[Feat Blogs] Anoniem reageren & postcount

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Twee voorstellen in één.

1) Anoniem reageren is momenteel een setting op het hele blog. Is dit niet mogelijk als optie per post? Mijn eigen overweging is dat ik op mijn Engelstalige (tech) posts best anoniem wil toelaten, maar op mijn Nederlandstalige posts (non-tech) niet wegens nogal trolgevoelig.

2) Reacties op blogs kan je blijkbaar nergens zien: noch op je profiel, noch in de galery. het zou handig zijn als je dit ook ergens kon opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Oeps, had ik niet gezien. Zal 'm niet ophoogschoppen of er zijn twee posts over hetzelfde onderwerp. Wiethoofd komt hier wel langs. Ik ben blij te zien, in ieder geval, dat er nog mensen dit idee genegen zijn.

Wat het tweede betreft verwonderd het me een beetje dat het er niet is, aangezien zelfs reacties op profielen bijgehouden worden - dit is dezelfde DB natuurlijk als de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

YellowOnline schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:27:
[...]
Wat het tweede betreft verwonderd het me een beetje dat het er niet is, aangezien zelfs reacties op profielen bijgehouden worden - dit is dezelfde DB natuurlijk als de FP.
Reacties op de galleries staan inderdaad in dezelfde tabel als bijvoorbeeld de reacties op artikelen. Weblogreacties staan echter in een andere tabel.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05 16:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

De tweede was ook al eens gevraagd: [feat] lijst met geplaatste reacties op Tweakblogs ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
OK, mijn excuses dat beiden features resp. 9 maand en 2 jaar geleden gevraagd zijn. Ik geef toe mijn query's om te zien of iets al bestaat altijd beperk tot het huidige jaar :/

Wat de suggestie betreft mbt. de DB die blogreacties bevat: idealiter krijgt dit een aparte noemer op het profiel, maar vermoedelijk is het eenvoudiger mbt. de lay-out om dit te koppelen aan de DB met FP-reacties en het in dezelfde lijst te laten opduiken (/giswerk gezien ik geen flauw benul heb wat er achter de site steekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05 16:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoezo excuses aanbieden, betekent gewoon dat er nog steeds (lees: extra) interesse is in de gevraagde feature(s), maar het jarenfilter uitzetten zal iig al helpen om dubbele requests te voorkomen :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1