmaken met de stekker in het stopcontact), is de stroom uitgevallen. Nu moet de huisbaas de boel weer aanzetten, want ik heb geen toegang tot de meterkastDus dit weekend of volgende week komt mijn power pas weer terug. Dat is dus weer -18K daily
...natuurlijk wel de uitlaat naar buiten laten blazen
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Ik hoop alleen dat er nog wat mensen blijven hangen na de Stampede. (knipoog naar Vipeax)
ik heb NU al zin in de volgende stampede...
Ik ben blij voor DPC, heb bijgedragen aan een 'belangrijk' onderzoek, maar ik zet een aantal koetjes wel op stal, na de stampede. En de koeien die blijven grazen doen dat alleen als de stal open ismrfu schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:22:
Maar DPC is flink wat plaatsen omhoog geschoten. Nog 22 dagen (met dit tempo) en we halen Canada in.
Ik hoop alleen dat er nog wat mensen blijven hangen na de Stampede. (knipoog naar Vipeax)
ik heb NU al zin in de volgende stampede...