Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Nou ook oneerlijk! :( ;)

Heeft iemand overigens al een verkooppunt gevonden voor accessoires?
Zoals: HDMI-kabel en tripod mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
SpitfireNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:04:
Maar 808 pureview kan toch ook gewoon flash afspelen net zoals mijn N8 Belle dat kan? Ik zie geen reden waarom er verschil in zou zitten.
Op mijn N8 kan ik geen embedded flash video's afspelen. Ik denk dat hij dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
joi-c schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:16:
Nou ook oneerlijk! :( ;)

Heeft iemand overigens al een verkooppunt gevonden voor accessoires?
Zoals: HDMI-kabel en tripod mount?
tripod mount ben ik ook naar opzoek! (evenals de hard cover) HDMI kabel heb ik gewoon via bol.com besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb op mijn N8 met Belle nog nooit problemen gehad met afspelen van flash videos embedded in websites. En ik verwacht ook dat dit niet anders gaat zijn met de 808 pureview.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
joi-c schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Op mijn N8 kan ik geen embedded flash video's afspelen. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Dat was inderdaad een probleem dat veel voorkomt bij toestellen met Belle, en zou met Belle FP1 opgelost moeten zijn.

De tripod via Amazon! http://www.amazon.de/Noki...nt-PureView/dp/B007P5DO2Y edit: blijkbaar nog niet beschikbaar

[ Voor 20% gewijzigd door mafiatounes op 19-06-2012 17:15 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
krullerbruller schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:35:
[...]HDMI kabel heb ik gewoon via bol.com besteld.
Welke kabel heb je dan besteld? Het is een andere kabel dan voor de N8. (kleinere ingang)
Ik wil graag deze van Nokia (CA-198):
Afbeeldingslocatie: http://i.nokia.com/image/view/-/1333962/highResTrans/1/-/CA-198-black-500px-png.png
SpitfireNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:11:
Ik heb op mijn N8 met Belle nog nooit problemen gehad met afspelen van flash videos embedded in websites. En ik verwacht ook dat dit niet anders gaat zijn met de 808 pureview.
Ik heb er helaas wel problemen mee sinds ik heb geupgrade naar Belle. Via de site van Youtube gaat het prima, maar een embedded youtube filmpje afspelen op een andere website lukt niet. Er staat dan zo'n Flash tekentje ipv de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Gewoon een Micro HDMI (type D) naar HDMI, deze om precies te zijn: http://www.bol.com/nl/p/k...t-1-5-m/1003004012028575/ Op het logootje na precies het zelfde en 4 keer zo goedkoop.
Hoop dat de tripod mount ook snel naar NL komt, heb al even rond gekeken voor "universele" tripod mounts maar kon geen stevige vinden.
Morgen krijg ik de foon binnen van de Media Markt! Iemand nog tips voor het cutten van mijn SIM-kaart? gewoon langs een liniaal met een stencil mesje? Zin in morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
OK, thanks dat is wel voordeliger.

SIM moet je gewoon laten bijknippen in een telefoonzaak. Ik heb een Hi-abonnenment en ben gewoon bij de Hi-winkel langsgegaan om het te laten bijknippen. Hebben ze een tang voor liggen. Daarmee is het een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
krullerbruller schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:01:
Morgen krijg ik de foon binnen van de Media Markt! Iemand nog tips voor het cutten van mijn SIM-kaart? gewoon langs een liniaal met een stencil mesje? Zin in morgen :D
Wauw! dan ben je de eerste hier denk ik, heel benieuwd naar je ervaringen (camera is inmiddels wel duidelijk, maar verdere software ervaring).
Ik wacht met smart op verzendbericht van Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
liffey schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:40:
[...]

Wauw! dan ben je de eerste hier denk ik, heel benieuwd naar je ervaringen (camera is inmiddels wel duidelijk, maar verdere software ervaring).
Ik wacht met smart op verzendbericht van Amazon.de.
Ik zou ook graag een (mini) review willen zien van een mede-tweaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Thanks joi-c, ik ga gelijk even naar de Hi Winkel! Heb 'm inmiddels binnen, hij is echt heel erg tof!
Helaas moet ik verder de hele dag werken maar ik zal kijken of ik wat ervaringen hier kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik zie dat de 808 (zwart) inmiddels bij coolblue op voorraad is!

[ Voor 21% gewijzigd door mafiatounes op 20-06-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 11:39
net besteld en morgen binnen via coolblue

Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
netjes geleverd gekregen nu uitpakken!lol later meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Veel plezier ermee, btw er is een update net uit met wat bugfixes enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Van mij wordt ook vandaag geleverd, maar ik ben helaas op mijn werk. (en morgen ook) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Ach, die van jullie word tenminste verzonden :P Ik wacht nog totdat Amazon.de eindelijk voorraad heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Je hebt ook wel gelijk. Wat loop ik nou helemaal te zeuren? :P
(maar wel bijna 100 euro meer betaald dan jij...toch?)

[ Voor 31% gewijzigd door joi-c op 21-06-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Ik geloof €90, bij Amazon.de zijn ze €509,-
En daarnaast, wat loop ik nou te zeuren, ik heb €90 minder betaald dan jullie :D

EDIT: En eerlijk gezegd, nu ik zie dat belsimpel schijnbaar wel een rode 808 kan leveren krijg ik veel zin om bij Amazon.de te annuleren en de rode te bestellen... Weet iemand of belsimpel.nl daadwerkelijk de rode kan leveren?

