I am the great Cornholio!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zijn hier tweaks voor? Na lang zoeken niks gevonden, misschien ben ik wel de enige die zich er aan stoort
Ook als ik een film afspeel dan loopt het net niet synchroon. Het geluid en beeld is op de TV dan net 0.2 sec ofzo later dan op de Mac.
Jullie hier ook last van of hebben jullie een oplossing?
Weet niet of dit normaal ook met de iPad 2/3 en iPhone 4s is want die heb ik niet.
Zowel op iPhone 4s als op de iPad 2 is er een vertraging. iPad 3 kan ik je morgen pas vertellen.Brm-G schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:40:
Hebben jullie met AirPlay vanaf je mac naar je Apple TV ook redelijk veel vertraging? Bij mij merk je als je met de muis beweegt duidelijk dat er vertraging zit in het beeld.
Ook als ik een film afspeel dan loopt het net niet synchroon. Het geluid en beeld is op de TV dan net 0.2 sec ofzo later dan op de Mac.
Weet niet of dit normaal ook met de iPad 2/3 en iPhone 4s is want die heb ik niet.
hier een voorbeeld van wat ik dus even te zien krijg:

Geen flash video's meer kunnen kijken is niet leuk. Youtube doet het niet, etc. etc.
Iemand er ok last van met dev preview 2?
39
Verwijderd
Nevermind, partitioneren did the trick
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 23:53 ]
Safari wil heel af en toe wel een crashen maar verder ook niets...
silverlight werkt hier vlekkenloos in opera en safari.ido schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:38:
bij mij inderdaad ook geen probleem met flash. Flash heeft wel behoorlijke hoge cpu load (op imac c2d 2.66). safari crasht inderdaad af en toe, en silverlight werkt bij mij ook niet (geen rtl gemist in ieder geval).
Ondervind wel hevige load problemen bij opera als ik de laptop uit slaapstand haal.
Voor de rest blijft het een prima DP
youtube.com/html5The Great HooD schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:23:
Geen flash video's meer kunnen kijken is niet leuk. Youtube doet het niet, etc. etc.
Iemand er ok last van met dev preview 2?
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Dat iets niet werkt is jammer, maar boos worden omdat iets niet werkt in een developer preview (mooi woord voor een beta dus)DennusB schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:17:
Gloeiende, ik kan sinds vandaag opeens geen RTL Gemist meer kijken (Silverlight?)... op m'n MacBook met Lion gaat het prima, maar met DP2 in alle browsers een zwart vlakIemand enig idee?
Does not compute...
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2012 20:19 ]
Raar genoeg kan ik wel de reclame zien, maar daarna houdt het op (*mompelt kapitalistische motieven*)
Wie zegt dat ik boos ben ?Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Dat iets niet werkt is jammer, maar boos worden omdat iets niet werkt in een developer preview (mooi woord voor een beta dus)
Does not compute...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Denk je serieus dat iedereen met DP2 een developer is ?carpebios schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:18:
Sowieso vind ik het raar dat mensen praten of zaken die niet werken zoals uitzending gemist. Het gaat erom of je je eigen app werkend krijgt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja.
Het gaat erom of je je eigen app werkend krijgt
nee maar ik vind het wel raar dat diezelfde mensen verwachten dat een DP geschikt is als main OS en dan boos zijn als dingen niet werken.DennusB schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Denk je serieus dat iedereen met DP2 een developer is ?
Driving a cadillac in a fool's parade.
Alt-links/rechts... weet niet of ik het ingesteld heb ooit of nietex87 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:11:
Is er een manier om terminal navigatie wat sneller te maken? Ik gebruik zelf iTerm & de gewone terminal en in allebei valt het me op dat als ik een lang commando heb, en ik bijvoorbeeld even iets moet aanpassen en met het pijltje naar links duw het echt lang duurt voordat ik in het midden ben..
Zijn hier tweaks voor? Na lang zoeken niks gevonden, misschien ben ik wel de enige die zich er aan stoort.
Ik gebruik zelf iTerm2.. werkt als een zonnetje
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Ja geert, ik zal er maar gewoon niet op reageren inhoudelijk. Verder ontopic dan maar.
hier geprobeerd met een nokia e7, maar zonder succes.
Ik heb zelf ook iTerm2 en jouw tip helpt zeker, dan verspringt hij gewoon tussen woorden! Bedankt!Jrz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:38:
[...]
Alt-links/rechts... weet niet of ik het ingesteld heb ooit of niet
Ik gebruik zelf iTerm2.. werkt als een zonnetje
Wat ik meer ook bedoelde is dat onder Debian in de terminal hij op een gegeven moment gewoon sneller gaat (stel je houdt naar links ingedrukt, dan gaat hij na een tijdje heel snel).
Maar, deze tip kan ik al genoeg mee!
Verwijderd
geen probleemOkselFris schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:03:
Heeft iemand hem draaien onder Parallels? Ik had preview 1 draaien en die werkte erg goed onder parallels, nu een upgrade gedaan maar preview 2 slaat continue vast.
Kan niet anders. Er moet geencodeerd, gebufferd, verstuurd, ontvangen, gedecodeerd worden. Dat kost gewoon tijd. Dat zelfs een Mac die vertraging heeft laat al zien dat de CPU van een iPhone/iPad de bottleneck niet is. Airplay is dan ook niet bedoeld om beeld apart van geluid over de lucht te versturen. Alleen gemuxt in 1 stream kan dat goed gaan, dus zoals een iOS apparaat bijvoorbeeld een Youtube video over Airplay afspeelt.Brm-G schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:40:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nope meestal wanneer de eerste geruchten komen is het ook snel beschikbaar.DennusB schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:47:
Iemand enig idee wanneer DP3 uitkomt?
Alleen met real-time signalen (AirPlay Mirroring) is dat een probleem, niet met films/muziek. Zo 'dom' is AirPlay niet, er is 2-weg communicatie. In het AirPlay protocol wordt een timecode signaal meegestuurd, gesynct met een 'master' klok (de verzendende "partij"). Hieruit 'weten' zowel zender als ontvangers allemaal exact hoe groot de timelag van het video/audio encoding + verzend + buffering proces is, en zullen ze als het goed is op alle devices precies tot op de milliseconde gesynct worden afgespeeld. Op die manier werkt ook multi-room audio streaming.Exirion schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:50:
[...]
Kan niet anders. Er moet geencodeerd, gebufferd, verstuurd, ontvangen, gedecodeerd worden. Dat kost gewoon tijd. Dat zelfs een Mac die vertraging heeft laat al zien dat de CPU van een iPhone/iPad de bottleneck niet is. Airplay is dan ook niet bedoeld om beeld apart van geluid over de lucht te versturen. Alleen gemuxt in 1 stream kan dat goed gaan, dus zoals een iOS apparaat bijvoorbeeld een Youtube video over Airplay afspeelt.
(neemt niet weg dat dit in DP2 misschien nog wat buggy is)
[ Voor 7% gewijzigd door Dreamvoid op 08-04-2012 22:17 ]
DP is een open beta. Apple hanteert de term beta liever niet, want het ligt commercieel niet zo lekker.Pyrone89 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:50:
Ohh en voor iedereen: dit is geen beta, het is een alpha. 'Developer Preview'. Dus for once verdedig ik Apple als het gaat om bugs.
Inderdaad, mirroring vernaggeld de audio en levert ook alleen stereo op. Via itunes library airplay gaat het perfect al is het een takkewerk om al die films te verbouwen voor itunes.Dreamvoid schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:14:
[...]
Alleen met real-time signalen (AirPlay Mirroring) is dat een probleem, niet met films/muziek. Zo 'dom' is AirPlay niet, er is 2-weg communicatie. In het AirPlay protocol wordt een timecode signaal meegestuurd, gesynct met een 'master' klok (de verzendende "partij"). Hieruit 'weten' zowel zender als ontvangers allemaal exact hoe groot de timelag van het video/audio encoding + verzend + buffering proces is, en zullen ze als het goed is op alle devices precies tot op de milliseconde gesynct worden afgespeeld. Op die manier werkt ook multi-room audio streaming.
(neemt niet weg dat dit in DP2 misschien nog wat buggy is)
Ik ben na een dag gebruik wel wat dingetjes tegen gekomen:
-Youtube hapert inderdaad, dacht dat het goed liep maar dat bleek dus niet
-Er blijven bureaubladen openstaan van itunes die ik niet kan verwijderen, ondanks dat ik itunes heb gestopt.
-istat pro widget doet het niet meer
-Soms loopt safari wat te bokken en werkt scrollen niet meer.
Geen dramatische zaken dus zover.
DP is voor developers, niet voor het grote publiek. Dus geen open betaBosmonster schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:17:
[...]
DP is een open beta. Apple hanteert de term beta liever niet, want het ligt commercieel niet zo lekker.
Preview 3 zal wel in de komende 2 weken uitgebracht worden denk ik. Als je een beetje kijkt hoe ze dat met Lion gedaan hebben vorige keer.
Ik zou het in eerste instantie wijten aan de Beta versie maar ik werk er al mee sinds zaterdag zonder dit probleem.
