Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:07:
[...]

Duidelijk.
Hele verbetering vanaf d2 dus.
Al kan je het niet kwalijk nemen ik vond toen de vrienden lijst ook al een hele stap vergeleken met andere games.

Kan niet wachten om rond te snuffelen in de beta :9~
D2 was niet anders hoor.

D2 kon je ook al wisperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:10:
[...]

D2 was niet anders hoor.

D2 kon je ook al wisperen
klopt, alleen moest je alles in chat invoeren met /w en /f add enzo.
Dit vond ik vervelend vooral als je wat meer chatte ingame en je zat met een man of 6 ingame.
Dan had je vaak genoeg van die missers ertussen van iemand die de W vergat etc.
Zat in d2 altijd in een clan, dus heb er heel wat af moeten typen :P

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:13:
[...]

klopt, alleen moest je alles in chat invoeren met /w en /f add enzo.
Dit vond ik vervelend vooral als je wat meer chatte ingame en je zat met een man of 6 ingame.
Dan had je vaak genoeg van die missers ertussen van iemand die de W vergat etc.
Zat in d2 altijd in een clan, dus heb er heel wat af moeten typen :P
/w doet het ook nog steeds, dat is eigenlijk niet veranderd. Je hebt wel meer / mogelijkheden maar het principe blijft hetzelfde, maar je kan nu gewoon op het account klikken voor de muizers onder ons en dan hetzelfde doen of hotkey "R" gebruiken voor wisper terug en Shift "R" voor rewisper.

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

oh, en /dance werkt niet heb ik ontdekt :z

Heb magic find nu tot +76% gekregen. Gezien de lage levels van items die je momenteel kan farmen niet slecht denk ik :).
Ik merk al een gevoelig verschil in hoeveelheid blauwe items die droppen (met als voordeel dat ik massas kan craften in de hoop om exact de juiste stats te krijgen), zelfs af en toe een geel item, maar de skeleton king lijkt juist slechtere loot te droppen nu :?. Hij dropte eenmalig een geel item, maar daarna niets meer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Boeboe schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:23:
oh, en /dance werkt niet heb ik ontdekt :z

Heb magic find nu tot +76% gekregen. Gezien de lage levels van items die je momenteel kan farmen niet slecht denk ik :).
Ik merk al een gevoelig verschil in hoeveelheid blauwe items die droppen (met als voordeel dat ik massas kan craften in de hoop om exact de juiste stats te krijgen), zelfs af en toe een geel item, maar de skeleton king lijkt juist slechtere loot te droppen nu :?. Hij dropte eenmalig een geel item, maar daarna niets meer.
als je SK runs doet moet je toch de quest terug zetten? ik vind eht dan wel grappig dat je 2x de zelfde templar achter je aan hebt lopen. clone wars XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat klopt, wat is het probleem dan :?

Die templar heb ik niet mee, die maakt men treasure goblins dood :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:34:

dat is toch ook de bedoeling, anders teleporten ze weg en krijg je niet de dikste loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

die goblin moet je constant meppen tot dat ie dood gaan. krijg je veel goud en laat redelijke goede loot vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diacard
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-04 19:16
roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:30:
[...]

als je SK runs doet moet je toch de quest terug zetten? ik vind eht dan wel grappig dat je 2x de zelfde templar achter je aan hebt lopen. clone wars XD
Het is niet dezelfde templar, wel grappig gedaan van Blizz, de dialog gaat een beetje anders namelijk als je al een templar bij je hebt, het is gewoon een andere van de order.
Het zijn de kleine dingetjes he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Diacard schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:38:
[...]

Het is niet dezelfde templar, wel grappig gedaan van Blizz, de dialog gaat een beetje anders namelijk als je al een templar bij je hebt, het is gewoon een andere van de order.
Het zijn de kleine dingetjes he ;)
klopt ja, dit is echt goed gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit weekend ook wat games gespeeld. Eerst solo SK verslagen met de Demon Hunter. Moet wel zeggen dat die me wat tegenvalt; erg squichy ook al doe je uiteindelijk wel bakken met damage.

Daarna een playthrough met de monk gedaan, die bevalt mij veel beter. Lekkere damage, prachtige geluidseffecten/moves en toch vrij tanky. :) Het grootste deel ervan co-op gespeeld met psychoclown en uiteindelijk ook dalyxia en bulls. Erg leuk en de manier waarop het geïmplementeerd is, vind ik goed. Alleen een beetje last van frame drops bij erg veel monsters in beeld, maar dat zou ook door de lag komen want je speelt toch met een vrij hoge ping.

Wat me wel opviel was dat ik vooral solo, meer moeite had met van die paarse (elite?) mobs dan met de bosses zoals SK zelf. Ging een keer dood door een paarse groep van die kleine snelle beesten die je ten noorden van town vind. Andere keer was doordat ik een kistje probeerde te openen waardoor er 4 pilaren omhoogkwamen die een enorme hoeveelheid monsters spawnden (niet de jar).

Maar uiteindelijk erg naar mijn zin gehad en ondanks dat het een ander spel is, toch wat nostalgische gevoelens ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:37:
[...]

die goblin moet je constant meppen tot dat ie dood gaan. krijg je veel goud en laat redelijke goede loot vallen
Niet constant, je moet hem zoveel mogelijk interrupten bij het casten van zijn portal. Dan dropt hij progressief beter (heb ik me laten vertellen). Die templar maakt hem echter liefst zo snel mogelijk af.

Tot nu toe gespeeld met demon hunter, monk en witch doctor, waarbij witch doctor uiteindelijk de gemakkelijkste classe werd: (poison dart + grasp of the dead, samen met hondjes om de vijand op afstand te houden).

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 27-02-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
in begin is WD aanzienlijk zwakker, maar...

met de WD lvl 11 bereikt, dan krijg je dus Firebomb...

echt dan wordt de WD een heel stuk sterker

Summons houden de mobs tegen, grasp of the dead met eels rune als AoE dot/slow en dan firebomb erop
alles gaat neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Pensmaster-B schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:54:
in begin is WD aanzienlijk zwakker, maar...

met de WD lvl 11 bereikt, dan krijg je dus Firebomb...

echt dan wordt de WD een heel stuk sterker

Summons houden de mobs tegen, grasp of the dead met eels rune als AoE dot/slow en dan firebomb erop
alles gaat neer.
is de wd niet een beetje als de Necromancer in d2? summonen en rennen :P
Want een summon necro is in d2 ook zwak totdat je curses krijgt als iron maiden, i.c.m die laatste summons (revive!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:57:
[...]

is de wd niet een beetje als de Necromancer in d2? summonen en rennen :P
Want een summon necro is in d2 ook zwak totdat je curses krijgt als iron maiden, i.c.m die laatste summons (revive!?)
of genoeg +skills en binnen notime een leger van +20 skellies achter je aan hebt lopen.

ja WD is een beetje nieuwe twist aan de necro van D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Heb tot nu toe een playthrough gedaan met de Barbarian, Wizard en WitchDoctor. De Wizard en Barbarian bevielen mij het best.

Bij de Barbarian krijg je echt een machtig gevoel als je de lijken alle kanten op ziet vliegen. Helemaal als je met een twee-handig wapen in het rond maait.

De wizard is gewoon de wizard, zo gauw je de beschikking krijgt over electrocute(en later hopelijk disintegrate), wordt het echt leuk. Er komt weinig dicht genoeg bij om je pijn te kunnen doen.

De Witchdoctor heeft toch beetje het necromancer gevoel, met je zombie dogs ben je toch een soort van zoo-keeper. Kon deze class niet echt waarderen tot nu toe.

Wat mij het meeste stoort tot nu toe is dat je geen normale attack meer hebt. Mijn Wizard loopt met een zwaard rond, maar kan het niet gebruiken. (tenzij je bewust je mana opmaakt, maar die is binnen een seconde weer vol).

Al met al zit er toch weer extreem veel Diablo-feeling in, zelfs de scavengers zijn nog even irritant als in D2 :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

De Necro had niet echt damage spells, zoals de Firebomb van de WD, icm de Firebats spell bv doe je best veel damage

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Cthulhu schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:05:
De Necro had niet echt damage spells, zoals de Firebomb van de WD, icm de Firebats spell bv doe je best veel damage
I beg to differ: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Corpse Explosion.

:)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Cthulhu schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:05:
poison nova, bone spear.

een poison necro deed dmg genoeg.
Paar punten in summons en je had wat "kannonen voer" en je kon aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ohja, Poison idd, maar die had je pas met lvl30 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
alleen wel jammer dat (in beta in ieder geval) er al bepaalde WD spells/skills zijn die gewoon veel minder zijn dan anderen en je dus ook eigenlijk niet gebruikt

je begint met grasp of the dead

"Hands reach out from the ground slowing enemy movement by 60% and dealing 40% weapon damage as Physical for 8 seconds."

op lvl 7 krijg je de eerste rune er voor

"Increases the damage done to 52% weapon damage per second as Physical."

een AoE spell, die damage per second doet en slowed

je gebruikt gewoon niet meer de toad of de spider spell, deze drainen meer mana en je raakt veel minder targets

krijg je Hex, summon je zon evil manntje van act 3... blijft 30 seconden in leven en zijn doel is om vijanden in kippen te veranderen
nauw als ik 2 kippetjes in die 30 seconden zag was dat veel

dus ga je daar ook mee terug naar je zombiedogs

maar het is nog te vroeg om hier zeker van de te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Van wat ik nu gelezen heb zijn de Wizard en de Monk zeer positief bevallen, de barbarian wel aardig en de WD niet zo?

