[Stampede 11] Het grote stampedecafé Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
fp artikel is er *O*
http://tweakers.net/nieuw...kelen-geneesmiddelen.html

[ Voor 7% gewijzigd door Qazwaplol op 31-03-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
*O* *O* *O* Yay! *O* *O* *O*
En nu hopen dat we het deelnemersveld nog even verdubbelen zodat we een 3e ipv en 4e plaats kunnen gaan halen! :Y

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:57
Een nieuwe Stampede? Helemaal gemist, maar ik ga 'm wel volgen :)
Succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

Ik kan geen goede faq vinden over dit onderwerp, daarom maar hier geplant. Het lijkt erop dat mijn client maar 1 core gebruikt van de 4 die er beschikbaar zijn. Taskmgr geeft voortdurend 25% load aan. Vreemd genoeg is dit wel verdeeld over de 4 cores die ik heb. Het gaat om een w7-64bit client. AMD Phenom 955.

Iemand die weet of hier iets aan te doen is, ik heb de client volgens mij goed ingesteld

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04
't kan zijn dat er maar 1 WU beschikbaar was :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

MarcyDarcy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:44:
Een nieuwe Stampede? Helemaal gemist, maar ik ga 'm wel volgen :)
Succes iedereen.
Marcy!! Laat jij Xav en jpiwf helemaal alleen LA vertegenwoordigen?
Je kunt nog wel meedoen hoor

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
Andy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:10:
Ik kan geen goede faq vinden over dit onderwerp, daarom maar hier geplant. Het lijkt erop dat mijn client maar 1 core gebruikt van de 4 die er beschikbaar zijn. Taskmgr geeft voortdurend 25% load aan. Vreemd genoeg is dit wel verdeeld over de 4 cores die ik heb. Het gaat om een w7-64bit client. AMD Phenom 955.

Iemand die weet of hier iets aan te doen is, ik heb de client volgens mij goed ingesteld
Waarschijnlijk inderdaad een tijdelijk probleem, zodra er meer units binnen gehaald zijn zal je cpu wel volle bak gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
We gaan overigens al behoorlijk vandaag... Nice :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:10
Vraag: Ik heb een account gemaakt, jullie team gejoined, maar mijn BOINC manager krijgt geen taken. 'Error, geen werk aanwezig'. Ben wel ingelogd bij Docking, mijn PC staat ook in het overzicht. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope werk is door een grote nieuwe instroom van medekrakers schaars. Laat BOINC vaak verbinden dan haal je vanzelf werk op. En we hopen stilletjes dat de Docking server ons allen kan voorzien van voldoende werk. Komende dagen blijft het nog wel hectisch ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:32:
Nope werk is door een grote nieuwe instroom van medekrakers schaars. Laat BOINC vaak verbinden dan haal je vanzelf werk op. En we hopen stilletjes dat de Docking server ons allen kan voorzien van voldoende werk. Komende dagen blijft het nog wel hectisch ben ik bang.
Dank voor de uitleg, inmiddels al werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Mooi! Ik zag em vanmorgen al voorbijkomen op mn timeline, uiteraard geretweet. Meer koeien zijn altijd welkom :)

Is er trouwens al bericht van het projectteam van Docking? k heb net eens lopen neuzen op hun projectsite, en gezien onze huidige scores, zouden daar ondertussen toch een aantal lui wakker moeten schrikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOmax
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 22:43
Submitter = MOmax

!

Had gisteren een zeeeeer minimale nieuwssubmit gemaakt. Drie woorden en een URL - dat dat t dan moet doen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
*O* *O* *O* We zijn begonnen *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
Lets get in on :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Hatsakiedeeee, we gaan er tegen aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De één miljoen per dag was gisteren al een feit, zie ook dat Docking nu bij de 15 meest actieve projecten zit:
http://boincstats.com/

BURP has been acquired by Amazon Inc.
Amazon als mecenas van de schone renderkunsten. :9

Edit: Nieuwe versie van Google maps beschikbaar speciaal voor tragere koetjes:
http://maps.google.com/?q=netherlands en selecteer Quest :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
Zo, de site van Docking@home is al plat geloof ik..

Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Too many connections in /boinc/projects/docking/html_v2/inc/db.inc on line 23
Unable to connect to database - please try again later Error: 1040Too many connections

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rave283
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
secoh schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:54:
Zo, de site van Docking@home is al plat geloof ik..

Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Too many connections in /boinc/projects/docking/html_v2/inc/db.inc on line 23
Unable to connect to database - please try again later Error: 1040Too many connections
Deze werkt nog wel:
http://docking.cis.udel.edu/

edit: nvm, krijg nu ook timeout

[ Voor 4% gewijzigd door Rave283 op 01-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 21:18
Na een paar keer refreshen lukt het wel 8)7. Aanmelden was hier ook een probleem.

/me Krijgt maar geen werk op zijn MacBook Pro :s (Intel Core 2 Duo 2,4Ghz)...

zo 1 apr 12:26:41 2012 | Docking | Charmm 34a2 is not available for your type of computer.
:?

[ Voor 56% gewijzigd door D!zzy op 01-04-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
D!zzy schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:44:
Na een paar keer refreshen lukt het wel 8)7. Aanmelden was hier ook een probleem.

zo 1 apr 12:26:41 2012 | Docking | Charmm 34a2 is not available for your type of computer.
"Project is down for maintenance.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
Als het aan mij ligt is DelftInHetHuis dit jaar weer van de partij, maar wel iets meer casual dan vorig jaar ;)

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
D!zzy schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:44:

Klopt er is al een aantal jaar geen werk meer voor OSX machines. Wil je daar op meedoen moet je ofwel bootcamp of een virtuele machine installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
ow :(, oké dan. Dan maar eens installeren op mijn bootcamp :). Momenteel wel al de gemeenschappelijke pc aangeslingerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Schitterend die statspagina van Dukebox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik zie niets raars :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje onscherp in IE?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xB8QN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Chrome lijkt gewoon immuun te zijn dus, maar met een andere browser is de grap wel duidelijk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:51

grass460

[DPC] Division_Brabant

FF no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
wordt steeds erger, staat nu op z'n kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik mis een beetje een simpele, straight-forward howto voor n00b-GoTers die wel ff mee willen helpen te grazen.

Dus: ik heb nu een BOINC aan 't docken, maar heb nog geen team geselecteerd, ook geen DPC oid. Wat nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
bij de website van docking kun je je aanmelden bij DPC door lid te worden van het team. Daarna kun je bij de onderste twee subteams nog lid worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Van "het team"..Moet ik dan maar gaan gokken dat het DPC heet? Of wellicht DutchPowerCows? Willen jullie überhaupt wel nieuwe teamleden?

"Nice", log ik in, zegt ie "Welkom jvleusden". Ehm, nee, dat ben ik helemaal niet?!? :X

Ok, gejoined.

[ Voor 28% gewijzigd door Osiris op 01-04-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 19:51

Felyrion

goodgoan!

ben het met je eens dat het wat zoeken is als je voor het eerst mee doet, ik kwam ook al even aan het zoeken.

Het gaat zo:
als je de client geïnstalleerd hebt kies je voor docking (dat heb je dus al lijkt me) en dan wordt je gevraagd naar login gegevens. (emailadres, wachtwoord)
Vervolgens kun je naar de website van docking gaan (http://docking.cis.udel.edu/) en log daar in met die gegevens (login staat rechtsbovenin)

Dan klik je op diezelfde plek op "my account" en in dat scherm zie je aan de rechterkant bij welk team je hoort ("member of team", dat zal leeg zijn met een linkje) .
Klik op dat linkje en je gaat naar een pagina waar je teams kunt zoeken. Als je daar zoekt op "dutch" bijvoorbeeld dan komt in de resultaten wel "Dutch Power Cows" te staan.
Volgens mij kun je dan op join this team klikken of iets in die geest...
That's it :)

En vervolgens kun je in dit "het maken van teams" topic aangeven bij welk subteam je wilt horen, en post dat met de gegevens die je bij de pagina "my account" ziet staan (Name en User ID).

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
In de CLI-versie moet je een account-key invullen, dus eerst aanmelden via de site. Verder heb ik maar tussen alle Nederlandse teams DPC gevonden.. En de subteams die ik zag in 't topic konden me niet echt bekoren dussuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De subteams zijn eigenlijk stampedeteams die alleen bestaan gedurende de stampede, ook zonder deelname aan een stampedeteam doe je mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 22:44
Volgens mij zijn er serieuze problemen bij Docking?
data-driven web pages docking Running
upload/download server docking Running
scheduler docking Not Running
feeder docking Not Running
transitioner docking Not Running
assimilator34 docking Not Running
targetGenerator34 docking Not Running
wuGenerator34_1 docking Not Running
resultValidator34 docking Not Running
resultCollector34_0 docking Not Running
resultCollector34_1 docking Not Running
resultCollector34_2 docking Not Running
resultCollector34_3 docking Not Running
db_purge docking Not Running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was een paar uur geleden ook al zo, maar toen waren de services met een half uurtje weer vlot. Even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Mijn X-6 is drooggelopen. Krijg geen nieuw werk meer binnen ...

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rave283
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Volgens mij voegen ze maar een paar keer per dag nieuw werk toe..
Ik kreeg ook al de hele dag geen nieuw werk maar ongeveer 30min geleden kreeg ik een paar keer een "Project down blabla maintenance" en daarna opeens 20 WU's per pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
digik-oz heeft een paak keer de overzichten van werk weergegeven ze blijven in batches komen, het blijft dus een beetje hopen dat als ie op automatisch staat dat je genoeg werk krijgt anders regelmatig op project bijwerken klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
Als zo'n WU's ook wel wat resources kosten... waarom zenden ze dan geen pakketjes uit die WU's aanmaken en als resultaat terugsturen naar de server... Als je bijvoorbeeld om de 100 WU's, 1 aanmaakWU uitzend dat op zijn beurt 100 WU's aanmaakt... Dan heb je toch een zelf-bevoorradend systeem? Of is dat iets te kort door de bocht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
Heuy!! Was het al iemand opgevallen dat we al een d:)b HELE d:)b grote meloen binnen hebben vandaag?
Nu al: *O* _/-\o_ *O* 1.314.590,85 *O* _/-\o_ *O*

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 11-09 23:58

Pyrus

Hardknock life

D!zzy schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:49:
Als zo'n WU's ook wel wat resources kosten... waarom zenden ze dan geen pakketjes uit die WU's aanmaken en als resultaat terugsturen naar de server... Als je bijvoorbeeld om de 100 WU's, 1 aanmaakWU uitzend dat op zijn beurt 100 WU's aanmaakt... Dan heb je toch een zelf-bevoorradend systeem? Of is dat iets te kort door de bocht? 8)7
Dat is wat kort door de bocht denk ik. Je moet namelijk wel zeker weten dat de units die je uit geeft echt zijn. Als je ze niet zelf maakt moet je dat eerst controleren. En verder kan er nog een gazillion dingen fout gaan en openingen geven voor cheaten enzo lijkt me.

Bedenk je ook, 1 normale wu is bij docking ongeveer 1.1 MB. Als je die thuis wil laten maken moet ie daarvoor eerst de relevante data krijgen om die WU te maken, de gemaakte WU weer terug sturen, van de server naar een nieuwe deelnemer sturen om uit te rekenen en weer terug krijgen. Je hebt dus minimaal 50% meer bandbreedte nodig.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/04B4J5n001m484.png

Dit is van het hele Docking project, maar 31 maart is wel een uitsteker :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
Iemand een idee waarom ik slechts 1 task krijg toebedeeld, is dit een kwestie van geduld? Beetje zonde als je er 8 kunt draaien :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Flixion op 01-04-2012 22:31 ]

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
helaas, komen de tasks in batches en wil iedereen werk, kan dus even duren. Of je moet wat vaker op project bijwerken klikken, dat wil nog wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
Prima ik wacht rustig af, heb immers nog een maand de tijd ;)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
Een 2tal uur geleden mijn instellingen naar de 'aanbevolen' instellingen gewijzigd zoals in het volgende topic wordt voorgesteld: [stampede] #11 tegnieze fraagbaac Heb nu zo'n 13 WU's aangekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 11-09 19:51

Felyrion

goodgoan!

geen flauw idee hoe ze dat precies berekenen/uitdelen. Heb hier 2 gelijkwaardige pc's grazen met exact dezelfde instellingen en de éne heeft 27 WU's gekregen en de andere meer dan 150 :?

Overigens gewoon met de standaard instellingen, uitgezonderd dat ik de voorraad naar 2 dagen heb gezet. Doen ze dat op basis van een benchmark of iets dergelijks?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Klopt, boinc rekent uit hoeveel units je kan doen in de periode van de buffer die je opgeeft en vraagt dan units aan. In geval van docking klopt die schatting gelukkig ook vrij aardig.
Of je units krijgt is dan weer afhankelijk van het feit of docking op dat moment genoeg units heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
hebben ze gewoon onderhoud. Schuif je wat extra hardware der onder aantal dl380 servers krijgt er maar 1 werk de rest krijgt te horen, project shutdown for maintenance. Zo schiet het natuurlijk niet op grrrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 11-09 23:58

Pyrus

Hardknock life

Mja, slechte timing :P Elk BOINC project gaat volgens mij een keer per dag een aantal minuten down voor onderhoud.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 05:45

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Is het niet een beetje te veel concurrentie, twee etablissementen waar DPC terecht kunnen? Kunnen we geen Stampede vlaggetjes ophangen in de DPC Kroeg? :Y)

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Hoe worden de statistieken plaatjes bedacht op teampagina's?
Waarom sta ik daar niet op (als nr1 van mijn team O-) ) bijvoorbeeld?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
wordt er nog wat geschonken?

* Witlof kan wel wat sterks gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460

grass460

[DPC] Division_Brabant

ik ga een grolsch los trekken nog liefhebbers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
grass460 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:31:
Bij gebrek aan beter ;) Maar alleen als het een beugelfles is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

grass460 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:31:
Jazeker!! kom maar op met dat koude biertje :)

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460

grass460

[DPC] Division_Brabant

zo heb jij dorst van dat harde grazen , helaas het zijn gewone fleskes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Zeg... waar hangen mijn teamgenoten (Vault Hunters) rond?

We hebben niet eens een eigen Stampede-topic... :'(

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste zijn hier te vinden:
DC-Vault Topic - Deel 6
Inclusief wat overlopers. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

OMG Ik kan weer op dah.qik.nl komen! 8)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Xaverius schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:34:
OMG Ik kan weer op dah.qik.nl komen! 8)
Ben dan benieuwd voor hoe lang.. vorige keer was het ook maar van korte duur.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Vorige keer was het zo snel weer weg dat ik het niet eens gezien heb. :)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
En? Wat vind je er van?

* Witlof gaat weer eens een potje darten onder het genot van een pilsje....of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik heb ondertussen WU's gekregen van 30 uur :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 uur? 8)7
The joke's on us.

Iets leukers:

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

* Grubeater weet een goed bewaard geheim. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Even een vraagje. Ik heb de afgelopen 3 dagen last gehad van een internetstoring waardoor ik geen WU's kon inleveren. Nu ben ik benieuwd als ik ze inlever ze als flush worden gezien?

Zou natuurlijk niet graag uit de stats willen verdwijnen. Dus moet ik ze verwijderen of kan ik ze wel gewoon inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

bobsquad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:02:
Even een vraagje. Ik heb de afgelopen 3 dagen last gehad van een internetstoring waardoor ik geen WU's kon inleveren. Nu ben ik benieuwd als ik ze inlever ze als flush worden gezien?

Zou natuurlijk niet graag uit de stats willen verdwijnen. Dus moet ik ze verwijderen of kan ik ze wel gewoon inleveren?
Geen kwade opzet lijkt mij, en je vertelt het gewoon eerlijk. Gewoon flushen lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Had je met al die laptops geen stopcontact meer over voor je modem? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

No problemo señor. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Goozer schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:06:
Had je met al die laptops geen stopcontact meer over voor je modem? :P
Je zou het haast denken :P Zal wel 1 voor 1 de PC's en Laptops flushen per dag zodat er niet een al te groot verschil optreedt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik denk dat je best gewoon kunt flushen. Jullie liggen 70K achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Moet momenteel allemaal nog met de telefoon gebeuren. Pas maandag ochtend krijg ik een nieuwe modem van de KPN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o.O Hoeveel baud? :P

Met een beetje geluk ben je sneller dan de Docking-site. :o

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Nee, het is Bout iconized. ;)

Even terug komend op mijn vorig post, we krijgen taart vandaag. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga jij taart uitdelen?
Geweldig, ik heb zeer veel zin in taart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Nee, er is een modje jarig. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
taart?
* Bundin houdt een half oog en een webcam op de keuken gericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

* Grubeater hangt naast de Stampede-vlaggetjes (die al ophangen) ook verjaardagsvlaggetjes op. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaverius
Kuuke
Bubbles
FreezeXJ
iisschots
Elteor
SandsStar
help!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik zie maar twee modjes in je lijst iconized. :+

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 16:36

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

bobsquad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:02:

Wat mij betreft gewoon flushen.

Dat er met een stampede niet gemegaflushed mag worden gaat voornamelijk over de periode aanlopend naar de startdag (1 april), aangezien er voor die periode makkelijk gespaard kan worden en het dus niet werk is wat tijdens de stampede gedaan is. Dat zorgt voor statsvervuiling.

Tijdens de stampede zijn we er niet happig op. Zeker tijdens de eerste week. En dat heeft voornamelijk te maken met nieuwe aanwas die tijdens de stampede erbij komt. Er moet worden gekeken in welke teams die ingedeeld kunnen worden om zo de output gelijk te houden. Dan is het van belang dat de output van de al bestaande leden (relatief) constant blijft*.

In jouw geval gebeurde het opsparen buiten jouw macht om en zie ik er geen problemen mee om dat gewoon te flushen (zonde van het gedane werk en punten anders). Je output daarvoor was (neem ik aan) wel redelijk constant. In een los geval waarbij het op zo'n manier bekend wordt gemaakt, is er bij plaatsing van nieuwe leden wel rekening mee te houden.

*Uitzonderingen daargelaten. Het kan gebeuren dat output sowieso fluctueerd bij sommige gebruikers. Dit kan bijvoorbeeld komen door welke computers van werk iemand wanneer wel en niet mag gebruiken. Kleine verschilllen vallen in de marges weg, maar bij gebruikers als Dukebox kan dat wel hard oplopen. Van die grootverbruikers is het meestal ook wel bij de crew bekend.
Xaverius schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:56:
Ik zie maar twee modjes in je lijst iconized. :+
En ik mis Pim. in het lijstje. Maar die is vandaag niet jarig. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Bubbles op 05-04-2012 13:02 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

DSmarty! :o

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 20:33
Beheer-vraag.

Wij hebben servers die best mogen crunchen als ze niet gebruikt worden, maar ze moeten wel responsive blijven en meteen beschikbaar zijn als de CPU nodig is.

Wat ik ook instel, elke configuratie die potentieel 100% gebruikt zorgt ervoor dat het systeem traag aanvoelt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je kunt proberen een overhead te hebben, dus maar een X-% van de processoren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Paprika schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:11:
Je kunt proberen een overhead te hebben, dus maar een X-% van de processoren gebruiken.
- keep work in memory on suspend?
- is handmatig de prio van de boinc processen nog verder te verlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Vipeax zei, hou tenminste één core vrij.

Wat betreft de taart, we moeten nog hard gaan werken voor het lekkernij. Ik geloof dat ik modjes mislezen heb voor crew maar in ieder geval heb ik er al twee geëlimineerd.

Kuuke
iisschots
help!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Hehe, zo weekend. En elke dag zit volgepland. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:31:
Wat Vipeax zei, hou tenminste één core vrij.

Wat betreft de taart, we moeten nog hard gaan werken voor het lekkernij. Ik geloof dat ik modjes mislezen heb voor crew maar in ieder geval heb ik er al twee geëlimineerd.

Kuuke
iisschots
help!
Hoe kun je beide mods elimineren als hun verjaardagsdatum niet bekend is op GoT? :+
Wij Apen hebben de twee heren wel op de verjaardagskalender staan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gok: Kuuke
en nu taart graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Grubeater schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:08:
[...]

Hoe kun je beide mods elimineren als hun verjaardagsdatum niet bekend is op GoT? :+
Wij Apen hebben de twee heren wel op de verjaardagskalender staan. :*)
Wanneer komen de Apen met een Facebook-pagina? En de Dutch Power Cows eigenlijk? Division Brabant heeft dat al lang ;) Nu nog likes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:17:
Mijn gok: Kuuke
en nu taart graag. :)
Je zit er zo'n 300km naast, iisschots trakteert vandaag! *O* d:)b
Afbeeldingslocatie: http://www.taartvanpetra.nl/uploads/images/Gallery/Taarten/2010-05%20Taart%20met%20koe%20in%20Friesland.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.partycakesbyjose.nl/Images/Koe%20taartje.JPG

En hij deelt ook nog uit:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3332/3601181196_01027e25d0.jpg

Wat een leuke taarten met koeien. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van harte iisschots :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Witlof schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:17:
[...]

Wanneer komen de Apen met een Facebook-pagina? En de Dutch Power Cows eigenlijk? Division Brabant heeft dat al lang ;) Nu nog likes :+
Heb je wel eens een rondje gedaan langs de fora van de verschillende subteams? Gebeurt niet veel in de openbare gedeeltes, kijk maar bij NGS, de Apen, Los Alcoholicos, Team Pastis 51, Team Switch, Team Coldfusion en Grutte Pier [Wa Oars]. Op die laatste twee gebeurt wel wat, Los Alcoholicos hangt alleen in de bar. B)

Misschien een idee om hier een FAQ onderdeel van te maken, een lijstje met Subteams, hun oorsprong en karaktereigenschappen? Kan een mooie TEAM worden. :9

Pagina: 1 2 3 Laatste