Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TweakBlogs][bug & feat] Problemen met code

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Title TK: Administration of print servers through PowerShell

Eerst de bugs:

1) Mijn sidebar is in het midden beland.
2) Mijn post is blijkbaar te lang (anno 2012!)

Edit: Beiden opgelost door code gewoon weg te laten.

Dan de request (herhaling van in 2010 ergens denk ik):

1) Code uitklappen op Tweakblogs zoals het geval is op de fora
2) Flexer voor PoSh. Ik weet dat het er van komt als ik het zelf aanlever, maar hoe Flex werkt is me echt niet duidelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 23-02-2012 15:29 . Reden: Code verhuist naar PasteBin ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

YellowOnline schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:07:
2) Mijn post is blijkbaar te lang (anno 2012!)
Dat je daar geen melding van hebt gekregen, bij productreviews en op het forum en DM's krijg je een error als de boel (na het parsen) te lang is. Maar ik meende dat de blogpostlengte opgerekt was naar dezelfde grootte als de nieuwe topicstarts, 200k bytes oid.

Verder wordt de single quote in comments niet correct genegeerd en krijgt de rest van de regel zwart en rode onderlijn ipv blauwig zoals de rest van het comment

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tweakblogposts zijn nog steeds max 64KB in de database, en er zit geen maar een heel rudimentaire check op lengte bij posten. Dat is iets dat wel eens aangepakt mag worden, maar daar is al een topic voor (ook van jou): [TweakBlogs] Postlengtelimiet ;)

Verder:

[blogs] Uitklappen code
UBB code-tag: PowerShell

Dus feitelijk val je alleen maar in herhaling :P Deze requests staan nog steeds open; we hebben alleen nog geen tijd gehad hier iets mee te doen.
Wiethoofd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:21:
[...]
Verder wordt de single quote in comments niet correct genegeerd en krijgt de rest van de regel zwart en rode onderlijn ipv blauwig zoals de rest van het comment
Wat bedoel je precies?

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

C#:
1
2
3
# Creation of the necessary object properties. For remote support the Computer-property
# has been added, who'll get from Get-Printer the value. Thus printer names are passed
# sequentially through the pipeline to where they are connected.
^^ Dat (verder zijn er wel meer dingen die nog 'outdated' zijn in de highlighter mbt HTML5/CSS3 (enige talen die ik eigenlijk tussen code blokken gebruik))

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hmmz, dat lijkt inderdaad een foutje in de lexer (en niet alleen die van C#)

Intentionally left blank