[ Voor 55% gewijzigd door Xudonax op 21-06-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
mooi ding, echter voor mij niet ruim 500 waard, w8 tot die rond de 350 komt, of mocht er iemand willen ruilen met een samsung note? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xudonax schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:03:
Ik geloof €90, bij Amazon.de zijn ze €509,-
En daarnaast, wat loop ik nou te zeuren, ik heb €90 minder betaald dan jullie :D

EDIT: En eerlijk gezegd, nu ik zie dat belsimpel schijnbaar wel een rode 808 kan leveren krijg ik veel zin om bij Amazon.de te annuleren en de rode te bestellen... Weet iemand of belsimpel.nl daadwerkelijk de rode kan leveren?
levertijd 4 weken... ik hoop de mijne via amazon.de eerder te krijgen, las dat de 808 vanaf vandaag in duitsland verkrijgbaar is. Kan dus niet langer meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Dan hoop ik dat 'ie heel gauw binnenkomt, mijn Nokia N900 heeft namelijk zojuist de geest gegeven :'(
Heb je trouwens een bron dat 'ie vanaf vandaag leverbaar is in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
;) vind hem nu al fijner dan galaxy s3 camera super degelijker baterij goed niet zon dun breekbare koelkast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de rode ook besteld bij belsimpel, pas nog contact gehad via mail maar ze weten nog niet wanneer ze hem binnen krijgen, ben bang dat het langer duurt dan de witte of de zwarte omdat die rode eigenlijk alleen bedoelt is voor de aziatische markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
1 tot 2 weken nog in duitsland
lekker 1 dag bij coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Volgens hier is 'ie vandaag uitgekomen in Duitsland. Nouja, hopen dat Amazon zeer binnenkort gaat verzenden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Na 2 dagen:
geweldig! zeker de prijs waard! Wel even wennen: touchscreen en redelijk groot vergeleken met mijn E5.
  • mijn gmail, contacten en agenda sync ik via Exchange ActiveSync. Op google sync kan je de verouderde Mail for Exchange instructie doornemen en dat wijst zich dan vanzelf
  • Bij Hi (mijn provider) hebben ze de 808 nog niet in de catalogus, dus toestelinstellingen heb ik handmatig ingevoerd door de instructies van de Nokia 700 te volgen (heeft ook Symbian Belle)
  • het (zichtbare) interne geheugen is opgedeeld in 2 partities, 1 voor het systeem en 1 voor data (zo'n 12GB) Dan is er nog de microSD kaart die drive F:/ op zich neemt.
  • DNLA Play is geweldig
  • Big Screen is geweldig. Gebruik nu mijn Wii Remote als afstandsbediening. Het Bol.com micro hdmi kabeltje past, maar wel met wat moeite omdat het stof-block-frummeltje weggeduwd moet worden om plaats te maken voor het vele plastic wat om de connector zit. Een kabel met dunnere uiteinden pas dus beter.
  • zaklamp is de lock switch 2 seconden omlaag duwen. Uit doen ook.
  • Social is de app die achter twitter en facebook draait. Even schrikken: Deze scant je contactenlijst en vergelijkt ze met je facebook/twitter vrienden om vervolgens je contactenlijst up te daten met profielfoto's van gematchte personen. Zonder enige waarschuwing! Ook in je contactenlijst zelf zie je ook de laatste facebook/twitter update van de desbetreffende persoon. Ik heb dit nog niet uit gekregen! Opzich is het ook niet hinderlijk, maar waar ik bang voor ben is dat mijn contactenlijst ook naar Facebook is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Mijn buurvrouw (toevallig ook mijn zus :-) ) heeft mijn witte 808 (van Coolblue.nl) gisteren in ontvangst genomen. Dus ik heb hem! Jeeeej! Ik moet nog wel even wennen aan FP1. Het is niet op alle vlakken een verbetering. Ik heb er nog weinig mee gedaan. Komt van het weekend wel hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
krullerbruller schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:06:
• Bij Hi (mijn provider) hebben ze de 808 nog niet in de catalogus, dus toestelinstellingen heb ik handmatig ingevoerd door de instructies van de Nokia 700 te volgen (heeft ook Symbian Belle)
Ik zit ook bij Hi en kreeg de instellingen gewoon automatisch via SMS binnen.
En als dat niet lukt gewoon 'Ja' sms-en naar 1300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
kreeg toevallig net het smsje ook binnen, maar 2 dagen terug wou hij niet na meerde malen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Whee~ Hij is nu beschikbaar bij Amazon DE. Ik zou 'em daar echter niet meer bestellen, prijs is lichtelijk gestegen van €509,- naar een €649,-.

Ik heb even zitten zoeken, maar zo te zien is mijn toestel nog niet verzonden. Naja, met een beetje geluk komt 'ie dan in de loop van komende week aan. Zal vast een verademing zijn vergeleken met mijn huidige LG GB115 :P

EDIT: Oh, wacht... Dat is van een andere verkoper en niet van Amazon zelf... Amazon zelf heeft ze nog steeds niet beschikbaar >_<

[ Voor 9% gewijzigd door Xudonax op 22-06-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
499 in duitsland, wel langere levertijd, maar ook de rode.
http://www.hoh.de/search?sSearch=nokia+808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor diegene die dit toestel al hebben.

Kunnen jullie wat foto's maken, ben zo benieuwd naar de gewone gebruikers en de foto kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Jeroen10 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:44:
Voor diegene die dit toestel al hebben.

Kunnen jullie wat foto's maken, ben zo benieuwd naar de gewone gebruikers en de foto kwaliteit.
Kijk hier eens: Wat wil jij dat de GoT mods testen op de Nokia PureView?

Staan al genoeg foto's in. Eventueel youtube zijn uiteraard veel videos op te vinden.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
iemand een teletekst app voor mijn 808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-04-2022
Ik zit er wel heel erg aan te denken om deze binnen korte termijn simlockvrij aan te schaffen. M'n abonnement loopt pas over 3,5 maand af, maar ik heb er even mee kunnen spelen bij de Media Markt, maar het is wel iets bijzonders hoor. Uiteraard de foto-functie getest, dit ging extreem snel en soepel en ik had haarscherp beeld op de foto. Met de vakantie voor de boeg bezit ik momenteel geen handig handzaam cameraatje van enige kwaliteit om mee op vakantie te nemen. Dan is dit de ideale oplossing.

Maar goed, aan de andere kant...als ik nu nog even wacht dan is ie in september vast al een klap goedkoper...

Ik meen trouwens wel in een flits op één reclamescherm in de winkel te hebben gezien dat de telefoon momenteel geen 599 kost in de winkel zoals op het prijskaartje staat en op internet nu staat, maar 'slechts' 576. Maar dit kan ik verkeerd hebben gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Puringa op 23-06-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
zou kunnen werken ma :( ar staat niet meer in de ovi store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien lukt dit:
Aangezien dit alleen met gratis apps werkt denk ik dat ik dit wel mag posten.

Ga in de browser op je PC naar de winkel en meld je aan met je Nokia account.

Kopieer vervolgens de volgende link in de adresbalk:
http://store.ovi.com/content/44725/dowload

Het bestand wordt gedownload. Sla dit bestand op.
Het bestand heeft echter een .sis.dm formaat.

Gebruik de handleiding op de volgende site om het bestand om te zetten naar een .sis bestand.
Het gedeelte dat begint met:
If you downloaded a file that has the extension .sis.dm, here is how to convert it back to .sis and install on your phone

Vervolgens de .sis via Nokia suite op je telefoon installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door joi-c op 24-06-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
OK, ik weet niets van fotografie en kan zelf met de N8 de lelijkste/slechtste foto's maken.
Hierbij een eerste probeersels met de Noka 808:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5457/7430685104_42ee840dc5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8011/7430684694_9d8ea1ea00.jpg

Op de telefoon aangepast in ColorizIt:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5159/7430684878_ed6916a11f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Ik heb de middelste even bekeken op Flickr, en dat ziet er best wel tof uit!
Hoe ver zat je hier eigenlijk ingezoomd? Als ik het uitreken met de EXIF data in de foto dan kom ik uit op ±65mm (in 35mm equivalent), oftewel bijna volledig ingezoomd. Klopt dat?

Voor de geïnteresseerden: Wat ik heb gedaan, ik heb de 8mm gepakt die in de EXIF staat als focal length, vermenigvuldigd met de crop factor van de sensor (~3,3, zie deze post op pentaxforums.com) en dat weer vermenigvuldigd met de digitale zoom ratio welke door Flickr word aangegeven op 2,46. Klopt dit of reken ik hier heel erg fout?

EDIT: Rekensom is dus focal length * crop factor * digitale zoom ration, even invullen geeft 8*3,3*2,46=~65

[ Voor 7% gewijzigd door Xudonax op 24-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Tsja....sukkel als ik ben heb ik niet goed opgelet. Ik deed maar wat aangezien ik er geen verstand van heb. (echt 0,0 hè)

Volgens mij heb ik Scenes ingesteld, toen Close up gekozen en daarna ingezoomd. Dus die zoom kan wel kloppen. Maar hoe ver...geen idee. En ik heb ook op het scherm getikt om op de bloem scherp te stellen. Ik ging voor Bokeh, maar dat is jammerlijk gefaald. Ha, ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
joi-c schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:00:
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien lukt dit:
Aangezien dit alleen met gratis apps werkt denk ik dat ik dit wel mag posten.

Ga in de browser op je PC naar de winkel en meld je aan met je Nokia account.

Kopieer vervolgens de volgende link in de adresbalk:
http://store.ovi.com/content/44725/dowload

Het bestand wordt gedownload. Sla dit bestand op.
Het bestand heeft echter een .sis.dm formaat.

Gebruik de handleiding op de volgende site om het bestand om te zetten naar een .sis bestand.
Het gedeelte dat begint met:
If you downloaded a file that has the extension .sis.dm, here is how to convert it back to .sis and install on your phone

Vervolgens de .sis via Nokia suite op je telefoon installeren.
algeprobeerd werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
joi-c schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:03:
Ik ging voor Bokeh, maar dat is jammerlijk gefaald.
Nouja, met zo'n kleine sensor is het ook niet makkelijk om fatsoenlijke bokeh te krijgen. Als ik echter op je Flickr kijk bij de 2048 x 1152 versie, dan is wel te zien dat de heg (gok ik?) die erachter staat niet 100% scherp is. Ik denk dat de bloem te dichtbij de achtergrond stond om het echt goed op te laten vallen.

Dat is ook te zien op de YouTube video als de dame dichter naar camera toe loopt, de voorste twee gezichten worden niet heel erg out of focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Jammer! Het was het proberen waard.

Edit: ik heb het zelf maar even geprobeerd en het is gelukt. Ik wil het bestandje best ergens naartoe uploaden, maar waar?
Xudonax schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Nouja, met zo'n kleine sensor is het ook niet makkelijk om fatsoenlijke bokeh te krijgen. Als ik echter op je Flickr kijk bij de 2048 x 1152 versie, dan is wel te zien dat de heg (gok ik?) die erachter staat niet 100% scherp is. Ik denk dat de bloem te dichtbij de achtergrond stond om het echt goed op te laten vallen.

Dat is ook te zien op de YouTube video als de dame dichter naar camera toe loopt, de voorste twee gezichten worden niet heel erg out of focus.
Aardig van je! :)

Ik ga de komende weken verder experimenteren. Gewoon om er een beetje ervaring mee te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door joi-c op 24-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Het is een kwestie van ervaring :) Ik heb het ook tijden met een compact camera geprobeerd, maar het is gewoon echt heel lastig met een kleine sensor. En daar komt bij dat de bokeh ook heel erg afhankelijk is van de lens.
joi-c schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:21:
Ik ga de komende weken verder experimenteren. Gewoon om er een beetje ervaring mee te krijgen.
Vooral doen, dat is de beste manier om te leren IMO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Damn, de 808 Pureview is nog steeds niet leverbaar bij Amazon.de :'(
Iemand die hem daar heeft besteld en al heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xudonax schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:57:
Damn, de 808 Pureview is nog steeds niet leverbaar bij Amazon.de :'(
Iemand die hem daar heeft besteld en al heeft ontvangen?
Ik begin ook een beetje ongeduldig te worden... Wel besteld maar geen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
Gisteren ben ik weer naar de Media Markt geweest en na lang wikken en wegen heb ik de telefoon daar gekocht. Ik heb, ondanks dat ik nog 3,5 maand abonnement (Hi) over heb, ook een nieuw abonnement afgesloten (T-Mobile Smart Plus 300) en moest nog 50 bijbetalen.

Ik ben helaas niet 100% enthousiast over deze telefoon. Hoewel de camera geweldig is en foto's maken een genot is, heb ik met een aantal dingen grote moeite. Ik vergelijk dit toestel met het toestel dat ik hiervoor had, de Dell Streak, een telefoon met Android 2.2 met een beeldschermformaat van 5 inch.

Het is meer een review geworden, maar het doel was mijn ervaringen op te sommen. Bij deze eerst de nadelen:

Schermformaat + surfervaring: De teruggang van 5 naar 4 inch is wel erg groot. Voorheen hoefde ik bij de meeste site niet eens in te zoomen, maar nu ben ik dat constant aan het doen. Erg irritant en ook mijn grootste pijnpunt bij de Nokia. Ik had deze functie graag uit willen testen in de winkel, maar dat was niet mogelijk.

Browser: Hoewel dit probleem valt te verhelpen is de stock browser bij de Nokia een ramp. Tweakers kan ik bijvoorbeeld niet op een fatsoenlijke manier bekijken en elke handeling lijkt erg log. Dit was met de stockbrowser van Android wel anders... Zoals gezegd valt dit probleem te verhelpen door een andere browser (Opera) te installeren en dat maakt het al aanzienlijk prettiger, maar dan kom ik toch terug op het vorige punt dat het veel inzoomen is en daardoor nog altijd niet ideaal. Om één of andere reden worden Youtubefilmpjes via Opera met een wel heel erg beroerde geluidskwaliteit afgespeeld. Vergelijk het maar met een afgeragde LP. Maar goed, met apps als FastTube valt ook dat weer op te lossen. (Overigens werkt Youtube op de stock browser wel naar behoren)

OS - Menu->Instellingen: Ik vind het OS nog niet eens zo heel erg beroerd, maar waar mijn haren wel recht van overeind staan is het menu en dan met name de instellingen als je deze aan klikt. Waar Android en waarschijnlijk ook iOS en WP erg voor zichzelf spreken, heb ik me suf lopen zoeken om bepaalde dingen voor Symbian voor elkaar te krijgen. Voor zover ik heb gelezen een oud probleem, maar jammer om te zien dat het nog steeds niet goed is opgelost. Zo was ik bijvoorbeeld op zoek naar de instellingen voor wat betreft het geluid op de telefoon (ringtones e.d.) om deze uit te zetten wanneer ik dit wil. Na heel lang zoeken vond ik het eindelijk bij "Profielen". Als ik bij de instellingen dingen als "Telefoon" en "Bellen" zie staan, mag ik verwachten dat het daar ergens moet staan. Maar profielen? Verder was ook iets simpels als het toevoegen van contacten omslachtiger dan nodig was.

