Toon posts:

[Feat Blogs] Anoniem reageren & postcount

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Twee voorstellen in één.

1) Anoniem reageren is momenteel een setting op het hele blog. Is dit niet mogelijk als optie per post? Mijn eigen overweging is dat ik op mijn Engelstalige (tech) posts best anoniem wil toelaten, maar op mijn Nederlandstalige posts (non-tech) niet wegens nogal trolgevoelig.

2) Reacties op blogs kan je blijkbaar nergens zien: noch op je profiel, noch in de galery. het zou handig zijn als je dit ook ergens kon opvolgen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:55

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Oeps, had ik niet gezien. Zal 'm niet ophoogschoppen of er zijn twee posts over hetzelfde onderwerp. Wiethoofd komt hier wel langs. Ik ben blij te zien, in ieder geval, dat er nog mensen dit idee genegen zijn.

Wat het tweede betreft verwonderd het me een beetje dat het er niet is, aangezien zelfs reacties op profielen bijgehouden worden - dit is dezelfde DB natuurlijk als de FP.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:55

crisp

Devver

Pixelated

YellowOnline schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:27:
[...]
Wat het tweede betreft verwonderd het me een beetje dat het er niet is, aangezien zelfs reacties op profielen bijgehouden worden - dit is dezelfde DB natuurlijk als de FP.
Reacties op de galleries staan inderdaad in dezelfde tabel als bijvoorbeeld de reacties op artikelen. Weblogreacties staan echter in een andere tabel.

Intentionally left blank

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
OK, mijn excuses dat beiden features resp. 9 maand en 2 jaar geleden gevraagd zijn. Ik geef toe mijn query's om te zien of iets al bestaat altijd beperk tot het huidige jaar :/

Wat de suggestie betreft mbt. de DB die blogreacties bevat: idealiter krijgt dit een aparte noemer op het profiel, maar vermoedelijk is het eenvoudiger mbt. de lay-out om dit te koppelen aan de DB met FP-reacties en het in dezelfde lijst te laten opduiken (/giswerk gezien ik geen flauw benul heb wat er achter de site steekt).

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Hoezo excuses aanbieden, betekent gewoon dat er nog steeds (lees: extra) interesse is in de gevraagde feature(s), maar het jarenfilter uitzetten zal iig al helpen om dubbele requests te voorkomen :>

Wiethoofds meuk en 'overige'

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee