Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Mee eens dat over elke camera wel wat te vinden is. Maar over focus problemen bij de 7D is bijzonder veel te vinden. Wegens soort gelijke problemen met mijn 1100D heb ik me toch wat meer verdiept hier in en het lijkt dat de 7D een geweldige camera is maar dat er ook veel probleem gevallen zijn. Hoe dan ook,ik heb gekozen voor de 7D en ben er happy mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
melly schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:30:
Mee eens dat over elke camera wel wat te vinden is. Maar over focus problemen bij de 7D is bijzonder veel te vinden. Wegens soort gelijke problemen met mijn 1100D heb ik me toch wat meer verdiept hier in en het lijkt dat de 7D een geweldige camera is maar dat er ook veel probleem gevallen zijn. Hoe dan ook,ik heb gekozen voor de 7D en ben er happy mee :)
Dit komt waarschijnlijk omdat de 7d de eerste was met een totaal nieuw af systeem tov de xxxD en de xxxD. Ik reken de 1D series er niet bij omdat er veel minder mensen deze kopen en meestal mensen die weten hoe ze gebruikt moeten worden.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Pagina: 1 2 Laatste