Downloaden: Dit is een ander extreem irritant nadeel. Ik heb een aantal apps gedownload (naast wat hierboven stond ook nog Whatsapp) en daarnaast nog wat updates. Te vaak krijg ik te zien dat er iets is fout gegaan bij het downloaden. Als er wel wordt gedownload loopt de download soms helemaal vast. Symbian wil daarnaast per sé dat je downloads één voor één download. Als er dus een download bezig is, staan andere downloads in de wachtrij. Op zich is dit niet vervelend, maar als een download vastloopt of storingen meldt, krijg ik dit met geen mogelijkheid weg uit de lijst, waardoor al die andere apps/updates in de wachtrij blijven staan. Hier heb ik nu al geregeld over lopen schelden, want dit kan ècht niet. Misschien is er een mogelijkheid om gefaalde downloads uit de lijst te verwijderen, maar dat mag iemand mij dan vertellen, ik heb in ieder geval geen idee.

Installeren: Bij Android moet je meestal een paar seconden wachten tot iets is geïnstalleerd. Dit kan variëren van 5 seconden tot soms een halve minuut. Bij Symbian heb ik voor een download van nog geen 1MB ten minste 2 minuten gewacht. Één keer heb ik zelfs meer dan 5 minuten moeten wachten tot iets was geïnstalleerd. De duur van een installatie is op zich nog niet heel vervelend, maar je MOET in de Nokia Store blijven, dus je kunt helemaal niets ondernemen in de tussentijd. Bij Android kun je echter alles doen wat je maar wilt in de tussentijd. Ook dit is een extreem irritant nadeel wat het plezier in het toestel drastisch doet terugnemen.

Naast deze minpunten zijn er voor mij ook voordelen te melden die het één en ander goed maken. Zie hieronder:

Unlocken: Dit gebeurt door middel van een schuifje wat je even naar beneden moet trekken. Geen gedoe dat je over je scherm moet swipen, wat veel prettiger werkt dan ik had verwacht. Bovendien hoef je niet dit schuifje te kunnen gebruiken als je snel een foto wilt maken. Even op de fotoknop drukken is genoeg om direct met je fototoestel aan de slag te kunnen. Het schuifje kun je ook langdurig wegschuiven, dan maak je van je telefoon een zaklamp wat ik briljant vind.

Lockscreen: De tijd en datum staat als het scherm uit staat altijd in beeld met minimale belichting en minimaal witgebruik (veel pixels worden overgeslagen). Bovendien is dit ook uit te zetten als je dit niet zou willen, dus voor iedereen wat wils.

Homescreens: Dit is voor mij puur een voordeel t.o.v. de Dell Streak en hoeft voor niemand anders te gelden. Dell heeft namelijk gekozen voor een mijns inziens afschuwelijke skin waar ik totaal niet mee om kon gaan. De Nokia is geen wereldwonder qua skin, maar doet het wel gewoon goed. Widgets en shortcuts zijn makkelijk te plaatsen en leveren eigenlijk geen problemen op.

Snelheid: De Dell begon wat traag te worden en als downloads/installaties buiten beschouwing worden gelaten is de Nokia lekker vlot met alles wat je er mee kunt doen.

Beeldscherm: De Dell had een 'gewoon' LCD-scherm (800x480) en de Nokia een Amoled-scherm (480x360). Weliswaar is de resolutie bagger, maar qua pixels per inch doen ze amper voor elkaar onder vanwege het grote verschil van beelddiagonaal. De Dell was prima in zonlicht, maar de Nokia doet hier nog een schepje boven op. In 'gewone' lichtomstandigheden is het toestel een klap beter. Het scherm is erg mooi!

Geluid: Als ik video's afspeel op de Nokia geeft dat echt een geweldig hard en behoorlijk helder geluid. Dit was op de Dell ook al dik in orde, maar dit is de overtreffende trap. Wat een boel geluid en wat een scherpte!

Echter is het resumerend niet zo'n geweldig plaatje. Alle nadelen die de Nokia heeft doet de Dell 10x beter, terwijl de voordelen slechts 'leuke handigheidjes' zijn die absoluut geen dealbreakers zijn voor wat betreft de Dell. Natuurlijk is de camera fantastisch en ik ga hier ook zeker gebruik van maken, maar vooralsnog ga ik er van uit dat dit toestel niet heel erg lang in mijn bezit zal blijven. Ik wilde eens wat anders proberen dan Android en het leek mij wel wat om eens iets compleet anders te nemen dan de meeste consumenten tegenwoordig hebben, maar ik heb achteraf gezien de handigheid van Android behoorlijk onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
De optie om ringtones in te stellen in profielen zou je juist als een groot voordeel moeten ervaren. Android ondersteund zelfs geen profielen.. daarop moet je steeds instellingen willekeurig veranderen. Bij symbian selecteer je gewoon even je juiste profiel door op de on/off knop te drukken of via het scherm. Daarnaast zijn deze profielen volledig customizable (beltoon/alle soorten berichttonen en trillen en de volume er van).
iOS weet ik niet want heb ik nog nooit gebruikt,.. maar ik vermoed dat iOS ook geen profielen ondersteund.

Voor jou is het alleen even een verandering en wennen maar nu weet je het en doe je het waarschijnlijk al niet meer verkeerd.

Tip: installeer BestProfiles.. hiermee kan je profiles instellen op tijd. Inclusief advanced settings voor bluetooth aan/uit, display brightness op tijd instellen, wallpaper op tijd instellen, thema op tijd instellen, en bepaalde apps op bepaald tijdstip runnen en sluiten.
Ik weet alleen niet zeker of deze ook voor de 808 beschikbaar is in de Nokia Store... voor de N8 in ieder geval wel.

