You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Had nu het 0% probleem ook op i7 met w7 x64, maar na nieuwe chipsetdrivers and SP1 werkt het nu.
4500 Mhz, 2h20 voor een WU, 42°C
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
't Zal ergens in de komende uurtjes gebeuren
Participant since 13 Mar 2012 9:46:39 UTC
1 UNA 82,051.04 7,439,384 Japan 20 Sep 2008 1:58:21 UTC
2 Vipeax 79,485.07 1,176,533 Netherlands 13 Mar 2012 9:46:39 UTC
Ik hoop dat ie niet ergens vanaf springt.. ben je vier jaar bezig, word je in twee weken ingehaald..
Maar mooi verhaal is het wel.
17 euro voor een 32 gb usb stickWitlof schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:51:
Die 24 core server is nog niet zo makkelijk erbij gezet. Krijg geen WU's en heb ook wat ruimte gebrek op de usb stick waarvan ik boot. Maar we geven niet op. We gaan nog wat dingen testen
Van CD kan ook, dan blijft het in RAM - (er van uitgaande dat je ram groter is dan je USB stick...)

Heb hier een 16GB USB stick en het lukt maar niet om sowieso WU's binnen te krijgen. Had Rosetta@Home er naast geprobeerd en die pakte wel de WU's op. Vind het ook jammer om dat ding niets te laten doen, dus nu helaas voor de stampede een ander project erop.Paprika schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:39:
Huh? Je hebt toch wel zeker een USB stick van 1GB? Daarvan kon ik gewoon een Ubuntu LiveCD booten en de volle mep draaien.

Nog niet, ga eens kijken of ik met een ubuntu live usb stick meer voor elkaar kan krijgen. Met 24 cores en 'maar' 30GB geheugen, zou ik uit de voeten moeten kunnen met een 4GB stick? Of een 16GB stick?
Had getest met Fedora 16 op een usb stick.
[ Voor 6% gewijzigd door Witlof op 28-03-2012 12:45 ]
Ik krijg via de CLI niet echt makkelijk de projecten toegevoegd, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nooit echt ingedoken ben om dat uit te zoeken hoe dat werkt. Misschien heb ik daar nog wel tijd voor morgen. Het vreemde waar ik tegen aangelopen ben met die live cd op een USB stick is dat de vrije ruimte maar een 400MB is. Of de stick nu 4GB of 16GB is.Paprika schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:53:
Ook op Linux gebruikt een WU net iets meer dan 30MB (1.5% op 2GB). Met 24 zit je dan nog altijd op <800MB in totaal. Zelf heb ik zowel CentOS als Ubuntu gedraaid. Ubuntu is overigens het makkelijkste. Paar libs via apt-get en dan heb je gewoon je command-line (boinccmd) access al, en persoonlijk vind ik die command-line 200x fijner werken dan die brakke (Windows) GUI client van BOINC.
En hoe zie je dan of er wu's opgehaald zijn/worden? Met (h)top of ps aux moet er wel CPU belasting te vinden zijn als het dan goed gaat.Paprika schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:01:
--project_attach docking.cis.udel.edu somerandomauthkey213387 ? Je kunt zelfs nog remote aanzetten en hem alsnog via Windows beheren.
1
| boinccmd --get_simple_gui_info |
doet ook al aardig wat. Al zou top ook al moeten werken ja.
[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 28-03-2012 17:51 ]
Hier zou je genoeg aan moeten hebben. De universele installer kun je Hier ophalen.
...maar als ik alle power hier bij elkaar zie, betwijfel ik of iemand 't verschil gaat merken
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Psst:
Gevalletje IRC
[ Voor 58% gewijzigd door Paprika op 29-03-2012 00:56 ]
ff repostWitlof schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:13:
Ik moet vanavond darten, maar morgen heb ik wellicht weer even tijd om het te testen. Wie verteld mij hoe ik dit het beste kan aanpakken. Het moet via een live CD of USB stick. Welke distro en met welke settings kan ik het het beste draaien?
Edit: Nog wat USB/CD stuff:
http://obfusc.at/ed/dclinux.html
http://www.dotsch.de/boinc/Dotsch_UX.html
Die Dotsch-UX CD/stick werkt prima hier met een 2 GB stick - ready to use
Bij het maken vraagt-ie hoeveel ruimte je voor persistent data vrij wilt maken, heb hier 500 MB voor 4 cores.
Maar met een grotere stick kan dat dus makkelijk meer zijn.
cd gaat ook prima - anders probeer die usb stick op een andere machine te maken?Witlof schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:50:
Heb nu een live CD van Dotch. Wilde nu een USB stick maken via die live cd, maar dat lukt niet. Die applicatie crashed als ik dat wil doen. Dus dat gaat hem niet worden. Dan maar via de CD blijven draaien. Ben benieuwd wat het gaat doen de komende tijdHeb op de andere projecten trouwens nu ingesteld dat ik geen nieuw werk wil. Langzaam aan ga ik dus ook over
Let op het moet in twee stappen!
Ik kan ook een image van de usb stick maken, weet niet of dat werkt? (heb geen 16 gb stick liggen - althans, alleen een dooie...)

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 29-03-2012 19:19 ]
"ok, I have a number of intel computer the ones that will run docking 64win7 have vt-x, the ones that will not run docking do not vt-x. go figure."
Gaat om een Phenom II 955 met Windows 7 x64
Gelukkig staat de F@H GPU client nog aan, dus helemaal zinloos is het niet.
Overigens: als je twee gebruikersaccouns hebt lijkt BOINC niet te werken onder het andere account. Iemand tips of oplossingen?
[ Voor 72% gewijzigd door PeaceNlove op 31-03-2012 11:42 ]
corewillem schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:53:
zo hopelijk zit ik er ook snel bij
-
* Witlof meldt zich!Overige
Wil je ook rechten voor de TEAM, meldt het even!
Twee 4-core AMD servers (2,7 GHz) op Ubuntu.
Ik krijg ze blanco en dan is het een kwestie van:
apt-get update
apt-get install ia32-libs libstdc++6 freeglut3
apt-get install boinc-client
Edit: Je moet op dit punt even rebooten en dan kun je ->
Dan boinccmd koppelen aan (bijvoorbeeld) boinc account manager en ik hoef de server verder niet meer aan te raken
Beide van deze servers hebben trouwens een que/wachtrij opgebouwd van 236 WU's per server, zijn er nog mensen dan die problemen hebben van geen of weinig werk? (Anders heb ik ze ingepikt
[ Voor 5% gewijzigd door mrfu op 31-03-2012 22:37 ]
1 WU gebruikt maar 30MB, dus 2GB RAM op 2 vCores is dik zat voor die Ubuntu Maverick install die je nu draait.
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 31-03-2012 12:09 ]
Heb mezelf even een spoedcursus via google gegeven en ben er nu verrassend snel en handig in (in minder dan 5 uurtjes).
Maar ik heb nog een paar machines tegoed, dus ik heb nog wat speelruimte
Toch een tip: terminate de huidige setup en maak er 10 kleintjes van. 20 cores gaat echt wel harder dan 8mrfu schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:11:
Maar ik heb nog een paar machines tegoed, dus ik heb nog wat speelruimte
Al wordt het wel een beetje een droge stampede als iedereen opeens die Cloud gaat spammen...
[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 31-03-2012 12:16 ]
Maar lukt dat allemaal dan mag je meedoen in de beta
Edit: En er zijn regels aan verbonden.
• Alleen prive gebruik (beetje rare regel in mijn mening).
• Maximaal 20 Gb RAM gebruiken.
• Maximaal 20 TB storage gebruiken.
[ Voor 26% gewijzigd door mrfu op 01-04-2012 11:13 ]
Of je bent al klant en krijgt een uitnodiging.mrfu schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:23:
Je moet dus HP zien te overtuigen dat jij een mogelijke klant bent, interesse hebt in een tijdelijke server (dus je moet een goede reden hebben)

Al wordt die helaas al elders gebruikt
[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 31-03-2012 12:26 ]
Gaan we doen, ik wacht alleen nog even om te zien wat een 4-core oplevert en dan ga ik kijken wat een 2-core oplevert. Om te kijken of er verschil in zit. (Except the obvious.) In verhouding, bedoel ik danPaprika schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:15:
Toch een tip: terminate de huidige setup...
Dat heb ik ook net gedaan, maar ik krijg een Authentication failure -155 als ik een project wil toevoegen.corewillem schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:24:
zo boinc in linux nu installen
Ergens een howto te vinden hoe boinc werkt op linux (cli)?
[ Voor 13% gewijzigd door Snowmiss op 31-03-2012 13:39 ]
Te vinden @:

Voor mij is dat dan: boinccmd --join_acct_mgr http://bam.boincstats.com mrfu password
En dan ben je klaar
-> Klik voor meer info <-
Btw, is iemand die nieuwe member al opgevallen?
Hij knalt gewoon boven Vipeax de statslijst op, op #1!
En waarschijnlijk is deze 'Sander' stampede-teamloos... ?
[ Voor 25% gewijzigd door mrfu op 31-03-2012 14:23 ]
En opgelost. Boinc Installeren als service was de oplossing. Omdat er volgens de Boinc forums ergens een bug zit met de ATi drivers moest er ook nog een cc_config.xml in de ProgramData folder geplaatst worden met de volgende inhoud:PeaceNlove schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:21:
En nu heb ik wel werk
Overigens: als je twee gebruikersaccouns hebt lijkt BOINC niet te werken onder het andere account. Iemand tips of oplossingen?
<cc_config>
<options>
<no_gpus>1</no_gpus>
</options>
</cc_config>
Oftewel, geen GPU gebruiken, maar dat kon je toch al niet als service en is ook niet beschikbaar voor Docking.
Al is het momenteel wachten op werk
En gelukkig blijft Snolwol nog het Docks Ouwe! team versterken en niet team "Maakt niet uit !"
Tik 'm aan!
Wat is de beste BOINC configuratie voor een i7 ?
Gewoon BOINC GUI in win7 installeren.
Of zijn er andere beter combinaties (en dan denk ik aan VM's) ?
En eigenlijk ben ik ergens toch een beetje teleurgesteld in de performantie van mijn i7.
Maar misschien totaal onterecht.
Wat zouden normale waarden moeten zijn?
Momenteel doe ik iets meer dan 2u15 over een taakje.
Betreffende met je performance je doet 8 taken tegelijk dus dat tikt wel aan hoor.
[ Voor 32% gewijzigd door secoh op 01-04-2012 19:23 ]
Dus 2 uur en 15 min is zeker netjes!
2uur20min op een E8500@stock, zijn alleen helaas maar twee WU's tegelijkmrfu schreef op maandag 02 april 2012 @ 02:29:
Ik heb hier een AMD Phenom II X6 draaien op 2,8 GHz en die doet er zo'n 2:50 tot 2:30 uur over.
Dus 2 uur en 15 min is zeker netjes!
Eerste keer dat ik mee doe, heb hier een server staat die over het algemeen niks doet qua cpu. Dusss count me in on this project!
Blauw = huidig
Rood = nieuwe situatie
Na een korte bespreking met de overige DPC-crew leden is er toestemming gegeven van alle 4 de leden. Ik zal jullie dan ook veel succes wensen en dat de beste moge winnen.

Wow, wat heb jij in hemelsnaam allemaal draaien dan? Vond jouw score in de posts al zo hoog... ff een serverpark van je werkgever misbruikt?Paprika schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:08:
Vanmorgen een DM conversatie gestart met Xaverius betreffende de huidige daily stats (welke wel erg extreem uit elkaar bleken te schieten). Mede door 't feit dat dit jaar de frontpage post al was gemaakt voordat de Stampede begon, zal het aantal aanmeldingen tijdens de stampede (naar verwachting) lager zijn dan afgelopen jaar. Een simpel Excel grafiekje laat dan ook zien dat de stats een stuk beter tot hun recht komen als ik me (vrijwillig) aanbied om over te stappen naar het laagste team.
[afbeelding]
Blauw = huidig
Rood = nieuwe situatie
Na een korte bespreking met de overige DPC-crew leden is er toestemming gegeven van alle 4 de leden. Ik zal jullie dan ook veel succes wensen en dat de beste moge winnen.
"Find what you love and let it kill you"
Zo wordt het hele stampede-team gebeuren een nog grotere farce. Lijkt wel voetbal : transfer-periode midden in een aktieve competitie

Maakt mij niet uit, wat mij betreft is het DPC tegen de rest van de wereld.
Whatever
Huurling.DigiK-oz schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:38:
Zo wordt het hele stampede-team gebeuren een nog grotere farce. Lijkt wel voetbal : transfer-periode midden in een aktieve competitie
Schandalig! Contractbreuk! Moord! Brand!
En nu?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Cheater!!!DukeBox schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:17:
Ik kan ook je punten 'splitsen'.. 50% bij FoKschaap en 50% bij Overdose Docking
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Als DelftinhetHuis trouwens nog vol aangaat dan is de verhouding weer scheef...
[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 02-04-2012 16:41 ]
Ik miste al wat in de stats...
Nee, ik ben GEEN hobbit...
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Maakt niet uit, ik zet wel een andere staldeur open!
Als het goed is moet mijn kudde al goed op weg zijn
Maar Vipeax...