Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaster94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Misschien lichtelijk off-topic, maar het past wel beter hier dan in de andere (technische) Raspberry Pi thread.

Ik weet niet precies hoe het met de licenties zit, maar zouden er geen derden zijn die op termijn duurdere maar gebruiksvriendelijker R-Pi's gaan verkopen? Ik kan me zo voorstellen dat veel mensen (non-tweakers die wel graag een relatief goedkoop mediacenter in huis halen bijvoorbeeld) geen standaard R-Pi zouden kopen, maar in een case en met xbmc voorgeïnstalleerd wel. Zoiets zou bijvoorbeeld $35 + $15 = $50 kunnen kosten, en dat lijkt me nog steeds een aantrekkelijke prijs vergeleken met andere mediaspelers die nu op de markt zijn.

Het bedrijf achter de R-Pi zou dit ook zelf nog kunnen doen als de vraag afneemt en ze de vraag naar standaardbordjes weer kunnen bijhouden met de productie + levering. Zeker als de vraag na enige tijd zo sterk afneemt, dat ze met overschotten blijven zitten (voorlopig niet het geval, dunkt me). Hiermee bereik je denk ik toch weer een ander publiek en kunnen ze de verkopen nog een beetje verder opkrikken. Het is nu toch in meer of mindere mate een tweaker-ding.

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zullen later ook wel bundels worden verkocht verwacht ik als zal deze dan wel duurder zijn denk ik aangezien je voor $15 doller dat niet gaat redden.

Op zich is het tweakers gehalte voor XBMC niet heel hoog. Alleen als je er meer mee wilt dan is dat mogelijk.

Voeding + behuizing + SD kaart en Raspberry zelf is alles wat je nodig hebt.

Er zijn al diverse images te downloaden met Linux en voor XBMC kun je een kant en klare OpenElec set downloaden.

Deze zijn met een eenvoudig programma zo op SD te zetten en klaar ben je.
http://www.raspberrypi.org/downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BE-Tijntje
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
MikeOO schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:52:
Er zijn al diverse images te downloaden met Linux en voor XBMC kun je een kant en klare OpenElec set downloaden.
Dit klopt volgens mij niet, ik kan allesinds geen xbmc voor rasberry pi vinden.
meeste distro's zijn in closed beta (als ze al zo ver staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BE-Tijntje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:29:
[...]

Dit klopt volgens mij niet, ik kan allesinds geen xbmc voor rasberry pi vinden.
meeste distro's zijn in closed beta (als ze al zo ver staan.)
Je hebt gelijk. Inderdaad nog niet beschikbaar maar ze zijn er wel mee bezig voor OpenElec/XBMC dus dat zal niet heel lang duren voor dit uiteindelijk beschikbaar komt. De grootste groep heeft de Pi nog niet dus zullen ze er waarschijnlijk wat minder haast mee maken dan als iedereen hem al had ontvangen.

http://openelec.tv/compon...irst-arm-device-supported

Vond nog een nieuwe XBMC project Raspbmc
Ook iets om in de gaten te houden. Jammer dat hij niet samen met XBMC werkt maar kan evengoed iets leuks worden.
http://www.raspbmc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de RasPi site over farnell levering. Ik heb hem daar besteld (inclusief 'gratis' suf t-shirt, ole!) Het wordt dus ergens tussen half mei en eind juni.
We now have in excess of 100,000 confirmed orders for the Raspberry Pi globally and can confirm that everyone who ordered before 18th April (i.e. today!) will definitely receive their Raspberry Pi before the end of June 2012, whatever your existing order confirmation says!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik geloof ze niet meer, verleden heeft geleerd dat we die gasten niet moeten geloven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpse2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik had op de eerste dag besteld en kreeg nadien een vermelding dat de levering in week 17 zou aankomen (bij farnell). Deze week heb ik het nog eens nagevraagd en nu spreekt men van week 23. Ik ben benieuwd...

keep trying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
magnifor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:07:
Ik geloof ze niet meer, verleden heeft geleerd dat we die gasten niet moeten geloven. :P
Dan is dit vast je eerste ervaring met Farnell.
Farnell is een van de betrouwbaarste leveranciers voor de electronica prototyping industrie met vrijwel altijd next business day levering, ook al moet het aangevlogen worden vanuit drie verschillende lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 13:42
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:43:
Van de RasPi site over farnell levering. Ik heb hem daar besteld (inclusief 'gratis' suf t-shirt, ole!) Het wordt dus ergens tussen half mei en eind juni.