[ Voor 22% gewijzigd door SpitfireNL op 26-06-2012 21:44 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
Het voorbeeld over het zoeken naar ringtones was vooral bedoeld om aan te geven dat sommige zaken gevoelsmatig niet erg logisch staan. De functie an sich vind ik wel erg sterk. Uiteraard went de nieuwe UI uiteindelijk wel en ik zie dit niet als een dealbreaker voor dit toestel. Hetzelfde geldt voor de browser. De matige browser is vervangbaar en problemen met Youtube zijn te verhelpen.

De andere drie genoemde nadelen zijn wel vervelend, want hier loop ik steeds weer tegen aan en zijn superirritant. Downloaden+installeren doe ik straks niet heel erg vaak meer, maar zal wel nog genoeg gebeuren. Het schermformaat is toch erg klein en leent zich gewoon niet goed voor veel internetgebruik. Terwijl ik de Dell met plezier gebruik in de trein of thuis als ik op de bank zit, gebruik ik de Nokia eigenlijk niet, dan zoek ik toch liever een pc op. Maar wie weet went ook dit wel...

Even aanvullend op mijn vorige bericht: Iets wat wel meteen opvalt is hoeveel prettiger deze telefoon in m'n broekzak past, de Dell was wat dat betreft net even wat te groot. Er zijn ook mensen die het gewicht een nadeel vinden (of de dikte), ik heb hier totaal geen moeite mee en ik vind het juist erg fijn als m'n telefoon goed zwaar is. Bovendien geen gezeur met unibody designs waar je geen extra geheugenkaart in kunt stoppen of batterijen kunt wisselen. Deze kan dat wel, wel vreemd dat er niet al een kaartje bij zit. Bij de MM had je wel 50 euro accessoiretegoed bij een nieuw abonnement, dus daar kon ik meteen een kaartje van 32gb voor kopen. In Almere hadden ze wel alleen de witte op voorraad (vreemd omdat er een zwarte op display stond), geen idee hoe dit bij andere filialen is.

Ach ja, ik ga het gewoon maar wat tijd gunnen, wie weet komt de liefde vanzelf wel ;) Er zitten zoals je al zei genoeg unieke aspecten aan Symbian die wèl de moeite waard zijn.

Ik heb ook even gekeken of BestProfiles beschikbaar is voor de 808, maar helaas. Klinkt wel interessant though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het ook proberen met situations uit het beta lab van nokia. Ik heb nu ff geen linkje want ze hebben "onderhoud"?? maar je kunt ook hier: http://www.symbiantweet.c...updated-with-new-features kijken voor de mogelijkheden. Niet zo goed als best profiles, maar wel werkbaar. (en gratis :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
OK, laatste keer dat ik jullie lastig val met mijn foto's:

Ik ben bezig te oefenen met Bokeh photo's:

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8159/7453364374_7535d0365f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7250/7453347510_d983354c43.jpg

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn voortgang, dan kun je altijd nog mijn Flickr stream in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Mooi gelukte aardbei

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Amazon.de heeft zojuist de prijs verhoogd naar €636,98, maar er is nog steeds geen leverdatum... Ben benieuwd wat ze gaan doen met onze bestellingen voor €509,-...

De aardbei ziet er inderdaad erg tof uit, alleen jammer van het witte spul erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xudonax schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:33:
Amazon.de heeft zojuist de prijs verhoogd naar €636,98, maar er is nog steeds geen leverdatum... Ben benieuwd wat ze gaan doen met onze bestellingen voor €509,-...

De aardbei ziet er inderdaad erg tof uit, alleen jammer van het witte spul erop ;)
Dat lijkt me een goed teken! Ik denk dat nokia enkele preferred carriers heeft geselecteerd die een periode alleenrecht krijgen maar wel voor een vaste prijs (599 in onze regio). De prijs is inmiddels ook 599.
Ik verwacht (en hoop) dat ze snel gaan leveren! (uiteraard voor de 509 waar ik toestemming voor heb gegeven).
Mediamarkt heeft er ok enkele voor 524 in de voorbestelling verkocht, en staan nu ook voor 599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Als het niet voor €509,- kan dan ga ik liever naar de winkel toe die het bovenaan de pagina aanbied voor rond de €550 :) En inderdaad, ik hoop dat ze onderhand een beetje snel kunnen gaan leveren. Word nieuwsgierig met alle goede foto's in deze thread en in de thread van de mods die het toestel testen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Zolang die een levertijd van 2 weken hebben schieten we daar niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Dat is waar, maar liever wat langer wachten dan veel extra betalen denk ik dan maar :)
Bedoel, vind de prijs van Amazon een beetje aan de heel erg hoge kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Iemand al een goeie screen protector? of de hard cover accessoire kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
liffey schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:42:
Zolang die een levertijd van 2 weken hebben schieten we daar niks mee op.
coolblue bestellen dan morgen in huis!
;)

[ Voor 9% gewijzigd door crazyfrog op 29-06-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
crazyfrog schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:54:
[...]

coolblue bestellen dan morgen in huis!
;)
Prijstechnisch minder interessant, scheelt 90 euro. Amazon.de moet hem gewoon even op de post doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
liffey schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:57:
[...]

Prijstechnisch minder interessant, scheelt 90 euro. Amazon.de moet hem gewoon even op de post doen :-)
juist wel!amazon heeft ze niet in huis en prijs is 636,98 http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Nee joh, ik heb dat ding begin juni voor 509 gekocht. Scheelt dus 90 euro. Dat de prijs nu weer omhoog gaat maakt mij niet uit. Ik heb een koopovereenkomst voor 509.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
liffey schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:09:
[...]

Nee joh, ik heb dat ding begin juni voor 509 gekocht. Scheelt dus 90 euro. Dat de prijs nu weer omhoog gaat maakt mij niet uit. Ik heb een koopovereenkomst voor 509.
;
geen kleine lettertjes? je hebt hem dus nog niet lol

[ Voor 8% gewijzigd door crazyfrog op 29-06-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 10:29
Klein vraagje aan de mensen die m al hebben: kun je met dit toestel nu ook videomateriaal streamen /naar/ de Nokia (vanaf een NAS bijvoorbeeld)? Lijkt me handig ivm de HDMI uit, maar ik vind vooral resultaten over het omgekeerde middels 'Play To'.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
Brent schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:20:
Klein vraagje aan de mensen die m al hebben: kun je met dit toestel nu ook videomateriaal streamen /naar/ de Nokia (vanaf een NAS bijvoorbeeld)? Lijkt me handig ivm de HDMI uit, maar ik vind vooral resultaten over het omgekeerde middels 'Play To'.
streamen naar je nokia is niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri
  • Laatst online: 27-05 13:20

gnoptri

True story

Gisteren gekocht bij Mediamarkt voor "slechts" 555 euro, terwijl-ie in de webshop voor 599 te koop staat! Lijkt me geen slechte deal en je hebt 'm meteen :)

In my body, where the shame gland should be, there is a second awesome gland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 23:22
gnoptri schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:08:
Gisteren gekocht bij Mediamarkt voor "slechts" 555 euro, terwijl-ie in de webshop voor 599 te koop staat! Lijkt me geen slechte deal en je hebt 'm meteen :)
Bij welke MediaMarkt was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
In Eindhoven kost ie 699eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri

gnoptri

True story

Mediamarkt Heerlen! 555 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri

gnoptri

True story

http://digipassion.com/20...nd-micro-norton-apps.html

Ook handig: je kan nu unsigned apps installeren, zojuist getest + werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
Hmm, dat is 2,5 uur met de trein, als de NS meewerkt ;)

Ik ga komende week wel even neuzen bij Utrecht, Almere en Amsterdam, dat maakt qua reistijd niets uit vanuit Hilversum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri

gnoptri

True story

Maaruh, de MM prijzen zijn dus blijkbaar niet over gelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
gnoptri schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:56:
Nope, het zijn franchises die af mogen wijken van de prijzen die t hoofdkantoor geeft! Behalve als t een landelijke aanbieding is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik heb mijn 808 nu bijna twee weken en ik ga er met de dag meer van houden. Hij voelt heel fijn in de hand en de foto's zijn echt super. Dit is de eerste telefoon die het sinds ik mijn N8 heb (okt 2010) langer dan 1 week heeft volgehouden. De N9, Lumia 710, E7 moesten het na een week al afleggen tegen mijn N8, maar sinds ik de 808 heb, heb ik mijn N8 niet meer aangeraakt. (eigenlijk best zielig...)

Als ik buiten loop wil ik ineens overal foto's van maken. Het is bijna verslavend. : :D

Tip: let bij video opnames op de posities van de mics (boven en onder) en zorg ervoor dat je deze niet met je handen bedekt. (heb ik bij opname van een schoolmusical een aantal keer gedaan...zonde!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Amazon.de heeft mijn 808 op de post gedaan, levering wordt woensdag verwacht. gewoon voor €509.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem op "automatisch" hebt staan, dan staat hij zeker niet op "fijn"? Kun je dat alleen instellen in de 3 creatieve modi? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Vandaag mailtje van Nokia ontvangen dat de 808 officieel ook in NL leverbaar is.

[ Voor 46% gewijzigd door bwt op 02-07-2012 16:40 ]

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri

gnoptri

True story

bwt schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:23:
Vandaag mailtje van Nokia ontvangen dat de 808 officieel ook in NL leverbaar is.
Ik ook, ontvangen op mijn Nokia 808 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wat zijn de ervaringen tot nu toe met het batterij verbruik? (in vergelijking met bv een N8)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Hij gaat langer mee dan mijn N8. (maar die is al bijna 2 jaar oud) De duur varieert. De ene dag doe ik er meer mee dan andere dagen. Een dag redt hij makkelijk en 2 zou bij standaard gebruik ook moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
liffey schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:01:
Amazon.de heeft mijn 808 op de post gedaan, levering wordt woensdag verwacht. gewoon voor €509.
Dan hoop ik die mail ook gauw te ontvangen, en het toestel te ontvangen voor ik zaterdag ochtend vroeg op vakantie ga :D En dat net op het moment dat ik iets heb van "meh, annuleren dan maar en halen bij de MM ofzo..."

EDIT: En nu staat 'ie weer op Dieser Artikel ist noch nicht verfügbar. >_< Dat word dus geen nieuwe telefoon op vakantie :(

[ Voor 13% gewijzigd door Xudonax op 02-07-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
gnoptri schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:56:
Heb em net in Utrecht gehaald, voor de prijs van die in Heerlen!

In Utrecht was ie gewoon €599, nu heb ik em dus voor €555 meegekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xudonax schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:17:
[...]

Dan hoop ik die mail ook gauw te ontvangen, en het toestel te ontvangen voor ik zaterdag ochtend vroeg op vakantie ga :D En dat net op het moment dat ik iets heb van "meh, annuleren dan maar en halen bij de MM ofzo..."

EDIT: En nu staat 'ie weer op Dieser Artikel ist noch nicht verfügbar. >_< Dat word dus geen nieuwe telefoon op vakantie :(
Dat staat ie de hele dag volgens mij al.
eerst handelen ze alle voorinschrijvingen af, daarna komt ie pas op in stock te staan.
Ik heb de mijn op 07-06 besteld.Neem aan dat ze op inschrijfdatum afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Net stond het ding even op beschikbaar... Wanneer had jij hem eigenlijk besteld liffey?

EDIT: En ik heb de mijne op 04-06 besteld... Dus dan zou het niet kloppen dat ze op inschrijfdatum afhandelen :'( Ik had best wel gehoopt dat ik het ding zou hebben voor ik op vakantie naar Oostenrijk vertrok... Naja, dan maar m'n Nikon D90 mee :P

[ Voor 59% gewijzigd door Xudonax op 02-07-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xudonax schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:11:
Net stond het ding even op beschikbaar... Wanneer had jij hem eigenlijk besteld liffey?

EDIT: En ik heb de mijne op 04-06 besteld... Dus dan zou het niet kloppen dat ze op inschrijfdatum afhandelen :'( Ik had best wel gehoopt dat ik het ding zou hebben voor ik op vakantie naar Oostenrijk vertrok... Naja, dan maar m'n Nikon D90 mee :P
Dat is vrij apart. Je hebt nog een kans, de mijne wordt woensdag geleverd, als ze de jouwe morgen op de post doen.... heb je hem donderdag!
Ik ga hem vrijdag bij north sea jazz uitproberen. benieuwd, foto's, videoos, audiorecordings en vrienden bij 'slecht' licht.

Kun je bellen met een D90? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri

gnoptri

True story

qu63 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:01:
[...]

Heb em net in Utrecht gehaald, voor de prijs van die in Heerlen!

In Utrecht was ie gewoon €599, nu heb ik em dus voor €555 meegekregen :)
Hoe heb je dat gedaan, gewoon gezegd dat-ie elders voor 555 over de toonbank gaat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Nee, maar daarvoor heb ik een geweldige telefoon, de LG GB115 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
gnoptri schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:55:
[...]

Hoe heb je dat gedaan, gewoon gezegd dat-ie elders voor 555 over de toonbank gaat? :D
Jup! Maar dat hebben ze hebben ze wel eerst gecheckt in de computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri

gnoptri

True story

GSMWEB.NL aktieprijs: € 547,00 inclusief 19% btw.
Eenmalige rembourskosten: € 10,00.

557 + een dag wachten, ik zou zeggen: ren naar je plaatselijke mediamarkt, en geef aan dat-ie in het filiaal in Heerlen 555 kost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Moeten ze het ding wel op voorraad hebben, en dat is atm niet zo in Utrecht :(
Naja, denk dat ik het ding dus op z'n vroegst over 2 a 3 weken heb ivm vakantie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
De HH-23 (tripod-mount) is te bestellen op amazon.de: http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128

Alleen een levertijd van 2 tot 3 weken.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
De mijne is inmiddels binnen, gisteren ingericht en ik heb geen moeite met belle (besturingssysteem, bellen doet ie ook :-)), voldoet aan al mijn eisen (kom dan ook van een n8, dus ken de weg). Later in de week zal ik wat ervaringen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Ik heb helaas nog niets gehoord, maar de prijs van Amazon.de schommelt wel enorm. De ene dag is het toestel €599,-, de volgende dag is het weer €636,98 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 09:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

volgens pureviewclub gaat thephonehouse hem morgen hebbben voor 550 en zouden ze een voorraad van 50 hebben :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qu63
Gisteren m'n eerste concert (Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes in de Melkweg) bezocht met de 808. Foto's van vooraan bij t podium en maar 1 spot op de artiest zien er goed uit! Foto's van achterin de zaal zien er redelijk uit, zolang je maar niet inzoomt op de foto. In vergelijking met de iPhone-foto's van hetzelfde concert zijn die van de 808 iig stukken beter! Foto's zijn allemaal gemaakt met de scenes-setting, en dan gekozen voor spotlight.

Heb ook nog staan filmen, alleen werd er zoveel gepraat dat vooral dat heel goed te horen is, met op de achtergrond de muziek nog redelijk hoorbaar.

Linkjes komen nog als alles geupload is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
qu63 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:04:
Gisteren m'n eerste concert (Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes in de Melkweg) bezocht met de 808. Foto's van vooraan bij t podium en maar 1 spot op de artiest zien er goed uit! Foto's van achterin de zaal zien er redelijk uit, zolang je maar niet inzoomt op de foto. In vergelijking met de iPhone-foto's van hetzelfde concert zijn die van de 808 iig stukken beter! Foto's zijn allemaal gemaakt met de scenes-setting, en dan gekozen voor spotlight.

Heb ook nog staan filmen, alleen werd er zoveel gepraat dat vooral dat heel goed te horen is, met op de achtergrond de muziek nog redelijk hoorbaar.

Linkjes komen nog als alles geupload is :)
ben benieuwd!is wel de ideale foon voor lol ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste