Beste Tweakers,
Ik heb een probleem met mijn videokaart. het gaat hier om de pricewatch: Club3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition
Mijn computerspecificaties zijn:
Besturingssysteem: Windows 7 Professional 64 bit.
Processor: Intel core i5 2500K 3.3 Ghz.
Moederbord: AsRock Extreme3 Gen3.
Werkgeheugen: 8gb Vengeance 1600mhZ.
Voeding: Corsair CX600 600W.
Het probleem:
Als ik de videokaart belast, dan gaat het scherm rare dingen doen.
Het scherm verschuift, gaat schokken en rijen van gekleurde pixels verschijnen

Meestal kan ik dan met het verschoven scherm nog alles opslaan en de pc dan veilig herstarten waardoor de fout weer weg gaat.
Maar soms springt het scherm naar een grijze kleur en zit hij helemaal vast en moet ik hem met de knop herstarten.
Ook krijg ik soms de melding: Display drivers stopped working, but the drivers have succesfully recovered.
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en dat helpt niet, ik had ook de iets oudere drivers vanaf de bijgeleverde cd geprobeerd maar dit hielp ook niet.
Ik had gehoopt dat bij een nieuwe kaart van 230 euro alles vlekkeloos liep.
HELP!
Ik weet niet wat nog meer te proberen!
Ik heb een probleem met mijn videokaart. het gaat hier om de pricewatch: Club3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition
Mijn computerspecificaties zijn:
Besturingssysteem: Windows 7 Professional 64 bit.
Processor: Intel core i5 2500K 3.3 Ghz.
Moederbord: AsRock Extreme3 Gen3.
Werkgeheugen: 8gb Vengeance 1600mhZ.
Voeding: Corsair CX600 600W.
Het probleem:
Als ik de videokaart belast, dan gaat het scherm rare dingen doen.
Het scherm verschuift, gaat schokken en rijen van gekleurde pixels verschijnen

Meestal kan ik dan met het verschoven scherm nog alles opslaan en de pc dan veilig herstarten waardoor de fout weer weg gaat.
Maar soms springt het scherm naar een grijze kleur en zit hij helemaal vast en moet ik hem met de knop herstarten.
Ook krijg ik soms de melding: Display drivers stopped working, but the drivers have succesfully recovered.
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en dat helpt niet, ik had ook de iets oudere drivers vanaf de bijgeleverde cd geprobeerd maar dit hielp ook niet.
Ik had gehoopt dat bij een nieuwe kaart van 230 euro alles vlekkeloos liep.
HELP!
Ik weet niet wat nog meer te proberen!