"Always remember to quick save" - Sun Tzu
PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
als je Red dragon nu preordered krijg je alvast toegang tot de multiplayer beta. als je daarbij ALB al hebt krijg je ook nog eens 25% korting (en je kan hem gewoon rechtstreeks bij focus interactive in de digitale US store kopen om $30 te betalen ipv €30)anandus schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:10:
Ik weet niet zeker of het in dit topic hoort, maar hier een teaser van Wargame: Red Dragon:
[video]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Nog heel veel te leren in deze game maar hij spreekt mij erg aan en ik ga me er zeker nog veel mee vermaken. Ook ideaal om zo even tussendoor te doen en geen enorm lange game sessies te hebben. Perfect spel dat veel te weinig aandacht krijgt.
YouTube: Wargame: Red Dragon Tutorial #4 Into Battle
mee eens. eens een potje samen doen? ik ben te vinden onder dezelfde naam als hierl0n3w012ph schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:43:
Nog heel veel te leren in deze game maar hij spreekt mij erg aan en ik ga me er zeker nog veel mee vermaken. Ook ideaal om zo even tussendoor te doen en geen enorm lange game sessies te hebben. Perfect spel dat veel te weinig aandacht krijgt.
Was jij trouwens ook niet een jet freak in BF3. Volgens mij heb ik nog wel eens tegen je gevlogen toen ik net met jets begon
[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 19-06-2014 23:02 ]
ik kan savonds ook wel regelmatig een potje doen of soms in het weekend
[ Voor 7% gewijzigd door superwashandje op 19-06-2014 23:56 ]
de combinaties bij de decks zijn zo eindeloos dat ik nog lang niet van elk land alle soorten geprobeerd heb... mijn voorkeur lichtligt echter wel bij de tanks/marines/airborne. wat jullie?
Als ik Nato speel dan gebruik ik veel Bradleys, marines/rifleman en de Longbow
Beste gids voor wargame, vergeet YouTube of welke andere tut ook. Dit behandeld alles wat je als beginner wilt weten en is zelfs handig als je denkt dat je alles weet. Overigens komt er een nieuwe DLC + grote balance patch uit binnenkort, dat zou tanks bijv. veel bruikbaarder moeten maken.
[ Voor 28% gewijzigd door Ekstergroen op 04-09-2014 13:41 ]
Na kort wat uitproberen loop ik echter tegen regelmatige crashes aan (op windows 10), is dat een bekend probleem? Ik kan er zo 123 niets over vinden.
[ Voor 102% gewijzigd door superwashandje op 02-05-2016 10:46 . Reden: dubbelop ]
Als je het bij GOG koopt krijg je dan ook een steam versie? ik heb met GOG geen ervaring maar volgens mij werkte hij bij mij in steam op windows 10 prima. De opvolgers in ieder geval.begintmeta schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:07:
Dit spel is momenteel bij GOG in de aanbieding, en het leek me wel een interessant spelletje.
Na kort wat uitproberen loop ik echter tegen regelmatige crashes aan (op windows 10), is dat een bekend probleem? Ik kan er zo 123 niets over vinden.
Verder zijn met aardige regelmaat alle 3 de spellen voor 10 euro te krijgen in een aanbieding op steam (heb je die ook toevallig?)
Ik had €2,89 betaald voor het spel op GOG, andere 'Wargame'shebben ze niet.
[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 02-05-2016 10:56 ]
ah, ik zie €8.80 staan voor 1 spel dus wilde alleen even aangeven dat er betere deals zijnbegintmeta schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:55:
Je krijgt een serienummer bij het GOG-spel, ik neem aan dat dat bij steam kan worden ingevoerd waardoor je toegang krijgt tot het spel op steam. Steam heeft ook een linux-versie (ik weet niet of dat een natieve versie is of dat het een versie met een linux-windows-wrapper is.)
Ik had €2,89 betaald voor het spel op GOG, andere 'Wargame'shebben ze niet.
niet alle game keys zijn geschikt om in steam in te voeren hoor. Daar kan wel verschil in zitten.
Voor het echte probleem zou ik gewoon naar het eugensystems forum gaan (of soms reddit) met iets meer info over de crash dan hier.
qua linux weet ik niet zeker of het een native versie is. Als er patches komen zijn ze op linux en de mac versies wel steevast een paar dagen later. (hoewel er voor EE natuurlijk geen patches meer komen ondertussen)
vandaag blijkt dat er waarschijnlijk een nieuwe DLC voor wargame: red dragon uitkomt met: NL!
zie link: https://steamdb.info/app/251060/depots/
met mijn 1200 uur veruit mijn meest gespeelde en goedkoopste spel
De Lance weet ik nog even niet, het ding is niet echt zoveel beter dan een salvo artillerie. Historisch gezien zat er een clusterbomb lading op, dat zou 'm een stuk beter maken.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Degene die ik het meest gebruik:Ekstergroen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:07:
Wat zijn slimme hotkeys die veel mensen niet weten voor dit spel?
; (semicolon) = move fast, je kunt echt niet zonder. dan pakken units automatisch de veel snellere wegen
q = attack move
g = reverse, want het is zo belangrijk dat je tanks niet van de achterkant of zijkant worden geraakt
ctrl+1-9 = groepen maken, met name voor arty en mortars
Het nut van de lance heb ik ook niet niet ingezien. Lange aimtime en elke keer moeten resupplyen. Uiteindelijk is wat moderne artillery een stuk effectiever. Denk niet dat we die veel gebruikt gaan zien worden in gebalanceerde decks.[b][message=46923835,noline]
De Lance weet ik nog even niet, het ding is niet echt zoveel beter dan een salvo artillerie. Historisch gezien zat er een clusterbomb lading op, dat zou 'm een stuk beter maken.
[ Voor 31% gewijzigd door Ahrnuld op 22-05-2016 13:53 ]
Niets...
Ik gebruik E als move fast (idd een van de belangrijkste dus die wil ik zo dicht bij mijn hand mogelijk hebben) en V voor evac van vliegtuigen. Verder gebruik ik F vaak voor de unit viewer als er een unit in zicht is maar nog niet geidentificeerd.Ahrnuld schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:50:
[...]
Degene die ik het meest gebruik:
; (semicolon) = move fast, je kunt echt niet zonder. dan pakken units automatisch de veel snellere wegen
q = attack move
g = reverse, want het is zo belangrijk dat je tanks niet van de achterkant of zijkant worden geraakt
ctrl+1-9 = groepen maken, met name voor arty en mortars
Lance is meer een unicorn unit inderdaad die leuk is om te gebruiken maar in een serieuze setting niet het niet echt waard. Als er cluster op zou zitten zou het gewoon een atacm kloon zijn waar nu al vaak genoeg gezijk over is[...]
Het nut van de lance heb ik ook niet niet ingezien. Lange aimtime en elke keer moeten resupplyen. Uiteindelijk is wat moderne artillery een stuk effectiever. Denk niet dat we die veel gebruikt gaan zien worden in gebalanceerde decks.