Dat was ik inderdaad nog vergeten: de laatste keer kwam het toestel terug (van Dynafix via winkel) terwijl het binnenwerk scheef in de behuizing zat en de knoppen aan de zijkant nu dus moeilijker bedienbaar zijn.Erv schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:45:
@Rukapul,
Waarschijnlijk moet je hem naar Dynafix sturen? Het slechtste reparatiecentrum wat er is.
Zelf heb ik na een reparatie de telefoon teruggekregen met missend schroefje, stukje behuizing kapot, speaker miste en een haar in de behuizing geklemd..
Nee, HTC moet gewoon kapot. Kijk voor de grap eens online wat een rampentoestel dit is.Nadat ik met HTC contact opgenomen had, hebben ze de zaak geëscaleerd. De telefoon opnieuw opgestuurd en toen een nieuw toestel ontvangen.
Dus, vraag aan HTC of ze de zaak willen escaleren, omdat je geen vertrouwen in Dynafix hebt. Succes!
Dat was bij ons de toestand waarin we hem ontvingen. Eerste onsuccesvolle ronde had Dynapruts de software vervangen. De tweede iets succesvolle ronde hadden ze het binnenwerk vervangen.Gabriel_Knight schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:36:
Op 01-02-2014 wordt mijn HTC One S voor de eerste keer opgehaald voor reparatie.
Kwam een paar dagen geleden op het geweldig idee om mijn telefoon es te resetten, om zodoende alle temp files en achtergebleven bestanden es goed op te ruimen. Na het resetten werkte de telefoon prima, behalve dat ik spontaan geen 3G ontvangst/3G Internet meer had.
Op 2G werkt de telefoon prima, en ook Internet gaat goed, maar zodra ik mijn telefoon op 3G zet, krijg ik een heel mooi kruis op mijn telefoon qua bereik en heb ik geen 3G bereik of 3G Internet.
Bizar hoe het alleen resetten van mijn telefoon, mijn 3G signaal helemaal om zeep helpt.
Heb al een nieuwe simkaart, heb mijn simkaart in andere telefoon gedaan, maar niets helpt
In ongeveer 5% van de gevallen als ik 3G aan zet, heb ik spontaan een paar sec een 3G signaal, en daarna weer een kruis
Het zijn allemaal standaardproblemen maar Dynapruts en HebTeringaanCustomers proberen de storm uit te zitten.