Er is blijkbaar een postlengtelimiet (Scrabble, iemand?) op TweakBlogs.
Enfin, ik heb het op Pastebin gezwierd, maar hoop in de toekomst toch meer over scripting te kunnen bloggen zonder dat ik met een link naar een externe host moet werken.
Mag ik van de gelegenheid gebruikmaken om de heren devvers nog eens te wijzen op volgende suggesties:
Fijn zeg: je typt een heel lange post en vervolgens wordt alles na karakter 65535 gewist. Dat lijkt me niet de ideale aanpak. Beter is een foutmelding zodra je op 'verzenden' klikt waarbij je post blijft staan, omdat:Je post was meer dan 65535 karakters lang. Alleen de eerste 65535 zijn opgeslagen!
- Niemand een gedeeltelijke post wil posten uiteindelijk. Gedeeltelijk posten is nogal een bizar idee. Liever post je niets op dat moment en bewerk je je tekst om onder de limiet te komen
- Je bent je tekst niet kwijt. In praktijk kan je je tekst weliswaar redden door de back-knop te gebruiken, maar gebruiksvriendelijk is alles. Gewoon back is niet voldoende trouwens: je moet twee pagin'as terug in de geschiedenis omdat je ander blijft hangen op een popup, althans in FF, dat de informatie opnieuw verzonden moet worden.
Enfin, ik heb het op Pastebin gezwierd, maar hoop in de toekomst toch meer over scripting te kunnen bloggen zonder dat ik met een link naar een externe host moet werken.
Mag ik van de gelegenheid gebruikmaken om de heren devvers nog eens te wijzen op volgende suggesties:
- [Feat Blogs] Anoniem reageren & postcount
- [feat] Per tweakblogpost aangeven wel/geen anonieme reacties
- [feat] lijst met geplaatste reacties op Tweakblogs