Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet zeker of het in dit topic hoort, maar hier een teaser van Wargame: Red Dragon:

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Nog mensen die dit spelen? Recent gekocht en ik vind dit een geweldige RTS. Ben beginnend. Ik wil graag wat vaker met een vaste groep spelen als dat lukt.

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42

DjVe

Hatsaflats!

Ik speel het nog regelmatig. Ik vind vooral de tactical 10 vs 10 games erg vet. Dus met 300 punten starten en ook het genereren van punten is extreem langzaam. Je mag blij zijn als je 1 T64VB op het veld krijgt :P Je bent dus echt bezig met infanterie en lichte pantservoertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:53

superwashandje

grofheid alom

ben ook wel voor een game te porren over het algemeen mochten mensen samen willen spelen. user: superwashandje

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Je mag mij altijd toevoegen voor potjes! Zelfde naam op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

anandus schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:10:
Ik weet niet zeker of het in dit topic hoort, maar hier een teaser van Wargame: Red Dragon:

[video]
als je Red dragon nu preordered krijg je alvast toegang tot de multiplayer beta. als je daarbij ALB al hebt krijg je ook nog eens 25% korting (en je kan hem gewoon rechtstreeks bij focus interactive in de digitale US store kopen om $30 te betalen ipv €30)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Beta is al enkele dagen open en het ziet er goed uit. Er zitten nog behoorlijk wat bugs in, maar het speelt leuk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja, alleen de naval battles blijven vooralsnog uit. de schepen die je al wel kan bekijken zien er qua stats erg overpowered uit ten opzichte van de land units maar misschien dat de implementatie ervan dit beperkt. ben wel heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

De game is uit en hij is VET! Qua naval is het erg wennen en ik hoop dat er meer variatie in schepen komt, maar het speelt wel lekker weg en ziet er met ene dikke GPU wel heel goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Ja, erg gaaf. heb nu al een week met de bootjes mogen spelen in de beta maar het werkt op zich best leuk. ook de combined arms mappen zijn gaaf gedaan. NATO heeft heel erg het voordeel van de vliegtuigen maar de schepen van de commies zijn dan weer sterker. leuk om mee te spelen maar het kan wel even duren voordat je een perfect deck te pakken hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb Red Dragon ook aangschaft via Steam dit weekend (33% korting :P ) en vind de interface en graphics er wel gaaf uitzien. Vooral het verschil met de tactical en strategic map, de strategic turn based en dan real time op tactical. Heb in European escalation en ALB een paar missies gespeeld en ben toen toch weer overgestapt naar CoH2. Ik mis daar echter het enorme tempo aan APM die je eigenlijk wel moet hebben om goed mee te kunnen komen. Dat is hier een stuk minder nodig en dat is voor mij dan wel weer goed. Eerste missies waren hier wel erg simpel en daarna vliegt de leercurve weer omhoog en werd ik keihard in de pan gehakt :) De naval toevoeging vind ik ook geweldig, biedt weer meer mogelijkheden. Online begin ik nog lang niet aan maar is met dit spel ook beslist geen must. De campaign biedt voldoende uitdaging.

Nog heel veel te leren in deze game maar hij spreekt mij erg aan en ik ga me er zeker nog veel mee vermaken. Ook ideaal om zo even tussendoor te doen en geen enorm lange game sessies te hebben. Perfect spel dat veel te weinig aandacht krijgt.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Voor diegenen die net als ik nog wel wat extra info kunnen gebruiken (aangezien de tutorial wel erg mager is en het geen makkelijke game is) kan ik de video's van Bubblebox StratGaming aanbevelen op YT. Die hebben mij veel geholpen.

YouTube: Wargame: Red Dragon Tutorial #4 Into Battle

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:43:
Nog heel veel te leren in deze game maar hij spreekt mij erg aan en ik ga me er zeker nog veel mee vermaken. Ook ideaal om zo even tussendoor te doen en geen enorm lange game sessies te hebben. Perfect spel dat veel te weinig aandacht krijgt.
mee eens. eens een potje samen doen? ik ben te vinden onder dezelfde naam als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Is goed superwashandje. Ik voeg je wel even toe dit weekend. Speel meestal in de vroege avond een uurtje of anderhalf, weekend soms wat meer en kan denk ik nog wel wat leren van jou.

Was jij trouwens ook niet een jet freak in BF3. Volgens mij heb ik nog wel eens tegen je gevlogen toen ik net met jets begon :)

[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 19-06-2014 23:02 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

heb wel in jets gevlogen in BF3 inderdaad maar nooit goed geweest ;) ik ben ook niet heel goed in wargame maar vind het wel leuk om te doen, zelfs verliezen is niet erg :P
ik kan savonds ook wel regelmatig een potje doen of soms in het weekend :)

[ Voor 7% gewijzigd door superwashandje op 19-06-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Ik speel ook nog regelmatig. Momenteel speel ik veel redfor met USSR. Goede infanterie en ondersteuning en heerlijke voertuigen met vlotte kanonnen en granaatwerpers. Vooral een team scouts met 3 verdekt opgestelde bmpt's in verschillende richtinginen slaan vrijwel alle aanvallen af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik vind de soviet infanterie best duur en weinig beschikbaar. als ik aan de rode kant infanterie wil spelen ga ik vaker voor de andere landen. Als ik een rood tank deck mee wil nemen wijk ik wel vaak uit naar de russen.
de combinaties bij de decks zijn zo eindeloos dat ik nog lang niet van elk land alle soorten geprobeerd heb... mijn voorkeur lichtligt echter wel bij de tanks/marines/airborne. wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Airborne inf (met ondersteuning vanuit helicopers (ka-32, Akula, Mi-28) en wat jets/aa als guard. Ik gebruik bijna geen tanks en speel altijd low income.

Als ik Nato speel dan gebruik ik veel Bradleys, marines/rifleman en de Longbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Als jullie een keer red dragon willen spelen: DutchCaptain

Ben alleen nog erg slecht in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
200 page guide to wargame

Beste gids voor wargame, vergeet YouTube of welke andere tut ook. Dit behandeld alles wat je als beginner wilt weten en is zelfs handig als je denkt dat je alles weet. Overigens komt er een nieuwe DLC + grote balance patch uit binnenkort, dat zou tanks bijv. veel bruikbaarder moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Nice, goede gids!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

klopt, erg goede guide. had hem bij airland battle al als favourite en nu ook weer bij red dragon. staan toch zeker handige tips in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Erg goede inderdaad, had hem al paar keer doorgelezen toen ik het spel kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
DLC + Patch is uit :Y

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Hij was (en is nog steeds) in de sale op Steam (franchise pack), goed spel _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Ekstergroen op 04-09-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dit spel is momenteel bij GOG in de aanbieding, en het leek me wel een interessant spelletje.

Na kort wat uitproberen loop ik echter tegen regelmatige crashes aan (op windows 10), is dat een bekend probleem? Ik kan er zo 123 niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nvm

[ Voor 102% gewijzigd door superwashandje op 02-05-2016 10:46 . Reden: dubbelop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

begintmeta schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:07:
Dit spel is momenteel bij GOG in de aanbieding, en het leek me wel een interessant spelletje.

Na kort wat uitproberen loop ik echter tegen regelmatige crashes aan (op windows 10), is dat een bekend probleem? Ik kan er zo 123 niets over vinden.
Als je het bij GOG koopt krijg je dan ook een steam versie? ik heb met GOG geen ervaring maar volgens mij werkte hij bij mij in steam op windows 10 prima. De opvolgers in ieder geval.

Verder zijn met aardige regelmaat alle 3 de spellen voor 10 euro te krijgen in een aanbieding op steam (heb je die ook toevallig?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je krijgt een serienummer bij het GOG-spel, ik neem aan dat dat bij steam kan worden ingevoerd waardoor je toegang krijgt tot het spel op steam. Steam heeft ook een linux-versie (ik weet niet of dat een natieve versie is of dat het een versie met een linux-windows-wrapper is.)

Ik had €2,89 betaald voor het spel op GOG, andere 'Wargame'shebben ze niet.

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 02-05-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

begintmeta schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:55:
Je krijgt een serienummer bij het GOG-spel, ik neem aan dat dat bij steam kan worden ingevoerd waardoor je toegang krijgt tot het spel op steam. Steam heeft ook een linux-versie (ik weet niet of dat een natieve versie is of dat het een versie met een linux-windows-wrapper is.)

Ik had €2,89 betaald voor het spel op GOG, andere 'Wargame'shebben ze niet.
ah, ik zie €8.80 staan voor 1 spel dus wilde alleen even aangeven dat er betere deals zijn :P 2.89 is prima te doen natuurlijk.

niet alle game keys zijn geschikt om in steam in te voeren hoor. Daar kan wel verschil in zitten.
Voor het echte probleem zou ik gewoon naar het eugensystems forum gaan (of soms reddit) met iets meer info over de crash dan hier.
qua linux weet ik niet zeker of het een native versie is. Als er patches komen zijn ze op linux en de mac versies wel steevast een paar dagen later. (hoewel er voor EE natuurlijk geen patches meer komen ondertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

kick! voor de waarschijnlijk 0 mensen die hier in geïnteresseerd zijn naast mij:

vandaag blijkt dat er waarschijnlijk een nieuwe DLC voor wargame: red dragon uitkomt met: NL!

zie link: https://steamdb.info/app/251060/depots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Nou, ik ga 'm zeker kopen!

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

YES! hij is beschikbaar: de NL DLC voor Wargame Red dragon. Na 2 jaar gratis DLC uitbreidingen is dit de eerste betaalde "nation" pack. als soort van probeersel. Ter promotie is het spel en ook de voorgaande versies 70% in de aanbieding!
met mijn 1200 uur veruit mijn meest gespeelde en goedkoopste spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Wat zijn slimme hotkeys die veel mensen niet weten voor dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Nederland is best wel goed, zowel het nieuwste spul als de oudere eenheden. Een 1980 leger krijgt de TOW-2 vier jaar te vroeg en de 15-man mariniers elite squads zijn erg sterk. De mariniers zijn voor zover ik weet de enige elite eenheid met een semi automatische FAL en met een 80% Accuracy schieten die vijandelijke infanterie op afstand aan flarden. In een close quarters gevecht hebben ze wel een probleem tegen vijanden met machinegeweren.

De Lance weet ik nog even niet, het ding is niet echt zoveel beter dan een salvo artillerie. Historisch gezien zat er een clusterbomb lading op, dat zou 'm een stuk beter maken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Ekstergroen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:07:
Wat zijn slimme hotkeys die veel mensen niet weten voor dit spel?
Degene die ik het meest gebruik:

; (semicolon) = move fast, je kunt echt niet zonder. dan pakken units automatisch de veel snellere wegen
q = attack move
g = reverse, want het is zo belangrijk dat je tanks niet van de achterkant of zijkant worden geraakt
ctrl+1-9 = groepen maken, met name voor arty en mortars
[b][message=46923835,noline]
De Lance weet ik nog even niet, het ding is niet echt zoveel beter dan een salvo artillerie. Historisch gezien zat er een clusterbomb lading op, dat zou 'm een stuk beter maken.
Het nut van de lance heb ik ook niet niet ingezien. Lange aimtime en elke keer moeten resupplyen. Uiteindelijk is wat moderne artillery een stuk effectiever. Denk niet dat we die veel gebruikt gaan zien worden in gebalanceerde decks.

[ Voor 31% gewijzigd door Ahrnuld op 22-05-2016 13:53 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Ahrnuld schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:50:
[...]

Degene die ik het meest gebruik:

; (semicolon) = move fast, je kunt echt niet zonder. dan pakken units automatisch de veel snellere wegen
q = attack move
g = reverse, want het is zo belangrijk dat je tanks niet van de achterkant of zijkant worden geraakt
ctrl+1-9 = groepen maken, met name voor arty en mortars
Ik gebruik E als move fast (idd een van de belangrijkste dus die wil ik zo dicht bij mijn hand mogelijk hebben) en V voor evac van vliegtuigen. Verder gebruik ik F vaak voor de unit viewer als er een unit in zicht is maar nog niet geidentificeerd.
[...]
Het nut van de lance heb ik ook niet niet ingezien. Lange aimtime en elke keer moeten resupplyen. Uiteindelijk is wat moderne artillery een stuk effectiever. Denk niet dat we die veel gebruikt gaan zien worden in gebalanceerde decks.
Lance is meer een unicorn unit inderdaad die leuk is om te gebruiken maar in een serieuze setting niet het niet echt waard. Als er cluster op zou zitten zou het gewoon een atacm kloon zijn waar nu al vaak genoeg gezijk over is :P

Pagina: 1 2 Laatste