Maar dan moet je niet onderschatten wat we nu al doen, nu ruim 300K per dag is nog een paar meloenen meer voordat de stampede afgelopen is.
5e plaats zou super zijn (als ik geld in zou zetten zou ik gokken op de 5e plaats), maar eigenlijk zou ons doel net als met malariacontrol moeten zijn de fransen achter ons te laten en dus 4e te gaan worden.
Die 1M per dag op mc is relatief gezien ongeveer 1.5M hier, omdat punten hier redelijk wat gemakkelijker te pakken zijn dan op mc. Ik hoop dan ook dat we vanaf dag 1 boven de 1M per dag zullen gaan scoren.
Helemaal super zou het zijn als we de 1.5M zouden halen wat een vergelijkbare hoeveelheid power zou betekenen als wat er vorig jaar op mc is ingezet.
De vergelijking van 1.5M versus 1M maak ik overigens op basis van de meloen die ik zelf op mc gescoord heb, en nu zie wat dezelfde PC's op docking doen.
Ik stel een pol voor waarin we dit allemaal zelf kunnen aangeven, opties die uiteenlopen van 1 tot en met 20 zodat zowel de pessimist alsook de optimist mee kunnen stemmen

(20 omdat we dat hopelijk al halen voor 1 april)
[
Voor 18% gewijzigd door
JDVB op 20-03-2012 12:29
]