[...]
Aanvulling:
6. We will not tell people exactly where they are in the queue – what we will do howeevr is confirm them a delivery date when we are confident theirs is in production. Our order numbers are not sequential globally and unlike RS we are not shipping them all from the UK, so comparing order numbers really won’t help them.
Het heeft dus geen zin om ordernummers met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
Heb hem nu twee dagen binnen maar door tentamens e.d. ligt hij nog in de verpakking. Komend weekend eens uitpakken en mee gaan spelen. Levertijd zou een dag of 10 zijn (mooi na de tentamens dus ;)) maar DHL stond al na 2 dagen op de stoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:05
Op 31 maart een raspberry besteld bij Farnell, en wacht nog steeds op de mail met de verwachte leverdatum. Deze zou binnen een week komen, echter Farnell blijft het maar uitstellen. Hun reactie is telkens dat ze bezig zijn om een goede inschatting te maken waarnaar ze de datum kunnen communiceren... En daar zijn ze inmiddels al 4 weken mee bezig. Op mails om de gehele order te annuleren reageren ze helemaal niet. Om eerlijk te zijn verbaasd me dit wel van zo'n grote partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ten eerste is Farnell een BtoB leverancier die eigenlijk niet ingericht is om enorme hoeveelheden mini-orders aan consumenten te leveren die constant in de email klimmen zonder eerst de achtergrondinformatie door te nemen. Ten tweede heb je helemaal nog niet kunnen bestellen, je hebt alleen aangegeven dat je 'zou willen bestellen' zodra het product beschikbaar komt. Je kan dus geen bestelling annuleren.

Ik zou ze lekker met rust laten en als ze dan zeggen dat je kunt gaan bestellen het mailtje gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er wel degelijk eentje besteld en ook mijn creditcardgegevens al aan ze verstrekt. Ook hebben ze aangegeven dat ze tussen half mei en eind juni zullen leveren - mits je voor 16 april hebt besteld. Ga er gewoon vanuit dat je hem eind juni hebt, dan kan het alleen maar meevallen. (of tegen, als het tegen de huidige berichtgeving in nog later komt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wanneer heb je je creditcardgegevens aan ze verstrekt als ik vragen mag? Ik heb besteld op 29/02/2012 om 10:33 en heb toen een keer een mailtje gehad dat ze de bestelling zouden leveren "early May" maar heb er sindsdien nog niet wat van weer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb op 1 april een mail gekregen dar je kon bestellen. Daar heb ik dan ook mijn kredietkaart gegevens opgegeven.

Ik weet niet of hij nu al wel echt helemaal besteld is. Misschien moet ik nog is conformeren voor ze effectief het geld van men rekening gaan halen en het opsturen. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 maart kreeg ik een mail om de RPi daadwerkelijk te bestellen en daarbij m'n cc gegevens achtergelaten (mss niet zo handig maar het is maar zo'n prepay geval), 6 april kreeg ik een mail met een ordernummer met de volgende tekst:
When stock is allocated to your order, we will send you a full order confirmation including prices, availability and expected delivery date.
Nog geen datum gekregen hier, het kan nog wel even duren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Great news
Dear customer,
Having successfully passed its CE compliance testing, we can now confirm that your Raspberry Pi will be delivered in the week commencing 28/05/2012.
Ik ben benieuwd, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:33

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

~Ik heb net een mail gekregen met

Dear customer,

Having successfully passed its CE compliance testing, we can now confirm that your Raspberry Pi will be delivered by the end of June. You will receive a confirmation email prior to your Raspberry Pi being shipped.
Prepare for your Raspberry Pi

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 22-09 20:28
Jup me2, ben zeer benieuwd :)

edit: kan je trouwens ergens online je bestelstatus zien?
Kan me niet herinneren dat ik een account gemaakt heb.

[ Voor 66% gewijzigd door Mattie112 op 27-04-2012 14:30 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:05
theMob schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:38:
Ten eerste is Farnell een BtoB leverancier die eigenlijk niet ingericht is om enorme hoeveelheden mini-orders aan consumenten te leveren die constant in de email klimmen zonder eerst de achtergrondinformatie door te nemen.
Farnell neemt de opdracht van Raspberry aan. Mini-orders (1 per klant) is part of the deal. Kortom niet het probleem van de klant maar van Farnell.
theMob schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:38:
Ten tweede heb je helemaal nog niet kunnen bestellen, je hebt alleen aangegeven dat je 'zou willen bestellen' zodra het product beschikbaar komt. Je kan dus geen bestelling annuleren.
Ik heb de complete "bestelling" ingevuld inclusief creditcard gegevens, afleveradres, etc. Als ik wil annuleren dan moet ik dat kunnen op het moment dat ik wil. Niet op het moment dat Farnell het uitkomt.

Overigens vandaag melding gehad dan mijn order geannuleerd is. Ik ben er gelukkig vanaf! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mother_lepard op 27-04-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42dpi schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:26:
~Ik heb net een mail gekregen met

Dear customer,

Having successfully passed its CE compliance testing, we can now confirm that your Raspberry Pi will be delivered by the end of June. You will receive a confirmation email prior to your Raspberry Pi being shipped.
Prepare for your Raspberry Pi
Hier ook, ik ga maar vast wat kabelmeuk en een trafotje bestellen bij DealExtreme, met een beetje mazzel komt het dan tegelijk aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook eind juni. Toch jammer dat ik niet net als hierboven in een eerdere batch zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 12:36
Pfft, ik ook pas eind juni, dacht dat ik nog wel redelijk snel was met bestellen, maar helaas :( Ik ben wel teleurgesteld door de gang van zaken, had gehoopt eind februari uiterlijk de raspberry pi te kunnen hebben. Juni is toch wel een stuk verder weg. Edit: en een stuk duurder dan $25, btw en verzendkosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Romeo op 27-04-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook hier een mail gekregen, eind juni. Beter dan niks want had mijn raspberry pi niet voor augustus verwacht aangezien de belangstelling en beschikbare exemplaren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Weet iemand hier zo de betaalopties als je het bij Element14 wilt bestellen? Aangezien er op de RBP website het volgende staat:
Also, over the next 5 days, we will invite the 70,000 hopeful customers who have already registered their interest in the Raspberry Pi to place their orders, with delivery expected in July/August, dependent on the place of that order in the queue.
En ik op 20-21 april mijn interesse heb getoond.

Als het bij via Paypall moet wil ik namelijk zo snel mogelijk geld overmaken naar mijn account daar 8)7.
* D4NG3R heeft geen CC of bekende met (toegang tot) een CC.

Mocht dit wel vereist zijn is er dan nog een andere optie om te betalen?

[ Voor 110% gewijzigd door D4NG3R op 28-04-2012 01:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels zijn die 70K er meer dan 350K. Je mag achter in de rij aansluiten... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Romeo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:55:
Pfft, ik ook pas eind juni, dacht dat ik nog wel redelijk snel was met bestellen, maar helaas :( Ik ben wel teleurgesteld door de gang van zaken, had gehoopt eind februari uiterlijk de raspberry pi te kunnen hebben. Juni is toch wel een stuk verder weg. Edit: en een stuk duurder dan $25, btw en verzendkosten.
Je hebt dan ook niet de 25 dollar versie aangeschaft. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee klopt, het is de $35,- versie. Echter als je dan op E39,- uitkomt (via Farnell) dan zit daar ook nog wel een flink gat tussen (dollar - euro is 32% plus 35 -39 komt ook nog eens neer op 10%) Een dikke 40% duurder vind ik veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
35 dollar + 19% btw = 41,65 = 31 euro, dan komt er nog 8 euro verzendkosten bij. Als je een pakketje stuurt met PostNL dan kost het je ook 7 euro oid. Niet echt vreemde prijs dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik kreeg gisteren een mail dat ik volgende week mijn Pi ga krijgen. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

Amanoo schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:35:
Ik kreeg gisteren een mail dat ik volgende week mijn Pi ga krijgen. =D
Same here! Ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
grr hebben jullie hem om 7 uur die ene dag besteld?
We’re excited to report that our next shipment of 4,000 Raspberry Pi’s has now left our manufacturers in Asia and will be on their way to customers next week! We have a further 12,000 due to arrive with us by the third week of May and regular volume shipments thereafter
zal ik er nog bij zitten met 12500 in de queue ?

nog iets:
By early next week all 110,000 customers who have ordered with element14, wherever they are in the world, will receive a confirmed delivery date ( which, as previously communicated, will be no later than the end of June for those who ordered before April 18th) .
nog denkend dat ik rond 12000e was met bestellen :P

[ Voor 69% gewijzigd door megadoom op 28-04-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn vader had voor mij besteld, omdat ik op dat moment op de skilatten stond O-)
Ik meen dat hij een uur of zo na de start pas was verkocht. De site lag er namelijk vliegensvlug uit. In ieder geval kort nadat de site weer bruikbaar was, was het besteld, maar ik weet niet precies hoe laat dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
maar ze waren na 6 minuten ofzo al uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Volgens mij zijn er ook erg veel die het eerder hebben gekregen. Ik zit in een van de eerste batches, meen ik, maar niet de allereerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Bij mij zal hij ook voor Juni zijn niet veel aan te doen :s. We zullen geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:19
Mailtje van Raspberry Pi
What I can offer you, however, is that if you are willing to pay £30, I can
send you one straight away so you don't have to wait forever to buy one
through RS or element14.
Ik vroeg of we iets met korting en meerdere aantallen konden regelen voor een schoolproject. Dat ging helaas niet. Wel kan ik er een voor £30 (ongeveer 37 euro omgerekend) krijgen. Goede deal? Wat betaal je bij Farnell of RS inclusief verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
zelfde prijs, maar worden ze niet rechtstreeks verstuurd..

edit: wat je ook kan doen is aan al je familieleden/vrienden vragen...

[ Voor 38% gewijzigd door megadoom op 30-04-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Laatst online: 28-08 19:53
somers1234 schreef op maandag 30 april 2012 @ 15:55:
Mailtje van Raspberry Pi

[...]

Ik vroeg of we iets met korting en meerdere aantallen konden regelen voor een schoolproject. Dat ging helaas niet. Wel kan ik er een voor £30 (ongeveer 37 euro omgerekend) krijgen. Goede deal? Wat betaal je bij Farnell of RS inclusief verzenden?
Ik zou toch de risico analyse van je schoolproject nog eens nakijken?
De kans dat je het nog niet binnen hebt voor het einde van de project deadline is reeël.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:19
Ze versturen het rechtstreeks vanuit het "hoofdkantoor" of hoe je het ook mag noemen. En het is nog niet echt een project maar meer een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Laatst online: 22-09 21:57
somers1234 schreef op maandag 30 april 2012 @ 15:55:
Lijkt mij een goede deal als je er graag eentje wil, je hoeft namelijk niet achteraan te sluiten bij RS of Farnell. En als hij je niet zint, is ie binnen een uur verkocht aan een tweaker die wel achteraan in de rij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Laatst online: 22-09 21:27
Krijg net bericht van Farnell dat mijn RaspPi is verzonden. Terwijl ik vorige week nog een mail kreeg dat het pas de 14e werd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
Slurpgeit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:33:
Krijg net bericht van Farnell dat mijn RaspPi is verzonden. Terwijl ik vorige week nog een mail kreeg dat het pas de 14e werd :o
Woooooooo

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7521450/hosted/pics/2012-05-03%2011.18.25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Laatst online: 10-02-2024
Gefeliciteerd!

ik wil de mijne ook hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Wat zit er eigenlijk nog meer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets, dat is het hele pakket. De rest moet je zelf voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Welke ordernummers hebben jullie die hem al gehad hebben?

Ik heb zelf: ORP007788 en het enige wat ik gehoord heb is een (auto?) mailtje met dit:
"Having successfully passed its CE compliance testing, we can now confirm that your Raspberry Pi will be delivered by the end of June. You will receive a confirmation email prior to your Raspberry Pi being shipped."
Dacht toch echt dat ze er pas al een hele zooi verstuurd hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mattie112 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:47:
Welke ordernummers hebben jullie die hem al gehad hebben?

Ik heb zelf: ORP007788 en het enige wat ik gehoord heb is een (auto?) mailtje met dit:

[...]

Dacht toch echt dat ze er pas al een hele zooi verstuurd hadden?
Ordernummer heb je niets aan qua levering. Ergens in dit topic wordt daar uitleg over gegeven.
Zoals aangeven in dat bericht dus voor eind juni. Die heb ik ook ontvangen. Ga uit van eind Juni dan valt het mee als hij eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Ik kreeg zojuist vrij onverwacht mail van RS met een unieke code en link naar http://authenticate.rsdelivers.com/
Ook staat er in de mail "Currently, we expect to be able to despatch your Raspberry Pi within 7 working days of you placing your order."

Maar helaas valt de code niet in te vullen op de website

En hij is besteld voor £30,87 GBP = €33,27 EUR €39,44 EUR :D en mijn reference number is 168* , dus verwacht inderdaad dat het niet zo lang meer zal duren.

Bij Farnell sta ik overigens op de pre-order lijst met reference number 500* , maar daar heb ik al 2 maanden niks meer van gehoord en daar was de prijs £32.70 (incl t-shirt) , al hebben zij nog niks afgeschreven van mijn creditcard.

