Ik meende hier ooit al een post over gemaakt te hebben maar ik vind 'm niet terug in LD. Spijtig, want ik hield me voor dat mijn probleemomschrijving toen verkeerd begrepen was en verwezen werd naar een gelijkende andere ±bug waar te weinig impact van was en dat daarom niets gedaan werd.
Het gaat er over dat code op TweakBlogs niet uitgeklapt wordt maar dat er enkel een scrollbar verschijnt.
Voorbeeld:
Hier kan je op het pijltje linksboven de code klikken waardoor het codeveld expand ipv dat je moet scrollen. Op de blogs is dat niet mogelijk: je kan enkel met de scrollbar werken. Code lezen met een scrollbar is vervelend, zie Title TK: Managing file and folder permissions with PoSh.
Het gaat er over dat code op TweakBlogs niet uitgeklapt wordt maar dat er enkel een scrollbar verschijnt.
Voorbeeld:
code:
1
| De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. De kat krabt de krollen van de trap. |
Hier kan je op het pijltje linksboven de code klikken waardoor het codeveld expand ipv dat je moet scrollen. Op de blogs is dat niet mogelijk: je kan enkel met de scrollbar werken. Code lezen met een scrollbar is vervelend, zie Title TK: Managing file and folder permissions with PoSh.
[Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 30-05-2011 16:01]