[Stampede] D@H: Docks Ouwe! Team Topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:00
Misschien moeten we dan eens in het team topic gaan rellen. Pleh 53447 staat er ook nog niet bij :X Straks staan we nog bovenaan in de lijst :P

Volgens mij moet onze openingspost aangepast worden. Wie missen we daar nog meer in? Zal ik kijken of ik het vanavond kan updaten.

[ Voor 18% gewijzigd door Witlof op 19-04-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Wordt wel leuk voor de statistiek ;)

edit: Ik zie ze ondertussen wel in de statistiek terug en ons op een 5e plek :(

[ Voor 53% gewijzigd door Snowmiss op 19-04-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik heb eerlijk gezegd geen post van M-opensource gevonden in het aanmeldtopic, daar moet je juist het aanmelden doen en niet in een teamtopic. Als iemand anders, in dit geval Witlof, dit claimt ga ik niet dit aanpassen in de stats aangezien ik van de mensen zelf een bericht in het aanmeldtopic wil zien. Anders wordt het helemaal onduidelijk wie waar in wil zitten.

Dit even ter verduidelijking waar jullie mensen missen in de stats, inmiddels heb ik M-Opensource en pleh toegevoegd en zijn ze te vinden in de stats. Kleine reminder dus om als mensen in een teamtopic zich aanmelden deze ook even te wijzen op het aanmeldtopic. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Xaverius schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:53:
Ik heb eerlijk gezegd geen post van M-opensource gevonden in het aanmeldtopic, daar moet je juist het aanmelden doen en niet in een teamtopic. Als iemand anders, in dit geval Witlof, dit claimt ga ik niet dit aanpassen in de stats aangezien ik van de mensen zelf een bericht in het aanmeldtopic wil zien. Anders wordt het helemaal onduidelijk wie waar in wil zitten.

Dit even ter verduidelijking waar jullie mensen missen in de stats, inmiddels heb ik M-Opensource en pleh toegevoegd en zijn ze te vinden in de stats. Kleine reminder dus om als mensen in een teamtopic zich aanmelden deze ook even te wijzen op het aanmeldtopic. :)
Ik heb geroepen in het topic "Het maken van teams", ben toen direct erna geclaimd door Docks Ouwe. Ik dacht dat dit afdoende was :)

M-Opensource in "[Stampede] #11 Het maken van teams"

(edit) en bam, gelijk in de top-10 van de groep :D

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
En Docks Ouwe vast op 4 in de daily *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik heb de beide 'nieuwe' users in de openingspost erbij gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Nu online
Witlof schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:44:
Ik heb de beide 'nieuwe' users in de openingspost erbij gezet :)
En Vipeaux laten staan ;)

of is dat als eerbetoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
|:(

Ook dat is nu aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Dankzij een domme fout van mijn schoonma (een electrisch apparaat schoonmaken met de stekker in het stopcontact), is de stroom uitgevallen. Nu moet de huisbaas de boel weer aanzetten, want ik heb geen toegang tot de meterkast :S Dus dit weekend of volgende week komt mijn power pas weer terug. Dat is dus weer -18K daily :(

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Nu online
Klopt er toch iets niet met de credits??

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/123rznn.png

Net leesbaar, de bovenste krijgt wel 295,01 credits, de andere die er net zo lang over gedaan hebben slecht 134,57

[ Voor 37% gewijzigd door Snowmiss op 19-04-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:46

jeroenathome

Een regel tekst

Snowmiss schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:43:
Klopt er toch iets niet met de credits??

[afbeelding]

Net leesbaar, de bovenste krijgt wel 295,01 credits, de andere die er net zo lang over gedaan hebben slecht 134,57
Er zijn verschillende soorten WU die uitgerekend moeten worden. Ondanks dat je er ongeveer even lang over doet om een WU door te rekenen kunnen de punten die je krijgt verschillen. Tevens kan de oorzaak ook liggen in het feit dat je dichter bij de deadline van een WU bent. De punten kunnen hierdoor verschillend zijn. Er is weinig aan te doen om dit verschil te compenseren.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

R0SSI schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:28:
Dankzij een domme fout van mijn schoonma (een electrisch apparaat schoonmaken met de stekker in het stopcontact), is de stroom uitgevallen. Nu moet de huisbaas de boel weer aanzetten, want ik heb geen toegang tot de meterkast :S Dus dit weekend of volgende week komt mijn power pas weer terug. Dat is dus weer -18K daily :(
En tijdelijk een kleine benzine-generator in de hal zetten zien ze zeker niet zitten?
...natuurlijk wel de uitlaat naar buiten laten blazen :+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Nu online
Mogen ze een keer doorgrazen, is er een error bij verbinden met de server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik heb zo'n vermoeden dat als we niet snel actie ondernemen, dat we laatste blijven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Maar DPC is flink wat plaatsen omhoog geschoten. Nog 22 dagen (met dit tempo) en we halen Canada in.
Ik hoop alleen dat er nog wat mensen blijven hangen na de Stampede. (knipoog naar Vipeax)

ik heb NU al zin in de volgende stampede... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Nu online
mrfu schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:22:
Maar DPC is flink wat plaatsen omhoog geschoten. Nog 22 dagen (met dit tempo) en we halen Canada in.
Ik hoop alleen dat er nog wat mensen blijven hangen na de Stampede. (knipoog naar Vipeax)

ik heb NU al zin in de volgende stampede... :)
Ik ben blij voor DPC, heb bijgedragen aan een 'belangrijk' onderzoek, maar ik zet een aantal koetjes wel op stal, na de stampede. En de koeien die blijven grazen doen dat alleen als de stal open is ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste