Wargame - European Escalation
Inleiding
Wargame - European Escalation is een nieuwe real time strategy/tactics game van de makers van R.U.S.E. De setting van de game is de gebeurtenissen tijdens de Koude Oorlog, met name 1975-1985, en focust op een daadwerkelijke oorlog tussen het Westen en de Communisten in Duitsland e.o. die plaats had kunnen vinden. Schermutselingen aan de grens tussen West- en Oost-Duitsland monden uit in een totale oorlog tussen de NAVO en het Warschaupact.De game is onder meer te downloaden bij Steam en GamersGate voor (ongeveer) EUR 39,99.
Reviews heb ik nog niet online gezien, maar zal ik z.s.m. toevoegen.
Units
De game kent meer dan 300 units verdeeld over de verschillende landen/allianties. De game kent bijvoorbeeld verschillende typen infanterie, tanks, 'gewone' voertuigen, artillerie, helicopters en logistieke eenheden. Units worden vrijgespeeld door de sterren die je verdient tijdens het spelen van de singleplayer- of multiplayer-modus, bijvoorbeeld door objectives te halen tijdens een missie. Alle units zijn terug te vinden in de database op de website van de game.Singleplayer / Multiplayer
Singeplayer
De singeplayer bestaat 22 missies verdeeld over vier operaties. Daarnaast bestaat er een skirmish optie tegen de A.I.Multiplayer
De multiplayer kent ranked en friendly matches, variërend van 1v1 tot 4v4. Elke speler stelt een deck samen met daarin een selectie aan units die zijn vrijgespeeld door de speler. Een speler kan verschillende decks maken om daaruit te kunnen kiezen voorafgaand aan een match. Voor dit systeem is gekozen gezien het grote aantal units in de game, zodat het selecteren van versterkingen gedurende een match overzichtelijker is.Trailers / Screenshots
Links
Screenshots en trailers zijn bijvoorbeeld te vinden op de site van Wargame en hun Youtube-kanaal.Launch Trailer
[YouTube: http://www.youtube.com/v/fPyWhf0VQbs?version=3&feature=player_profilepage]Multiplayer
[YouTube: http://www.youtube.com/v/VkXQ5SbYeNw?version=3&feature=player_profilepage]Links
Finally
Deze topic start is nog wat kaal, dus ik ga eens verder sleutelen aan de aankleding[ Voor 3% gewijzigd door Trenchdog op 24-02-2012 21:02 ]