Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DELL XPS 17

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb de volgende laptops op het oog, maar wat is volgens jullie de betere? Sneller en kan meer aan?

Bij onderstaande link gaat het om de laatste 2 XPS17, is de duurdere ook het prijsverschil waard ?
Wat kun je er dus extra mee?
http://www.dell.com/nl/p/large-screen-laptop-deals

En weet iemand waar ik de snelheden van verschillende processors kan zien?
En is het aantal ghz van de processor ook belangrijk ?

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Gr. Kylian

Verwijderd

Kijk eens, een heel topic over deze laptop. De volgende keer wat beter zoeken ;)

• Plaguez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 00:31
Ik heb onlangs ook een aantal vragen gesteld over de XPS 17, [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook - December 2011.

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
We hebben trouwens een ervaringentopic waar al ervaringen in staan (let op: een ervaringentopic is GEEN aankoopadviestopic, ga daar dan ook niet vragen welke je het beste kan nemen), en de bekende NBBG topics waar je in de rij kan staan voor advies. Maar waarschijnlijk zijn je vragen al eerder beantwoord. De XPS is een populair model op dit moment.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.