[ Voor 39% gewijzigd door NSG op 04-05-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Ik had hetzelfde in Chrome & IE8, ik heb de link in het mailtje gecopy-pasta'd in de adresbalk en toen werkte het opeens wel...kan toeval zijn, maar mijn Pi is zojuist besteld :Y) *O*

edit: kan ook te maken hebben met veel bezoekers op de site, ik kreeg mijn order confirmation mail binnen voordat de order confirmation pagina eindelijk geladen was in mijn browser

edit2: #1700 hier ^_^

[ Voor 36% gewijzigd door real[B]art op 04-05-2012 11:16 ]

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
kunnen jullie inplaats bestel nummer, de datum geven a.u.b. :+ Heb zelf namelijk ook bij RS besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Why_easy op 04-05-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Datum waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
reserveren of aanmelden, hoe je het ook wilt noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

RS:
29-2-2012 heb ik 's ochtends aangemeld voor interesse maar hier heb ik nooit confirmatie van ontvangen.
4-3-2012 heb ik mij nogmaals aangemeld interesse te hebben in het product en nu wel confirmatie.
Vandaag heb ik de mail ontvangen van "Time to order" , dus heb precies 2 maanden moeten wachten.

Ik heb £30,87 GBP betaald met PayPal en ze verwachten het binnen 7 werkdagen te verzenden.
Bestelnummer: 168*

Farnell:
Datum dat ik mijn aangemeld heb weet ik niet meer zeker, maar was niet lang na 29-2-2012.
31-3-2012 mail ontvangen dat ik kon gaan pre-orderen.

Farnell heeft £32.70 gereserveerd op mijn creditcard, zij verwachten aan het einde van Juni te kunnen verzenden.
Bestelnummer: ORP00500*

Gezien RS verwacht zo snel nog te kunnen verzenden, lijkt het erop dat ik daar nog in de 1e batch van 10k zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
ok bedankt voor je info, moet ik dus nog even wachten :) ik heb 12 april besteld bij RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:41

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb bij RS er ook nog een besteld. Stond al op de lijst bij Farnell (voor eind Juni) en krijg er dus hopelijk zeer binnenkort eentje van RS om mee te spelen :)

Ordernummer rond de 2000 :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BE-Tijntje
Ik heb ook een mail van RS ontvangen (levering binnen week) maar heb er al 1 via farnell , 2e via farnell zelfs al onder weg...

De eerste die iets laat weten kan hem hebben tegen normale prijs + verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Enes_81 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:03:
Ik kreeg zojuist vrij onverwacht mail van RS met een unieke code en link naar http://authenticate.rsdelivers.com/
Ook staat er in de mail "Currently, we expect to be able to despatch your Raspberry Pi within 7 working days of you placing your order."

Maar helaas valt de code niet in te vullen op de website

En hij is besteld voor £30,87 GBP = €33,27 EUR :D en mijn reference number is 168* , dus verwacht inderdaad dat het niet zo lang meer zal duren.

Bij Farnell sta ik overigens op de pre-order lijst met reference number 500* , maar daar heb ik al 2 maanden niks meer van gehoord en daar was de prijs £32.70 (incl t-shirt) , al hebben zij nog niks afgeschreven van mijn creditcard.
€ 33.27 EUR is excl. BTW neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 22:18
BE-Tijntje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:10:
Ik heb ook een mail van RS ontvangen (levering binnen week) maar heb er al 1 via farnell , 2e via farnell zelfs al onder weg...

De eerste die iets laat weten kan hem hebben tegen normale prijs + verzendkosten.
Je DM staat uit, dus ik steek hier m'n vinger op - RS wil maar niet opschieten.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
bartbh schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:13:
[...]
€ 33.27 EUR is excl. BTW neem ik aan?
De afrekenprijs, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Laatst online: 21-09 20:28
De prijs zonder vat (btw) is 21.60 pond. Daar komt dan nog de btw en verzendkosten bij:

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/opslagruimte/tnet/1t.gif

Alleen snap ik niet hoe je aan EUR 33,27 komt, want ik heb net de bestelling geplaatst en paypal gaf zelf aan dat de betaling van 30,87 GBP mij 39,46 EUR heeft gekost en 6 euro verschil in de wisselkoers in zo'n korte periode lijkt me sterk. Screen van paypal (links bedrag in GBP en rechts in EUR):

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/opslagruimte/tnet/2t.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Nikeo

Jawelles

Zijn wisselkoers klopt gewoon niet, het ligt niet aan jullie. Hij zal zich wel vergist hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Hmm, heb het even nagekeken. En inderdaad ik heb €39,44 EUR betaald.
Blijkbaar stond er nog wat geld op mijn PayPal rekening en kreeg ik enkel het bedrag te zien dat van mijn bankrekening afgeschreven gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
BE-Tijntje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:10:

Iemand hierboven was me voor, jammer. Maar hoe ik het lees heb je er dadelijk 3, ga je er dus 2 gebruiken of doe je er 2 weg? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon alle 3 clusteren :9 We zijn geeks of nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BE-Tijntje
Why_easy schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Iemand hierboven was me voor, jammer. Maar hoe ik het lees heb je er dadelijk 3, ga je er dus 2 gebruiken of doe je er 2 weg? O-)
Ja, collega heeft er per ongeluk nog ééntje besteld op de account van het werk :) , die zou komende week geleverd worden. Gaat wellicht ook naar een gelukkige tweaker op het forum toe.

Heb momenteel geen tijd om er iets mee te doen. Mijn eigen PI heeft, op de 2/3 weken dat ik hem heb ,hoogstens 10 minuten aangestaan 8)7 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BE-Tijntje
David schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:16:
[...]

Je DM staat uit, dus ik steek hier m'n vinger op - RS wil maar niet opschieten.
@David: check je DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
BE-Tijntje schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:24:
[...]

Ja, collega heeft er per ongeluk nog ééntje besteld op de account van het werk :) , die zou komende week geleverd worden. Gaat wellicht ook naar een gelukkige tweaker op het forum toe.

Heb momenteel geen tijd om er iets mee te doen. Mijn eigen PI heeft, op de 2/3 weken dat ik hem heb ,hoogstens 10 minuten aangestaan 8)7 ...
Hier is ook een tweaker dat met smart staat te wachten op een Pi! Dus als je nog 1 over hebt neem ik hem erg graag van je over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
Mijn Raspberry Pi is ook binnen, helaas geen tijd om mee te spelen vanwege verbouwing en drukte met werk. Ben toch wel erg nieuwsgierig :P.

Dit lijkt me wel leuk als eerste dingetje om te proberen;
http://www.raspberrypi.org/archives/564

[ Voor 26% gewijzigd door McVirusS op 07-05-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

McVirusS schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:24:
Mijn Raspberry Pi is ook binnen, helaas geen tijd om mee te spelen vanwege verbouwing en drukte met werk. Ben toch wel erg nieuwsgierig :P.

Dit lijkt me wel leuk als eerste dingetje om te proberen;
http://www.raspberrypi.org/archives/564
Lijkt me idd ook leuk. Het is alleen slecht gedocumenteerd wat er gebruikt wordt voor die video hoewel het volgens mij gewoon XBMC is (airplay nmt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heuj. * CyBeR typt vanaf een Raspberry Pi.

Ooit29 februari besteld bij Farnell overigens, vandaag geleverd. (Niks "interesse tonen" trouwens, dat was gewoon een keiharde bestelling toen.)

[ Voor 30% gewijzigd door CyBeR op 07-05-2012 20:27 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
nog steeds niks gehoord van farnell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Alles is nogsteeds stil rondom mijn aanvraag :P ik heb ook pas rond 19 april interesse getoond :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik dacht ook al besteld te hebben met creditcard maar de betaling is nog niet te zien in mijn afrekening van de creditcard. Is dit Farnell die pas netjes factureert als ze daadwerkelijk leveren of is er wat fout gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 20:43
Ik heb hem gisteren via Farnell ontvangen, besteld op 29 feb met een (nieuw) bedrijfs account, en gekozen voor op rekening, nog geen factuur ontvangen dus ik denk dat Farnell achteraf de betaling regelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43

BoAC

Memento mori

Mr_gadget schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:26:
Ik dacht ook al besteld te hebben met creditcard maar de betaling is nog niet te zien in mijn afrekening van de creditcard. Is dit Farnell die pas netjes factureert als ze daadwerkelijk leveren of is er wat fout gegaan?
Bij de bestelling werd gemeld dat pas bij verzending ook de betaling zou worden afgeschreven. Dus logisch dat je nu nog niets ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Email van RS:
Deze week hebben we alweer goed nieuws over de beschikbaarheid van Raspberry Pi’s bij RS en Allied Electronics. We hebben de volgende 4.000 mensen op de wachtlijst uitgenodigd om naar de online Raspberry Pi-webwinkel te gaan en hun bestellingen te plaatsen. De tweede batch met boards is naar ons onderweg en we sturen deze direct naar onze klanten zodra ze bij ons binnen zijn.

Velen van u willen graag weten hoe u uw bestelling kunt plaatsen voor een Raspberry Pi. We boeken grote vooruitgang bij de volumeproductie, waardoor we meer mensen kunnen uitnodigen om hun bestelling te plaatsen. Deze week zullen we hierover meer kunnen vertellen, wij vragen dus nog even geduld zodat we het inrichten van de productie kunnen afronden. We houden ons aan onze belofte dat we mensen uitnodigen aan de hand van de oorspronkelijke aanmelding, niemand verliest dus zijn plaats op de wachtlijst.

In de tussentijd kunt u op de hoogte blijven van de meest recente informatie over de Raspberry Pi door een bezoek te brengen aan DesignSpark. Lees meer over wat er gebeurde toen enkele van de eerste Raspberry Pi-gebruikers bij elkaar kwamen om gebruik van het board als open source-tool te bespreken. Lees de nieuwste blog van één van onze DesignSpark-leden, een ICT-leraar die net zijn eerste Raspberry Pi in heeft gekregen. Of bekijk hoe uw board kan worden gebruikt als multimediacomputer.

Hartelijk dank voor uw belangstelling en geduld.
https://eu.rs-email.com/p..._=Elctvpte8DQz2pUGS-WpkIo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
Mattie112 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:39:
Email van RS:

[...]
De tweede batch met boards is naar ons onderweg en we sturen deze direct naar onze klanten zodra ze bij ons binnen zijn

https://eu.rs-email.com/p..._=Elctvpte8DQz2pUGS-WpkIo
Lekker vaag mailtje. Waarom geven ze niet gewoon een datum? Scheelt ze elke week weer een vaag mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ik had het mailtje ook, maar veel wijzer wordt je er niet van.

Beetje creëren van valse hoop imo:
Wordt je nu weer lekker gemaakt, val je misschien volgende week wéér buiten de boot.

:P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Inderdaad een vaag mailtje en ik heb hem nog niet ontvangen, dat terwijl ik order nummer 168* heb. Ik dacht dat RS nog met hun eerste batch bezig was, maar als ik de mail goed begrijp ben ik dus van de tweede batch. Nu betwijfel ik of ze het wel binnen de beloofde 7 werkdagen kunnen verzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik wacht ook af of het ze lukt binnen 7 dagen.
Heb wel betaalt met PayPal, die van mijn rekening afschrijft, dus dat levert wat extra dagen op voordat ze bij RS uiteindelijk het geld hebben. PayPal schat het morgen overgemaakt te hebben allemaal, het is bij mijn bankrekening in ieder geval al wel afgeschreven.
Zodra PayPal zegt dat het overgemaakt is ga ik die 7 werkdagen tellen en dan zien we het wel. Toch? :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hoi nieuw hier, maar heb al lang uitgekeken naar de Raspberry.
Heb me zowel op Farnell als RS Components ingeschreven en ik kreeg net van de eerste een mail dat ik kon pre-orderen. Maar alleen met creditcard, en m'n broer heeft wel een creditcard maar werkt Farnell ook met 3vCard?

EDIT: laat maar; m'n broer was zo goedhartig en leende even zijn creditcard even aan mij.
Nu maar laaaang wachten...

[ Voor 18% gewijzigd door Piet91 op 09-05-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 12:54

franssie

Save the albatross

vandaag ook een mail van http://export.farnell.com/rp/order/?verify=XXXXXXXXXXX ontvangen. lijkt me dat ze redelijk aan het opschalen zijn vwb productie.
edit: cc data hebben ze, ik merk het wel wanneer ie komt

edit: ik heb ook een 8projects internet4things oid liggen (nooit wat mee gedaan), nog wat wrt routers en een arduino of 3.
Wat mij het leuke aan dit project lijkt is toch wel de directe video uitvoer, wat meer refereert aan mijn ZX spectrum en BBC computer historie (/oude lul)

[ Voor 55% gewijzigd door franssie op 10-05-2012 01:21 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

real[B]art schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:14:
(...) mijn Pi is zojuist besteld :Y) *O*

(...)#1700 hier ^_^
En vanochtend een bezoekje van de postbode gehad (8> yay!

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hier is zojuist ook iemand van de DHL langsgeweest met een bubbelenvelop van RS Online. :9

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:04
franssie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 01:13:
vandaag ook een mail van http://export.farnell.com/rp/order/?verify=XXXXXXXXXXX ontvangen. lijkt me dat ze redelijk aan het opschalen zijn vwb productie.
edit: cc data hebben ze, ik merk het wel wanneer ie komt

edit: ik heb ook een 8projects internet4things oid liggen (nooit wat mee gedaan), nog wat wrt routers en een arduino of 3.
Wat mij het leuke aan dit project lijkt is toch wel de directe video uitvoer, wat meer refereert aan mijn ZX spectrum en BBC computer historie (/oude lul)
Thnx dankzij jou kon ik ook al bestellen.

Tip voor de andere: zoek op google naar: http://export.farnell.com/rp/order/?verify= en bij mij was de eerste link al genoeg om te kunnen bestellen :).

Ik vermoed dat die verify alleen is om de pagina te kunnen zien en dat deze niet wordt gebruikt in het bestel proces (maar dat weet ik niet zeker), in elk geval is mijn bestelproces afgemaakt (ik heb een ordernummer), nu afwachten of die ook werkelijk komt.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
kfaessen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:02:
[...]

Thnx dankzij jou kon ik ook al bestellen.

Tip voor de andere: zoek op google naar: http://export.farnell.com/rp/order/?verify= en bij mij was de eerste link al genoeg om te kunnen bestellen :).

Ik vermoed dat die verify alleen is om de pagina te kunnen zien en dat deze niet wordt gebruikt in het bestel proces (maar dat weet ik niet zeker), in elk geval is mijn bestelproces afgemaakt (ik heb een ordernummer), nu afwachten of die ook werkelijk komt.
Thanks!
Al heb ik nu m'n portemonnee (met CC) thuis liggen -O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

real[B]art schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:41:
[...]

En vanochtend een bezoekje van de postbode gehad (8> yay!
Heb jij een verzendbevestiging ontvangen? Ik heb ook 4 mei besteld #168* , maar ik heb na de order confirmation niks meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:41

Hoogie2004

Whohooooo

Geen verzendbevestiging gehad, maar wel een briefje van DHL in de bus. Morgenmiddag wordt hij afgeleverd :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

En toen stond DHL ook bij mij voor de deur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:33

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Enes_81 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:54:
En toen stond DHL ook bij mij voor de deur :D
Jij hebt 4 mei besteld en nu al binnen?! ik heb een dikke maand geleden besteld en nog niks dafoq?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

42dpi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Jij hebt 4 mei besteld en nu al binnen?! ik heb een dikke maand geleden besteld en nog niks dafoq?
Lees deze reactie eens : Enes_81 in "Raspberry Pi: aankoop&levering"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Enes_81 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:38:
Heb jij een verzendbevestiging ontvangen? Ik heb ook 4 mei besteld #168* , maar ik heb na de order confirmation niks meer gehoord.
Nee, niks gehad, hij werd gewoon opeens bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

ffuuuuu ik mag bestellen bij Element14 maar ik zie nu dus dat je er alleen maar met CC's kan bestellen :( . Heeft er iemand (vlug) een andere optie :X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Heeft letterlijk een halfuur geduurd eer wanneer ik mijn rpi eindelijk besteld had. :/ Wat een slome website zeg. (RS Online) Ben alvast wel blij dat ik hem heb kunnen bestellen, ik was er naar mijn gevoel toch heel snel bij (7:03 oid) om mijn email in te geven.

Anyway:
Ordernummer: 4010 (voor moest dat iemand interesseren...)

@D4NG3R: bij RS Online kan je ook met Paypal bestellen. :P Maar daar ben je natuurlijk niets mee. >.< Zoek eens achter prepaid credit cards (op google), dat zou het probleem kunnen oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Gedaan en ik kwam uit op:
https://www.3vcard.nl/car...n.html?tk=674fad3fdabec0a

Iemand ervaring of dit geen problemen op gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 10:15
D4NG3R schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:37:

Wel ervaring met 3vcard. Is een betrouwbaar bedrijf, de prepaid 'creditcard' die je krijgt kan je gewoon overal gebruiken waar ze visa accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:37:

Geen ervaring mee met Farnell (hij accepteerde wel de CC gegevens) maar tot nu toe wel gelukte betalingen met DealExtreme en Google Play (terugstorting werkte daar ook).

Ik heb wel een fysieke kaart overigens, maar dat mag niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:06
Ghehe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:35:
Heeft letterlijk een halfuur geduurd eer wanneer ik mijn rpi eindelijk besteld had. :/ Wat een slome website zeg. (RS Online) Ben alvast wel blij dat ik hem heb kunnen bestellen, ik was er naar mijn gevoel toch heel snel bij (7:03 oid) om mijn email in te geven.
Volgens mij hebben ze weer een hele bups uitgenodigt om te bestellen, ik kwam er ook moeilijk doorheen, en heb een bestel nummer iets van 100 hoger dan jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

* D4NG3R koopt dan maar een 3V voucher van 50 euro.
(Moet genoeg zijn aangezien die 33 pond omgerekend 44 euro is).

Edit:
Dear Customer,

Thank you for ordering via the Farnell web site.
Your order has been given the following Farnell reference number: XXXXXXXXX.

Please refer to this number if you contact Farnell regarding your order. When stock is allocated to your order, we will send you a full order confirmation including prices, availability and expected delivery date.

Thank you for ordering with Farnell.
Kind regards The Farnell Team.
*O*

[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 11-05-2012 18:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]