De demon hunter lees ik heel weinig over. In D2 was ik (na de pala en wiz) wel een fan van de amazon.
Hoe verhoudt de Demon hunter zich tot die class of lijkt deze meer op de assassin?
(Geen beta hier, dus kan het zelf niet proberen....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik vind de WD een leuke class, wordt mijn eerste character :) DH heb ik bijna niet gespeeld, maar lijkt volgens mij op de Amazon, met Strafe en Multishot etc, en hij heeft trap skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

gaspit schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:11:
Van wat ik nu gelezen heb zijn de Wizard en de Monk zeer positief bevallen, de barbarian wel aardig en de WD niet zo?
Barbarian lijkt een stuk beter en leuker te zijn dan in D2. :)
De demon hunter lees ik heel weinig over. In D2 was ik (na de pala en wiz) wel een fan van de amazon.
Hoe verhoudt de Demon hunter zich tot die class of lijkt deze meer op de assassin?
(Geen beta hier, dus kan het zelf niet proberen....).
Lastig te zeggen, maar ik voelde me als Amazon sterker in D2 dan nu als Demon Hunter in D3. Maar misschien moet het nog komen? Je hebt wel een enorm damage potentieel als DH, en misschien is dit stukje beta wel te kort om echt te laten zien waartoe de DH in staat is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een first kill loot, wil je weer de first kill loot moet je een andere char aanmaken OF je doet SK runs zoals ik gister met een aantal heb gedaan.
Tormbo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:06:
[...]

I beg to differ: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Corpse Explosion.
Bone Necro met elite gear en Bone Spear als primary skill.. zeker een van mijn favorieten in D2!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

psychoclown schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:24:
[...]

Dat is een first kill loot, wil je weer de first kill loot moet je een andere char aanmaken OF je doet SK runs zoals ik gister met een aantal heb gedaan.

[...]

Bone Necro met elite gear en Bone Spear als primary skill.. zeker een van mijn favorieten in D2!
dat first kill loot vind ik maar een slechte beslissing. dat betekend dat je daarna redelijk crap krijgt
dat wordt dus nieuw char aanmaken door normal en NM rushen en op hell baas killen. char deleten en overnieuw XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:30:
[...]

dat first kill loot vind ik maar een slechte beslissing. dat betekend dat je daarna redelijk crap krijgt
dat wordt dus nieuw char aanmaken door normal en NM rushen en op hell baas killen. char deleten en overnieuw XD
Dat was in D2, in ieder geval later in de patches, niet anders. Ik verwacht dat ook hier sommige monsters gewoon goed blijven droppen, maar nooit meer zo goed als de 1e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:37:
[...]

Dat gaat volgens mij nog dikke pret worden in Hell. Gisteravond rende zo'n goblin in de Cathedral een flink eind verder de dungeon in. Ik er achteraan, waarbij natuurlijk alle mobs onderweg getriggered werden en achter me aan gingen. :D Goblin geslacht, waarna ik rustig met AoE-abilities de rest van de mobs heb opgeruimd. Iets zegt me dat ik dit soort fratsen niet in Hell/Inferno moet gaan uithalen. :P

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Coffeemonster schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:36:
[...]

Dat gaat volgens mij nog dikke pret worden in Hell. Gisteravond rende zo'n goblin in de Cathedral een flink eind verder de dungeon in. Ik er achteraan, waarbij natuurlijk alle mobs onderweg getriggered werden en achter me aan gingen. :D Goblin geslacht, waarna ik rustig met AoE-abilities de rest van de mobs heb opgeruimd. Iets zegt me dat ik dit soort fratsen niet in Hell/Inferno moet gaan uithalen. :P
tja als zn goblin in hell/inferno per keer 1k-10k laat vallen dan zou je het nog overwegen. vooral omdat alles gebaseerd is op gold. stash uitbreiden, 3 artisans trainen, AH ect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Coffeemonster schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:36:
[...]

als het net zoiets wordt als in d2, dan heb je wel iets een probleempje ja.
*rent hoekje om, groepje met champions bok bok dood.

Was ook zo vervelend met teleporten als je iets een foutje maakte was het over.

had op mijn sorc dat stafje die 25% tp change had on hit.
dat ding heeft me wat keren dood gemaakt met een random tp.

[ Voor 7% gewijzigd door Axewi op 27-02-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Goblins laten wel erg veel vallen denk ik, het is het risico wel waard lijkt mij. Ook al kunnen ze in een open omgeving behoorlijk ver rennen. De meeste goblins kwam ik nu echter tegen in kleine crypts/cellars/dungeons waardoor ze niet ver komen. :)

@hieronder:
Er zit geen PvP in de beta nee.

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 27-02-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

ik heb het nog niet kunnen vinden, maar er zit nog geen pvp in de beta? dat lijkt me iig wel lol. vooral omdat iedereen max 13 kan worden en niet zo erg kan vertrouwen op gear.

denk dat barb dan wel op plek 1 of 2 komt. vooral combi met leapattack+ warstomp dan rend en dan frenzyen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:45:
ik heb het nog niet kunnen vinden, maar er zit nog geen pvp in de beta? dat lijkt me iig wel lol. vooral omdat iedereen max 13 kan worden en niet zo erg kan vertrouwen op gear.

denk dat barb dan wel op plek 1 of 2 komt. vooral combi met leapattack+ warstomp dan rend en dan frenzyen XD
Ik ben ook wel erg benieuwd naar PvP. Ik denk dat de wizard een erg goede counter is tegen de barb. Jij leapt, wizard doet frostnova, rent een stukje weg en dan die icebeam. Je snared en slowt zo hard dat je nooit meer in de buurt komt...
Low lvl PvP in d2 was zo vet, ik hoop dat het nog steeds mogelijk is in de retail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Nadser schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:52:
http://www.computerandvid...ablo-3-beta-key-giveaway/

11.00 komt er meer info over dus houd het in de gaten! :) Ze hebben het over duizende keys dus met een beetje geluk......
Ik kom niet eens meer op de site..... :(
Kan er iemand voor mij een poging wagen? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ozothebozo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:50:
[...]

ik kan er ook niet bij.
iedereen is natuurlijk aan het f5en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
[...]

Ik denk dat hij is overbelast, dat krijg je met de mededeling dat je 1000 keys hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Delph schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat hij is overbelast, dat krijg je met de mededeling dat je 1000 keys hebt ;)
ah ik zit er op... even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Een mooi stukje waarin Bashiok uitlegt waarom D3 skills werken zoals ze werken.

Good read CloudAtlas. I don't know if I agree with all of it, and I think it's probably just too complicated to try to label these things, but some fun theories. You also of course left out the teeming masses of players who don't fall into the groups you described.

What I wanted to address was one of the responses though, because I see this point still being made a lot:
D3 has been stripped of all character development choices. Thus any pride you take in developing your character (either min/max or non-) is gone.
It has exactly the same character development choices it's always had, so that clearly can't be true.

What's changed? Well, let's throw away 'permanent choice'. I can argue against permanent choice and then you back down and say "No no, it doesn't need to be permanent, just meaningful, like some price to respec". So let's focus on that...

What about a cost to respec makes the character development choices more meaningful? I mean actually meaningful and not just restrictive? You can say that making it difficult to change them makes them more meaningful, but that's a logical fallacy. If I could, with the wave of a magic car wand, have any car in the world that I wanted, would that reduce the importance of the one I choose? I may enjoy some cars more than others, I may like their physical appearances, I may prefer one over another for performance reasons, but does that make my choice less impactful? Furthermore does it feel good to realize "Actually I don't like this car, can I choose a different one?" and being charged to do so (or told no in the case of permanence).

Why is my ability to choose what I want, when I want, a devaluation of the personal decisions that I make? They're my decisions. They're personal. I can choose a build because I love one specific skill and my build is based to support that one skill. How does it devalue that, my choice, if I can then decide I don't like it any more, and try something else? Why do I need to be punished to enjoy the game?

This is, as always, discounting itemization as a meaningful form of character customization.

While the immediate experience of saying 'fack, I screwed up there' is not pleasant, there is not necessarily anything wrong with something negative happening to the player in the game.
This is all assuming that out of the billions of combinations available to your character you'll pick your skills, die, say A ha! and know exactly how to fix it. With that many choices, which very much include itemization, is it believed you'll just think "Well I think I need more mana regen because I'm running out." replacing one of the only 6 skills you have available to you, and that actually working and now you have the perfect character? If so, you hit the jackpot and should go buy a lottery ticket. The tuning of character builds, experimentation, and sheer amount of options and super limited amount of choices you can make ... It feels like people think they can just throw anything together, with any items, and be successful. Or worse yet, throw something together, fail, and believe they'll know the absolute right answer to solve it.

I realize some people want a time investment attached to that experimentation, but that's just not something we agree with. There are ways we can still provide 'street cred' without impacting core game systems integral to the enjoyment to everyone that picks up the game.

"Nothing in the world is worth having or worth doing unless it means effort, pain, difficulty... I have never in my life envied a human being who led an easy life. I have envied a great many people who led difficult lives and led them well." -- Theodore Roosevelt

Good old Teddy! Unfortunately what we're talking about here is a video game, and not you actually improving yourself through your efforts in a form of entertainment.

I'm sure he'd love playing Diablo III ... after a hard day at work of effort, pain, and difficulty. I know I will.

Bashiok, I'm sorry, but if you don't understand that every game (video or otherwise) is defined by its rules, its restrictions and the punishments you receive when you break them, then you don't belong in the gaming industry.
Well I'm not a designer let's be clear, but I've many times stated that games are defined by their limitations, so we're on the same page there.

This discussion isn't about the need of rules or not, it's about placing them appropriately and using them wisely where they make sense. There are inherent rules that make the Diablo game what it is. It has a fixed camera, you have to click on enemies, they have randomized chances to drop items, through the various rules of skills and the limitations of how many you can have there are fun and interesting choices as to how you want to approach combat. The game is full of rules and limitations ... it's that punishment part we don't really agree with nearly as much as some people.

We have a gold cost for dying, which is actually fairly significant, but that's about as far as we go for being punishing. What should happen is you should be tested and rewarded for your ability to kill enemies, get items, and not die. That makes sense to us, and for this game.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
[...]

'Network error' . . . . benieuwd hoeveel mensen een account hebben aangemaakt de laatste paar dagen (waaronder ik) 8)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Haha, de servers van Tweakers waren beter op de giveaway voorbereid dan die van CVG ;)

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Heb al gezien dat de site geupdate is met info hoe een key te verkrijgen, maar geraak niet verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Netjes hoor is de eerste site die ik tegenkom die keys weg geeft aan members die langer lid zijn en meer posts hebben enz.

Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Je moet weer door allerlei hoepeltjes springen op die site, facebook giveaways enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
lol ze zeiden juist dat dat niet nodig zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Blackminister schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:05:
Heb al gezien dat de site geupdate is met info hoe een key te verkrijgen, maar geraak niet verder :D
Je moet de facebookpagina liken en volgen + op twitter komen willekeurig keys op te staan.
Hopeloos dus.... :D
Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:06:
Netjes hoor is de eerste site die ik tegenkom die keys weg geeft aan members die langer lid zijn en meer posts hebben enz.

Hulde!
Vond ik inderdaad ook wel een mooie...

[ Voor 30% gewijzigd door ozothebozo op 27-02-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Ik had nog wel een vraag, als ik het goed begrepen heb krijg je altijd de artisans van degene die de game maakt?
Wat houdt mij dan tegen om met 3 andere vrienden eerst de artisans te upgraden van 1 persoon?

Met als enige nadeel dat hij online moet zijn als ik wil craften, maar met een enorm voordeel dat de ontwikkelings kosten van de artisans door 4 gedeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
ozothebozo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:07:
[...]

Je moet de facebookpagina liken en volgen + op twitter komen willekeurig keys op te staan.
Hopeloos dus.... :D

[...]

Vond ik inderdaad ook wel een mooie...
Bah, teveel moeite voor mij... Ik vind dat er plots enorm veel keys uitgedeeld worden, hetgeen me doet vermoeden (of is het hopen?) dat er binnenkort via Blizzard zelf de mogelijkheid wordt gegeven om deel te nemen aan de beta. En als het niet zo is, bwah, zoveel maanden zal het ook niet meer duren voor de Real Deal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Word ook een beetje simpel van al die fansites met hun facebook en twitter acties, zie Blizzard er liever gewoon een grote wave uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
microoo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:48:
[...]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar PvP. Ik denk dat de wizard een erg goede counter is tegen de barb. Jij leapt, wizard doet frostnova, rent een stukje weg en dan die icebeam. Je snared en slowt zo hard dat je nooit meer in de buurt komt...
Low lvl PvP in d2 was zo vet, ik hoop dat het nog steeds mogelijk is in de retail :)
Heb je ook nagedacht over furious charge/whirlwind e.d.?

Barbarian krijgt een hoop tools om die crap te breaken en zo weer op zijn target te zitten, Leap is maar 1 van de mobility ability's.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

hellfighter87 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:09:
Ik had nog wel een vraag, als ik het goed begrepen heb krijg je altijd de artisans van degene die de game maakt?
Wat houdt mij dan tegen om met 3 andere vrienden eerst de artisans te upgraden van 1 persoon?

Met als enige nadeel dat hij online moet zijn als ik wil craften, maar met een enorm voordeel dat de ontwikkelings kosten van de artisans door 4 gedeeld wordt?
goed opgemerkt. tja ik denk dat als je met 3 vrienden speelt dat je dan snel alle 3 de artisans max hebt. meot de ander wel online zijn ja, maar akls het vrienden zijn. zorgt hij gewoon dat hij afk is ingame ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
DeepSeven schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:09:
Word ook een beetje simpel van al die fansites met hun facebook en twitter acties, zie Blizzard er liever gewoon een grote wave uit doen.
ik denk dat je op deze manier meer kans maakt.
als blizzard keys gaat verdelen onder alle mensen die opt-in hebben gedaan op de d3 beta, dan maak je helemaal geen kans.

site members: 20.000
blizzard opt-in's: 200.000

(cijfers zijn fictief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Dakreal schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:10:
[...]

Heb je ook nagedacht over furious charge/whirlwind e.d.?

Barbarian krijgt een hoop tools om die crap te breaken en zo weer op zijn target te zitten, Leap is maar 1 van de mobility ability's.
klopt helemaal, maar omdat we nu in beta zitten is iedereen max lvl 13. dus geen charge of WW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/662/bnet-hardcore-creation.jpg

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
is hardcore wel zo slim in de beta? :P.
als je iets een frame drop of lag spike krijgt is het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:27:
auctionhouse is een geweldig idee. maar die zit nu al vol emt zoveel troep en mensen vragen er gewoon 5k + voor blauwe items... hoe moet dat gaan strax in de retail...
Vraag/aanbod. De eerste Legendary op de AH zal ook wel 1.000.000 kosten ofzo, maar zodra er 2 zijn gaat de prijs alweer wat omlaag. Dan komen er nog meer bij en op een gegeven moment kost die Legendary nog maar 100.000. Zie je ook al met de AH nu in de bèta, mensen gaan net onder de prijs van een ander zitten (jij 5K? Ik 4,5K) en dat werkt zo maar door. Er staat nu ook heel veel troep op omdat mensen alles proberen te verkopen, maar ik verwacht dat je straks alleen nog maar betere magic items ziet, en de troep verdwijnt (want die koopt toch niemand).
Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:24:
[...]

is hardcore wel zo slim in de beta? :P.
als je iets een frame drop of lag spike krijgt is het over.
Is een screenshot die gedatamined is. Meer hier:
http://diablo.incgamers.c...ttle-net-interface-images
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/662/medium/bnet-kick-vote.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 27-02-2012 11:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
Top dat ze gelijk eronder zetten "Customer service will not revive a fallen hardcore hero for any reason". En niet ergens in tiny letters ergens in een agreement oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
HC is niks voor mij, ik zou GEK worden als mn char doodgaat door lag/server crash of connection lost ofzo..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
sbmuc schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:29:
[...]

Top dat ze gelijk eronder zetten "Customer service will not revive a fallen hardcore hero for any reason". En niet ergens in tiny letters ergens in een agreement oid.
Lijkt me persoonlijk vrij logisch. Maar is misschien wel verstandig als ze ziet waar mensen denken recht op hebben. Zelfs in de béta gedragen mensen alsof ze recht op van alles hebben, terwijl het een béta-test is. ><

Overigens, hardcore mode moet je juist ook testen in de béta. Zeker in béta moet je niet raar opkijken als je char ineens in verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

HC is nou eenmaal altijd een risico. In D2 had je altijd wel de mogelijkheid om aan te vinken dat je mensen wilde laten looten als je doodging. Op die manier kon het dan best een keer gebeuren dat je omviel, maar toch je equip nog had (ging ook vaak genoeg fout...). Geloof mij: een char is sneller opnieuw gemaakt dan je alle equip bij elkaar spaart ;)

HC geeft wel meer een kick. Met de introductie van LoD expansion werd het echt veel moeilijker om dood te gaan aan mobs, je moest altijd wel uitkijken bij de Ancients of bij Baal's minions, maar als je een beetje voorzichtig deed was het prima te doen om hell gewoon uit te spelen (en vervolgens 1000 cow runs te doen). Dit was ook het moment waarop steeds meer mensen SC (softcore) gingen ruilen voor HC, je kon bijna hetzelfde bereiken zonder erg veel problemen.

Lagspikes waren en blijven echter wel gewoon naar... (Menig MF sorc aan verloren bij LE bosses xD)

[ Voor 0% gewijzigd door Baroshir op 27-02-2012 11:57 . Reden: taalfoutje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Hardcore lijkt me in deze fase nogal eng ja. Weet niet wat hier de ervaringen zijn op gebied van lag en disconnects? Persoonlijk ben ik er al drie keer uitgegooid in een 5uur spelen. Weet ook niet precies het eventuele effect op je Char met deze disconnects.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
HC in de beta heeft niet veel nut, daar is het te makkelijk voor, heb laatst een paar keer Ironman gedaan, Dus niets uit de stash pakken niets craften en niets van de vendors kopen, alleen gebruiken wat je loot. En toen ging ik pas bijna dood bij de pillars, ook nog lekker half gerushed zodat ik pas level 8 was bij de SK. Toen had het een beetje de uitdaging en challenge die je kan verwachten. En geloof me die potion cooldown is dan behoorlijk naar, zeker als er geen globes meer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jackson Claxon schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:59:
Hardcore lijkt me in deze fase nogal eng ja. Weet niet wat hier de ervaringen zijn op gebied van lag en disconnects? Persoonlijk ben ik er al drie keer uitgegooid in een 5uur spelen. Weet ook niet precies het eventuele effect op je Char met deze disconnects.
Ik heb al wat lag gehad en ook een disconnect. Maar het is dan ook een beta server, in Amerika ergens vermoed ik. Ik heb echter nooit problemen met Starcraft 2 dus ik vermoed dat dat wel 'opgelost' zal zijn in de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Demon Hunter heeft mij in ieder geval aangenaam verrast. Ik ben nooit zo´n fan van de ranged classes maar deze is toch wel heel erg bruut! Prima vermaakt om mijn DH op level 13 te krijgen met 2 rare crafted crossbows. Nu bezig met een Barbarian op level 13 te brengen. Speelt lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
Cloud schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:02:
[...]

Ik heb al wat lag gehad en ook een disconnect. Maar het is dan ook een beta server, in Amerika ergens vermoed ik. Ik heb echter nooit problemen met Starcraft 2 dus ik vermoed dat dat wel 'opgelost' zal zijn in de release.
Idd met games zoals WoW en starcraft 2 verwacht ik dat dit helemaal geen issue gaat zijn. En idd ik had ook wel eens lag met de D3 beta, mja idd beta + servers in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
lol, heb een mail address change aangevraagt via support ticket (omdat ik mijn geheime vraag antwoord niet meer wist).

nu hebben ze het veranderd en een password reset gedaan.
nu ben ik te laat met de link voor password reset en kan ik dus niet meer veranderen.
En ik weet het antwoord niet op de vraag dus kan geen nieuwe reset meer sturen.
en kan ook niet bij de support ticket want dan moet ik inloggen.

O yes i am fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:13:
lol, heb een mail address change aangevraagt via support ticket (omdat ik mijn geheime vraag antwoord niet meer wist).

nu ben ik te laat met de link voor password reset en kan ik dus niet meer veranderen.

O yes i am fucked.
Bellen met technical support :)
http://eu.battle.net/support/en/article/contact

succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:13:

O yes i am fucked.
nieuw accountje aanvragen en daarmee een support ticket sturen. Dan kom je misschien iets verder.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
IIsnickerII schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:15:
[...]

nieuw accountje aanvragen en daarmee een support ticket sturen. Dan kom je misschien iets verder.
zit nu op het werk, maargoed heb ik vanavond wat te doen.

Ga eerst maar eens wat eten.

domme ik, waarom moet ik ook zo'n change aanvragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Is het nog mogelijk om ergens aan een beta key te komen? ik ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig geworden...

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Er is nog een talent build wedstrijd op diablofans , voor de rest worden er elke dag x aantal keer 5 keys weg gegeven via facebook en twitter (wedstrijdje snelste correcte antwoord) ook via diablofans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

TOYS schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:20:
Is het nog mogelijk om ergens aan een beta key te komen? ik ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig geworden...
http://www.computerandvid...eaway-today-full-details/

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Axewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:17:
[...]

zit nu op het werk, maargoed heb ik vanavond wat te doen.

Ga eerst maar eens wat eten.

domme ik, waarom moet ik ook zo'n change aanvragen..
Bel gewoon met de service, dan kan je alles regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensFTW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Vraagje, ik heb sinds gisteravond een beta-key bemachtigd en heb ook al even gespeeld. Nu lees ik overal dat de Beta down is of dat inloggen niet lukt? Is dat alleen voor nieuwe accounts of in het algemeen?

EDIT: Zit nu op school dus kan het zelf niet controleren.

[ Voor 12% gewijzigd door LaurensFTW op 27-02-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

LaurensFTW schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:59:
Vraagje, ik heb sinds gisteravond een beta-key bemachtigd en heb ook al even gespeeld. Nu lees ik overal dat de Beta down is of dat inloggen niet lukt? Is dat alleen voor nieuwe accounts of in het algemeen?

in het algemeen. De servers zijn af en toe nog een beetje instabiel las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 20:39

Een deel van de accounts heeft daar inderdaad problemen mee. Zo ook de mijne (sinds vorige week maandag), als je al in hebt kunnen loggen (bij diablo3 zelf) dan zit je waarschijnlijk goed aangezien de accounts in kwestie al langer niet kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Meeste nieuwe accounts hebbene er last van, ik had ook een nieuw account aangemaakt en kon niet inloggen
Emailadres veranderd naar een oud emailadres(van een oud account), en het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Hiervoor is ook een speciaal topic gemaakt: [PC] Diablo 3 Problemen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Is gewoon maintenance, de website ligt er ook uit!
We’ll be back soon!

The Blizzard family of websites is currently undergoing maintenance to improve your browsing experience. Thank you for your patience!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Ik heb de discussie over DPS en dergelijke aandachtig zitten volgen maar heb nog een eenvoudige vraag. Is voor je Barb alleen letten op de DPS voldoende? In de zin van: DPS neemt atackspeed etc allemaal mee om de damage per second te berekenen?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensFTW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Pedr0 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:35:
Is gewoon maintenance, de website ligt er ook uit!

[...]
aah, dat verklaart wel wat.
bedankt voor de snelle reacties, hopen dat ik vanavond gewoon weer verder kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Jackson Claxon schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:41:
Ik heb de discussie over DPS en dergelijke aandachtig zitten volgen maar heb nog een eenvoudige vraag. Is voor je Barb alleen letten op de DPS voldoende? In de zin van: DPS neemt atackspeed etc allemaal mee om de damage per second te berekenen?
Ik denk dat het volledig van je speelstijl afhangt. Als je graag de gemiddelde mobs met een klap wil killen, dan is attack speed niet zo van belang maar zou ik voor hoge min/max damage gaan. Als je graag kleinere, snelle attacks wil uitvoeren dan is het inderdaad van belang op je attack speed te letten en zo hoog mogelijke dps te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Jackson Claxon schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:41:
welke andere factoren had je dan nog in gedachte

DPS geeft iig goed weer hoe veel dmg je barb doet. ipv het zefl te berekenen in D2.

er komt natuurlijk meer bij kjiken zoals dodge, defense, block (als je schild hebt) en life leach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
roboreaper schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:46:
[...]

DPS geeft iig goed weer hoe veel dmg je barb doet. ipv het zefl te berekenen in D2.
Dat is iets te kort door de bocht, (bijna) alle skills hangen namelijk af van je weapon damage.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
[...]

er komt natuurlijk meer bij kjiken zoals dodge, defense, block (als je schild hebt) en life leach
Het lijkt me voor de hand liggend dat bij DPS ook je attackspeed wordt meegenomen, maar het is mij alleen niet helemaal duidelijk of het hier gaat om een "kale" attack.

Ik vermoed van wel, maar ik wil ook graag snel kunnen zien wat mijn DPS is met mijn skills, volgens mij kan ik alleen zien of een skill 150% (bijvoorbeeld) weapon damage oid is.
Moet ik dan gewoon mijn DPS + 50% (uitgaande van bovenstaande voorbeeld) doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

JCBelt schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:51:
[...]

Het lijkt me voor de hand liggend dat bij DPS ook je attackspeed wordt meegenomen, maar het is mij alleen niet helemaal duidelijk of het hier gaat om een "kale" attack.

Ik vermoed van wel, maar ik wil ook graag snel kunnen zien wat mijn DPS is met mijn skills, volgens mij kan ik alleen zien of een skill 150% (bijvoorbeeld) weapon damage oid is.
Moet ik dan gewoon mijn DPS + 50% (uitgaande van bovenstaande voorbeeld) doen?
Dat hangt van de skill af? Als de skill een cooldown heeft niet :)

Anders lijkt het me wel een redelijke aanname. Volgens mij wordt namelijk extra/elemental damage op je wapen al meegenomen in de dps weergave op je char scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Book of Cain besteld, tijd om verder te verdiepen in de lore =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
[...]

Dat laatste begrijp ik inderdaad... Veel Diablo 2 gespeeld maar was benieuwd of de atackspeed in de DPS meegenomen werd.
Tormbo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Anders lijkt het me wel een redelijke aanname. Volgens mij wordt namelijk extra/elemental damage op je wapen al meegenomen in de dps weergave op je char scherm.
Dat "volgens mij" etc is me wat te vaag... Maar niemand weet het precies blijkbaar. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Jackson Claxon op 27-02-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
wat ik me afvraag wat ik nog niet helemaal terug kan vinden is hoe groot zijn die dungeons? zijn er ook dungeons die je alleen met een groep kan doen? (vast wel als ik de filmpjes zo zag) en zijn er ook dungeons die zo mega groot zijn dat je hier wel 2 of 3 uur in zoet bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

MrHarry schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:58:
wat ik me afvraag wat ik nog niet helemaal terug kan vinden is hoe groot zijn die dungeons? zijn er ook dungeons die je alleen met een groep kan doen? (vast wel als ik de filmpjes zo zag) en zijn er ook dungeons die zo mega groot zijn dat je hier wel 2 of 3 uur in zoet bent?
Heb je Diablo1/2 wel eens gespeeld? Het spel bestaat praktisch alleen uit dungeons. Je kan zo nu en dan naar town, maar de 'overworld' voor zover die bestaat is praktisch ook een grote dungeon met een berg monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

MrHarry schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:58:
er is geen raidconcept zoals met WoW komt er een speler bij dan worden de monsters sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
nee diablo 1 en 2 zijn redelijk aan me voorbij gegaan moet ik eerlijk zeggen vandaar ook dat ik dr niet direct veel vanaf weet behalve dan wat ik hier en daar gelezen heb. En ik weet dat er hier goeie diehard fans zitten die me vast meer in detail kunnen vertellen :)
is het nog de moeite waard om diablo 2 te halen? of is dat wel zo ver-ouderd dat ik beter kan wachten op de deel3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

diablo 1/2 spelen is alleen voor de lore al leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Diablo 2 is wel leuk, wordt nog best veel gespeeld
Zijn alleen heeeeel veel bots, maar daardoor lvl je wel heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
MrHarry schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:01:
nee diablo 1 en 2 zijn redelijk aan me voorbij gegaan moet ik eerlijk zeggen vandaar ook dat ik dr niet direct veel vanaf weet behalve dan wat ik hier en daar gelezen heb. En ik weet dat er hier goeie diehard fans zitten die me vast meer in detail kunnen vertellen :)
is het nog de moeite waard om diablo 2 te halen? of is dat wel zo ver-ouderd dat ik beter kan wachten op de deel3?
of het de moeite is ligt aan jezelf.
als je het verhaal wilt weten is het wel handig, maar dan moet je eigenlijk ook 1 nog spelen.
D2 wordt online iig nog genoeg gespeeld dus je kan je er makkelijk mee vermaken totdat d3 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
dat het grafisch niet sterk is boeit me niet ik vindt een goed verhaal en gameplay belangrijker dan eye candy (wat ook leuk is natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

En de resolutie is maar 800x600, hoger kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Tormbo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Dat hangt van de skill af? Als de skill een cooldown heeft niet :)

Ik had zelf even niet stil gestaan bij CD, maar het zou dus mooi zijn als er ergens een veld is waar de DPS voor mijn geselecteerde skills wordt weergegeven waar deze CD al wel is verrekend.

Het lijkt wel wat lui van mij, maar volgens mij is dit beter bruikbaar dan een percentage van je weapondamage.
Wellicht kijkt ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Geweldige support bij blizzard :)

nog geen 2 uur later en ik kan weer op mijn account.
Blij om te zien dat er nog game developers zijn die niet alleen aan verkoop doen maar ook om de klant geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Cthulhu schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:06:
En de resolutie is maar 800x600, hoger kan niet
als je win7 heb en windowed speelt, kan je hem vast snappen aan de bovenkant en wordt hij vierkant.
dan is de resolutie prima te doen hoor :)

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic