Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
want dat kon ik natuurlijk ook al zien op de 1na laatste foto van je vorige bericht

nog ff een vraagje wat heeft ongeveer jouw waterkoelings setje gekost (je mag me ook een DM sturen)
want ik wil eigenlijk net zoiets als dat jij nu hebt (kwa waterkoeling dan, ik ga je niet naapen:P )
Hoe gaat het nu met de kleine is ze alweer een stukje gegroeid(wel logisch)
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ben wel erg benieuwd hoe je de videokaart gaat monteren.
Ben namelijk zelf bezig met het ontwerpen van een steam-punk stijl wall mounted build (wel luchtgekoeld) en kan maar geen mooie oplossing vinden voor het monteren van de videokaarten.

Mijn speeltje
[ Voor 93% gewijzigd door Meelobee op 05-07-2012 12:35 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Wat de set gekost heeft tot nu toe weet ik niet precies. Maar maar goedkoop is het in ieder geval niet. Zo uit mn hoofd: CPU blok 70 euro, Memory blok 42 euro, Pomp 75 euro, BP fittingen zijn ongeveer 8 euro per stuk ik denk dat ik er ongeveer 30 heb, Reservoir 42, euro. En dan nog een hele zooi kleine onderdelen waar ik de tel van ben kwijt geraakt. Al met al in totaal al ruim over 1100 euro heen met bestellingen bij Highflow..(en dan moet ik nog een CPU en videokaart aanschaffen.)Supsooi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:35:
oh oh wat was ik weer dom.
want dat kon ik natuurlijk ook al zien op de 1na laatste foto van je vorige bericht
nog ff een vraagje wat heeft ongeveer jouw waterkoelings setje gekost (je mag me ook een DM sturen)
want ik wil eigenlijk net zoiets als dat jij nu hebt (kwa waterkoeling dan, ik ga je niet naapen:P )
Hoe gaat het nu met de kleine is ze alweer een stukje gegroeid(wel logisch)
Met de kleine gaat het goed, hij heeft afgelopen maandag z'n eerste inentingen gehad en zit nu goed in de groeicurve.
Thanks novalite!novalite schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:43:
Volg deze build al vanaf dag 1 en blijf me verbazen om je creativiteit![]()
Ben wel erg benieuwd hoe je de videokaart gaat monteren.
Ben namelijk zelf bezig met het ontwerpen van een steam-punk stijl wall mounted build (wel luchtgekoeld) en kan maar geen mooie oplossing vinden voor het monteren van de videokaarten.
De videokaart zit ik ook nog een beetje mee, aan de ene kant is normaal in het slot zetten netjes, maar dat maakt wel dat de kaart erg ver uitsteekt naar links. Aan de andere kant zou ik dmv een riserkabel ook plat over het moederbord kunnen monteren, maar dan is het moederbord weer niet te zien. Ben er nog niet helemaal over uit.
Ik heb m'n eerste prijs gewonnen! Project Inverted is met 46.85% van de stemmen #1 geworden in de Mod of the Month contest van Bit-Tech.net!
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=232004
Iedereen die gevote heeft, onwijs bedankt! En tot de volgende update!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
[...]
Wat de set gekost heeft tot nu toe weet ik niet precies. Maar maar goedkoop is het in ieder geval niet. Zo uit mn hoofd: CPU blok 70 euro, Memory blok 42 euro, Pomp 75 euro, BP fittingen zijn ongeveer 8 euro per stuk ik denk dat ik er ongeveer 30 heb, Reservoir 42, euro. En dan nog een hele zooi kleine onderdelen waar ik de tel van ben kwijt geraakt. Al met al in totaal al ruim over 1100 euro heen met bestellingen bij Highflow..(en dan moet ik nog een CPU en videokaart aanschaffen.)
Met de kleine gaat het goed, hij heeft afgelopen maandag z'n eerste inentingen gehad en zit nu goed in de groeicurve.

maar dat is inderdaad een behoorlijk dure set, dat ga ik neit kunnen betalen
Gefeliciteerd met je eerste prijs je hebt het tenslotte verdiend.
Op naar de moty award (dan is het die 1100 euri +hardware echt waard geweest)
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Thanks en thanks!superwashandje schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:28:
supervet! gefeliciteerd! Hij is dan ook wel erg gaaf.
Dank je Pixeltje
Dank je voor de complimenten Loewie!loewie1984 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:46:
Het ziet er echt strak uit, ik zag de post in mijn tracker verschijnen en CM's vind ik altijd wel leuk om te zien. Maar dit is veruit de vetste die ik in tijden gezien heb. KUTGW!
lol geeft nietsSupsooi schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:34:
oops sorry ik had het verkeerd ik twijfelde al of hij een hij of een zij was
![]()
maar dat is inderdaad een behoorlijk dure set, dat ga ik neit kunnen betalen
Gefeliciteerd met je eerste prijs je hebt het tenslotte verdiend.
Op naar de moty award (dan is het die 1100 euri +hardware echt waard geweest)
jip_86 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:16:
Nice, er gaan aardig wat MotM's naar tweakers de laatste tijd. Zegt wel iets over de kwaliteit!

Gister druk bezig geweest met het schuren (tot P600) van een aantal kleine onderdelen van de kast en de onderdelen vanochtend gespoten met primer, paar uur laten drogen, toen licht opgeschuurd en er een 2e laag primer overheen gedaan.
Hier nog kaal:

Hier met 2 lagen primer:

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2012 14:38 ]
I agreeAnoniem: 428930 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:23:
i say; keep it white
Thanks Xantios!Xantios schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:02:
Deze gaat zeker in de bookmarks! ziet er erg vet uit!
Thanks again supsooiSupsooi schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:30:
wooow dat wit ziet er erg strak uit
Ben zelf wel redelijk te spreken over het wit. Het geeft een mooie cleane look dat goed bij de build past:

(en dit is alleen nog maar de primer!)
[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 09-07-2012 11:03 ]
Hier ook. Kaal alu is erg mooi maar het eind resultaat zal in iedergeval erg mooi worden.
P.S. Het witte is inderdaad ook erg mooi
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Niet spuiten van de kast is doordat ik op meerdere plekken kneedbaar metaal heb gebruikt helaas geen optie (bv de boutjes van de scharnier) Ik weet geen manier om dat onzichtbaar weg te werken zonder het te spuiten, en dat is niet erg want dat was altijd al de bedoelingthijsco19 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:49:
Met veel (scrap) builds vind ik het 'kaal' heel erg mooi, eigenlijk zonde om het te verven. Maar als het geverft is dan is dat weer heel mooi!
Hier ook. Kaal alu is erg mooi maar het eind resultaat zal in iedergeval erg mooi worden.
P.S. Het witte is inderdaad ook erg mooi.
Felle kleuren heb ik door de RGB leds en hier en daar wat blauwe accenten (zoals op de ATX kabel.) De rest wordt wit, misschien nog enkele delen polijsten, maar daar twijfel ik nog een beetje over..Supsooi schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:00:
ik denk dat de kast in zwart met een felle kleur (geel, oranje) ook heel mooi zou zijn, zeker als de kleure een matte afwerking zouden hebben.
Thanks Alain, Ik hoop het welsnelleeddie schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:44:
Kan het mij al helemaal voorstellen Martijn. Al het alu in het wit en dan met de blauwe strepen die licht gaan geven. Gaat gewoon prachtig worden.

Ik ben verder gegaan met kleine onderdelen spuiten en heb de dwarsbalk met water doorvoer en het deel waar de ledstrips op vast zitten afgemaakt. (opgeschuurd, primer, opgeschuurd, primer, opgeschuurd, lak, opgeschuurd, lak..drogen drogen drogen en in elkaar zetten:)

(zijkant is iets beschadigd door het in en uitbouwen in de kast, maar dit is als de kast in elkaar zit niet zichtbaar.)

1e laag primer & geschuurd met 600P

2e laag primer & geschuurd met 600P

Hier zie je hoe 'korrelig' de primer is als het nog niet geschuurd is

Wat voor primer gebruik je? Persoonlijk lijkt het me een best vervelend probleem. De vlakke delen kun je 'herstellen', maar het honinggraad lijkt me toch best lastig.. Ik had met de etsende primer die ik gebruikte een mooie gladde mat zwarte laag. Deze gaf ook een goede hechtende laag vergeleken met andere primers die ik gebuikt heb.
Primer is de standaard metaal primer van Gamma, het ziet er op de foto erger uit dan het is, inmiddels is het al helemaal glad.
ik denk dat er al met al best wel veel uurtjes in gaat zitten met schilderen(spuiten) van de kast.
hoe ga je dat met je voeding doen want dat lijkt mij ook best nog wel tricky?
Gister eindelijk weer wat goodies ontvangen, als eerste de Blowholecover / Fangrill die ik gekregen heb voor het winnen van de Mod of the Month op bit-Tech.net. En daarnaast 5x Corsair SP120 fan en een simpele Scythe fancontroller om de fans te bedienen:
(foto's zijn met mn phone gemaakt)
Blowhole Cover:

Corsair vs Enermax

Corsair SP120

Fancontroller:

Komend weekend dus weer lekker verder rommelen
Ik zien er maar 4?En daarnaast 5x Corsair SP120 fan
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Misschien passen er maar 4 op?
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
zelf zou ik ook ziets wel willen bouwen maargoed een doosje met fans, kabels, connectors, krimpkous e.d. en je bent zo een paar honderd verder en dan is het kiezen tussen looks of performance
ik blijf dit topic zeker volgen, zeer origineel

Dit weekend had ik weer wat tijd om met de kast verder te gaan. De fancontroller uit de vorige update heb ik ingebouwd, en een groot deel van de onderdelen nogmaals geschuurd en een aantal ook al gespoten:
Als eerste de fancontroller, uit de originele behuizing gehaald en een stukje L vormig aluminium op maat gemaakt. (De dubbele gaatjes aan de kant waar het plaatje tegen het zijpaneel aanzit is een meetfoutje... Door de breedte van de printplaat paste daar de moertjes niet. De verkeerde gaten zijn uiteindelijk niet zichtbaar dus zijn ook geen probleem verder.)

Met de fancontroller zijn straks de 4 fans op de radiators te bedienen.
PSU behuizing,rechter zijpaneel en achter rooster geschuurd:

En een zooi onderdelen nogmaals geschuurd en klaar gemaakt voor de 2e laag lak:

Nickname KasPlantje.
Vraagje:
Een aantal van de delen zijn nu gespotenen deze wil ik nu afwerken met blanke lak.
Ik vraag me alleen af of ik de laatste laag kleurlag eerst (heel licht) moet opschuren voordat ik de blanke lak aanbreng, of kan de blanke lak gewoon zo over de kleurlak heen, zonder de kleurlak eerst licht op te schuren?
Wat geeft het mooiste resultaat?
Dat geldt in dat geval ook voor de blanke lak, die je daarna nog moet polijsten.
En in alle gevallen geld schuren met beleid, voordat je t weet zit je er doorheen . . . . .
(BTW coolest casemod EVER!
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Zeker als je 'nat' gaat schuren ben je zo door de lak heen. Met name op de randen.henri8096 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:07:
En in alle gevallen geld schuren met beleid, voordat je t weet zit je er doorheen . . . . .
En waarom wil je nog een blanke lak laag aanbrengen? Extra laag dikte kan passings problemen opleveren.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Bedankt voor de tips allemaal! Spuiten van de case gaat nu aardig goed. Het spuiten neemt alleen veel tijd in beslag, dus de updates gaan iets trager nu. Ik heb inmiddels de kast helemaal uit elkaar liggen en ben alle delen aan het spuiten. Hier alvast wat foto's van wat delen die klaar zijn:

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2012 14:40 ]

De PSU behuizing is inmiddels ook gespoten:

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2012 14:40 ]
Weet niet of het veel voordeel op gaat leveren door dit af te lakken met blanke lak. De glans van spuitbus blanke lak zal niet veel toevoegen aan de mooie gladde laag die je nu hebt
Ziet er prachtig uit.
ora et labora
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Die verkoop je zeker niet?
Android developer & dürüm-liefhebber
Project White is toch van snelleeddie of mis ik wat?stefanvanrossen schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:06:
Pff... weer zo'n prachtig apparaat! Ben nog steeds verliefd op je Project White..![]()
stefanvanrossen schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:06:
Pff... weer zo'n prachtig apparaat! Ben nog steeds verliefd op je Project White..![]()
Inderdaad Project White is van snelleeddie (Als het wel mijn kast zou zijn, zou ik die niet verkopen, veel te mooi om weg te doen!)rm_a_rayman schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:14:
[...]
Project White is toch van snelleeddie of mis ik wat?

wederom een paint update...
Afgelopen week ben ik ziek geweest

Nu is het wachten tot het weer wat opklaart zodat ik de lak kan spuiten.
[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2012 14:41 ]

Afgelopen weekend weer flink wat tijd besteed aan het spuiten van de delen. Hopelijk vanavond de laatste onderdelen in de lak zetten!
Dus met de onderdelen die al klaar zijn begonnen om het frame weer op te bouwen: (Phone pics, sorry)

Bebabeling van de voedingsaansluiting een aan/uit knop aangesloten. De blauwe kabel is voor het 7" touchscreen.

Front bar = shiny!

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2012 14:41 ]

Zo en een dubbelpost! Maar wel met een goede reden, eindelijk weer een update met meer dan alleen verf:
Het rechter zijpaneel is zo goed als klaar! (yay) De onderdelen die erop komen heb ik vanavond vastgezet; de radiators, het 7" touchscreen en de fancontroller.

De achterkant van het scherm, met daarboven (dus op de foto links van het scherm) de print van de fancontroller:

En ook de print met oa de aan/uit knop voor het 7" display zit op z'n plek:

Tijdelijke aan/uit knop voor het display:

moet je laten anodiseren. spuiten is zeer slecht voor de koeling gezien je een laag isolatie aanbrengt.Singular1ty schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:07:
VeeetMisschien nog wat om de radiator wit te spuiten trouwens?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Anodiseren lijkt me niet, de lamellen van de rads zijn van koperFordox schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:59:
[...]
moet je laten anodiseren. spuiten is zeer slecht voor de koeling gezien je een laag isolatie aanbrengt.
Merry men, let the quest for the holy grail begin :)
KUTGW!
ora et labora
Ga je er meer maken????
Wat ik ook mooi vindt is dat ie clean is, en de contrast van zwart (je radiator/ wit.
Te gek!
[ Voor 34% gewijzigd door marquis op 12-08-2012 12:10 ]
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
Anoniem: 145867
Supsooi: Wie weet, heb nu al een keer of 10 de vraag gehad of ik er meer kan/wil maken, dus maar eens kijken wat ik doe als deze af is.

Een aantal van de onderdelen bekabeld en gesleeved (phone pics
Pomp:

Voeding:

Powerbutton:

En de verlichting in het bovendeel aangesloten (moet nog wel een keer los voor het spuiten van de 'mobotray')

Ik heb ook een filmpje gemaakt van de verlichting, nog ff uitzoeken hoe ik die vanaf facebook op youtube krijg zodat ik em hier kan delen. Gelukt! :
[YouTube: http://youtu.be/e3CcBQAFuEw]
FB link: https://www.facebook.com/photo.php?v=488053494539330
[ Voor 12% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2012 14:44 ]
het ziet er nu al strak uit
Ik ben benieuwd hoe het er zoderekt uit gaat zien.
wij willen een update

hij gaat toch wel komen ????

Zucht, en door dit soort posts gaan anderen dus denken dat er een update isSupsooi schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:25:
wij willen een update
wij willen een update![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij gaat toch wel komen ????

Iets met "Geduld is een schone zaak"

Ik weet het, doe nu eigenlijk hetzelfde
[ Voor 18% gewijzigd door floriske.nl op 03-09-2012 10:05 ]

De laatste update is even geleden, druk gehad met de kleine en druk op m'n werk. Maar intussen wel het een en ander gedaan:
Zo staat de kast er nu bij:

De bekabeling is zo goed als helemaal gesleeved met Paracord:

In de plaat waar het moederbord op zit een doorvoer gemaakt voor de GPU bekabeling:

En een begin gemaakt aan de beugel voor de videokaart, nu nog redelijk groot en lomp, maar ik moet hem nog afwerken waardoor hij een stuk kleiner zal worden:

En als laatste voor de SSD drives een simpele ophanging gemaakt waardoor ze netjes op elkaar bevestigd kunnen worden

maar dei kast geeft bij mij iedere keer weer een WauW effect.
Slim bedacht van die SSD ophanging/stapel mechanisme (of zoiets)
[ Voor 96% gewijzigd door Meelobee op 03-09-2012 19:58 . Reden: lol foutje :) ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
(hoeveel moet ie kosten
julian: Geen idee, hij kost mij in ieder geval bloed zweet en tranen

Van de week heb ik het 2e gelaserde plaatje ontvangen. Hierdoor kon ik verder met de bekabeling voor de videokaart, deze is nu op de juiste lengte en gesleeved met Paracord. Het plaatje is een kleine versie van die het plaatje dat ik gebruik voor de 24pins atx aansluiting. Alleen heeft deze maar 13 gaten. 12 voor de videokaart en 1 voor de kabel van de powerbutton. Het plaatje bestaat uit 2 delen op elkaar gelijmd, het voorste deel is 12mm breed en 4,5cm lang, de gaten zijn 4mm:

En eindelijk de beugel voor de videokaart (op wat kleine puntjes na) afgemaakt

Mooie update
EDIT// Die schroeven van de videokaart blijven die zo of word daar nog iets mee gedaan?
[ Voor 52% gewijzigd door thijsco19 op 09-09-2012 22:42 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Licht het aan mij of hangt je videokaart scheef?
Met dit soort mods is het eigenlijk jammer dat er een videokaart in moet
De videokaart lijkt scheeft te hangen doordat de kap van het moederbord schuin afloopt (onder de audio aansluitingen) hij zit echt helemaal recht (haaks) op het moederbord.
In eerste instantie had ik mijn vraagtekens bij het spuiten van het aluminium (vond hem blank al erg vet) maar het ziet er echt super chique uit!
wat gezichts bedrog al niet kan doen.Meelobee schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:06:
Thanks again Supsooi
De videokaart lijkt scheeft te hangen doordat de kap van het moederbord schuin afloopt (onder de audio aansluitingen) hij zit echt helemaal recht (haaks) op het moederbord.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1487324/22
even reclame gemaakt voor je Mod
Als je verder er geen kaart insteekt behalve de GPU is het misschien niet mooier om dan de GPU een kwart slag te draaien? Dat je recht op de fans kijkt (of koelblok als dat er nog op komt). Met een PCI-e extender kun je het makkelijk doen. denk ook dat geheel dan er strakker komt uit te zien omdat het dan wat platter oogt.

Ik zou graag willen weten welke hardware je gebruikt, in de TS staan wel een paar onderdelen (CPu, RAM, mobo) maar helaas niet alles...
Dank je Florisfloriske.nl schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:27:
Echt een heerlijk project om te volgen!
In eerste instantie had ik mijn vraagtekens bij het spuiten van het aluminium (vond hem blank al erg vet) maar het ziet er echt super chique uit!
Thanks, AmmoDudeSupsooi schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:33:
[...]
wat gezichts bedrog al niet kan doen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1487324/22
even reclame gemaakt voor je Mod
ThanksAnoniem: 466194 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:39:
ik blijf deze maar volgen.. ziet er allemaal erg nice uit
Heb ik overwogen, maar ik wou die kant juist wat bulkier hebben als tegenhanger voor de rads aan de andere kant en anders zou ik de beugel voor niets gemaakt hebben.Booster. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 03:29:
Ziet er goed uit.![]()
Als je verder er geen kaart insteekt behalve de GPU is het misschien niet mooier om dan de GPU een kwart slag te draaien? Dat je recht op de fans kijkt (of koelblok als dat er nog op komt). Met een PCI-e extender kun je het makkelijk doen. denk ook dat geheel dan er strakker komt uit te zien omdat het dan wat platter oogt.
Dank voor de complimenten ThomasTheThomas schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:13:
KUTGW, dit is echt een van de meest in het oog springende scratch-builds die ik heb gezien. Echt alles wordt vanaf scratch gebouwd of compleet gemod, kudo's
!
Ik zou graag willen weten welke hardware je gebruikt, in de TS staan wel een paar onderdelen (CPu, RAM, mobo) maar helaas niet alles...
PC
Moederbord Asus Sabertooth Z77
Geheugen 16Gb (4x4Gb) Corsair Dominator GT @ 2133Mhz (CMT8GX3M2B2133C9)
Voeding Corsair AX750
Processor Heb ik nog niet, maar zeer waarschijnlijk een i3770k
Opslag 1x 128Gb Samsung 830 SSD, 1x 256Gb Samsung 830 SSD
Videokaart Heb ik ook nog niet, op de planning staat een Geforce 670, maar eerst komt eerst m'n Radeon 6870 uit m'n huidige kast tijdelijk in de pc te hangen, kan ik nog ff doorsparen voor de 670.
Koeling
Radiators 2x EK Coolstream Rad XT 240
RAM koelblok EK RAM Dominator X4 Acetal
CPU koelblok EK Supreme HF Acetal
Fans 5x Corsair SP120
Fittings BitsPower Matt Black (stuk of 60, allerlei varianten)
En als kers op de taart het 7" Lilliput Touch screen (zat vroeger in m'n auto als scherm voor m'n carpc
Mis je nu nog iets?

Het heeft even geduurd maar eindelijk zijn de delen die gespoten moesten worden klaar. De laatste 2 delen waren het paneel waar het moederbord op zit en de beugel voor de videokaart en die heb ik nadat ze droog waren meteen maar gemonteerd. De zwarte plekjes zijn de kopjes van de boutjes waarmee de onderdelen aan de binnenkant vast zitten. Als het moederbord erop zit zijn deze niet meer zichtbaar

En zo ziet de binnenkant er nu uit.. gaat nog een hele klus worden om het passend te krijgen, de sata kabels, de 24pins ATX (met stekkers!) en de EATX bekabeling moet er ook nog in...

[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 20-09-2012 22:15 ]
Ik dacht gisteravond net voordat ik jou update zag "hoe zal het egenlijk gaan met inverted"
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als alles gemonteerd is. KUTGW
A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame

Vandaag het moederbord geinstalleerd en de plexi plaatjes waar de atx en gpu kabels doorheen gaan vastgezet:

(Mijn vader die zit in de graphische industrie misschien moet ik hem vragen voor stickers??? Dm me maar)
Past mooi bij de rest van het moederbord!
Tetten.
De afgelopen weken heb ik niet zo heel veel de kast gedaan, ben een weekje op vakantie geweest en nog wat dagen bij familie. Wel alvast een kleine sneakpeak van wat ik na de vakantie heb gedaan. Ik hoop van de week weer een grotere update te kunnen doen:
phonepic

Moet nog wel wat puntjes op de i zetten, maar hij doet het en daarmee ben ik na zoveel maanden bouwen erg blij.
Todo:
- Timing van het geheugen aanpassen want het draait nu op 1333Mhz in plaats van 2133Mhz.
- Nieuwe videokaart plaatsen (Via een sponsor!meer hierover volgende week!)
- Stickers van Ram verwijderen
- Zijkappen goed recht bevestigen, zit nu nog iets speling op.
Helaas nog geen goede foto's (ik heb nu alleen wat dramatisch slechte iphone foto's, die zal ik jullie besparen)
Wel al ff snel de Prestatie Index in windows gedaan:

Dit is nog met het geheugen op 1333Mhz en met de 'oude' radeon 6870.