Kan het in 10.8 zitten?? Het wordt niet gerapporteerd als bug door OSX.
Edit: dit lijkt er op: Dit lijkt er op: http://code.google.com/p/soundflower/issues/detail?id=128
[ Voor 9% gewijzigd door Jpjedi op 11-04-2012 13:38 ]
Ik zie in de netwerkvoorkeuren dat ik een IP adres krijg. Maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Geen internet, geen mail. Ook IFCONFIG in de terminal laat het IP adres zien. Maar verder helemaal niets wat op een actieve internetverbinding duidt. Wat speurwerk levert nog niet zoveel op. Iemand hier ervaringen mee?
[ Voor 18% gewijzigd door amgilde op 11-04-2012 20:28 ]
heb je toevallig een gateway dan? En zo ja kun je die pingen? Zo ja kun je een externe server pingen?amgilde schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:27:
Net Mountain lion geinstalleerd. Prachtig, lijkt prima te werken. Wel loop ik tegen 1 dingetje aan. Bekabeld heb ik prima internet. Maar WIFI is een verhaal apart.
Ik zie in de netwerkvoorkeuren dat ik een IP adres krijg. Maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Geen internet, geen mail. Ook IFCONFIG in de terminal laat het IP adres zien. Maar verder helemaal niets wat op een actieve internetverbinding duidt. Wat speurwerk levert nog niet zoveel op. Iemand hier ervaringen mee?
Ik kan wel pingen maar alleen naar ip adressen binnen het domein 192. etc.Zygivt schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:40:
[...]
heb je toevallig een gateway dan? En zo ja kun je die pingen? Zo ja kun je een externe server pingen?
Overige servers kan ik niet pingen. En nee ik heb geen gateway. Via DHCP krijg ik een ip adres via WIFI. En houdt het op. Handmatig IP adres toekennen helpt niet. En op een ander WIFI netwerk werkt het ook niet. Dus het ligt aan de macbook zelf.
Ik heb geen idee meer wat ik kan doen.
Het systeem onthoudt bepaalde dingen niet meer na restart. (Zoals bureaublad achtergrond) Chrome loopt vast. Vaak rare processen die de cpu naar meer als 100% gooit. Niet werkbaar
Ben wel benieuwd of je de reservekopie van Mountain Lion over kan zetten naar Lion straks? Ik ga het sowieso proberen.
Zo goed als alle bugs die ik in Lion had waren opgelost in de DP1 en ik was hier dan ook zeer tevreden over !
Ik had een stabieler systeem dan ik had met Lion + extra features.
Maar toen kwam er een EFI update en alles was om zeep...
Nu heb ik weer heel wat problemen die ik ook in Lion had. En als ik me niet vergis is zo'n EFI update niet te undo'en ?
[ Voor 68% gewijzigd door carpebios op 14-04-2012 09:40 ]
En bedraad?amgilde schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:06:
[...]
Ik kan wel pingen maar alleen naar ip adressen binnen het domein 192. etc.
Overige servers kan ik niet pingen. En nee ik heb geen gateway. Via DHCP krijg ik een ip adres via WIFI. En houdt het op. Handmatig IP adres toekennen helpt niet. En op een ander WIFI netwerk werkt het ook niet. Dus het ligt aan de macbook zelf.
Ik heb geen idee meer wat ik kan doen.

Heb een SSD en wil graag een niet beta OS op mijn SSD hebben. WIl ff geen gezeik meer
Typisch, op een developers previewThe Great HooD schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:06:
Ik heb maar besloten om terug te gaan naar Lion. Kan geen XCode meer gebruiken

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Vond ik dus ook al. Maja, met en nieuwe SSD teruggaan naar Lion is misschien zo slecht nog niet. Geen gezeik met Flash en dergelijke en alle programma's naar hartelust kunnen starten. ML is verder top hoor, maar ik wacht liever op de officiele release.
Ik zit nog op DP1 (geen behoefte om naar DP2 te gaan eerlijk gezegd), maar qua memleaks heb ik op mijn systemen nog nergens last van gehad. Uptime van meer dan 5 dagen is niets bijzonders, ook al zijn er wel de rare quirks her en der. Nog niet zo stabiel als Lion.MetaFrame schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:09:
Yep wat betreft die memleaks, die zijn behoorlijk irritant aan het worden. Het systeem word gewoon merkbaar trager aan het einde van de dag en mail en safari crashen aardig vaak
Hier ook behoorlijk irritant. Vooral traag systeem, maar ik kan hier geen oorzaak voor vinden helaas.MetaFrame schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:09:
Yep wat betreft die memleaks, die zijn behoorlijk irritant aan het worden. Het systeem word gewoon merkbaar trager aan het einde van de dag en mail en safari crashen aardig vaak
Hopen dat DP3 mijn DP2 gauw met succes kan vervangen.
