Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Voor andere teams ---> 1 uur van je CPU-power onder onze namen = een Corona.
tijd voor een bacootje en een bittergarnituurtje zo. Ga het vet maar ff aan zetten.
Iemand nog iets?
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
[ Voor 255% gewijzigd door Paprika op 17-03-2012 11:30 . Reden: StatDumpTests ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Daar kwam ik vandaag achter
Gamertag for Xbox: R0SSI
Een paar WU's test gedraaid :check
Subteam gejoined: geen check.
Nu dus opzoek naar een Subteam.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zet er maar eentje neer aub
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
lobby: Kom gezellig bij Overdose Dockingcctl01 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:11:
DPC gejoined: check
Een paar WU's test gedraaid :check
Subteam gejoined: geen check.
Nu dus opzoek naar een Subteam.
1 Koffie

1 espresso

bier

en kroket

sorry voor het grote formaat, iedereen die iets anders had besteld kan een biertje pakken
Lol, dat vertelde ik hem ook al op ons forum
Het blijft Witlof he
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik heb de UPC-DNS omgezet naar google DNS, geflushed, hosts is leeg....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Traceren van de route naar dah.qik.nl [77.248.113.xxx] via maximaal 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 6 ms 5 ms 8 ms 10.15.13.129 3 8 ms 8 ms 15 ms 212.142.7.1 4 56 ms 31 ms 25 ms 84.116.244.21 5 15 ms 12 ms 17 ms 84.116.244.42 6 14 ms 14 ms 16 ms 84.116.245.154 7 14 ms 13 ms 13 ms 212.142.1.161 8 * * * Time-out bij opdracht. |
Iemand een idee?
Stop de verwelking!
Als ik de trace van bij mij zie, dan is hop 8 bij mij dah.qik.nl. Het is overigens ook een UPC verbinding, mss dat upc wat onderling blokkeerd? Vanuit ziggo werkt het iig wel.Xaverius schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:21:
Ik heb al een aantal dagen dat ik niet op *.qik.nl kan komen. Voor zover ik weet zijn er geen aanpassingen op mijn systeem geweest... Iemand een idee? Ik zit op UPC kabel en mijn desktop en de laptop van mijn vrouw willen niet op de pagina komen...
Ik heb de UPC-DNS omgezet naar google DNS, geflushed, hosts is leeg....
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Traceren van de route naar dah.qik.nl [77.248.113.xxx] via maximaal 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 6 ms 5 ms 8 ms 10.15.13.129 3 8 ms 8 ms 15 ms 212.142.7.1 4 56 ms 31 ms 25 ms 84.116.244.21 5 15 ms 12 ms 17 ms 84.116.244.42 6 14 ms 14 ms 16 ms 84.116.245.154 7 14 ms 13 ms 13 ms 212.142.1.161 8 * * * Time-out bij opdracht.
Iemand een idee?
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
[ Voor 75% gewijzigd door Xaverius op 19-03-2012 20:25 ]
Stop de verwelking!
Oplossing is zeker minder alcoholXaverius schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:23:
Het probleem lijkt gevonden te zijn, mogelijke oplossing is in werking gezet. Nu ff wachten.
Minder?? Blasphemy in the pub!

Not just an innocent bystander

Stop de verwelking!
amen, brother.Xaverius schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:03:
Minder? Ik stond al bijna een dag droog! Meer zal je bedoelen! [afbeelding]

[ Voor 16% gewijzigd door jpiwf op 19-03-2012 23:01 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Alvast even een DOCKING tryout op een Dell laptop met 32bit Win7 Intel core2duo P8700 processor, draait normaal vlekkeloos Rosetta@home. Opstarten Docking geen enkel probleem.
Helaas, de WU blijft eindeloos doorlopen op 100% CPu, progress bar blijft op nul staan.
Blijkbaar een bekend probleem.
Work unit is not progressing:
http://docking.cis.udel.e...y/forum/thread.php?id=615
Tryout is voor mij mislukt.
Ik heb geen zin in dit soort ellende, jammer maar helaas.
For Fun !
Verwijderd
Wellicht wordt er nog een oplossing gevonden, so stay tuned please!
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Dat betekend dat we over de komende 40 dagen gemiddeld 555.601 - 671.088 als daily scores moeten hebben. Ik rekende even vanuit het oogpunt dat we zelfs even >1miljoen hebben gezeten vorig jaar, maar dat kwam voor een groot deel door Dukebox en de studenten uit Delft. Van de andere kant hadden we de eerste 3 dagen een daily ouput die nog lager was dan die wat we nu al hebben (

Misschien is 8e te hoog, maar dat ligt echt aan het aantal sign-ups denk ik. De 30 miljoen moeten we toch wel zeker voorbij komen.... Dus minimaal 13e
[ Voor 84% gewijzigd door Paprika op 20-03-2012 09:49 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Maar dan moet je niet onderschatten wat we nu al doen, nu ruim 300K per dag is nog een paar meloenen meer voordat de stampede afgelopen is.Cow_tipping schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:35:
Ik gok toch op 1 miljoen per dag en dan komen we in de buurt van TN met 42 miljoen.
5e plaats zou super zijn (als ik geld in zou zetten zou ik gokken op de 5e plaats), maar eigenlijk zou ons doel net als met malariacontrol moeten zijn de fransen achter ons te laten en dus 4e te gaan worden.
Die 1M per dag op mc is relatief gezien ongeveer 1.5M hier, omdat punten hier redelijk wat gemakkelijker te pakken zijn dan op mc. Ik hoop dan ook dat we vanaf dag 1 boven de 1M per dag zullen gaan scoren.
Helemaal super zou het zijn als we de 1.5M zouden halen wat een vergelijkbare hoeveelheid power zou betekenen als wat er vorig jaar op mc is ingezet.
De vergelijking van 1.5M versus 1M maak ik overigens op basis van de meloen die ik zelf op mc gescoord heb, en nu zie wat dezelfde PC's op docking doen.
Ik stel een pol voor waarin we dit allemaal zelf kunnen aangeven, opties die uiteenlopen van 1 tot en met 20 zodat zowel de pessimist alsook de optimist mee kunnen stemmen
[ Voor 18% gewijzigd door JDVB op 20-03-2012 12:29 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Volgens BOINCstats credit comparison geeft Docking zelfs 2,6x zoveel credits als MCJDVB schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:20:
[...]
Maar dan moet je niet onderschatten wat we nu al doen, nu ruim 300K per dag is nog een paar meloenen meer voordat de stampede afgelopen is.
5e plaats zou super zijn (als ik geld in zou zetten zou ik gokken op de 5e plaats), maar eigenlijk zou ons doel net als met malariacontrol moeten zijn de fransen achter ons te laten en dus 4e te gaan worden.
Die 1M per dag op mc is relatief gezien ongeveer 1.5M hier, omdat punten hier redelijk wat gemakkelijker te pakken zijn dan op mc. Ik hoop dan ook dat we vanaf dag 1 boven de 1M per dag zullen gaan scoren.
Helemaal super zou het zijn als we de 1.5M zouden halen wat een vergelijkbare hoeveelheid power zou betekenen als wat er vorig jaar op mc is ingezet.
De vergelijking van 1.5M versus 1M maak ik overigens op basis van de meloen die ik zelf op mc gescoord heb, en nu zie wat dezelfde PC's op docking doen.
En als iedereen die vorig jaar aan de stampede meedeed dat dit jaar weer doet komen we nog hoger uit. Ik gok dat 10% of meer een nieuwe pc heeft aangeschaft in de tussentijd.VictordeHolland schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Volgens BOINCstats credit comparison geeft Docking zelfs 2,6x zoveel credits als MC, dus dat zou 2,5M per dag betekenen
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Dan moet 4e ook goed mogelijk gaan zijn. Al zal ik zelf nog niet zeggen dat de verhouding echt 2.6x zoveel is.VictordeHolland schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:28:
Volgens BOINCstats credit comparison geeft Docking zelfs 2,6x zoveel credits als MC, dus dat zou 2,5M per dag betekenen
Ik deed 10K+ op mc en heb op docking de 25K nog niet gehaald. En toch heb ik iets meer cpu tijd al ingezet.
23K versus 10K+ met 10% meer tijd zou ik op 2x uitkomen. Maar die 10% is ook maar uit de losse toetsen van mijn toetsenbord en volgens malariacontrol had ik een gemiddelde van 10.8K.
Als ik ook DPC_Kluizenaar zijn score vergelijk van 11K op mc naar 22K op docking zou dat indien hij evenveel power overgezet heeft ook wijzen op 2x, maar of die 22K een representatief gemiddelde is, is dan ook nog maar de vraag. Zowel Kluizenaar als ik hebben ook al dagen gezien onder de 20K op docking....
Het is in ieder geval meer dan 1.5x zoveel, zelf zou ik voor mijn i7 een verschil van 1.8x tot 1.9x inschatten gebaseerd op lange termijn gemiddelde op mc + tijdsduur per wu op docking nu met ~143 punten per wu.
Op mijn prescot is het verschil ongeveer 1.7 tot 1.8x.
[ Voor 12% gewijzigd door JDVB op 20-03-2012 12:50 ]
Kan niet. Ik heb nu echt wel wat meer power lopen dan 7 X3460s en ik haal het dubbele niet eens van toen.VictordeHolland schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Weet ook niet waar die site zijn cijfers op gebaseerd heeft. Ik ben eigenlijk meer benieuwd of de server van Docking het aan kan en genoeg werk heeft/kan genereren.JDVB schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:39:
[...]
Dan moet 4e ook goed mogelijk gaan zijn. Al zal ik zelf nog niet zeggen dat de verhouding echt 2.6x zoveel is.
Ik deed 10K+ op mc en heb op docking de 25K nog niet gehaald. En toch heb ik iets meer cpu tijd al ingezet.
23K versus 10K+ met 10% meer tijd zou ik op 2x uitkomen. Maar die 10% is ook maar uit de losse toetsen van mijn toetsenbord en volgens malariacontrol had ik een gemiddelde van 10.8K.
Als ik ook DPC_Kluizenaar zijn score vergelijk van 11K op mc naar 22K op docking zou dat indien hij evenveel power overgezet heeft ook wijzen op 2x, maar of die 22K een representatief gemiddelde is, is dan ook nog maar de vraag. Zowel Kluizenaar als ik hebben ook al dagen gezien onder de 20K op docking....
Het is in ieder geval meer dan 1.5x zoveel, zelf zou ik voor mijn i7 een verschil van 1.8x tot 1.9x inschatten gebaseerd op lange termijn gemiddelde op mc + tijdsduur per wu op docking nu met ~143 punten per wu.
Op mijn prescot is het verschil ongeveer 1.7 tot 1.8x.
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 20-03-2012 13:28 ]
Er zijn echter een aantal redenen om te zeggen dat we dit jaar minder kracht zullen hebben:
- dualcore 32/64bit bug
- Geen support voor Apple
- Dukebox die dit jaar geen supergrote boerderij tot zijn beschikking heeft.
- DelftInHetHuis had vorig jaar behoorlijke huis gehouden, wat doen zij dit jaar?
- Mogelijk nieuwe snellere koeien op de boerderijen van anderen.
[ Voor 7% gewijzigd door JDVB op 20-03-2012 13:36 ]
Dus jij durft niet te gokken?Witlof schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:58:
Een wijs man vertelde mij ooit eens: "De tijd zal het leren"
Zelf denk ik dat we zo rond de 5e of 6e plek uitkomen. We hebben vooralsnog een hoop power minder dan vorig jaar, maar komt vast goed!
daar was ik ook benieuwd naar.VictordeHolland schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:11:
[...]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of de server van Docking het aan kan en genoeg werk heeft/kan genereren.
ging tot noch toe goed, maakt alleen steeds maar een kleine batch met wu's aan. dus als 30 nieuwe hosts tegelijk werk gaan vragen met een paar dagen werkbuffer wordt het wat lastig.
de boincstats challenge die vandaag begonnen is gooit ook een aardige load op het project.
zondag: 64000 wu's in progress
dinsdag: 82000 wu's in progress
heb sinds zondag een scriptje draaien wat ieder kwartier checkt hoeveel wu's beschikbaar zijn en hoeveel bezig (kon geen stats site vinden die dat bijhoud)
vrijdag pas weer terug in nl, dan maak ik daar wel een grafiekje van.
Dus zijn het niet alleen de duo-cores maar ook de QuadsPaprika schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:45:
Ja, dat is dat probleem.
Dan alleen maar een i5 erop.
Ik heb er gelukkig 4 die probleemloos draaien en zo te zien 1 die hetzelfde manco heeft.
Ik dacht juist dat de Q9450 juist een echte quad was. Omdat het een nieuwe 'generatie' was, ofzo. Maar kan het fout hebben. Maarja wat het ook is, het is balen.Paprika schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:13:
Het is de C2Duo serie, en daar vallen die ook onder helaas. Denk ook dat een Q6600 bv gewoon letterlijk 2 E6600s aan elkaar geplakt is (je hebt dan wel een Q9450, maar om even aan te tonen hoe gerelateerd ze zijn).
Verwijderd
Edit: Er bestaat een eenvoudige USB boot stick oplossing, zie Victor's post hier onderaan:
[Stampede 11] planning
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 20:36 ]
Als ze weer een artikeltje in de TUDelta zetten komt het wel weer goed denk ik.
Vorig jaar werkte dat prima.
http://delta.tudelft.nl/a...ng-dutch-power-cows/23084
Ja dat gaat bij mij niet gebeuren aangezien het een pc is waar ik meer dan 8 uur per dag op werk. Misschien dat ik nog wel een VM bouw ervoor als ik tijd heb. Overigens is het gek dat Vista het zonder problemen doet, de basis van win7 en Vista zijn toch wel aardig hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:21:
Al die processoren hebben met XP, Vista of een Linux variant geen problemen met Docking schijnt. Het is echt meer OS gerelateerd.
Edit: Er bestaat een eenvoudige USB boot stick oplossing, zie Victor's post hier onderaan:
[Stampede 11] planning
Verwijderd
Klopt, maar de architectuur is gelijk. Is dan ook weer een afstammeling van de Q6600.itsalwaysme schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:19:
[...]
Ik dacht juist dat de Q9450 juist een echte quad was. Omdat het een nieuwe 'generatie' was, ofzo. Maar kan het fout hebben. Maarja wat het ook is, het is balen.
Lees de draad voor je blaat (en werk doet)
[ Voor 9% gewijzigd door Pyrus op 21-03-2012 11:09 ]
Waar blijft die taart en het bier
Stop de verwelking!

barman, rondje duits bier voor de vroeger zuipers
Proost Qaz!
Gamertag for Xbox: R0SSI

Om nog even terug te komen op de megaflush discussies: ja, je kunt zeker een setje pending units krijgen. Ik zit met ~60 pending (zit rustig af te bouwen van de 80, sommige staan er nu al bijna 2 uur). En dat was omdat een koe niet kon verbinden met de server de afgelopen 30 uur.

Daar zit je dan met je 16 cores threads... Stampede,

[ Voor 35% gewijzigd door Paprika op 22-03-2012 23:41 ]
Opa Beelen schreef op woensdag 23 maart 2012 @ 13:12:
Ze zeggen dat je van de drank langzaam zult sterven, maar ik heb geen haast dus 't zal voor mij niets bederven! Proost!
Overigens geeft die pagina aan dat alles wel up en running is nu, maarja, de boel draait hier ondertussen toch met iig 12 cores weer malaria. Ook niet heel verkeerd maar tijdens de stampede hoop ik toch vol Docking te kunnen blijven grazen.
12 is best veel
edit: Ik zie net mijn boinc malaria spul downloaden terwijl die gewoon docking werk heeft en de share voor malaria op 0 staat
dat werkt dus niet
Dan maar weer gaan staan niksen als er geen werk is
[ Voor 91% gewijzigd door JDVB op 23-03-2012 14:07 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 25-03-2012 03:27 ]
Gefeliciteerd VipeaxPaprika schreef op zondag 25 maart 2012 @ 03:27:
Wat een rot dag als je er maar 1 per jaar van hebt. "Ja sorry mensen, we sluiten nu al i.v.m. de zomertijd", rot op. Coronas voor de hele DPC club!

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Ik dacht juist dat de klok een uur terug ging. Dus een uurtje langer open. Ik zelf kom 1 uur voor openingstijd. GrrmbblPaprika schreef op zondag 25 maart 2012 @ 03:27:
Wat een rot dag als je er maar 1 per jaar van hebt. "Ja sorry mensen, we sluiten nu al i.v.m. de zomertijd", rot op. Coronas voor de hele DPC club!
Edit en we zijn open.
Kastelijn zet de Formule1 wedstrijd eens op. En doe er een koffie met pitabroodjes kaas bij.
[ Voor 13% gewijzigd door Cow_tipping op 25-03-2012 10:50 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Camulos op 25-03-2012 12:44 ]
Not just an innocent bystander
Teamquit lijkt me.Camulos schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:44:
BTW.. hoe kan het dan Russia negatieve punten krijgt? Zie dalende trendlijn bij d@h stats
Dat is dan weer awesomeCow_tipping schreef op zondag 25 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Ik dacht juist dat de klok een uur terug ging. Dus een uurtje langer open. Ik zelf kom 1 uur voor openingstijd. Grrmbbl
Edit en we zijn open.
Kastelijn zet de Formule1 wedstrijd eens op. En doe er een koffie met pitabroodjes kaas bij.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 21:36 ]
1e, 2e, 3e,4e, 5e
6e, 7e, 8e, 9e, 10e
11e, 12e, 13e, 14e, 15e
16e, 17e, 18e, 19e
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 5% gewijzigd door JDVB op 28-03-2012 16:42 ]
Kon niet zo goed kiezen tussen hier of de stats paginaDukeBox schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:25:
^ Crosspost ?
[knip]--- moet het stemmen niet beïnvloeden, maakt het resultaat vast leuker als we er straks op 1 mei naar terug kijken [/knip]
[ Voor 111% gewijzigd door JDVB op 28-03-2012 16:25 ]
Heb je al een team? Anders dan verwelkomt Overdose Docking je graag in haar gelederen!MadGazelle schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:52:
Woei! We gaan bijna van start. Ik heb me iig alvast aangemeld bij Docking en DPC gejoined. Nu nog ff de laatste WCG units de deur uitwerken en dan vol op Docking
O wat jammer voor je. Nu heb je per ongeluk het verkeerde team gekozen.MadGazelle schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:22:
Nee, nog niet. Ik vind het prima om me te scharen bij Overdose Docking. Ik heb niet enorm veel cores (4), maar alle kleine beetjes helpen neem k aan
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Ja, het had natuurlijk de Vault Hunters moeten zijnsecoh schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:33:
[...]
O wat jammer voor je. Nu heb je per ongeluk het verkeerde team gekozen.
Verder volledig eens met Victor
Whatever
Megaflushes zijn niet toegestaan, maar met 0 beginnen is weer het andere uiterste.
en Elteor?
en en en en....
[ Voor 30% gewijzigd door JDVB op 30-03-2012 14:58 ]
Tjakka! En welkom bij Overdose Docking!secoh schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:33:
[...]
O wat jammer voor je. Nu heb je per ongeluk het verkeerde team gekozen.
Even mijn laatste Correlizer units aan het afmaken en dan gaat de boel over.Cow_tipping schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:14:
Volgens mij zouden iedereen toch vandaag zijn putertjes moeten inschakelen om zondag vol op stoom te zijn.
Megaflushes zijn niet toegestaan, maar met 0 beginnen is weer het andere uiterste.
[ Voor 45% gewijzigd door Arjant2 op 30-03-2012 15:19 ]
Stop de verwelking!