Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Sc0tTy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:49:
[...]

Is die firmware nu branded of niet? Das is me niet helemaal duidelijk
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Rijkers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 22:05
Perfect gewerkt voor mij, ben benieuwd naar de kwaliteit van me toestel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep zojuist ook geupdate naar 12070 met behulp van bovengenoemde link en nu maar afwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De update is bij mij net klaar, vind het allang fijn dat de lampjes bij de knopjes weer branden. Mijn batterij was verder gewoon goed, dus ik ben benieuwd of deze nu slechter is geworden of juist niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:44

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Is de witbalans nou wel of niet gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuit schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:39:
Is de witbalans nou wel of niet gefixed?
nee nog geen camera fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lumia net geflashed naar 12070 de batterij status geeft aan 1 dag en 14 u 100% en geen apps geïnstalleerd.
misschien dat het nog veranderd maar eigenlijk een beetje teleurstellend na al de verhalen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net geupdate naar 1600.2487.8107.12070

met:

http://nokiainnovation.co...erfeed&utm_medium=twitter

echt te easy, voor mensen die het niet vertrouwen, nergens voor nodig. works like a charm :) of de batterij langer meegaat kan ik nog niet merken, heb de telefoon pas 24u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thuis van dag werken nog op 68%
normaal moest hij bij thuiskomst direkt op de lader, dus ik merk wel degelijk verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg een Windows mobile zune communcation service crash, telefoon blijft hangen in update modus (reboot blijft hij op dat scherm staan), dos venster blijft bij 'updates worden geinstalleerd' staan en is vastgelopen.

Zit er ook ergens een 'hardware' reset knop? Zune herkent hem inmiddels niet meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:26:
Kreeg een Windows mobile zune communcation service crash, telefoon blijft hangen in update modus (reboot blijft hij op dat scherm staan), dos venster blijft bij 'updates worden geinstalleerd' staan en is vastgelopen.

Zit er ook ergens een 'hardware' reset knop? Zune herkent hem inmiddels niet meer.
waarschijnlijk een onderbreking gehad bij het updaten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Had gehoopt dat Tethering op bij deze update zat, maar helaas niet. Toch maar is erop gaan zetten...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb zojuist de firmware update ook geïnstalleerd. Discharge nu zo rond de 75 mAh met werkelijk ALLES aan (wifi, blutooth, uitermate beroerde 3G ontvangst) qua connectiviteit. Morgen zal ik eens echt gaan kijken hoe goed deze update is.
Speaker klinkt ook aanzienlijk beter. Er zit nu zowaar iets van laag in!

Updaten is overigens een fluitje van een cent met deze tutorial

* PaT wordt steeds een beetje blijer met zijn eerste Nokia

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wil iemand die cab ergens uploaden, met een korte naam?
Krijg hem van beide bronnen niet gedownload, maar ligt waarschijnlijk aan dat ik nu getethered zit met me Touch Pro 2.

-Edit-
Niet meer nodig, me modem is het op magische wijze weer gaan doen, heb hem normaal kunnen downloaden.
Batterij had ik geen last van, geluid ga ik morgen in de auto wel merken. Hij staat er in iedergeval op.

[ Voor 38% gewijzigd door NoFearCreations op 09-03-2012 23:17 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend na 9u standby 5% verbruikt met de volgende instellingen:
3G uit
wifi aan
Locaties aan
BT uit
Gmail 30 min checken
Vergrendelen 1min
Tel. zoeken 2x aan gevinkt
Tel.updates aan
Feedback aan
Helderheid aut. op normaal

Apps :...I'm a WP7
Battery saver
Carbonwp
Operalink for WP
Treinplanner
Treintijden
TweetcasterWindows Phone news
Wiztiles
Whats app

Voor de update mijn verbruik 2% per u maar wel ALLES uit,een aanzienlijke vooruitgang _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:44

Ankh

|true

Heb hem de update ook geinstalleerd, als ik bij de diag kijk dan heb ik eerst een lage discharge (70~90mA). Daarna verhoogt ie naar boven 200mA... Meer mensen die dit hebben? Is dat normaal? Enige wat ik doe is de diag open hebben...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee bij mij is ie 60- 80 mA, bij gebruik van apps schiet ie soms boven de 200 mA gemiddeld blijft ie onder de 100 mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me eerlijk af hoe je het verbruik met de diagnostics tool wilt meten. Als je ernaar zit te kijken is het scherm immers aan en kun je nooit het echte standby verbruik aflezen en als er apps draaien worden deze gepauzeerd.... Volgens mij kun je nooit op de gegevens die daar getoond worden vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook precies wat Nokia zelf zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb na de update Spotify eens geprobeerd, moet zeggen dat ik niet of geen verschil hoor wat betreft de bass...(door hoofdtelefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Vreemd, heb wel duidelijk verbetering gehoord.
Vanmorgen foon op de versterker aangesloten en dat was ook eindelijk fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid heeft onmiskenbaar een verbetering gehad. Ik heb een Lumia 800 zonder en met de update voor een direkt vergelijk. Getest met de originele oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:02:
is ook precies wat Nokia zelf zegt
Beste manier om batterij te besparen is volgens mij die Diagnostics tool eraf te gooien en niet,continu naar het batterijverbruik te staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid is naar mijn mening na de update inderdaad verbeterd. Ik merk zowel verbetering ten aanzien van de lage frequenties als het volumebereik. (Getest met Sennheiser HD-25 II)

Qua batterij merk ik eerlijk gezegd geen verbetering daar waar de discharge heel erg fluctueert en ik gemiddelde gezien eerder dichter bij de 150 dan de 70 zit. Maar of die Diagnostics tool zo betrouwbaar is, dat vraag ik me af. Ik gooi hem eraf en ga eens kijken wat het dagelijkse gebruik uitwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:08
Die update die jullie nu handmatig installeren, is dat gewoon een originele rom die precies zo hetzelfde in Nederland uitgebracht wordt? Levert dit ook geen problemen op met toekomstige updates en blijft de productcode ongewijzigd?

Het begint nu toch te kriebelen, aangezien mijn batterij ook vrij snel leeg is. Kon de antwoorden zo gauw niet vinden.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wietsee. schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:32:
Die update die jullie nu handmatig installeren, is dat gewoon een originele rom die precies zo hetzelfde in Nederland uitgebracht wordt? Levert dit ook geen problemen op met toekomstige updates en blijft de productcode ongewijzigd?

Het begint nu toch te kriebelen, aangezien mijn batterij ook vrij snel leeg is. Kon de antwoorden zo gauw niet vinden.
alles blijft behouden, het is een officiële update, daarbij kun je altijd terug naar de vorige firmware en later alsnog de update installeren als deze wordt uitgerold in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
hjs schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:49:
Vreemd, heb wel duidelijk verbetering gehoord.
Vanmorgen foon op de versterker aangesloten en dat was ook eindelijk fatsoenlijk.
Heb even getest met mijn Sennheiser pc350 en het klinkt nu zoals het moet zijn...weet dus niet hoeveel beter het is dan voorheen omdat ik blijkbaar al die tijd met een gaar koptelefoontje heb gelopen :)

Vind het meegeleverde headsetje totaal niet comfortabel zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Zo, ik heb de knoop ook doorgehakt en ben hem gaan updaten. Stelt echt geen drol voor met de link die PaT hierboven geeft.

Ben van 140mA naar ~75mA gegaan. Wat me overigens op valt, als je in een gebied zit zonder 3G, en deze wél aan hebt staan trekt hij 4 - 600mA(!!!) uit de batterij... Lekker uitlaten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:46:
[...]

alles blijft behouden, het is een officiële update, daarbij kun je altijd terug naar de vorige firmware en later alsnog de update installeren als deze wordt uitgerold in NL.
Ik ben van plan om eerst mijn Vodafone Lumia 800 te de-branden naar NL Black huidige versie. Vervolgens te updaten naar de nieuwe officiele 12070 versie. Dit zou toch moeten werken, dat mijn Lumia 800 nog steeds unbrand is met de officiele Singapore 12070 versie?

Ik kan hem ook wel gelijk de-branden naar de nieuwe versie maar ik zie alleen een Indiase en NZ Vodafone versie op Navifirm.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Heb de update ook geïnstalleerd gisteravond. Kreeg wel een error-melding bij het updaten, maar toch staat nieuwe firmware erop. Bij mij schommelt het verbruik nu tussen 53-90mA. Is dus mooie verbetering :) En nu gaat de Diagnostic app weer van m'n telefoon af^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vandaag de eerste volle dag met de nieuwe firmware en ik ben er erg tevreden over. Vandaag extreem veel gefilmd/gefotografeerd en gewhatsapped en ondanks dat heb ik nog meer dan voldoende sap in de batterij zitten. Normaliter moest ik halverwege zo'n dag naar mijn auto rennen om hem aan de lader te gooien.

Voor de volledigheid, alle connectiviteits mogelijkheden stonden nog steeds aan. Ik vier nu een klein feestje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Toch best knap van Nokia dat ze met software nog zoveel kunnen fixen. Zitten deze power issues dan in het OS of in de 'laag' die Nokia voor hun telefoons maakt?

Iig. Goed te horen dat ze nu een stuk langer meegaan, beter klinken en betere foto's maken. Al met al wordt de telefoon er dus alleen maar beter van.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

FoggyFreek schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:38:
Toch best knap van Nokia dat ze met software nog zoveel kunnen fixen. Zitten deze power issues dan in het OS of in de 'laag' die Nokia voor hun telefoons maakt?

Iig. Goed te horen dat ze nu een stuk langer meegaan, beter klinken en betere foto's maken. Al met al wordt de telefoon er dus alleen maar beter van.
FTFY!

De camera update komt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Jammer, werkt hier helaas niet. Al uren op 'Updates downloaden'.
De telefoon moet na synchroniseren met Zune toch niet ontkoppeld worden o.i.d.?
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/s3es8g.png

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:35
Nee, die moet gewoon connected blijven. Heb het net uitgevoerd op een dikke 5 minuten was ie zo goed als klaar. Hij hangt nu aan de lader tot ie vol is en kijken wat het effect dan zal zijn. Ik ben benieuwd!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Cruzer schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Ik ben van plan om eerst mijn Vodafone Lumia 800 te de-branden naar NL Black huidige versie. Vervolgens te updaten naar de nieuwe officiele 12070 versie. Dit zou toch moeten werken, dat mijn Lumia 800 nog steeds unbrand is met de officiele Singapore 12070 versie?

Ik kan hem ook wel gelijk de-branden naar de nieuwe versie maar ik zie alleen een Indiase en NZ Vodafone versie op Navifirm.
Ja dat zou moeten werken. Ik heb de lumia van mijn vriendin (ook Vodafone branded) gedebrand naar de NL Black. Daarna zou je gewoon de Singapore versie erover heen kunnen gooien.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Na hetzelfde truukje op een andere PC te hebben toegepast is het gelukt, ben er toch niet zo tevreden mee.
Batterijverbruik is nauwelijks minder, lijkt wel meer zelfs.

Ik heb weer een oude Diagnostics versie. Slechts 2 gegevens bij Battery Status, Voltage en Current (Discharging), Detailed Battery Information is compleet verdwenen, eveneens nog enkele andere mogelijkheden in de Diagnostics app. Heb ik iets verkeerd gedaan, of hoort dit?

Ik ga toch graag weer terug naar m'n oude originele rom, wachtende tot de update officiëel via Zune komt.

Kan ik nu veilig zonder m'n telefoon te bricken, naar een oudere versie (herstelpunt) in Zune gaan? Heb namelijk deze update (12070) m.b.v. PC geïnstalleerd waarmee ik normaal niet mijn Lumia mee update.
Dit zou dus betekenen dat ik 2 versies terug ga, naar 7740 volgens mij. wanneer ik mijn normale PC weer gebruik voor het updaten van mijn Lumia 800.

[ Voor 82% gewijzigd door Wietsee. op 11-03-2012 00:06 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Denk dat je de verkeerde versie erop heb gezet, want bij de rest in dit topic is het wel allemaal beter.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
NoFearCreations schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:59:
Denk dat je de verkeerde versie erop heb gezet, want bij de rest in dit topic is het wel allemaal beter.
Heb ik niet helaas, zag 'm net wel even onder de 100 mA duiken, maar dat komt zelden voor.
Waardeloos dit, weet jij misschien het antwoord op mijn vetgedrukte gedeelte? (zie vorige post).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wietsee. schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:01:
[...]

Heb ik niet helaas, zag 'm net wel even onder de 100 mA duiken, maar dat komt zelden voor.
Waardeloos dit, weet jij misschien het antwoord op mijn vetgedrukte gedeelte? (zie vorige post).
als je alles volgens het boekje hebt gedaan dan heb je eerst een backup gemaakt zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1306415

als je die backup weer terug zet is je toestel weer de oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Wietsee. schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:01:
[...]

Ik had ook toen ik keek 2/3e van de tijd dat ie rond de 200ah schommelde.. Na een tijdje ging hij bij mij naar 50-90ma.. En toen heb ik Diagnostic app eraf geflikkerd en hij gaat nu al halve dag mee (dus 12 uur) en ik heb nog 75% batterij over. Ik zou hem even testen zonder naar Diagnostic te kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:48:
[...]

als je alles volgens het boekje hebt gedaan dan heb je eerst een backup gemaakt zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1306415

als je die backup weer terug zet is je toestel weer de oude :)
Ik lees dat de mensen de S gebruiken i.p.v. De B. De B duurt wel wat langer, maar dan kun je werkelijk een restore doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mede-updaters,

Kunnen jullie bevestigen dat als je iemand belt en je zet het spraakvolume tijdns de call op 0/10, je dan ook écht niéts meer hoort? Ik dacht even dat m'n telefoon stuk was of dat er iets met Vodafone aan de hand was, maar kwam er achter dat ik de andere kant enkel niet hoorde omdat-ie op vol 0 stond.

Ik vind dit vreemd, volume 0 is normaliter altijd de zachtste stand, niet volledig uit? Tenminste, tijdens een call. Dat het op de MP3 speler bijvoorbeeld volledig stil is vind ik dan wel weer logisch.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:15
Wietsee. schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:54:

Ik heb weer een oude Diagnostics versie. Slechts 2 gegevens bij Battery Status, Voltage en Current (Discharging), Detailed Battery Information is compleet verdwenen, eveneens nog enkele andere mogelijkheden in de Diagnostics app.
Gooi de Diagnostic applicatie er gewoon af... sinds ik dat gedaan heb gaat m'n telefoon heel wat langer mee dan voordien (zelfs zonder de laatste update) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:59
Wietsee. schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:54:
Na hetzelfde truukje op een andere PC te hebben toegepast is het gelukt, ben er toch niet zo tevreden mee.
Batterijverbruik is nauwelijks minder, lijkt wel meer zelfs.

Ik heb weer een oude Diagnostics versie. Slechts 2 gegevens bij Battery Status, Voltage en Current (Discharging), Detailed Battery Information is compleet verdwenen, eveneens nog enkele andere mogelijkheden in de Diagnostics app. Heb ik iets verkeerd gedaan, of hoort dit?

Ik ga toch graag weer terug naar m'n oude originele rom, wachtende tot de update officiëel via Zune komt.

Kan ik nu veilig zonder m'n telefoon te bricken, naar een oudere versie (herstelpunt) in Zune gaan? Heb namelijk deze update (12070) m.b.v. PC geïnstalleerd waarmee ik normaal niet mijn Lumia mee update.
Dit zou dus betekenen dat ik 2 versies terug ga, naar 7740 volgens mij. wanneer ik mijn normale PC weer gebruik voor het updaten van mijn Lumia 800.
Je hebt geen oude diagnostics. Dat is de nieuwe. Nokia heeft hem ingeperkt omdat gebruikers anders teveel verkeerde conclusies gaan trekken.
Je hebt dus zeker wel de nieuwe FW erop staan, die naast idle verbruik (misschien ff rebooten voordat hij echt zakt) ook andere fixes heeft.

Ik zag laatst trouwens iemand met een roze lumia met een idle verbruik (met alles uit en na reboot zonder achtergrond apps) van 450mah...ik heb geadviseerd om die terug te sturen ;). Was ook na 5 uur leeg.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
MRELynx schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:44:
[...]

Ja dat zou moeten werken. Ik heb de lumia van mijn vriendin (ook Vodafone branded) gedebrand naar de NL Black. Daarna zou je gewoon de Singapore versie erover heen kunnen gooien.
Wat waren de verschillen die je zag tussen de Vodafone Branded en de NL Black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Cruzer schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:00:
[...]

Wat waren de verschillen die je zag tussen de Vodafone Branded en de NL Black?
Een vodafone bootlogootje en wat apps van vodafone zelf. Niet echt noemenswaardig....

Heb de update ook maar geinstalleerd. Tijdens de installatie voor optie B gekozen om een backup te maken. Duurde maar 120 seconden langer dan via de S optie. Kan ik als de definitieve NL versie uit is, terug naar de vorige instellingen en daarna de officiele NL update erop gooien.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 20:23
Ik heb hier de update ook geinstalleerd. Vrij eenvoudig eigenlijk :). Nu even helemaal opladen en eens zien hoe de accu zich komende week houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
In de UK staat de nieuwe firmware aankondiging op hun website

http://www.nokia.com/gb-en/support/product/lumia800/

Hoe lang zal het dan duren dat deze update in NL verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Cruzer schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:44:
In de UK staat de nieuwe firmware aankondiging op hun website

http://www.nokia.com/gb-en/support/product/lumia800/

Hoe lang zal het dan duren dat deze update in NL verkrijgbaar is?
Denk deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En vandaag ga ik voor het eerst serieus testen hoe goed deze firmware update is. Het is voor mij een gewone werkdag zoals ik er zo veel heb. Ik ben benieuwd hoe ver het toestel gaat komen. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Me2, ik heb hem gisterochtend van de lader afgehaald, en natuurlijk op zondag doe ik nauwelijks iets met de telefoon. Heb hem vanacht ook niet aan de lader gelaten en hij is nu nog meer dan half vol met 3G en wifi aan en GPS uit. Zal het over de hele week even in de gaten houden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Hier nu ook eerste dagje met update, net van de lader af. 3g aan, Wifi aan en locatie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Mijn indruk tot nu toe: Standbye tijd aanzienlijk verbeterd, muziek prima maar bij gebruik van bv whatsapp, spotify en wordfeud is de telefoon best snel leeg.
Vermoed dan ook whatsapp een van de grootste verbruikers is, zeker in groepsgesprekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Over welke settings heb je het dan precies ?

Bedoel je hiermee Settings - Location en Settings - Find my phone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Heb het nog een paar dagen aangekeken. Vanochtend om 8uur van de lader. Nu, 11uur, nog 67 procent. Tijdens college wat whatsapp en wat internet, meer niet. Dramatisch dus nog steeds.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Snippertje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:13:
Heb het nog een paar dagen aangekeken. Vanochtend om 8uur van de lader. Nu, 11uur, nog 67 procent. Tijdens college wat whatsapp en wat internet, meer niet. Dramatisch dus nog steeds.
Je moet ook helemaal niet Whatsappen en internetten tijdens college, die docent voor je snufferd staat daar ook niet voor de fun. :P
Collegezalen lijken mij bij uitstek ruimtes met beroerd ontvangst. Dat zal dus vast killing zijn voor je telefoon.

Stand van zaken, vanmorgen om 7 uur van de lader, gekoppeld in de auto met bluetooth (20 minuten) wat belletjes gepleegd. paar Whatsapp berichten, mails gelezen en tot nu tot 79% over volgens het toestel. Alles staat aan en ontvangst is redelijk goed hier.

kleine 5 uur met iets meer dan 20%, dat zou dus een hele dag met een lading moeten betekenen :P

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 12-03-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Hier ook sinds 2 dagen de update erop gepusht. Opvallend is dat het standby verbruik veel beter is. Mensen hier klagen veel dat (bij veel gebruik) ze geen klap merken maar dat is ook meer dan te verwachten toch? Juist het idle/standby verbruik is aangepakt en dat merk je flink! Hier dus ook een tevreden gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

PaT schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:48:
[...]

Je moet ook helemaal niet Whatsappen en internetten tijdens college, die docent voor je snufferd staat daar ook niet voor de fun. :P
Collegezalen lijken mij bij uitstek ruimtes met beroerd ontvangst. Dat zal dus vast killing zijn voor je telefoon.

Stand van zaken, vanmorgen om 7 uur van de lader, gekoppeld in de auto met bluetooth (20 minuten) wat belletjes gepleegd. paar Whatsapp berichten, mails gelezen en tot nu tot 79% over volgens het toestel. Alles staat aan en ontvangst is redelijk goed hier.

kleine 5 uur met iets meer dan 20%, dat zou dus een hele dag met een lading moeten betekenen :P
Je hebt pauze uiteraard. En de zaal heeft wifi ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
r2504 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Over welke settings heb je het dan precies ?

Bedoel je hiermee Settings - Location en Settings - Find my phone ?
Nee alle location settings, gewoon slider off

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Laatst online: 08-04-2022
Om 8:30 mn mobiel van de stroom af gehaald, het is nu 13:30 dus 5 uur verder en heb nog 90% over. Wat ongeveer overeenkomt met 50 uur stand-by tijd met wifi/bluetooth off. Een hele vooruitgang in idle-mode dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Update 12070 komt officieel pas half april uit in Nederland, aldus Nokia Nederland!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Wietsee. schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:56:
Update 12070 komt officieel pas half april uit in Nederland, aldus Nokia Nederland!
tjemig, tegen die tijd had ik al verwacht dat de volgende update er al zou zijn, incl thetering e.d. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik blij dat ik hem nu al heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de diagnostic tool geeft hij trouwens na installatie van de update bij detailed battery info bij standbyCurrent -5 mA aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Nee alle location settings, gewoon slider off
Had ik ook gedaan, maar toen werkte Nokia Rijden opeens niet meer, kreeg geen GPS fix meer....
Wel vreemd dat daar geen uitzondering voor gemaakt kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Wat een nonsens is dat nu weer... Nokia/Microsoft shame on you :(

Als je dan elders leest dat Nokia zéér binnenkort met nog andere updates (waar blijven de camera verbeteringen, tethering, een volwassen Nokia drive, ...) zal komen heb ik toch wel ernstige bedenkingen bij die "zéér binnenkort" en vooral over hoe men met hun eerste Windows Phone klanten omgaat.

Nog even en het toestel is zes maanden oud en het werkt nog steeds niet deftig... is dat de reden dat we een "kwalitatieve Nokia" moeten prefereren boven andere merken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:03
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Facebook.com/nokianederland

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Jurgen Thysmans bevestigd het ook net op twitter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Jurgen Thysmans bevestigd het ook net op twitter :(
Ik heb de update al, maar vind het wel ronduit belachelijk dat het nog een maand gaat duren voordat hij officieel in NL wordt uitgerold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:54:
[...]

Ik heb de update al, maar vind het wel ronduit belachelijk dat het nog een maand gaat duren voordat hij officieel in NL wordt uitgerold!
misschien gaan ze wel allemaal verbeteringen aantoevoegen waardoor de heavy usage standby tijd naar 5 dagen gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Kun je na de on-officiële update nog wel gewoon updaten via Zune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:12:
[...]

Had ik ook gedaan, maar toen werkte Nokia Rijden opeens niet meer, kreeg geen GPS fix meer....
Wel vreemd dat daar geen uitzondering voor gemaakt kan worden!
Idd vind ik ook, daar zou ik het bijv. wel voor aan willen laten staan, en GPS wordt pas geactiveerd als de app gestart wordt. Ik zei overigens dat ik alleen 3G + Wifi aan had, ik was blauwtand vergeten. Sinds zondagochtend van de stekker en nu batterij op 40% resterend. Heb het gebeld en gewhatsapped vandaag.

* braaf Nokia braaf! :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het forum WPcentral spreekt men van een bug betreffende het geluid van de laatste fw 12070.
Als men gebeld wordt en het volume staat onder de 10 dan gaat de Lumia voor 1sec voluit daarna gaat het naar het niveau wat men vooraf heeft ingesteld. Dit gaat ook bij mij zo, hebben jullie hier ook last van?
Zie http://gathering.tweakers...sert_message/1494255/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk bij de meeste, maar de voordelen van de batterij duur weegt hier niet tegen op denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Heb het ook ervaren

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Met 3G aan haal ik nu net zolang als zonder. Dit is dus zo'n 24 uur. Had eigenlijk meer verwacht, maar 3G gebruik ik toch niet als ik aan de zaak ben of thuis (überhaupt geen 3G dekking thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update nu ook 2 dagen.. alleen ik merk helaas geen verschil kwa batterij... ik haal ongeveer 10tot-15 uur max maar vaak 8tot10 uur.. dan moet die weer hangen aan de lader, ik gebruik voornaamlijk whatsapp, wat nieuwssites bezoeken geen youtube filmpjes kijk ik..facebook 1x per uur checken en muziek luisteren in de trein.. whatsapp de hele dag door eigelijk... ik heb thuis 3g uit wifi aan en alle achtergrond tasks uitgeschakeld.. wanneer ik naar buiten ga doe ik 3g aan , en in de trein doe ik 3g weer uit en wifi aan als wifi beschikbaar is .. ik speel geen spelletjes. Dus al met al niet echt een vooruitgang op mijn toestel kwa batterijduur...
deze teleurstelling, is dat denken jullie aan het toestel gebonden? dat ik gewoon toevallig pech heb dat deze update niet goed op mijn toestel werkt qua verbetering? of zuigt whatsapp zo hard? :O

het geluid is wat dat betreft juist wel heel erg verbeterd. Ik vond het geluid voor de update gewoon niet om aan te horen.. een mp3 speler van 10jaar terug was nog beter. maar nu klinkt het gewoon zoals het hoort te zijn.. lekkere bass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:58:
ik heb de update nu ook 2 dagen.. alleen ik merk helaas geen verschil kwa batterij... ik haal ongeveer 10tot-15 uur max maar vaak 8tot10 uur.. dan moet die weer hangen aan de lader, ik gebruik voornaamlijk whatsapp, wat nieuwssites bezoeken geen youtube filmpjes kijk ik..facebook 1x per uur checken en muziek luisteren in de trein.. whatsapp de hele dag door eigelijk... ik heb thuis 3g uit wifi aan en alle achtergrond tasks uitgeschakeld.. wanneer ik naar buiten ga doe ik 3g aan , en in de trein doe ik 3g weer uit en wifi aan als wifi beschikbaar is .. ik speel geen spelletjes. Dus al met al niet echt een vooruitgang op mijn toestel kwa batterijduur...
deze teleurstelling, is dat denken jullie aan het toestel gebonden? dat ik gewoon toevallig pech heb dat deze update niet goed op mijn toestel werkt qua verbetering? of zuigt whatsapp zo hard? :O

het geluid is wat dat betreft juist wel heel erg verbeterd. Ik vond het geluid voor de update gewoon niet om aan te horen.. een mp3 speler van 10jaar terug was nog beter. maar nu klinkt het gewoon zoals het hoort te zijn.. lekkere bass!
als je de hele dag door veel whatsappt houdt geen enkele telefoon het een dag vol. denk dat 10 tot 15 uur dan heel erg acceptabel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Als alleen de standbytijd omhoog gaat, met 3G aan, ben ik al heel blij. Vandaag had ik weer een onverklaarbare drain: om 7 uur van de lader gehaald, en om 11 uur zat ik al op 70%. Met 3G, wifi en bluetooth uit en zonder enig gebruik buiten één keer per uur mail syncen met één account. Pas na een herstart was het gebruik weer normaal (onder 1% per uur met 3G uit). Ik vind het vooral vermoeiend dat je er niet op kan vertrouwen dat het verbruik stabiel is en je zonder problemen het einde van de dag kan halen, ook als je hem alleen maar standby hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:13
Vistajevski schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:10:
Als alleen de standbytijd omhoog gaat, met 3G aan, ben ik al heel blij. Vandaag had ik weer een onverklaarbare drain: om 7 uur van de lader gehaald, en om 11 uur zat ik al op 70%. Met 3G, wifi en bluetooth uit en zonder enig gebruik buiten één keer per uur mail syncen met één account. Pas na een herstart was het gebruik weer normaal (onder 1% per uur met 3G uit). Ik vind het vooral vermoeiend dat je er niet op kan vertrouwen dat het verbruik stabiel is en je zonder problemen het einde van de dag kan halen, ook als je hem alleen maar standby hebt staan.
Dat heb ik vorige week ook een keer gehad. Is zeer irritant ja. Had 't toestel 's avonds in vliegtuigmodus op mijn nachtkastje gelegd met nog 37% accu en 's ochtends om 5.45 was ie overleden.. gewoon helemaal uit. Dat was dus in een uurtje of 6, in vliegtuigmodus nota bene, van 37% naar 0% (naja, totdat hij uitschakelt). :/
Moet zeggen dat het sinds afgelopen weekend wel weer redelijk normaal is gelukkig.

Heb net de update geïnstalleerd. Hoop dat het voor mij ook gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je ook doet of hoe je het wendt of keert : 3G aan blijft energie SLURPEN, dus dat is niet veranderd met de nieuwe fw, wel is de stand-by tijd aanzienlijk verbeterd.
Gebruik je de Lumia als een smartphone, dus waar ie voor gemaakt is, dan is het weer op het oude niveau dus slecht.
Althans, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En toen was het 22:14, zo'n 15 uur na het afkoppelen van het apparaat van de lader. Het toestel geeft aan dat hij nog 21% over heeft. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hem heel even aan de lader heb gehad (kwartiertje hooguit) in de auto omdat ik een raar dingetje heb met mijn bluetooth verbinding dat ik zo op kan lossen. Daar kan hij nooit veel van opgeladen zijn. Ik ben dan ook meer dan tevreden!

Wat heb ik uitgespookt vandaag met de Lumia?
Bellen, ongeveer een half uur
Whatsappen
Spelletje
Mail checken (2 accounts, met "as items arrive")
Aantal keer verbonden met BT in mijn auto
Thuis op Wifi, op het werk op 3G
Beetje surfen, ongeveer een half uur

Oftewel, voor mij heel normaal gebruik, met Wifi, Bluetooth en 3G continu aan.
(en ik heb uitermate slechte 3G dekking in huis)

[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 12-03-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Laatst online: 08-04-2022
om 8:30 van de lader gehaald, nu 22:21 dus ongeveer 14 uur verstreken, 80% batterij nog. Ik heb 3g, bluetooth, locatie dienst altijd op uit. Wifi aangehad voor 6 uur. Heb weinig kunnen doen met mn mobiel eerlijk gezegd, veel bezig geweest met studie. Maar toch een aanzienlijke verbetering in standby tijd! Normaliter bij eenzelfde gebruik had ik nog ±30% over. Met 'normaal' gebruik was mn mobiel wel zo-goed-als leeg van 8.00-22.00 uur (muziek luisteren, whatsapp, internet, beetje spelletjes).

Gisteren gebeurde er wel iets eigennadigs, ik was met wifi op het internet op www.intermediair.nl en was ook muziek aan het luisteren. Ik had meerdere tabladen van intermediair open. Mn mobiel liep 3x vast binnen 10 minuten. Het scherm werd ook warm. =/

@Fallen Angel,
Bij 0/10 dan hoort het geluid ook gewoon helemaal uit te staan. 0/10 is immers gelijk aan 0. Lijkt me best logisch dat WP7.5 het zo heeft ingedeeld. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Z_Jr op 12-03-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik merkte de laatste dagen weer dat de batterij er iedere dag een stukje op achteruit ging tot vandaag ik een "Battery low" kreeg rond 21u (van 7u 's morgens is dit amper 14 zonder er noemenswaardig iets mee te doen).

Gelukkig weet ik ondertussen de oplossing... gewoon de telefoon eens herstarten en de komende week gaat ie weer prima (iets meer dan een dag) tot hij uiteindelijk weer zakt tot ik amper een halve dag kan doen. Er is dus iets grondigs fout met Windows Phone/Nokia drivers !

Hopelijk zal dit ook bij de laatste update opgelost zijn (oordelen na twee dagen is dus ook weinig zinvol... praat nog eens na 14 dagen zonder herstarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Bij mij heeft de update de batterij ook weer beter gemaakt. Ik kwam er doorgaans al wel een dag mee door, maar nu ruimschoots. Heb vandaag de telefoon geregeld gebruikt voor bellen en smsen. Ook wat gewhatsappt en wat geinternet. De batterij heeft na 23 uur nog 50% over! Ik heb overigens vandaag 3g en bluetooth de hele dag aan gehad

Ze moeten echt wat aan het volumebeheer doen, is knap irritant. 1/30 is veel te hard als je in je bed nog met wat geluid iets wil doen. Daarnaast vergeet ik elke keer het geluid dan weer op 30/30 te zetten waardoor ik de beltoon weer niet hoor. Blijft een merkwaardige keuze, dat het belvolume niet los staat van de overige volumes.....

[ Voor 33% gewijzigd door trabbit op 12-03-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Nou eindelijk heb ik vandaag mijn zwarte Nokia Lumia 800 vodafone Brandend ontvangen. Eerst heb ik mijn Lumia debranded en naar een hele oude versie. Vervolgens herkende zune dat ik een hele oude update had en heeft mijn Lumia 800 bijgewerkt naar de huidige NL software (11501)

Nu ben ik bezig de laatste Singapore versie aan het installeren, dit gaat tot nu toe prima.

Ik had wel heel ff ermee gespeeld maar waar kan ik het menu vinden wat het actuele batterij verbruik is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruzer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:19:

Ik had wel heel ff ermee gespeeld maar waar kan ik het menu vinden wat het actuele batterij verbruik is?
dan moet je eventjes ##634# intoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
aha schommelt rond de 61-77mA in standby

Maar ik heb er nog geen apps etc erop gezet alleen 3G staan. Ik kan hem ook niet vergelijk hoe het hiervoor was want ik heb de mijne vandaag ontvangen met Vodafone Software 11501 ( welke ik al inmiddels heb debrand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Heeft er hier niemand last van die bug dat het geluid voor ongeveer een halve seconde op max knalt als je naar muziek luistert op volume 10 en wordt gebeld? Zwaar irritant.
Luister via oordopjes naar muziek met volume op 10.
Ik word gebeld.
Volume van muziek schiet een halve seconde op max.
Daarna hoor je je beltoon in normaal volume oplopen.
Echt vervelend en ook pijnlijk aan de oren.

edit: oh jawel. Ik zie het al. Bijna bovenaan de pagina is ook iemand

[ Voor 8% gewijzigd door ybysaia op 12-03-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
Ik heb de "halve seconde volume op max bug" nog niet gehad, maar heb wel andere bugs met betrekking tot het volume.

Als ik Plants&Zombies speel op een volume van 0-14, is het volume ontzettend hard
Als ik radio luister via de Radio Veronica app op volume 0-10 is het volume ontzettend hard.

Iemand anders met dezelfde bug?

De speaker van de Lumia kan blijkbaar wel fatsoenlijk volume geluid produceren. Ik vraag me af waarom ze het geluid dat ik door deze bug hoor, niet gewoon als max op 30 gebruiken. Als ik nu muziek luister op 30, is het maar half zo zacht als wanneer ik het max ontvang door de bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
ybysaia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:54:
Heeft er hier niemand last van die bug dat het geluid voor ongeveer een halve seconde op max knalt als je naar muziek luistert op volume 10 en wordt gebeld? Zwaar irritant.
Luister via oordopjes naar muziek met volume op 10.
Ik word gebeld.
Volume van muziek schiet een halve seconde op max.
Daarna hoor je je beltoon in normaal volume oplopen.
Echt vervelend en ook pijnlijk aan de oren.

edit: oh jawel. Ik zie het al. Bijna bovenaan de pagina is ook iemand
Simpele oplossing: volume op 9 of 11. En belsignaal eventueel op tril als je op 10 luisterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
QErikNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:44:
[...]

Simpele oplossing: volume op 9 of 11. En belsignaal eventueel op tril als je op 10 luisterd?
Ik heb het even getest. Het doet zich voor bij een volume van 1 t/m 13. Vanaf 14 werkt het gewoon.
Ik vind een volume van 14 toch wat hard.

Trillen voel ik niet.

Toch maar proberen op 14 dan.
Hmmm, des te lager je het volume hebt ingesteld, des te langer hij zo hard blijven knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:54
Hebben mensen de nieuwe camera opties kunnen vinden (zelf-timer enzo)?

Kan ze nergens vinden op mn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot mijn verbazing zie ook ik een toename van batterijduur, voor de fw upgrade een kleine 4 dagen, nu is het 4 dagen en zes uur geleden sinds de laatste oplaad cyclus, en ik heb nog 40% batterij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:24:
Tot mijn verbazing zie ook ik een toename van batterijduur, voor de fw upgrade een kleine 4 dagen, nu is het 4 dagen en zes uur geleden sinds de laatste oplaad cyclus, en ik heb nog 40% batterij over.
Dit blijf ik zo bizar vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Basekid schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 01:07:
Hebben mensen de nieuwe camera opties kunnen vinden (zelf-timer enzo)?

Kan ze nergens vinden op mn telefoon...
Die zitten niet in deze update... dat komt later. Nokia vond het batterij probleem oplossen iets belangrijker dan de camera opties aanpassen! (en daar ben ik erg blij mee)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.