Ik heb de problemen als sinds DP1, maar DP2 doet het wel beter dan DP1 bij mij.me_mrtn schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:03:
Ik zit nog op DP1 (geen behoefte om naar DP2 te gaan eerlijk gezegd), maar qua memleaks heb ik op mijn systemen nog nergens last van gehad. Uptime van meer dan 5 dagen is niets bijzonders, ook al zijn er wel de rare quirks her en der. Nog niet zo stabiel als Lion.
Weet wel dat 4gb mem voor mn imac wat aan de krappe kant was, dus er is een extra 8 onderweg
voor dp2 maakt dat helaas geen verschilMetaFrame schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:14:
Ik kan ook niet echt specifiek aanwijzen waar het in zit, had het in DP1 iig niet.
Weet wel dat 4gb mem voor mn imac wat aan de krappe kant was, dus er is een extra 8 onderweg

Verwijderd
is het niet aan de orde dat bank 1 en 3 of 2 en 4 de gelijke geheugen grootte moeten hebben ivm met dual channel?MetaFrame schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:39:
Gezien de page outs die er waren zou het wel wat verschil moeten maken. En voor 40,- hoefde ik het niet te laten
[afbeelding]
Dr is gewoon een xcode 4.4 voor DP2 hoorThe Great HooD schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:06:
Ik heb maar besloten om terug te gaan naar Lion. Kan geen XCode meer gebruiken
En inmiddels is DP3 uit
[ Voor 54% gewijzigd door HaterFrame op 18-04-2012 22:06 ]
39
Bij lion en Snow Leopard heb ik van Een DP naar de RC geüpdatet.Jpjedi schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:25:
Je kunt dus na een DP niet updaten naar final. Is er een mogelijkheid om mijn installatie te behouden en toch naar final te gaan of moet ik dan eerst een 10.7 backup terugplaatsen?
Die RC werd toen niet meer aangepast en was gewoon te updaten.
Ik verwacht dat het nu zo ook zal gaan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
- On systems with FileVault enabled, canceling the restart to the Mountain Lion Developer Preview 3 Installer may leave your system unable to present a password dialog at boot time. You can repair the problem by holding down command-R to boot to the Recovery OS and then using Disk Utility to unlock and Repair your volume.
- Installing OS X 10.8 over 10.7.2 or earlier with FileVault turned on may fail
- Pre-Lion FileVault user accounts are not supported in this Developer Preview
- Some Apple menu items such as Restart may not work when a sandboxed app is in the foreground
- iTunes no longer syncs Notes
- Mail's photo browser cannot access the iPhoto library
- Back to My Mac doesn't work for the first 5 minutes after rebooting
- DVD Player may not launch after inserting a DVD on some systems
- Most help topics are unavailable in this Developer Preview
- In the Recovery HD:
- Some icons may be missing
- Network Utility's Lookup pane does not work
- Time Machine restoration via a AFP share does not work
- Restoring from a Time Machine backup via AFP does not work
- Migration from a Time Machine backup that excludes paths such as /System may yield an unusable system
- Brightness settings may change unexpectedly after reboot
- Display brightness may be dim after sleep or reboot
- If Mail is hidden at logout time, it may not be correctly relaunched during a subsequent login but will appear to be running
- Java applets may not work in Safari
- QuickTime screen recordings may produce corrupted videos or cause an exception when run on machines with NVDIA graphics
Mail lijkt stabieler en reageert sneller, safari is nog niet gecrasht en overall lijkt alles net iets sneller.
Ooh wat dan? Vond het schuiven van de hele pagina ook al erg fraai.MetaFrame schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:37:
Dr zit nu ook een leuk effectje in Safari als je een terug of vooruit swipe doet.
Zojuist ook mn eerste Kernel Panic gehad, toch weer VMware Fusion die de boel op scherp zette
Anyways, opnieuw opstarten, herindexeren van spotlight en het werkt weer.
[ Voor 77% gewijzigd door HaterFrame op 19-04-2012 17:20 ]
Dat oude was mooier naar mijn mening.
En dat is de reden waarom het geen vooruitgang is?Donstil schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:12:
Ik vind het niet echt een vooruit gang. Als je nu terug swiped krij je een soort flits.
Dat oude was mooier naar mijn mening.
DP3 draait idd soepeler dan DP2.MetaFrame schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:03:
Achja, da`s smaak. DP3 draait stukken beter dan DP2!
Ja, het is een soort van glitch wat je ziet namelijk.Zygivt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:16:
[...]
En dat is de reden waarom het geen vooruitgang is?
Als dat het enige is dat zie ik het niet een reden het een achteruitgang te noemen.Donstil schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:47:
[...]
Ja, het is een soort van glitch wat je ziet namelijk.
Hier gaat alles prima.
- Geheugen lek lijkt te zijn opgelost.
- Bluetooth dun weer mogelijk
- nog geen crashes, wel korte freezes (lees 1 a 2 sec)
39
Nee dat niet, alles via utp.MetaFrame schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:26:
Toevallig niet via USB aangesloten? In de release notes staat iets over TM via AFP dat dat niet werkt.
Anyway, een reboot en hij pakte hem mooi op zonder problemen.
DP3 inderdaad veel stabieler en veel minder rare problemen. Echter Parallels werkt nog niet helaas.
Raar he, met een developer preview.Fietsbel schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:57:
DP3 is inderdaad weer zo goed en stabiel als DP1 , DP2 leek wel op vista. Meerdere keren per dag vastlopers en onverklaarbare fouten.
Hij zegt toch niet dat het raar is? Hij constateert alleen.
Dat bedoel ik, UTP > AFP (apple file protocol) dus over netwerk. In de release notes stond dat dat kon falen namelijk.Jpjedi schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:01:
[...]
Nee dat niet, alles via utp.
Echter Parallels werkt nog niet helaas.
Wat betreft parallels, VMware fusion werkt wel. Wachten op een update dus, je zou fusion kunnen proberen.
Soms... Niet zo heel vaak moet ik eerlijk zeggen. Had het vaker doordat ik vrij weinig geheugen had, dat heb ik nu geupgrade en t werkt nu super.alwaysleft schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:11:
Als je een url doet invoeren in Safari in Developer Preview 3 blijft de adres balk eventjes hangen, meer mensen last van?
[ Voor 14% gewijzigd door HaterFrame op 23-04-2012 07:58 ]
Ik heb het ook idd, valt me op dat heel safari dan even hangt, ook bv een filmpje wat onder Flash/Silverlight/HTML5 draait.MetaFrame schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:38:
[...]
Soms... Niet zo heel vaak moet ik eerlijk zeggen. Had het vaker doordat ik vrij weinig geheugen had, dat heb ik nu geupgrade en t werkt nu super.
Ik zou dit even vragen in het MacbookAir of Lion draadje.Brm-G schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:36:
Ik heb een probleem met mijn MBA. Zojuist wilde ik een re-install doen van OSX Lion. Netjes via schijfhulp de schijf gewist en vervolgens wilde ik dus OSX Lion opnieuw installeren. Hier ontstaat het probleem, hij wilt mountain lion installeren. Een tijdje geleden heb ik mountain lion eens voor de lol geïnstalleerd en daarna weer eraf gegooid door een reservekopie terug te zetten. Blijkbaar is Lion op de recoveryschijf destijds vervangen door Mountain Lion? Installeren van Mountain Lion lukt overigens ook niet, ik kan op geen enkele manier verbinding maken met Wi-Fi en een ethernetpoort heb ik niet. Ben nu een reservekopie terug aan het zetten en hoop dat dat help maar ik wil eigenlijk OSX Lion terug op de recoveryschijf. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Of kan ik hier misschien beter een nieuw draadje voor aanmaken.
Klopt, zou het er ook niet iets mee te maken hebben dat safari dan pas de plugins gaan starten/aanspreken?Donstil schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:53:
[...]
Ik heb het ook idd, valt me op dat heel safari dan even hangt, ook bv een filmpje wat onder Flash/Silverlight/HTML5 draait.
Kan je geloof ik checken met dit:
http://itunes.apple.com/n...-viewer/id444052073?mt=12
Dat zou wel kunnen ja, als ik een site open met een Flashfilmpje of banner erop doet hij het (In een nieuw tabblad) Als ik die site sluit is het weg.MetaFrame schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:17:
[...]
Klopt, zou het er ook niet iets mee te maken hebben dat safari dan pas de plugins gaan starten/aanspreken?
Programmaatje geeft dit.Wolfos schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:01:
Ondersteund ie nou al OpenGL 4?
Kan je geloof ik checken met dit:
http://itunes.apple.com/n...-viewer/id444052073?mt=12

Dus ik denk dat je het met 3.2 moet doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 24-04-2012 00:42 ]
Dit topic is gesloten.